داهوا

دوربین مدار بسته داهوا

محصولات شرکت داهوا

دوربین مدار بسته داهوا: یکی بزرگترین شرکت های در حوزه نظارت تصویری می باشد.این شرکت بیشترین سهم بازار را دراین حوزه به دست اورده.در رکینگ 50 برند برتر دوربین مداربسته در سال 2017 شرکت داهوا رتبه سوم جهان را کسب نموده است.

3 4 DAHUA TECHNOLOGY China Video Surveillance $2,022.6 $1,529.3 32.3%

این شرکت سهم از بازار سی دو درصدی را در سال 2017 کسب نمود.

⇐ محصولات تولیدی داهوا  به شرح ذیل می باشد
⇐ دوربین‌های ای پی تحت شبکه
⇐ دوربین‌های اسپید دام با زوم بالای سی ایکس یا پی تی زد یا زوم کننده (speed dome)
⇐ دوربین‌های آنالوگ نسل قدیم دوربین مدار بسته
⇐ دوربین آنالوگ HDکه با نام تجاری HDCVIعرضه گردیده است
⇐ دستگاه‌های ضبط کننده دیجیتال دی وی ار DVR
⇐ دستگاه‌های ضبط تحت شبکه ان وی ار NVR
⇐ دستگاه‌های ضبط ترکیبی یا پنج کاره XVR  ایکس وی ار که شامل کلیه سیستم ها میشود.
⇐ رمزگذار و رمز گشا  این دستگاها در صتایع نظامی به کار میرود(Encode, Decoder)
⇐ کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر مورد استفاده صنایع نظامی و امنیتی
⇐ سیستم‌های اعلام سرقت اماکن و فرشگاه
⇐ سیستم‌های کنترل تردد یا اکسس کنترل
لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و …)

و سایر راهکارهای خاص از جمله video wall، ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS)، دوربین‌های پلاک خوان (LPR/ANPR)، دوربین fish eye,تشخیص چهره ,تخشیص پلاک هوشمند,هوش مصنوعی در دوربین مداربسته یا ای ایAI ،حافظه های زمان طولانی که قابلیت اینو دارند که به مدت طولانی ضبط نمایند.یا ای ستا ESATA سیستم هوشمند سازی . و کنترل هوشمند تردد و پارکینگ.

داهوا

شرکت علم وصنعت در این مبحث به برخی از راهکارها و سولوشین داهوا می پردازد.

سیستم رستوران داهوا Restaurant

امنیت تنها موضوع برای مدیریت رستوران نیست. چگونه برای ارائه تجربه راحتی و لذت بخش صرف خوراک، و در همان زمان برای رشد کسب و کار بخش مهمی از کسب و کار است. فن آوری های نوین پیشرفته و نوآوری ها باعث پیشرفت صنعت رستوران های موجود و به ارمغان آوردن ارزش افزوده برای صاحبان رستوران ها می شوند.

داهوا

نظارت از راه دور Remote surveillance

این که آیا در سفر تعطیلات و یا کسب و کار، وضعیت رستوران واقعی را می توان از طریق APP از راه دور در هر زمان و هر کجا نظارت کرد.هیچ تصویر واقعی از رستوران شما از دست نرفته است.

داهوا

امنیت صندوقدار Cashier safety

ویدیو HD با پوشش POS، دکمه اضطراری و دوربین pinhole حفاظت از امنیت منطقه صندوق.هیچ نگرانی بیشتری نسبت به امنیت شما وجود ندارد.
سیستم هشدار دهندهAlarm system.
سیستم حفاظت  شده برای دارایی های رستوران در زمان بسته شدن، اعلان از طریق APP باعث می شود تا از طریق مشاهده از راه دور هنگامی که هشدار رخ می دهد.به عبارتی اگر مشکلی پیش پیش بیاید از طریق اپ سیستم اعلان میگردد.

مدیریت Management

تجهیزات حضور و غیاب حرفه ای، به طور موثر مدیریت زمان کارکنان و تغییر برنامه را مدیریت می کند و برنامه تردد پرسنل به طور کامل انجام می گردد.

رشد گردشگری Turnover growth

شمارشا فراد، درک بهتر از جریان ترافیک رستوران و کمک بهتر از عملکرد رستوران برای رشد کسب و کار با شمارش افراد موجود در رستوران میتواند کمک زیادی به رشد کسب کار نماید.

ایمنی غذا Food safety 

نمایش پخت غذا در مقابل چشمان مشتری باعث اطمینان مشتری از کیفیت غذا خواهد شد.

داهوا

دسته بندی محصولات داهوا

شرکت داهوا یکی از برند های برتر در صنعت دوربین مدار بسته می باشد یکی از دلایل موفقیت این شرکت تنوع و گوناگونی محصولات بر طبق نیاز مشتریان می باشد در این مقاله به شناخت شرکت داهوا و محصولات تولیدی این شرکت می پردازیم دسته بندی محصولات داهوا به شرح زیر می باشد:

1.  هوش مصنوعی Artificial Intelligence

2. دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP Camera)

3.دوربین های مدار بسته HDCVI

4. دوربین مدار بسته حرارتی Thermal Cameras

5. دوربین مدار بسته PTZ

6. دستگاه دوربین مدار بسته تحت شبکه NVR

7. دستگاه دوربین مدار بسته DVR) HDCVI)

8. تجهیزات شبکه داهوا و …

هوش مصنوعی

محصولات AI داهوا پیشرفته ترین فناوری هوش مصنوعی را تولید می کنند ،که شامل الگوریتم های شناسایی دقیق که در درجه اول افراد و وسایل نقلیه را مورد بررسی قرار می دهد. این بخش از سری محصولات Dahua  می تواند از برنامه های مختلف پیشرفته مانند تشخیص چهره ، ANPR ، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها، شمارش افراد، جستجوی تصویر، تشخیص حادثه رانندگی، آمار داده های ترافیکی و … پشتیبانی کند.

این فناوری در دوربین های تحت شبکه شبکه (PTZ) ، دستگاه ان وی ار و … وجود دارد. در دوربین های تحت شبکه (PTZ) که از ذخیره سازی گالری عکس پشتیبانی می کنند،این فناوری به صورت پیشرفته جمع آوری داده را برای کاربر فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این فناوری به ادغام پردازنده گرافیکی پیشرفته، محاسبات دقیق داده ها و… اشاره کرد. محصولات سری AI را می توان راهی بهتر برای درک تکنولوژی های جدید معرفی کرد.

دوربین مدار بسته AI داهوا

دوربین مدار بسته AI داهوا

دوربین های مدار بسته تحت شبکه

به عنوان یک شرکت پیشرفته در عرصه صنایع حفاظتی، Dahua Technology تولید کننده و ارائه دهنده فناوری ها و محصولاتی برجسته می باشد یکی از محصولات پرفروش و مورد اعتماد داهوا دوربین های تحت شبکه می باشد که تجهیزات آن شامل سنسور های حساس به نور محیط، دستگاه ضبط کننده ان وی ار، کابل ePoE به طول 800 متر برای انتقال داده و Smart Codec برای بهبود کارایی رمزگذاری و ذخیره پهنای باند است.

 

دوربین های تحت شبکه داهوا به سه سری Ultra ،Lite ،Eco-Savvy تقسیم بندی می شوند.

در دوربین های مدار بسته تحت شبکه سری Ultra برای کاربرانی است که خواستار جدیدترین نوآوری ها و بهترین کیفیت هستند. سری Eco-Savvy برای حرفه ای است که به دنبال دوربین هایی با هزینه مناسب می باشند.

سری Lite برای مشتریانی است که به کیفیت اهمیت می دهند اما بودجه کمی دارند. دوربین های تحت شبکه داهوا به طور گسترده در کاربردهای مختلف و صنایع امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. از دوربین های IP تشخیص چهره می توان در ورودی و خروجی، سیستم هوشمند، اماکن عمومی و سایر مکان ها برای بهبود امنیت استفاده کرد. همچنین فناوری ePoE  داهوا می تواند موجب صرفه جویی هزینه های کابل کشی شود.

دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته تحت شبکه

 

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا

شرکت دوربین مدار بسته داهوا به عنوان مخترع محصولات (High Definition Composite Video Interface) با سرمایه گذاری به طور مداوم روی این فناوری توانست سیستم های وابسته به کابل کواکسیال را راه اندازی کند. شرکت داهوا به عنوان اولین مجموعه ای می باشد که وضوح 4K نسبت به coax را به همراه دارد، اولین برندی که IoT را با سیستم آنالوگ معرفی کرده و با ارائه محصولات متنوع مانند دوربین های دارای چند سنسور و دوربین های fisheye و… توانسته انتخاب دوربین HDCVI خود را به عنوان گزینه ای مناسب برای تقویت سیستم کواکسیال  انتخاب کند.

دوربین های HDCVI Dahua هم در سری های Ultra ،Pro و Lite از هم متمایز می شوند که از عملکرد بالا با ویژگی های پروژه محور تا تعادل هزینه / کارایی برخوردار هستند. کاربران می توانند دوربین را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. از دوربین های HDCVI در برنامه هایی استفاده می شود که زیرساخت های موجود در آنالوگ موجود باشد و کاربران به جدیدترین فناوری ها از جمله رزولوشن 4M / 4K) ،IoT ،(Power over Coax) PoC) و موارد دیگر نیاز دارند.

دوربین مدار بسته حرارتی

دوربین های حرارتی نیاز به منبع نور ندارند، برای پوشش پیشرفته محیط های متنوع، مانند مکان هایی که شرایط سخت دارند یا تاریکی مطلق دارند، مناسب هستند. همچنین دوربین های مدار بسته حرارتی قابلیت شناسایی و اندازه گیری دما در مسافت طولانی دارند.

دامنه دوربین حرارتی Dahua هم دوربین های حرارتی و هم دوربین های هیبریدی (حرارتی + مرئی) را پوشش می دهد تا خواسته های مختلف کاربر را برآورده سازد. دوربین های حرارتی به طور گسترده ای در برنامه هایی مانند حفاظت از محیط، محافظت از اجزای اصلی (تأسیسات برقی ، پمپ های بنزین و …)، تشخیص بیش از حد گرمایش در زیرساخت های مهم، جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مدار بسته حرارتی

دوربین مدار بسته حرارتی

دوربین مدار بسته PTZ

شرکت Dahua هم دوربین های HDTV و هم PTZ را ارائه می دهد. دوربین های PTZ از قابلیت های پان، شیب و بزرگنمایی استفاده می کنند تا هم از پوشش گسترده ای برخوردار باشند و هم جزئیات بسیار خوبی را ارائه دهند.

دوربین های PTZ پیشرفته مانند سیستم های موقعیت یابی، دوربین های ضد ضربه و دوربین های ضد انفجار نیز برای برنامه های ویژه کاربر در دسترس هستند. سری Pro داهوا با توجه به تعادل بین عملکرد و هزینه تولید شده است، در حالی که سری Lite و Wi-Fi گزینه هایی با طرح های جمع و جور و قیمت مناسب را به کاربران ارائه می دهد. دوربین های Dahua PTZ به طور گسترده ای در صنایع مختلف مانند حمل و نقل، کنترل ترافیک، نظارت بر شهر و … مورد استفاده قرار می گیرند و دوام و اثربخشی خود را حتی در شرایط سخت ثابت کرده اند.

دوربین مدار بسته PTZ

دوربین مدار بسته PTZ

دستگاه دوربین مدار بسته (NVR)

دستگاه ضبط کننده تحت شبکه به سه بخش Dahua Ultra ، Pro و Lite تقسیم می شود و برای متناسب سازی برنامه های مختلف طراحی شده اند. ضبط کننده های سری Ultra بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت را ارائه می دهند.

دستگاه های سری Pro مناسب برای مشاغل و پروژه هایی با اندازه متوسط ​​هستند که به تعادل بین عملکرد و بودجه نیاز دارند. ضبط های سری Lite برای پروژه هایی دارای صرفه جویی در هزینه با استانداردهای دقیق کیفیت طراحی شده اند. ضبط کننده های تحت شبکه Dahua مجهز به ظرفیت های مختلف کانال ویدیویی و اندازه های فیزیکی برای تهیه انواع موارد استفاده هستند.

دستگاه دوربین مدار بسته DVR

دستگاه ضبط کننده (HDCVI (High Definition Composite Video Interposite Video Interface داهوا شامل سری های Ultra و Pro و Lite متناسب با برنامه های مختلف هستند.

در دوربین های مدار بسته HDCVI فناوری پیشرفته ای وجود دارد که می تواند، همزمان 4 سیگنال (صوتی، تصویری، داده و قدرت) را بر روی 1 کابل کواکسیال انتقال دهد. دوربین های HDCVI فیلم با وضوح بالا، ورودی صوتی یا میکروفون داخلی را پشتیبانی می کنند و از طریق سیگنال های کنترل با HCVR ارتباط برقرار می کنند.

علاوه بر این، سیستم داهوا فناوری Power-over-Coax را برای منبع تغذیه تولید کرده است. دوربین های HDCVI می توانند چندین مورد سیگنال را تحت پوشش خود قرار دهند و نصب و استقرار سیستم های نظارت را ساده تر کنند.

تجهیزات شبکه داهوا

شرکت داهوا در تجهیزات شبکه هم توانسته به برندی قابل اطمینان در بین کاربران تبدیل شود. مهم ترین تولید داهوا در بخش تجهیزات شبکه تکنولوژی ePoE می باشد، فناوری ePoE داهوا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کدگذاری 2D-PAM3 تولید شده و فواصل 800 متر را باسرعت 10 مگابیت در ثانیه یا 300 متر را در 100 مگابیت در ثانیه با استفاده از Cat5 یا کابل کواکسیال انتقال می دهد.

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه

 

فناوری ePoE روشی جدید برای دستیابی به انتقال مسافت طولانی بین دوربین های IP و سوئیچ شبکه ارائه می دهد. این طرح ها سبب می شود سیستم نظارت انعطاف پذیرتر تولید شوند، هم چنین این فناوری در هزینه های ساخت و ساز و کابل کشی موجب صرفه جویی می شود.

با توجه به توضیحات داده شده محصولات داهوا را می توان حرکت روبه جلوی سیستم های نظارت و امنیت در پیشرفت تکنولوژی دانست.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت داهوا تهران مراجعه فرمائید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
هایک ویژن
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته داهوا بانکداری

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید