همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی

ششمین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی

ششمین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی
حضور مدیر عامل علم و صنعت در ششمین همایش بین المللی “مدیریت فروش و بازاریابی
ششمین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی با حضور ۵ سخنران و استاد برجسته جهانی پروفسور مالکوم مک دونالد،استیو ون آپرن ،آندرو گریفیتس ،دکتر جان کالوگر اکیس ،اندی پریستون ،در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما روز پنچ شنبه برگزار شد.


موضوعات ارائه شده در این همایش:

۱- تکنیک های و روش های افزایش مشتریان جدید،حفظ مشتریان موجود و ایجاد انواع برنامه های وفاداری مشتریان
۲-گام های ایجاد رابطه گرم و صمیمی با مشتریان و نهایی سازی فرایند فروش در ۵ گام ساده
۳-یادگیری کلمات جادویی و موثر در اقناع سازی و بهره گیری از “مثلث اثر” در فروش
۴-خریداران دروغ می گویند!حقه ها و ترفند های خریداران را بشناسید تا به آنها راحت تر و بیشتر بفروشید.
۵-فروش متمایز!قوانین،مقررات و روش های جدید روانشناسی برای فروشندگان!بهترین سال فروش خود را تجربه کنید!
۶-شناسایی ۷ شاخص رفتاری در انسان ها جهت درک و شناخت احساسات و فرایند های تصمیم گیری در خرید
۷-یادگیری روش “شخصیت شناسی”۶۰ ثانیه ای و مصاحبه قدرتمند و رهبری مذاکرات موثر در فروش
۸-اهمیت و چگونگی ساخت داستانی جذاب و داستان سرایی برای افزایش فروش
۹- خروج از جنگ قیمت ها و ورود به فروش با قیمت گران و بالا-روش ها ،تکنیک ها و ساختار های جدید قیمت گذاری

برگزارى موفق ” ششمین همایش بین المللى فروش و بازاریابى” با حضور ٧۵٠ مدیر موفق کشور

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
جلوگیری از هک دوربین مدار بسته
نوشتهٔ بعدی
حضور شرکت علم و صنعت درنمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید