PANORAMA

دوربین مداربسته پانوراما هایک ویژن

دوربین مداربسته پانوراما هایک ویژن
پانوراما چیست؟

برای ثبت تصویر با دید باز  در دوربین های نسل قدیم،روش این بود که چند تصویر مختلف گرفته می شد. وبا قرار دادن تصاویر درکنار یکدیگر به هدف خود میرسیدند ولی امروزه تکنولوژی جدیدی ایجاد شده است که به آن پانوراما یا دیدبا زاویه سی صدو شصت درجه گفته میشود در این روش تصاویر متعدد رابا یکدیگر ترکیب میکنند وتصویر حاصل باکیفیت فوق العاده مشاهده میشود واغلب با نرم افزار های مختلف انجام میشود ، به کمک این نرم افزارها تصاویر را دقیق باهم ترکیب میکنند ، بدون آنکه از کیفیت و جزئیات تصاویررااز دست بدهیم.

علت خراب شدن تصاویر ضبط شده در محیط های باز چیست؟

دوربین های دارای لنز ثابت  ، دارای زاویه دید کمی میباشند و نمیتوانند صحنه با دید باز را پوشش دهند برای رفع  این مشکل دوربین هایی با ویژگی پانوراما یا سیصد وشصت درجه تولید شده اندکه به کمک این ویژگی فاصله های طولانی با جزئیات دقیق راثبت میکنند . دوربین های پانوراما دارای تعدادی سنسور پیشرفته می باشند که مناطق باز را به طور دقیق ثبت میکنند ولی کاربر باید به کمک  (VMS)  نرم افزار مدیریت تصاویر به ضورت دستی عکس ها را برای سنسور های پانوراما ترتیب بندی کند .

 

راه حل اساسی

تجربه ها حاکی از آن است که در بعضی مواقع استفاده ازپانوراما تصاویر کج میشوند ویا شکاف هایی وجود دارند که دوربین ها پوشش نمیدهند ، برای حل این مشکل محصول جدید شرکت هایک ویژن (دوربین های منحصر به فرد PanoVu ) که مجهز به تکنولوژی اتصال دوطرفه می باشد تولید شده است که میتواند برای ثبت تصاویر چرخش 180 و 360 استفاده شود ، پانوراما دراین دوربین ها میزان روشنایی و وضوح و تعادل تصویر را به شکلی فوق العاده حفظ میکند وهیچ مشکلی در تصاویر ضبط شده دیده نمیشود.

PANORAMA HIK

محیط های مناسب 

در دوربین های  PanoVu  ، هنگام اتصال تصاویر درمحیط های باز ، تمام شرایط یک تصویر مناسب به نحوی بی نظیر حفظ میشود . این دوربین ها برای محیط های باز   مانند فرودگاه ها، بندرگاه ها، ایستگاه های حمل و نقل، پارکینگ ها، استادیوم ها و … که چرخش 180 و 360 درجه لازم دارند  مورد استفاده قرار میگیرند.

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

سایت هایک ویژن مارکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
امنیت بالای دوربین های مداربسته داهوا
نوشتهٔ بعدی
شرکت علم وصنعت صادقیه

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید