دوربین مداربسته یونی ویو

دوربین مداربسته یونی ویو

در این مطلب هدف توضیح درباره هرآنچیزیست که به دوربین های مداربسته یونی ویو مربوط می شود. دوربین های مدار بسته امروزه یک ابزار اساسی برای پارکینگ ها مغازه ها ، ادارات و بسیاری از منازل مسکونی به شمار می رود .

دوربین مداربسته یونی ویو

دوربین مداربسته یونی ویو

 

با گسترش تقاضا برای استفاده از دوربین های مدار بسته ، بازار این کالا ها بسیار داغ شده است و بسیاری از برندها و شرکت ها مدام در تلاش هستند تا جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده و مشتریان خاص خود را پیدا کنند.

چین یکی از کشورهایی است که در چند دهه ی اخیر رشد قابل توجهی در تسخیر بازار های جهانی پیدا کرده است. یکی از صنعت های چین که در دنیا مطرح شده می باشد دوربین های مدار بسته ساخت این کشور می باشد.

دوربین مدار بسته ی یونی ویو از جمله برند هایی است که به تازگی گوی میدان را از رقیبان خود دزدیده و به سرعت در بازار های جهانی پیشتازی می کند.

سوالات رایج در این زمینه را یک جا گرد آوری کرده ایم و با پاسخ به آنها ، این موضوع را تفسیر با همدیگر بررسی خواهیم کرد. این سوالات به شرح زیر است:

  • دوربین مدار بسته ی یونی ویو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • تولیدات کمپانی یونی ویو چه می باشد؟
  • تکنولوژی های دوربین های مداربسته ی یونی ویو چه می باشد؟
  • قیمت دوربین مدار بسته ی یونی ویو چقدر می باشد؟
  • قطعات تشکیل دهنده ی دوربین یونی ویو چیست؟

 

دوربین مدار بسته ی یونی ویو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در سال 2011 کمپانی یونی ویو بنیان خود را پایه گذاری کرد و توانست در سال 2012 به رتبه ی سوم را در میان تمامی برند های مطرح ئر کشور چین دست یابد. در سال 2014 این شرکت با راه یابی به بازار های جهانی صادرات خود را آغاز کرد و توانست در میان استفاده کنندگان سابقه ی خوبی برجای بگذارد.

با توجه به عملکرد خوب و کیفیت بالای این دوربین ها، در سال 2015 این شرکن جزو 8 شرکت برتر در زمینه ی صادرات دوربین مدار بسته در جهان شناخته شد و فعالیت خود را به صورت گسترده در سراسر دنیا شروع کرد .

دوربین مدار بسته ی یونی ویو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دوربین مدار بسته ی یونی ویو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

این کمپانی چینی ( یونی ویو ) ، بیش از 2 هزار کارمند دارد که برای رساندن برند این دوربین به رتبه های بالاتر همواره در تلاش هستند. برند یونی ویو یکی از پیشرفته ترین برند های ساخت چین در زمینه تجهیزات امنیتی ، نظارتی و دوربین های تحت شبکه می باشد که به تولید دوربین های مدار بسته ، دستگاه های ضبط تصاویر آن دوربین ها و هم چنین انکودرها و دیکودر ها ، نرم افزارهای کاربردی مخصوص برای استفاده ی دوربین ها و نیز اپلیکیشن برای دوربین مدار بسته پرداخته است.

یونی ویو

این شرکت در سال های اخیر مدعی این شده است که به زودی به عنوان یکی از مطرح ترین و پیشرفته ترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان شناخته خواهد شد، فعالیت رسمی و گسترده ی خود را آغاز می کند و می تواند از رقبای خود پیشی گیرد.

این شرکت با داشتن سوابق در نصب دوربین در شرکت ها و مکانهای مطرحی هم چون مک دونالد، شهرک های کشور امارات ، نمایشگاه های لندن ، در شهر هایی همچون مراکش، نپال ، تروآ و بسیاری از مکان های مطرح دنیا، ارائه ی خدمات با کیفیت بالای خود را به اثبات رسانده است و مشتریان مخصوص خود را در بازار پیدا کرده است.

تولیدات کمپانی یونی ویو چه می باشد؟

این کمپانی مطرح چینی ( تمام محصولات کمپانی یونی ویو در سراسر جهان با نشان تجاری UNV عرضه و شناخته می شود ) با داشتن سابقه ای طولانی و تجربه های ارزشمند و کارآمد در صنعت تکنولوژی روز دنیا و برخورداری از قوی ترین نیروها و دانش های مربوط به این حوزه ،‌ یونی ویو هم اکنون یکی شرکت هایی است که در حوزه ی تولید سیستم های امنیتی – تصویری بسیار پیشرو می باشد و به سراسر نقاط جهان خدمات ارزنده ارائه می دهد.

تولیدات کمپانی یونی ویو چه می باشد؟

تولیدات کمپانی یونی ویو چه می باشد؟

 

ارائه ی دوربین های تحت شبکه ، NVR ها ، Encoder ها ،‌ Decoder ها ، IP SAN ها و نرم افزار های مدیریت تصاویر و هم چنین اپلیکیشن  موبایل برای دسترسی ، مدیریت و نظارت ساده تر، از جمله تولیدات این کمپانی برجسته ی چینی یا همان برند یونی ویو می باشد . این شرکت فقط در زمینه های تکنولوژی تحت شبکه حوزه ی دیجیتال فعالیت می کند و برنامه ای در جهت توسعه ، تولید و استفاده از تکنولوژی آنالوگ در هدف کاری خود ندارد .

در خصوص رده بندی قیمت محصولات این برند ، نیز می توان این محصولات را در دسته ی گران قیمت در بازار دوربین های مدار بسته تقسیم بندی کرد . شعار این کمپانی چینی ” امنیت بهتر، دنیای بهتر” می باشد که به وسیله ی این شعار کیفیت خود را به گوش جهانیان رسانده است .

تکنولوؤی های دوربین های مداربسته ی یونی ویو چه می باشد؟

تکنولوژی P2P Cloud :

کمپانی یونی ویو ارائه دهنده خدمات  P2P Cloud ( که نیاز به IP Static و یا تنظیمات مودم ندارد ) می باشد که این سرویس ، باعث دسترسی ساده به ضبط NVR ، از طریق تلفن های هوشمند و موبایل  می شود و هم چنین در صفحات وبسایت و یا در هر جای جهان که باشید به وسیله ی اینترنت ، به این خدمات دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

تکنولوژی Dfog:

این دوربین ها با مجهز بودن به تکنولوژی مه زدایی باعث می شوند که در شرایط محیطی که دارای مه زیاد و یا آلودگی های شدید هوا هستند و باعث می شوند کیفیت تصویرهای ضبط شونده بسیار پایین باشد ، دوربین بتواند تصویری با کیفیت خوب و وضوح بالا ثبت و ضبط کند. در حال حاضر این سرویس، هم به صورت دیجیتال ارائه می شود و هم به صورت اپتیکال .

هم چنین لازم به توضیح می باشد در حالتی که مه زدایی به صورت  اپتیکال است ، نیاز به دوربین هایی می باشد که که لنز آن ها ، از قابلیت مه زدایی اپتیکال بهره برده باشد.

تکنولوژی Triple Stream:

تکنولوژی “Triple Streams” این قابلیت را برای کاربران دوربین های این کمپانی چینی فراهم می کند که بتوانند در یک زمان واحد ، سه مدل مختلف از تصویر ضبط شده را هم زمان بر روی چندین دستگاه مختلف ارسال کند . برای مثال ، شما می توانید هم به صورت هم زمان یک تصویر با کیفیتی مثلا 1080 25fps را بر روی دستگاه دوربین خود ذخیره کنید

در همان زمان تصویری با یک کیفیت 1080 5fps را هم بر روی لپ تاپ خود نیز ذخیره کنید و به علاوه یک تصویری با کیفیت D1 25fps را با استفاده از انتقال تصویر انلاین بر روی تلفن همراه یا موبایل خود مشاهده کنید. تمامی دوربین های این کمپانی چینی ، از قابلیت Triple Stream پشتیبانی می کند.

 

تکنولوژی Share mode:

در دوربین های این برند چینی ، با متصل کردن دو دوربین تحت شبکه ( که یکی از آنها باید دارای پورت مستقیم فیبر نوری باشد ) از طریق یک کابل شبکه به یک دیگر ، می توان تصویر هر دو دوربین جدا را با یک کابل فیبر نوری به دستگاه مورد نظر منتقل کرد . این ویژگی به صرفه جویی در هزینه های زیر ساخت های شبکه (مانند سوئیچ ها ، کابل ها ، تجهیزات جانبی و …) و هم چنین هزینه های کلی تمام شده ، کمک خواهد کرد .

تکنولوژی Corridor Mode :

وقتی که شما حالت Corridor را برای دوربین مدار بسته ی خود فعال می کنید ، متوجه می شوید که بخش های مفید تصویر ضبط شده نسبت به حالت های معمول در زمان قبل از فعال سازی این گزینه ، 80٪ افزایش پیدا می کند. در این حالت زاویه عمودی تصویر نسبت به زاویه افقی افزایش پیدا می کند و بخش های بی اهمیت تصویر برای کارایی و اثر گذاری بهتر ، حذف می شود . این قابلیت راه کاری بسیار مناسب برای استفاده در راهروهای طولانی و یا مکان هایی است که فضایی زیاد و غیر قابل استفاده دارد .

قیمت دوربین مدار بسته ی یونی ویو چقدر می باشد؟

دوربین های مدار بسته یونی ویو جزو گران ترین دوربین های موجود در بازار به شمار می رود. چرا که از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و اختراعات بی شماری را در این زمینه ها به ثبت رسانیده است. این شرکت سابقه ی ثبت 1400 اختراع در کارنامه ی درخشان سابقه ی فعالیت خود دارد .

قیمت دوربین مدار بسته ی یونی ویو چقدر می باشد؟

قیمت دوربین مدار بسته ی یونی ویو چقدر می باشد؟

 

این دوربین ها برحسب مدل های مختلفی که دارند، اجزای سازنده ی آن ها ، تجهیزات جانبی که در ساخت آن ها استفاده می شود و جنس دوربین قیمت گذاری می شوند. به طور معمول قیمت رایج این دستگاه ها در بازار ایران چیزی از حدود یک ملیون و دویست شروع می شود و تا بازه ی 16 میلیون هم پیش می روند.

شما باید قبل از خرید دوربین کارایی و مدل مناسب برای مکان مورد نطر خود را پیدا کرده و بهترین مدل را با توجه به بودجه ی خود خریداری نمایید. هم چنین قیمت ارز در بازار های جهانی هم در بالا و پایین رفتن این قیمت های دوربین ها بی تاثیر نمی باشد.

قطعات تشکیل دهنده ی دوربین یونی ویو چیست؟

تجهیزاتی که در کنار یکدیگر دوربین های یونی ویو را می سازند بسیار گسترده است ، تعدادی از این تجهیزات که به طور معموا در اکثر دوربین ها وجو دارد به شرح زیر است:

قطعات تشکیل دهنده ی دوربین یونی ویو چیست؟

قطعات تشکیل دهنده ی دوربین یونی ویو چیست؟

 

  • لنزهای مخصوص دوربین مداربسته یونی ویو که قابلیت متناسب با کارایی دوربین دارد
  • پایه های مخصوص برای دوربین مداربسته
  • هاردهای مخصوص سیستم های نظارت تصویری – امنیتی کمپانی یونی ویو
  • دستگاه های ضبط تصاویر یا همان NVR که بسته به نوع آن، 4 تا 128 کانال با ویژگی های کاربری گوناگون را دارا می باشد.
  • نرم افزار مدیریت تصاویر دوربین های مدار بسته یونی ویو برای موبایل و لپ تاپ ، که به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت استفاده ، در اختیار کاربران این برند قرار می گیرد.
  • هوزینگ های مخصوص برای قرار گیری لنز دوربین درون محفظه با جنس ها و قابلیت های گوناگون و هم چنین کاربری های منطقه ی مورد استفاده از دوربین

سخن پایانی:

دوربین های یونی ویو یکی از دوربین های بسیار با کیفیت ساخت چین می باشد که با سرعت در بازار های جهانی خود نمایی می کند. چین به دلیل دارا بودن از نیروهای کار بسیار زیاد و ارزان امروزه مقصد خیلی از کشور های صنعتی جهان برای برپایی کارخانه های برند خود کرده است.

محصولات چینی دارای کیفیت های مختلفی می باشد که به بازار ها عرضه می شوند . دقت داشته باشید بهترین کالاهای چینی نماد تاییدیه استاندارد CE را دارا هسند .

سخن پایانی:

سخن پایانی:

 

برند های مربوط به دوربین های مداربسته ی ساخت چین نیز بسیار زیاد می باشند که کیفیت های متنوعی را شامل می شوند. بالاترین کیفیت آن ها مربوط به دوربین های یونی ویو ، داهوا و هایک ویژن می باشد.

امروزه این سه برند جزو بهترین و پر تقاضا ترین برند ها در میان کاربران شناخته شده است. شما اگر قصد خرید دوربین مدار بسته ای را دارید ابتدا به طور کامل در بازار تنوع برند ها تحقیق کرده و اطلاعات به دست آورید. بعد از آن با توجه به کاربری و هدف مود تقاضای خود نسبت به خرید خود اقدام کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همرا ما بوده اید بسیار سپاس گذاریم.

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته جاده مخصوص کرج
نوشتهٔ بعدی
دوربین مدار بسته رم خور ارزان

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید