برنامه برای نمایش زنده DVR شبکه H264

برنامه برای نمایش زنده DVR شبکه H264

مشاهده از راه دور دوربین از طریق تلفن همراه برای هر پروژه دوربین مدار بسته مورد نیاز است، اما مشاهده از راه دور موبایل DVR H264 برای بسیاری از نصابان دوربین مداربسته دردسرساز شده است. اما اکنون یاد خواهید گرفت که چگونه این مشکل را حل کنید.

آیا می دانید DVR H264 یک برند نیست؟

این اولین چیزی است که باید قبل از پیکربندی DVR برای مشاهده از راه دور از طریق اینترنت یا زمانی که رمز عبور خود را گم می کنید و تلاش برای بازیابی آن مشکل دارید، درک کنید.

برخی از دستگاه های DVR دارای نام های زیر در قسمت جلو هستند:

 

DVR شبکه H.264

ضبط کننده فیلم دیجیتال H.264

ریکورد دیجیتال H.264

DVR H.264

 

انواع دیگری از نام وجود دارد، اما هیچ یک از آنها نشان دهنده نام تجاری نیست، بلکه نشان دهنده نوع فشرده سازی (CODEC) است که استفاده می کند.

آنها دستگاه‌های DVR بدون مارک هستند که در چین تولید می‌شوند و توسط توزیع‌کنندگانی که از این نام استفاده می‌کنند به بازار عرضه شده‌اند، زیرا H.264 یک الگوریتم کمپرسور ویدیوی خوب است.

نمونه ای از DVR بدون برند و مارک

ما از نام تجاری Alartec به عنوان نمونه برند DVR استفاده می کنیم، وقتی تجهیزاتی را از آن شرکت خریداری می کنید، می توانید لوگو را در جایی مشاهده کنید، معمولاً در قسمت جلوی دستگاه DVR و همچنین در منوی تنظیمات.

در تصویر اول به یک دستگاه DVR بدون مارک توجه کنید. فقط یک متن وجود دارد که می گوید H.264 Digital Video Recorder. این فقط نشان می دهد که DVR دارای CODEC فشرده سازی H.264 است.

در این تصویر دیگر DVR بسیار مشابهی را مشاهده می کنید، اما در سمت چپ یک لوگو با نام Alartec دارد. بنابراین باید توزیع کننده ای وجود داشته باشد که بتواند با نرم افزاری برای مشاهده از راه دور DVR از شما پشتیبانی کند.

آیا دستگاه DVR برند دارید یا غیر مارک؟

برای دسترسی به دستگاه DVR H264 خود از طریق تلفن همراه، ابتدا باید بدانید که آیا این دستگاه دارای برند است یا خیر. اگر مدل مارک دار باشه احتمالا دفترچه راهنما و شماره پشتیبانی فنی داره که خیلی خوبه.

 

در اینجا چند نمونه از برندهای DVR موجود در بازار آورده شده است:

 

Hikvision، Dahua، Citrox، Clear، Alive، Lorex، Alartec، Multilaser، Trynus، Ecotronic، Voyager، Aprica، Jortan، Samsung، Bosch، Pelco، Panasonic، Sony و غیره.

 

توجه داشته باشید که در این لیست برخی از برندهای معروف مانند سامسونگ، بوش، پلکو، پاناسونیک و سونی وجود دارند و برندهای دیگری نیز وجود دارند که آن گونه که همه می شناسند نیستند (Clear، Ecotronic، Jortan، Voyager و غیره).

اگر دستگاه DVR شما دارای برند معروفی است، کافیست از اپلیکیشن ارائه شده توسط سازنده یا فروشنده استفاده کنید تا از طریق موبایل مشاهده از راه دور داشته باشید، در غیر این صورت لازم است از یک اپلیکیشن عمومی استفاده کنید، درست مانند چیزی که در مورد آن صحبت خواهم کرد.

 

برنامه برای دستگاه های DVR بدون مارک H264

بنابراین، اگر یک دستگاه DVR عمومی بدون مارک دارید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید که معمولاً با اکثر دستگاه‌های تولید شده در چین که نام ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال H.264 را در پانل جلویی DVR دارند، کار می‌کند.

برنامه های مختلفی وجود دارد که برای این منظور یکی از آنها Meye است که توسط شرکت Meye Tech ساخته شده است. می توانید نرم افزار را در سایت http://www.meyetech.com و در Playstore/Android Store پیدا کنید.

برنامه های موبایل ممکن است هزینه داشته باشند یا نداشته باشند. معمولاً وقتی آنها رایگان هستند، می خواهید تبلیغاتی را در برنامه مشاهده کنید، این راهی است که توسعه دهنده می تواند بدون پرداخت هزینه توسط برنامه درآمد ایجاد کند.

توجه داشته باشید که در سمت راست تصویر دکمه ای برای خرید وجود دارد:

می توانید این برنامه را در پلی استور خریداری کنید

 

Meye Pro+ در Google Playstore

برنامه Meye را روی تلفن همراه خود نصب کنید

برای دسترسی مستقیم به DVR H264 در تلفن همراه خود، به پلی استور بروید و برنامه را نصب کنید. تصاویر زیر را ببینید.

مطمئن شوید که در حال دانلود نسخه صحیح برنامه Meye هستید، زیرا در پلی استور برنامه های مشابه دیگری وجود دارد.

 

برنامه توسعه یافته توسط Meyetech را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که این نسخه بیش از 1 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است.

نسخه این برنامه برای گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید است و تا زمانی که این مقاله را می نویسم در نسخه 4.4.1 می باشد.

نصب ساده و بسیار سریع است، اما موارد اضافی را با خود بیاورید.

پیکربندی برنامه یک DVR H.264 اضافه می کند

قبل از پیکربندی برنامه خود، مطمئن شوید که DVR از راه دور از رایانه خود در شبکه محلی خود از طریق IP داخلی مشاهده می کنید.

 

شبکه محلی برای دسترسی از راه دور

در نمودار بالا، DVR قبلاً یک IP (مثال: 192.168.1.1) و یک پورت دسترسی (مثال: 37777) دارد و قبلاً با رایانه در شبکه داخلی آزمایش شده است. تلفن همراه از طریق Wi-Fi به همان شبکه محلی DVR متصل می شود.

 

این آزمایشی است که می توانید برای مشاهده DVR داخلی انجام دهید، برای مشاهده از راه دور از طریق اینترنت، IP که باید استفاده شود همان IP است که در روتر شما پیکربندی شده است (به عنوان مثال: 50.79.86.90).

مهم: قبل از تلاش برای تنظیم دسترسی تلفن همراه، دستگاه DVR خود را از طریق رایانه در شبکه محلی آزمایش کنید. با انجام این کار، قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، اطمینان حاصل می کنید که مشاهده از راه دور قبلاً کار می کند. اگر اصول اولیه تنظیم مشاهده از راه دور DVR را نمی دانید، توصیه می کنم راهنمای دوربین امنیتی نهایی V2 را مطالعه کنید.

 

برای پیکربندی برنامه به اطلاعات زیر نیاز دارید:

نامی که می خواهید برای شناسایی دستگاه DVR استفاده کنید.

IP DVR (یا نام DDN).

پورت DVR برای اتصال به موبایل.

نام کاربری DVR.

رمز عبور DVR.

 

پس از نصب برنامه، کافیست آن را باز کرده و تنظیمات را شروع کنید. روی دکمه Add Camera کلیک کنید و اطلاعات DVR خود را پر کنید.

پیکربندی بسیار ساده است، اما لطفاً دوباره بررسی کنید که آیا از اطلاعات صحیح استفاده می کنید، اگر IP یا پورت اشتباه است، کار نمی کند.

چگونه بفهمیم دوربین مداربسته کار می کند

روش های مختلفی برای محافظت از دارایی شما در دنیای مدرن وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها برای افزودن امنیت به یک ویژگی نصب سیستم های دوربین مداربسته است. سیستم های دوربین مدار بسته پیچیده به نظر می رسند. آنها دارای سیمهایی هستند که از دیوار عبور می کنند و دوربینهای مختلفی که لزوماً کاری از پیش نمی برند.

از آنجا که با دیدن دوربین نمی توانید تشخیص دهید که آیا دوربین مدار بسته کار می کند ، بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا دوربین مداربسته کار می کند یا نه. روش های مختلفی برای تشخیص کارکرد دوربین وجود دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم.

حفاظت:

مجموعه کاملی از سیستم های امنیتی از اموال شما محافظت کامل می کند. گروهی از دوربین های امنیتی می تواند به شما این اطمینان را که هیچ رویدادی بدون اجازه صورت نمی گیرد. سیستم کنترل دسترسی اطمینان حاصل می کند که هیچ دسترسی غیرمجاز صورت نمی گیرد. با استفاده از یک سیستم هشدار دهنده ، ورودی خانه مانند درها و پنجره ها از هر نوع نفوذ در امان می مانند.

دوربین مدار بسته دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد.

شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

دوربین مدار بسته بولت:

این نوع دوربین های مدار بسته در محیط های بیرونی مانند بیرون خانه ، بیرون مغازه و … قرار می گیریند.دوربین های بولت دارای برد بیشتری نسبت به دام هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

همچنین نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

نور:

در حالی که نور در نظر گرفتنش در هر دوربینی مهم است ، خبر خوب در اینجا این است که هر دو دوربین بولت و دام اغلب شامل LED های مادون قرمز هستند که استرس و نگرانی در دسترس بودن نور را از بین می برند و به کاربر در این زمبنه بسیار مهم کمک می کنند. LED های مادون قرمز اطمینان می دهند که دوربین ها می توانند در شرایط کم نور  هم کار کنند.

دوربین های مدار بسته سیمی:

دوربین های امنیتی سیمی از یک سری کابل استفاده می کنند که فیلم را منتقل کنند و آن فیلم را به مانیتور منتقل می کنند. وقتی برد انتقال بیش از ۳۰۰ متر باشد ، گیربکس ممکن است ضعیف شود. با این حال ، استفاده از تقویت کننده های سیگنال ، سوئیچ ها و کابل های شبکه به کاهش مشکل انتقال طولانی مدت کمک می کند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین و متداول ترین نوع دوربین های امنیتی هستند. آنها ویدئو را در محل ذخیره می کنند و دارای قابلیت های امنیتی اولیه هستند. آنها همچنین می توانند بدون نیاز به DVR ، ویدئوی امنیتی را بر روی یک تلویزیون استاندارد نمایش دهند. با این حال ، اگر آنها ترجیح شخصی شما هستند با DVR کار می کنند.

نظارت بر فعالیتها با دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته به کارفرما ها و یا مدیران این امکان را می دهد تا در جریان فعالیت هایی که در محل کار اتفاق می افتد باشند. با وجود امنیت در مکانی که شما دوربین مدار بسته نصب کرده اید ، شرکت شما آرامش خاطر خواهد داشت زیرا که شما و کارکنان شما می دانید که دوربین مدار بسته در حال فعالیت است و امنیت را در آن مکان برای شما به ارمغان می آورد.

حفاظت از کارکنان:

هرگونه ادعای دروغین علیه کارکنان شما با یک دوربین مدار بسته حل می شود، زیرا صاحبان مشاغل دارای مدرکی تصویری از واقعیت و اتفاقات رخ داده خواهند بود. دوربین های مدار بسته همچنین

سوابق تحویل و افرادی که وازرد محل کار شما شده اند را ثبت و وارد می کند ، که برای پیگیری در صورت رخ دادن جرم بسیار موثر است.

علاوه بر این ، از کارکنان شما در برابر حملات احتمالی یا متم کردن آنها به کاری محافظت می کند و به کسب و کار شما آرامش می دهد و می دانید که عملیاتکار های روزانه در محل کار شما تا حد ممکن به خوبی انجام می شود.

دوربین مدار بسته ptz:

جدیدترین تشخیص چهره ، دستگاه پلاک خوان اتوماتیک ANPR ، حفاظت از نفوذ ، امکانات عبور خط ، دوربین مدار بسته PTZ را به یک دوربین مدار بسته کامل و پیشرو در امر امنیت کرده بود .

در گذشته ، دوربین مدار بسته PTZ بهترین دوربین امنیتی شبکه محسوب می شد. در حال حاضر به دلیل نواسات بازار دارای نرخ و قیمت های متفاوتی است و نرخ آن روز به روز در حال تغییر است.شما می توانید از این دسته برای خود خریداری کنید و آن را در خانه خود داشته باشید.

در کل شما باید به سیستم های امنیتی که خریداری می کنید توجه داشته باشید.

توجه داشتن در حوضه سیستم های امنیتی مختص دوربین های مدار بسته نیست و شما باید برای خرید همه سیستم های امنیتی حساسیت لازم را ارائه دهید.

خریداری کردن یک سیستم امنیتی،امنیتی شما را در آینده رقم می زند و داشتن امنیت از هر لحاظ می تواند روی انجام فعالیت های شما تاثیر داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای نصب سیستم های نظارتی سیمی ، استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل است.

ویژگی های هوش مصنوعی به سیستم های نظارتی اجازه می دهد تا هرگونه حرکت را تشخیص دهند. حتی اگر وسیله نقلیه یا شخصی باشد که به ساختمان تجاری شما نزدیک شود ، دوربین تشخیص داده و

ضبط را شروع می کند. علاوه بر این ، سیستم امنیتی شما می تواند یک هشدار به تلفن شما ارسال کند تا بتوانید حرکت را در حال وقوع کنترل کنید.

سیستم های امنیتی تجاری می توانند مزایای زیادی را در مشاغل بزرگ ارائه دهند ،و همچنین به مشاغل کوچک که نمی توانند از کارکنان امنیتی و نگهبانان استفاده کنند. آنها می توانند افراد را قادر به داشتن امنیت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ، دسترسی فوری داده و پشتیبانی بی پایان از راه دور را ارائه دهند.

سیستم های مقاوم در برابر ضربه:

برخی از سیستم های امنیتی ، ضد ضربه و خراب شدن هستند. این بدان معناست که حتی اگر سارقین کنترل پنل را بشکنند ، سیستم هشدار شما همچنان برای محافظت از خانه شما کار می کند

هنگام خرید سیستم امنیتی بعدی خانه یا ارتقاء سیستم موجود ، این ویژگی هوشمند است.بنابراین استفاده از این سیستم های امنیتی به ما خیلی کمک می کند.

ضد ضربه بودن شاید یک ویژگی ساده محسوب شود،اما باید بدانیم که همه ویژگی ها در دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی ما را یک قدم به امنیت بیشتر نزدیک تر می کنند.

سیستم های امنیتی خانگی از طریق اینترنت ، تلفن ثابت یا سیگنال تلفن همراه متصل می شوند. بسته به فروشنده و محصولی که انتخاب می کنید ، می توانید از خانه خود با یک سیستم امنیتی حتی بدون داشتن تلفن ثابت محافظت کنید.

اما ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد.برای نداشتن محدودیت بخاطر مکان از یک متخصص در این زمینه سوال کنید.سپس مطمئن شوید که روش اتصال شما درست بوده و نیازهای خود شما و خانواده شما را بر آورده می کند.

سیستم های امنیتی جدید و قدیمی خانه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

سیستم های امنیتی جدید خانه مزایا و معایب خود را دارند. آنها ارزان تر از سیستم های امنیتی  قدیمی هستند.

سیستم های جدید دارای امکانات جدید هستند و نصب آنها به سادگی امکان پذیر است. این باعث می شود سیستم های جدید کاربر پسند تر از سیستم های امنیتی قدیمی برای اجاره دهندگان و صاحبان خانه های با متراژ کم باشد.

با این وجود ، همه سیستم های امنیتی خانه هوشمند به صورت حرفه ای کار نمی کنند.می توانید به دنبال سیستم ایده آل خود باشید که با بودجه و شرایط محیط زندگی شما سازگار باشد.درباره اینکه شما به یک سیستم حرفه ای نیاز دارید و یا به یک سیستم ساده نیز زیاد فکر کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

برای تعیین نیازها و اولویت های خانواده خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که بهترین سیستم امنیتی را برای خود و خانه خود گرفته اید.

دوربین های حرارتی:

دوربین های مدار بسته حرارتی، امواج فرو سرخی را که پخش می شود را از اجسام گرفته و با آن تصویری را تشکیل می دهند. این دوربین های مدار بسته برای استفاده در شرایط کم نور یا بدون نور مناسب هستند.این دوربین های مدار بسته برای نظارت در شب به طوری که هیچ چیز مشخص نباشد، ایده آل هستند.

با استفاده از تصویر حرارتی ، نگهبانان می توانند به به طور کامل همه جا را زیر نظر بگیرند و می توانند تشخیص دهند که آیا موجود زنده ای نزدیک می شود انسان است یا حیوان ، و از ورود غیر مجاز احتمالی به محیط امنیتی جلوگیری می کنند.

دوربین های مدار بسته معمولی:

دوربین های امنیتی ویدئویی معمولی با استفاده از یک لنز ویدئویی و عکاسی معمولی تصویر را ثبت می کنند. آنها رایج ترین دوربین ها هستند. تصویر نسبت به دوربین های حرارتی واقعی تر و مشخص تر است ، زیرا ما می بینیم که لنز چه چیزی را ثبت می کند ، بدون هیچ گونه فرآیند تشکیل تصویر مصنوعی.

بسته به کیفیت لنز ، دوربین های معمولی می توانند از وضوح و دامنه متفاوتی برخوردار باشند.

مدت زمان ذخیره شدن فیلم ها:

تصاویر گرفته شده،حداکثر به مدت ۲۸ روز قابل دسترسی و قابل استفاده هستند ، مگر در مواردی که تصویر دوربین مدار بسته شما مسئله و مشکلی پیدا کرده و تصاویر ضبط شده توسط دوربین قابل استفاده و بررسی نباشد.بعد از ۲۸ روز ویدیو های ضبط شده حذف می شوند و ویدیو های جدید ضبط و ثبت می گردد.

نمایش تصویر دوربین مداربسته

همانطور که میدانید برا ی حفظ امنیت در دنیای امروزی وجود دوربین های مدار بسته ضروری است اما برخی اوقات این دوربین ها دچار مشکلی می شوند که از عملکرد درست خود باز می مانند

ما در اینجا راهنمایی هایی بری شما عزیزان آورده ایم که وقتی با مشکلی رو به رو شدید ابتدا خود به بررسی دوربین مدار بسته خود بپردازید و سپس باز اگر مشکل رفع نشد با افراد متخصص یا پشتیبانی تماس بگیرید.

نمایندگی دوربین مداربسته زیمنس

نمایندگی دوربین مداربسته زیمنس

سال هاست که از نظارت تصویری در صنایع مختلف استفاده می شود. به لطف استفاده از

دوربین های نظارتی در بانک ها و موسسات مالی ، تعداد سرقت های بانک به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

اگرچه اتفاق می افتد ، شانس حل آنها بسیار بیشتر از گذشته است. این پیشرفت عمدتا به دلیل نصب گسترده دوربین های مدار بسته نظارتی است.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته زیمنس هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

نمایندگی دوربین مداربسته زیمنس

افزایش نقض امنیت و شدت تهدیدها ، همراه با مقررات دقیق و تعداد روزافزون داده های ویدئویی برای مدیریت ، تنها برخی از چالش هایی است که سیستم های مدیریت ویدئوی امروز نیاز به پاسخگویی دارند. از آنجا که اپراتورهای انسانی نظارت بر تعداد روزافزون کانال های ویدیویی معمول برای سیستم های نظارتی امروز بسیار دشوار است

تجزیه و تحلیل ویدئو به سرعت به یک عنصر اصلی در برنامه های امنیتی امروز تبدیل شده است. مفاهیم نوآورانه محصول دیجیتال و سیستم با محوریت تجزیه و تحلیل ویدئو هوشمند و ورودی سنسور ، بهترین هماهنگی ممکن را برای عملکرد سیستم با نیاز اپراتور فراهم می کند.

این مورد برای سایت های گسترده و پیچیده با نیازهای امنیتی مختلف به طور فزاینده ای اهمیت می یابد.

جهت آشنایی شما عزیزان ابتدا معرفی مختصری از محصولی از این برند داریم:

نمایندگی دوربین مداربسته زیمنس

دوربین مداربسته مدل CVAS1415-LPO

دوربین مداربسته مدل CVAS1415-LPO

دوربین مداربسته مدل CVAS1415-LPO

این دوربین مداربسته وضوح تصویر 22 x بزرگنمایی فوکوس اتوماتیک دام ثابت شبانه روز، مقاوم در برابر خرابکاری است

در زیر مشخصات فنی این دوربین را بیان کردیم:

ساخت Vanderbilt
کارخانه Vanderbilt Industries
کد مدل CVAS1415-LPO
اندازه چیپ به اینچ 1/4 inch
نوع رنگ Colour / Monochrome
رزولوشن TVL 480
نوع دام Fixed Focus
حساسیت lux 0.01 (B/W) 0.5 (Colour) lux
ویژگی های الکتریکی Voltage: 12 VDC / 24 VAC
فاصله کانونی 3.5 ~ 85.8
محدوده شاتر الکترونیکی 1/10,000
حالت سیگنال PAL
خروجی ویدیو 1Vpp, 75 Ohm, BNC

در ادامه مطالبی را در مورد دوبین های مدار بسته جهت آشنایی شما عزیزان بیان می کنیم:

با نصب دوربین مداربسته خانگی چه مزیتی دریافت می کنید؟

نصب دوربین مداربسته خانگی – آیا ارزش آن را دارد؟

مدارک مفید – دوربین مدار بسته همه فعالیت ها را در مناطق خاص ضبط می کند. بنابراین ، در صورت سرقت ، محققان می توانند به راحتی سرنخ های اصلی فیلم فیلم را جمع آوری کنند. در نتیجه ، اطلاعات مهم می توانند مجرمان را فاش کنند.

امنیت موثر – احساس امنیت در خانه هایی که دوربین نصب شده دارند. این واقعیت که نظارت دوربین مداربسته می تواند تمام اتفاقات در خانه شما را ضبط کند ، به شما آرامش می دهد. با کمک نصب دوربین مداربسته خانگی ، در صورت بروز هر اتفاق غیر معمولی می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

مقرون به صرفه – با آخرین فن آوری ، سیستم های دوربین نسبتاً مقرون به صرفه هستند.

قابل اطمینان – دوربین های نظارتی محله را ایمن تر می کنند. شما می توانید به فرزندان خود اجازه دهید در فضای باز بازی کنند ، زیرا سیستم نصب دوربین مداربسته خانگی بر روی هر فعالیتی که در اطراف ملک شما اتفاق می افتد نظارت می کند.

یک عامل بازدارنده همه چیز است – اگر یک سری دوربین ها در معرض دید باشد ، این باعث جلوگیری از مجرمان و دور نگه داشتن آنها می شود ، زیرا می دانیم اثبات شواهد ویدئویی در دادگاه قانونی قابل توجیه است.

انواع مختلف خدمات مانیتورینگ دوربین مداربسته

خدمات نظارت بر دوربین مداربسته در منزل و مشاغل به شما امکان می دهد تا فضای داخلی و خارجی ملک خود را کنترل کنید. نیاز به سیستم های دوربین مسکونی و تجاری بیش از هر زمان دیگری است. پیش بینی می شود تعداد کل دوربین های مدار بسته در انگلستان به 5/2 میلیون دستگاه برسد. به همین ترتیب ، 96٪ از کل دوربین ها توسط صاحبان خانه و مشاغل در انگلیس استفاده می شود. لندن در مجموع 689،000 دوربین نظارت دارد. شهرهای دیگر با بیشترین دوربین مداربسته در زیر در تصویر ذکر شده اند.

علاوه بر این ، ما قصد داریم شرح دهیم که چگونه انواع مختلف خدمات نظارت بر دوربین مداربسته مانند نظارت بر دوربین تجاری و همچنین راه حل های دوربین مدار بسته مسکونی می توانند در دراز مدت به منزل و محل کار شما کمک کنند.

آرامش خاطر – دانستن اینکه شما در ملک خود دوربین مدار بسته نصب کرده اید باعث می شود احساس امنیت و امنیت کنید. این یکی از بزرگترین مزایای دلیل اعتماد بسیاری از صاحبان مشاغل در خانه و نظارت بر نظارت دوربین است.

پیشگیری از جرم

به دلیل خدمات نظارت بر دوربین مداربسته ، بیشتر مجرمان از ارتکاب جرایم بزرگی مانند سرقت ، رفتار ضد اجتماعی ، تخریب و مواردی از این دست منصرف می شوند. بیشتر سارقین از ساده ترین گزینه ها برای فعالیت های مجرمانه استفاده می کنند. خانه یا اداره بدون هیچ گونه سیستم امنیتی اولین انتخاب آنها خواهد بود.

آزار و شکنجه – اگر جرمی در خانه یا محل کار شما رخ دهد ، تعقیب قضایی احتمال موفقیت بالایی دارد. با کمک سرویس های مانیتورینگ دوربین مداربسته می توان مظنونین را به راحتی ردیابی ، شناسایی و گرفت. و فیلم های ویدئویی برای دادگاه ها شواهد قانع کننده ای است.

هشدارهای بی درنگ – دوربین های مداربسته با قابلیت استفاده از IP در پاسخ به تشخیص حرکت به شما هشدارهای واقعی تلفن هوشمند را می دهند. در این میان سیستم اطلاع رسانی فشار به شما هشدار می دهد و به شما کمک می کند در صورت لزوم اقدامات فوری انجام دهید.

مانیتورینگ بی سیم ویدئو – دوربین های بی سیم از WiFi برای ارائه نظارت در زمان واقعی استفاده می کنند. که علاوه بر بهبود نسبیت سیستم امنیتی ، زیرساخت های امنیتی و نصب آن را نیز ساده می کند همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

8 نکته در مورد نگهداری سیستم دوربین مدار بسته در زمستان

زمستان امسال در سرما کنار نمانید! اگر در یک آب و هوای سرد زندگی می کنید – بارش برف ، یخبندان ، یخ زدگی باران ، برف و دمای بسیار سرد می تواند بر عملکرد دوربین های امنیتی شما و سیستم دوربین امنیتی فیلم شما تأثیر بگذارد.

بیاموزید که چگونه با چند نکته ساده و ساده برای رعایت سیستم امنیتی ویدئو ، سیستم امنیتی فیلم خود را در طول زمستان (و حتی بعد از آن) حفظ و محافظت کنید.

1. محفظه های دوربین امنیتی ویدئویی خود را بررسی کنید

محفظه دوربین اولین لایه محافظتی را برای دوربین های امنیتی شما ایجاد می کند. آب و هوای زمستانی برای دوربین های امنیتی شما به محفظه ای مطابق با هوا نیاز دارد. محفظه IP66 (یا بالاتر) در کنار شرایط سخت آب و هوایی زمستان – از جمله بارش برف ، یخ و برف ، از عناصر محافظت می کند.

به محوطه  و محفظه دوربین امنیتی خود خوب نگاه کنید. آیا محفظه ها هنوز از آب و هوا محافظت می کنند؟

به دنبال علائم آسیب خارجی ، از جمله فرورفتگی یا شکاف باشید. سپس ، محفظه دوربین را باز کرده و به دنبال نشانه هایی از آب ، تراکم ، یخ یا کثیفی باشید که ممکن است در داخل محفظه ایجاد شده باشد. اگر هر یک از عناصر فوق را در داخل محفظه دوربین خود پیدا کنید ، این یک نشانگر واضح است که این محفظه دیگر از حفاظت بهینه برخوردار نیست و ممکن است نیاز به تعویض باشد.

همچنین می خواهید برف یا یخی را که در محفظه دوربین شما جمع می شود مرتباً پاک کنید – در تمام طول فصل.

2. لنزهای دوربین را تمیز و بازرسی کنید

در طول زمستان (و در طول سال) ، مهم است که لنزهای دوربین داخلی و خارجی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمیز و بدون آسیب هستند.

عناصری مانند خاک و گرد و غبار ، همراه با شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و برف می توانند بر روی دید لنزهای دوربین امنیتی شما تأثیر بگذارند.

حتی اگر دوربین با وضوح بالا دارید ، اگر لنز شکسته یا کثیف باشد ، نمی توانید یک فیلم خوب یا واضح دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که لنزهای دوربین شما تمیز و بدون لکه هستند تا از کیفیت تصویر مطلوب اطمینان حاصل کنید.

برای تمیز کردن دوربین ، می توانید با پاشیدن یک قوطی هوای فشرده شده روی لنز شروع کنید تا به آرامی هر گونه خاک سست یا باقی مانده از آن را منفجر کنید. اگر لنز دوربین لک دارد ، می توانید آن را به آرامی با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید تا لکه ها از بین بروند.

در صورت باقی ماندن لکه ها ، می توانید ناحیه کوچکی از پارچه میکروفیبر را با کمی آب ساده مرطوب کرده و دوباره به آرامی با پارچه مرطوب از لنز عبور دهید و لنز را با پارچه خشک پاک کنید و یا بگذارید تا خشک شود.

3. یک دوربین امنیتی با درجه حرارت شدید نصب کنید

اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که دمای بسیار سردی را تجربه می کند – ممکن است بخواهید دوربین های امنیتی نصب کنید که برای کنترل دمای سرد و شرایط سخت آب و هوای زمستان ساخته شده اند.

یک دوربین امنیتی با بخاری داخلی و دامنه کار با دمای شدید (که بعضاً به آن دوربین امنیتی دمای شدید نیز گفته می شود) ، می تواند با افزایش و کاهش دما ، عملکرد بدون وقفه را تضمین کند.

بخاری داخلی به محافظت از اجزای الکتریکی دوربین کمک می کند ، از مه گرفتگی و چگالش جلوگیری می کند و آن را در دمای انجماد فعال می کند. ساخت و ساز در تمام شرایط آب و هوایی از طیف گسترده ای از درجه حرارت پشتیبانی می کند تا دوربین بتواند در برابر دمای زیر صفر مقاومت کند.

دوربین های امنیتی با درجه حرارت شدید طوری طراحی شده اند که در گرمای تابستان و در ماه های سرد زمستان به صورت یکپارچه عمل می کنند.

4- کلیه کابل های سیستم دوربین های امنیتی را بررسی کنید

آیا دوربین های امنیتی شما به طور ایمن متصل شده اند و آیا همه کابل های دوربین و ضبط کننده ویدئو بدون آسیب هستند؟ به دنبال نشانه هایی از پارگی یا پارگی کابل باشید. آیا سیم های در معرض وجود دارد؟ در صورت وجود هرگونه شکستگی ، پارگی یا سیم که در معرض آن قرار دارد – باید سریعاً کابلهای آسیب دیده را تعویض کنید.

همچنین می توانید با ایجاد یک حلقه قطره ای U شکل ، با کابل های دوربین خود از جمع شدن آب یا رطوبت در داخل دوربین های امنیتی خود جلوگیری کنید. یک حلقه قطره ای از دوربین از نفوذ آب و ایجاد یک گودال آب در داخل دوربین های امنیتی ویدئویی شما جلوگیری می کند.

همچنین کابل کشی را بررسی کنید تا تأیید کنید که همه کابل های شما از اتصال ایمنی برخوردار هستند و دوربین ها و ضبط کننده ها برق دریافت می کنند.

5. نگاهی به اتصالات دوربین بیندازید

آیا دوربین های امنیتی شما به طور ایمن متصل شده اند؟ آیا اتصالات تجهیزات امنیتی ویدئویی شما وضعیت خوبی دارند؟ تمام کانکتورهای خود را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ اثری از آسیب یا خوردگی وجود ندارد. کانکتورهایی را که خورده ، خراب شده یا اتصال ایمنی به تجهیزات شما ایجاد نمی کنند ، جایگزین کنید.

6. گرد و غبار را از دستگاه ضبط ویدئو پاک کنید

به DVR یا NVR خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که تمیز و عاری از گرد و غبار است. اگر در بالای محفظه گرد و غبار جمع شده است – آن را با یک پارچه میکروفیبر تمیز پاک کنید.

همچنین می توانید از یک قوطی هوای فشرده استفاده کنید تا هوا را به آرامی در محفظه ضبط کنید. یک لایه گرد و غبار جمع شده می تواند در عملکرد ضبط کننده فیلم شما تأثیر بگذارد ، بنابراین تمیز و بدون گرد و غبار مهم است

7. تمام منابع تغذیه سیستم امنیتی را بازرسی کنید

شما همیشه می خواهید مطمئن شوید که منبع تغذیه سیستم امنیت فیلم شما به درستی متصل است

و تجهیزات شما در حال دریافت برق هستند. با بازرسی مستمر از منابع تغذیه

، اطمینان حاصل خواهید کرد که تجهیزات شما به دلیل طوفان ، دستکاری

، قطع شدن برق یا رویداد دیگر ، برق خود را از دست نداده اند.

بهتر است از ولت متر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام دوربین های امنیتی شما از توان مناسب برخوردار می شوند.

چرا این مهم است؟ قدرت زیاد یا بسیار کم دوربین امنیتی می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد

و یا حتی باعث می شود دوربین و سیستم امنیتی فیلم در ضبط ویدئو از کار بیفتد.

با بررسی مداوم بررسی اینکه همه دوربین های امنیتی از قدرت عملیاتی کامل برخوردار هستند

، می توانید از گم شدن فیلم مهم جلوگیری کرده و یا مجبور شوید یک دوربین خراب را تعویض کنید.

8. انسداد دوربین را بررسی کنید

حتی در ماه های زمستان نیز حفظ فضای سبز در نزدیکی دوربین های امنیتی در فضای باز مهم است. با این کار دوربین های امنیتی ویدئویی شما دید واضح و بدون مانعی از منطقه تحت نظارت دارند.

به دنبال درختان ، درختچه ها یا درختچه هایی باشید که دید دوربین فیلمبرداری شما را مسدود می کنند.

در صورت وجود هرگونه مانع در محوطه سازی

، یا سایر عناصر مانند تپه های برفی ، تزیینات مربوط به تعطیلات و یا یخچال ها

– به سرعت هر یک از اشیا را که مانع نمای واضح دوربین می شوند از لنز دوربین بردارید.

محافظت از سرمایه گذاری امنیت فیلم

نگهداری فصلی برای سیستم امنیتی ویدئویی شما زمان زیادی نمی برد ، اما بسیار مهم است.

این امر به ویژه در زمستان بسیار مهم است ، زیرا دمای سرد و شرایط سخت آب و هوایی می تواند بر عملکرد سیستم شما تأثیر بگذارد.

نوشتهٔ پیشین
پروتکل RTSP برای دوربین های IP چیست؟
نوشتهٔ بعدی
اصول اولیه دوربین مدار بسته (برای مبتدیان)

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید