در این مقاله قصد داریم، شما را با موضوع دوربین مدار بسته ایرانی» آشنا نماییم. دوربین مدار بسته در ایران با تلاش تولید کنندگان داخلی به مرحله ای رسیده است که باید به آن افتخار کرد. قابلیت جدید این دوربین های مدار بسته با دو تکنولوژی مهم روز دنیا همراه شده است.

در این مقاله، مسائلی که به تولید داخلی این بخش از صنعت ارتباط دارد، برای دوستداران این حوزه بیان می شود.

مقاله حاضر، تشریح بیشتر موضوع را با برخی سئوالات آغاز کرده و سپس به پاسخ آنها می پردازد. در ادامه با ما همراه باشید.

شماره 1 : چرا بهتر است از کالاهای ایرانی استفاده کنیم؟

شماره 3 : ابعاد و آثار خرید و حمایت از تولیدات داخلی، چیست؟

شماره 4 : قابلیت های جدید دوربین های مدار بسته داخلی کدامند؟

شماره 5 : عامل ارتقاء توسعه دولت الکترونیک در حوزه صنعتی cctv چیست؟

شماره 6 : انواع دوربین های مدار بسته، که در حال پیشرفت تولید و ساخت هستند، کدامند؟

شماره 7 : کدام نوع دوربین مدار بسته ، بیشتر به فروش می رسد؟

دوربین مدار بسته ایرانی

دوربین مدار بسته ایرانی

چرا بهتر است از کالاهای ایرانی استفاده کنیم؟

استفاده از کالا در هر کشور، وضعیت تبادلات اقتصادی آن کشور را تعیین می کند. از دیر باز، کشور ما ایران همچون سایر کشورهای جهان، به تولید کالا های داخلی خود پرداخته است. مقدار و کیفیت این کالا ها نیز به بازار مصرف ایران بر می گردد.

هر ایرانی به عنوان یک فرد از جامعه کشور خود می تواند کالای مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی کشور تهیه نماید. در حقیقت تهیه کالای داخلی، یعنی تشویق هم وطنان و هم زبانان سرزمین آبا و اجدادی برای افزایش کیفیت فنی و صنعتی آن کالا.

عامل خرید کالای ایرانی توسط ایرانیان چیست؟

زمانی که افراد برای خرید کالای خود به بازار کالای مربوطه مراجعه می کنند، برخی پارامتر های مهم را برای خرید خود در ذهن دارند. افراد قصد دارند کالایی را تهیه کنند که هم از کیفیت نسبتاً خوب برخوردار باشد و هم آن که با بودجه و دخل و خرج آن ها هم خوانی داشته باشد.

با عبارت بهتر، افراد جامعه دوست دارند، کالایی را تهیه کنند که هم دارای کیفیت مناسب باشد و تا حدی نیزدارای قیمت مناسبی باشد. در نتیجه باید این انتظار را از کالای ایرانی داشت که بتواند کیفیت و قیمیت خود را در حد مطلوب به بازار عرضه نماید. چنانچه دو عامل کیفیت و قیمت برای هر کالای ایرانی بهبود یابد، شاهد استفاده اکثریت ایرانیان از کالای ایرانی خواهیم بود.

ابعاد و آثار خرید و حمایت از تولیدات داخلی، چیست؟

یک نکته مهم که حائز اهمیت است این می باشد که خرید و حمایت از تولیدات داخلی، و نیز محصولات داخلی ساخت کشور، قابلیت های فراوانی برای جامعه و کشور به دنبال خواهد داشت. گستره این قابلیت ها در ابعاد مختلف بین المللی، ملی، و محلی، است. در نتیجه آثار مثبت و همیشگی این ابعاد نیز، در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، فنی، قانونی، علمی و تحقیقاتی نمایان خواهد گشت.

قابلیت های جدید دوربین های مدار بسته داخلی کدامند؟

در حال حاضر،در حوزه صنعت دوربین مدار بسته، بسیاری از تولید کنندگان داخلی سعی نموده اند تا کیفیت محصولات خود را در حد استاندار،د بهبود بخشند. در این جهت،گام های بلند تولید کنندگان داخل کشور، تا به امروز با موفقیت همراه بوده است.

شرکت های تولیدی، بهبود کیفیت محصول خود را، با بکار گیری تکنولوژی های روز دنیا انجام داده اند. این قابلیت های مهم و قابل توجهعبارتند از : 1- پشتیبانی از قابلیت هوشمند سازی در تشخیص چهره یا رد گیری خود کار و غیره 2- پشتیبانی از قابلیت استار لایت، یعنی تولید تصاویر رنگی در شب و یا در محیط های کم نور.

قابلیت های جدید دوربین های مدار بسته داخلی کدامند؟

قابلیت های جدید دوربین های مدار بسته داخلی کدامند؟

عامل ارتقاء توسعه دولت الکترونیک در حوزه صنعتی cctv چیست؟

آن چه باعث افزایش بازار فروش در صنعت دوربین های مدار بسته می شود، توسعه الکترونیک محصولات با تکنولوژی های جدید است. در حقیقت گسترش این حوزه با ارتقاء کار آفرینی دیجیتالی، و گسترش استارت آپ ها همراه است. رونق اقتصاد دیجیتال، منجر به تشویق اقتصاد شرکت های دانش بنیان در حوزه cctvمی شود. بدون شک،این پیشرفت اقتصادی با حمایت ژرف از سوی تمامی افراد جامعه در تولید و ساخت کالای ایرانی حاصل می شود.

انواع دوربین های مدار بسته ، که در حال پیشرفت تولید و ساخت هستند، کدامند؟

همان طور که می دانید دوربین های مدار بسته دارای انواع متنوع است که هر یک برای مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. از میان دوربین های مدار بسته نوع AHD و IP CAMERA در حال بکار گیری تکنولوژی های جدید دنیا هستند.

در حال حاضر نسل AHDدوربین مدار بسته  با پیشرفت قابل قبولی رسیده است. دوربین های مدار بسته نوع IP CAMERA که در زمره دوربین های تحت شبکه هستند در حال انجام تست و بررسی برای اعمال تکنولوژی های تازه صنعت CCTV هستند. در واقع، این دسته از دوربین های تحت شبکه IP CAMERA به همین زودی، وارد بازار فروش خواهند شد.

انواع دوربین های مدار بسته ، که در حال پیشرفت تولید و ساخت هستند، کدامند؟

انواع دوربین های مدار بسته، که در حال پیشرفت تولید و ساخت هستند، کدامند؟

کدام نوع دوربین مدار بسته، بیشتر به فروش می رسد؟

چنانچه محصولی از دوربین های مدار بسته بیشتر به فروش برود، جزو دسته های پر فروش این حوزه خواهد شد. در  حقیقت، ارزش اعتباری و اجتماعی هر محصول به احساس مالکیت افراد بستگی دارد. هر قدر افراد برای هر تولید داخلی حوزه CCTV ارزش و حس مالکیت قائل باشند، آن محصول به عنوان مارک یا برند داخلی با فروش زیاد مواجه می شود.

به بیان دیگر، این خود مردم هستند که برای محصول ایرانی خود اعتبار و ارزش می نهند. این ارزش داخلی اگر با آگاهی افراد و مطلوبیت کالا همراه باشد، در بازار خارجی نیز جای خود را باز خواهد نمود.

در پایان نیز این مقاله یک سفارش و توصیه مهم برای تولید کنندگان کالاهای داخلی و همچنین مصرف کنندگان داخلی خواهد داشت. تولید کنندگان داخلی باید کیفیت تولید خود را بیش از قبل ارتقاء دهند تا رضایت مصرف کنندگان را برای خود کسب نمایند. شایان ذکر است که حمایت از تولید داخلیِ با کیفیت، منجر به فروش در خارج از کشور شده و به طور غیر مستقیم به چرخه اقتصادی کل جامعه، کمک بسزایی شده است.

امیداریم که مطالب این مقاله برای شما خواننده محترم، مفید واقع شده باشد.

نوشتهٔ پیشین
خرید دوربین داهوا
نوشتهٔ بعدی
دوربین مدار بسته ساخت ایران

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید