استفاده از تشخیص نفوذ در دوربین امنیتی

استفاده از تشخیص نفوذ در دوربین امنیتی

 

تشخیص نفوذ هوشمند یک عملکرد تجزیه و تحلیل ویدیویی در دوربین های امنیتی منتخبی است. درست مانند Tripwire، تشخیص نفوذ یک منطقه را با تشخیص و بررسی حرکت برای ثبت رویدادها نظارت می کند. ویژگی Intrusion یک روش تشخیص هوشمند بصری است که برای ضبط سرقت‌ها یا سایر فعالیت‌های مجرمانه برای پیگرد قانونی استفاده می‌شود. با پیکربندی مناسب، تشخیص نفوذ تقریباً برای هر سناریویی قابل اجرا است. می‌توان از آن برای نظارت بر انبار، بانک، فروشگاه یا فقط تماشای ورودی‌ها و خروجی‌ها و حتی پوشش پنجره‌ها استفاده کرد. همانطور که در این راهنما نشان داده شده است، یک جعبه مجازی در اطراف نقطه ورودی/خروجی خود بکشید تا هر منطقه ای را برای تجاوز نظارت کنید.

 

برخلاف Tripwire، قوانین Intrusion را می توان در هر شکل چند ضلعی ترسیم کرد و تقریباً برای هر منطقه مورد علاقه منطبق شد. به سادگی روی منطقه ای که می خواهید تماشا کنید کلیک کنید و بکشید. اگر فردی از منطقه مورد نظر عبور کند، صحنه با امکانات هشدار ضبط می شود. هنگامی که به درستی پیکربندی شود، تشخیص نفوذ اجازه می دهد تا از طریق ایمیل یا هشدار فشار دادن به تلفن هوشمند اطلاع رسانی شود. حتی می‌تواند یک عکس فوری همراه با تصویری از مزاحم را به ایمیل شما ارسال کند، در حالی که رویداد را روی ویدئو به ضبط کننده ضبط می‌کند. اگر دوربین‌های امنیتی خود را از قبل برای مشاهده از راه دور تنظیم کرده‌اید، پس از دریافت هشدار به سرعت به سیستم دوربین امنیتی خود با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کرده و مشاهده کنید.

یکی از کاربردهای تجاری رایجی که پیدا کردیم استفاده از نفوذ در بانک است. قرار دادن یک قانون نفوذ در اطراف درهای مهم به کاربر این امکان را می دهد که هر کسی را که وارد و خارج می شود نظارت کند. از دوربین امنیتی خود استفاده کنید تا بدون به خطر انداختن ایمنی، مقرون به صرفه تر باشید و همچنان فیلم های ضبط شده از همه افراد ورودی و یا خروجی داشته باشید.

مصرف کننده خانگی می تواند از عملکرد تشخیص نفوذ به عنوان یک بازدارنده موثر نیز استفاده کند. می توانید یک قانون نفوذ در اطراف درهای خانه ترسیم کنید. هنگامی که در تعطیلات از خانه دور هستید، در مقایسه با تشخیص حرکت غیرقابل اعتماد مبتنی بر ویدیو، می‌توانید هشدارهای دقیقی را هنگام عبور از ورودی دریافت کنید. در برخی از سیستم‌ها، می‌توانید یک آژیر را به عنوان زنگ هشدار به سیستم دوربین امنیتی خود اضافه کنید که می‌تواند به ترساندن مجرمان قبل از اینکه حتی اقدام به سرقت کنند، کمک کند. یا این، یا فقط می‌توانید یک هشدار ایمیلی در مورد اینکه همسایه‌تان برای قدم زدن با سگتان آمده است دریافت کنید.

باز هم، مانند Tripwire، Intrusion باید با انتظار حرکت یک سوژه مورد نظر در خارج یا داخل محیط برای تشخیص مناسب تنظیم شود. نفوذ زمانی بهترین است که ناحیه تحت محافظت در معرض حرکت نادر باشد. با این توضیحات و ویدیوی ارائه شده در بالا، می‌توانید عملکرد تشخیص هوشمند نفوذ را تنظیم کنید تا نگرانی‌های امنیتی شما را کاهش دهد و در عین حال به سرعت در مورد هر رویدادی که ممکن است رخ دهد هشدار داده شود.

ویژگی‌های Smart Detection را نیز می‌توان با استفاده از رابط وب برای NVR یا DVR پیکربندی و راه‌اندازی کرد. با دسترسی به رابط وب سیستم دوربین امنیتی خود، می توانید تشخیص هوشمند را فعال کنید، قوانین ایجاد کنید و هشدارها را پیکربندی کنید. ذکر این نکته ضروری است که ویژگی های Smart Detection اختصاصی هستند، به این معنی که ویژگی های Smart Detection فقط با تجهیزات سازگار ، کار می کنند. دوربین ها و ضبط کننده های شخص ثالث نمی توانند به ویژگی های تشخیص هوشمند دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند. همه دوربین‌های هوشمندی که ما ارائه می‌کنیم از تشخیص هوشمند پشتیبانی می‌کنند شامل سیم‌های دیجیتال دیجیتال و مناطق تشخیص نفوذ هستند.

 

توصیه می کنیم از یک رویکرد محافظه کارانه و منطقی برای پیکربندی این قوانین استفاده کنید تا تعداد قوانین به حداقل برسد.

اگر مرورگر وب به سیستم دوربین امنیتی خود دسترسی ندارید، همچنان می‌توانید تشخیص هوشمند را با استفاده از ماوس و مانیتور با سیستم خود تنظیم کنید. این فرآیند شبیه به استفاده از رابط وب دوربین ها است. ابتدا Smart Detection را فعال کنید، سپس قوانین خود را ایجاد کنید. پس از ایجاد قوانین شما و پیکربندی تنظیمات ، می توانید برنامه ضبط خود را تنظیم کنید تا آن قوانین را انتخاب کنید. هنگامی که Smart Detection به درستی پیکربندی شود، در طبقه‌بندی IVS ثبت می‌شود و به صورت رنگی متفاوت در جدول زمانی نمایش داده می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
استفاده از تشخیص اشیاء گمشده در دوربین امنیتی
نوشتهٔ بعدی
استفاده از دوربین های IP با نرم افزار Blue Iris

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید