دوربین مداربسته eyezen مدل EZ-BM122-2CD

دوربین مداربسته eyezen

دوربین مداربسته eyezen

دوربین مداربسته eyezen

از به دوربین های مداربسته در زمان های مهم مانند سرقت، مفقود شدن و … به شکل قابل توجهی حس می شود. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته از برند های متنوع و فناوری های پیشرفته در سراسر نقاط جهان تولید شدند. دوربین هایی دارای شکل و ظاهری متفاوت که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند.

در این بخش در مورد تکنولوژی های دوربین مداربسته و ذکر نکاتی در مورد سیستم های امنیتی می پردازیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته elm هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته eyezen

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا  Dahua,  آی زن eyezenسوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

دوربین مداربسته eyezen

ابتدا معرفی مختصری از این برند و یکی از محصولاتش را در اینجا داریم:

دوربین مداربسته eyezen

نمایندگی دوربین مداربسته آیزن ، آیس پلاس کلیه خدمات مربوط به دوربین مدار بسته چشم یا مارک آیزن را ارائه می دهد

مختصری در مورد دوربین مدار بسته چشم
دوربین مدار بسته Eyezen با تولید محصولات با کیفیت ahd و ip توانسته است سهم زیادی از بازار دوربین مداربسته را به خود اختصاص دهد.

محصولات Ahd و ip Eisen در انواع مختلف با دو نوع سنسور تصویر xm و sony تولید می شوند. این شرکت با بالا بردن کیفیت از یک طرف و پایین نگه داشتن قیمت خود توانسته توجه بسیاری از کاربران دوربین مدار بسته را به خود جلب کند.

دوربین مداربسته eyezen

دوربین مداربسته eyezen مدل EZ-BM122-2CD

دوربین مداربسته eyezen مدل EZ-BM122-2CD

دوربین مداربسته eyezen مدل EZ-BM122-2CD

 

این محصول دارای مشخصات فنی زیر می باشد:

رزولوشن 4 مگاپیکسل
لنز دوربین لنز ثابت 3.6 میلیمتر
دید در شب دید در شب تا 40 متر
ولتاژ ورودی 12 ولت
DWDR دارد
سطح حفاظت دارای استاندارد IP66

دوربین مداربسته eyezen

در ادامه مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته و حفظ امنیت بیان می کنیم:

دوربین مداربسته eyezen

راه هایی برای جلوگیری از هک شدن دوربین امنیتی

دوربین های امنیتی به منظور محافظت از ما با بازدارندگی و ثبت جرم است. با این حال ، دوربین های امنیتی نیز اهداف مشترک هک هستند. هکرها ممکن است برای جاسوسی از کاربران یا آزار و اذیت آن ها ، به دوربین های امنیتی دسترسی داشته باشند. برای محافظت از خانه یا محل کار خود در برابر هک شدن دوربین های امنیتی ، چند نکته ساده داریم.

چگونه هکرها دسترسی پیدا می کنند
برای برداشتن اقدامی در برابر هک شدن دوربین های امنیتی ، ابتدا باید بفهمید که هکرها چگونه به دوربین های امنیتی دسترسی پیدا می کنند. بیشتر اوقات ، هکرها از طریق پر کردن گواهینامه دسترسی پیدا می کنند. پر کردن اطلاعات معتبر نوعی حمله سایبری است که در آن هکرها از اطلاعات سرقت شده از نقض داده ها برای ورود به حسابها استفاده می کنند. بسیاری از مردم از اینترنت استفاده می کنند ، بنابراین نقض داده ها می تواند در منابع مختلف مانند وب سایت های خرید و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی رخ دهد.

جلوگیری از هک شدن دوربین امنیتی
از گذرواژه های امن استفاده کنید

از آنجا که هکرها از طریق نقض رمز عبور به دوربین های امنیتی دسترسی پیدا می کنند ، مهم است که از رمزهای عبور یکسان برای همه موارد استفاده مجدد نکنید و رمزهای عبور را مرتباً تغییر دهید. همچنین باید به یاد داشته باشید که گذرواژه های پیش فرض همراه با دوربین های امنیتی تازه خریداری شده را تغییر دهید. حدس زدن این رمزهای عبور پیش فرض معمولاً آسان بوده و معمولاً شناخته می شوند ، و این باعث می شود دوربین های امنیتی شما مستعد هک شوند. رمز ورود جدید شما باید چیزی طولانی و سخت حدس زدن باشد. برای امنیت بیشتر ، می توانید از نمادها یا اعداد مختلف در رمز عبور خود استفاده کنید. با این حال ، در استفاده از هر گونه اطلاعات شخصی در رمزهای عبور خود محتاط باشید. رمزهای عبور مصالحه به معنای اطلاعات شخصی در معرض خطر نیز می باشد.

از احراز هویت دو عاملی استفاده کنید

در صورت امکان ، همیشه باید از احراز هویت دو عاملی استفاده کنید. در هنگام ورود به سیستم احراز هویت دو عاملی به فرم دیگری از اعتبارنامه احتیاج دارد. در صورت خرابی رمز ورود ، این یک لایه محافظتی اضافی ایجاد می کند. می توانید هنگام ورود به سیستم ، از شرکت دوربین عکاسی رمز عبور منحصر به فرد خود را از طریق متن یا ایمیل برای شما ارسال کنید تا هکرها نتوانند از مرحله رمز عبور عبور کنند.

Firewalls & Antivirus Software را نصب کنید

اگر برای مشاهده و مدیریت دوربین های امنیتی خود از رایانه یا دستگاه الکترونیکی دیگری استفاده می کنید ، باید فایروال ها و نرم افزار آنتی ویروس را نصب کنید. نصب این موارد از شما در برابر ویروس ها و بدافزارهایی محافظت می کند که می توانند به هکرها اطلاعات و رمزهای عبور شما را برای هک کردن دوربین های امنیتی شما پیدا کنند.

شبکه بی سیم خود را ایمن کنید

روش دیگر برای جلوگیری از هک شدن دوربین های امنیتی ، ایمن سازی شبکه بی سیم است که دوربین های امنیتی شما به آن متصل هستند. شما می توانید از رمزگذاری WPA2 استفاده کنید ، از رمز عبور قوی تر برای روتر خود استفاده کنید ، اشتراک شبکه را خاموش کنید و غیره. همچنین باید دوربین های امنیتی را در شبکه خود قرار دهید. به این ترتیب ، اگر دوربین های شما به خطر بیفتد ، هکر نمی تواند به شبکه ها و دستگاه های دیگر شما دسترسی پیدا کند.

برای نظارت از راه دور از VPN استفاده کنید

در بیشتر مواقع ، مالکان دوربین های امنیتی نصب می کنند تا از آنها برای نظارت از راه دور استفاده کنند. با این حال ، استفاده از نظارت از راه دور همیشه ایمن نیست. هر زمان که از نظارت از راه دور استفاده می کنید ، در حال باز کردن مسیری بین دستگاه و شبکه داخلی خود هستید و شما را مستعد هک می کند. استفاده از VPN (شبکه خصوصی مجازی) گزینه ایمن تری است زیرا دستگاه شما را با اتصال رمزگذاری شده به شبکه داخلی متصل می کند. هنوز یک مسیر وجود دارد که هنگام استفاده از دسترسی از راه دور ایجاد می شود ، اما VPN اتصال را ایمن تر می کند.

دوربین های خود را اغلب به روز کنید

پس از خرید دوربین های امنیتی ، همیشه باید مراقب به روزرسانی های سازنده باشید. اغلب اوقات ، آنها به روزرسانی ها و وصله های امنیتی را آزاد می کنند که می تواند به جلوگیری از هک شدن دوربین امنیتی کمک کند.

خرید جدید از منابع معتبر

گاهی اوقات ، ممکن است افراد بخواهند دوربین های امنیتی دست دوم را خریداری کنند زیرا ارزان تر از خرید دوربین های جدید هستند. با این حال ، هرگز نباید امنیت خود را فدای تخفیف کنید. دوربین های امنیتی استفاده شده حتی بدون اطلاع مالک قبلی می توانند روی آن نرم افزار هک نصب کنند

. علاوه بر این ، شما فقط باید از شرکت های معتبر خرید کنید. خرید از شرکت های بزرگ جعبه مانند آمازون می تواند وسوسه انگیز باشد زیرا محصولات آنها ارزان تر است ، اما محصولات آنها نیز در معرض هک شدن هستند. شما همیشه باید محصولات امنیتی را از شرکت های امنیتی مورد اعتماد خریداری کنید زیرا محصولات آنها از امنیت بالاتری برخوردار هستند و اگر قربانی هک شوید می توانند از راهنمایی و محافظت بیشتری برخوردار شوند.

حالت های ضبط: تشخیص حرکت در مقابل ضبط مداوم

هنگام تنظیم سیستم نظارت تصویری ، نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که می خواهید دوربین های امنیتی شما در چه حالت ضبط باشند. اکثر دوربین ها به شما امکان می دهند تا آنها را برای ضبط مداوم (ضبط بدون توقف) پیکربندی کنید یا فقط هنگام تشخیص حرکت ضبط کنید. در این پست ، ما دو حالت مختلف ضبط را با هم مقایسه خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای سیستم شما بهترین است.

تشخیص حرکت

از تشخیص حرکت می توان به عنوان ضبط مبتنی بر رویداد نیز یاد کرد زیرا یک رویداد معمولاً با حرکت تحریک می شود. بزرگترین مزیتی که این حالت ضبط نسبت به ضبط مداوم دارد این است که فقط وقایع مربوطه را ضبط می کند. با ضبط مداوم ، مرور ساعتها فیلم یا یافتن یک رویداد خاص برای پخش خسته کننده است.

از آنجا که تشخیص حرکت فقط هنگام وقوع یک رویداد ثبت می کند ، فیلم کمتری برای ذخیره وجود دارد. این بدان معنی است که فضای ذخیره سازی بیشتری در ضبط کننده ویدئو وجود دارد بنابراین احتمال کمبود فضای ذخیره سازی شما کمتر خواهد بود. اتمام فضای ذخیره سازی به این معنی است که دوربین ضبط را متوقف می کند یا بیش از فیلم های مهم گذشته را ضبط می کند.

ضبط مداوم

در مقایسه با تشخیص حرکت ، ممکن است به نظر برسد ضبط مداوم معایب زیادی دارد زیرا ظرفیت ذخیره سازی بیشتری را اشغال می کند و پخش را دشوار می کند. با این حال ، ضبط مداوم این مزیت را دارد که همیشه در حال ضبط است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که چیزی را از دست نخواهید داد.

هنگامی که تشخیص حرکت را تنظیم می کنید ، تنظیمات مختلفی وجود دارد که باید آنها را تنظیم کنید تا سیستم حرکت را به عنوان یک رویداد تشخیص دهد. مسئله این حالت ضبط این است که ممکن است برخی از وقایع ضبط نشوند یا سیستم ممکن است هشدارهای نادرست را ایجاد کند. تشخیص حرکت راحت است ، اما همیشه دقیق ترین عامل تعیین کننده فعالیت مشکوک نیست. ضبط مداوم شما را از فعالیت آگاه نمی کند ، اما در صورت وقوع اتفاقی منبع معتبری از شواهد است.

کدام حالت ضبط بهتر است؟

سوالی که ممکن است بپرسید این است که “کدام حالت ضبط بهتر است؟” پاسخ این است که ، این واقعا به شرایط و نیازهای شما بستگی دارد. اگر می خواهید خانه یا مشاغل کوچک خود را زیر نظر بگیرید ، تشخیص حرکت ممکن است بهترین گزینه باشد. دلیل این امر این است که این مکانها معمولاً شرایطی ندارند که نیاز به ضبط داشته باشند ، بنابراین ضبط مداوم فقط منجر به ساعتها فیلم نامربوط می شود.

دوربین های بالت: جوانب مثبت و منفی

دوربین های گلوله ای احتمالاً نوعی دوربینی است که هنگام بیرون رفتن در انظار عمومی بیشتر مشاهده می کنید. این دوربین ها به دلیل شکل استوانه ای طولانی و شبیه گلوله یا لوله رژ لب نامگذاری شده اند. از آنجا که این نوع دوربین بسیار رایج است ، بسیاری از افراد به طور خودکار استفاده از این دوربین ها را انتخاب می کنند ، اما مهم است که قبل از تصمیم گیری از همه مزایا و معایب آنها استفاده کنید.

جوانب مثبت دوربین Bullet

نصب و تنظیم آسان

نصب دوربین های گلوله ای به راحتی امکان پذیر است زیرا در مقابل سقف ها می توانند بر روی دیوارها نصب شوند. آنها فرآیند نصب “point and shoot” دارند ، بدین معنی که شما فقط باید آن را نصب کنید ، آن را به جهتی که می خواهید هدایت کنید و سپس شروع به ضبط کنید. علاوه بر این ، تنظیم موقعیت لنز آسان است زیرا شما می توانید بدون نیاز به نصب مجدد دستگاه ، فقط بالا بروید و آن را حرکت دهید.

دامنه طولانی تر

از آنجا که دستگاه بدنه طولانی تری دارد ، می تواند از لنزهای طولانی تری نیز استفاده کند. لنز بلندتر به این معنی است که دوربین قادر به ثبت مسافت های طولانی تر است. به همین دلیل ، این دوربین ها معمولاً در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند زیرا می توانند مناطق وسیعی مانند پارکینگ ها را کنترل کنند.

با دوام

از آنجا که معمولاً از آنها در فضای باز استفاده می شود ، این دوربین ها برای مقاومت در برابر هوای سخت ساخته شده اند. بعلاوه ، هر دوربینی دارای یک “لب” کوچک در بالای لنز است. این لب به محافظت در برابر تابش خیره کننده نور خورشید و پوشاندن لنز از آوار کمک می کند.

بازدارنده قابل مشاهده
دلیل استفاده مکرر این دوربین ها جلوگیری از جرم است. اگر یک سارق یا دزد مغازه یک دوربین امنیتی ببیند ، احتمال سرقت کمتر خواهد بود زیرا می دانند که تحت نظارت هستند بنابراین احتمال گرفتار شدن آنها بیشتر است.

بالت های منفی دوربین

قابل توجه

حتی اگر دید آنها می تواند یک مزیت باشد ، می تواند یک نقص نیز باشد. از آنجا که طراحی بزرگ است ، این دوربین ها می توانند به راحتی بیرون بیایند. در نتیجه ، بعضی از مکان ها ترجیح می دهند از این نوع استفاده نکنند زیرا با زیبایی داخلی آنها مطابقت ندارد. نه تنها این ، دوربین ها همیشه به عنوان یک عامل بازدارنده جرم تلقی نمی شوند ، بلکه فقط یک مانع برای غلبه بر آنها هستند. اگر یک سارق متوجه دوربین شود ، ممکن است بیشتر مراقب باشد که هویت خود را مخفی کند یا از مشاهده دوربین خودداری کند ، بنابراین هر فیلم ضبط شده بی فایده است.

مقاوم در برابر خرابکاری نیست

این دوربین ها از دوام کافی برای مقاومت در برابر محیط های سخت برخوردار هستند ، اما این به معنای ضد خراب بودن آنها نیست. این طراحی باعث می شود تا هرکسی به راحتی بتواند زاویه دوربین را به سمت دیگری نشان دهد. علاوه بر این ، کسی به راحتی می تواند بر روی دوربین قرار گرفته و آن را جدا کند

دوربین مداربسته eyezen

تکنولوژی Auto Pan دردوربین مداربسته

دوربین PTZ دوربینی با قابلیت تغییر شکل ، شیب و بزرگنمایی است. این حرکات را می توان به صورت دستی با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ یا جوی استیک کنترل کرد و یا با استفاده از نرم افزار مدیریت دوربین بطور خودکار تنظیم کرد. توانایی جابجایی دوربین مورد نیاز توسط یک نگهبان امنیتی ، به کارمندان امنیتی شما امکان می دهد تا به سرعت به رویدادهایی که با سیستم نظارت مشاهده می کنند ، پاسخ دهند.

همچنین می توانید از نرم افزار مدیریت دوربین برای تنظیم گاردهای محافظ استفاده کنید ، جایی که دوربین به طور خودکار حرکت می کند تا مکان های از پیش تعیین شده را بر اساس یک برنامه کنترل کند. برخی از دوربین ها همچنین می توانند حرکت خودکار را دنبال کنند ، به دنبال شخص یا اتومبیل حرکت می کنند.

PTZ چگونه کار می کند

دوربین می تواند به چپ و راست بچرخد ، به شما اجازه می دهد تا یک منطقه وسیع از پوشش را داشته باشد. دامنه می تواند از یک ۳۶۰ دایره کامل تا مناطق کوچکتر باشد
کج شدن
دوربین می تواند به سمت بالا و پایین متمایل شود ، و به آن دامنه وسیعی از پوشش عمودی را می دهد. مقدار دوربین می تواند بر اساس مدل دوربین متفاوت باشد ، اما تا ۱۸۰ درجه افزایش می یابد

بزرگنمایی نوری به صورت فیزیکی لنز دوربین را تنظیم می کند ، فاصله کانونی را برای بزرگنمایی و بزرگنمایی تغییر می دهد. این به دوربین اجازه می دهد تا کیفیت تصویر را حفظ کند مقدار بزرگنمایی نوری به عنوان #x بیان می شود ، مانند ۱۸x ، و نشان دهنده میزان بزرگنمایی دوربین (تغییر فاصله کانونی لنز) است. بزرگنمایی دیجیتال با استفاده از نرم افزار تصویر را منفجر می کند ، که اغلب منجر به پیکسل شدن می شود تصاویر در صورت بزرگنمایی بیش از حد ، توصیه نمی شود

PTZ چگونه می تواند به شما کمک کند؟

اگر مناطق بزرگی مانند پارکینگ ها ، مکان های مشترک در دانشگاه ها و مراکز همایش ها یا مراکز همایش را زیر نظر دارید

یک دوربین PTZ به شما امکان می دهد تا منطقه کلی را کنترل کرده

و بر فعالیت های مشکوک تمرکز کنید. این به شما یک سیستم نظارت انعطاف پذیر و کاربردی تر می دهد ، به ویژه هنگامی که با دوربین های شبکه ثابت که ورودی و خروجی اتاق را ردیابی می کنند ، اما نمی توانند منطقه را به طور گسترده کنترل کنند.

این به دوربین PTZ اجازه می دهد تا در صورت لزوم در حالی که دوربین های ثابت اطمینان از کنترل مکان های مهم را دارند ، حرکت کند.

دوربین های PTZ دارای طیف گسترده ای از سبک ها هستند

که به راحتی می توانند در سیستم نظارت شما جای بگیرند

اگرچه رایج ترین عامل شکل دام است.

این دوربین ها در مدل های داخلی و خارجی نیز موجود هستند ، بنابراین می توانید دوربین را در هر مکان نصب کنید

ردیابی خودکار PTZ چیست؟

عملکرد ردیابی خودکار PTZ دوربین را قادر می سازد تا از مکانیسم موتور الکتریکی برای عملکرد Pan / Tilt استفاده کند

تا جهت ردیابی خودکار اشیا moving در حال حرکت را تنظیم کند.

در همین حال ، برای به دست آوردن جزئیات به وضوح ، می توان

وضعیت بزرگنمایی را به طور خودکار با توجه به فاصله جسم در حال حرکت تنظیم کرد.

ردیابی خودکار PTZ

فناوری ردیابی خودکار از شناسایی و ردیابی تشکیل شده است. با توجه به فناوری تشخیص ، ابتدا تصویر فعلی را با تصویر قبلی مقایسه می کند تا زمینه و اشیا متحرک را از هم متمایز کند و سپس برای ردیابی هدف تصمیم می گیرد.

و در مورد فرآیند ردیابی ، از یک مدل استفاده می شود که شامل ویژگی های اشیا در حال حرکت و پس زمینه اطراف آنها است.

سپس ویژگی های منحصر به فرد اشیا در حال حرکت را استخراج می کند ، مناطق نامزدی را با بالاترین شباهت جستجو می کند

و از عملکرد Pan / Tilt / Zoom برای ردیابی اشیا استفاده می کند.

چرا به ردیابی خودکار Milesight PTZ نیاز داریم؟

اگرچه دوربین های معمولی PTZ دارای طیف وسیعی از تشخیص هستند ، اما برای تنظیم
دوربین برای ردیابی اجسام در حال حرکت ، باید کنترل دستی داشته باشند ، که ناخوشایند
است و از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار است. علاوه بر این ، اگر چندین دوربین نصب شده
باشد ، کنترل همزمان همه آنها در هنگام وقوع برخی از تصادفات خاص بسیار ممکن نیست.

در همین حال ، تشخیص جسم در حال حرکت و ردیابی حرکت می تواند حتی برای
حرکات با فرکانس پایین بسیار مهم باشد. به عنوان مثال ، موزه ها پس از تعطیلی
و پارکینگ ها در شب می توانند بسیار آرام باشند و به سختی هیچ حرکتی اتفاق
نیفتاده است. به طور معمول ، سارقانی که پس از بسته شدن به موزه می روند
ممکن است حداقل تحرک داشته باشند ، اما گرفتن این حرکات برای تیم های
امنیتی بسیار مهم است.

دوربین های Milesight PTZ با قابلیت ردیابی خودکار فعال

می توانند از فناوری
تجزیه و تحلیل فیلم در زمان واقعی برای انجام فرایندهای ردیابی و ردیابی به
صورت خودکار استفاده کنند. با دامنه نظارت گسترده و قابلیت های قدرتمند
Pan / Tilt / Zoom دوربین های PTZ ، قابلیت اطمینان نظارت تصویری می تواند
به خوبی تضمین شود.

استاندارد PAL در دوربین مداربسته

کشورهای مختلف جهان از استانداردهای مختلف پخش ویدیوی آنالوگ استفاده می کنند.

شما باید از تجهیزات دوربین مداربسته متناسب با استاندارد کشور خود استفاده کنید

در غیر این صورت با سازگاری قطعات سازگار خواهید بود.

به طور خلاصه:

۳ استاندارد اصلی پخش ویدیوی آنالوگ مورد استفاده در جهان NTSC ، PAL و SECAM است. تمام تجهیزاتی که ما در Optiview می فروشیم NTSC (استاندارد ایالات متحده آمریکا) است.

اگر می خواهید از تجهیزات دوربین مدار بسته در خارج از ایالات متحده استفاده کنید

این لیست از کشورهای NTSC ، PAL و SECAM را بررسی کنید تا ببینید چه استاندارد ویدیویی در کشور شما استفاده می شود.

مبدل ها از یک استاندارد به استاندارد دیگر در دسترس هستند اما فقط به پیچیدگی و هزینه نصب شما می افزایند و ممکن است تصویر حاصل را کاهش دهند ، بنابراین ما آنها را توصیه نمی کنیم.

اطلاعات بیشتر و زمینه:

NTSC (کمیته استاندارد تلویزیون ملی) استاندارد ویدیویی است که در آمریکای شمالی

و بیشتر آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد. ا

ین برنامه در حدود سال ۱۹۴۱ ساخته شد و در اصل هیچ تأمین برنامه ای برای تلویزیون رنگی نداشت.

در سال ۱۹۵۳ ، نسخه جدیدی از استاندارد NTSC برای کنترل رنگ ایجاد شد. در NTSC هر ثانیه ۳۰ فریم منتقل می شود. هر فریم از ۵۲۵ خط اسکن جداگانه تشکیل شده است.

PAL (خط متناوب فاز) استاندارد ویدیویی غالب است که در خارج از کشور استفاده می شود.

اولین بار در حدود سال ۱۹۵۰ در اروپای غربی توسعه یافت. در PAL ، ۲۵ فریم در هر ثانیه منتقل می شود. هر فریم از ۶۲۵ خط اسکن جداگانه تشکیل شده است.

SECAM

(رنگ متوالی با حافظه) استانداردی است که در فرانسه در حدود سال ۱۹۶۱ تولید شده است.

SECAM از همان پهنای باند PAL (625 خط در هر فریم) استفاده می کند

اما اطلاعات رنگ را به گونه دیگری منتقل می کند.

برخی از تفاوت های بین استانداردها از سیستم های مختلف الکتریکی مورد استفاده ناشی می شود. در ایالات متحده و سایر کشورها

توان الکتریکی با سرعت ۶۰ هرتز تولید می شود ، بنابراین به دلایل فنی سیگنال NTSC

نیز با سرعت ۶۰ ‘ثانیه در ثانیه ارسال می شود.

این به این معنی است

که ۳۰ خط از تصویر ارسال می شود و به دنبال آن ۳۰ خط متناوب دنبال می شود

این تناوب خط چنان سریع اتفاق می افتد

که غیر قابل تشخیص می شود ، دقیقاً مانند فیلمی که از طریق پروژکتور عبور می کند.

نتیجه یک تلویزیون NTSC 30 فریم تصویر کامل است که در هر ثانیه ظاهر می شود

در مقابل ، اروپا از منبع تغذیه ۵۰ هرتز استفاده می کند. بنابراین خطوط PAL معادل با ۵۰ فیلد در ثانیه یا ۲۵ خط متناوب خاموش می شوند.

مهم نیست که یک دوربین بی سیم است یا سیمی همان ملاحظاتی که می خواهید ی

ک دوربین NTSC با سیستم غالبا PAL یا یک دوربین PAL با مانیتور NTSC یا دستگاه DVR قرار دهید

به بازی در می آیند.

سازگار با NTSC و PAL

بسیاری از DVR ها با هر دو استاندارد NTSC و PAL سازگار هستند. استاندارد NTSC عمدتا در آمریکای شمالی و

PAL در اروپا وجود دارد. استاندارد PAL و NTSC در واقع به روش استفاده شده برای انتقال رنگ اشاره دارد. استاندارد PAL در واقع برای نمایش فیلم به ۲ رسیور NTSC نیاز دارد (برای هر خط یکی) در حالی که استاندارد NTSC فقط به یک رمزگشایی نیاز دارد. استاندارد NTSC ظاهراً در نمایش رنگ دقت کمتری دارد

اما در استفاده از منابع کارآمدتر است. به طور کلی ، DVR می تواند به گونه ای تنظیم شود که دوربین های NTSC یا دوربین های PAL را رمزگشایی کند

اما نه ترکیبی از هر دو به طور همزمان. اگر با دوربین های امنیتی DVR را بصورت بسته بندی سفارش
می دهید ، دیگر نباید نگران تنظیم یا سازگاری باشید. از طرف دیگر ، اگر دوربین های خود را از یک
کشور و DVR را از کشور دیگر خریداری می کنید ، مطمئناً باید از سازگاری DVR با دوربین ها اطمینان
حاصل کنید. استاندارد دوربین ها (NTSC یا PAL) و استاندارد DVR را بررسی کنید. به یاد داشته باشی
د که نمی توانید دوربین ها را با هم ترکیب کنید.

کشورهای مختلف قالب متفاوتی دارند

مانند حالت عادی که می گوییم PAL و NTSC.استاندارد PAL در دوربین مداربسته

PAL و NTSC

، حتی از خطوط – روی یک قاب و خطوط فرد

در قاب بعدی. بهم پیوستن فریم ها با نیمی از نرخ فریم
حرکت روان تری ایجاد می کند ،  NTSC با فریم در ثانیه ۶۰i
یا ۳۰p استفاده می شود در حالی که PAL معمولاً از ۵۰i یا ۲۵p استفاده می کند. هر دو از
نرخ فریم کافی برای ایجاد توهم حرکت مایع استفاده می کنند. این امر به این دلیل است
که NTSC معمولاً در کشورهایی با فرکانس مطلوب ۶۰ هرتز و PAL در کشورهایی با ۵۰
هرتز استفاده می شود ،

گیرنده های NTSC

دارای کنترل رنگ برای انجام تصحیح دستی به صورت دستی هستند. اگر این به درستی تنظیم
نشود ، ممکن است رنگها معیوب باشند. استاندارد PAL به طور خودکار خطاهای رنگ را با برگشت
فاز لغو می کند ، بنابراین کنترل رنگ غیرضروری است. خطاهای فاز کرومینانس در سیستم
PAL با استفاده از یک خط تأخیر ۱H و در نتیجه اشباع کمتر لغو می شود ، که نسبت به
خطاهای رنگ NTSC برای چشم بسیار کمتر قابل توجه است.

مطلب را به صورت کامل در سایت علم و صنعت بخوانید.

دوربین مداربسته eyezen

, ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته exsom
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته ftd

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید