دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین های مداربسته آنالوگ

بسیاری از رمز و رازها در مورد سیستم های امنیتی وجود دارد که اگر بخواهید یک سیستم خرید یا مدیریت یک سیستم را بر عهده داشته باشید ، فایده ای نخواهد داشت. نقطه شروع برای اکثر مردم درک تفاوت بین سیستم دیجیتال و آنالوگ و نحوه کار آن ها است.

شایان ذکر است که دوربین ها و دستگاه های ضبط همه یکسان یا حداقل به قدری شبیه به هم هستند که با چشم آموزش ندیده ، تفاوتی وجود ندارد. هنگام مشاهده یک مانیتور ، اکثر مردم یک سیستم دیجیتال را ترجیح می دهند ، چیزی که توسط بیشتر سیستم های آنالوگ قدیمی می شود.

تردیدی نیست که مناطقی که آنالوگ دارای مزیت واضحی مانند شرایط کم نور و روشنایی فلورسنت بوده است توسط دوربین های دیجیتال جدید مورد توجه قرار گرفته است ، در اصل ما در یک دوره دیجیتال زندگی می کنیم به این معنی که سیستم های آنالوگ از رده خارج می شوند و برای برخی از تولید کنندگان ، دیگر تولید نمی شود

دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین امنیتی آنالوگ چیست؟

دوربین های مداربسته آنالوگ دوربین های امنیتی آنالوگ برای ضبط تصاویر نظارتی با استفاده از یک سیستم تلویزیونی مدار بسته استفاده می شود.

این بدان معناست که تصاویر گرفته شده فقط برای اهداف امنیتی کنترل می شوند و در یک شبکه محدود قرار دارند ، نه برای پخش عمومی.

فیلم های ضبط شده در این نوع دوربین های امنیتی به صورت سیگنال آنالوگ از طریق کابل کواکسیال به DVR منتقل می شوند. اگر DVR به روتر و مودم متصل باشد ، می توان فیلم ها را از طریق اینترنت ارسال کرد و از طریق رایانه های از راه دور و سایر دستگاه ها قابل دسترسی است.

این فناوری برای کالج ها و دانشگاه ها یک تغییر دهنده بازی بود زیرا به آنها چشم بیشتری می داد تا از جرم جلوگیری کرده و از این طریق امنیت عمومی را در محیط مدرسه تقویت کند.

نمای کلی دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین های مداربسته آنالوگ یک سیستم آنالوگ شامل یک دوربین (دوربین) مجهز به تراشه CCD (دستگاه همراه شارژ) است که نوری را که برای گرفتن عکس برای پردازش می گیرد دیجیتالی می کند. برای اینکه تصویر بتواند به مانیتور یا ضبط کننده فیلم ارسال شود ، تصویر به سیگنال آنالوگ سازگار با NTSC / PAL تبدیل می شود.

برای کمک به مقایسه ، لازم به ذکر است که حداکثر رزولوشن مجاز توسط NTSC / PAL معادل 0.3 مگاپیکسل است.

اگر سیستم شما به خصوص قدیمی است ، ممکن است نوارهای ویدیویی داشته باشید که نیاز به تغییر مکرر دارند. به احتمال زیاد سیستم شما دارای یک ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) است که تصاویر ویدئویی دیجیتالی در آن ذخیره می شود. تصاویر بصورت FIFO (برای اولین بار ، برای اولین بار خاموش) بر روی یک درایور سخت ذخیره می شوند تا همیشه یک بایگانی ویدیویی درحال چرخش برای تعداد روزهای مشخص شده توسط کاربر وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه اکثر شرکتها دارای یک خط 31 نوار نزدیک به ضبط کننده خود بودند تا 30 روز به ضبط استاندارد تبدیل شود تا با تعداد روزهای ماه مطابقت داشته باشد. اندازه HDD (درایو دیسک سخت) لزوماً نشانگر خوبی در مورد تعداد روزهای ضبط شده شما نیست. کیفیت تصویر بهمراه نرخ فریم ، اندازه HDD مورد نیاز را به همراه تعداد دوربینهای مختلف را تعیین می کند

دوربین های مداربسته آنالوگ

چه زمانی دوربین های امنیتی آنالوگ معرفی شدند؟

دوربین های مداربسته آنالوگفیزیکدان روسی لئون Theremin – همچنین به دلیل اختراع thermin ، یکی از اولین ابزارهای الکترونیکی شناخته شده است – اغلب به دلیل توسعه اولین سیستم تلویزیونی مدار بسته جهان در سال 1927 اعتبار گرفته شده است. کرملین برای نظارت بر بازدیدکنندگان نزدیک است. وی حتی یک سیستم امنیتی الکترونیکی ایجاد کرد که در زندانهای Sing Sing و Alcatraz استفاده می شود.

مهندس آلمانی والتر بروخ نیز در سال 1942 فن آوری تلویزیون مدار بسته را به جلو سوق داد. او راهی را برای نظارت ایمن بر پرتاب بمب موشکی V-2 طراحی شده توسط نازی ها پیدا کرد. این اولین بار بود که از خوراک ویدئو برای نظارت بر زمان واقعی به جای پخش عمومی استفاده می شد.

در همین حال

در ایالات متحده ، پیمانکاران دولتی تجارت تجاری دوربین های مداربسته برای شرکت های امنیتی خصوصی را آغاز کردند. هنوز این سیستم ها محدود بودند. با توجه به کتابی درباره حریم خصوصی در ایالات متحده توسط لورنس کاپلو ، استادیار تاریخ در دانشگاه آلاباما ، وضوح آنها کم بود ، برای هر دوربین نیاز به یک مانیتور داشت و فقط می توانستید خبرهای زنده را پخش کنید (آنها را ضبط و ذخیره نکنید). این بدان معنی است که آنها به نظارت دائمی نیاز دارند.

استفاده تجاری از تلویزیون مدار بسته در دهه 1950 گسترش یافت. کاپلو می نویسد ، آنها برای “بررسی پیشرفت خط مونتاژ ، نگهداری انبارها ، نظارت بر بلوک های سلول زندان” و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفتند. تا آن زمان ضبط فیلم به دلیل وجود نوارهای حلقه ای به حلقه امکان پذیر بود ، اما این فناوری اغلب بیش از حد دست و پا گیر بود و تا ظهور فناوری VCR در دهه 1970 نمی توانست مفید باشد.

کاپلو توضیح می دهد که نظارت تصویری در مناطق عمومی و خصوصی در دهه 1980 و 1990 به رشد خود ادامه می دهد زیرا “راهی ارزان تر برای جلوگیری از جرم” بود. این اواخر دهه 1990 تا اوایل 2000 بود – این زمانی بود که تعداد زیاد تیراندازی در مدارس مدارس و دولت را مجبور به بهبود روشهای ایمن نگه داشتن دانش آموزان و کارکنان کرد – که این دوربین ها وارد مدارس شدند.

سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتال

کدام یک برای تجارت شما بهترین است؟

با وجود تعداد بیشماری سیستم دوربین مداربسته در بازار ، تقریباً غیرممکن است که تصمیم بگیرید بهترین راه حل برای ملک تجاری شما چیست.

افراد با طیف گسترده ای از سوالات در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن تجارت خود به طور منظم با تیم ما تماس می گیرند. یکی از سوالات متداول این است که آیا یک سیستم نظارت آنالوگ یا دیجیتال پوشش بهتری را ارائه می دهد در حالی که هنوز یک راه حل مناسب برای بودجه است

تفاوت بین آنالوگ و نظارت دیجیتال چیست؟

دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر را به یک ضبط کننده دیجیتال ضبط می کنند که فیلم را به یک قالب دیجیتال تبدیل می کند. برای مشاهده فیلم ، DVR باید به یک مانیتور یا روتر متصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود. با این حال ، مقررات دولتی برای قدرت سیگنال های آنالوگ وجود دارد.

دوربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های پروتکل اینترنت در قالب دیجیتال ضبط می کنند بنابراین فرایند تبدیل مورد نیاز نیست. داده های دیجیتالی از طریق شبکه موجود به یک ضبط کننده فیلم اختصاصی شبکه ارسال می شود و می توان از راه دور به آنها دسترسی داشت.

مزایای سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال
کیفیت تصویر نظارت بالاتری

دوربین های IP وضوح بسیار بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ ارائه می دهند. حتی بهترین دوربین های آنالوگ نیز نمی توانند کیفیت تصویر دوربین های دیجیتال را ارائه دهند. در Tecsec ، دوربین های امنیتی IP ما حداقل 1.3 مگاپیکسل دارند. این تقریباً سه برابر وضوح متوسط ​​بهترین دوربین های آنالوگ است و دیدن جزئیاتی مانند پلاک و شناسایی ویژگی های فیزیکی افراد متجاوز را آسان می کند.

سیم کشی را در سیستم دوربین مدار بسته کاهش می دهد
هنگام استفاده از نظارت دوربین دیجیتال ، مشکل سیم کشی به حداقل می رسد. دوربین های IP فقط باید به یک سوئیچ شبکه یا شبکه بی سیم متصل شوند که سیگنال ها را به NVR منتقل می کند. به این ترتیب می توانید دوربین های بیشتری را نصب کنید بدون اینکه تعداد پورت های موجود در ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) شما محدود شود.

دوربین های IP که از طریق یک سوئیچ شبکه با قابلیت Power Over Ethernet (PoE) تغذیه می شوند ، نیاز به منبع تغذیه جداگانه ای را برطرف می کند. به همین دلایل نصب سیستم های مداربسته دیجیتال بسیار ساده تر است.

دوربین های مداربسته آنالوگ

انتقال مطمئن دوربین مدار بسته

انتقال دیجیتال توسط سایر دستگاه های بی سیم آنالوگ مختل نمی شود. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال دارای رمزگذاری داخلی هستند ، اطمینان از جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به ضبط های ویدئویی شما. همچنین داده ها معمولاً در یک آرایه اضافی از سیستم دیسک های مستقل (RAID) پشتیبان تهیه می شوند که در صورت خرابی هارد دیسک پشتیبان تهیه می کند.

پوشش دوربین مداربسته بزرگ تر

به طور معمول ، دوربین های دیجیتال مناطقی را تا سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ تحت پوشش قرار می دهند. همچنین احتمال عملکرد بدون بزرگ شدن دانه زیاد بیشتر است. این بدان معناست که قیمت واحد بالاتر نصب دوربین های دیجیتال ممکن است با عدم نیاز به تعداد زیادی دوربین برای پوشش دادن کل تجارت شما ، متعادل شود.

قابلیت دسترسی از راه دور به سیستم نظارت

دوربین های IP دسترسی از راه دور به افراد آرامش خاطر هنگام تعطیلات یا کار در خارج از کشور را می دهد. مشاهده تصاویر نه تنها امکان پذیر است ، بلکه می توانید موقعیت دوربین را از مکانی دور کنترل کنید.

تجزیه و تحلیل دقیق دوربین های مداربسته

دوربین های دیجیتال تجزیه و تحلیل ویدئویی بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ ارائه می دهند ، از جمله توانایی پرچم گذاری حرکت غیر معمول و ارسال هشدار به مالک. توانایی آن در خواندن داده ها همچنین امکان جستجوی فعالیت در یک منطقه خاص روی تصویر را فراهم می کند.

سیستم های مدار بسته آنالوگ به طور گسترده ای یک سیستم منسوخ شده از سیستم های امنیتی در نظر گرفته می شوند ، بطوریکه دوربین های مدار بسته دیجیتال در همه جبهه ها – از جمله هزینه – به طور فزاینده ای رقابت می کنند

کدام یک از گزینه های امنیتی بهتر است؟

پاسخ به این سال ساده نیست ، زیرا در هر دو سیستم دوربین امنیتی آنالوگ و دیجیتال مزایا و معایبی وجود دارد. اگر قصد تصمیم گیری دارید ، از این جوانب مثبت و منفی آگاه باشید و آنها را متناسب با نیازهای کسب و کار خود بسنجید.

دوربین های امنیتی آنالوگ
مزایا
هزینه:

دوربین های آنالوگ تمایل دارند هزینه کمتری ، حتی گاهی بسیار کمتر از دوربین دیجیتال خود به ازای هر دوربین داشته باشند.

سادگی:

تنظیم و درک DVR برای اکثر افراد آسان تر است. این یک واحد با یک هزینه است و نصب آن کمی ساده تر است.

الزامات پهنای باند پایین:

پرونده های ویدیویی ضبط شده آنالوگ معمولاً کوچکتر هستند و به جای LAN از طریق کواکس به DVR منتقل می شوند ، بنابراین انتقال آنها به اندازه پهنای باند نیست و از شبکه شما مالیات چندانی ندارد. بعلاوه ، DVR ها معمولاً فقط اطلاعات را منتقل می کنند و از پهنای باند هنگام کسی که ویدیو را مشاهده می کند استفاده می کنند ، نه به صورت ثابت تر

گزینه های طراحی بیشتر:

با داشتن طیف گسترده تری از طرح های دوربین آنالوگ ، ممکن است با هزینه کمتری یک مدل دوربین با تمام ویژگی های مورد نیاز خود را راحت تر پیدا کنید.

معایب
کابل کشی:

از آنجا که دوربین ها باید از طریق کابل به منبع تغذیه و DVR متصل شوند ، شما تمایل دارید سیم های زیادی برای اداره کردن داشته باشید ، حتی اگر از کابل هایی که به صورت ویدیو و برق بسته می شوند استفاده می کنید. بعلاوه ، کابل های کواکس معمولاً به تنهایی گرانتر از نمونه های Cat 5 یا 6 هستند که برای سیستم های دیجیتال استفاده می شود.

کیفیت تصویر:

کیفیت تصویر در دوربین های آنالوگ بسیار پایین است. امروزه اکثر تلفن های هوشمند از وضوح بالاتری برخوردار هستند. در نتیجه ، ممکن است جزئیات از راه دور دانه ریز باشد ، شناسایی مشکوک بالقوه در یک حادثه با اعتماد به نفس بالا دشوار است. علاوه بر این ، هیچ بزرگنمایی دیجیتالی وجود ندارد. اگر بخواهید در مورد ویدیوی آنالوگ روی چیزی بزرگنمایی کنید ، به احتمال زیاد تصویری حتی تار و دانه دار خواهید داشت.

منطقه تحت پوشش:

به طور معمول ، دوربین های مدار بسته آنالوگ دارای دید دید بسیار باریک تری نسبت به دوربین دیجیتال خود هستند ، بنابراین ممکن است به تعداد بیشتری از آنها برای پوشش منطقه مورد نیاز خود نیاز داشته باشید.

محدودیت های موقعیت یابی:

از آنجا که دوربین های آنالوگ باید به DVR متصل شوند ، شما مجبورید این دوربین ها را در محدوده معقولی از دستگاه نگه دارید ، در غیر اینصورت خطر اطمینان از اتصال را کاهش می دهید. در نتیجه ، شما محدودتر می شوید در جایی که می توانید دوربین های خود را قرار دهید.

محدودیت های پورت:

DVR ها فقط تعداد زیادی پورت روی خود دارند ، بنابراین فقط می توانید تعداد محدودی دوربین را به آنها متصل کنید. اگر می خواهید از این تعداد بیشتر شوید ، احتمالاً باید DVR دوم را دریافت کنید.

قابلیت بی سیم :

واقعیت این است که سیستم های بی سیم آنالوگ به دلیل مقررات دولت در مورد فرکانس های آنالوگ و قدرت سیگنال ، خیلی خوب کار نمی کنند. در نتیجه ، سایر دستگاه های بی سیم و حتی نور فلورسنت می توانند سیگنال ویدئویی را مختل و تحریف کنند.
رمزگذاری: سیگنال های آنالوگ را نمی توان رمزگذاری کرد ، به طور معمول صحبت می شود ، به این معنی که برای چشمهای ناخواسته مشاهده سیگنال آسان تر است.

سیستم های دوربین امنیتی دیجیتال

مزایا
کیفیت تصویر:

کیفیت تصویر از دوربین های امنیتی دیجیتال به طور قابل توجهی بالاتر از آنالوگ است و بسیاری از دوربین ها قادر به ضبط و انتقال فیلم با کیفیت بالا هستند. به علاوه ، دوربین های دیجیتال به احتمال زیاد از ویژگی های بزرگنمایی دیجیتال برخوردار هستند که می تواند مسافت بزرگنمایی را بیش از 100 فوت داشته باشد.

Coverage Area:

یک دوربین دیجیتال منفرد می تواند منطقه ای را پوشش دهد که به سه یا حتی چهار مورد مشابه آنالوگ نیاز داشته باشد. در نتیجه ، شما ممکن است به دوربین کمتری نیاز داشته باشید و بتوانید نظارت امنیتی را در مناطق وسیع تری حفظ کنید.

کمتر کابل مورد نیاز است:

به جای اینکه هر دوربین را به صورت جداگانه با برق وصل کنید و سپس هر دوربین را به DVR متصل کنید ، سیستم های دیجیتال می توانند چندین دوربین را به یک سوئیچ متصل کنند ، و سپس تمام دوربین های موجود در سوئیچ را می توان با یک اتصال به NVR متصل کرد کابل

موقعیت یابی یا محدودیت های پورت:

از آنجا که برای اتصال به NVR فقط دوربین ها باید به شبکه LAN شما متصل شوند ، شما دیگر با فاصله دوربین و ضبط کننده فیلم محدود نخواهید شد. از آنجا که NVR مبتنی بر نرم افزار است و پورت ندارد ، شما همچنین می توانید این محدودیت را برطرف کنید.

Power over Ethernet (PoE):

سوئیچ های Power over Ethernet کابل های سیگنال شما را قادر می سازد تا برق دوربین ها را نیز تأمین کنند و نیاز به آن کابل های اضافی را کاهش می دهد.

قابلیت بی سیم:

سیستم های دوربین امنیتی دیجیتال در عملکرد در یک شبکه بی سیم بسیار خوب عمل می کنند. آنها در معرض انواع مشابه تداخل که بر نمونه های مشابه آنها تأثیر می گذارد نیستند ، بنابراین در صورت تمایل می توانید به راحتی یک خوراک زنده را از مکان های دورتر مشاهده کنید.

رمزگذاری:

در بسیاری از دوربین های امنیتی دیجیتال رمزگذاری تعبیه شده است ، بنابراین اطلاعات شما از ابتدای سفر تا پایان امن تر است.

معایب

عوارض راه اندازی:

اگر شبکه را از قبل راه اندازی نکنید و سوئیچ ها روی آن نصب شده باشد ، بدون توجه به اینکه به طور کلی به کابل های کمتری احتیاج دارید ، می تواند هزینه و هزینه ای را که در نصب دوربین مدار بسته شما ایجاد می کند ، افزایش دهد.

هزینه اولیه بالاتر:

هزینه دوربین و تجهیزات (به غیر از کابل) در مقایسه با نمونه های آنالوگ آنها به صورت جداگانه بیشتر است (اگرچه ممکن است به تعداد کمتری از آنها نیاز داشته باشید ، بنابراین ممکن است هزینه ها متعادل شود).

الزامات پهنای باند بالا:

سیستم های دوربین امنیتی IP معمولاً به پهنای باند بسیار بیشتری نسبت به آنالوگ نیاز دارند. بین وضوح بالاتر و نرخ فریم بالاتر ، حتی با فشرده سازی ، شما در حدود 720 کیلوبیت بر ثانیه هستید و این قبل از بررسی دوربین های جدیدتر با وضوح مگاپیکسل است. در نتیجه ، این می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

شرایط ذخیره سازی:

وضوح بالاتر و نرخ فریم بالاتر به معنای پرونده های بزرگتر است ، بنابراین برای قرار دادن آنها به فضای ذخیره سازی بیشتری در هارد دیسک خود نیاز خواهید داشت

در ادامه نمونه ای از دوربین های مدار بسته آنالوگ را برای شما آورده ایم:

دوربین داهوا hfw 1200 t p

دوربین داهوا hfw 1200 t p مجهز به سنسور تصویر سی ماس 1/2.7 اینچ ، کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل و رزولوشن 1920(H)×1080(V) میباشد. این محصول دارای سیستم اسکن Progressive ، شاتر الکتریک با سرعت بالا با حداقل نور محیط است. دید در شب در این محصول با فاصله 30 متر و کنترل به صورت دستی و اتومات میباشد. همچنین دارای دید در شب هوشمند با 1 ال ای دی است. لنز این محصول از نوع ثابت با دهانه BOARD IN و فاصله کانونی 3.6 میلی متر میباشد. سطح حفاظت در این دوربین داهوا مدل 1200tp IP67 بوده و دارای بدنه با جنس الومینیوم است. استاندارد IP67 خاصیت ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر اب را القا میکند.

دوربین مداربسته

سنسور تصویر 1/2.7″ CMOS
حداکثر پیکسل 1920(H)×1080(V), 2MP
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکتریک

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on
نسبت سیگنال بر نویز More than 65dB
فاصله دید در شب Up to 30m (98feet)
کنترل دید در شب Auto / Manual
تعداد ال ای دی 1

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.85
زاویه دید H: 87.5° (103°, 54.7°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس

500mm (900mm, 2000mm)

19.69” (35.43″, 78.74”)

فاصله دوری

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.

DORI

Definition

Distance
Detect

25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 37m(122ft)

3.6mm: 53m(175ft)

6mm: 80m(262ft)

Observe

63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 15m(49ft)

3.6mm: 21m(70ft)

6mm: 32m(105ft)

Recognize

125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 8m(25ft)

3.6mm: 11m(35ft)

6mm: 16m(52ft)

Identify

250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 4m(12ft)

3.6mm: 5m(17ft)

6mm: 8m(26ft)

پن/شیب/چرخش

محدوده

Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

رزولوشن 1080P (1920×1080)
فرم ریت 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی ویدیو 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز/شب Auto (ICR) / Manual
OSD منو Multi-language
حالت BLC BLC / HLC / DWDR
ضد نور DWDR
کنترل گین AGC
کاهش نویز 2D
وایت بالانس Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max 3.6W (12V DC, IR on)

محیط

شرایط عملیاتی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
حفاظت و مقاومت IP67

ساختار

بدنه Aluminium
ابعاد 176mm×72.4mm×72.5mm (6.93″×2.85″×2.85″)
وزن خالص 0.36kg (0.79lb)
وزن ناخالص 0.46kg (1.01lb

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1400DP

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1400DP 

این دوربین مداربسته درای سنسور تصویر سی موس و اسکن سیستم پیشرفته که دارای 2 نسخه شاتر الکتریکی می باشد که در نسخه PAL می تواند 1/25~1/100000s در ثانیه پردازش کند و در نسخه NTSC می تواند 1/30~1/100000s در ثانیه می تواند شروع به پردازش کند و نیز این دوربین مداربسته دارای ابعاد (9.52″×۳.۵۶″×۳.۵۶″) می باشد و نیز برای خرید و مشاوره برای این محصول به کارشناسان ما در شرکت علم و صنعت مراجعه فرمایید

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید

H: 76.4° (۴۸.۶°/۳۶.۳°)
V: 41.6° (۲۷.۹°/۲۰.۳°)
فوکوس خودکار N/A
فاصله فوکوس نزدیک

۱۴۰۰mm (2500mm/4500mm)

۵۵.۱” ( ۹۸.۴”/۱۷۷.۲”)

فاصله دوری

DORI

Definition

Distance
Detect

۲۵px/m

(۸px/ft)

۳.۶mm: 80m(262ft)

۶mm: 120m(394ft)

۸mm: 160m(525ft)

Observe

۶۳px/m

(۱۹px/ft)

۳.۶mm: 32m(105ft)

۶mm: 48m(157ft)

۸mm: 64m(210ft)

Recognize

۱۲۵px/m

(۳۸px/ft)

۳.۶mm: 16m(52ft)

۶mm: 24m(79ft)

۸mm: 32m(105ft)

Identify

۲۵۰ppm

(۷۶px/ft)

۳.۶mm: 8m(26ft)

۶mm: 12m(39ft)

۸mm: 16m(52ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰°

Tilt: 0° ~ ۸۷°

Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدیو

رزولوشن ۴MP (2560×۱۴۴۰)
فرم ریت ۲۵/۳۰fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی ویدیو ۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز/شب Auto (ICR) / Manual
منو او اس دی Multi-language
حالت بی ال اس BLC / HLC / DWDR
حالت دبلیو وی ار DWDR
کنترل خودکار نور AGC
کاهش نویز دیجیتالی ۲D
حالت بالانس سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهی نامه ها

گواهی نامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا N/A

برق

منبع تغذیه ۱۲V DC ±۳۰%
مصرف برق Max 5.5W (12V DC, IR on)

شرایط محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی -۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
سطح محافظت IP67

بدنه

جنس Aluminium
ابعاد ۲۴۱.۸mm×۹۰.۴mm×۹۰.۴mm (9.52″×۳.۵۶″×۳.۵۶″)
وزن خالص ۰.۵۸kg (1.28lb)
وزن ناخالص ۰.۷kg (1.54lb)

دوربین مدار بسته آنالوگ یا دیجیتال

در زمان خرید دوربین مدار بسته معمولا شما دو انتخاب اصلی دارید
دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال ؟ . قیمت و پیچیدگی دو مشخصه
اصلی می باشد که به شما کمک می کند که کدام یک از دوربین های مدار بسته
را انتخاب کنید . در زیر به مزیت های هر یک به صورت جداگانه اشاره کرده ایم :

مزیت های دوربین های دیجیتال به نسبت دوربین های مدار بسته آنالوگ به
این صورت است که این دوربین ها دارای وضوح بسیار بالایی دارد . می توانند
جزئیات بهتری را به ثبت برساند ، همچنین این دوربین ها قابلیت این را داند که
محدوده وسیع تری را پوشش می دهد  . دوربین های دیجیتال قابلیت پخش مجدد
را نیز دارد و این قابلیت بسیار قوی تر از دوربین های مدار بسته آنالوگ می باشد .

مزیت های دوربین های آنالوگ در مقایسه با دوربین های مدار بسته دیجیتال
این است که این دوربین ها ارزان تر ، نگهدار آسان ، محدود نبودن کابل کشی مشاهده فیلم به صورت آنی اشاره نمود .

ویژگی دوربین های مدار بسته با کیفیت

بهتر است قبل از خرید دوربین های مدار بسته به مشخصات اصلی و کلیدی آن
توجه کنید و با توجه به نیاز خود دوربین را با مشخصاتی که مطابق با نیاز شما
می باشد خریداری نمایید .

سازگار بودن با محیط :

دوربینی را باید خریداری کنید که با شرایط محیط سازگار باشد ، اگر قصد دارید دوربین
مدار بسته را برای محیط بیرون استفاده کنید بهتر است از دوربینی استفاده کنید که
با شرایط بیرون سازگار باشد و در برابر آب و یا گرما مقاوم باشد .

کنترل از راه دور :

یکی از قابلیت های دوربین مدار بسته این است که دارای کنترل از راه دور باشد برای
این کار می توانید از اپلیکیشن و اینترنت استفاده کنید و تصاویری که ضبط می شود را
در هر مکانی که می خواهید مشاهده کنید . معمولا این دوربین ها به نسبت دوربین های
معمولی گران تر می باشند .

اندازه مناسب :

یکی از ویژگی های دوربین های مدار بسته این است که دوربینی انتخاب کنید که متناسب
با ابعاد مورد نیاز شما باشد اگر شما قصد دارید برای مساحت بزرگ استفاده کنید باید دوربینی
انتخاب کنید که مساحت بزرگی دارد و اگر می خواهید برای مکان کوچکی استفاده کنید بهتر است
دوربینی را انتخاب کنید که اندازه کوچکتری دارد . دوربین ها در ابعاد کوچکتر به نسبت دوربین ها
با ابعاد بزرگتر زیباتر و مدرن تر می باشند .

شناسایی حرکت :

یک سری از دوربین های مدار بسته هستند که قابلیت این را دارند که حرکت را شناسایی
کنند و در صورت لزوم  و خطر آن را به کاربر اطلاع دهند . تمامی دوربین های مدار بسته
این قابلیت راندارند و  این دوربین ها برای مکان هایی استفاده می شود که امنیت بالا نیاز
دارند و به طبع با توجه به قابلیتی که دارد هزینه بیشتری دارد .

ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید.
دوربین های مداربسته آنالوگ
نوشتهٔ پیشین
نماینده انحصاری دوربین مداربسته پاناسونیک در ایران
نوشتهٔ بعدی
کاربرد دوربین مداربسته حرارتی

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید