اصطلاحات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن قسمت دوم

 تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته هایک ویژن

Motion Detection :اگر هر حرکتی در منطقه تشخیص حرکت وجود داشته باشد، دوربین به طور خودکار این رویداد را تشخیص می دهد ضبط مینمایدو می تواند آلارم های پیش تنظیم شده یا ضبط را فعال کند. کاربران می توانند سطح حساسیت، منطقه تشخیص، و برنامه  را بر اساس آن تنظیم کنند.

حالت چند رسانه ای در دوربین مدار بسته هایک ویژن Multi-Address Mode

حالت چندرسانه ای عملکرد NVR (Network Video Recorder) در شبکه های با بیش از یک NIC (کنترل رابط شبکه) است. هر NIC به طور مستقل با تنظیمات پارامترهای جداگانه کار می کند که می تواند با یک آدرس IP متفاوت در یک شبکه متفاوت اختصاص داده شود. برای ایجاد انزوای شبکه می توان از حالت چند آدرس استفاده کرد.

حالت تحمل خطای شبکه در دوربین مدار بسته هایک ویژن

Net-Fault Tolerance Mode

Net-Fault Tolerance Mode یک ضبط NVR (Network Video Recorder) در شبکه های با بیش از یک NIC (کنترل رابط شبکه) است. همه NIC ها از یک آدرس IP مشابه استفاده می کنند. اگر یک NIC کار می کند، دیگران به کار ادامه خواهند داد و اتصال شبکه NVR ها تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

سیستم پشتیبان گیری  N + 1

N+1 Hot Spare سیستم پشتیبان گیری N + 1 محافظت از سیستم در برابر نقص شبکه NVR (Network Video Recorder) است. هنگامی که NVR نتواند به شبکه متصل شود، یک NVR  جهت پشتیبانی تهیه شده جای خود را برای اطمینان از صحت داده به ان وی ار اولی میدهد . پس از شکست NVR به صورت آنلاین، NVR پشتیبان گارانتی داده ها را به NVR اصلی ارسال می کند.

 

تشخیص اشیاءدر دوربین مداربسته هایک ویژن

Object Removal Detection

تشخیص حذف شی یکی از مشخصه های تجزیه و تحلیل رفتار در مجموعه های هوشمند Hikvision است. اگر اشیاء از یک منطقه از پیش تعریف شده برداشته شوند مانند نمایش در نمایشگر، دوربین به طور خودکار رویداد را تشخیص می دهد و اگر پیش تنظیم شود، می تواند آلارم ها یا ضبط شود.

شمارش افراددر دوربین مداربسته هایک ویژن

 People Counting

شمارش افراد یکی از ویژگی های مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. دوربین های با شمارش افراد معمولا عمودی به دروازه ورودی هتل ها، سوپرمارکت ها، موزه ها و غیره نصب می شوند. تعداد افرادی که وارد و خروج از اتاق را می توانند شمارش کنند و در زمان واقعی نمایش داده شوند.

حریم خصوصی در دوربین مداربسته هایک ویژن

Privacy mask

ماسک حریم خصوصی برای مسدود کردن  مناطق خاصی از صحنه از مشاهده و ضبط برای محافظت از حریم خصوصی استفاده می شود.

P-iris

4-خط هوشمند دوربین IP با پیشرفته ترین تکنیک کنترل عنبیه، P-iris را نامیده می شود که اجازه می دهد تا برای تیز شدن تصاویرو عمق دید دقیق و سازگار نگهداری شود.

P-iris

دردوربین مداربسته هایک ویژن ROI

در برخی از سناریوهای نظارت، کاربران به جای تصویر کل، توجه ویژه ای به منطقه خاص دارند. منطقه ای که توجه ویژه ای را جلب می کند به عنوان منطقه مورد علاقه یا ROI شناخته می شود. روش کدگذاری ROI برای ارائه سطوح فشرده سازی مختلف بین ROI و اطلاعات پس زمینه به منظور ضبط اطلاعات کلید واضح و بدون افزایش نرخ بیت کلی توسعه داده شد. استفاده از فناوری رمزگذاری ROI به حفظ پهنای باند و بهینه سازی تخصیص منابع بیتی کمک می کند، بنابراین اطمینان از کیفیت تصویر منطقه مورد علاقه است.

ROI

, , ,
نوشتهٔ پیشین
لیست قیمت دوربین مداربسته ای پی داهوا
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته هایک ویژن

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید