کنترل دسترسی درب چگونه کار می کند

کنترل دسترسی درب چگونه کار می کند

نحوه عملکرد Door Reader، اعتبارنامه و نرم افزار کنترل دسترسی

نرم افزار مدیریت کنترل دسترسی از راه دور

 

کنترل دسترسی درب به بخش بسیار مهمی از ساختار امنیتی ما تبدیل شده است. درب خوان ها قفل برقی را کنترل می کنند و تعیین می کنند چه کسی وارد ساختمان می شود.

 

ریدر کنترل دسترسی از اعتبارنامه‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند کارت‌هایی باشند که در کیف پول شما قرار می‌گیرند، یا کارت‌های ضخیم که می‌توان دور گردن شما قرار داد یا صفحه کلیدهایی که به جا کلیدی شما متصل می‌شوند. جدیدترین درب خوان ها همچنین می توانند از گوشی هوشمند شما برای باز کردن در استفاده کنند. امن ترین اعتبار، ویژگی بیومتریک شماست. صورت یا اثر انگشت شما به جای اعتباری که حمل می کنید، شناسایی دقیق شما را فراهم می کند.

 

این مقاله نحوه عملکرد سیستم های کنترل دسترسی درب را شرح می دهد.

 

درب خوان برای دسترسی به در

درب خوان های RFID از اعتبارنامه هایی استفاده می کنند که دارای مدارهای تعبیه شده و یک آنتن هستند. خواننده سیگنالی را پخش می کند که توسط آنتن اعتبار دریافت می شود. سیگنال الکتریکی پخش شده از درب خوان دارای قدرت کافی برای انرژی دادن به مدار در اعتبار است. هنگامی که مدار الکتریکی موجود در اعتبارنامه برق را دریافت کرد، سیگنالی را به خواننده کنترل دسترسی ارسال می کند که شامل شماره شناسایی (ID) آن است.

 

مفهوم کارتخوان

 

جدیدترین درب خوان ها دستگاه های هوشمندی هستند که به شبکه متصل می شوند و با استفاده از Power over Ethernet (PoE) تغذیه می شوند. آنها مستقیماً به شبکه متصل می شوند و کدهای شناسایی را برای همه افرادی که به سیستم اختصاص داده شده اند نگه می دارند. حتی اگر شبکه سازمان قطع باشد و نرم افزار مدیریت مرکزی در دسترس نباشد، می توانند کار کنند. آنها می توانند به تنهایی کار کنند تا زمانی که برق پشتیبان به سوئیچ شبکه ارائه شود که همه خواننده ها را (با استفاده از PoE) متصل می کند.

 

درب خوان شماره شناسه دریافتی خود را به قسمت کنترل کننده سیستم کنترل دسترسی درب منتقل می کند. سیستم دسترسی درب ایسوناس شامل عملکرد کنترلر است که در خواننده تعبیه شده است در حالی که سیستم کنترل دسترسی درب هارتمن از یک کنترلر جداگانه استفاده می کند. کنترل کننده شماره شناسه را با لیست موجود در حافظه خود مقایسه می کند. اگر شناسه قابل قبول باشد، قفل در را باز می کند.

درب خوان قفل برقی در را کنترل می کند. خوان های جدید قدرت کنترل قفل را فراهم می کنند. آنها همچنین دارای سنسورهایی برای تشخیص باز شدن درب و اتصالات Request to Exit (REX) برای باز کردن درب با استفاده از یک دکمه هستند.

 

اعتبارنامه درب خوان برای سیستم کنترل دسترسی درب

اعتبارنامه دارای یک شماره داخلی منحصر به فرد است که اعتبار کارت را مشخص می کند. شما می توانید نوع اعتبار RFID مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرمت های کارت نازک، کارت ضخیم یا صفحه کلید وجود دارد. هر اعتبار یک شماره منحصر به فرد دارد. همچنین اعتبارنامه هایی وجود دارند که از فرمت های داده و فرکانس متفاوتی بین اعتبار و درب خوان استفاده می کنند. Wiegand 26 بیتی، HID با فرکانس 125 کیلوهرتز و کارت های هوشمند که از فرکانس 13.56 مگاهرتز استفاده می کنند وجود دارد.

 

کارت خوان دستی

 

از آنجایی که فرمت های مختلفی وجود دارد، بهتر است اعتبار خود را از همان فروشنده ای که درب خوان است سفارش دهید و اعتبارنامه های اضافی را از همان فروشنده سفارش دهید.

این اطمینان می دهد که دسته بعدی اعتبارنامه های شماره گذاری شده با شماره های منحصر به فرد را دریافت خواهید کرد. بسته های اعتبار درب بر اساس شماره شناسه شروع و پایان آنها شناسایی و فروخته می شود.

 

اعتبار بلوتوث گوشی هوشمند

 

آخرین خوانندگان همچنین می توانند شماره منحصر به فرد ارائه شده توسط تلفن هوشمند شما را بخوانند. در این حالت، برنامه ای که روی گوشی شما اجرا می شود با استفاده از اتصال بلوتوث به ریدر متصل می شود. اکثر درب‌خوان‌های دارای بلوتوث از شما می‌خواهند که وقتی نزدیک درب خوان هستید، برنامه را فعال کنید.

 

ریدر بیومتریک و اعتبار برای دسترسی به درب

این ریدر بیومتریک ویژه برای خواندن اطلاعات بیومتریک به جای کارتی که شما حمل می کنید طراحی شده اند. دستگاه های اثرانگشت خوان، صورت خوان، رگ انگشت و سایر خوانندگانی وجود دارند که به جای کارتی که با خود دارند، ویژگی فرد را می خوانند. این یک سیستم بسیار امن تر است اما هزینه هر درب بیشتر است.

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.

دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.

اگر شما از قبل سیستم امنیتی در محل مورد نظر نصب کرده باشید امکان دزدی از خانه و یا محل کار خود را به صفر رسانده اید و همه وسایل و اشیاء زیر نظر شماست و اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد ، تحت کنترل شما. با نصب یک دوربین مدار بسته در محل افراد می توانند

به راحتی به مسافرت و سفر های کاری خود بپردازند.چون در هر جای دنیا که باشید،می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شده و منزل یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید.اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت اتصال به گوشی ها را دارند و افراد می توانند نه تنها دوربین محیط را زیر نظر بگیرند ، بلکه می توانند به تنظیمات خود دوربین مدار بسته نیز دسترسی داشته باشند.

دوربین مدار بسته یا دزدگیر؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1209TLQP-LED:

در مبحث امنیت میشه گفت که هم دزدگیر و هم دوربین مدار بسته هر دو دارای امتیاز بسیار بالایی هستند.ولی این مورد نیز به سلیقه افراد بر میگردد.هم دوربین مدار بسته و هم دزدگیر،هر دو جزء بهترین راه ها برای داشتن مکانی آرام و بدون داشتن سرقت و غارت است.

.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

دوربین های مدار بسته فقط در زمینه امنیت به ما کمک می کنند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1209TLQP-LED:

دوربین های مدار بسته به ما فقط در زمینه امنیت کمک نمی کنند.بلکه،دوربین های مدار بسته می توانند به ما در اتفاقات مختلفی که در اطراف ما می افتد،به ما کمک می کنند.برای مثال در زمانی که فردی آسیب دیده است و نیاز به دکتر دارد ما با مشاهده کردن فیلم دوربین های مدار بسته می توانیم به آن فرد کمک کنیم و یا به اورژانس اطلاع دهیم.

متفاوت بودن نصب دوربین مدار بسته دام و بولت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1209TLQP-LED:

دلیل متفاوت بودن مکان نصب دوربین مدار بسته بولت و دام ساختار آنها است.ساختار دوربین های مدار بسته دام و بولت را طوری در نظر گرفته اند که دوربین مدار بسته بولت فقط در محیط های بیرونی و دوربین های مدار بسته دام فقط در محیط های درونی قرار بگیرند.

البته بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

خرید دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1209TLQP-LED:

برای خریدن یک دوربین مدار بسته مناسب باید به مشخصات فنی دوربین توجه ویژه ای کنید.اکثر دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی کاری یکسان انجام می دهند ولی دارای کیفیت های متفاوتی هستند.دارا بودن کیفیت های متفاوت باعث بالا یا پایین بودن قیمت دزدگیر می شود.اما در کل به مشخصات فنی دزدگیر توجه داشته باشید.

نصب یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد دوربین مدار بسته است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

دوربین مدار بسته بی سیم:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1209TLQP-LED:

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

نکاتی درباره خرید دوربین مدار بسته:

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه داشته باشید که می تواند نفع شما از خرید دوربین را دو چندان کند.زمان خرید دوربین مدار بسته حتما به مشخصات فنی آن و قابلیت هایی که دوربین مورد نظر را از دوربین های دیگر متمایز می کند

توجه داشته باشید.دوربین های مدار بسته دارای یک حسن بسیار بزرگ هستند.حسنشان این است که با پیشرفت تکنولوژی آنها نیز پیشرفت می کنند و به روزرسانی می شوند.روز به روز امکاناتشان افزایش و قدرت پردازششان بیشتر و قوی تر می شوند.اگر می خواهید از تکنولوژی برتر و جدید امنیت بهره ببرید بهترین راه خرید یک دوربین مدار بسته است.

نکاتی درباره دوربین مدار بسته:

شاید به نظر افراد این فناوری غیر قابل توجه و خیلی دور از ذهن باشه ولی باید این را در نظر گرفت که هدف طراحی دوربین های مدار بسته همین بوده تا دور از ذهن و غیر قابل تفکر باشند تا مجرمان را به دام قانون بیندازند.دوربین های مدار بسته شاید ساخت دست انسان باشند

ولی گفتنی است که دست بسیاری از هم نوع های خودمان (انسان ها)را رو می کنند.دوربین های مدار بسته مختلف دارای  شکل های مختلف و کارایی های مختلف هستند.لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته شاید ظاهری کوچک داشته باشند اما توانایی انجام کار های بزرگی را دارند.دوربین های مدار بسته در یک جمله خلاصه می شوند.امنیت بیشتر برابر است با آسایش بیشتر.

نظارت بر  خانه و محل کار:

شما می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته،خانه و یا محل کار خود را مشاهده کنید.با استفاده از اپلیکیشن های موجود شما می توانید با تلفن همراه خود بر منزل یا محل کار خود تسلط کامل داشته باشید.

برنامه های موجود برای کنترل دوربین های مدار بسته به شما این امکان را می دهد که در هر جای جهان که هستید،بتوانید نظارت کافی بر محیط تحت کنترل داشته باشید.

برای دریافت اپلیکیشن مناسب شما باید از یک متخصص در این زمینه سوال کنیدهمچنین شما می توانید با جست و جو در گوگل برنامه مناسب برای دوربین مدار بسته خود را پیدا کنید و با استفاده از آن،دوربین مدار بسته خود را کنترل کنید و بر محیط تسلط کامل داشته باشید.

اهمیت کار سیستم های امنیتی:

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

دوربین های مدار بسته با سیم:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

IP67 چیست؟

IP در کل نشان دهنده مقاومت دوربین مدار بسته در برابر عوامل طبیعی است. عدد بعد از IP نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.IP67 به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

اکثر دوربین های مدار بسته از این نوع IP67  هستند و هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند.در هنگام خرید حتما به مقاومت دوربین مدار بسته توجه کنید و مکان و آب و هوای محل زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.

دوربین های مدار بسته گزینه مناسبی برای جلوگیری از سرقت هستند.چون دوربین های مدار بسته می توانند با فیلم های ضبط شده ، به ما در پیدا کردن سارق کمک کنند.

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه داشته باشید که می تواند نفع شما از خرید دوربین را دو چندان کند.زمان خرید دوربین مدار بسته حتما به مشخصات فنی آن و قابلیت هایی که دوربین مورد نظر را از دوربین های دیگر متمایز می کند

توجه داشته باشید.دوربین های مدار بسته دارای یک حسن بسیار بزرگ هستند.حسنشان این است که با پیشرفت تکنولوژی آنها نیز پیشرفت می کنند و به روزرسانی می شوند.روز به روز امکاناتشان افزایش و قدرت پردازششان بیشتر و قوی تر می شوند.

اگر می خواهید از تکنولوژی برتر و جدید امنیت بهره ببرید بهترین راه خرید یک دوربین مدار بسته است.دوربین های مدار بسته شاید ساخت دست انسان باشند ولی گفتنی است که دست بسیاری از هم نوع های خودمان (انسان ها)را رو می کنند.

دوربین های مدار بسته مختلف دارای  شکل های مختلف و کارایی های مختلف هستند.لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته شاید ظاهری کوچک داشته باشند اما توانایی انجام کار های بزرگی را دارند.دوربین های مدار بسته در یک جمله خلاصه می شوند.امنیت بیشتر برابر است با آسایش بیشتر.

آنچه هنگام نصب دوربین های مدار بسته در محل کار یا خانه خود باید رعایت کنید:

استفاده از دوربین مدار بسته و نظارت برای کنترل محل کار و خانه امروزه بسیار ضروری است و فرآیند نصب باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در اینجاست که یک متخصص امنیتی می تواند به شما در نصب دوربین مدار بسته کمک کند.

آنها محیط فضای کار را بررسی کرده و در مورد مواردی که برای نصب دوربین مدار بسته لازم است کمکتان کنند،مواردی مانند سطح روشنایی و محل قرار گرفتن دوربین که دارای اهمیت بالایی برای تصویر برداری درست است.

علاوه بر این نکات توجه داشتن به نوع دوربین برای محیطی که برای دوربین مدار بسته در نظر گرفته اید.بهترین راه حل برای تهیه یک دوربین خب تحقیق و پرسش از افراد ماهر در این صنعت است.بنابراین در تهیه و در نصب دوربین مدار بسته بسیار دقت کنید.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

این دوربین مداربسته دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی میباشد. دوربین مداربسته داهوا مدل 1200TLP از دید در شب تا فاصله 40 متر برخوردار میباشد . این محصول دارای استاندارد IP67 (ضد گرد و غبار) میباشد .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین داهوا مدل 1200TLP را مشاهده خواهید کرد:

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.8″ CMOS

پیکسل های موثر

1920(H)×1080(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 40m (131feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

تعداد LED های دید در شب

2

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 87.5° (103°, 54.7°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

500mm (900mm, 2000mm) 19.69” (35.43″, 78.74”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ 360° Tilt: 0° ~ 90° Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

رزولیشن

1080P (1920×1080)

نرخ فریم

25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

2D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014) UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

میزان مصرف برق

Max 3.0W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

ساخت و ساز

جنس

Plastic

ابعاد

80.2mm×76.2mm×198.9mm (3.16″×3″×7.83″)

وزن خالص

0.23kg (0.51lb)

وزن ناخالص

0.36kg (0.79lb)

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

میزان هزینه برای سیستم دوربین مداربسته

 این دلیل که کسب و کار شما کوچک است به این معنی نیست که چیزی برای محافظت از آن ندارید. کامپیوتر ها ، اسناد محرمانه و محصولات خود دلیل قانع کننده برای وجود سیستم های نظارتی میباشد.

قرارداد ها و ده ها مورد دیگر در محل کار شما وجود دارد که در صورت سرقت می توانند میلیون ها برای شما هزینه داشته باشند، به همین دلیل است که باید برای یک سیستم دوربین مداربسته کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید. یک سیستم مداربسته برای یک کسب و کار شاید هزینه زیادی نداشته باشد ، اما باید به اندازه کافی جامع باشد. این به این دلیل است که در صورت گم شدن اشیا با ارزش، بتوانید عامل را شناسایی کنید و مطمئن شوید که مجرمان را دستگیر خواهند کرد.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به یک دلیل اصلی برای امنیت کسب و کار خود سرمایه گذاری نمی کنند. آن ها از این میترسند که یک سیستم خوب پر هزینه است و سیستمی که گران نیست، سیستمی نیست که بتوان در آن سرمایه گذاری کرد. این تصور کاملاً نادرست است و می تواند یک کسب و کار را ویران کند. سیستم‌ های مداربسته در اندازه‌ های مختلف و با ویژگی‌ های متفاوت وجود دارند و اکثر شرکت‌ ها به مشتریان این فرصت را می‌دهند که سیستم‌ های خود را به همان اندازه پیچیده یا ساده بسازند.

تکنسین های مجرب  خطرات امنیتی شما را ارزیابی می کنند و به شما در مورد ویژگی هایی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید توصیه می کنند. با این حال، در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید به چه چیزی نیاز دارید.

دوربین های مداربسته

سیستم نظارت تصویری برای محافظت از داخل و خارج ساختمان ها و خانه ها استفاده می شود. این محبوب‌ترین نوع سیستم امنیتی است، زیرا به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد شبانه‌ روز مناطق تحت کنترل را مشاهده کنند و متوجه میشوند در داخل و خارج از کسب‌وکارشان چه اتفاقی می‌افتد.

در سناریویی دیگر، یک صاحب کسب و کار ممکن است به سرقت مشکوک شود. در این مثال، او ممکن است فیلم را بررسی کند، مناطق مشکوک را شناسایی کند و اقداماتی را برای کاهش آن انجام دهد. در هر یک از این سناریوها، صاحب کسب و کار از سیستم نظارت برای کاهش و جلوگیری از اتلاف پولی آتی استفاده می کند و فقط هزینه تجهیزات و نصب را برای آن ها تمام می کند.

سیستم های کنترل دسترسی الکترونیکی

اگر بخش هایی در ساختمان خود دارید که همه کارکنان نباید به آن ها دسترسی داشته باشند، ممکن است از سیستم های کنترل دسترسی الکترونیکی بهره مند شوید. این نوع سیستم معمولاً از یک صفحه کلید یا سیستم کلید بهره مند است. صاحبان مشاغل معمولاً زمانی در سیستم EAC سرمایه گذاری می کنند که اطلاعات محرمانه ای دارند که باید از آن محافظت کنند، یا زمانی که دارای یک دارایی معنوی ارزشمند هستند نمی خواهند در معرض خطر  قرار بگیرند.

تشخیص هشدار

 یک سیستم هشدار تشخیص نفوذ دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیداست. یک سیستم هشدار که یک متجاوز را شناسایی می کند و قبل از اینکه فرصتی برای ایجاد خرابی جدی داشته باشد، زنگ خطر را به صدا در می آورد. این نوع سیستم از همه چیز در داخل ساختمان شما در برابر سارقان و مزاحمان محافظت می کند ، از جمله مشتریان و کارمندانتان.

هر یک از سیستم های مختلف در این دسته اندکی متفاوت است، زیرا صاحبان مشاغل آن ها را برای رفع نیاز های امنیتی منحصر به فرد خود می سازند. به عنوان مثال، برخی از مشاغل ممکن است از سنسور تشخیص حرکتی بهره مند شوند که ورود را پس از ساعت کاری یا در مکان های غیرمجاز تشخیص می دهند. برخی دیگر ممکن است از تشخیص نقض داده سود ببرند، که وقتی به برنامه‌ های خاصی در زمان‌ های عجیب و غریب یا توسط دستگاه‌ ها یا کاربر غیر مجاز دسترسی پیدا می‌کنند، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. برخی از صاحبان مشاغل هشدار را مستقیماً به مسئولان ارسال می کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند خودشان هشدار داده شوند.

سیستم امنیت کامپیوتر

رایانه های شما حاوی اطلاعات محرمانه و ارزشمندی است که می تواند منجر به تخریب مالی برای شرکت شما شود. شما می توانید از این اطلاعات با یک سیستم امنیتی رایانه ای محافظت کنید که هکر ها را شناسایی می کند و از صدمات میلیونی و سایر ضرر های ناشی از ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر تهدید ها جلوگیری می کند.

هزینه ها

نرم افزار های بدافزار و آنتی ویروس امروزه نسبتاً رایج هستند و بنابراین نباید هزینه زیادی برای شما داشته باشند. شما می توانید سالانه هزینه ی اندکی را برای اشتراک نرم افزار بپردازید، یا حتی می توانید از اطلاعات خود به صورت رایگان با یک سرویس آنلاین میزبانی کنید.

هزینه باید ثانویه باشد

در حالی که طبیعی است نگران بودجه شرکت خود باشید اما هزینه نباید در اولویت باشد . ایمنی دارایی های کسب و کار و افراد باید در اولویت باشد. اگرچه این ممکن است به معنای کاهش فعالیت در سایر زمینه ها باشد، اما زمانی که بتوانید از بلایای پرهزینه احتمالی که باعث خرابی کسب و کارتان می شود جلوگیری کنید، ارزشش را دارد.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

همه چیز درباره دوربین مداربسته PTZ

PTZ یا دوربین های پان شیب زوم، دستگاه هایی هستند که دقیقاً همانطور که از نامشان پیداست عمل می کنند. اگرچه این دوربین ها کمی گران تر از دوربین های دیگر هستند، اما می توانند کار چندین دوربین ثابت را انجام دهند. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان خانه و مشاغل هنگام ساخت سیستم های مداربسته خود از این نوع دوربین ها استفاده می کنند. به جای تکیه بر چندین دستگاه برای انجام برخی اقدامات، آن ها می توانند به یکی تکیه کنند و هر زمان که حرکتی تشخیص داده شد، آن را طوری تنظیم کنند که در جهت حرکت، حرکت کند.

دارای ردیابی حرکتی داخلی است

یکی از بهترین ویژگی های دوربین های PTZ قابلیت ردیابی حرکت آن ها است. مزاحمانی که می خواهند به ملک شما نزدیک شوند با وجود دوربین های ثابت موفق خواهند شد تا بفهمند دوربین های شما در کجا قرار گرفته اند و سعی میکنند از آن دوری کنند .اما با PTZ، ممکن است بسیار ناامید شوند. اگر حرکتی در فاصله مشخصی از هر دوربین وجود داشته باشد، لنز به سمت آن می چرخد ​​و برای اهداف مشاهده دقیق تر زوم می کند. اگر سرقت اتفاق بیفتد، می توانید مطمئن باشید که عامل به وضوح در فیلم دیده می شود.

میدان دید بزرگتری را فراهم می کند

این دستگاه ها می توانند یک منطقه 360 درجه را پوشش دهند که تقریباً چهار برابر میزان پوشش دهی یک دستگاه ثابت است. می‌توانید دستگاه‌ های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا در زمان‌ های مشخصی از روز روی مناطق خاصی تمرکز کنند یا می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید و هر زمان که احساس کردید لازم است میدان دید را تغییر دهید. در نتیجه، این کار نصب را آسان‌ تر می‌کند، زیرا به جای اینکه دوربین‌ های خود را در مکان‌ های دقیق قرار دهید، می‌توانید آن‌ها را در مناطق عمومی نصب کنید و سپس هر زمان که بخواهید آن ها را در هر کجا که می‌خواهید فوکوس کنید.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی

از آنجایی که دوربین‌ های PTZ در مناطقی قرار می‌گیرند که می‌توانند بیشترین دامنه دید را داشته باشند، معمولاً در قسمت‌ های بالا و بالاتر قرار می‌گیرند. به همین دلیل، آن ها به گونه ای طراحی شده اند که هم ضد آب و هم مقاوم در برابر خرابی باشند.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

خلاص شدن از شر نقاط کور

یکی از بزرگترین معایب PTZ نقاط کور آنهاست. در حالی که این فناوری برای دستیابی به میدان دید بیشتر طراحی شده است، این میدان دید بیشتر تنها زمانی حاصل می شود که لنز را به صورت دستی حرکت دهید یا آن را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار در زمان خاصی از روز حرکت کند. در این میان، باید امیدوار باشید که لنز هنگام تشخیص حرکات به اندازه کافی سریع حرکت می کند و کج می شود، در غیر این صورت خطر از دست دادن یک حادثه یا رویداد مهم را دارید.

صادقانه بگویم، حذف نقاط کور تنها چیزی است که در مورد فناوری PTZ تغییر می دهیم.

دوربین های چند سنسوری چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست دوربین‌ های چند سنسوری دستگاه‌ هایی هستند که چندین حسگر را در یک واحد مسکونی ترکیب می‌کنند، در نتیجه تمام مزایای PTZ را بدون زمان تاخیر یا نیاز به تنظیم به دستگاه‌ ها می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حسگر های خود را متناسب با مناطق پوشش، زوایا و نیاز های شما تنظیم کنید و سپس شروع به فیلمبرداری کنید. در حالی که دوربین های معمولی PTZ کار چندین دستگاه را انجام می دهند، دوربین های چند سنسوری در واقع چهار دوربین در یک هستند.

نوشتهٔ پیشین
مزایای ارتقاء دوربین های امنیتی تجاری شما

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید