دوربین مداربسته fuji مدل FUJI 10

دوربین مداربسته fuji

دوربین مداربسته fuji

دوربین مداربسته fuji

با سلام خدمت شما همراهان عزیز سایت علم و صنعت با موضوع دوربین مداربسته fuji در خدمت شما هستیم.

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت روز افزون فناوری ها همه تولیدگان محصولات و ارائه دهندگان فناوری همواره

در حال ایجاد یک ره آورد جدید در این عرصه بوده که

بتوانند محصولی با بالاترین امکانات و پیشرفته ترین ویژگی های ممکن در درون آن محصول با قیمتی قابل قبول و معقول به مصرف کنندگان آن تکنولوژی ارائه دهند

در میان تکنولوژی های متفاوت، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین فناوری،

سیستم های امنیتی و حفاظتی که در راس آنها دوربین های مدار بسته می باشد

به چشم می خورد که در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری

دست به طراحی این مهم زده اند که یکی از قابل توجه ترین این برند ها که سرآمد تولید و طراحی دوربین های مدار بسته می باشد دوربین مدار بسته fuji می باشد.

دوربین مداربسته fuji

دوربین مداربسته fuji

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته fuji هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua فیوژن fuji سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر با این برند یکی از محصولات آن را معرفی می کنیم:

دوربین مداربسته fuji

دوربین مداربسته fuji مدل FUJI 10

دوربین مداربسته fuji مدل FUJI 10

دوربین مداربسته fuji مدل FUJI 10

 

دوربین مداربسته fuji مدل FUJI 10

از نوع  IRLED AREA

مدل بردABTINA 337

منو UTC

کیفیت تصویر3MP

4in1دارد

نوع لنز2.8mm

بدنه آن از جنس فلز می باشد

 

در ادامه جهت آشنایی شما عزیزان با دوربین های مدار بسته مطالبی را بیان می کنیم:

دوربین مداربسته fuji

قسمت هایی از یک سیستم نظارت بر خانه

وقتی نوبت به نظارت می رسد ، دیگر فقط خرده فروشان بزرگ نمی توانند دزد مغازه ها را بگیرند. با پیشرفت تکنولوژی ، سیستم های نظارتی ارزان تر و نوآورتر می شوند. امروزه بسیاری از خانه ها نوعی سیستم نظارتی دارند و دلیل خوبی هم دارد. داشتن یک سیستم نظارت بر منزل از هر کجا که باشید به شما آرامش می دهد. با این وجود ، وقتی می خواهید برای شروع کار کدام محصول را بخرید ، ممکن است کمی گیج کننده شود. این راهنما اجزای اساسی سیستم نظارت بر خانه را خراب می کند تا بتوانید از امروز شروع به کار کنید.

سیستم های ضبط فیلم

ضبط فیلم شبکه 2M Technology 2MN-8004-P4 4-CH
اولین قدم در راه اندازی سیستم نظارت بر خانه این است که تصمیم بگیرید چه نوع سیستم ضبط فیلم را می خواهید استفاده کنید. ضبط کننده ویدیویی که انتخاب می کنید مشخص می کند از کدام کابل ها و دوربین ها باید استفاده کنید بنابراین انجام مقایسه مهم است.

دو نوع DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) و NVR (ضبط کننده فیلم شبکه) است. هر دوی این دستگاه ها برای پردازش داده های ویدئویی استفاده می شوند ، اما نحوه انجام آنها متفاوت است. یک DVR داده های ویدیویی را در ضبط کننده پردازش می کند در حالی که NVR داده های ویدیویی را در دوربین رمزگذاری و پردازش می کند و سپس آنها را برای ذخیره و مشاهده به NVR انتقال می دهد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد استفاده از NVR را برای نظارت از راه دور انتخاب می کنند ، اما این سیستم می تواند هزینه بیشتری نسبت به سیستم DVR داشته باشد.

کابل ها

مولفه بعدی سیستم نظارت بر خانه کابل ها است. کابل ها سیم هایی هستند که سیستم ضبط فیلم را به دوربین ها متصل می کنند. DVR ها از کابل های کواکسیال و NVR ها از کابل های اترنت استفاده می کنند. تفاوت اصلی این کابل ها در این است که کابل های اترنت قادر به انتقال داده با پهنای باند بالا هستند. کابل های اترنت برای انتقال داده های ویدئویی از دوربین IP به NVR مهم هستند.

دوربین ها

بعد از اتصال کابل ها به ضبط کننده های ویدیو ، مرحله بعدی اتصال کابل ها به دوربین ها است. دو نوع دوربین آنالوگ و IP (پروتکل اینترنت) هستند. نوع دوربین براساس این است که با چه نوع سیستم ضبط فیلم می توان از آنها استفاده کرد. دوربین های آنالوگ ضبط های ویدئویی را به DVR تغذیه می کنند در حالی که دوربین های IP فیلم ها را از طریق NVR به وب سرور پخش می کنند.

دوربین های آنالوگ و IP هر دو دارای طرح های مختلفی هستند که برای مناطق خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال ، یک دوربین گنبدی به دلیل طراحی نامشخص در داخل خانه معمولاً استفاده می شود در حالی که دوربین های گلوله ای در فضای باز به دلیل دوام بیشتر استفاده می شود.

هنگام راه اندازی سیستم نظارت بر خانه ، باید فکر کنید که می خواهید در چه مناطقی تحت پوشش قرار گیرند و دوربین ها برای چه هدفی می خواهند استفاده کنند

 

دوربین مداربسته fuji

دوربین مداربسته fuji

 

دوربین مداربسته fuji

 

سیستم نظارت بر آپارتمان: چه مواردی را باید در نظر گرفت

سیستم های نظارت بر خانه به دلیل محافظت بیشتر ، گزینه ای محبوب هستند اما همه صاحب خانه نیستند. بسیاری از افراد آپارتمان هایی را اجاره می کنند که ممکن است از نظر امنیتی به عنوان امکانات رفاهی در دسترس نباشند. با این حال ، همه اجاره کنندگان آپارتمان باید یک سیستم نظارت داشته باشند

زیرا آنها بیشتر در معرض سرقت هستند زیرا افراد زیادی در مجاورت زندگی می کنند. نصب سیستم نظارتی در آپارتمان همان مزایای سیستم خانه را دارد اما مستاجران باید در رعایت سیاست های سختگیرانه اجاره دقت کنند. هنگام انتخاب سیستم نظارتی برای آپارتمان ها ، باید چند مورد را جستجو کنید.

نصب و راه اندازی کمتر

اکثر آپارتمان ها قوانین سختگیرانه ای در برابر تغییرات دائمی دارند و این در مورد سوراخ کاری دیوارها و سقف ها اعمال می شود. هنگام انتخاب دوربین های امنیتی برای استفاده در داخل آپارتمان ها ، باید فکر کنید که چگونه می توانید آنها را نصب کنید بدون اینکه نیازی به سوراخ کاری داشته باشید.

بسیاری از اجاره کنندگان استفاده از دوربین های کامپکت را که می توانند در آستانه پنجره یا مبلمان مخفی شوند استفاده می کنند. گزینه دیگر استفاده از چسب های محکم برای نصب آنها بر روی سقف و دیوارها است.

دوربین های امنیتی قابل حمل

اجاره کنندگان آپارتمان تمایل دارند از مکانی به مکان دیگر منتقل شوند زیرا قراردادهای اجاره به طور معمول حداکثر فقط چند سال طول می کشد. به همین دلیل ، سهولت در حمل و نقل یک عامل تعیین کننده برای اجاره کنندگان است.

دوربین های امنیتی بی سیم یک گزینه محبوب برای استفاده در آپارتمان است زیرا نیازی به کاربر برای اتصال سیم نیست. کاربران فقط می توانند دوربین را در جایی که می خواهند قرار دهند و شروع به ضبط کنند. این بدان معناست که هنگام جابجایی دیگر هیچ سیم برای بسته بندی وجود نخواهد داشت و کاربر مجبور نخواهد بود که در راه اندازی و سیم کشی مجدد یک سیستم نظارت کامل در یک آپارتمان جدید مشکلی ایجاد کند.

حداقل تجهیزات

همانطور که قبلاً اشاره شد ، قابل حمل بودن برای اجاره کنندگان آپارتمان از اهمیت برخوردار است زیرا آنها معمولاً مدت طولانی در یک ساختمان زندگی نمی کنند. سیستم ایده آل نظارت بر آپارتمان باید حداقل تجهیزات را داشته باشد تا در زمان رسیدن به خانه اجاره کننده بتواند به راحتی و سریع وسایل را جمع کند.

علاوه بر استفاده از دوربین های امنیتی بی سیم ، اجاره کنندگان همچنین ممکن است دریابند که استفاده از راه حل ذخیره سازی ابری گزینه راحت تری نسبت به استفاده از ضبط کننده فیلم سنتی است. از آنجا که تمام فیلم های ضبط شده بر روی یک ابر آنلاین بارگذاری می شود ، دیگر نیازی به اجاره دهندگان نیست که دستگاه ضبط ویدیوی بزرگ را بسته بندی کنند و یا با دردسر دوربین های اتصال برخورد کنند.

خدمات بدون قرارداد

از آنجا که قراردادهای اجاره آپارتمان مدت زیادی طول نمی کشد ، اجاره کنندگان باید خدمات نظارتی را انتخاب کنند که نیازی به قرارداد ندارند یا دارای قراردادهای کوتاه مدت هستند. به این ترتیب ، اجاره کنندگان به دلیل قرارداد سیستم نظارتی ملزم به آپارتمان نخواهند بود یا مجبور به پرداخت جریمه های گران قیمت برای خارج شدن از آنها می شوند.

قدرت اتصال و قدرت

یک مسئله زندگی در یک آپارتمان این است که اتصال اینترنت می تواند ضعیف و کند باشد زیرا افراد زیادی آن را به اشتراک می گذارند. به همین دلیل آپارتمان ها مستعد قطع شدن برق هستند. هنگام انتخاب سیستم نظارت بر آپارتمان ، مهم است که این عوامل را نیز در نظر بگیرید.

دوربین های امنیتی بی سیم نسبت به دوربین های سیمی از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار هستند زیرا به اتصال WiFi بستگی دارند. با این حال ، از آنجا که انرژی آنها از باتری های داخلی تغذیه می شود ، در صورت خراب شدن برق ، همچنان کار خواهند کرد. اگر استفاده از دوربین های بی سیم را انتخاب می کنید ، باید از تقویت کننده ها برای افزایش سیگنال استفاده کنید.

 

انتخاب کیفیت تصویر برای سیستم های نظارت تجاری

داشتن کیفیت تصویر مناسب هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام دوربین های امنیتی برای تجارت خود استفاده کنید بسیار مهم است. اگر چهره ها شناسایی نشوند یا حرکت آنها تار باشد ، داشتن کیفیت تصویر ضعیف می تواند فیلم شما را بی فایده کند. بسیاری از افراد ممکن است

به طور خودکار تصمیم بگیرند از بالاترین کیفیت موجود استفاده کنند ، اما انجام این کار در طولانی مدت بسیار پرهزینه است. در این پست ، نکات اساسی را مرور خواهیم کرد تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام کیفیت تصویر برای کسب و کار شما کافی است اما همچنان مقرون به صرفه است.

وضوح تصویر

کیفیت تصویر برای دوربین ها به طور معمول توسط وضوح دوربین تعیین می شود. وضوح به مقدار پیکسل های تشکیل دهنده یک تصویر اطلاق می شود. وقتی به مشخصات دوربین نگاه می کنید ، ممکن است وضوح تصویر را در 2 قالب مختلف ببینید. بیایید از 1080 یا 2MP به عنوان مثال استفاده کنیم.

1080 به اندازه تصویر اشاره دارد. اندازه تصویر 1920 × 1080 دارای 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی خواهد بود. در کل ، 2،073،600 پیکسل یا تقریباً 2،000،000 پیکسل وجود دارد که به معنای 2 مگاپیکسل (MP) است.

اما چگونه تعداد پیکسل ها با کیفیت تصویر ارتباط دارند؟ به زبان ساده ، پیکسل های بیشتر به معنای تصاویر با کیفیت بالاتر و تصاویر واضح هستند.

اگر یک تصویر پیکسل زیادی نداشته باشد ، برای پوشش کامل یک تصویر ، باید پیکسل بزرگتر باشد. این می تواند تصاویر را تار و “پیکسل” نشان دهد.

پیکسل های بیشتر به معنای اندازه پیکسل کوچکتر هستند که به معنی تصاویر واضح تر است.

پهنای باند و ذخیره سازی

در چند وقت اخیر ، کیفیت و وضوح تصویر برای دوربین های امنیتی به ویژه با معرفی دوربین های IP در حال بهبود است. دوربین های IP می توانند تا 20 برابر وضوح تصویر بالاتری داشته باشند زیرا فیلم را در دوربین فشرده و دیجیتالی می کنند و سپس آن را از طریق اتصال رایانه منتقل می کنند. در حال حاضر بالاترین رزولوشن موجود برای دوربین های امنیتی 4K است که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

اما قبل از تصمیم گیری درباره کیفیت تصویر ، بررسی میزان پهنای باند و فضای ذخیره سازی هر رزولوشن مهم است. شکل های زیر براساس یک ساعت ضبط است

رزولوشن پهنای باند حافظه
SD: 640×480 0.3 Mbps 0.135 GB
HD: 1280×720 1.0 Mbps 0.450 GB
HD: 1920×720 2.0 Mbps 0.900 GB
4K: 4095×2160 9.0 Mbps 4.050 GB

 

بخاطر داشته باشید که این مقادیر فقط برای یک دوربین امنیتی است. بسته به بزرگی مشاغل شما ، سیستم شما ممکن است به 8-32 دوربین امنیتی نیاز داشته باشد. دوربین هایی با کیفیت تصویر فوق العاده بالا هزینه های پیش هزینه و همچنین هزینه های طولانی مدت را برآورده می کنند. هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد ، دوربین گران تر خواهد بود و برای پرداختن به فیلم باید هزینه بیشتری برای پهنای باند و فضای ذخیره سازی داشته باشید.

از کدام کیفیت تصویر باید استفاده کنید؟

برای پاسخ به این سوال که از کدام کیفیت یا وضوح تصویر باید استفاده کنید ، باید واقعاً فکر کنید که بودجه شما چقدر است و برای چه کاری از دوربین ها استفاده خواهید کرد. برای بیشتر فضاهای تجاری ، وضوح 4K نیازی نیست و فقط منبع هزینه های غیر ضروری خواهد بود. رزولوشن هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، 2MP ، 3MP و 5MP هستند.

اگر از دوربین ها برای شناسایی چهره یا شناسایی چهره استفاده می کنید ، دوربین های 5MP جزئیات کافی را بدون هزینه های بالا نشان می دهند. برای نظارت و نظارت همه جانبه ، 2MP یا 3MP گزینه های خوبی است.

برای داشتن حداکثر امنیت تجاری ، بسته به مناطقی که قرار خواهید داد ، می توانید از وضوح مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید دوربین های 5MP را در ورودی و خروجی قرار دهید تا چهره ها و دوربین های 2MP یا 3MP را برای نظارت عمومی در اطراف ساختمان شناسایی کنید. اگر به راهنمایی بیشتری در مورد کیفیت تصویر برای کار خود نیاز دارید یا می خواهید پیشنهاد دهید ، همیشه می توانید با یکی از مشاوران فروش ما نیز در ارتباط باشید.

دوربین مداربسته آنالوگ یا دیجیتال

امروزه در اکثر مکان هایی که امنیت آن مهم است از دوربین های مدار بسته
استفاده می شود . دوربین های مدار بسته به دو صورت آنالوگ یا دیجیتال
می باشد و هر فردی با توجه به نیاز خودش از این دوربین ها استفاده می کنند
اما امروزه بیشتر از دوربین های دیجیتال استفاده می شود زیرا این دوربین های
معمولا مردن تر و با کیفیت تر می باشند .

دوربین مداربسته آنالوگ یا دیجیتال بهتر است ؟

ویژگی دوربین مدار بسته با کیفیت چیست ؟

دوربین مدار بسته آنالوگ یا دیجیتال

در زمان خرید دوربین مدار بسته معمولا شما دو انتخاب اصلی دارید
دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال ؟ . قیمت و پیچیدگی دو مشخصه
اصلی می باشد که به شما کمک می کند که کدام یک از دوربین های مدار بسته
را انتخاب کنید . در زیر به مزیت های هر یک به صورت جداگانه اشاره کرده ایم :

 

مزیت های دوربین های دیجیتال به نسبت دوربین های مدار بسته آنالوگ به
این صورت است که این دوربین ها دارای وضوح بسیار بالایی دارد . می توانند
جزئیات بهتری را به ثبت برساند ، همچنین این دوربین ها قابلیت این را داند که
محدوده وسیع تری را پوشش می دهد  . دوربین های دیجیتال قابلیت پخش مجدد
را نیز دارد و این قابلیت بسیار قوی تر از دوربین های مدار بسته آنالوگ می باشد .

مزیت های دوربین های آنالوگ در مقایسه با دوربین های مدار بسته دیجیتال
این است که این دوربین ها ارزان تر ، نگهدار آسان ، محدود نبودن کابل کشی مشاهده فیلم به صورت آنی اشاره نمود .

ویژگی دوربین های مدار بسته با کیفیت

بهتر است قبل از خرید دوربین های مدار بسته به مشخصات اصلی و کلیدی آن
توجه کنید و با توجه به نیاز خود دوربین را با مشخصاتی که مطابق با نیاز شما
می باشد خریداری نمایید .

سازگار بودن با محیط :

دوربینی را باید خریداری کنید که با شرایط محیط سازگار باشد ، اگر قصد دارید دوربین
مدار بسته را برای محیط بیرون استفاده کنید بهتر است از دوربینی استفاده کنید که
با شرایط بیرون سازگار باشد و در برابر آب و یا گرما مقاوم باشد .

کنترل از راه دور :

یکی از قابلیت های دوربین مدار بسته این است که دارای کنترل از راه دور باشد برای
این کار می توانید از اپلیکیشن و اینترنت استفاده کنید و تصاویری که ضبط می شود را
در هر مکانی که می خواهید مشاهده کنید . معمولا این دوربین ها به نسبت دوربین های
معمولی گران تر می باشند .

اندازه مناسب :

یکی از ویژگی های دوربین های مدار بسته این است که دوربینی انتخاب کنید که متناسب
با ابعاد مورد نیاز شما باشد اگر شما قصد دارید برای مساحت بزرگ استفاده کنید باید دوربینی
انتخاب کنید که مساحت بزرگی دارد و اگر می خواهید برای مکان کوچکی استفاده کنید بهتر است
دوربینی را انتخاب کنید که اندازه کوچکتری دارد . دوربین ها در ابعاد کوچکتر به نسبت دوربین ها
با ابعاد بزرگتر زیباتر و مدرن تر می باشند .

شناسایی حرکت :

یک سری از دوربین های مدار بسته هستند که قابلیت این را دارند که حرکت را شناسایی
کنند و در صورت لزوم  و خطر آن را به کاربر اطلاع دهند . تمامی دوربین های مدار بسته
این قابلیت راندارند و  این دوربین ها برای مکان هایی استفاده می شود که امنیت بالا نیاز
دارند و به طبع با توجه به قابلیتی که دارد هزینه بیشتری دارد .

یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد این است که اگر شما قرار است برای دوربین های
مدار بسته خود مسئولی بگذارید که نظارت داشته باشد بر روی دوربین ها معقول تر است به
جای اینکه ماهیانه هزینه ای برای این فرد در نظر بگیرید از دوربین های با قابلیت شناسایی حرکت استفاده نمایید .

انعطاف پذیری :

دوربین هایی که قابلیت چرخش ، بزرگنمایی و گردش را دارند به نسبت دوربین های معمولی
منعطف تر هستند و این دوربین ها به دوربین های ptz معروف هستند . شما باید ابتدا این نکته
را در نظر بگیرید که شما آیا قصد دارید فقط یک نقطه خاص را زیر نظر داشته باشید در این صورت
بهتر است از دوربین های معمولی استفاده کنید و هزینه بیشتر برای دوربین های مدار بسته ptz نپردازید .

دید در شب :

یکی از ویژگی های مهم در دوربین های مدار بسته این است که بررسی کنید که آیا نیاز دارید از
دوربین های دید در شب استفاده کنید یا خیر ؟ دوربین های دید در شب دارای مادون قرمز می باشد
که می توانید در مکان هایی که تاریک است و نمی توانید تصاویر را با کیفیت بسیار زیاد ضبط کنید
از این دوربین ها استفاده کنید .

داشتن سیستم صوتی و میکروفن :

دوربین ها در گذشته قابلیت ضبط صدا را نداشتن اما امروزه دوربین ها حرفه ای تر شده اند و
دارای قابلیت ضبط صدا می باشند . دوربین های مدار بسته که دارای سیستم صوتی و میکروفن
هستند به نسبت دوربین های دیگر گرانتر می باشد و بهتر است در صورت لزوم از این دوربین ها استفاده کنید .

رنگ و رزولوشن :

دوربین های مداربسته به دو صورت رنگی و سیاه و سفید می باشند . دوربین های رنگی
کیفیت بالاتری دارند و شما می توانید در این دوربین ها تصاویر را با وضوح بالاتر ببینید مثلا
در زمان سرقت می توانید رنگ مو سارق را نیز در جزئیات تشخیص دهید . بهتر است در
صورت لزوم از این دوربین های مدار بسته استفاده کنید زیرا این دوربین ها از دوربین های
معمولی گران تر می باشد .

زاویه دید :

در دوربین ها زاویه دید بسیار مهم است و بهتر است از دوربین هایی استفاده کنید که زاویه دید
متناسب با نیاز شما داشته باشد مثلا اگر می خواهید از این دوربین ها د رپارکینگ استفاده کنید
بهتر است از دوربین با زاویه ۱۸۰ درجه استفاده کنید و یا اگر قرار است از دوربین استفاده کنید
که زاویه دید بیشتری را پوشش دهد از دوربین ۳۶۰ درجه استفاده کنید .

نتیجه گیری :

دوربین های مداربسته به دو صورت آنالوگ و دیجیتال می باشد ، که افراد باید با توجه نیاز شان
یکی از این دوربین ها را انتخاب کنند .

دوربین مداربسته آنالوگ (Analog CCTV) یک دستگاه الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به سیگنال های الکترونیکی از آن استفاده می شود. این کار در دوربین های مداربسته به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت میگیرد. این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد.

در دوربین های مداربسته آنالوگ خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده میشود. به همین دلیل این دوربین ها از سادگی زیادی برخوردارند و بسیار کم هزینه هستند.

آلارم دوربین مدار بسته چیست 

افراد برای اینکه امنیت محیط خود را بالا ببرند از دوربین های امنیتی مدار بسته استفاده می کنند
، حال برای اینکه امنیت را بالاتر ببرید می توانید از آلارم دوربین مدار بسته نیز استفاده کنید .

اپلیکیشن آلارم دوربین مدار بسته

افراد میتوانند از آخرین نسخه اپلیکیشن EZviz  برای فعال و غیر فعال کردن آلارم استفاده کنند
.اگر دوربین شما به صورت مستقیم به EZ view  متصل شده باشد نمی تواند کار کند . در زیر
به صورت کامل به فعال کردن آلارم از طریق این نرم افزار پرداخته ایم :

قدم اول :

در قدم اول شما باید آلارم دستگاه را فعال کنید . برای این کار باید کارهای زیر را انجام دهید :

باید ابتدا نرم افزار EZview  را اجرا کنید و بعد از آن از قسمت لایو ویو یک کانال ان وی آر را انتخاب کنید
.  سپس منویی که در پایین صفحه است را به چپ کشیده و آیکون آخر که آیکون آلارم است را انتخاب کنید
.  حال برای فعال شدن آلارم در دستگاه دایره ای مربوط به آلارم خروجی Alarm output  است را به سمت راست می کشید .

قدم دوم :

باید تنظیمات آلارم دستگاه را انجام دهید که در زیر به آنها اشاره کرده ایم

باید منوی سمت چپ را انتخاب کنید . سپس گزینه Alert notifications  را انتخاب می کنید
و از لیست آمده دستگاه مورد نظر خود را انتخاب می کنید . و بعد از آن گزینه Advanced Setting
را انتخاب کرده و بعد از آن دستگاه و کانال مورد نظر را انتخاب می کنید . بعد از آن یک صفحه ای
ایجاد می شود که سه قسمت دارد ، در زیر به این سه قسمت اشاره کرده ایم :

Channel : ای صفحه مربوط به تنظیمات کانال است .

Time  : مربوط به تنظیمات روز و ساعت می باشد

Type : این قسمت مربوط به تنظیمات نوع آلارم می باشد که شامل Motion detection Alarm
برای تشخیص حرکت ،  VCA  برای جستجوی هوشمند ، Alarm Input  برای ورودی آلارم ، Video Loss
برای ویدئوهای از دست رفته در زمان قطع شدن شبکه و گزینه این به نام سایر موارد وجود دارد .

بعد از انجام تنظیمات بالا برای اینکه اطلاعات ذخیره شود باید آیکون Save را در قسمت سمت راست صفحه انتخاب کنید .

راه جلوگیری از اشتباه در آلارم دوربین مدار بسته

یکی از مشکلات افرادی که آلارم دوربین مدار بسته دارند این است که در بعضی از مواقع
به اشتباه آلارم میزند . به همین دلیل در بیشتر مواقع  بدون اینکه مشکل امنیتی پیش آید

آلارم ها فعال می شود و اگر این آلارم ها بیشتر از حد باشد برای افراد آزار دهنده می شود .

حال راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید با تنظیم آن آلارم های اشتباه را از بین ببرید
. اولین گامی که باید برای این کار انجام دهید این است که عامل هایی که باعث این هشدارها
شده است را شناسایی کنید و سپس برای رفع آن اقدام نمایید .

هیچگاه تشخیص حرکت نمی تواند به شما آلارم اشتباهی بدهد خیل از افراد این باور اشتباه
را دارند که دستگاه دی وی آر می تواند تفاوت هایی برای وسایل نقلیه و افراد داشته باشد
اما این دستگاهها توانایی این تحلیل ها را ندارد .

معمولا حرکت ها در دوربین های مدار بسته به وسیله تغییر در پیکسل های تصویر تشخیص
داده می شود . معمولا دی وی آر تصاویر را به صورت یک الگوریتم می بیند که در زمانی که
این الگوریتم تغییر کند می تواند آن را به عنوان حرکت تشخیص دهد

حال این تغییر در الگوریتم توسط هر شی اتفاق افتد مثلا تکان خورد شاخه های درخت ،
پرچم ف حتی عبور حشرات و هر چیز دیگری اتفاق افتد . به همین دلیل ممکن است آلارم های
اشتباهی اتفاق افتد اما امروزه دستگاه های دی وی آری به بازار آمده است که درصد خطا این آلارم ها را کم کرده است .

مزیت استفاده از تشخیص حرکت برای آلارم دوربین مدار بسته

در این قسمت قصد داریم به مزیت استفاده از تشخیص حرکت برای آلارم دوربین مدار بسته بپردازیم :

صرفه جویی در هزینه :

اولین و مهمترین مزیت این است که شما دیگر نیاز ندارید که فرد را استخدام کنید
که به صورت مداوم دوربین ها را چک کند و می توانید با استفاده از این قابلیت در
هزینه ها صرفه جویی کنید و معمولا این فرد ممکن است خطاهایی داشته باشد
و به خوبی نتواند در تمامی زمان ها به وظایف خودش عمل کند اما این دستگاهها
به خوبی و به صورت دقیق این کارها را انجام می دهد .

صرفه جویی در زمان :

نکته مهم بعدی مبحث صرفه جوی در زمان می باشد زیرا شما برای این کار باید زمان زیادی
بگذارید تا دوربین ها را چک کنید اما با استفاده از این ویژگی می توانید در زمان خود صرفه جویی
کنید و وقت با ارزش خود را صرف کارهای مهم دیگر کنید .

ادامه مطلب را از سایت علم و صنعت بخوانید

دوربین مداربسته fuji

, ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته ftd
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته falken

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید