تفاوت بین دوربین های مدار بسته و IP چیست؟

تفاوت بین دوربین های مدار بسته و IP چیست؟

انواع مختلفی از سیستم ها وجود دارد که می توانید از آنها برای نظارت بر خانه خود استفاده کنید. بنابراین تفاوت بین دوربین های مدار بسته و IP چیست؟

تفاوت بین دوربین های مدار بسته و IP

دوربین های IP

قبل از بررسی تمام مزایای یک دوربین IP، نگاهی به آنچه که در صورت انتخاب یک دوربین IP برای نظارت بر دارایی خود به دست خواهید آورد، بیندازید.

 

تصویربرداری با کیفیت بالا

فوکوس و بزرگنمایی

کنترل چندین دوربین از یک منطقه

فضای ذخیره ابری

انتقال فیلم در سراسر جهان

به روز رسانی و قطع اتصال آسان

ارتباط

یک دوربین IP یک سیگنال دیجیتال را ارسال می کند و از کابل اترنت برای اتصال استفاده می کند. اینها را می توان به راحتی متصل کرد و به یک دستگاه ویدیوی شبکه (NVR) متصل کرد تا کار را آسانتر کند.

فیلمبرداری زنده از دوربین های امنیتی IP یکی از تفاوت های اصلی بین دوربین های مدار بسته و IP است و این می تواند اتفاق بیفتد زیرا فید به نوار ارسال نمی شود، زیرا از طریق یک LAN به تلویزیون یا مانیتور ارسال می شود.

بنابراین به این معنی است که شما نصب بی سیم خواهید داشت و گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که آنها را برای نظارت بر اموال خود در کجا قرار دهید.

به طور کلی، فیلم زنده را می توان در هر زمانی که بخواهید در اینترنت مشاهده کرد. این ویژگی عالی برای تمایز بین هر دو نوع سیستم است.

این سیستم های دوربین به مالک و حتی مقامات اجازه می دهد تا رویدادهایی را که در حال رخ دادن هستند به صورت زنده تماشا کنند. آنها همچنین می توانند ویژگی هایی مانند زوم تصویر یا پرچم گذاری فیلم داشته باشند.

 

نمای زاویه باز

دوربین های IP همچنین به شما این امکان را می دهند که دید بیشتری داشته باشید زیرا زاویه دوربین کاملاً گسترده است. آنها معمولاً بین 65 تا 90 درجه هستند که به شما یک منطقه بزرگ برای مشاهده می دهد.

این همچنین می تواند از شر نقاط کور خلاص شود و به دوربین های IP برتری زیادی نسبت به دوربین های مدار بسته می دهد. با این حال، تفاوت های زیادی بین دوربین های مدار بسته و IP وجود دارد.

 

قیمت

قیمت یکی از تفاوت های بزرگ بین دوربین های مدار بسته و IP است

یکی دیگر از مزایای دوربین های IP این واقعیت است که آنها به سخت افزار و ذخیره سازی اضافی نیاز ندارند، بنابراین قیمت را به حداقل می رساند.

آنها بسیار مقرون به صرفه و ساده برای استفاده هستند. جدای از آن، می توانید آنها را در هر جایی قرار دهید و کیفیت و وضوح بسیار قابل اعتمادی داشته باشید.

 

اکثر دوربین های IP توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند، اما به دلیل کاهش قیمت آنها، اخیراً برای استفاده مسکونی محبوب شده اند.

 

در حال گسترش

وقتی صحبت از اضافه کردن دوربین‌های بیشتر به آنچه قبلاً دارید، قیمت آن تقریباً به هیچ نمی‌رسد! این به این دلیل است که تمام فیلم‌ها معمولاً در فضای ابری ذخیره می‌شوند.

 

بنابراین، تمام چیزی که می پردازید هزینه ماهانه و هزینه دوربین است. به طور کلی، پول شما بیشتر به سمت تجهیزات واقعی می رود تا خود ذخیره سازی.

این امر گسترش منطقه نظارت خود را آسان و کم هزینه نیز می کند! بنابراین، سرمایه گذاری بزرگی است که مطمئناً به دوربین های IP برتری نسبت به دوربین های مدار بسته می دهد.

 

دوربین های مدار بسته

قبل از بررسی تمام مزایای دوربین مدار بسته، نگاهی بیندازید که اگر دوربین مداربسته را برای نظارت بر اموال خود انتخاب کنید، چه چیزی به برای شما مهم است.

 

طراحی ساده و آسان برای کار

ضبط آنالوگ

بدون هزینه ماهانه

کیفیت تصویر خوب

مقرون به صرفه

دستکاری شدن سخته

پرکاربردترین سیستم

ارتباط

 

دوربین‌های مدار بسته یا مدار بسته، سیگنال‌ها را از ناحیه‌ای که می‌بینند تا یک سیستم ذخیره‌سازی مخابره می‌کنند. این یکی از تفاوت های اصلی بین دوربین های مدار بسته و IP است.

این نوع سیستم دوربین از اتصال متفاوتی نسبت به IP استفاده می کند. دوربین های مدار بسته برای ذخیره فیلم و امکان نظارت بر نظارت نیاز به اتصال به دستگاه DVR دارند.

اتصال با استفاده از کابل های کواکسی و اتصال BNC به دستگاه DVR انجام می شود و به مالک اجازه می دهد تا فیلم روز بعد از وقوع آن را تماشا کند.

دوربین های مداربسته احتمالاً می توانند از ورود دزدی یا سارقان جلوگیری کنند. با این حال، اگر این کار را انجام دهند، شواهد خوبی برای حمایت از ادعاهای خود خواهید داشت.

 

قیمت

این سیستم دوربین جدا از جلوگیری از جنایت و ایمن نگه داشتن همه، کمی گران است و مدیریت آن آسان است.

اگرچه تفاوت‌هایی بین دوربین‌های مداربسته و IP وجود دارد، اما اکنون با افزایش فروش دوربین‌های IP، آنها شروع به رقابت در دنیای امروز کرده‌اند.

با این حال، دوربین مدار بسته هنوز هم حاکم است. اگرچه دوربین مداربسته قبل از دوربین های IP تأسیس شده است، اما معمولاً در سراسر جهان شناخته شده است و مدتی است که وجود داشته است.

 

دوربین‌های مداربسته معمولاً ارزان هستند، اما به ابزار، سخت‌افزار و کمی نصب نیاز دارند. که می تواند صورت حساب شما را افزایش دهد.

 

DVR اضافی، کابل ها، گارانتی، نصب، دیسک ها و مانیتورها مطمئناً می توانند قیمت را بالا ببرند. با این حال، یک جنبه روشن وجود دارد: گسترش.

 

در حال گسترش

نصاب سیستم های برق. تکنسین برق قفقازی در محل کار.

دستگاه‌های DVR ورودی‌های زیادی دارند، بنابراین کابل‌ها و دیسک‌ها جدا از هزینه خود دوربین، تنها افزونه خواهند بود.

 

این یکی از تفاوت های بزرگ بین دوربین های مدار بسته و IP است، زیرا دوربین های IP همه به یک دستگاه DVR متصل نمی شوند.

اکثر DVR ها حدود 32 دوربین را در خود جای می دهند، بنابراین، آنها معمولا می توانند یک محل سکونت و یک تجارت را بدون هیچ مشکلی نظارت کنند.

با این حال، اگر قصد دارید از حد مجاز عبور کنید، ممکن است لازم باشد روی دستگاه‌های DVR و سیم‌کشی دوربین‌های خود سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین اگر پروژه شما بسیار بزرگ است این را در نظر داشته باشید.

 

ذخیره سازی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، دوربین های مدار بسته به یک دستگاه DVR متصل می شوند. بنابراین، آنها فیلم را مانند دوربین های IP در فضای ابری آپلود نمی کنند.

فیلم را می توان از راه دور روی دستگاه DVR مشاهده کرد که معمولاً در اتاق ها برای نگهداری ذخیره می شود. بنابراین، برای دسترسی به فیلم خود نیاز به دسترسی به DVR دارید.

هنگامی که فیلم توسط DVR پردازش شد، می توان از آن برای پخش از راه دور استفاده کرد. به این معنی که دوربین های مداربسته دارای الزامات تکنولوژیکی بالاتری نسبت به سیستم های نظارت IP هستند.

به این دلیل است که آنها در شبکه های بسته فعالیت می کنند بنابراین، همه دوربین ها نیاز به اتصال مستقیم به DVR از طریق کابل های کواکسیال و منبع تغذیه جداگانه دارند.

بعضی از دوربین های مدار بسته دارای میکروفن داخلی هستند و می توانند صدا های ضبط شده را به شما ارائه دهند.حتی بعضی از دوربین های مدار بسته دارای اسپیکر داخلی نیز هستند و می توانید شما با اشخاص نزدیک به دوربین مدار بسته گفت و گو کنید و سخنان آنها را با استفاده از میکروفن دریافت کنید.

به دوربین های مدار بسته ای که هم دارای میکروفن و هم دارای بلندگو هستند ، دوربین های مدار بسته دارای قابلیت صدای دو طرفه نیز می گویند.دوربین های مدار بسته اغلب دارای میکروفن هستند

و برای خریدن دوربین مدار بسته ای با صدای دو طرفه شما باید با یک فرد متخصص در این زمینه صحبت کنید و دوربین های مدار بسته ای که دارای این قابلیت هستند را از او بپرسید.

دوربین های مدار بسته ای که دارای قابلیت صدای دو طرفه باشند ، دارای قیمت متفاوتی نسبت به مدل هایی که فقط  میکروفن دارند هستند.عوامل مختلفی بر روی قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد و باعث متمایز شدن دوربین های مدار بسته از یک دیگر می شود.در واقع هر چقدر امکانات دوربین مدار بسته زیاد باشد

، قیمت محصول نیز بالا تر خواهد بود.زیاد بودن امکانات یک دوربین مدار بسته باعث افزایش امنیت مکانی می شود که در آن دوربین مدار بسته قرار دارد.با پیشرفت تکنولوژی ، دوربین های مدار بسته از چیزی که افراد فکر می کردند نیز فراتر رفته اند و از آنها می توان استفاده های مختلفی کرد.

ادامه توضیحات:

دوربین های مدار بسته را می توان یکی از بهترین ابزار ها برای جلوگیری از نا امنی دانست.چون دوربین های مدار بسته هر اتفاقاتی که در محیط می افتد را ضبط می کنند

و جزئییات را نیز لحاظ می کنند.بخاطر داشتن جزئییات زیاد در ضبط دوربین های مدار بسته می توانیم آنها را ابزار کار آمدی در برابر سرقت و دزدی دانست.در صورتی که فردی از یک خانه دارای دوربین مدار بسته سرقت کند

، دوربین مدار بسته مشخصات فرد را ضبط کرده و به صاحب خانه تحویل می دهد.با واضح بودن دزدی و مشخصات سارق ، پلیس می تواند در کوتاه ترین زمان فرد سارق را پیدا کرده و دستگیر کند.

سیستم های امنیتی دیگر نیز بر روی امنیت شما تاثیر دارند و می توانند امنیت شما را تا حد زیادی افزایش دهند.دوربین های مدار بسته به دلیل اینکه به صورت بصری امنیت را به وجود می آورند ، دارای طرفداران بیشتری نسبت به سیستم های امنیت دیگر دارند.

آرامش:

دوربین های مدار بسته به افراد آرامش بیشتری می دهند ، چون فرد خیالش راحت است که یک سیستم امنیتی در منزل یا محل کار خود نصب کرده و می تواند بر همه اتفاقاتی که می افتد تسلط کامل داشته باشد.

داشتن آرامش باعث می شود که زندگی افراد بسیار بهتر در جریان باشد و با خیال راحت به کار های روزمره خود رسیدگی کنند.افزایش امنیت یک مکان کار ساده ای نیست که دوربین های مدار بسته انجام می دهند.امنیت بسیار مهم است و باعث می شود که فرد دارای آرامش خاطر باشد ولی اگر نباشد فرد به طور دائم در استرس و نگرانی است.

نقش پر اهمیت دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

اعتماد به دوربین های مدار بسته:

ما نمی توانیم به نگهبانان اعتماد کنیم ، ولی می توانیم به دوربین های مدار بسته اعتماد کنیم.زیرا آنها فیلم ضبط شده در محیط را با تمام جزئییات و بدون اشکال و یا کمبود به ما تحویل می دهند.ما می توانیم به فیلم و چشمان خود اعتماد کنیم. بنابراین دوربین های مدار بسته از لحاظ اعتماد نیز گزینه مناسبی هستند.

 کمک به بشریت:

هیچ وقت انسان ها نمی توانند نظارتی مانند دوربین مدار بسته داشته باشند ، چرا که انسان ها دارای محدودیت هایی مانند گرسنگی ، تشنگی و همچنین خواب هستند.اما دوربین های مدار بسته بدون لحظه ای صبر و درنگ ،می توانند نظارتی بدون توقف را به شما ارائه دهند.

دوربین های مدار بسته در کل به خاطر امنیت در اماکن و محل های مختلف نصب می گردند.محافظت از منزل یا محل شما به همراه اموال شما یک عمل انسانی است.می توان گفت که دوربین های مدار بسته با انجام کار خود ، به انسان ها و بشریت خدمت می کنند.

ادامه توضیحات:

امکانات دوربین های مدار بسته با پیشرفت تکنولوژی بسیار زیاد شده است.در گذشته امکانات و ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار محدود بود اما با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته ای با قابلیت های بسیار زیاد و بدون هیچ محدودیتی تولید شدند.

دوربین های مدار بسته توانسته اند در اکثر سرقت هایی که رخ داده است ، به تشخیص چهره سارق و شناسایی آن کمک کنند.

سیستم های امنیتی دیگر به جزء دوربین مدار بسته نیز می توانند در دستگیری سارق کمک کنند.بنابراین خرید دوربین مدار بسته و یا سیستم امنیتی دیگر فرقی نمی کند.

نصب دوربین مدار بسته:

نصب دوربین های مدار بسته بسیار مهم است و دارای اهمیت زیادی است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

اجزای دوربین مدار بسته:

هر کدام از اجزای دوربین های مدار بسته عملی را انجام می دهد و هر کدام از این اجزا ، اهمیت ویژه ای دارند.اگر یکی از این اجزا دچار اشکال شود.در آن صورت دوربین مدار بسته متوقف می شود و دیگر نمی تواند خدمات خود را ارائه دهد.

بنابراین دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید باید از اجزا و جنسی خوب برخوردار باشد.در هنگام خرید مطمئن شوید که دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید دارای کیفیت عالی است.در غیر این صورت احتمال اینکه دوربین مدار بسته شما به مشکل بر بخورد خیلی زیاد است.

برخی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت بازنشانی رمز عبور از طریق ایمیل نیز هستند.این قابلیت می تواند به شما این امکان را بدهد که در هر جا که هستید با استفاده از ایمیل ، رمز دوربین مدار بسته خود را عوض کنید.این قابلیت می تواند خیلی کار آمد باشد و به شما در عوض کردن رمز عبور دوربین مدار بسته کمک کند.

داهوا چیست؟

داهوا یک برند بسیار مشهور در زمینه دوربین مدار بسته است که بخش بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.دوربین های مدار بسته داهوا دارای تنوع فراوانی می باشند

و برای داشتن این تنوع زیاد خواسته اکثر افراد را برآورده می کنند و هر کدام از دوربین های مدار بسته داهوا دارای یک سازگاری و مقاومت متفاوت هستند.دوربین های مدار بسته داهوا دارای قیمت های مناسبی هستند و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است.

دوربین های مدار بسته داهوا دارای قدرت پردازش خوبی هستند و بعضی از آنها دارای قابلیت تشخیص چهره نیز هستند.این برند در همه جای دنیا پیشنهاد می شود و اکثر افراد ماهر و متخصص در زمینه دوربین مدار بسته ، داهوا را پیشنهاد می کنند.

اگر می خواهید یک سیستم  پیدا کنید و آن را خریداری کنید، مهم است بدانید که هنگام تصمیم گیری باید به دنبال چه چیزی باشید و چه عواملی بیشتر اهمیت دارد.

دوربین های مدار بسته داهوا را می توان بهترین دوربین های مدار بسته دانست.برند داهوا بسیار معروف است در هر جای دنیا به دنبال دوربین مدار بسته باشید ، این برند را به شما پیشنهاد می کنند.

این برند بخش بزرگی از بازار را در بر گرفته و به دلیل کمتر بودن قیمت های آن نسبت به برند های دیگر ، دارای طرفداران زیادی است.دوربین مدار بسته داهوا در ایران نیز بخش بزرگی از بازار را در بر گرفته است.

به طوری که در هنگام خرید دوربین مدار بسته امکان ندارد که این دوربین مدار بسته را مشاهده نکنید.دوربین های مدار بسته داهوا بسیار متفاوت و مختلف هستند.

1. رزولوشن فیلم چگونه است؟

اول از همه ، شما باید مطمئن شوید که یک سیستم نظارتی دارید که می تواند تصاویر  را با وضوح خوب ارائه دهد. اگر دوربین مدار بسته نتواند تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط کند ، اتفاده از آن اصلا مفید نخواهد بود و تغییری در امنیت ایجاد نمی شود. بنابراین قبل از خرید دوربین ، سطح رزولوشن آنها را بررسی کنید.

این روزها ، شما می توانید سیستم هایی با قابلیت 4K دریافت کنید ، و این چیزی است که بسیاری از افراد در حال حاضر از آن استفاده می کنند. به این ترتیب ، حتما به رزولوشن دوربین مدار بسته دقت کنید و یک دوربین مدار بسته با رزولوشن خوب را برای خودتان خریداری کنید.

2. قابلیت های بزرگ نمایی

وقتی به فیلم نگاه می کنید یا سعی می کنید چیزی را در همان لحظه مشاهده کنید ، قطعا لازم است که بر روی چیزی که سعی در مشاهده آن دارید زوم کنید. این مورد نیز از اهمیت زیادی بر خوردار است.

اگر اتفاقی بیفتد که باعث نگرانی یا سوء ظن شود ، این قابلیت به شما امکان می دهد روی آن زوم کنید و مشاهده کنید و  ببینید چه اتفاقی می افتد و یا افتاده است. هنگامی که شما قادر به انجام این کار نباشید ، ممکن است چهره یک سارق و یا اتفاقات و حوادثی که بسیار مهم است را از دست دهید.برای همین حتما باید قابلیت زوم و بزرگ نمایی را داشته باشید.

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

امروزه بسنده کردن به روش های سنتی حفظ امنیت و بدون نظارت کافی نیست

و در عصر تکنولوژی و پیشرفت های فناوری استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند

که یکی از قابل توجه ترین این برند ها که سرآمد تولید و طراحی دوربین های مدار بسته می باشد از جمله ی این دوربین ها،دوربین مدار بسته focus می باشد.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته acam هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

جهت آشنایی با محصولات این برند ابتدا یکی از محصولات آن را معر فی می کنیم.

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

Acam Technology توزیع کننده تجاری پیشرو در بازار راه حل های دوربین مدار بسته است.
توانایی آن ها در تهیه محصولات با کیفیت ، همراه با دانش فنی بی نظیر و 20 سال تجربه صنعت ، ما را به انتخاب اول بسیاری از نصب کنندگان و برق کاران امنیتی در سراسر انگلستان و خارج از کشور تبدیل کرده است.

ما در کنار مشتریان خود برای ارائه راه حل های جامع به کاربران نهایی همکاری نزدیک داریم. از طراحی و برنامه ریزی ، تا مشاوره نصب و نگهداری مداوم ، خدمات به مشتریان ما کاملاً مشهور است و امکانات ما با بهترین امکانات در صنعت برابر است.

حفظ روابط قوی با مشتریان برای ما مهم است ، به همین دلیل ما تعهد خود را به عنوان یک تامین کننده تجاری فقط حفظ می کنیم.ما  مشتریان را تشویق می کنیم تا از امکانات نمایشگاه کاملاً کاربردی ما برای نشان دادن سیستم ها با اطمینان کامل به مشتریان خود استفاده کنند!

دوربین مدار بسته مدل: IC-SWA107F

دوربین مدار بسته مدل IC-SWA107F

دوربین مدار بسته مدل IC-SWA107F

مشخصات این دوربین شامل :

نصب آسان با NVR روز و شب (ICR)
5.0 مگاپیکسل (2592 * 1944) وضوح تصویر IR LED: 25 متر (18 واحد)
طراحی مکانیکی 3 محوره ثابت-کانونی میلی متر 5.0 مگاپیکسل برای نصب
Vandal Proof از ONVIF پشتیبانی می کند
عملکرد WDR
PoE (عملکرد)
تشخیص حرکت
پشتیبانی از H.265 / H.264

ویدئو

سنسور تصویر 1 / 2.9 اینچ ، 5 مگاپیکسل سنسور اسکن پیشرونده
حداکثر قطعنامه 2592 * 1944
حالت اسکن پیش رونده پیشرفتی
نوع لنز FIX-FOCAL
فاصله کانونی لنز IR 3.6 میلی متر 6.0 مگاپیکسلی
دیافراگم F.2.1
عنبیه الکترونیکی کنترل عنبیه
حداقل رنگ روشنایی: 0.1 لوکس F1.3 B / W:
0 لوکس (IR LED روشن)
نسبت S / N 31.2dB
سرعت شاتر الکترونیکی / دستی (1/30 ~ 1/8000) ، ضد سوسو زدن ، شاتر آهسته (1 / 7.5،1 / 15)
فیلتر برش IR روز و شب با سوئیچ خودکار
فاصله IR (LED) 25m (18ea)
تنظیم تصویر تنظیم میزان نور ، تعادل رنگ سفید ، وضوح
کاهش دیجیتال نویز قابل تنظیم 2DNR-3DNR
جبران نور پس زمینه روشن / خاموش / HSBLC
آینه کاری / محوری افقی / عمودی / محوری
تثبیت کننده تصویر بله
16 منطقه پنهان کردن حریم خصوصی
تشخیص حرکت ویدیویی هوشمند

شبکه

قطعنامه پشتیبانی شده
2592 * 1944 ، 2560 x 1960 ، 1920×1080 ،
1280×720 704×480،640×360 1280×720 ، 704×480 ، 352×240
پخش چند ویدئویی جریان سه گانه

پروتکل های شبکه 10 / 100M تطبیقی ​​، قابلیت آنتی استاتیک 8KV ؛
RTSP / HTTP / SMTP / FTP / DHCP / NTP / QQIOT / RT
اترنت RJ45 (10 / 100BASE-T)
زنگ هشدار و رویداد
Trigger Event Motion Detection
خارج از درب آماده IP66
دمای کاری
-10 ° C ~ + 50 ° C (+ 14 ° F 14 + 122 ° F)
* شروع در بالای 0 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت)
رطوبت عملیاتی 0٪ تا 90٪

برق

منبع تغذیه 12VDC، PoE (48V-DC)
مصرف برق 6.2W
تأییدیه FCC ، CE ، UL
مکانیکی
ابعاد (W x H x D) 100 mm x133 mm
وزن 440 گرم

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

در ادامه ما شما را با دوربین های مدار بسته و تاریخچه  آن ها بیشتر آ شنا می کنیم.

تاریخچه مختصری از سیستم های دوربین مدار بسته

با نگاهی به اطراف ، دوربین مدار بسته به یک انتخاب بسیار محبوب برای صاحبان مشاغل خانگی و مشاغل تبدیل شده است که به دنبال محافظت از خواص خود هستند. اگر هر روز توسط دوربین های مدار بسته محاصره می شوید ،

بخاطر اینکه آنها را مسلم می دانید ، بخشیده می شوید. در این مقاله ، ما مختصراً تاریخچه سیستم های دوربین مداربسته را ارائه خواهیم داد تا بتوانید با یک احساس تجدید قدردانی از این فناوری فوق العاده مفید ، مواجه شوید.

تاریخچه سیستم های دوربین مدار بسته

اولین دوربین های مداربسته ابتدا در آلمان نازی در سال 1942 به منظور مشاهده پرتاب موشک های V-2 مورد استفاده قرار گرفتند در حالی که اولین سیستم دوربین مداربسته نصب شده در سال 1949 در ایالات متحده نصب شد. دوربین ها از اجرای اولیه خود بسیار دور شده اند. در حقیقت ، اولین سیستم های مداربسته باید به طور مداوم کنترل شوند ، زیرا هیچ راهی برای ضبط واقعی هیچ یک از فیلم ها برای مشاهده وجود ندارد.

به راحتی می توان فهمید که چرا این امر دوربین مداربسته را به یک گزینه کاملاً غیرقابل انکار برای صاحبان خانه تبدیل می کند زیرا دیگر نیازی به نظارت بر خانه شما نیست زیرا خودتان در خانه هستید. امروز ما این لوکس را داریم که حتی می توانیم دوربین مدار بسته شما را از یک مکان از راه دور و با استفاده از دستگاه دستی مورد نظر خود کنترل کنیم.

به زودی ورود نوارهای حلقه ای به حلقه های حلقوی که در نهایت امکان ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته را فراهم کرد ، بسیار خسته کننده و وقت گیر بود ، بنابراین تا زمان اختراع دستگاه ضبط صوت در دهه 1970 ، دوربین مدار بسته گسترده شد.

به دنبال این ، پیشرفتهای بعدی که امکان استفاده از سنسورهای حرکتی و چندین دوربین به یک سیستم را فراهم می آورد به زودی باعث محبوبیت بیشتر سیستم های مداربسته شد.

موارد مختلف برای دوربین های مدار بسته

امروزه از سیستم های مداربسته اغلب برای محافظت از اموال شما در برابر اقدامات مجرمانه استفاده می شود ، تحقیقات زیادی انجام شده است که نشان می دهد دوربین های مداربسته راهی موثر برای جلوگیری از سارقین در هدف قرار دادن اموال شما هستند. پس از همه ، چرا در حالی که می توانید خانه ای متفاوت انتخاب کنید ، در حالی که در میان فعالیت های جنایتکارانه قرار دارید ، در معرض دوربین قرار بگیرید؟ سیستم های دوربین مدار بسته همچنین به منظور کاهش جرم و جنایت به عنوان جایگزین ارزان تر برای افزایش اندازه ادارات پلیس ، در مکان های عمومی نصب شد.

امروزه دوربین های مدار بسته برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

نیروهای پلیس به طور کلی دوربین های بدن را برای افسران به کار می گیرند تا از آنها به عنوان مدرک در حین انجام وظیفه استفاده کنند. علاوه بر این ، بسیاری از سرویس های حمل و نقل همچنین از تصاویر دوربین مدار بسته برای نظارت بر مسافران در هنگام سفر استفاده می کنند. این یک روش مفید برای بررسی اینکه آیا مسافران به عنوان مثال درهای قطار را مسدود می کنند وجود دارد یا خیر

نمایندگی دوربین مدار بسته acam

ویژگی های بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4k

بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4K در فن آوری نظارت پیشرفته هستند. وضوح تصویر 4K با وضوح تصویر 2140 38 3840 ، وضوح تصویری چهار برابر 1920 10 1080 HD را ارائه می دهد. این دوربین ها از قبل با کیفیت شفاف و تمیز استفاده شده اند و می توانند جزئیات واضحی مانند صورت و پلاک را در فواصل زیاد ثبت کنند.

اما پیشرفت تکنولوژی به پیشرفتهای بیشتری در این دوربینها منجر شده است. لیست بهترین ویژگی های سیستم های دوربین مداربسته 4K را مشاهده کنید.

وضوح تصویری استثنایی

سیستم های دوربین امنیتی 4K IP با سنسورهای پیشرفته تصویر 8 مگاپیکسلی وضوح تصویری استثنایی را فراهم می کنند و به راحتی می توان مدارکی مانند پلاک ، تصویر واضح از چهره انسان ، رنگ لباس و موارد دیگر را در صورت بروز حادثه آسان کرد. حسگرهای تصویر بزرگ به دوربین های امنیتی 4K اجازه می دهد تا نور بیشتری را ضبط کنند ، باعث بهبود رنگ ، کنتراست و عملکرد کم نور در شبانه روز شوند.

بزرگنمایی دیجیتال برتر

با توجه به تعداد پیکسل های بالاتر در مقایسه با سیستم های امنیتی 1080p و 720p ، بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4K قابلیت های بزرگنمایی دیجیتال برتر را ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد با حفظ جزئیات واضح ، تصاویر را بیشتر بزرگ کنید ، بنابراین می توانید ویژگی های صورت و سایر شواهد مفید را در فاصله بسیار بیشتری شناسایی کنید.

زاویه دید گسترده

سیستم های امنیتی 4K دارای لنزهای ثابت 2.8 میلی متری با زاویه دید گسترده هستند که به شما امکان می دهد با کمترین هزینه مناطق وسیع و وسیع را کنترل کنید. این بدان معناست که می توانید برای پوشش مناطق بزرگ و باز از دوربین های کمتری استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک پارکینگ را کنترل کنید ، یک یا دو دوربین امنیتی 4K کافی است تا از یک دید بهتر برخوردار شوید.

دید در شب مادون قرمز قدرتمند

بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4K دارای دید در شب مادون قرمز قدرتمند برای دید واضح در تاریکی مطلق ، چه در داخل و چه در فضای باز هستند. روشن کننده های مادون قرمز به طور خودکار در شرایط روشنایی تاریک فعال می شوند تا یک تغییر یکپارچه بین زمان های روز و همه شرایط نوری ایجاد کنند.

طراحی ضد آب و ضد خرابکاری

سیستم های دوربین مداربسته 4K به طور گسترده ای در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند ، که به معنای قرار گرفتن در معرض عناصر مختلف آب و هوایی و خطر خرابکاری است. بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4K مجهز به عایق بندی هوا در سطح حرفه ای و طراحی ضد خرابکاری هستند که سطح محافظت لازم را برای اطمینان از نظارت تصویری بدون وقفه در هر شرایط و حتی در مناطق پرخطر فراهم می کند.

مشاهده از راه دور

سیستم های دوربین امنیتی 4K IP به شما امکان می دهد از راه دور از طریق تلفن هوشمند ، رایانه شخصی یا رایانه لوحی خود فیلمهای زنده دوربین های خود را از هر کجا و در هر زمان مشاهده کنید. بسیاری از ارائه دهندگان هزینه های مداوم این سرویس را دریافت می کنند ، اما شما می توانید با دوربین و نرم افزار توسط CCTV Security Pro آن را بصورت کاملاً رایگان تأمین کنید.

نصب ساده پلاگین

بهترین سیستم های دوربین امنیتی 4K با سهولت نصب در نظر گرفته شده اند. سیستم های کامل شامل همه موارد لازم برای راه اندازی ، از جمله هر سیم و مانیتور است ، بنابراین شما می توانید با نظارت نظارت خود شروع کنید. این سیستم های امنیتی IP به فناوری Power-over-Ethernet متکی هستند که نصب ساده پلاگین و بازی را تضمین می کند.

تجزیه و تحلیل پیشرفته ویدئو

جدیدترین سیستم های دوربین امنیتی 4K دارای ضبط کننده های ویدیویی شبکه با درجه تجاری هستند که از قابلیت تجزیه و تحلیل ویدئو برای تشخیص رویداد هوشمند برخوردار هستند. این به حداقل می رسد هشدارهای تشخیص حرکت کاذب. سیستم های دوربین هوشمند 4K احساس امنیت بیشتری را ایجاد می کنند. NVR های 4K همچنین از فشرده سازی فیلم H.265 برای ذخیره سازی ویدیوی کارآمدتر برخوردار هستند.

مزایای مجموعه کامل دوربین امنیتی

هرگز زمان بهتری برای نصب یک مجموعه دوربین کامل امنیتی یا سیستم در کسب و کار ، خانه یا سایر املاک شما نبوده است. این که بخواهید امنیت را افزایش دهید ، از دارایی های ارزشمند محافظت کنید ، از سرقت موجودی جلوگیری کنید ، در هنگام غیبت عزیزان خود را بررسی کنید یا کارمندان را زیر نظر بگیرید ، هر روز سیستم های امنیتی جدید با نصب و راه اندازی مناسب برای DIY محبوب می شوند.

در حالی که بیشتر افراد با یک یا دو دوربین امنیتی شروع می کنند ، نیاز به نصب چندین سیستم دوربین که نظارت و انعطاف پذیری گسترده تری را خارج از جعبه ارائه می دهند ، در حال افزایش است. یک دلیل واضح است – افراد بیشتری در حال یادگیری نحوه تنظیم نظارت تصویری به تنهایی هستند و هزاران دلار در هزینه نصب صرفه جویی می کنند.

اما این تنها دلیل نیست. بیایید مزایای یک مجموعه کامل دوربین امنیتی را بررسی کنیم.

راه حل نظارت کلیدی

چه به یک سیستم نظارت دوربین امنیتی 4 ، 8 ، 16 ، 24 یا 32 نیاز داشته باشید ، یافتن سیستم های امنیتی درجه تجاری برای خانه ها ، مدارس ، امکانات دولتی و مشاغل در هر اندازه از یک ارائه دهنده مناسب آسان است. این سیستم های امنیتی کامل شامل کلیه اجزای مورد نیاز ملک شما برای راه حل نظارت کلید در دست و نصب مقرون به صرفه می باشد.

قطعات گنجانده شده است

دوربین های امنیتی HD یا 4K
ضبط ویدئو چند کاناله (NVR یا DVR)
نصب هارد دیسک هارد
کابل ها و اتصالات از پیش ساخته شده
منبع تغذیه
صفحه نمایش ال سی دی
نرم افزار و برنامه های مشاهده از راه دور رایگان
راهنمای دستورالعمل DVD و راهنمای شروع سریع
برچسب های هشدار دهنده نظارت تصویری و علامت آلومینیوم

سفارشی سازی برتر

یک مجموعه یا سیستم دوربین امنیتی کامل سفارشی سازی عالی را ارائه می دهد که درست برای ملک شما مناسب است. هنگام شخصی سازی سیستم نظارتی خود می توانید به راحتی بین دوربین های امنیتی IP و دوربین های امنیتی HD یکی را انتخاب کنید و یا به سراغ انواع مختلف دوربین ها مانند گنبد ، گلوله مادون قرمز ، جعبه حرفه ای ، دوربین های قابل کنترل PTZ ، بی سیم یا مخفی بروید.

صاحبان املاک می توانند سیستم دوربین امنیتی خود را متناسب با نیازهای نظارتی منحصر به فرد خود از نظر کیفیت ، مقیاس پذیری ، مقرون به صرفه ، کارایی و مقرون به صرفه بودن تنظیم کنند. دوربین های امنیتی بسته به نیاز شما در نظارت بر فضای داخلی و فضای باز می توانند مخلوط و مطابقت داشته باشند تا یک راه حل نظارت سفارشی برای پوشش جامع ایجاد کنید.

نوشتهٔ پیشین
تنظیمات ایمیل دوربین IP برای Gmail
نوشتهٔ بعدی
بهترین راهنمای دوربین عکاسی با پلاک خودرو

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید