روش های مشاهده ضبط دوربین های مداربسته

روش های مشاهده ضبط دوربین های مداربسته

دوربین مدار بسته به شما امکان نظارت از راه دور از محل خود را می دهد. آنها استفاده از مانیتور و دوربین را برای ضبط مناسب تبدیل می کنند.

دوربین امنیتی

بسته به سیستمی که راه‌اندازی کرده‌اید، همچنین می‌توانید آنچه را که در زمان واقعی اتفاق می‌افتد، مشاهده کنید. تمام فیلم‌ها از دوربین‌های امنیتی است که در محل نصب خواهید کرد.

دوربین های مدار بسته به عنوان یک بازدارنده برای هرکسی که بخواهد در محل شما فعالیت های غیرقانونی انجام دهد عمل می کند. با دیدن دوربین ها، احتمالاً سارق به خانه یا محل کار شما نفوذ نمی کند.

نصب یک سیستم دوربین مداربسته می تواند به شما امکان نظارت بر فعالیت های جاری در محل کار یا خانه خود را بدهد. وقتی می دانید که همیشه در حال وقوع است چه چیزی به شما آرامش می دهد. در صورت سرقت ، شما فیلمی برای کمک به پلیس در حل جرم خواهید داشت.

اما هنگامی که فیلم را در اختیار دارید، به تجهیزات مناسب برای بررسی آن نیاز دارید

دوربین های مدار بسته چگونه کار می کنند؟

دوربین مدار بسته به این معنی است که همه ضبط‌ها در یک شبکه مستقل انجام می‌شوند. با تصویری معمولی شما که برای عموم پخش می شود متفاوت است. شما معمولا یک سیستم دوربین مدار بسته را در محل کار یا منزل خود نصب می کنید.

هنگامی که ضبط‌ها را در اختیار دارید، می‌توانید آنها را به شکل دیجیتال، روی ابر یا روی نوارها ذخیره کنید.

تجهیزات ضروری برای بررسی دوربین مداربسته

  1. ضبط لپ تاپ یا کامپیوتر

با پیشرفت تکنولوژی، می توانید ضبط های دوربین مدار بسته را از طریق لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود مشاهده کنید. با اتصال به اینترنت، می توانید به راحتی به هر فیلمی که در فضای ذخیره سازی ابری دارید دسترسی داشته باشید.

مزایای استفاده از لپ تاپ یا رایانه شخصی بسیار زیاد است. چنین مواردی عبارتند از:

راه اندازی و پیکربندی آسان است و به حداقل تلاش شما نیاز دارد. برای دسترسی به فیلم باید نرم افزار دوربین مدار بسته مربوطه را دانلود کنید. هنگامی که برنامه را راه اندازی می کنید، دسترسی به فیلم شما به آسانی کلیک بر روی دکمه پخش است. ضبط‌ها دارای تاریخ‌های متفاوتی هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی فیلم‌ها را تا جایی که نیاز دارید مشاهده کنید.

می توانید چندین دوربین را از روی صفحه نمایش لپ تاپ یا رایانه شخصی مشاهده کنید.

شما امکان اتصال وب کم و IP را دارید

لازم نیست یک اتاق کامل را برای تجهیزات دوربین مداربسته خود اختصاص دهید. به عنوان مثال، یک لپ تاپ اندازه کوچکی دارد و می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

یک باتری دارای مزیت عمر باتری طولانی است، به این معنی که مجبور نیستید آن را مانند رایانه شخصی روشن کنید.

چه از فضای ذخیره‌سازی ابری یا محلی استفاده کنید، ضبط و ذخیره‌سازی داده‌ها آسان است.

هیچ محدودیتی در مورد نوع لپ تاپ یا رایانه شخصی که می توانید استفاده کنید وجود ندارد. با این حال، اگر از فضای ذخیره‌سازی محلی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری ضبط‌ها حداقل به مدت یک ماه در اختیار دارید.

  1. مانیتور دوربین مداربسته

به یک مانیتور دوربین مداربسته فکر کنید، دقیقاً مانند یک گیرنده تلویزیون. تنها قابلیت هایی که دریافت نمی کنید مدارهای تنظیم هستند. برای دریافت تصاویر با وضوح بالا، باید روی یک سیستم دوربین مدار بسته خوب سرمایه گذاری کنید. با وضوح بالا، تصاویر واضح تری دریافت می کنید.

توجه داشته باشید؛ شما مجبور نیستید روی یک مانیتور جداگانه سرمایه گذاری کنید زیرا می توانید از تلویزیون خود برای مشاهده فیلم استفاده کنید. فروشنده می تواند به شما در مورد مراحل صحیحی که باید هنگام تنظیم آن بردارید، راهنمایی کند.

  1. ضبط ویدیوی دیجیتال (DVR)

ضبط کننده فیلم دیجیتال عملکردهای چندگانه یک مالتی پلکسر و VCR را انجام می دهد. شما به راحتی می توانید ویدئوهای آنالوگ را با DVR مناسب به دیجیتال تبدیل کنید.

این به عنوان بخشی از یک هارد دیسک است که به شما امکان می دهد فیلم را از یک یا چند دوربین ضبط کنید.

با DVR، ذخیره‌سازی ویدیو، نرم‌افزار و هارد دیسک را در یک بسته دریافت می‌کنید. شما نوع ضبط مورد نظر خود را تعیین می کنید.

این می تواند یک جریان مداوم یا جریان هایی باشد که برای شروع ضبط به حسگرهای حرکتی وابسته هستند. هنگامی که تمام فیلم ها را در DVR دارید، برای مشاهده فیلم به مانیتور دوربین مداربسته یا رایانه شخصی خود نیاز دارید.

شما همچنین می توانید از اینترنت از طریق اتصال ADSL برای مشاهده ضبط استفاده کنید. به دنبال مواردی باشید که امکان فشرده‌سازی ویدیو را فراهم می‌کنند تا بتوانید از فضای ذخیره‌سازی خود بهتر استفاده کنید.

  1. فیلم ابری

ضبط فیلم در فضای ابری ایده آل است زیرا از فضای ذخیره سازی محلی استفاده نمی کنید. شما باید یک حساب ابری برای دستگاه تنظیم کنید.

  1. تلفن همراه

این امکان وجود دارد که از گوشی هوشمند خود برای نظارت بر فیلم های دوربین مداربسته خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه مربوطه را دانلود کنید و نظارت از راه دور در دسترس شما خواهد بود. مهمترین مزیت این است که به دلیل اندازه کوچک تلفن می توانید به فیلم در هر جایی دسترسی داشته باشید.

  1. نرم افزار دوربین فیلمبرداری

هنگام خرید سیستم های دوربین مداربسته، فروشندگان اغلب فیلم های ویدئویی را به عنوان بخشی از بسته ارائه می دهند. این شما را از نیاز به جستجوی دستگاه های شخص ثالث نجات می دهد.

اکثر آنها عملکرد را از طریق وب سایت های خود ارائه می دهند. این راحتی را فراهم می کند و مقداری در هزینه شما صرفه جویی می کند. هنگام خرید، ببینید با خرید سیستم چه مزایای اضافی به دست خواهید آورد. از درخواست اطلاعات در مورد نحوه ضبط و مشاهده فیلم از فروشنده نترسید.

نحوه عملکرد سنسورها در دوربین های IP

دوربین IP یک دوربین مدار بسته دیجیتالی است که به شبکه متصل می شود. این دوربین مدار بسته شامل یک سنسور نوری ، لنز ، مدارهای پردازش فیلم و یک پورت شبکه است.

سنسور ها بخش مهمی از دوربین مدار بسته هستند. دوربین مدار بسته IP شامل یک سیستم ضبط ویدئو ، نرم افزار مدیریت فیلم ، سوئیچ های شبکه و سیستم های نمایش رایانه ای است.

جدیدترین سنسورها ، سنسور های CMOS هستند که وضوح بسیار بالاتری نسبت به سنسورهای آنالوگ قدیمی ارائه می دهند. وضوح تصویر ارتباط مستقیمی با تعداد پیکسل ها دارد.پیکسل ها واحد های سازنده یک تصویر دیجیتالی هستند و زیاد بودن تعداد پیکسل ها قطعا باعث داشتن وضوح تصویر بالا می شود.

نصب سیستم های امنیتی:

اگر شما سیستم امنیتی خود را در محل مناسبی نصب کرده باشید ،  امکان دزدی از خانه و یا محل کار خود را به صفر رسانده اید و همه وسایل و اشیاء زیر نظر شماست و اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد ، تحت کنترل شما.

با نصب یک دوربین مدار بسته در محل افراد می توانند به راحتی به مسافرت و سفر های کاری خود بپردازند.چون در هر جای دنیا که باشید

،می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شده و منزل یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید.اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت اتصال به گوشی ها را دارند و افراد می توانند نه تنها دوربین محیط را زیر نظر بگیرند ، بلکه می توانند به تنظیمات خود دوربین مدار بسته نیز دسترسی داشته باشند.

دوربین های مدار بسته را می توان یک عامل بازدارنده بسیار خوب در برابر جرم و جنایت دانست.ولی باید گفت که دوربین های مدار بسته تا حدود زیادی می توانند امنیت را تامین کند و درصد دزدی و سرقت را به صفر برسانند.

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته:

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بسیار آسان و راحت است.اگر کسی در استفاده از دوربین های مدار بسته نا توان باشد ، می تواند از دفترچه راهنمای دوربین مدار بسته خریداری شده کمک بگیرند.

در هنگام خرید توجه داشته باشید  که حتما دوربین مدار بسته خریداری شده دفترچه راهنما داشته باشد.دفتر چه راهنمای دوربین های مدار بسته به طور معمول و عادی همراه با دوربین مدار بسته تحویل داده می شود.دوربین های مدار بسته فقط برای امنیت نصب نمی شوند.

از دوربین های مدار بسته می توان برای انجام کار های دیگر نیز استفاده کرد.برای مثال برای نظارت به کودکان و سالمندان و یا نظارت بر کارکنان.

در هنگام استفاده از دوربین های مدار بسته ، دوربین مدار بسته در حال ثبت و ضبط فیلم است.در صورت دزدی و دستبرد به اموال شما ، می توانید از فیلم ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته استفاده کنید و با تحویل آن به پلیس سارق را بیابید.

فیلم دوربین مدار بسته خود دلیل محکمی است که از شما سرقت شده و در صورت شناسایی چهره با استفاده از دوربین مدار بسته ، متوجه شوید که سارق کی بوده.

نصب دوربین مدار بسته:

نصب یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد دوربین مدار بسته است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

دوربین مدار بسته بی سیم:

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند

و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنی که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهید از آن استفاده کنید

سازگار باشد.دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

دوربین های مدار بسته با سیم:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.

بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

نصب دوربین های مدار بسته در مکان مناسب:

بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

دوربین های مدار بسته دام بهتر است یا دوربین های مدار بسته بولت؟

هر دو دوربین برای یک سری شرایط در نظر گرفته شده اند و می توانند ویژگی های منحصر به فرد خودشان را ارائه بدهند ، بنابراین نمی توان گفت که کدام دوربین مدار بسته بهتر است و می تواند کارایی بیشتری نسبت به نوع دیگر داشته باشد.

مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهند.

دوربین های با کیفیت ساده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.

ادامه توضیحات:

در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته دام یا بولت باید در نظر داشته باشید که دوربین مدار بسته خود را می خواهید در کجا نصب کنید.اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در داخل منزل و یا محل کار خود نصب کنید ، باید از دوربین مدار بسته دام استفاده کنید

و اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در محیط های بیرونی مانند خیابان ، بیرون مغازه و منزل نصب کنید باید از دوربین مدار بسته بولت استفاده کنید.

دلیل متفاوت بودن مکان نصب دوربین مدار بسته بولت و دام ساختار آنها است.ساختار دوربین های مدار بسته دام و بولت را طوری در نظر گرفته اند که دوربین مدار بسته بولت فقط در محیط های بیرونی و دوربین های مدار بسته دام فقط در محیط های درونی قرار بگیرند.

البته بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

اعتماد به دوربین های مدار بسته:

ما نمی توانیم به نگهبانان اعتماد کنیم ، ولی می توانیم به دوربین های مدار بسته اعتماد کنیم.زیرا آنها فیلم ضبط شده در محیط را با تمام جزئییات و بدون اشکال و یا کمبود به ما تحویل می دهند.ما می توانیم به فیلم و چشمان خود اعتماد کنیم. بنابراین دوربین های مدار بسته از لحاظ اعتماد نیز گزینه مناسبی هستند.

دوربین مداربسته پروتک

دوربین مداربسته پروتک

امروزه با توجه به  اینکه پیشرفت وسیع تکنولوژی حفظ امنیت به شکل مدرن تغییر یافته

یکی از مهم ترین نکات برای حفظ امنیت،نظارت بر دارایی ها و اموال با بارزش است

که درین خصوص استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

که یکی از قابل توجه ترین این برند ها،دوربین مدار بسته پروتک می باشد.

دوربین مداربسته پروتک

دوربین مداربسته پروتک

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

در ادامه به معرفی مختصری از محصولی از این برند می پردازیم:

دوربین مداربسته پروتک

دوربین مداربسته آی پی بالت پروتک ۸۰۲۰

این دوربین دارای حسگر تصویر  Sony CCD است.

حداقل روشنایی آن 0LUX می باشد.

رزولوشن آن در حالت رنگی ۷۰۰TVL است

از قابلیت های AES,BLC,AGC,DWDR و گرفتن تصویر با حداقل میزان روشنایی پشتیبانی می کند

دارای لنز ثابت ۳/۶ میلی متری است

شامل منوی OSD می باشد

سطح حفاظت آن IP66 است که دوربین را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می کند:

جنس بدنه این دوربین فلزی است

دارای ۲۴ عدد LED مادون قرمز

و دید در شب آن به ۲۰ متر می رسد

پس از آشنایی با این محصول به سراغ مطالبی پیرامون دوربین های مداربسه می رویم:

باورهای غلط در مورد دوربین مداربسته

برای هرکسی که هرگز سیستم امنیتی دوربین مداربسته در ملک خود نصب نکرده باشد ، تنها تجربه ای که از دوربین مدار بسته داشته اید دیدن آن در فیلم ها است. به همین دلیل ، افسانه های زیادی در طول سال ها در مورد دوربین مدار بسته ایجاد شده است. در این مقاله ، ما ۷ مورد از رایج ترین باور های غلط دوربین مداربسته را مرور می کنیم ، که یک بار و برای همیشه مسائل را تنظیم می کنیم.

دوربین مداربسته پروتک

دوربین مدار بسته توسط هر کسی قابل نصب است

این افسانه ممکن است واقعیتی در مورد آن داشته باشد

اما دلایلی وجود دارد که این امر نیز کاملاً درست نیست. اگرچه هر کسی می تواند از نظر فنی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته را نصب کند

چرا شما می خواهید فقط به کسی اعتماد کنید که چنین کاری را انجام دهد؟

افراد با امید به محافظت از دارایی های خود دوربین مدار بسته را

در ملک خود نصب می کنند ، با اجازه دادن به شخصی که هیچ تجربه ای برای نصب ندارد

ممکن است ناخواسته دوربین را در مکانی کمتر از ایده آل تنظیم کنند. ترس از تماشای تصاویر دوربین های مداربسته پس از سرقت را تصور کنید

اما متوجه می شوید که دوربین برای شناسایی مجرم یا حتی بدتر از آن تنظیم شده است و مانعی برای دیدن هر نقطه از ورود به ملک شما است.

برای اطمینان از نصب صحیح دوربین نظارتی

همیشه بهتر است نصبی را استخدام کنید

که سال ها تجربه نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته را

داشته باشد تا از سیستم امنیتی شما بیشترین بهره را ببرد.

دوربین مدار بسته فقط برای افراد ثروتمند است

ناخودآگاه ممکن است فکر کنید که داشتن یک سیستم امنیتی در ملک خود چیزی است

که صرفاً برای افراد بسیار ثروتمند یا برای املاک تجاری پس انداز می شود

شما فکر می کنید که این بخشیده می شود زیرا بسیاری از فیلم ها تمرکز خود را

بر روی سیستم های امنیتی پیچیده ای می گذارند که در لوکس ترین خصوصیات قابل تصور قرار دارند.

اما چرا دوربین مداربسته فقط برای افراد ثروتمند مناسب است؟

اگر وظیفه اصلی نظارت بر نصب در املاک شما محافظت از دارایی شما

و همچنین هر فردی در ملک است

مهم نیست که چقدر ثروتمند باشید

آرامش خاطر این امر بی ارزش است. چه ثروتمند باشید و چه نباشید ، باید مواردی وجود داشته باشد

که بخواهید از آن در ملک خود محافظت کنید

خواه این خانواده شما باشد و یا هر نوع عتیقه یا میراث خانوادگی که به راحتی قابل خرید نیست.

بعلاوه ، لازم نیست که یک سیستم مداربسته فوق العاده گران باشد. بسیاری از شرکت ها می توانند

نصب یک سیستم نظارتی با کیفیت بالا و قیمت های بسیار مناسب را ارائه دهند

اگر می خواهید از دارایی خود در برابر مجرمان بالقوه محافظت کنید

ایده خوبی است که با یک شرکت نصب دوربین مداربسته در منطقه خود صحبت کنید

تا قبل از اخراج به عنوان ذخیره شده برای ثروتمندان ، از هزینه آن مطلع شوید.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

فروش دوربین مداربسته چینی

فروش دوربین مداربسته چینی:

در این مطلب ، قصد توضیح در ارتباط با فروش دوربین مداربسته ی چینی را داریم. شرایط اخذ نمایندگی از برند های مختلف چینی را با یکدیگر بررسی کرده و هر آنچه در این زمینه به کار شما آید را توضیح خواهیم داد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید با فروش دوربین های مدار بسته ی چینی.

فروش دوربین مداربسته چینی

فروش دوربین مداربسته چینی

برای خرید دوربین مداربسته می توانید ابتدا با مشاوران و متخصصان شرکت علم و صنعت مشورت بگیرید و سپس اقدام به خرید دوربین مداربسته چینی کنید.

فروش دوربین مداربسته چینی: برخی از سوالات رایج و مطرح شده در این زمینه به قرار زیر است:

  1. برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
  2. برند های چینی که دوربین مدار بسته تولید می کنند چه می باشد؟
  3. شرایط اخذ نمایندگی از دوربین های برند چینی چه می باشد؟

چین کشوری است که در چند دهه ی اخیر رشد قابل توجه ای در صنعت و تکنولوژی های دنیا داشته و مهد برند های بسیاری است که در جهان جایگاه خود را به اثبات رسانده اند. یکی از کالا های مطرحی که این کشور تولید کننده ی آن می باشد دوربین های مدار بسته می باشد که به تازگی بر بلندای پله های رقابت در بین دیگر برند های مطرح دنیا ایستاده است. از ین رو همراه ما باشید تا با پاسخ به این سوالات ، مقاله ی ” فروش دوربین های مدار بسته ی چینی ” را به اتمام برسانیم.

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

فروش دوربین مداربسته چینی: اگر شما قصد خرید دوربین های مدار بسته را دارید ، در ابتدا باید کاربری مورد نظر خود را با توجه به شرایط و محیط اطراف خود مشخص کنید. برای مثال قصد تهیه ی دوربین مدار بسته برای منازل مسکونی دارید یا اداره جات یا مجتمع های تجاری! کیفیت مورد نظر خود را مشخص کرده و با توجه به بودجه ی مورد نظر خود اقدام به خرید مناسب ترین دوربین مدار بسته کنید.

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

 

فروش دوربین مداربسته چینی: ولی اگر شما فروشنده ی دوربین مدار بسته هستید و یا قصد دارید به تازگی فروش دوربین های مدار بسته را شروع کنید باید به موارد زیر دقت داشته باشید و آن ها را اعمال کنید.

شما باید اطلاعات کلی از ساختار و قطعات دوربین های مدار بسته در دسترس داشته باشید. نحوه ی نصب دوربین را یاد داشته باشید یا با افراد ماهر در این زمینه در ارتباط باشید.

شما باید تمامی نیاز های بازار را شناخته و با اکثر برند ها آشنایی داشته باشید. بتوانید نکات مثبت و منفی هر برندی را تشخیص داده و امکان سنجی های لازم را انجام دهید. در این راه می توانید از تجربیات افراد متخصص بهره برده و تصمیم گیری کنید.

شرکت های وارد کننده محصولات را شناسایی کرده و با آن ها ارتباط بر قرار کنید. از کلیه ی اطلاعات و شرایط آن ها با خبر شوید و آن ها را با شرایط خود مقایسه کنید.

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

فروش دوربین مداربسته چینی: برند های موجود را دنیا را در زمینه ی دوربین های مدار بسته پیدا کنید. کارایی ها و قابلیت های هر برندی را با توجه به قیمت های تمام شده ی آن ها بررسی کنید و تحقیق کنید که در بازار چه تعداد مشتری خواهد داشت؟ آیا با توجه به قایلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در کالا در بازار طرفدار پیدا می کند و یا خیر؟

حتما شرایط محیط و قیمت های ارز را در این راستا در نظر بگیرید. برندی را انتخاب کنید که شرایط محیطی و نوسانات ارزی بر قیمت ، ورود کالا و قطعات جزیی آن تاثیری نداشته باشد.

اگر قصد دارید برندی را به تازگی وارد کنید حتما از نیرو های توانمند بازاریاب برای معرفی محصول استفاده کنید تا بتوانید به سرعت توجه مشتریان را به کالای خود جلب کرده و موفق شوید.

در این راستا برپایی نمایشگاه ها ، تیزر های و بنر های تبلیغاتی، تخفیف ها و شرایط ویژه برای جلب نظر مشتریان نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود و شما را سریع تر در این راستا به اهدافتان نزدیک خواهد کرد.

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

برند های چینی که دوربین های مدار بسته تولید می کنند چه می باشد؟

فروش دوربین مداربسته چینی: امروزه چین مهد کارخانه های بسیاری از برند های مطرح دنیا می باشد که محصول ان برند ها را تحت لیسانس کشور مورد نظر تولید کرده و به بازار عرضه می کند . اما برند های مطرح خود کشور چین به شرح زیر می باشد :

بهترین و زبانزد ترین دوربین مدار بسته ی چینی از برند ” هایک ویژن ” می باشد که به سرعت در حال رشد است و در بازار های جهانی بسیار شناخته شده است.

برند دیگری که به دنیا صادر می شود و جایگاه خود را در بین مشتریان بین المللی دارد برند ” داهوا ” می باشد.  این برند در زمینه ی تولید کالا های نطارتی امنیتی کارنامه ای درخشان دارد.

برند مطرح دیگر که در چند سال اخیر مطرح شده و در اختیار سایرین قرار گرفته است برند ” یونی ویو ” می باشد که با به کارگیری قابلیت های بسیار جدید و کارآمد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

لازم به ذکر است این برند ها جزو رده های گرن قیمت محصولات قرار می گیرند. چرا که قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فردی را این شرکت ها به کار گرفته اند .

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

نوشتهٔ پیشین
مزیت سیستم های امنیتی تجاری داهوا
نوشتهٔ بعدی
تشخیص مختصات تصویر در Axis PTZ داهوا

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید