راهنمای خرید دوربین یونی ویو ، برای خرید این برند از دوربین به چه نکاتی باید توجه شود ؟ با گسترش تقاضا برای استفاده از دوربین های مدار بسته ، شرکت و برند های بسیار زیادی در سراسر دنیا پدیدار شده اند و به تولید این محصول می پردازند .

خرید دوربین یونی ویو

خرید دوربین یونی ویو

 

اگر قصد خرید دوربین مداربسته یونی ویو را دارید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید تا شما را در این راه همراهی کنند

هر کدام از این برند ها تکنولوژی مخصوص به خود به کار گرفته تا بتواند جایگاه بالایی دربازار های جهانی پیدا کنند . دوربین های مدار بسته یونی ویو نیز از جمله این شرکت ها می باشد که توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه بسیار خوبی در میان رقیبان خود بدست آورد و در این مقاله هدف ارائه ی نکاتی است که درباره دوربین های مدار بسته ی یونی ویو و هم چنین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن ها آگاه باشید ، برای شما سودمند خواهد بود . همراه ما باشید .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • دوربین مدار بسته یوونی ویو چه قابلیت هایی دارد ؟
  • تاریخچه ی دوربین مدار بسته یونی ویو
  • تکنولوژی هایی که در دوربین های مدار بسته یونی ویو به کار رفته است چه می باشد ؟
  • نکاتی که به هنگام خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو باید در نظر گرفته شود چیست ؟
  • دوربین های مدار بسته یونی ویو از چه اجزایی تشکیل شده است ؟
  • قیمت دوربین های مدار بسته ی یونی ویو در چه رنجی می باشد ؟
  • چرا خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو؟

 

اکثر ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و اداری به دلایل مختلف امنیتی نظارتی اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته می کنند . همه ی این شرکت ها به دنبال دوربینی هستند که در کنار عملکرد و کارایی فوق العاده ی خود ، عمر طولانی داشته باشد و قیمت آن نیز مناسب باشد .

یونی ویو از جمله برند های ساخت کشور چین می باشد که توانسته با سرعت زیادی کاپ رقابت را از رقیبان خود ربوده و بر سکو های موفقیت بایستد . همراه ما شوید با مقاله خرید دوربین های مدار بسته یونی ویو .

  • دوربین های مدار بسته یونی ویو چه قابلیت هایی دارند و تاریخچه ی این برند چینی ؟

چیزی حدود 10 سال قبل ، در سال 2011 برند چینی یونی ویو فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و تنها با گذشت یک سال در سال 2012 توانست به رتبه ی سوم در میان سایر شرکت های تولید کننده ی دوربین مداربسته در کشور چین ، برسد. یک موفقیتی شگفت انگیز که توانست با تکنولوژی های منحصر به فرد خود سریعا به آن دست یابد .

دوربین های مدار بسته یونی ویو چه قابلیت هایی دارند و تاریخچه ی این برند چینی ؟

دوربین های مدار بسته یونی ویو چه قابلیت هایی دارند و تاریخچه ی این برند چینی ؟

 

در سال 2014 این شرکت محصولات خود را بازار های جهانی فرستاد و توانست قدرت خود را به تمام مصرف کنندگان این محصول نمایش دهد . در سال 2015 به دلیل تلاش و موفقیت های بسیار زیاد این برند و هم چنین پیدا کردن طرفدار های بسیار در سراسر جهان به رتبه ی هشتم میان تمامی برند های مطرح دنیا قرار گرفت و توانست با صادرات وسیع محصولات خود ، فعالیت خود را در مقاطع جهانی ادامه دار کند .

امروزه دو هزار نفر در این کمپانی مشغول به کار هستند

یونی ویو در زمینه های امنیتی و نظارتی فعالیت داشته و دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط تصاویر یا NVR برای هر دوربین ، انکودر ها و دیکودر ها، نرم افزار های کاربردی و مخصوص برای کار با این دوربین ها در کامپیوتر و تلفن های همراه و اپلیکشن های دوربین محصولات خود را عرضه می کند .

این شرکت در چند سال گذشته مدعی بود که یکی از بزرگ ترین و پر طرفدار ترین شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته در سراسر دنیا شناخته خواهد شد و می تواند جای بسیاری از برند ها را پر کند .

هم چنین با نصب دوربین های خود در شرکت های بزرگی مانند مک دونالد، شهرک های صنعتی وتجاری در کشور امارات و راه یابی به نمایشگاه های مطرح انگلسان در شهر های کشور های نپال ، فرانسه ، تروا و . . . توانسته کیفیت خود را به سایر افراد و خریدان این محصول نمایش دهد .

تولید دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه

در حالی که دو نوع دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) در دنیا تولید و عرضه می شود ، این شرکت تنها در زمینه ی دوربین های مدار بسته ی تحت شبکه فعالیت کرده و محصول آنالوگی تولید نمی کند .

تولید و عرضه ی دوربین های مدار بسته دیجیتال یا تحت شبکه ، دستگاه های NVR یا همان سرور های مرکزی ، انکودر ها و دیکودر ها IP SAN ها و نرم افزار های مدیریتی در لپ تاپ و تلفن همراه از جمله تولیدات این برند چینی می باشد که در بازار در اختیار مشتریان قرار گرفته است .

این کمپانی با شعار : امنیت بهتر ، دنیای بهتر کار خود را شروع کرده و ادامه می دهد و بر تصدیق این شعار همواره در تلاش و کوشش است . از لحاظ قیمت این دوربین ها جزو دوربین های گران قیمت در میان سایر رقبای خود قرار گرفته است و علت آن را هم می توان تکنولوژی های جدید و کیفیت بالای محصولات آن دانست .

  • تکنولوژی هایی که در دوربین های مدار بسته ی یونی ویو به کار رفته است چه می باشد ؟

با توجه به این سرعت پیشرفت برند یونی ویو و پیدا کردن طرفداران بسیار در کمتر از یک دهه ، باید به سراغ تکنولوژی هایی در این دستگاه ها رویم که آن را نسبت به سایر دستگاه های مشابه خود ممتاز می کند . این تکنولوژی ها به شرح زیر است :

تکنولوژی هایی که در دوربین های مدار بسته ی یونی ویو به کار رفته است چه می باشد ؟

تکنولوژی هایی که در دوربین های مدار بسته ی یونی ویو به کار رفته است چه می باشد ؟

  • استفاده از تکنولوژی P2P Cloud در دوربین های یونی ویو :

خدمات این تکنولوژی به نحوی می باشد که نیاز ما را به تنظیمات IP Static و یا به عبارت دیگر همان تنظیمات مودم را رفع کرده است . به این صورت که در هر کجای دنیا و هر زمانی که بخواهید می توانید بدون دسترسی به دستگاه های NVR و یا سرور های مرکزی

به وسیله ی گوشی های تلفن همراه خود و هم چنین به وسیله ی کامپیوتر های شخصی به فایل های این دستگاه ها دسترسی داشته و تمام تصاویر و فیلم های ذخیره شده را مشاهده کنید . این قابلیت یک قابلیت بسیار کاربردی است و کمک بسیار زیادی به وقت و انرژی و بسیاری موارد دیگر می کند.

استفاده از تکنولوژی P2P Cloud در دوربین های یونی ویو :

استفاده از تکنولوژی P2P Cloud در دوربین های یونی ویو :

استفاده از تکنووژی Dfog در دستگاه های این کمپانی :

زمانی که هوای یک محیط مه آلود است یا به دلیل آلودگی بسیار زیاد در شهر های آلوده ی جهان قدرت دید بسیار پایین می آید این دوربین ها با مجهز شدن به این تکنولوژی توانسته اند که تصاویر بسیار صاف و واضح از محیط پیرامون خود ضبط کنند و در اختیار کاربران خود قرار دهند .

امروزه این قابلیت دوربین هم به صورت دیجیتال ارائه شده و هم به صورت اپتیکال قابل تنظیم و به کار رفتن می باشد . اما لازم به ذکر است زمانی که مه زدایی یا همان قابلیت Dfog به حالت اپتیکال در آمده باشد ، باید لنز دوربین مدار بسته ی شما بتواند از قایبلیت اپتیکال پشتیبانی کرده و این سرویس را شناسایی کند .

استفاده از تکنووژی Dfog در دستگاه های این کمپانی :

استفاده از تکنووژی Dfog در دستگاه های این کمپانی :

استفاده از تکنولوژی Triple stream در دوربین های مدار بسته یونی ویو  :

این تکنولوژی یک قابلیت منحصر به فردی است برای زمانی که شما بخواهید تصاویر ضبط شده ی یک محیط را همزمان با سه کیفیت مختلف در سه دستگاه تماشا کنید .

بدین معناست که یک تصویری با یک کیفیت مخصوص برای نمایش در لپ تاپ ؛ یک تصویر با کیفیتی خاص برای نمایش در دوربین و سرور های مرکزی و یک تصویر با کیفیت مخصوص دیگر برای نمایش در دستگاه های تلفن همراه شما وجود خواهد داشت .

بنابراین اگر برای یک محیط کار این نوع از دستگاه های برند یونی ویو را انتخاب کرده باشید ، برای کنترل کردن و ارزیابی به شدت کار شما آسان خواهد بود . چرا که چندین نفر همزمان می توانند یک کار را پشتیبانی کنند .

استفاده از تکنولوژی Triple stream در دوربین های مدار بسته یونی ویو  :

استفاده از تکنولوژی Triple stream در دوربین های مدار بسته یونی ویو  :

استفاده از تکنولوژی Share mode در دوربین های مدار بسته ی یونی ویو :

دوربین های کمپانی یونی ویو مجهز به این قابلیت هستند که زمانی که شما دو دوربین دیجیتال مختلف را به وسیله ی یک کابل به همدگیر متصل کنید ، تصاویر مجزایی از هر دوربین بر روی یک دستگاه نشاهده نمایید .

این قابلیت این امکان را برای شما فرام می کند که به راحتی و با هزینه ی بسیار پایین از دو یا چند دوربین در محیط مسکونی خود یا مجتمع تجاری اداری خود بهره ببرید . همچنین هزینه های جانبی برای خرید سایر تجهیزات دوربین به حداقل خواهد رسید .

استفاده از تکنولوژی Corridor mode در دوربین های شرکت یونی ویو :

Corridor mode یک قابلیتی بر روی دوربین شماست که می توانید به طور دستی آن را فعال و یا غیر فعال کنید . بدین صورت که وقتی این قابلیت فعال باشد می تواند تصاویر ضبط شده را 80 درصد مفید تر از حالات قبل خود ذخیره کند .

این قابلیت بدین صورت عمل می کند که با افزایش زاویه ی عمودی نسبت به زاویه ی افقی قسمت های بیهوده تصویر را حذف کرده و در نهایت تصویری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که بسیار مفید تر و بهتر از قبل بوده باشد .

این تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها باعث شده است که در راه رو های طولانی و مکان هایی که فضای آن بزرگ و غیر قابل استفاده است بیشترین کاربرد را داشته باشد .

استفاده از تکنولوژی Corridor mode در دوربین های شرکت یونی ویو :

استفاده از تکنولوژی Corridor mode در دوربین های شرکت یونی ویو :

  • اجزای تشکیل دهنده ی دوربین های یونی ویو چیست ؟

این دوربین ها با توجه به مدل های مختلفی که در بازار وجود دارد ، شامل قطعات و اجزای متفاوتی می باشد. وجود یا عدم وجود برخی قطعات در این دوربین ها باعث نوسان قیمت این دستگاه شده است . اما قطعاتی که به صورت کلی در تمامی این دستگاه ها موجود است به شرح زیر می باشد :

  • هوزینگ ها یا همان محفظه های نگهدارنده ی دوربین های مدار بسته ی یونی ویو که با جنس های مختلف و کاربری های زیادی در بازار وجود دارند و می توان متناسب با نوع منطقه مسکونی یک نوعی خاص از آن را انتخاب کرد .
  • لنز های دوربین مدار بسته ی یونی ویو که متناسب با عملکرد دوربین ها متنفوت است و با کیفیت ها و قابلیت های مختلفی در بازار وجود دارند .
  • پایه برای دوربین های مدار بسته ی یونی ویو
  • هارد برای نگهداری تصاویر ضبط شده در سیستم های نظارتی و امنیتی
  • دستگاه های جانبی یا سرور های مرکزی برای دریافت و مشاهده ی تصاویر همراه با کارت حافظه
  • نرم افزار های مخصوص دوربین های یونی ویو برای استفاده در شرایطی که بخواهید از گوشی یا لپ تاپ خود تصاویر ضبط شده ی دوربین را مشاهده و یا دریافت کنید .
  • برد های داخلی با کیفیت های مختلف برای دوربین های مدار بسته که باعث افزایش طول عمر عملکردی این دستگاه ها شده است .

و بسیاری موارد دیگر که هر نوع دوربین با توجه به خصوصیاتی که در کاتالوگ و دفترچه ی مشختصاتش آمده است ، دارا می باشد .

  • در هنگام خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو به چه نکاتی باید توجه شود ؟

شما قبل از خرید هر نوع دوربین مدار بسته ای باید هدف خود را از خرید مشخص کنید . برای مثال دوربین مدار بسته را در چه محیطی می خواهید نصب کنید ؟ یا چه وضوح تصویری از این دوربین را احتیاج دارید .

شما باید تمام مشخصات و اهداف خود را جمع آوری کرده و بر روی یک کاغذ بنویسید . توصیه می شود قبل از خرید حتما از افراد متخصص در این زمینه سوال پرسیده و نظر آن ها را جویا شوید . بعد از انجام این مراحل در منابع موجود اینترنت و هر منبع دیگر در مورد دستگاه مورد نطر خود جست و جو کنید .

تعیین کردن بودجه

بودجه ای را که می خواهید برای دوربین خود اختصاص دهید را حتما مشخص کنید و در همان بازه به دنبال یک محصول با بالاترین کیفیت بگردید . دوربین های مدار بسته ی یونی ویو در دسته ی دوربین های گران قیمت قرار گرفته است . ولی با توجه به خدمات و سرویس هایی که در اختیار کاربران خود قرار داده است می توان این افزایش هزینه را جبران کند .

حتما قبل از خرید دوربین مدار بسته از قطعات آن ، نمایندگی هایی از این برند که در شهر محل سکونت شما وجود دارد ، فراوانی قطعات آن که در صورت نیاز بتوان به راحتی تهیه و جایگزین کرد ، خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه و سایر موارد دیگر اطلاع کسب کنید .

با توجه به اوضاع اقتصادی امروزه سمت یک دستگاهی بروید که کمترین ریسک پذیری را داشته باشد . از شرایط و نحوه ی نصب این دستگاه اطمینان حاصل کنید و ترجیحا از فردی در این زمینه کمک بخواهید که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد .

و در اخر قبل از خرید حتما با فروشنده مشورت کنید و از تصمیمات خود او را آگاه سازید . بعد از گذراندن تمامی این مراحل می توانید ادعا کنید که بهترین خرید را به انجام رسانده اید .

  • قیمت دوربین های مدار بسته ی یونی ویو در چه رنجی می باشد ؟

همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم از لحاظ قیمت این دوربین ها ، قیمت های بالایی را به خود اختصاص داده اند . این برند چینی که با نام تجاری UVN (یونی ویو) در بازار ها شناخته می شود ، محصولات خود را در مدل های مختلف با کیفیت های مختلف به بازار روانه کرده است که همین امر باعث شده است که بازه ی قیمتی مختلف را از آن خود کند .

قیمت دوربین های مدار بسته ی یونی ویو در چه رنجی می باشد ؟

قیمت دوربین های مدار بسته ی یونی ویو در چه رنجی می باشد ؟

و هر فرد بتواند متناسب با بودجه ی خود اقدام به خرید یکی از انواع مدل های این دوربین ها کند . این شرکت با سابقه ی ثبت هزاران اختراع توانسته نام خود را به یک برند مطرح در دنیا تبدیل کند و همین امر یکی از علت هایی است که بر قیمت این دستگاه افزوده است .

از سوی دیگر به دلیل وارادات این دستگاه از کشور های دیگر و نوسان قیمت های ارزی در کشور ، ممکن است قیمت های این دوربین های مدار بسته ی یونی ویو دست خوش تغییر شود .

ولی به طور کلی اگر می خواهید که یک دوربین با قابلیت های بسیار زیاد و قیمت مناسب برای محیط خود تهیه کنید خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو می تواند گزینه ی بسیار مناسب و خوبی برای شما باشد .

چرا خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو ؟

این دوربین ها به دلیل طراحی ظاهری زیبا و هم چنین جنس بدنه ی با کیفیت ، در بین متقاضیان خرید دوربین مدار بسته بسیار پر طرفدار بوده است و کمپانی یونی ویو توانسته است این ویژگی را به نحو احسن در دوربین های خود اعمال سازد .

تصاویر ضبط شده در این دوربین ها با توجه به سنسور های پیشرفته ای که هر دوربین در خود دارد ، بسیار متفاوت بوده و برای کاربر این قابلیت را فراهم کرده که متناسب با نیاز خود بتواند یک دوربین با کیفیت دلخواه خود انتخاب کند .

چرا خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو ؟

چرا خرید دوربین های مدار بسته ی یونی ویو ؟

این دوربین ها به دلیل ارتفاعی که از زمین در هنگام نصب ، می گیرند ، و هم چنین با توجه به دامنه ی برد تصاویر ضبط شده در دوربین ها می تواند خدمات بسیاری را عرضه کند .

این خدمات مانند ضبط تصاویر مفید ، ایجاد تعادل در هنگام تابش نور خورشید و نور مناسب برای ضبط تصاویر ، قابلیتی برای ضبط تصاویر در شرایط هوای آلوده و هم چنین محیط هایی با مه زیاد و . . . و بسیاری موارد توانسته توجه کاربر را برای دریافت یک خروجی مفید ، به راحتی به خود جلب کند . وجود این خاصیت ها در تعیین قیمت این دستگاه ها نیز اندکی موثر می باشد .

فواصل کانونی مختلف

از دیگر خدماتی که کمپانی یونی ویو برای دوربین های خود در نظر گرفته است ، فواصل کانونی مختلف می باشد که این امکان را به دوربین می دهد که به راحتی محدوده ی مورد نظر خود را هدف قرار داده و تصاویر واضح از آن ضبط کند . هم چنین این امکان وجود دارد که بتوانید فاصله ی کانونی مورد نظر خود را سفارش داده و دوربین دلخواه خود را تحویل بگیرید .

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید دوربین های مدار بسته ی یوونی ویو را جذاب تر می کند ، این است که شبکه های این دوربین ها ، همه ی پروتکل های انتقل تصویر و داده را پشتیبانی کرده و مشکلی در این راستا به وجود نمی آورد . هم چنین با به روز کردن نرم افزار های این دوربین ها قابلیت استفاده از امکانات جدید برای هر کاربر فراهم خواهد شد .

از دیگر مزایای دوربین های مدار بسته یونی ویو می توان به قابلیت نصب کارت حافظه و هم چنین پشتبانی از قابلیت استفاده از WiFi اشاره نمود . این قابلیت باعث شده به راحتی بتوان بر روی دستگاه خود کارت حافظه نصب کنید و به دستگاه های NVR و همچنین سرور های مرکزی نیاز نداشته باشید . کاربرانی که با محدودیت جا مواجه هستند این قابلیت می تواند یک دلیل بسیار مهم برای آن ها محسوب شود .

انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد که می تواند متناسب با شرایط متفاوت آب و هوایی در اختیار کاربر قرار گیرد .

برای مثال ممکن است در برخی از هوزینگ های این دوربین ها از موادی استفاده شود که دوربین را در برابر شرایط آب و هوایی بد حفظ کند و مانع از رسیدن ضرر به کاربر شود .

و در آخر یکی دیگر از مزایای این دوربین ها را می توان مصرف پایین برق آن دانست که با چیزی در حدود 12 ولت برق می تواند به راحتی وظیفه ی خود را به انجم برساند . این امر نیز از جمله مواردی است که اندکی بر روی قیمت دستگاه تاثیر خواهد گذاشت .

مزیت برای این دوربین ها زیاد است اما از حوصله و بسط آن در این مطلب خارج است . شما می توانید قبل از خرید این مدل از دوربین ها نگاهی به کاتالوگ ها و دفترچه های راهنمای آن بیندازید و به راحتی به تمام ویژگی های آن پی ببرید .

و در انتها سخن پایانی :

اگر شما به تازگی قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید و دوام و کیفیت محصول برای شما حرف اول را می زند بی شک می توان ادعا کرد این دوربین ها در نوع خود بهترین می باشند .

این برند چینی با تلاش و به کار بردن تکنولوژی های منحصر به فرد در محصولات خود توانسته به جایگاه نسبتا بالایی در میان سایر استفاده کنندگان در سراسر جهان برسد .

بنابراین خرید دوربین مدار بسته ی یونی ویو تنها یک گزینه نیست ، می تواند یک انتخاب برای شما محسوب شود . از اینکه تا انتهای مطلب خرید دوربین یونی ویو همراه ما بوده اید بسیار سپاس گذاریم .

نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته برای منزل
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته مارک پلیس

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید