در این مطلب قصد داریم مفصلا درباره دوربین یو نی ویو با شما عزیزان صحبت کنیم.

دوربین یو نی ویو

دوربین یو نی ویو

برای خرید دوربین های مداربسته یو نی ویو می توانید با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

پیشرفت روز افزون دوربین های مداربسته ، باعث تنوع زیادی در مدل و کاربردهای آنان شده است. یونی ویو به عنوان برندی شناخته شده که با تولید محصولات با کیفیت ، یکی از پیشرو ترین برند ها در ساخت تجهیزات تصویری میباشد.

ما میخواهیم در این مقاله مفصلا درباره این برند و دوربین های یونی ویو با شما صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی معتبر و تخصصی درباره این برند موفق هستید حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • تاریخچه یونی ویو چیست ؟
  • تجهیزات ساخته شده یونی ویو چیست ؟
  • ویژگی های دوربین یونی ویو چیست ؟
  • جمع بندی مطلب

 

تاریخچه یونی ویو چیست ؟

اگر شما هم در زمینه تجهیزات شبکه ای و تصویری دارای اطلاعات باشید حتما نام شرکت یونی ویو و تجهیزات شناخته شده این شرکت را بارها و بارها شنیده اید. یونی ویو به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده چینی در زمینه ساخت تجهیزات آی تی و تصویری در طی سالهای اخیر بسیار شناخته شده در سطح جهان است.

در سال 2011 این شرکت فعالیت خود را رسما در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصویری با کیفیتی باور نکردنی آغاز کرد. این برند قدرتمند به گونه ای پیشرفت کرد که امروزه یونی ویو و دوربین هایش یکی از قطب های اصلی ساخت تجهیزات تصویری در دنیا شناخته شده است.

تاریخچه یونی ویو چیست ؟

تاریخچه یونی ویو چیست ؟

شعار این برند “ایمنی بهتر ، دنیای بهتر” است ، هدف اصلی آنان تبدیل شدن به بزرگترین شرکت ساخت تجهیزات تصویری است که در حال حاضر میتوان این هدف را برای این شرکت در نظر گرفت.

یونی ویو که بر پایه مشتری مداری و استفاده از خلاقیت و نوآوری های پیشرو با پیشرفت تکنولوژی در سطح جهان است. با ساخت لوازم تصویری با کیفیت و قدرتمند ، همواره از شما و محیط کار و خانه شما مراقبت خواهد کرد.

یونی ویو با انجام پروژه های بزرگ در سطح جهان نام خود را در سطح بین الملل جاودان کرده و نقش بسزایی در افزایش امنیت محیط های تجاری و دولتی را ایفا میکند. بی شک دوربین های یونی ویو محافظانی بسیار شناخته شده و صاحب قدرت هستند. در ادامه بیشتر با امکانات و تجهیزات این دوربین ها آشنا میشویم.

 

تجهیزات ساخته شده یونی ویو چیست ؟

ساخت دوربین مدار بسته برای پارکینگ ها :

حتما برای شما هم پیش آمده در خانه یا محل کار و یا حتی در مراکز عمومی قصد پارک در پارکینگ های عمومی را داشته باشید. مثلا ممکن است شما برای مدتی به سفر رفته و جایی برای نگهداری از خودرو خود نداشته باشید.

در این حالت پارکینگ های دولتی گزینه ای بسیار مناسب برای شماست. امنیت پارکینگ ها بر دو عامل اصلی تضمین خواهد شد ، نگهبانی و استفاده از تجهیزات امنیتی ، این روزها در پارکینگ ها ، حتی پارکینگ خانه ها ، استفاده از دوربین مداربسته جهت ارتقای امنیتی بسیار متداول شده است.

ساخت دوربین مدار بسته برای پارکینگ ها :

ساخت دوربین مدار بسته برای پارکینگ ها :

 

یکی از بهترین گزینه های موجود استفاده از دروبین یونی ویو برای پارکینگ شماست. اگر شما خواهان افزایش ضریب امنیتی محل زندگی یا کار خود هستید. احتیاج به استفاده از برندی دارید که شناخته و مورد اعتماد باشد.

در اینجا یونی ویو به کمک شما خواهد آمد. یونی ویو با ساخت تجهیزات نظارتی بسیار قدرتمند با ساخت دوربین مدار بسته برای پارکینگ ها وظیفه افزایش امنیت محل زندگی شما را بر عهده خواهد گرفت. این روزها حتی در پارکینگ های دولتی و مراکز خرید استفاده از این برند برای امنیت خودرو ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شما در حال مطالعه مقاله دوربین یو نی ویو هستید

دوربین برای مراکز بزرگ خرید :

شما در مراکز خرید غیر از خرید احتیاجات خود خواهان چه هستید ؟ شاید این سوال برای شما در ابتدا گنگ باشد اما جوابی که شاید به آن اهمیتی داده نشود یا در وهله اول زیاد به آن توجه نشان ندهید ، امنیت است.

اگر شما در محیطی ناامن قرار بگیرید ، دیگر چندان اهمیتی به خرید های خود نمیدهید چه بسا سعی میکنید از داشته هایتان محافظت کنید. منظور این است یکی از نیازهای مراکز خرید ، رفع نیاز امنیت کارکنان و مشتریان است. شما در محیطی آرام و امن به راحتی و با آسودگی خاطر میتوانید خریدی لذت بخش را انجام دهید.

شرکت یونی ویو با ساخت دوربین های مدار بسته فوق العاده با کیفیت ، مراکز خرید را در برابر ناامنی های ناگهانی از قبیل دستبرد و … محافظت خواهد کرد. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده است که با درصد زوم بالا و قابلیت تشخیص چهره افراد میتواند جرائمی مانند دزدی را به حداقل برساند.

اگر شما برای محل کار یا فروشگاه خود نیاز به دوربینی قدرتمند دارید ، شک نکنید دوربین های یونی ویو گزینه ای مناسب برای شماست. استفاده از این دوربین ها در گیت های ورود و خروج و همچنین در محیط کاری شما ، میتواند درصد امنیت شما و کارکنانتان را به طرزی شگفت انگیز افزایش داده ،و از شما مراقبت کند.

دوربین برای مراکز بزرگ خرید :

دوربین برای مراکز بزرگ خرید :

دوربین های مداربسته و امنیتی بانک :

امنیت در بانک اولین قدم برای جلب اعتماد مشتریان و کارکنان آن است. این روزها سیستم های بانکی باید حتما تحت نظارت یک سیستم امنیتی مجرب و قدرتمند باشند. دوربین های یونی ویو این امکان را به صاحبان بانک ها میدهد تا از اموال سپرده گذاران خود با دقت بسیار بالایی محافظت کنند. شما اگر در بانکی که سرقت زیاد است یا امنیت بالایی ندارد سرمایه گذاری نخواهید کرد.

ما میخواهیم در این قسمت مقاله به معرفی دوربین های ضد سرقت یونی ویو بپردازیم. این دوربین ها کاملا مناسب با محیط های بانکی طراحی شده و درصد امنیت شما را ارتقا میدهد.

دوربین های یونی ویو این روزها در سراسر جهان در بانک های مختلف و مطرح استفاده میشود. پوشش گسترده این دوربین ها باعث بهبود کار کارمندان و  افزایش رضایت مشتریان در سیستم های بانکی شده است.

دوربین مداربسته یونی ویو برای ساختمان :

حفاظت از محل زندگی چقدر برای شما اهمیت دارد ؟ آیا شما در ساختمانی بدون امنیت حاضر به زندگی هستید ؟ با متصل نمودن دوربین های مداربسته یونی ویو میتوانید محل زندگی خود را امن کنید. یونی ویو با ساخت دوربین های دید در شب و با کارایی بسیار بالا ، میتواند محیطی امن را برای زندگی شما ایجاد کند.

دوربین های مداربسته ساختمانی یونی ویو این قابلیت را دارند که حتی شمارش افرادی که وارد ساختمان شده اند را در اختیار شما قرار داده و با قابلیت تشخیص چهره قوی حتی در شب با نورهایی کم نیز میتوانید جزییات چهره افراد را تشخیص داده و آنها را تفکیک کنید. دوربین های یونی ویو سالهاست در حوزه امنیتی ساختمان ها به کار گرفته میشود و به کمک مدیران ساختمان ها و مراکز خرید و … می آید.

 

ویژگی های دوربین یونی ویو چیست ؟

در این بخش میخواهیم به توضیح قابلیت های دوربین های یونی ویو بپردازیم. در ادامه با ما باشید.

ویژگی های دوربین یونی ویو چیست ؟

ویژگی های دوربین یونی ویو چیست ؟

دید در شب :

یکی از بهترین قابلیت های دوربین های مدار بسته است. قابلیت دید در شب به شما امکان میدهد بتوانید در شب و با نور کم به راحتی چهره افراد و جزییات آنان همچنین پلاک ماشین ها را تشخیص دهید.

این قابلیت که بسیار مناسب برای شناسایی افراد است درصد زیادی از سرقت ها و تخلفاتی که در شب ممکن است رخ بدهد را کاهش داده و امنیت سازمان یا محل کار و زندگی شما را بسیار بالا میبرد.

این دوربین ها میتوانند تمامی اطلاعات ورودی را ذخیره و به راحتی در اختیار شما قرار دهند. با دوربین هایی که قابلیت دید در شب را دارند دیگر نمیتوانید نگران نور کم در محیط و عدم شناسایی افراد باشید. با این دوربین ها روز و شب برای شما چندان تفاوتی نخواهد داشت.

شما در حال مطالعه مقاله دوربین یو نی ویو هستید

تشخیص چهره :

تشخیص چهره از دیگر امکانات دوربین های یونی ویو است. این دوربین ها با قدرت  بسیار بالا و وضوحی عالی میتوانند چهره افراد را حتی در فواصل زیاد اسکن کرده و در حافظه خود نگهداری کنند. شاید در ابتدا منظور این قابلیت را زیاد متوجه نشوید. مثلا در یک مرکز خرید یا بانک تصور کنید روزانه 100 مراجعه میکنند اما در دوربین های قدیمی شما شاهد 300 ورود و خروج هستید.

این بدان معناست که افرادی ورود و خروج چند باره داشته اند. در این حالت شما باید برای پیدا کردن یک فرد تمامی ورودی ها و خروجی ها را چک کنید. اما با قابلیت تشخیص چهره افراد ، دوربین میتواند چهره افراد را شناسایی کرده ، همچنین برای جست و جوی بهتر شما این اطلاعات را در اختیار قرار دهد. با این قابلیت دیگر نگران زمان زیادی که برای هر ورودی و خروجی باید چک کنید نخواهید بود. کافیست فرد مورد نظر را پیدا کرده و تمامی رفت و آمدها وی را بررسی کنید.

تشخیص ورود غیر مجاز :

تصور کنید شما در محل کار خود دارای محدوده ای که برای عموم غیر مجاز است ، باشید. در این حالت وظیفه دوربین فقط فیلم برداری رفت و آمدهای افراد نیست. بلکه میتوانید با قابلیت تشخیص ورود غیر مجاز از ورودهای غیر مجاز جلوگیری به عمل آورده و فورا متوجه فرد خاطی باشید.

با این قابلیت به محض ورودی غیر مجاز فرد خاصی شناسایی میشود و دوربین با هشدارهایی در مانیتورینگ ، تلفن یا ایمیل مسئولین امنیت و نظارت را با خبر خواهد کرد. این قابلیت خود به تنهایی میتواند تعریف جداگانه ای از افزایش امنیت در محیط باشد. در واقع با این امکانات احتمال ورودهای غیرمجاز و سرقت های احتمالی به  حداقل رسیده و شما را برای حفظ امنیت بهتر یاری خواهند کرد.

پایداری در شرایط جوی :

یکی از مشکلاتی که در دوربین های مداربسته قدیمی وجود داشت. امکان قطع شدن در شرایط جوی بارانی یا برفی و یا فیلم برداری با کمترین کیفیت بود. این خود میتواند شرایط ایده آل برای یک ورود غیر مجاز یا دستبرد به اموال فرد را مهیا کند.

دوربین های مداربسته یونی ویو این قابلیت را دارند که در شرایط ناپایدار جوی به راحتی فیلم برداری کرده و با ریزترین جزییات تمامی رفت و آمدها را در نظر بگیرند. همچنین مشکل قطع شدن شبکه در این دوربین ها به حداقل رسیده است. دیگر نگران باد و باران یا شرایط جوی ناگهانی نباشید. با دوربین های یونی ویو شما همواره بر محیط مد نظر خود مسلط خواهید بود.

شما در حال مطالعه مقاله دوربین یو نی ویو هستید

وضوح بالا :

یکی دیگر از مزایای دوربین های یونی ویو وضوح بالای آن در محیط هایی با نور کم است. اگر شما دوربین را در محلی با نور کم نصب کنید میتوانید با این ویژگی دوربین های یونی ویو تصاویر و فیلم هایی رنگی با وضوح بسیار بالا داشته باشید.

هدف اصلی شرکت های تجهیزات امنیتی ، ارتقا سطح امنیت مشتریان در همه نوع شرایطی است. دیگر نگران محیط های بسته با نور کم باشید زیرا این دوربین ها برای همین منظور طراحی شده اند و به راحتی میتوانند شما را برای ایجاد امنیتی بیشتر یاری کنند. همچنین اگر در هر شرایطی دچار قطعی ناگهانی برق شدید ، با این قابلیت میتوانید از محیط محافظت کنید.

قابلیت راهرو :

شاید شنیدن این اسم سوال هایی برای شما ایجاد کند. اصلا کار اصلی این قابلیت چیست ؟ اگر شما دوربین مدار بسته را برای راهروهای هتل ها یا بیمارستان ها نصب کنید. با این قابلیت میتوانید مسافت طولانی کل راهرو را در تصویر داشته باشید ، این دوربین ها میتوانند تمامی راه رو ها را برای شما پوشش دهند و از آنها حفاظت کنند.

همچنین قابلیت نمای 360 درجه که مکمل قابلیت راهروست میتواند شما را با وضوح 12 مگاپیکسلی دوربین از زاویه بالا تمامی محیط از قبیل انبار و … را پوشش دهد. این قابلیت ها در کنار هم میتواند شما را برای همیشه از بابت امنیت بالا یاری دهد.

اطلاعات :

ذخیره اطلاعاتی یکی دیگر از ویژگی های دوربین های یونی ویو است. اینکه دوربین های شما توانایی اتصال به شبکه را داشته باشند و بتوانند اطلاعات خود را ذخیره یا در اختیار اشخاص مجاز قرار دهند ، مزیتی است که بر امنیت محیط می افزاید.

شما همچنین میتوانید یک نفر را ادمین و اطلاعات برای شخص ادمین ارسال شود. قادر هستید اطلاعات را با سرچ قدرتمند و هوشمند این دوربین ها به سرعت پیدا کرده و بعضی از آنان را از سایر جدا کنید.

فرد ادمین یا تعیین کننده اصلی قادر است کسانی را که میخواهد به سطوح دسترسی به اطلاعات برساند و یا آنان را از دسترسی خود منع کند. البته دوربین های تحت شبکه پیوسته با خطر نفوذ نیز دست و پنجه نرم میکنند.

اما درصد ذخیره سازی اطلاعات در دوربین های یونی ویو بسیار بالاست و این اتفاق ممکن است هیچ گاه رخ ندهد. به هر حال وظیفه امنیت اطلاعات بر عهده فرد ادمین خواهد بود.

اطلاعات :

اطلاعات :

زوم بالا :

یکی از مواردی که پیوسته درباره دوربین های مدار بسته سوال میشود ، قدرت زوم آنان است. اینکه دوربین تا چه اندازه میتواند زوم کند ؟ دوربین های یونی ویو قابلیت زوم اپتیکال تا 55 برابر را خواهند داشت. این قابلیت برای دوربین های مدار بسته در فضای بسیار وسیع در نظر گرفته میشود.

مانند فرودگاه ها و… با این قابلیت بسیار قوی شما با کمترین افت کیفیت نمایی بسیار واضح از فضای گسترده ای را پیوسته دریافت خواهید کرد. همچنین با قابلیت تعقیب سوژه در این دوربین ها شما میتوانید به راحتی فرد مد نظر را پیدا و تحت تعقیب قرار دهید. همانطور که گفتیم این قابلیت ها مکمل یکدیگرند و در کنار هم میتوانند درصد قابل توجهی از امنیت را افزایش داده و در اختیار شما نیز قرار دهند.

شما در حال مطالعه مقاله دوربین یو نی ویو هستید

شمارش افراد :

برای محیط های بزرگ تجاری یا یک کسب و کار ممکن است تعداد افراد وارد شده و خارج شده برای صاحبان کار مطرح باشد. این قابلیت در دوربین های یونی ویو به سادگی و با درصد امنیت بالا وجود دارد.

شما میتوانید شمارشی از افرادی که در محیط کاری شما وارد یا خارج شده اند را در اختیار داشته باشید. مثلا برای کسانی یا محیط هایی که باید بعد از اتمام کار محل را ترک کنند ، کسی مجوز ماندن را نخواهد داشت این قابلیت بشدت توصیه میشود. با این قابلیت با کمترین دردسر میتوانید ارباب رجوع و کارکنان خود را تحت نظر بگیرید.

شمارش افراد :

شمارش افراد :

ضبط در حالت قطعی برق :

یکی از مشکلاتی که در دوربین های نسبتا قدیمی تر وجود داشت. این بود که با قطعی برق ، دوربین از کار افتاده و دیگر قادر به ضبط اطلاعات نبود. در دوربین های یونی ویو قابلیت جدیدی برای امنیت بیشتر رونمایی شد.

در این دوربین ها اگر محل مورد نظر یا برق دوربین به هر دلیلی قطع شود. دوربین تصاویر ارسالی خود را بر روی یک کارت حافظه ذخیره کرده و تا زمان اتصال مجدد به برق و ارسال داده ها به شبکه ، اطلاعات را روی کارت حافظه ذخیره خواهد کرد.

این یکی از بهترین ویژگی های بیان شده برای دوربین های مدار بسته است. در طی این سال ها که دوربین های مدار بسته وارد حوزه امنیتی سازمان و کسب و کارها شده است.

خیلی از موارد مشاهده شد که از حالت قطعی برق سو استفاده های زیادی شده و سرقت ها ، عاملان نفوذی به راحتی با قطعی برق بهره میبردند. ما به شما این مژده را خواهیم داد که با قطعی برق دیگر نگران نفوذ افراد غیر مجاز نخواهید بود.

ضبط در حالت قطعی برق :

ضبط در حالت قطعی برق :

جمع بندی مطلب

سالهاست دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت سازمان یا خانه های مسکونی استفاده میشوند. با پیشرفت دنیای بی انتهای تکنولوژی صنعت تجهیزات نظارتی نیز دستخوش پیشرفت ها و تغییرات بسیاری شده است.

دوربین های مدار بسته یونی ویو که در طی سالهای اخیر یکی از مشهورترین نوع دوربین های مدار بسته به شمار میرود. با تکیه بر امکانات بسیار قدرتمند خود در سراسر دنیا ، در خانه ها و حتی دستگاه های دولتی مورد استفاده قرار میگیرد.

جمع بندی مطلب

جمع بندی مطلب

این شرکت به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 2011 آغاز کرده و همواره صدر نشین برندهای نظارتی و تصویری است. دوربین های یونی ویو مناسب با هر نوع کاربردی دست به ساخت دوربین های مداربسته ای کرده است که دارای امکانات بسیار گسترده ای هستند.

دوربین های مداربسته برای فرودگاه ها ، بانک ها ، مراکز خرید ، انبار و پارکینگ ها و … تمامی گزینه های استفاده شده برای شرکت های یونی ویوست ، و در این حوزه دست به ساخت طیف وسیعی از تجهیزات شبکه ای و نظارتی زده است.

 دیگر نباید نگران راهروهای طویل ، فضاهای کاری بسیار گسترده نباشید

زیرا این دوربین ها با بهره گیری از قابلیت های بیشماری که دارند به راحتی میتوانند چهره افراد را شناسایی و یا حتی یک سوژه را تحت تعقیب قرار دهند. برای این امکانات بسیار گسترده لازم است بسته به نوع کاربردی که مد نظر خود دارید و با توجه به محیط مد نظر خود ، بهترین مدل را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

فرض کنید در دستگاه های دولتی یا محل کار شما منطقه ای غیرمجاز وجود دارد و شما باید حتما از ورود افراد غیر مجاز ممانعت به عمل بیاورید. با دوربین های مداربسته یوی ویو میتوانید با تکیه بر قابلیت تشخیص ورود غیر مجاز ، افراد خاطی را به محض ورود شناسایی کرده و همچنین برای افراد مسئولین هشدارهای خاصی را ارسال کنید.

همچنین با قدرت بالای این دوربین ها توانایی تشخیص چهره و تشخیص پلاک ماشین ها حتی در فواصل بسیار دور را انجام دهید. زوم اپتیکال تا 55 برابری این دوربین ها میتواند شفافیت و کیفیت اصلی را برای شما حفظ کرده و محدوده های بسیار وسیع را برای شما کنترل کند.

شما در حال مطالعه مقاله دوربین یو نی ویو هستید

دوربین های یونی ویو با توجه به کاربردهای مورد انتظار دارای قابلیت های بسیار زیادی است.

بهتر است قبل از خرید حتما از مشاورین کمک گرفته و بهترین مدل را برای خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

وضوح بالای این دوربین ها و شفافیت و پایداری آنان در شرایط نامناسب جوی گام بزرگی در جهت ارتقای دنیای دوربین های مداربسته امنیتی برداشته است.

همچنین با این دوربین ها دیگر نمیتوانید نگران قطعی برق باشید زیرا با تکیه بر ویژگی ضبط در زمان عدم اتصال به برق میتوانید همواره از محیط مد نظر خود حفاظت کنید.

با قابلیت اتصال به شبکه ها میتوانید افرادی را مجاز و یا عده ای را غیر مجاز برای دسترسی به داده های دوربین مدار بسته تعیین کنید البته یک فرد به عنوان ادمین اصلی باید وجود داشته باشد و تعیین کننده جایگاه دیگر افراد در سطوح مختلف دسترسی باشد.

از اینکه تا پایان مقاله دوربین یو نی ویو ما را همراهی کردید بسیار متشکریم

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته مارک پلیس
نوشتهٔ بعدی
دوربین مخفی ساعت دیواری

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید