photo_2018-12-19_22-32-05

دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی به یکی از راه کارهای رایج سیستم نظارتی تبدیل شده است.طراحان این دوربین ها طوری طراحی کرده اند که در نگاه اول این دوربین ها لامپ به نظر برسند.با طراحی بی نظیر این مدل به یکی از پر کاربردترین دوربین های مخفی تیدیل شده است.

شما می توانید امنیت منزل خود را با این دوربین ها تضمین نماید.شباهت این دوربین ها با لامپ های معمولی مورد استفاده در منزل بی نظیر است.نصب این دوربین بسیار ساده است.

کافی است دوربین را به یک سرپیچ لامپ وصل کنید وکافیست به وای فای منزل نصب شوید.تا زمانی که به وای فای نصب هستید شما می توانید از طریق اپیلیکیشن های موبایل منزل خود را مشاهده فرمایید.همچنین شما می توانید از این دوربین به عنوان پرستار کودک استفاده نمایید.

photo_2018-12-19_22-32-05

توضیحات محصول

ابن محصول به عنوان یک محصول دو کاره مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان یک لامپ ویک دوربین مداربسته.این دوربین دارای یک حافظه داخلی جهت ضبط تصویر عکس و صدا می باشد.

برنامه هوشمند

دوربین های لامپی دارای یک برنامه هوشمند انتقال تصویر با دانلود رایگان  می باشد.این برنامه ها قابل نصب بر روی آیفون، ای او اس و اندروید می باشد.و در فروشگاه اپل و گوگل پلی می توانید دانلود نمایید.

زمانی که شما برنامه را دانلود نمودید به طور زنده می توانید منزل خود را مشاهده فرمایید و از امنیت آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین با این برنامه شما در مواقع اضطراری می توانید از منزل خود عکس دریافت کنید ویا دوربین را در حالت تشخیص حرکت قرار بدهید که اگر کسی وارد منزل شما شد به شما گزارش دهد.

میدان دید وسیع

این دوربین مجهز به یک لنز قوی از 1.3 مگا پکسل تا 4 مگا پکسل می باشد و تصویر  شفاف اچ دی به شما ارائه می دهد.و همچنین شما می توانید تصاویر ضبط شده را باز پخش نمایید.این دوربین دارای میدان 360 درجه می باشد.با این گسترده بودن میدان دید دیگر نقطه کوری برای دید دوربین باقی نمی ماند.این دوربین قادر به ضبط مناطق وسیعی در اطراف دوربین می باشد.

کیفیت اچ دی

دوربین های بدون کیفیت انالوگ کیفیت خوبی به مشتری ارائه نمی دهندو مشتری تصویر واضحی ندارد.در صورتی که دوربین های لامپی دارای تصویر واضحی از سوژه می باشد. این قابلیت به رزولیشن بالای تصاویر اچ دی می باشد.

دید در شب با کیفیت بالا

سیستم های نظارتی باید به صورت بیست چهار ساعت در حال کار کردن وبهره برداری باشد.قطعا تشخیص شب برای دوربین یک آپشن ضروریست.دوربین های لامپی دارای تکنولوژی مادون قرمز می باشند و دید در شب فوق العاده ای دارند.لامپها دارای  IR اتوماتیک هستند.

هنگامی که هوا تاریک می شود،سنسورها به طور اتوماتیک به حالت دید در شب تنظیم می شوند.این سیستم هوشمند که مادون قرمز در شب روشن می شود و در روز خاموش باعث مصرف کم برق می شود.

نصب آسان و بهره برداری سریع

در روند نصب و راه اندازی دوربین مداربسته لامپی اصلا جای نگرانی نیست.این روند درست مثل یک لامپ معمولیست.و بعد نصب آن کافیست دوربین را به وای فای نصب کرده و اپلیکیشن رایگان را دانلود فرمایید.
با این روش شما می توانید از راه دور منزل خود را کنترل فرمایید.

خصوصیات بارز دوربین لامپی

⇐ میدان دید وسیع
⇐ سنسور تشخیص حرکت
⇐ دید در شب قوی
⇐نصب آسان
⇐ دسترسی از راه دور با استفاده با گوشی هوشمند خود می توانید به دوربین متصل شده و به منزل دسترسی داشته باشید

 معایب دوربین لامپی 

⇐ دوربین لامپ با وای فای 5G  گیگا کار نمی کند

روش نصب آسان

نصب دوربین لامپی بسیار ساده است. کافیست  QR کد روی  جعبه دوربین را اسکن کنید و نرم افزار را دانلود کنید.و تلفن هوشمند خود را تنظیم کنید.

جهت ارائه خدمات نصب و راه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت  کسب اطلاعات بیشتر به سایت داهوا تهران مراجعه فرمائید.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته اینترنتی
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته منزل

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید