تجهیزات امنیتی طلا فروشی

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از مسائلی که خیلی مردم دغدغه آن را دارند صحبت کنیم
باتوجه به به شرایط حاکم بر جامعه و افزایش تعداد روز به روز دزدی ها . یک از مکان هایی که به
اصطلاح  دزد خیز می باشد طلا فروشی ها می باشد . و کسانی که در حوزه طلا فعالیت دارند
باید از هر نظر سیستم های  امنیتی و نظارتی حرفه ای را برای خود داشته یاشند تا بتوانند در
مقابل دزدی و تجاوز به حریم مغازشان مقابله کنند

سیستم های امنیتی طلا فروشی ها

خرده فروشی ها باید در برابر سرقت و سرقت از خود دفاع کنند.

فروشگاه های جواهرات به دلیل کوچک بودن و ارزش بالقوه کالاها ، در یک ضرر بزرگ قرار دارند. به طور معمول کتمان حلقه ها

دستبندها و گوشواره ها آسان تر است

و اگرچه کارگران مشغول مشتریان دیگر هستند ، بسیاری از سارقان و دزدان مغازه یاد گرفته اند که چگونه این قطعات را قاپ بزنند.

جواهرسازان برای جلوگیری از بروز این امر باید اقدامات اضافی انجام دهند. با جدیدترین سیستم امنیتی فروشگاه جواهرات ، از تجارت خود در برابر ضرر ، سرقت و سرقت محافظت کنید

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

استراتژی های مختلف سیستم امنیتی طلا فروشی ها چه مواردی را دنبال می کنند

سیستم های امنیتی طلا فروشی ها

بیایید درباره اشکال مختلف سرقت صحبت کنیم:

سرقت ، سرقت از مغازه و سرقت. سرقت زمانی اتفاق می افتد که سارق به طور غیرقانونی وارد ملک یا مغازه شود و وسایل یا اشیا را بردارد. سرقت از مغازه عمل سرقت وسایل از مغازه در ساعات کاری است. سرقت یکی دیگر از خطرهای استفاده از پرخاشگری ، ارعاب یا زور برای سرقت اشیا است. شخص یا قربانی برای حضور باید حضور داشته باشد. جواهرات فروشی ها باید در محافظت از سرمایه گذاری خود و محافظت از کارمندان و مشتریان خود کوشا باشند.

برخی از اولین گام هایی که به طور موثری این مشکل را برطرف می کند

ارسال سیاست های ضد سرقت است که در آن مشتری و کارمند قابل مشاهده هستند.

سیستم امنیتی فروشگاه طلا و جواهر بسیار ساده تر از مقابله با عواقب پس از آن است ، مانند شناسایی مظنون ، دادرسی و غیره. شما می توانید سیستم های مختلف پیشگیری از سرقت جواهرات را برای اندازه های مختلف فروشگاه انتخاب کنید.

درباره مزایای سیستم های امنیتی طلا فروشی ها

از مالکان و مدیران فروشگاه ها خواسته می شود با پلیس محلی

و شرکت های بیمه آنها همکاری کنند تا در مورد اقدامات موثر ضد سرقت بحث کنند.

همیشه مطمئن شوید که از قوانین ایالتی در مورد سرقت مغازه اطلاع دارید. در بعضی از ایالت ها ، یک مظنون باید به جرم از لحاظ فیزیکی ملک یا فروشگاه را ترک کند.

به عبارت دیگر ، فقط قرار گرفتن انگشتر در داخل جیب کت ممکن است حکم بازداشت را نداشته باشد.

سایر اقدامات امنیتی شامل آموزش کارمندان فقط در صورت رفتار مشکوک

و برنامه عملیاتی است. این شامل موارد اساسی مانند تأیید و استقبال از هر مشتری و اطمینان از داشتن کارکنان کافی برای پشتیبانی از حجم تجارت شما است.

فروشگاه های شلوغ ، اما کم کار ، اهداف بزرگی برای سارقین هستند. دوربین های امنیتی قابل رویت و محافظان امنیتی حواس پرتی مفیدی هستند

زیرا وسایل گران قیمت را به جای مشاهده در پشت پیشخوان پنهان می کنند. برچسب های ایمنی EAS که روی کالاها یا ظروف قرار می گیرند نیز در حال گسترش هستند.

هشدارهای امنیتی ممنوع است و مسئولیت آن با صاحب مغازه است.

اما روشن کردن آن هر شب کافی نیست.

اقدامات امنیتی اضافی شامل پاسخگویی به زنگ هشدار از طریق تماس فوری با پلیس

آزمایش مداوم سیستم و اطمینان از سالم ماندن خط ایمنی خط است.

اگر فقط زنگ هشدار امنیتی خود را نصب می کنید

اطمینان حاصل کنید که تمام نقاط ورودی محافظت شده اند.

این شامل تمام شیشه ها ، درب عقب ، و سقف است

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

با سیستم های امنیتی فروشگاه جواهرات از فروشگاه جواهرات خود محافظت کنید

اگر فروشگاه های طلا و جواهر بتوانند از این استراتژی های سیستم امنیتی فروشگاه جواهرات

و میزان جرم و جنایت ناشی از سرقت ، سرقت و سرقت از مغازه پیروی کنند ، در نهایت قیمت ها را برای خود و مشتریانشان پایین نگه می دارند. این در دراز مدت به نفع همه ماست. ادارات پلیس ملی و محلی برخی اقدامات را برای جلوگیری از سرقت و سرقت پیشنهاد می کنند. دوم اینکه ، هرگز اجازه ندهید کارکنان به تنهایی فروشگاه را باز یا بسته کنند. در غیر این صورت

از یك كارگر بخواهید در حالی كه حداقل یك همكار دیگر از راه دور ایستاده است ، در حالی كه تلفن همراه در دست است

در را قفل كند و در صورت لزوم آماده تماس باشد. در کنار این ، به مشاغل توصیه می شود که حداقل دو کارمند در طبقه فروش داشته باشند. پلیس معتقد است که اگر فقط یک نفر در حال انجام وظیفه باشد ، احتمال سرقت مسلحانه بسیار بیشتر است.

طبق گفته پلیس ، اقدام دیگر هرگز تشویق غریبه ها برای دسترسی به محل استقرار در ساعات کاری نیست. قبل از اینکه به این افراد اجازه دسترسی به

فروشگاه شما را بدهید ، مطمئن شوید که تمام هویت پرسنل تحویل کالا و خدمه نظافت را تأیید کنید. علاوه بر این شیوه های پرسنلی ، انتظار می رود که فروشگاه های جواهرات و طلافروش ها از مشتریان بخواهند

فقط به یک دستگاه وزوز ملحق شوند. با این حال

گزینه دیگری برای این کار استفاده از زنگ در یا دودکش است که در صورت ترس از اینکه درهای قفل شده دائمی بر کار شما تأثیر منفی می گذارد

اگر کسی وارد محل کار شود ، به کارمندان هشدار می دهد.

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

مراحل آسان برای نصب راه حل های پیشگیری از سرقت فروشگاه جواهرات

همچنین استقبال از همه مشتریان تجاری خود بسیار حیاتی است. برقراری ارتباط چشمی با همه مشتریان معمولاً مجرمان را از مراجعه به فروشگاه شما منصرف می کند زیرا آنها نمی خواهند افرادی از این نوع را ببینند. همچنین یک سیستم دوربین مداربسته به خوبی نمایش داده شده و کارا برای پیشگیری از جرم مهم است.

نصب یک دوربین نظارت مخفی به شما ضبط هایی از مجرمان ادعایی در تلاش برای کشتن یا سرقت تلفن نمایش داده شده در انظار عمومی شما را می دهد. روش دیگر سیستم امنیتی فروشگاه جواهرات ، نصب ویترین در دو طرف و قسمت فوقانی آن با شیشه های مقاوم در برابر سرقت یا تقویت شده است. این موارد اگر مانع از ورود کامل سارقین به محصولات شوند ، حداقل سرعت آنها کاهش می یابد.

سرانجام ، یک “سیستم هشدار” داخلی در فروشگاه شما برقرار است که به کارمندان نشان می دهد در موسسه شخص مشکوکی وجود دارد. مواردی مانند رمز رمز یا عبارت را می توان برای هشدار دادن به کارگران بالقوه خنده دار کسب و کار بدون ایجاد ترس و وحشت در مشتریان یا مشتریان عادی استفاده کرد. اگرچه هر صاحب یا مجری یک فروشگاه جواهرات از خطرات ذاتی ایمن نگه داشتن شرکت در هنگام برخورد با این موارد ارزشمند آگاه است

اما بسیاری از مشاغل کوچک همیشه برای محافظت در برابر سرقت مجهز نیستند. روزنامه ها سال هاست

که به طور مکرر حوادث “سر و صدا و چنگ زدن” به وقوع می پیوندد ، و این نوع سرقت ها از دلایل عمده نگرانی است که در آن سارق مورد نظر شیشه پنجره ها را

می شکند یا مواردی را که کالا نگهداری می شود نشان می دهد.

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

سیستم های دزدگیر

و گاوصندوق ها می توانند به جلوگیری از برخی از این حوادث کمک کنند ، اما برای تأمین موجودی کالا اقدامات مهم دیگری نیز باید انجام شود.

فروشگاه های جواهرات کوچک ، ویترین های شیشه ای و ویترین های استاندارد را انتخاب می کنند ، اما شیشه های تقویت شده به ماندگاری در جای خود کمک می کنند.

شیشه های چند لایه و مواد لعاب مقاوم در برابر ضربه نیز گزینه های مناسبی هستند. این منابع قدرت اضافی می توانند موارد را تقویت کنند

تا بتوانند در برابر ترک خوردگی و پارگی احتمالی مقاومت کنند. برخی از کارشناسان نصب ممکن است تکنیک های رمزگذاری ویژه ای را نیز ارائه دهند

که به شیشه امکان مقاومت در برابر چکش ها و محورهای مکرر را می دهد.

در بالای شماره های سطح بالا ، مکانی پر از اجناس با قیمت بالا و بسیار آرزو

هر فروشگاه جواهرات خاص است و دارای نگرانی های امنیتی است. ویژگی ها و عملکردهای سیستم هشدار شما باید نیازهای خاص را برآورده کند. یک متخصص باید خطرات ایمنی را ارزیابی کند و در مورد بهترین اقدامات حفاظتی که باید روزانه و به طور شبانه روزی برای حل نگرانی های ایمنی سازمان اجرا شود

 توصیه هایی ارائه دهد. فناوری امنیت تجاری امروز با انفجارها ، نظارت تصویری و کنترل دسترسی ، نظارت بر محیط زیست ، سیستم های هشدار ، دستگاه های تلفن همراه و دستگاه های نظارت حرفه ای ، سریعتر از همیشه حرکت می کند. چنین عناصری باید در برنامه ایمنی کامل گنجانده شود ، زیرا مجرمان تنها خطر احتمالی نیستند.

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

چگونه می توان یک طلافروشی را با سیستم های امنیتی امن کرد؟

خواه یک فروشگاه جواهرات کوچک باشد یا یک فروشگاه طلا و جواهر چند طبقه ، مهم است که از فروشگاه ، پول نقد و سایر اشیا با ارزش خود در فروشگاه محافظت کنید. اگرچه بیمه سرقت از بین رفتن هرگونه اشیا با ارزش از جواهرات فروشی شما را پوشش می دهد ، اما ادعای بیمه روندی آهسته و مضطرب است. به همین دلیل ، جلوگیری از سرقت یا سرقت یا حتی آتش سوزی در فروشگاه شما ، یک تصمیم امنیتی هوشمندانه تر است.

سیستم دزدگیر

این راه حل امنیتی فروشگاه جواهرات شامل انواع حسگرها ، حرکت ، ضربه ، شکستن شیشه ، گرما و دود است. هنگامی که این سنسورها فعال می شوند ، سیستم کنترل پنل هوتری بلند را فعال می کند که مزاحم / سارق را از ادامه کار با سرقت باز می دارد ، و بلافاصله پیامی را به ایستگاه نظارت مرکزی می رساند که مقامات مربوطه مانند پلیس و صاحبان را مطلع می کند .

سیستم اعلام حریق

یک عنصر انسانی تنها خطر امنیتی برای استقرار شما نیست. یکی از سیستم های ضروری فروشگاه های جواهرات و جواهرات شامل سیستم اعلام حریق است که در صورت آتش سوزی در فروشگاه ، مالکان ، نیروهای آتش نشانی ، سرویس آمبولانس و سایر مقامات مربوطه را از این امر مطلع می کند. این سیستم امنیتی شامل ردیاب های گرما ، دود و آتش سوزی است که بطور خودکار سیگنالی را به صفحه کنترل منتقل می کند و در نتیجه طرفین مربوطه را از وضعیت آگاه می کند. نقاط تماس دستی نیز وجود دارد. یکی از سرنشینان فروشگاه می تواند زنگ هشدار را بکشد تا هشدار داده و به مقامات پیام دهد.

دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته یا دوربین های مداربسته چشمان شما هستند که همه چیز 24 × 7 را ضبط می کنند. دوربین مدار بسته برای جواهرات فروشی کاملاً یک ابزار چند منظوره است زیرا به مالک / مدیر کمک می کند تا کارمندان سایر قسمتهای فروشگاه را تحت نظر داشته باشد. در صورتی که هر یک از مشتریان سعی می کنند دزدکی حرکت کنند ، مشتریان را تحت نظر داشته باشید. در صورت بروز هرگونه جنایتی که توسط دوربین شکار شده است ، شواهد ارائه دهید. بهترین دوربین مداربسته برای جواهرات فروشی به شما در ضبط صدا و تصویر با وضوح بالا کمک می کند تا مجبور نشوید دوربین های مداربسته چه چیزی را ضبط کرده یا آنچه را مشاهده می کنید حدس بزنید.

سیستم کنترل دسترسی

یکی دیگر از مهمترین سیستمهای امنیتی جواهرات ، سیستم کنترل دسترسی بیومتریک است که اساساً یک فرم پیشرفته و بسیار امن تر از اعطای دسترسی درب است. این سیستم امنیتی فقط به کسانی که اثر انگشت آن ها در سیستم ثبت شده اجازه باز کردن درب را می دهد. متناوباً ، کسی که رمز عبور دارد نیز می تواند از طریق این درب ورود پیدا کند. سیستم کنترل دسترسی می تواند با محدود کردن دسترسی کارمندان به طاق اصلی ذخیره سازی یا محدود کردن دسترسی به چنین طاق برای یک سارق بالقوه ، فروشگاه جواهرات شما را ایمن کند.

گزینه های متعددی برای امنیت فروشگاه جواهرات شما در دسترس است. بهترین راه استفاده از ترکیبی از چندین ابزار امنیتی برای دستیابی به بهترین راه حل کلی امنیتی است.

اما یکی از موارد مهمی که به آن اشاره کردیم نظارت تصویری بر فروشگته ها و مغازه هاست که با استفاده از دوربین های مداربسته امکان پذیر است.

نکته ای که اهمیت زیادی دارد این است که باید بدانیم چگونه دوربین مداربسته مناسب را انتخاب کنیم؟

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

انتخاب دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته به طور موثری از جرم جلوگیری کرده و حتی از آن جلوگیری می کند. و هنگامی که بدترین اتفاق می افتد ، آنها شواهد غیر قابل انکاری را برای شما ارائه می دهند.

اولین خط دفاع شما

یک سیستم نظارت بر دوربین مداربسته بین آنچه شما بسیار گرانبها نگه دارید – خانواده ، خانه ، کسب و کار شما – و افرادی که می خواهند آنها را از شما بگیرند قرار دارد. این سیستم ها بازدارنده های جدی برای جنایتکاران بالقوه است.

آنها همچنین به شما و عزیزانتان هشدارهای پیشرفته در مورد خطر قریب الوقوع را می دهند. به جای تعجب از هر دست انداز در تاریکی ، تصاویر دوربین توضیحات را در زمان واقعی ارائه می دهد.

آن ها همچنین به شما و خانواده شما این فرصت را می دهند که ارزیابی کنند درب ورودی را باز می کنیم یا نه. و آنها وقت اضافی را برای اطلاع پلیس در صورت تهدید احتمالی به شما می خرند.

سیستم های نظارت بر دوربین مدار بسته

سیستم های نظارت دوربین مدار بسته می توانند به همان اندازه که می خواهید پیچیده و پیچیده شوند. اما در زیر همه اینها ، پایه و اساس اصلی را پیدا کرده اید:

دوربین های مدار بسته
یک مانیتور
سیستمی از سیمها همه چیز را بهم متصل می کند

برخی از سیستم های نظارتی از صدها دوربین گرفته تا ضبط فیلم گرفته تا نگهبانان مسلح با همه چیز ارائه می شوند. خوشبختانه گزینه های زیادی بین دو حالت فوق الذکر وجود دارد.

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

دوربین مدار بسته داخلی و دوربین های مدار بسته خارجی

اول از همه ، بیایید یک چیز را مستقیم بیان کنیم. دوربین های فضای باز را می توان در فضای بسته استفاده کرد. با این حال ، عکس این درست نیست.

چرا؟ زیرا دوربین های داخلی نمی توانند شرایط شدید آب و هوایی یا آسیب جسمی را تحمل کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هر مکانی را که خریداری می کنید در جایی قرار دهید.

از یک طرف ، دوربین های خارجی دارای درجه حفاظت IK و IP هستند که به شما اجازه می دهد تا بدانید چه میزان آب و هوای نامناسب را تحمل می کنند. این رتبه بندی ها همچنین نشان دهنده دلپذیری دوربین و میزان آسیب فیزیکی هر کدام است.

از طرف دیگر ، اکثر تولیدکنندگان حتی زحمت نمی دهند

که به دوربین های داخلی رتبه IK یا IP بدهند. از این گذشته

احتمال مشاهده آب و هوای نامناسب نزدیک به صفر باقی مانده و یک فاجعه طبیعی را ممنوع کرده است.

اختلاف دیگر دوربین های داخلی

و خارجی مربوط به زاویه دید لنز است.

دوربین های فضای باز دارای دامنه دید گسترده ای هستند تا بتوانید همزمان مناطق وسیعی از زمین را رصد کنید.

سرانجام ، دوربین های خارجی بیشتر

و بیشتر اکنون با فناوری دید در شب به اندازه کافی پیشرفته برای ثبت فعالیت حتی در تاریک ترین شب ها نیز مجهز شده اند.

موقعیت های خاص

در صورت ضرب و شتم منظم دوربین های داخلی چه باید کرد؟

شاید شما در مدرسه ، زندان یا موسسه دیگری مشغول به کار هستید که جمعیت در آنجا با دوربین ثابت می شوند؟

شاید شما در یک کارخانه تولیدی که مواد شیمیایی و تراکم در آن تجمع می یابد کار می کنید؟

یا تاسیسات انبار شما درهای بیرونی خود را باز نگه می دارد و باعث ورود عناصر خارجی می شود؟

شرایط چالش برانگیزی مانند اینها به سخت ترین تجهیزات نیاز دارند. ما توصیه می کنیم دوربین های خارجی را در فضای داخلی نصب کنید

تا سخت ترین سو استفاده و آسیب را تحمل کنید.

امنیت خارج از منزل خود با دوربین

در بیشتر مواقع ، دوربین های بیرونی فشارهای اساسی (اگر نه همه) امنیت شما را برطرف می کنند. به این ترتیب ، می توانید مکان های بیرونی مهم در محل زندگی خود را کنترل کنید.

وقتی نوبت به قرارگیری دوربین می رسد ، متداول ترین مناطق برای تجهیزات عبارتند از:

مسیرها
راهروها
راهروها
پنجره ها
گوشه های تاریک

بسیاری از افراد انتخاب یک دوربین واقع در درب ورودی را انتخاب می کنند. اما برخی افراد آن را به سطح بعدی می رسانند

املاک خود را به مناطق مجزا تقسیم می کنند. هر منطقه تحت پوشش دوربین خاصی قرار می گیرد که امکان نظارت بهینه را فراهم می کند.

با این اوصاف ، وقتی صحبت از پوشش نظارت بر دارایی شما می شود ، هیچ یک از اندازه ها متناسب نیست.

هر ملکی نیازهای مختلفی دارد. بنابراین ، جایی که دوربین قرار می دهید بسته به موقعیت جغرافیایی ، زیرساخت و موارد دیگر متفاوت خواهد بود.

هنگامی که تجهیزات مناسب ملک خود را خریداری کردید ، با استفاده از فناوری بی سیم

یا سیم در مناطق تعیین شده در ملک شما نصب می شود. دوربین های شما به یک مرکز کنترل متصل می شوند.

با استفاده از شبکه بی سیم یا DVR ، دسترسی به این فیلم را برای بررسی و سوابق خصوصی خود حفظ خواهید کرد.

از نظر داده های جمع آوری شده توسط هر دوربین

می توانید آنها را طوری برنامه ریزی کنید که در زمان های مشخص ، در صورت تقاضا یا با تشخیص حرکت ، ضبط کنند.

خرید دوربین های مدار بسته
سیستم های نظارت امنیتی طی بیست سال گذشته مسیری طولانی را طی کرده اند.

در حقیقت ، شما اکنون گزینه های بیشتری نسبت به گذشته داشته اید. مطمئناً گزینه های زیاد گیج کننده است.

عوامل دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

پوشش لنز دوربین
ذخیره سازی نظارت تصویری
وضوح
دوربین های آنالوگ
دوربین های IP
دوربین های کوتاه برد
دوربین های دوربرد
دوربین های متحرک ، شیب و بزرگنمایی
دوربین های مقاوم در برابر هوا
لنزهای با زاویه دید عریض
و بیشتر
نمیدانید از کجا شروع کنید؟ اجازه ندهید همه این گزینه ها شما را بترسانند.

با درک کامل آنچه که سیستم شما باید انجام دهد ، می توانید معیارهای جستجوی خود را محدود کنید.

امروزه هر روز سیستم های بیشتری به شما امکان می دهد تصاویر نظارت بر دستگاه های بی سیم مانند تلفن ها را مرور کنید.

و برخی از شرکت ها حتی نظارت ۲۴ ساعته بر تصاویر شما را ارائه می دهند. این سرویس ها در اولین علامت زنگ خطر را به صدا در می آورند.

انواع دوربین های مدار بسته

دوربین های مداربسته به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر نوع دوربین با مزایا و معایب خاصی همراه است.

به دست آوردن درک بهتر از توانایی های آنها ، به شما امکان می دهد تجهیزات مناسب نیازهای منحصر به فرد خود را پیدا کنید.

دو نوع اصلی دوربین وجود دارد ، دوربین های آنالوگ

و دوربین های IP. آنها قابلیت های متفاوتی را ارائه می دهند

و امتیازات آنها متفاوت است.

دوربین های آنالوگ

دوربین های آنالوگ رایج ترین تجهیزات نظارتی موجود در بازار هستند. به طور سنتی

آنها همچنین مقرون به صرفه ترین را نشان می دهند.

آنها به نرم افزار نظارت بر دوربین مدار بسته متکی هستند.

با کابلهای انتقال به DVR یا مانیتور رایانه متصل می شود

این به دوربینها اجازه می دهد داده های دیداری را به صفحه اصلی انتقال دهند.

پس از دریافت ، فیلم توسط DVR فشرده شده

و بر روی یک دیسک سخت ذخیره می شود. اکثر DVR ها با قابلیت تبدیل فیلم خام

به فیلم دیجیتال برای پخش جریانی اینترنت ارائه می شوند.

تمام برنامه نویسی های سیستم روی DVR اتفاق می افتد. این شامل برنامه نویسی

برای عملیات برنامه ریزی شده ، اعلان ها و هشدارها است.

دوربین های IP

روزگاری قیمت دوربین های IP بسیار بیشتر از نمونه های آنالوگ خود است. اما اشباع بازار به معنای کاهش قیمت IP در سال های اخیر است.

با این حال ، آنها هنوز هم دارای مزایای بسیاری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. گفته شد

شما باید به شبکه یا اینترنت دسترسی داشته باشید تا سیستم خود را تأمین کنید.

به جای اعتماد به یک DVR ، دوربین های IP دارای قابلیت DVR هستند که درست

در هر دوربین تعبیه شده است. بنابراین

آنها فیلم های خود را فشرده می کنند. آنها همچنین آنها را به یک قالب دیجیتال تبدیل کرده

و به صورت آنلاین پخش می کنند.

از نظر فضای ذخیره سازی

آنها گزینه های بیشتری را بسته بندی می کنند.

به عنوان مثال ، اکثر سیستم ها دارای ظرفیت ذخیره فیلم روی کارت های SD هستند.

بسیاری از آنها ضبط کننده فیلم شبکه (NVR) را نیز آماده می کنند ، به این معنی که آنها می توانند ویدیو را مستقیماً به دستگاه های هوشمند پخش کنند.

سرانجام ، دوربین های IP تصاویر با وضوح بسیار بالاتر ارائه می دهند. اما باید هزینه آنها را پرداخت کنید.

نه تنها هزینه دوربین بیشتر است ، بلکه برای جایگزینی این فناوری باید هزینه فضای ذخیره سازی بیشتر و پهنای باند بزرگتر را نیز پرداخت کنید.

تفاوت های هزینه

چند سال پیش ، یکی از تفاوتهای عمده بین دوربینهای آنالوگ و IP همچنان در قیمت باقی مانده بود.

اما همانطور که در بالا ذکر شد

بسیاری از دستگاه های IP بازار را تحت فشار قرار داده اند که قیمت آنها کاهش یافته است.

این به معنای ارزش بیشتر شما است. با قیمت مناسب

هنوز می توانید تجهیزات پر از ویژگی را پیدا کنید.

وقتی این واقعیت را اضافه کنید که نصب و نگهداری دوربین های IP ارزان تر است

برای بسیاری راه حل عملی ارائه می دهد.

سایر ویژگی های دوربین فیلمبرداری برای در نظر گرفتن
دوربین های امنیتی در فضای باز انواع مختلفی دارند. بنابراین

در مورد ویژگی های دوربین باید تحقیق کنید. بازار امروز شامل رقابت زیادی است

و شما باید به جزئیات محصول بسیار توجه کنید.

دوربین های سیمی و دوربین های بی سیم

دوربین های سیمی تصویر با کیفیت بالاتری نسبت به دوربین بی سیم خود ارائه می دهند.

آن ها همچنین بدون محدودیت در دوام باتری با اطمینان بیشتری جریان می یابند. اما مزایا در اینجا متوقف می شوند.

دوربین های سیمی در برابر آب و هوا آسیب پذیرتر هستند (به دلیل سیم آنها)

و تشخیص ، ایجاد اختلال و دور زدن برای مجرمان آسان تر است.

موقعیت آنها نیز به مجاورت پریزهای برق اطراف بستگی دارد.

دوربین های بی سیم برای نصب های خارجی مناسب است

زیرا شما نگران راه های خروجی یا سیم کشی نیستید.

این به این معنی است که پنهان کردن آن ها آسان تر است.

سرانجام ، آنها از قابلیت انعطاف پذیری زیادی برخوردار هستند.

همانطور که گفته شد

برای کارکردن آن ها

باید به باتری ها اعتماد کنید. تعویض مداوم باتری ها احساس ناخوشایند و گرانی می کند.

دوربین های مقاوم در برابر هوا
دوربین های امنیتی از نظر آب و هوا متفاوت هستند

بنابراین مطمئن شوید که تجهیزات مناسب منطقه خود را خریداری کرده اید.

بعضی از دوربین ها حتی به طور خودکار گرم و سرد می شوند تا از شدت دما و متراکم شدن هوا جلوگیری کنند.

علاوه بر ملاحظات هوا ، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید

که دوربین های شما در برابر تهدیدات خارجی مانند خرابکاری ، حشرات و آسیب های خورشید محافظت می شوند.

اشکال دوربین

شکل دوربین ها نیز متفاوت است و شامل دوربین های محتاط ، دوربین های بالتی و

دوربین های دام است. دوربین های محرمانه مخفی ترین مشخصات را ارائه می دهند.

می توانید آنها را در گلدان های خانگی ، پشت درختان بامبو ، داخل ساعت ها و موارد دیگر مخفی کنید.

دوربین های بالت به خوبی در ورودی ها و درهای نزدیک کار می کنند.

آنها زیبایی شناسی ساده ای دارند و مقرون به صرفه هستند.

اما آنها در یک جهت نشانه می مانند و بزرگنمایی نمی کنند ، بنابراین اجتناب از آنها برای مجرمان اثبات می شود.

در انتهای دیگر دوربین های گنبد نشسته افراطی ، طراحی شده برای برجسته شدن. این دوربین های دامی شکل برای

جلوگیری از مجرمان بسیار مهیب به نظر می رسند.

از آنجا که تشخیص اینکه دوربین آن ها به کدام سمت نشان می دهد دشوار است

آن ها نوع گسترده تری از بازدارندگی را ارائه می دهند.

ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید

تجهیزات امنیتی طلا فروشی

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته طلافروشی
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته بوش

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید