قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR1108HS-8P-S3/H

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2104HS-4KS2

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2104HS-4KS2

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2104HS-4KS2:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل DH-NVR2104HS-4KS2 دارای 4 کانال است. دارای وزن خالص 0.8 کیلوگرم بوده و دارای 2 جایگاه USB بوده و دارای پروتکل های HTTP/HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, RTSP, UDP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, DDNS, IP Search(Support Dahua IP camera, DVR, NVS and etc.), P2P است. دارای قابلیت صدای دو طرفه بوده و از رزولوشن های 8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P پشتیبانی می کند.

سیستم

پردازنده Dual-core embedded processor
سیستم عامل Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین IP 4/8 Channel
صدای دو طرفه 1 Channel Input, 1 Channel Output, RCA

نمایش

پورت 1 HDMI, 1 VGA
وضوح HDMI: 3840×2160, 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
VGA: 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
ظرفیت 1ch@8MP 30fps, 4ch@1080P 30fps
نمایشگر چند صفحه ای

OSD

4CH: 1/4
8CH: 1/4/8/9
ضبط Camera title, Time, Camera lock, Motion detection, Recording

فشرده سازی

وضوح Smart H.265+/H.265/Smart H.264+/H.264
رکورد 8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P/ D1&etc.
بیتریت 80Mbps
ضبط 16Kbps ~ 20Mbps Per Channel
فاصله ضبط Manual, Schedule (Continuous, MD (Motion Detection), Alarm, IVS)
تشخیص و آلارم 1~120 min (default: 60 min), Pre-record: 1~30 sec, Post-record: 10~300 sec

رویدادها

تشخیص ویدیویی Recording, PTZ, Tour, Video Push, Snapshot, and Screen Tips
ورودی آلارم Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18),

and Tampering

خروجی Relay N/A
پخش و پشتیبان گیری N/A

پخش

جستجو 1/4
پخش Time /Date, MD and Exact Search

(accurate to second)

حالت پشتیبان گیری Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
پشتیبانی USB Device/Network

پشتیبانی

شبکه Onvif, RTSP

پورت

PoE 1 RJ-45 port (10/100Mbps)
شبکه N/A
پورت فیبر نوری HTTP/HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, RTSP, UDP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, DDNS, IP Search(Support Dahua IP camera, DVR, NVS and etc.), P2P
حداکثر دسترسی کاربر N/A
اتصال به گوشی 128 users
قابلیت ها iPhone, iPad, Android
ذخیره سازی ONVIF 2.4, SDK, CGI

هارد داخلی

HDD 1 SATA III port, up to 10 TB for a single HDD. The maximum HDD capacity varies with environment temperature
eSATA Single
پورت کمکی N/A

یو اس بی

RS232 2 ports (1 Rear USB2.0, 1 Front USB2.0)
RS485 N/A
برق N/A

منبع تغذیه

مصرف برق Single, DC12V/2A
<3W (without HDD)

محیط

دما برای فعالیت -10°C to +55°C (+14°F to +131°F), 86–106kpa
شرایط نگهداری 0°C to +40°C (+32°F to +104°F), 30–85% RH

وزن و ابعاد

ابعاد (W×D×H) Compact 1U, 260 mm × 224.9 mm × 47.6 mm

(10.2″ × 8.9″ × 1.9″)

وزن خالص 0.8 kg (1.76 lb) (without HDD)
وزن ناخالص 1.6 kg (3.53 lb) (without HDD)

گواهینامه ها

CE EN55032, EN55024, EN50130-4, EN60950-1
FCC Part 15 Subpart B, ANSI C63.4-2014
UL UL60950-1

گزینه های مختلف دوربین مداربسته:

هدف همه سیستم های امنیتی از نوع دوربین مداربسته ضبط فیلم است. این دوربین ها زمانی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند که محل کسب و کار شما در منطقه ای با جرم و جنایت بالا باشد. با این حال ، در محیط های صنعتی ، دوربین های مدار بسته نیز معمولاً برای نظارت بر محیط هایی که برای انسان مناسب نیستند ، مورد استفاده قرار می گیرند و عملکرد های افراد متفاوت را ضبط می کنند.در اینجا انواع مختلفی از دوربین های امنیتی را که استفاده می شوند معرفی می کنیم:

دوربین های مدار بسته سیمی:

دوربین های امنیتی سیمی از یک سری کابل استفاده می کنند که فیلم را منتقل کنند و آن فیلم را به مانیتور منتقل می کنند. وقتی برد انتقال بیش از 300 متر باشد ، گیربکس ممکن است ضعیف شود. با این حال ، استفاده از تقویت کننده های سیگنال ، سوئیچ ها و کابل های شبکه به کاهش مشکل انتقال طولانی مدت کمک می کند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین و متداول ترین نوع دوربین های امنیتی هستند. آنها ویدئو را در محل ذخیره می کنند و دارای قابلیت های امنیتی اولیه هستند. آنها همچنین می توانند بدون نیاز به DVR ، ویدئوی امنیتی را بر روی یک تلویزیون استاندارد نمایش دهند. با این حال ، اگر آنها ترجیح شخصی شما هستند با DVR کار می کنند.

IP ها (پروتکل اینترنت) عملکرد مشابهی با دوربین های امنیتی آنالوگ دارند. با این حال ، دوربین های IP دارای قابلیت های بسیار برتر هستند. به عنوان مثال ، این دوربین های امنیتی دارای تصاویر با وضوح بالاتر و واضح تر و همچنین ویژگی های انعطاف پذیرتر ، مانند تغییر موقعیت و زوم از راه دور هستند. همچنین می توانید تصاویر امنیتی را در مرورگر وب مشاهده کنید. با اتصال دوربین امنیتی خود به یک مرورگر وب ، می توانید اعلان های زمان واقعی هر چیزی که در سایت ضبط شده است را دریافت کنید.

دستگاه های ضبط ویدئو برای سیستم های امنیتی:

دستگاه های ضبط کننده بخش مهمی از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته هستند. هر زمان که یک دوربین امنیتی مداربسته چیزی را ضبط می کند ، فیلم را بایگانی می کند و به شما امکان می دهد بعد از انجام کار هایتان آن را مشاهده کنید. دو شکل اصلی برای ضبط ویدئو وجود دارد:DVR و NVR

دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه های DVR که به ضبط کننده های دیجیتال نیز معروف هستند ، جایگزین ضبط کننده های مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که با استفاده از نوارهای ویدئویی کار می کردند. دستگاه های DVR فیلم های آنالوگ را با فرمت های دلخواه در ثانیه و وضوح به فرمت دیجیتال تبدیل می کنند. هنگامی که فضای هارد دیسک پر می شود ، تصاویر جدید بر روی تصاویر اصلی ضبط می شوند ، بنابراین ضروری است که به محض وقوع حادثه ضبط کننده خود را بررسی کنید.

NVR ها ، همچنین به عنوان ضبط کننده های ویدئویی شبکه ای شناخته می شوند ، شبیه DVR ها هستند. با این حال ، آنها با دوربین های IP سازگار هستند. شما NVR و دوربین های امنیتی خود را از طریق روتر یا سوئیچ شبکه متصل می کنید. به همین ترتیب ، می توانید به سادگی فیلم NVR خود را از طریق یک برنامه تلفن همراه یا مرورگر وب مشاهده کنید.

یک نکته اضافی برای هارد دیسک ها: شما باید هارد دیسک های درجه نظارت را برای NVR یا DVR خود انتخاب کنید. هارد دیسک های درجه نظارت دارای اجزای با دوام تری نسبت به هارد دیسک های رایانه ای معمولی هستند که به آنها اجازه می دهد در صورت نیاز 24 ساعته و 7 روز هفته کار کنند.

واحد نمایش:

شما به یک تلویزیون برای مشاهده فیلم ضبط شده یا پخش زنده در همان لحظه برای دوربین های مدار بسته خود نیاز دارید. واحد نمایش سیستم دوربین مدار بسته شما می تواند از هر چیزی بین یک صفحه نمایش تک رنگ ساده تا یک مانیتور رنگی HD متغیر باشد. شما باید مانیتور را به دستگاه NVR یا DVR خودتان متصل کنید. ناگفته نماند ، اگر شما دارای دوربین های IP هستید ، مشاهده فیلم از راه دور از طریق رایانه یا تلفن هوشمند نیز امکان پذیر است و امری محال نیست.

خواهید دید که بایگانی کردن همه چیز در فضای ذخیره سازی داخلی را به سرعت پر می کند. فضای ذخیره سازی می تواند هزینه بر باشد. به همین دلیل ، شما می توانید برنامه ریزی دوربین امنیتی خود را برای ضبط فیلم فقط در یک زمان خاص از روز یا زمانی که حرکت تشخیص داده می شود ، در نظر بگیرید. انجام این کار باعث می شود شما در خرید مداوم فضای ذخیره سازی بیشتر برای بایگانی کردن جریان ثابت فیلم صرفه جویی کنید.

در خرید ابزار ها و لوازم دوربین های مدار بسته توجه زیادی داشته باشید.زیرا با دقت کردن در لوازم جانبی دوربین های مدار بسته شما یک سیستم امنیتی با عمری طولانی در دست دارید.

اهمیت سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته برای کسب و کار شما:

نصب سیستم نظارتی مدرن در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری با افزایش جرم و سرقت بسیار مهم است.

فراتر از آن ، برخی از مشتریان حتی می توانند از شما سرقت کنند و خود را مخفی کنند

و می توانند با سرقت خود خسارت بسیار زیادی را برای تجارت شما ایجاد کنند.

به همین دلیل ، یک دوربین مدار بسته یک ابزار اساسی است که اموال شما را ایمن نگه می دارد و در کنار آن شما و کارکنان شما از رفاه و آرامش بیشتری نسبت به قبل بهره مند می شوید.

این امر ایمنی فضا را افزایش می دهد ، میزان جرم و جنایت را کاهش می دهد ، و همچنین مانع از آسیب رسیدن به اموال شما می شود.

نصب یک دوربین مدار بسته به تنهایی برای محافظت از کسب و کار شما کافی نیست ، اگرچه این یک جزء مهم است و به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا نمای واضحی از انجام

کار های روزانه در شرکت یا محل کار خود داشته باشند. همچنین دوربین های مدار بسته به شما این امکان را می دهند که کارکنان را تحت کنترل داشته باشید و تمام عملکرد ها و کار های کارکنان خود را زیر نظر داشته باشید.

به همین منظور ، در اینجا دلایل رفتاری بیشتری وجود دارد که نشان می دهد دوربین مدار بسته برای موفقیت در تجارت شما حیاتی است.

سه مورد از مزیت های دوربین مدار بسته:

مزیت شماره 1: بازدارنده جرم

مشاهده یک دوربین مدار بسته به تنهایی وجود قانون را در آن محدوده اثبات می کند و به عنوان یک عامل بازدارنده جدی از همه جنایتکاران عمل می کند. اگرچه این امر لزوما مانع از انجام فعالیت های غیرقانونی افراد نمی شود ، اما باید اعتراف کرد که این عامل کار آنها را به شدت سخت و دشوار می کند ، بنابراین میزان جرم و جنایت را در کل مراکز تجاری کاهش می دهد.

مزیت شماره 2: نظارت بر فعالیتها

دوربین های مدار بسته به کارفرما ها و یا مدیران این امکان را می دهد تا در جریان فعالیت هایی که در محل کار اتفاق می افتد باشند. با وجود امنیت در مکانی که شما دوربین مدار بسته نصب کرده اید ، شرکت شما آرامش خاطر خواهد داشت زیرا که شما و کارکنان شما می دانید که دوربین مدار بسته در حال فعالیت است و امنیت را در آن مکان برای شما به ارمغان می آورد.

مزیت شماره 3: کاهش سرقت

نصب دوربین مدار بسته در محل شما احتمال سرقت و دزدی را بسیار کاهش می دهد زیرا سارقان در معرض تشخیص و دستگیری با احتمال بسیار زیاد قرار دارند.

حتی هنگامی که یک وسیله به سرقت می رود ، احتمال اینکه شما دزد را بگیرید و تحویل به قانون دهید بسیار زیاد است، زیرا به شما امکان می دهد مظنونان را در هر زمان و در هر مکان شناسایی کنید.

فیلم ضبط شده در دوربین های مدار بسته نیز مدرکی است که در صورت انکار دزد شما می توانید آن را به مراکز پلیس یا در دادگاه ارائه دهید.

دوربین مدار بسته ptz:

جدیدترین تشخیص چهره ، دستگاه پلاک خوان اتوماتیک ANPR ، حفاظت از نفوذ ، امکانات عبور خط ، دوربین مدار بسته PTZ را به یک دوربین مدار بسته کامل و پیشرو در امر امنیت کرده بود .

در گذشته ، دوربین مدار بسته PTZ بهترین دوربین امنیتی شبکه محسوب می شد. در حال حاضر به دلیل نواسات بازار دارای نرخ و قیمت های متفاوتی است و نرخ آن روز به روز در حال تغییر است.شما می توانید از این دسته برای خود خریداری کنید و آن را در خانه خود داشته باشید.

در کل شما باید به سیستم های امنیتی که خریداری می کنید توجه داشته باشید.

توجه داشتن در حوضه سیستم های امنیتی مختص دوربین های مدار بسته نیست و شما باید برای خرید همه سیستم های امنیتی حساسیت لازم را ارائه دهید.

خریداری کردن یک سیستم امنیتی،امنیتی شما را در آینده رقم می زند و داشتن امنیت از هر لحاظ می تواند روی انجام فعالیت های شما تاثیر داشته باشد.

سرقت،یک خسارت جبران ناپذیر:

با رخ دادن سرقت در خانه یا محل های کار،خسارت های وارده به صاحب های آنها جبران ناپذیر است.هزینه هایی که دوباره صاحبان منازل و محل های کار برای خریدن وسایل متحمل می شوند سرسام آور است.با داشتن یک سیستم امنیتی از رخ دادن این اتفاقات بسیار بد جلوگیری می کنیم.از طرفی دیگر شما از اشیاء و وسایل ارزشمند خود محافظت می کنید.حتی شما می توانید از راه دور مکانی که در آن سیستم امنیتی را متصل کرده اید کنترل کنید.

در توضیحاتی داده شد می توانیم نتیجه گیری کنیم که استفاده از دوربین های مدار بسته در منازل و محل های کار بسیار مهم است و بدون داشتن دوربین های مدار بسته نمی توانیم امنیتی کامل را در محل تجربه کنیم.

سیستم های مدار بسته بی سیم

انواع مختلفی از سیستم های مدار بسته بی سیم وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های خاص ، موافقان و مخالفان خاص خود هستند. انتخاب یک سیستم مناسب ممکن است دشوار باشد و معمولاً برای اکثر موارد استفاده ، توصیه می کنیم نصب دوربین مداربسته کاملاً بی سیم را انجام دهیم. با این حال ، برای کسانی که در تاریکی در مورد گزینه هایی هستند که هنگام استفاده از گزینه های بی سیم ارائه می شوند

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

تجهیزات دوربین مداربسته آنالوگ بدون تداخل به یک سیگنال بی سیم پیوسته متکی هستند. دستیابی به این مسئله در مناطقی با پهنای باند / پهنای باند بالا مانند مراکز تجاری یا پارک های تجاری دشوار است.

از آنجا که کیفیت به شکل سیگنال دریافت شده از دوربین متکی است ، کیفیت ، تعریف و سایر جزئیات تصویر می تواند بسیار متفاوت باشد. هر چیزی که با شکل سیگنال تداخل داشته باشد ، می تواند تصویر را تحریف کند ، که برای برخی از برنامه ها به یک مسئله جدی تبدیل می شود. همچنین ممکن است موقعیت هایی به شما ارائه شود که سیگنال کاملاً مسدود شده باشد و هیچ تصویری از آن دریافت یا ضبط نشود. این امر باعث می شود که این نوع اجرا برای اکثر مشاغل جدی که امنیت خود را جدی می گیرند ، یک شروع کننده نباشد.

علاوه بر این ، انتقال دوربین مدار بسته آنالوگ می تواند موارد امنیتی را نیز به همراه داشته باشد. گیرنده ها را می توان با سو استفاده یا ناخواسته بر روی فرکانس مناسب تنظیم کرد ، این بدان معنی است که سیگنال های دوربین شما دور می شوند.

دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال

شکل سیگنال های دوربین مداربسته دیجیتال چندان مهم نیست و نمی توان به راحتی آن را مسدود کرد. در حقیقت ، سیگنال های دیجیتال تنها با روشن یا خاموش کردن تجهیزات می توانند واقعاً تغییر کنند.

از آنجا که انتقال سیگنال دیجیتال – یا Wi-Fi – به راحتی رمزگذاری می شود ، از پتانسیل امنیتی بسیار بیشتری نیز برخوردار است. فقط تجهیزات با کلید امنیتی مربوطه می توانند برای دریافت تصاویر از دوربین استفاده شوند.

رمزگذاری برای هر سیستم بی سیم کاملاً مهم است. بدون رمزگذاری هر سیستم بی سیم ، امنیت داده ها فقط به اندازه امنیت WiFi است. از نظر تئوری ، مهاجمان می توانند حملات در وسط و سایر بردارهای حمله پیشرفته را با رهگیری بسته های داده با استفاده از تجهیزات ویژه برای ایجاد اختلال در سیستم شما یا دستکاری داده های ضبط شده یا نشان داده شده ، انجام دهند.

هزینه های بی سیم به طور بالقوه کمتر است

یکی از بزرگترین “مزایای” نصب دوربین مداربسته بی سیم (آنالوگ یا دیجیتال) ممکن است باعث تعجب بسیاری از افراد شود – هزینه آن. تجهیزات بی سیم مدرن بسیار مقرون به صرفه است ، و نصب می تواند سریع و نسبتاً ارزان باشد و معمولاً می تواند به یک شبکه بی سیم موجود برگردد.

سیم کشی سخت افزار تجهیزات دوربین مداربسته به خانه و محل کار شما ممکن است هزینه بر باشد ، اما قطعاً هزینه آن در مقابل مزایای ارائه شده جبران نمی شود. اما برای کاربران خانگی یا خانگی ، نصب سیستم های بی سیم سریع و مقرون به صرفه است. این امر به ویژه در صورت نیاز به اصلاحات ساختاری صادق است. سیم کشی همچنین می تواند ناخوشایند باشد ، مخصوصاً وقتی دوربین مداربسته برای مصارف خانگی باشد.

برای اکثر کاربران تجاری ، هزینه اضافی تجهیزات سخت افزاری دوربین مداربسته کاملاً ارزش دارد و معمولاً به عنوان تنها روش مناسب برای پیاده سازی یک سیستم مداربسته قابل اعتماد دیده می شود ، زیرا یک اتصال فیزیکی پایدار بین دوربین ها و گیرنده شما را تضمین می کند و تلاش قابل ملاحظه ای بیشتر برای هرگونه حمله احتمالی برای دخالت کردن.

دوربین مدار بسته IP بی سیم

شکل دیگری از فناوری امنیت بی سیم وجود دارد که پروتکل اینترنت دوربین مدار بسته است – اغلب سیستم انتخابی برای هر کسی که به انتقال “در زمان واقعی” نیاز دارد.

این سیستم از دوربین هایی استفاده می کند که تصاویر را به صورت داده ، از طریق اینترنت ، به تجهیزات دریافت از قبل کدگذاری شده مانند لپ تاپ ارسال می کند.

مزیت این نوع دوربین مدار بسته بی سیم بسیار امن است. همچنین می تواند برای دریافت و تجزیه و تحلیل تصاویر از مکان های دور استفاده شود. در واقع ، شما می توانید تعدادی دوربین IP بی سیم را در یک مکان تنظیم کنید ، که می توانند از جایی قابل توجهی کنترل و کنترل شوند.

از معایب این سیستم گران بودن آن است و نصب آن بسیار تخصصی و پیچیده است.

انعطاف پذیری دوربین مدار بسته بی سیم

موقعیت مکانی و همچنین نصب فناوری بی سیم معمولاً در مقایسه با تجهیزات دوربین مداربسته با سیم سخت آسان تر است. این انعطاف پذیری و سازگاری بیشتری را ارائه می دهد.

از هر نوع دوربین مداربسته ای که تصمیم می گیرید ، شرکتی با تجربه و تخصص برای طراحی و نصب سیستمی متناسب با نیاز و دارایی خود پیدا کنید.

چگونه دوربین بی سیم نصب کنیم؟

نصب دوربین بی سیم بسیار آسان است و اگر با یک مته دستی کار می کنید ، خودتان می توانید این کار را انجام دهید. اولین کاری که باید انجام شود این است که همه چیز را به برق وصل کنید و همه را روی میز آشپزخانه بگذارید و بررسی کنید که دوربین و گیرنده با یکدیگر “صحبت می کنند”.

این باعث می شود قبل از اینکه متوجه شوید مشکلی وجود دارد ، همه چیز را نصب کنید و مجبورید همه چیز را دوباره از بین ببرید. پس از کار کردن ، می توانید دوربین های خود را در موقعیت قرار داده و کابل ها را به منبع تغذیه هدایت کنید

آیا می توانید دوربین بی سیم را با سیم بسازید؟

به عنوان یک قاعده ، نه ، اکثر دوربین های بی سیم این گزینه را ندارند مگر اینکه به طور خاص در آن ساخته شده باشد. اگر شک دارید که ممکن است در آینده بخواهید سیم کشی کنید ، اکنون سیم کشی کنید.

Wired از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است و بدون قطع شدن سیگنال ، تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند. فراموش نکنید که در صورت لزوم به راحتی می توانید راه دیگری را طی کنید – با استفاده از یکی از مجموعه های فرستنده و گیرنده ، دوربین سیمی را به بی سیم تبدیل کنید.

آیا می توانید یک دوربین بی سیم را هک کنید؟

این موضوع چند بار در اخبار بوده است ، درباره هک دوربین مداربسته 2016 در اینجا بیشتر بخوانید. با این حال ، بیشتر این داستان های ترسناک ، شامل دوربین های Wifi دسترسی از راه دور هستند که از فناوری کمی متفاوت استفاده می کنند.

برای دوربین های بی سیم ، بعید است که دوربین مداربسته شما به طور مخربی هک شود ، اما شخصی با گیرنده با همان فرکانس (2.4 گیگاهرتز) به طور بالقوه می تواند سیگنال را از یک دوربین بی سیم استاندارد آنالوگ دریافت کند. با این وجود دوربین های بی سیم دیجیتال از امنیت بیشتری برخوردار هستند

زیرا از چندین فرکانس برای جفت شدن دوربین و گیرنده استفاده می کنند. بنابراین اگر نگران هستید کسی سیگنال را از دوربین بی سیم شما بگیرد ، برای آرامش خاطر بیشتر به دیجیتال بروید

دوربین بی سیم دیجیتال چیست؟

یک دوربین بی سیم دیجیتال با دستگاه ضبط (مانند مانیتورهای LCD ما) جفت می شود تا با استفاده از طیف گسترده ای از فرکانس ها ، سیگنال واضح تری را تأمین کند. با این کار خطر تداخل وسایل دیگر در خانه شما کاهش می یابد و اطمینان حاصل می کنید

که هیچ کاربر دیگری نمی تواند سیگنال دوربین شما را بگیرد. سیگنال واضح تر می تواند از دو برابر بیشتر دستگاه های آنالوگ – تا 100 متر در دید مستقیم با آنتن های استاندارد کار کند.

محدوده دوربین مدار بسته بی سیم چقدر است؟

این به دوربین بی سیم که نگاه می کنید بستگی دارد. ما همیشه دامنه بی سیم دوربین ها را در این لیست نمایش می دهیم

اندازه گیری شده در متر یا کیلومتر.

ما دوربین های تخصصی می فروشیم که می توانند دامنه وسیعی را بدست آورند

که برای اقلام بزرگ و مزارع مناسب است. اگر متوجه شدید که دوربین بی سیم شما محدوده مورد نیاز شما را ندارد

می توانید آن را ارتقا دهید یا یک آنتن بی سیم با افزایش زیاد برای افزایش دامنه سیگنال بی سیم اضافه کنید

آیا برای دوربین امنیتی بی سیم به اینترنت نیاز دارم؟

نه شما برای دوربین امنیتی بی سیم استاندارد به اینترنت نیازی ندارید.

قسمت بی سیم به سیگنال ارسال شده از دوربین به گیرنده اشاره دارد.

ما دوربین های امنیتی داریم که از فناوری IP استفاده می کنند ، به این معنی که آن ها می توانند

به شبکه شما متصل شوند و دسترسی از راه دور را امکان پذیر می کند

اما دوربین های امنیتی بی سیم استاندارد ما که در اینجا یافت نمی شود.

آیا دوربین های بی سیم باید وصل شوند؟

بله ، آن ها باید به برق وصل شوند. قسمت بی سیم به سیگنالی که بین دوربین و گیرنده ارسال می شود

اشاره دارد اما دوربین همچنان به برق رسانی نیاز دارد. به آن مانند یک رادیو بی سیم فکر کنید – قسمت بی سیم به نحوه دریافت سیگنال توسط رادیو اشاره دارد ، اما شما هنوز هم باید رادیو خود را تأمین کنید.

مانند یک دوربین امنیتی بی سیم ، این می تواند با اتصال مستقیم به منبع تغذیه یا برای برخی دوربین ها با استفاده از باتری قطع شود.

استفاده از منبع مستقیم برق ترجیح داده می شود زیرا باتری زیاد دوام نمی آورد و به تعویض منظم نیاز دارد. اگر دوربین بی سیم خود را مستقیماً به منبع تغذیه متصل کنید ، فیلم بدون وقفه خواهید داشت.

آیا دوربین های بی سیم به باتری نیاز دارند؟

نه ، مگر اینکه یک دوربین مجهز به باتری باشند. بیشتر دوربین های بی سیم ما فقط به طور مستقیم به منبع تغذیه متصل می شوند.

آیا دوربین های بی سیم ضبط می کنند؟

بیشتر دوربین های بی سیم برای ضبط تصاویر شما به یک واحد ضبط جداگانه مانند DVR نیاز دارند.

برخی از کیت های بی سیم پرفروش ما دارای صفحه ای هستند که بر روی کارت SD ضبط می شوند

در حالی که شما را قادر می سازد به تماشای فیلم های خود در صفحه LCD قابل حمل بپردازید.

آیا می توانم یک دوربین بی سیم مخفی بخرم؟

بله ، ما دوربین های بی سیم پنهانی نیز داریم که برای فیلمبرداری مخفیانه هنگامی که می خواهید کسی را جبران کند ، ایده آل است.

شاید همسایگی که به اتومبیل شما آسیب می رساند یا یکی از کارمندان خود را برای کمک به زندگی شما یاری می کند

نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران

بهترین مکان ها برای نصب دوربین های مدار بسته بی سیم چیست؟

این می تواند یک خانواده کوچک از سه نفر باشد که در یک خانه کوچک ردیفی در حومه شهر زندگی می کنند یا می تواند یک ملک عظیم در حومه شهر باشد که یازده عضو آن در حیاط خانه کار می کنند و نیاز به نظارت امنیتی دارند.

به هر حال ، مهم است که تأیید و درک کنید نصب دوربین نظارت تصویری بی سیم در مناسب ترین مکان های داخل خانه برای داشتن بیشترین امنیت مهم است

موارد زیر بهترین مکان ها در خانه یا ملک خانه برای نصب دوربین های نظارت بر خانه بی سیم است:

حیاط خلوت

این امر برای نظارت بر بچه های جوان هنگام شنا در استخر حیاط خانه و یا مراقبت از حیوان خانگی شما که پس از پروانه ها در باغ عجله می کند

داشتن نظارت تصویری بی سیم در حیاط خانه مهم است. به غیر از اطمینان از ایمنی جوانان ، همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده

در برابر خرابکارانی که ممکن است بخواهند وارد اتاق شوند و

در آنجا استراحت کنند یا نقاشی های دیواری روی دیوارهای پشتی ملک نقاشی کنند ، است.

جدا از آن ، یک سیستم دوربین نظارت بی سیم در حیاط خانه به بهترین وجهی کار می کند

زیرا ممکن است ساختار پشتیبانی کافی برای نصب کابل برای دوربین های سیمی وجود نداشته باشد.

حیاط جلویی

به غیر از پاسیو یا درب ورودی ، اگر حیاط ورودی دارید ممکن است

به نظارت جداگانه احتیاج داشته باشد زیرا دوربین های موجود در پاسیو یا درب ورودی ممکن است

اتفاقات حیاط جلویی را به اندازه کافی ضبط نکنند. مشابه حیاط پشتی

این منطقه ممکن است ساختار مناسبی برای نصب سیم یا کابل برای دوربین سیمی نداشته باشد.

شما می توانید بازدیدکنندگان ، افراد مشکوک را که از طریق دوربین در حیاط جلوی خانه دور می شوند ، کنترل کنید.

مهد کودک

اگر کودک خردسالی دارید که در مهد کودک می خوابد ، ضروری است که آن ها را کنترل کرده و از سلامت آن ها مطلع شوید.

یک سیستم نظارت تصویری بی سیم می تواند در اینجا مفید واقع شود زیرا بسته به مکان کودک می توانید دوربین را به دور خود حرکت دهید. به عنوان مثال ، اگر کودک در اتاق نشیمن بازی می کند ، می توانید دوربین را به آنجا منتقل کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR1A08
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B08-I

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید