دوربین bullet 4G و موفقیت در سال 2022

دوربین bullet 4G و موفقیت در سال 2022

 

 

دوربین bullet 4G یک اختراع استثنایی از فناوری در حوزه نظارت امنیتی است. دوربین‌های امنیتی 4G بر روی فناوری مبتنی بر سیم‌کارت یا سلولی کار می‌کنند که فاقد سیم یا سایر پدیده‌های اتصال است. یک دوربین bullet 4G بر چالش های امنیتی املاک دوردست پیروز می شود، به خصوص اگر یک ساختمان در حال ساخت، انبار ایزوله یا خانه ای در جنگل دارید که سالی یک بار برای مهمانی یا استراحت از آن بازدید می کنید. شما می‌توانید همه این مکان‌ها را به سادگی با استقرار یک دوربین bullet 4G که بر روی داده‌های سلولی کار می‌کند و انرژی را از طریق باتری‌ها مصرف می‌کند، ایمن کنید. بنابراین، از بین بردن وابستگی برق، LAN، و سایر اتصالات سیمی به عملکرد.

 

دوربین bullet G4

 

توری برای کشف فناوری پشت کار دوربین های 4G Bullet

 

دوربین bullet 4G یک دستگاه نظارت امنیتی ایده آل برای مکان های داخلی و خارجی است. این گونه دوربین ها در شبکه های 4G-LTE و 3G بدون نیاز به NVR یا DVR کار می کنند. دوربین‌های bullet 4G مجهز به شیار سیم‌کارت برای ذخیره ایمن داده‌های ضبط‌شده، مداخله سخت‌افزار متصل را برای سازماندهی یا ذخیره ویدیوها و تصاویر گرفته شده قطع می‌کنند.

دوربین‌های 4G Bullet مانند 4G bullet دوربین‌های امنیتی هوشمند مبتنی بر سیم‌کارت، سیستم‌های نظارت تصویری حرفه‌ای هستند که برای خانه‌ها، مکان‌های تجاری، وسایل نقلیه عمومی، شهرها و مکان‌های عمومی بهترین عملکرد را دارند. این دستگاه به صورت شبانه روزی عمل می کند تا فید ویدیویی زنده را از مناطقی که برای نظارت نصب شده است پخش کند، و به شما امکان می دهد هر حرکتی را در ملک خود نظارت کنید.

 

عوامل متمایز کننده دوربین های bullet 4G

 

دوربین‌های bullet 4G برای نظارت امنیتی با مواد مستحکم در ظاهری شیک و هوشمند طراحی شده‌اند که نصب آن‌ها را از طریق سقف، دیوار یا میله آسان می‌کند. این دوربین‌ها که بر روی شبکه Wi-Fi یا 4G کار می‌کنند، فیلم‌ها و تصاویر را با دقت بسیار بالا و وضوح نمایشگر درجه بالا برای وضوح بیشتر ویدیو پخش می‌کنند. دوربین‌های bullet 4G دارای ویژگی فشرده‌سازی ویدیویی داخلی هستند، یعنی فشرده‌سازی H264 که اندازه ویدیوی ضبط‌شده را به‌طور خودکار در طول ذخیره‌سازی فشرده می‌کند. در عوض مصرف پهنای باند را کاهش می دهد که منجر به کاهش هزینه پهنای باند و صرفه جویی در فضا و هزینه بیشتر می شود.

 

قدرت نظارت بیشتر

دوربین‌های مداربسته امنیتی bullet 4G عملکردها و نوآوری‌های درخشانی را اجرا می‌کنند که برای کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات ایجاد می‌کند. بیایید کاوش کنیم تا بفهمیم:

ساعت هوشمند AI/ML در ملک: دوربین‌های مانیتورینگ 4G امکان پخش بی‌درنگ صدا و تصویر را در فضای ابری فراهم می‌کنند. شبکه 4G با قابلیت انتقال پرسرعت ویدئوهای زنده را با کمترین اختلال و تأخیر پخش می کند. این دوربین از تجزیه و تحلیل ویدئویی زنده برای رمزگشایی داده های ضبط شده به اطلاعات برای درک مشکل دنیای واقعی استفاده می کند.

نکته مورد استفاده: یک دوربین مدار بسته امنیتی می تواند اختلال در منطقه نظارت را تجزیه و تحلیل کند، یک تهدید بالقوه را تشخیص دهد و اعلان های فوری را برای پاسخگو ارسال کند تا وضعیت را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

قابلیت تصمیم‌گیری سریع: دوربین‌های bullet 4G به پاسخ‌دهندگان کمک می‌کنند تا با جمع‌آوری، مرتب‌سازی، فیلتر کردن و تجزیه و تحلیل داده‌های ضبط‌شده، تصمیم‌های سریع و خودبه‌خودی بگیرند.

دقت تشخیص سنسور: دوربین‌های bullet 4G دارای حسگرهای هوشمند مانند تشخیص چهره و تشخیص حرکت هستند. این ویژگی‌ها نتیجه یا چیزی را که ما هشدارهای امنیتی می‌نامیم بر اساس الگوریتم‌های یادگیری عمیق داخلی ایجاد می‌کنند. از آنجایی که این یک فناوری هوشمند خودکار برای شناسایی چهره های عجیب یا حرکت غیرعادی در اطراف ملک شماست، احتمال هشدارهای کاذب تقریباً صفر است. در نتیجه، این دوربین‌های هوشمند پهنای باند را برای راه‌اندازی موارد مثبت کاذب هدر نمی‌دهند و از ایجاد سردرگمی برای پاسخ‌ دهندگان در مورد اعتماد یا عدم اعتماد به زنگ هشدار جلوگیری می‌کنند.

هر ماشینی که با سرعت زیاد حرکت می کند، حرکت انسان به جلو و عقب، صورت ناشناخته که مکرراً از ورودی شما یا دوربین امنیتی نگاه می کند، همه چیز توسط یک دوربین گلوله 4G در زمان واقعی ضبط و تجزیه و تحلیل می شود. این تضمین می کند که شما و اشیای با ارزش شما در تمام طول روز و شب و با یا بدون حضور شما محافظت می شوند.

 

دوربین‌های bullet 4G دارای مزیت دیگری از استقرار بدون سیم هستند که دامنه کاربرد و کاربرد آن را در جریان اصلی گسترش می‌دهد. شما می توانید یک دوربین مداربسته امنیتی 4G بر روی وسیله نقلیه خود نصب کنید تا افراد، رانندگان، کالاها و سایر اشیاء با ارزش را در حال حرکت ردیابی کنید که در غیر این صورت با دوربین های متصل به سیم امکان پذیر نیست.

نوشتهٔ پیشین
دوربین bullet IP داهوا 4K IPC-HFW4800E
نوشتهٔ بعدی
دستورالعمل بازنشانی رمز عبور NVR و DVR

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید