دوربین مداربسته کنترل از راه دور

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

امروزه با توجه به  اینکه پیشرفت وسیع تکنولوژی حفظ امنیت به شکل مدرن تغییر یافته

یکی از مهم ترین نکات برای حفظ امنیت،نظارت بر دارایی ها و اموال با بارزش است

که در hین خصوص استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند

گر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua  و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

مشاهده از راه دور دوربین مداربسته

یک نیاز اساسی در هنگام غیبت خواهد بود و در عین حال ، باید از طریق تلفن همراه ، رایانه شخصی یا لپ تاپ مراقب خانه خود باشید یا بخواهید برای آرامش خاطر از راه دور کار خود را تماشا کنید ، یا مشتاقانه می دانید که عزیزانتان چه کاری انجام می دهند.

دوربین امنیتی با مشاهده از راه دور شما را قادر می سازد از طریق برنامه ها و مرورگرها ببینید در خانه و محل کار شما چه می گذرد. ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین دوربین امنیتی از راه دور را پیدا کنید

دوربین مداربسته کنترل از راه دور: کدام یک را انتخاب کنید؟

دوربین های امنیتی از راه دور بهترین انتخاب برای مراقبت از منزل ، محل کار یا هر دو مورد هستند. سه راه حل دوربین فیلمبرداری از راه دور برای استفاده بیشتر از عملکرد مشاهده از راه دور برای شما وجود دارد:

دوربین امنیتی بی سیم با مشاهده از راه دور با گوشی iPhone / Android

مشاهده از راه دور یک دوربین مداربسته توسط یک برنامه  از طریق گوشی اپل یا اندرویید به صورت شهودی آسان است. بگذارید نحوه کار در این دوربین مدار بسته از راه دور و تصویر بسیار واضحی را که به شما ارائه می دهم.

فقط باید باتری ها را داخل آن قرار دهید ، برنامه مخصوص را بارگیری کنید و آن را روی گوشی خود راه اندازی کنید ، برای آن رمزعبور تعیین کنید و سپس نمای زنده ظاهر می شود. خودشه!

پس از آن ، می توانید نظارت از راه دور دوربین امنیتی را بر روی پستچی ، باغ زیبای خود ، حیوانات خانگی زیبا ، دیدارهای بهترین دوستان ، فعالیت های مرغداری ، بازگشت خانواده به خانه و موارد دیگر در هر زمان و هر کجا که بخواهید دریافت کنید

 دوربین مداربسته خانگی بی سیم با نظارت از راه دور

دوباره اضافه کاری می کنید و آغوش بزرگ فرزندتان را که از مدرسه برمی گردد از دست می دهید؟ کنجکاو هستید که اعضای خانواده در طول غیبت شما چه می کنند؟

خانواده همیشه نگران کننده اصلی آن است که در خانه نباشید.

برخی دوربین های بی سیم می توانند برگه ها را بر روی عزیزان شما نگه دارد ، مهم نیست که در کدام قسمت از عملکرد کنترل از راه دور هستید. والدینی وجود دارند که متوجه شده اند فرزندانشان برای مهمانی در اتاق خواب از طریق فیلم مشاهده از راه دور دوربین امنیتی از خواب دور می مانند. به لطف کنترل از راه دور دوربین امنیتی ، والدین “رازهای کوچک” کودکان خود را کشف کردند و می دانند که چرا بچه های آن ها همیشه در روز خسته هستند.

دوربین مدار بسته از راه دور با استفاده از سایر ویژگی ها برای خانه موثرتر خواهد بود.

به عنوان مثال ، صدای دو طرفه ارائه شده توسط دوربین نظارت از راه دور همیشه برای همراهی شما عزیزان و محافظت از آنها حتی هنگامی که مایل دور هستید مفید است. ببینید با این نوع دوربین های امنیتی از راه دور می توانید چه کاری انجام دهید:

هنگامی که کودک شما گلدان را شکست وقتی به تنهایی بازی می کرد و نمی دانست چه کاری انجام دهد ، می توانید از راه دور او را آرام کرده و به او دستور دهید. وقتی متجاوزان وارد خانه شما می شوند ، می توانید هر جا که باشید به آنها هشدارهای کلامی بدهید. هنگامی که جشن تولد کودک شما در همان روز سفر کاری برنامه ریزی شده برگزار می شود ، می توانید بلافاصله با مشاهده از راه دور آیفون (یا سایر دستگاه ها) در آنجا باشید و با صحبت با او بهترین آرزوهای خود را ارسال کنید.

دوربین مداربسته WiFi HD در فضای باز با مشاهده از راه دور

نگران مزاحمان نیستید وقتی دور هستید؟ آیا می خواهید کسی را که به خانه شما دزدکی می شود و از وسایل خود انبوه می کند ، بگیرید؟

وسایل نگهداری نشده و خانه خالی همیشه برای سارقین وسوسه انگیز است.

اگر یک دوربین امنیتی با مشاهده از راه دور در محل خود دارید ، می توانید از راه دور به دوربین دسترسی داشته باشید تا جریان مستقیم داشته باشد ، شرایط بیرون را در هر کجا که هستید و هر زمان که باشد نظارت کنید.

 دوربین امنیتی که از راه دور قابلیت مشاهده فیلم از راه دور و ویژگی های بیشتری را برای تجربه بهتر مشاهده در فضای باز به شما ارائه می دهد:

دوربین امنیتی ضد آب و کنترل از راه دور بی سیم کاملاً مناسب محیط بیرون است. با اتصال Wi-Fi ، از ایجاد سوراخ در دیوار جلوگیری می کنید ، و ویژگی ضد آب امکان کنترل از راه دور دوربین امنیتی 24/7 را فراهم می کند.

کیفیت تصویر این دوربین نظارت از راه دور را از طریق کلیپ ویدیویی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر دوربین امنیتی بی سیم بررسی کنید.

برای محافظت بهتر دوربین فیلمبرداری از راه دور از منزل ، وضوح بالا و دید خوب در شب نیز ضروری است. هرچه وضوح دوربین بیشتر باشد ، تصویر گرفته شده در گرفتن مجرم مفیدتر خواهد بود. پس از همه ، شما نمی توانید از راه دور به خانه بشتابید تا دزد را درجا بگیرید ، حتی اگر می دانید آنجا اتفاق می افتد.

نحوه کنترل دوربین مداربسته از راه دور:

برای کنترل از راه دور دوربین های امنیتی و سیستم های ذکر شده در بالا ، 3 راه وجود دارد: از طریق PC و Mac (با استفاده از نرم افزار رایگان مخصوص دوربین) از جایی دانلود کنید

شما می توانید از یک مرورگر وب (اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، کروم ، سافاری و اج) برای مشاهده از راه دور دوربین امنیتی برای خانه / محل کار خود و بدون افزونه استفاده کنید.

اگر از قبل دوربین دیگری دارید و نمی خواهید دوربین دیگری را بارگیری کنید ، می توانید از نرم افزار شخص ثالث (مانند Blue Iris) استفاده کنید

برای مشاهده از راه دور دوربین امنیتی به صورت آنلاین و تلفن همراه فقط به 3 مرحله نیاز دارید:

1. چگونه می توانم دوربین امنیتی خود را بصورت آنلاین ببینم؟
برای مشاهده از راه دور دوربین امنیتی به صورت آنلاین ، می توانید این کار را از طریق رایانه شخصی یا مرورگر وب انجام دهید.

برای کنترل از راه دور دوربین امنیتی کامپیوتر مشتری ، فقط باید نرم افزار کنترل از راه دور را بارگیری کنید ، وارد سیستم شوید و سپس می توانید نمای زنده را مشاهده کنید. خودشه. یا می توانید آدرس IP دوربین امنیتی از راه دور خود را در نوار آدرس Google تایپ کنید ، وارد دوربین شوید و نمای زنده ظاهر می شود.

توجه: به طور کلی ، برای ایمن نگه داشتن کلیپ های ویدئویی خود ، برای اولین بار استفاده از گذرواژه جدید لازم است.

چگونه می توان دوربین مدار بسته را از طریق تلفن همراه مشاهده کرد؟

برای دریافت کنترل از راه دور دوربین امنیتی در تلفن همراه ، ابتدا باید برنامه ی مخصوص دوربین را بارگیری کنید. و سپس ، برنامه دوربین نظارت از راه دور را راه اندازی کنید ، یک گذرواژه تنظیم کنید (برای اولین بار استفاده) ، و سپس مشاهده زنده همه دوربین های فیلمبرداری از راه دور موجود در LAN را مشاهده خواهید کرد.

 چگونه نرم افزار را برای مشاهده از راه دور دوربین های امنیتی پیکربندی کنیم؟

اگر دوربین ها یا سیستم های از راه دور را انتخاب کنید ، به غیر از تنظیم رمز ورود برای دریافت کنترل از راه دور دوربین امنیتی و دریافت دستورالعمل های حرفه ای و گام به گام در مورد پیکربندی مشتری و برنامه مخصوص و همچنین مرورگر را دارد و به تنظیمات لازم دیگری نیاز نیست.

 کنترل از راه دور چیست؟

آیا بعد از ساعت ها نگران امنیت محل زندگی خود هستید؟

آیا می خواهید از سیستم دوربین مداربسته خود بیشترین بهره را ببرید؟ نظارت از راه دور ممکن است راه حلی باشد که بدنبال آن هستید.

راهنمای نظارت از راه دور دوربین مداربسته

این روش نظارتی تصاویر را از دوربین های شما به ایستگاه های نظارت از راه دور می فرستد که پر از متخصصانی هستند که برای شناسایی فعالیت های مشکوک در سایت شما کار می کنند. این روش به دلیل امنیت پیشرفته ای که ارائه می دهد ، همراه با مزیت آن در هشدار سریع خدمات اضطراری ، محبوب است. در بخش 1 راهنمای نظارت از راه دور دوربین مدار بسته ، در حال بررسی نحوه کارکرد نظارت از راه دور و ویژگی های اصلی آن خواهیم بود.

دوربین های مدار بسته

یک روش قدرتمند برای جلوگیری از شکستن و ورود مجرمان احتمالی است و نظارت از راه دور فقط این قدرت را تقویت می کند. نظارت از راه دور با استفاده از اتصال اینترنت تصاویری را که دوربین های مدار بسته از شما می گیرند می گیرد و آنها را به یک ایستگاه نظارت از راه دور خارجی می فرستد. این ایستگاه ها به طور خاص برای پاسخگویی سریع به هرگونه فعالیت مشکوک ، محافظت از تجارت یا دارایی شما در برابر آسیب های جنایی طراحی شده اند.

نظارت از راه دور چگونه کار می کند؟

یک اتصال اینترنتی تصاویر را از دوربین های شما به صفحه هایی که در یک ایستگاه نظارت از راه دور خارجی قرار دارند ارسال می کند.
وقتی فعالیت غیرمعمولی توسط سیستم شناسایی شود ، حادثه رخ داده روی صفحه یک متخصص امنیت ظاهر می شود. سپس این متخصص بصورت دستی صحنه را کنترل کرده و دوربین ها را با بزرگنمایی و مانور برای دستیابی به بهترین فیلم ممکن دستکاری می کند. این امر همچنین مانع تلاش متجاوزان برای فرار از نقاط کور دوربین می شود.

برای برقراری ارتباط با متجاوزان از بلندگو استفاده می شود که اغلب برای فرار آنها کافی است.
به همراه هرکسی که می خواهید به شما اطلاع داده شود ، از خدمات اضطراری از ایستگاه نظارت تماس گرفته می شود.

ویژگی های نظارت از راه دور چیست؟

این قابلیت را به دوربین های امنیتی شما می دهد تا بتوانند از راه دور منتقل شده و دستکاری شوند ، به شما امکان می دهد تا بهترین شرایط را برای شرایط به دست آورید.
تجزیه و تحلیل ویدئویی هوشمند ارائه شده توسط این سیستم های نظارتی ، نیاز به نگهبان در محل را که موجب صرفه جویی در هزینه شما می شود ، از بین می برد.
بیشترین سود آن آسودگی خاطر است که به شما می دهد ، دانستن اینکه سایت شما توسط افراد حرفه ای از نزدیک تحت نظارت است.

یکی از ویژگی های خارق العاده این سیستم ها هشدار صوتی است که به متجاوزان داده می شود و اغلب آنها را از ادامه جنایت منصرف می کند.

از راه دور از طریق اینترنت به DVR خود دسترسی پیدا کنید

شبکه سازی دوربین مداربسته

از طریق اینترنت با استفاده از رایانه یا دستگاه همراه مانند iPad یا iPhone می توان از طریق اینترنت به همه ضبط کننده های DVR دسترسی داشت. همچنین می توان از طریق رایانه های موجود در همان شبکه به صورت محلی به آنها دسترسی داشت. حتی می توانید با استفاده از نرم افزار رایگان CMS ما تصاویر DVR را در مکان های مختلف روی صفحه رایانه مشاهده کنید.

در صورت نصب دوربین های PTZ (زاویه شیب – زوم) ما می توان آنها را از راه دور از طریق DVR های ما کنترل کرد. دسترسی از راه دور همچنین به شما امکان می دهد تا تنظیمات را در سیستم دوربین مداربسته خود تغییر دهید. می توانید فیلم های ضبط شده را مشاهده کرده و حتی در صورت دور بودن از مکان ، تصاویر مهم را تهیه کنید.

سرانجام دسترسی از راه دور به ما امکان می دهد پشتیبانی فنی عالی ارائه دهیم. با اجازه شما می توانیم به DVR شما دسترسی پیدا کنیم و تنظیمات شما را بررسی کنیم تا از عملکرد بهینه اطمینان حاصل کنیم. DVR حتی می تواند وظیفه داشته باشد که در صورت وقوع حرکتی حرکتی ، از طریق ایمیل برای شما یک عکس ارسال کند.

تنظیم دسترسی از راه دور بر روی سیستم دوربین مدار بسته

دسترسی از راه دور در حالت ایده آل نیاز به راه اندازی Portout در روتر اینترنت شما دارد. اگر این کاری است که انجام آن راحت نیستید ، ما یک سرویس راه اندازی از راه دور ارائه می دهیم که در آن یکی از تکنسین های فناوری اطلاعات ما می تواند با استفاده از یک جلسه اشتراک صفحه نمایش کارها را برای شما تنظیم کند. شما به آدرس IP ثابت نیاز ندارید ، ما به عنوان بخشی از سرویس راه اندازی که DVR می تواند به روز کند ، یک حساب مسیریابی مجدد DDNS برای شما ایجاد می کنیم. سرویس دسترسی از راه دور ما در اینجا شرح داده شده است.

ما علاقه زیادی به راه حل های دسترسی از راه دور جهانی مانند UPnP نداریم زیرا پیامدهای بالقوه امنیتی دارند. ما همچنین راه حل هایی را با استفاده از سرور پروکسی شخص ثالث توصیه نمی کنیم که می تواند از طریق تقاضای زیاد آسیب ببیند و دسترسی به نقطه ای را که غیر قابل استفاده است کند می کند.

نحوه اتصال دوربین IP به کامپیوتر

بسیاری از مصرف کنندگان نیاز به یک سیستم دوربین حرفه ای امنیتی مبتنی بر IP برای خانه ، محل کار یا املاک خود می دانند ، اما این فرض را دارند که سیستم های IP پیچیده و از نظر تکنولوژی بسیار سنگین هستند. این امر آنها را از خرید یکی از آنها منصرف کرده و از امنیت مورد نیاز جلوگیری می کند. حقیقت این است که ، راه اندازی دوربین IP آسانتر از آن است که فکر می کنید. این شامل یک درک اساسی از شبکه است ، و با دنبال کردن چند مرحله ساده ، دوربین های IP خود را در کمترین زمان کار خواهید کرد.

دوربین IP می تواند مستقیماً به شبکه یا رایانه شما متصل شود و برای انجام این کار سه روش وجود دارد. سه روش ذکر شده در زیر نیازی به NVR ندارند. NVR یا Network Video Recorder دستگاهی است که دوربین های IP به آن متصل می شوند. NVR بسته به نوع NVR و نوع دوربینی که با آن استفاده می شود ، فیلم ارائه شده توسط دوربین های IP را بر روی یک هارد دیسک ، HD (720p ، 1080p) ، 2K HD یا Ultra HD (4K) ضبط می کند.

دوربین های IP دوربین های مبتنی بر شبکه هستند

اما برای استفاده از آنها نیازی به دسترسی به اینترنت ندارند زیرا دستگاه های مستقلی هستند که می توانند در شبکه محلی استفاده شوند. یک شبکه محلی ساده می تواند یکی از موارد زیر باشد:

-یک دوربین شبکه IP با کابل شبکه به پورت شبکه رایانه رومیزی شما متصل است.
-یک دوربین IP متصل به روتر است که به یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ متصل است ، اما روتر به اینترنت متصل نیست.
فقط اگر می خواهید سیستم خود را از راه دور از اینترنت مشاهده کنید ، باید سیستم را به اینترنت متصل کنید.

آیا برای سیستم دوربین امنیتی IP خود به NVR نیاز دارم؟

برای مشاهده دوربین های شبکه یا حتی ضبط فیلم ، NVR لازم نیست. اگر در حال آزمایش دوربین ها هستید ، به دنبال تنظیم موقت هستید یا می خواهید چیزی ارزان قیمت تنظیم کنید ، استفاده از رایانه با دوربین IP جایگزین مناسبی برای NVR است. SmartPSS برنامه نرم افزاری رایانه ای ما است که به رایانه های شخصی امکان مشاهده و ضبط دوربین های IP را می دهد.

با این حال ، این نوع پردازش تقاضای زیادی از رایانه دارد. به احتمال زیاد ، شما نمی توانید از آن رایانه برای استفاده شخصی استفاده کنید زیرا پردازش فیلم از دوربین های شبکه IP با وضوح بالا دچار مشکل می شود. همچنین ، رایانه ها می توانند غیرقابل اعتماد و خراب شوند ، به طور بالقوه شما هیچ فیلم ضبط شده ای ندارید.

محصولات NVR دستگاه های مستقلی هستند که از یک سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند و به سختی و بدون خرابی شناخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که به صورت شبانه روزی کار می کنند و امنیت سیستم را با مجوزهای دسترسی به حساب کاربر حفظ می کنند. برای داشتن یک سیستم کامل دوربین امنیتی ، شما می خواهید از NVR به همراه دوربین ها استفاده کنید.

از نرم افزار SmartPSS می توان به عنوان یک نرم افزار سرویس گیرنده برای اتصال از رایانه به NVR برای تماشای دوربین های متصل به NVR و پخش / بارگیری تصاویر امنیتی ضبط شده استفاده کرد.

سه روش اتصال دوربین IP به کامپیوتر

قبل از شروع ، درک این نکته مهم است که سیستم های دوربین شبکه نیاز به توانایی انتقال فیلم و قدرت برای کار صحیح دارند. Power Over Ethernet (PoE) یک فناوری است که سیگنال ویدئو / داده و برق را از طریق یک کابل اترنت منتقل می کند. در شرایطی که PoE در دسترس نیست ، یک آداپتور برق 12 ولت DC برای تأمین برق دوربین لازم است.

در مرحله دوم ، برای یافتن دوربین در شبکه خود باید از ابزار پیکربندی IP Finder ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانش پایه شبکه در مورد چگونگی اهمیت آدرس IP هنگام استقرار دوربین های شبکه ، لطفا راهنمای ما را در مورد اتصال دوربین های امنیتی به اینترنت بخوانید.

اکنون ، بیایید سه روش اتصال به دوربین IP به کامپیوتر را بحث کنیم.

-آداپتور برق 12 ولت DC با کابل شبکه مستقیم به کامپیوتر
-برق 12 ولت DC به دوربین + کابل شبکه به روتر
-سوئیچ دوربین به PoE یا انژکتور PoE

1) آداپتور برق 12 ولت DC با کابل شبکه مستقیم به کامپیوتر

الف) برای این روش ما با استفاده از آداپتور برق 12 ولت DC 1 آمپ که به یک پریز برق 110 ولت متصل می شود ، برق را به دوربین می رسانیم. در زیر تصویری از آداپتور برق قابل اعتماد ما را مشاهده می کنید.

ب)

بعد ، کابل شبکه را از دوربین به رایانه وصل کنید.

ج) پورت شبکه رایانه خود را روی یک آدرس IP ثابت مانند 192.168.1.200200 تنظیم کنید تا بتوانید با دوربین صحبت کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در رایانه ویندوز آمده است:

د) کلیه دوربین های جدید با سیستم عامل از سال 2018 به بعد دارای قوانین رمز عبور سختگیرانه ای هستند که قبل از انجام هرگونه تغییر تنظیمات در دوربین از جمله آدرس IP ، به تنظیمات اولیه احتیاج دارند. برای تنظیم رمز ورود و آدرس ایمیل بازیابی رمز عبور ، باید به رابط وب دوربین وارد شوید. حتماً مدارکی را که تنظیم می کنید یادداشت کرده و در مکانی امن که به خاطر می آورید نگه دارید.

ه) هنگامی که آدرس IP ثابت به درگاه شبکه سیمی رایانه اختصاص دادید ، WiFi را در رایانه خود خاموش کنید. همانطور که نشان داده شده است می توانید آدرس IP فعلی دوربین را پیدا کنید. آدرس دوربین آزمایش ما دارای آدرس IP فعلی 10.1.1.65 است. اگر می خواهید آدرس IP را به عنوان مثال 192.168.1.120 تغییر دهید ، می توانید با کلیک روی نماد مداد برای ویرایش این کار را انجام دهید.

توجه:

اگر گذرواژه دیگری به غیر از سرپرست تنظیم شده روی دوربینها دارید ، قبل از ویرایش آدرس IP باید آن را در گزینههای “تنظیمات جستجو” وارد کنید. در تصویر زیر نحوه انجام این کار را ببینید

و) همانطور که در مقاله اتصال دوربینهای امنیتی به اینترنت توضیح داده شده است ، برای اینکه دو دستگاه در شبکه با یکدیگر صحبت کنند ، باید طرح آدرس IP یکسان داشته باشند. در 1C ما آدرس رایانه خود را روی 192.168.1.200 تنظیم کرده ایم ، بنابراین باید آدرس دوربین را به 192.168.1.X تغییر دهیم که X عددی بین 2 تا 254 است و همان آدرس فعلی رایانه ما نیست. ما 12 مورد را انتخاب کردیم ، بنابراین در زیر تصویری از آنچه در آدرس راهنمای ما دنبال می کنید ، آدرس IP دوربین خود را بر روی چه چیزی تنظیم کنید ، ارائه شده است. زیرشبکه را روی 255.255.255.0 و gateway را روی 192.168.1.1 تنظیم کنید.

g)

پس از تغییر آدرس IP دوربین خود به آدرس منطبق با شبکه ، آدرس IP جدید دوربین خود را در URL اینترنت اکسپلورر تایپ کنید. در اینجا یک مثال کوتاه آورده شده است:

همچنین می توانید دوربین را با استفاده از نرم افزار رایانه شخصی ما مشاهده کنید. اگر قبلاً آن را ندارید ، می توانید SmartPSS را از اینجا بارگیری کنید. در اینجا نحوه استفاده از SmartPSS نصب شده است.

به طور خلاصه ، موارد بالا یک روش سریع و آسان برای اتصال دوربین IP به یک کامپیوتر با پورت شبکه سیمی است. این برای سناریوهای زیر عالی است:

شما روتر ندارید و می خواهید یک سیستم مدار بسته بین رایانه و دوربین امنیتی تنظیم کنید.
شما در حال آزمایش دوربین IP یا عیب یابی آن هستید.
شما سعی دارید مستقیماً از طریق رایانه به یک ضبط کننده فیلم امنیتی متصل شوید.
اکثر رایانه ها فقط دارای یک پورت شبکه هستند ، بنابراین این روش می تواند مشکل ساز باشد زیرا از تنها پورت شبکه شما استفاده می کند و از اتصال به اینترنت سیمی جلوگیری می کند. 2 روش بعدی نحوه تنظیم دوربین شبکه در شبکه را نشان می دهد. روش 2 برای تنظیم دوربین با منبع تغذیه 12 ولت DC است و روش 3 با استفاده از انژکتور یا سوئیچ PoE همراه است. تنها تفاوت این دو روش در نحوه تأمین برق به دوربین است.

2)

برق 12 ولت DC به دوربین + کابل شبکه به روتر
این روش ضمن تأمین برق دوربین با استفاده از آداپتور برق 12 ولت DC ، به شما نحوه اتصال دوربین IP به روتر و مشاهده آن از طریق شبکه را نشان می دهد.

الف) منبع تغذیه 12 ولت DC را به دوربین خود وصل کنید و آداپتور برق را به دیوار وصل کنید تا دوربین تغذیه شود.

ب) برای برقراری ارتباط داده ای بین دوربین و روتر ، کابل شبکه (اترنت) را از دوربین به روتر وصل کنید.

ج) حدود 2-3 دقیقه به دوربین فرصت دهید تا بوت شود. برای یافتن دوربین در شبکه محلی (LAN) از ابزار پیکربندی IP Finder ما استفاده کنید. در زیر یک تصویر صفحه ای از چگونگی شکل ظاهری آن در پرونده ما وجود دارد.

این دوربین

در حال حاضر دارای آدرس IP 10.1.1.65 است. همانطور که در مقاله اتصال دوربین های امنیتی

به اینترنت توضیح داده شده است ، برای اینکه دوربین از طریق رایانه در شبکه شما قابل دسترسی باشد ، آدرس IP آن

باید با طرح IP شبکه شما مطابقت داشته باشد. در مورد ما IP روتر ما 192.168.1.1 است ، بنابراین ما باید آدرس IP دوربین را تغییر دهیم. برای تغییر IP ساده ، نماد مداد را فشار دهید تا ویرایش شود.

د) ما می خواهیم دوربین را روی IP 192.168.1.X تنظیم کنیم ، ما 192.168.1.12 را انتخاب کردیم

قبل از اینکه پیش برویم و آدرس IP را تغییر دهیم ، باید در مورد آدرس های IP تکراری در شبکه فکر کنیم که باعث ایجاد مشکلات شبکه می شود

برای دیدن اینکه آیا آدرس IP خاصی در LAN شما موجود است یا خیر ، از خط فرمان موجود در Windows برای پینگ کردن آدرس مورد نظر خود استفاده کنید

در زیر ویدئویی توضیح داده شده است که نحوه استفاده از دستور ping را توضیح می دهد. با استفاده از ترمینال می توانید از این دستور در Mac نیز استفاده کنید.

ه) بیایید آدرس IP را تغییر دهیم. در مورد ما آن را روی 192.168.1.12 تنظیم کردیم. Subnet mask معمولاً در شبکه های ساده 255.255.255.0 است و دروازه آدرس IP روتر است. دکمه تایید را فشار دهید.

و) بعد از اینکه آدرس IP به دوربین اختصاص یافت ، می توانید با استفاده از مرورگر وب یا SmartPSS به دوربین دسترسی پیدا کنید همانطور که در 1F بالا نشان داده شده است.

3) دوربین به PoE Switch یا PoE Injector

ما بحث کردیم که PoE برق دوربین را تأمین می کند ، بنابراین در این سناریو آداپتور برق 12 ولت لازم نیست.

در این روش شما یک کابل اترنت را از دوربین به یک درگاه PoE در یک سوئیچ یا انژکتور PoE سازگار متصل می کنید. سوئیچ یا انژکتور PoE به روتر متصل می شود.

ادامه مطلب را از سایت علم و صنعت بخوانید

دوربین مداربسته کنترل از راه دور


Security Cameras with Remote Viewing: Which One to Choose?

Remote security cameras are the best choice to keep an eye for your home

business or both. There are three remote video camera solutions for you to get the most use of remote viewing function:

 Wireless Security Camera with iPhone/Android Phone Remote Viewing –

Remote viewing of a security camera is intuitively easy with Reolink Argus 2 via iPhone or Android phone

Let me show you how it works in this remote CCTV camera and the super clear image you’ll get.

You only need to put the batteries in, download the free Reolink app and

launch it on your iPhone or Android phone, set a password for it, and then the live view appears. That’s it!

Note: Generally, the battery-powered CCTV camera

with remote viewing could not be accessed on the PC

tablet or browser in order to save its battery life, since this type of security camera

remote monitoring will always on even when you don’t actually do the remote viewing on PC.

2. Wireless Home Security Camera with Remote Monitoring

Work overtime again and miss the big hug for your child coming back from school?

Curious about what your family members are doing during your absence?

Family is always the primary concern when you are not around.

Reolink E1 Pro could keep tabs on your loved ones no matter where you are with remote control function

There are parents who found out that their children skip sleep to party in bedroom through security camera remote viewing video

Thanks to the security camera remote control

the parents discovered the toddlers’ “little secrets” and know the reason why their kids are always tired at day time.

The remote CCTV camera will be more effective for home with the supplement of other features.

For example, the two-way audio provided by the remote surveillance camera is always helpful

in keeping your loved ones company and protecting them even when you are miles away

See what you can do with this kind of remote security camera:

When your kid broke the vase when playing alone and didn’t know what to do

you can then comfort and give instructions to him/her remotely; when intruders break into your house

you can then give them verbal warnings wherever you are

when your kid’s birthday party is held on the same day as the scheduled business travel

you can then be in there at once by iPhone (or other devices) remote viewing and send your best wishes by talking to him/her.

3. Outdoor HD WiFi Security Camera with Remote Viewing

Worried about the intruders when you are away?

Want to catch the one sneaking into your house and making a mass of your belongings?

The unattended possessions and empty house are always tempting to burglars.

If you get a security camera with remote viewing in place

you can remotely access the camera to get live streaming, monitor the outdoor conditions wherever you are and whenever it is.

This remote security camera offers you remote video viewing functionality

and more features for better viewing experience of outdoor:

The wireless waterproof and remote control enabled security camera suits outdoor environment perfectly

With Wi-Fi connection, you shall avoid drilling holes in the wall, and the waterproof feature makes it possible for 24/7 security camera remote control.

Check the image quality of this remote surveillance camera through the video clip shared by a Reolink wireless security camera user.

To make the remote video camera better protect your home

high definition and good night vision are also essential

The higher resolution the camera is, the more helpful the captured image will be in catching the culprit. After all, you could not rush home from distance to catch the burglar on the spot, even if you know something is going on out there.

4. PTZ Security Camera with Remote Control

Want wider range remote viewing of security camera? Try RLC-423 with PTZ function

The PoE camera with only one cable for both power

and data transmission is just as convenient as the wireless remote security camera

which still needs at least a wire for power.

With this remote surveillance camera, you could join

the winter fun at fingertips inside your warm house!

*Also check other security camera remote viewing clips via Reolink Video Channel.

5. Best Remote Video Monitoring System

Except for the excellent quality of images (1440p), good night vision

and PoE feature (plug and play), this remote video monitoring system offers you up to 8 channels

in case that you need to add more remote surveillance cameras into the system. You will not want to

bother with another NVR and switch back and forth between them in the software to monitor all places.

Besides, the extra channel leaves you enough flexibility

to cope with any uncertainties and business expansion in the future

It is really useful for home and business security camera remote monitoring.

Perhaps, you could witness and keep a fun Halloween story as

this remote video monitoring system Reolink RLK8-410B4 captured.

Note: The NVR provided works perfectly with all Reolink PoE remote security cameras

You are free to add any type of remote video cameras as your demand. And you may also design

your own remote video surveillance system by using other remote security cameras and a NVR.

How to Set up Remote Viewing Security Camera

To remotely control the security cameras and systems mentioned above, there are 3 ways:

via PC & Mac (by using free software: Reolink Client), iPhone &iPad (by downloading free mobile applications: Reolink App) or via a web browser

You can choose among them freely at your convenience.

You can use a web browser (IE, Firefox, Chrome, Safari and Edge)

to get remote viewing of security camera for your home/business with no plug-ins.

You are also free to use the third party software (like Blue Iris) if you already got other cameras and do not

want to download another, but the free Reolink software

(Reolink App and Client) are more advised for better security camera remote control experience with no monthly fees.

You need only 3 steps to get remote viewing of security camera both online and on mobile:

#1. How can I see my security camera online?

To get remote viewing of security camera online, you can either do it via a PC client or web browser.

For PC client security camera remote control

you only need to download

the remote controlling software, log in, and then you can see live view. That’s it

Or you can type the IP address of your remote security camera in Google address bar

log in to the camera, and the live view will appear.

Note: Generally, you’ll be required to set a new password for the first time use to keep your video clips safe.

#2. How can I see CCTV on mobile?

To get security camera remote control on the mobile phone

you need to download an app first

like the Reolink App. And then, launch the remote surveillance camera app

set a password (for the first-time use)

and then you will see the live view of all the remote video cameras available on the LAN.

#3. How to configure the software to remotely view security cameras?

If you choose Reolink remote cameras or systems

you will need no other necessary configurations than simply set a password to get security camera remote control

and get professional and step-by-step instructions on the configuration of Reolink Client and app as well as browser if the above.

*You may also refer to How to Get Security Camera Remote Access for your remote cameras and systems.

Conclusion

To conclude, choose a 100% wire free remote CCTV camera to get remote control for home

an HD remote surveillance camera to monitor your outdoor area

and set up a remote camera system to gain access to your home

business as well as other places together.

If you have other demands, please leave us a message

on the comment area, we will definitely find a customized solution for you

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

CCTV Remote Surveillance Guide Part 1: What is Remote Monitoring?

Are you worried about the security of your premises after hours?

Are you wanting to make the most out of your CCTV system? Remote monitoring may be the solution you’re searching for.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

CCTV Remote Surveillance Guide

This surveillance method sends the images from your cameras to remote monitoring stations that

are full of professionals dedicated to detecting suspicious activities at your site

This technique is popular due to the enhanced security it offers

along with its advantage of immediately alerting the emergency services

In part 1 of our CCTV remote surveillance guide

we will be exploring how remote monitoring works, and what the key features are.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

What is Remote Monitoring?

CCTV cameras are a powerful way to deter would-be criminals from breaking and entering

and remote monitoring only amplifies this power

Remote monitoring uses an internet connection to take the images your CCTV cameras are picking up

and send them to an external remote monitoring station

These stations are specifically designed to respond rapidly to any suspicious activity, protecting your business or property from criminal damage.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

How does Remote Monitoring work?

Most services allow you to tailor when you use the service

e.g. a 24/7 monitoring, or after work monitoring. The process works in several easy steps;

  • An internet connection sends the images from your cameras to screens
  • located in an external remote monitoring station.
  • When unusual activity is identified by the system
  • the unfolding incident will appear on the screen of a security professional
  • This expert will then manually monitor the scene
  • and manipulate cameras by zooming and maneuvering them to achieve the best footage possible
  • This also prevents the intruders from trying to escape the cameras’ blind spots.
  • A loudspeaker will be used to communicate with the intruders
  • which is often enough to make them flee.
  • The emergency services will be called from the monitoring station
  • along with anyone else that you wish to be notified.
  • دوربین مداربسته کنترل از راه دور

What are the features of Remote Monitoring?

  • It grants your security cameras the ability to be moved and manipulated remotely, allowing you to achieve the best possible angle for the circumstances.
  • The intelligent video analysis offered by these surveillance systems eliminates the need for an on site guard, which saves you money.
  • The greatest benefit is the peace of mind it gives you
  • knowing that your site is being closely monitored by professionals.
  • Staff at these remote monitoring stations are trained and licensed to SIA (Security Industry Authority) standards.
  • A fantastic feature of these systems is the audio warning that is given to intruders, often dissuading them from continuing with the crime.

Now you know how remote surveillance can upgrade the security of your site, next month we will be examining the key benefits of remote monitoring systems.

To improve the security and safety of your home or business, get in touch with the CCTV specialists at Caught on Camera.

We have provided professional CCTV installation and maintenance to a variety of clients across the Essex

London and South East region. From domestic homes to large commercial clients

we have the experience to tackle any size of project.

To find out how we can help you, give our experts a call today.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

Networking your CCTV system

All our DVR recorders can be remote accessed over the internet using a computer

or mobile device such as an iPad or iPhone . They can also be accessed locally by computers on the same network

It is even possible to view images from DVRs at different locations on the same computer screen using our free CMS software.

If you fit our PTZ (pan – tilt – zoom) cameras they can be controlled remotely via our DVRs. Remote access also allows you to make settings changes to your CCTV camera system. You can view recorded footage and even make back ups of critical footage when away from the location.

Finally remote access allows us to offer superb technical support. With your permission we can access your DVR and review your settings to ensure optimum performance. The DVR can even be tasked to email you a picture in the event of a motion triggered event.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

Setting up remote access on a CCTV system

Remote access ideally requires Port forwarding to be set up on your internet router

If this is something you aren’t comfortable doing we offer

a remote set up service where one of our IT technicians can set things up for you using a screen sharing sessio

You don’t need a static IP address

we create a DDNS re-routing account for you as part of the set up service which the DVR can update

Our remote access service is outlined here.

We are not keen on universal remote access solutions such as UPnP

(universal plug and play) as they have potential security implications

Neither do we recommend solutions using a 3rd party proxy server which can

suffer through high demand which slows access to the point where it is unusable.

A video showing our remote access set up service is available here.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور

نوشتهٔ پیشین
گارانتی دوربین های هایک ویژن
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته قسطی

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید