قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2B16

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2B16

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2B16

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2B16:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل DH-NVR2B16 دارای 16 کانال است.این دستگاه از دسته دستگاه های ضبط کننده تحت شبکه محسوب می شود.دارای رزولوشن های 8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P بوده و دارای قابلیت استفاده 128 کاربر به صورت همزمان است.دارای وزن خالص 1.53 کیلوگرم بوده و دارای 2 پورت USB است.

مشخصات فنی

سیستم

پردازنده اصلی Dual-core embedded processor
سیستم عامل Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین IP 16 Channel
گفتگوی دو طرفه 1 Channel Input, 1 Channel Output, RCA

نمایش

پورت 1 HDMI, 1 VGA
وضوح HDMI: 1920×1080, 1280×1024, 1280×720, 1024×768
VGA: 1920×1080, 1280×1024, 1280×720, 1024×768
ظرفیت رمزگشایی 1ch@8MP 30fps, 4ch@1080P 30fps
نمایشگر چند صفحه ای 1/4/8/9/16
OSD Camera title, Time, Camera lock, Motion detection, Recording

ضبط

فشرده سازی H.265+/H.264+
وضوح 8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P/ D1&etc.
نرخ رکورد 80Mbps
بیتریت 16Kbps ~ 20Mbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule(Regular(Continuous), MD, Stop
فاصله ضبط 1~120 min (default: 60 min), Pre-record: 1~30 sec, Post-record: 10~300 sec

تشخیص ویدیویی و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Snapshot, and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18),

and Tampering

ورودی آلارم N/A
Relay خروجی N/A

پخش و پشتیبان گیری

همگام سازی پخش 1/4/9/16
حالت جستجو Time /Date, MD and Exact Search

(accurate to second)

عملکرد پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

پشتیبانی

پشتیبانی Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, and more

شبکه

پورت 1 RJ-45 port (10//100/1000Mbps)
درگاه اینترنت 1 Independent 1000Mbps Ethernet Port
PoE N/A
عملکرد شبکه HTTP/HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, RTSP, UDP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, DDNS, IP Search(Support IP camera, DVR, NVS and etc.), P2P
پورت فیبر نوری N/A
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF ,SDK, CGI Conformant

ذخیره سازی

هارد داخلی 2 SATA III Ports, up to 6TB capacity for each HDD
HDD Single
eSATA N/A

پورت کمکی

USB 2 ports (1 Rear USB2.0, 1 Front USB2.0)
RS232 N/A
RS485 N/A

برق

منبع تغذیه Single, DC12V/4A
مصرف برق <4W(without HDD)

محیط

دما برای فعالیت -10°C ~ +55°C (+14°F ~ +131°F), 86 ~ 106kpa
دما برای خیره سازی -20°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F), 0 ~ 90% RH

جنس ، ابعاد ، وزن

ابعاد (W×D×H) 1U, 375mm×286.2mm×53mm (14.8″ x 11.3″ x 2.1″)
وزن خالص 1.53kg (3.37 lb) (without HDD)
وزن ناخالص 2.91kg(6.41 lb)(without HDD)

گواهینامه ها

CE EN55032, EN55024, EN50130-4, EN60950-1
FCC Part 15 Subpart B, ANSI C63.4-2014

ایجاد امنیت بیشتر:

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.

دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.

اگر شما از قبل سیستم امنیتی در محل مورد نظر نصب کرده باشید امکان دزدی از خانه و یا محل کار خود را به صفر رسانده اید و همه وسایل و اشیاء زیر نظر شماست و اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد ، تحت کنترل شما. با نصب یک دوربین مدار بسته در محل افراد می توانند

به راحتی به مسافرت و سفر های کاری خود بپردازند.چون در هر جای دنیا که باشید،می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شده و منزل یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید.اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت اتصال به گوشی ها را دارند و افراد می توانند نه تنها دوربین محیط را زیر نظر بگیرند ، بلکه می توانند به تنظیمات خود دوربین مدار بسته نیز دسترسی داشته باشند.

دوربین مدار بسته یا دزدگیر؟

در مبحث امنیت میشه گفت که هم دزدگیر و هم دوربین مدار بسته هر دو دارای امتیاز بسیار بالایی هستند.ولی این مورد نیز به سلیقه افراد بر میگردد.هم دوربین مدار بسته و هم دزدگیر،هر دو جزء بهترین راه ها برای داشتن مکانی آرام و بدون داشتن سرقت و غارت است.

.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

دوربین های مدار بسته فقط در زمینه امنیت به ما کمک می کنند؟

دوربین های مدار بسته به ما فقط در زمینه امنیت کمک نمی کنند.بلکه،دوربین های مدار بسته می توانند به ما در اتفاقات مختلفی که در اطراف ما می افتد،به ما کمک می کنند.برای مثال در زمانی که فردی آسیب دیده است و نیاز به دکتر دارد ما با مشاهده کردن فیلم دوربین های مدار بسته می توانیم به آن فرد کمک کنیم و یا به اورژانس اطلاع دهیم.

متفاوت بودن نصب دوربین مدار بسته دام و بولت:

دلیل متفاوت بودن مکان نصب دوربین مدار بسته بولت و دام ساختار آنها است.ساختار دوربین های مدار بسته دام و بولت را طوری در نظر گرفته اند که دوربین مدار بسته بولت فقط در محیط های بیرونی و دوربین های مدار بسته دام فقط در محیط های درونی قرار بگیرند.

البته بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

خرید دوربین مدار بسته:

برای خریدن یک دوربین مدار بسته مناسب باید به مشخصات فنی دوربین توجه ویژه ای کنید.اکثر دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی کاری یکسان انجام می دهند ولی دارای کیفیت های متفاوتی هستند.دارا بودن کیفیت های متفاوت باعث بالا یا پایین بودن قیمت دزدگیر می شود.اما در کل به مشخصات فنی دزدگیر توجه داشته باشید.

نصب یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد دوربین مدار بسته است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

دوربین مدار بسته بی سیم:

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

نکاتی درباره خرید دوربین مدار بسته:

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه داشته باشید که می تواند نفع شما از خرید دوربین را دو چندان کند.زمان خرید دوربین مدار بسته حتما به مشخصات فنی آن و قابلیت هایی که دوربین مورد نظر را از دوربین های دیگر متمایز می کند

توجه داشته باشید.دوربین های مدار بسته دارای یک حسن بسیار بزرگ هستند.حسنشان این است که با پیشرفت تکنولوژی آنها نیز پیشرفت می کنند و به روزرسانی می شوند.روز به روز امکاناتشان افزایش و قدرت پردازششان بیشتر و قوی تر می شوند.اگر می خواهید از تکنولوژی برتر و جدید امنیت بهره ببرید بهترین راه خرید یک دوربین مدار بسته است.

نکاتی درباره دوربین مدار بسته:

شاید به نظر افراد این فناوری غیر قابل توجه و خیلی دور از ذهن باشه ولی باید این را در نظر گرفت که هدف طراحی دوربین های مدار بسته همین بوده تا دور از ذهن و غیر قابل تفکر باشند تا مجرمان را به دام قانون بیندازند.دوربین های مدار بسته شاید ساخت دست انسان باشند

ولی گفتنی است که دست بسیاری از هم نوع های خودمان (انسان ها)را رو می کنند.دوربین های مدار بسته مختلف دارای  شکل های مختلف و کارایی های مختلف هستند.لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته شاید ظاهری کوچک داشته باشند اما توانایی انجام کار های بزرگی را دارند.دوربین های مدار بسته در یک جمله خلاصه می شوند.امنیت بیشتر برابر است با آسایش بیشتر.

نظارت بر  خانه و محل کار:

شما می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته،خانه و یا محل کار خود را مشاهده کنید.با استفاده از اپلیکیشن های موجود شما می توانید با تلفن همراه خود بر منزل یا محل کار خود تسلط کامل داشته باشید.

برنامه های موجود برای کنترل دوربین های مدار بسته به شما این امکان را می دهد که در هر جای جهان که هستید،بتوانید نظارت کافی بر محیط تحت کنترل داشته باشید.

برای دریافت اپلیکیشن مناسب شما باید از یک متخصص در این زمینه سوال کنیدهمچنین شما می توانید با جست و جو در گوگل برنامه مناسب برای دوربین مدار بسته خود را پیدا کنید و با استفاده از آن،دوربین مدار بسته خود را کنترل کنید و بر محیط تسلط کامل داشته باشید.

اهمیت کار سیستم های امنیتی:

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

دوربین های مدار بسته با سیم:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

IP67 چیست؟

IP در کل نشان دهنده مقاومت دوربین مدار بسته در برابر عوامل طبیعی است. عدد بعد از IP نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.IP67 به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

اکثر دوربین های مدار بسته از این نوع IP67  هستند و هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند.در هنگام خرید حتما به مقاومت دوربین مدار بسته توجه کنید و مکان و آب و هوای محل زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.

دوربین های مدار بسته گزینه مناسبی برای جلوگیری از سرقت هستند.چون دوربین های مدار بسته می توانند با فیلم های ضبط شده ، به ما در پیدا کردن سارق کمک کنند.

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به نکاتی توجه داشته باشید که می تواند نفع شما از خرید دوربین را دو چندان کند.زمان خرید دوربین مدار بسته حتما به مشخصات فنی آن و قابلیت هایی که دوربین مورد نظر را از دوربین های دیگر متمایز می کند

توجه داشته باشید.دوربین های مدار بسته دارای یک حسن بسیار بزرگ هستند.حسنشان این است که با پیشرفت تکنولوژی آنها نیز پیشرفت می کنند و به روزرسانی می شوند.روز به روز امکاناتشان افزایش و قدرت پردازششان بیشتر و قوی تر می شوند.

اگر می خواهید از تکنولوژی برتر و جدید امنیت بهره ببرید بهترین راه خرید یک دوربین مدار بسته است.دوربین های مدار بسته شاید ساخت دست انسان باشند ولی گفتنی است که دست بسیاری از هم نوع های خودمان (انسان ها)را رو می کنند.

دوربین های مدار بسته مختلف دارای  شکل های مختلف و کارایی های مختلف هستند.لازم به ذکر است که دوربین های مدار بسته شاید ظاهری کوچک داشته باشند اما توانایی انجام کار های بزرگی را دارند.دوربین های مدار بسته در یک جمله خلاصه می شوند.امنیت بیشتر برابر است با آسایش بیشتر.

آنچه هنگام نصب دوربین های مدار بسته در محل کار یا خانه خود باید رعایت کنید:

استفاده از دوربین مدار بسته و نظارت برای کنترل محل کار و خانه امروزه بسیار ضروری است و فرآیند نصب باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در اینجاست که یک متخصص امنیتی می تواند به شما در نصب دوربین مدار بسته کمک کند.

آنها محیط فضای کار را بررسی کرده و در مورد مواردی که برای نصب دوربین مدار بسته لازم است کمکتان کنند،مواردی مانند سطح روشنایی و محل قرار گرفتن دوربین که دارای اهمیت بالایی برای تصویر برداری درست است.

علاوه بر این نکات توجه داشتن به نوع دوربین برای محیطی که برای دوربین مدار بسته در نظر گرفته اید.بهترین راه حل برای تهیه یک دوربین خب تحقیق و پرسش از افراد ماهر در این صنعت است.بنابراین در تهیه و در نصب دوربین مدار بسته بسیار دقت کنید.

دوربین مداربسته الکی

دوربین مداربسته الکی

دوربین مداربسته الکی یا فیک چیست؟

دوربین های امنیتی جعلی همان هایی هستند که از لحاظ ظاهری شبیه دوربین های امنیتی واقعی هستند اما هرگز از ویژگی ها و عملکردهای واقعی برخوردار نیستند. به آنها دوربین های ساختگی ، دوربین های شبیه سازی شده یا دوربین های طعمه نیز گفته می شود.

اکنون دوربین های جعلی برای امنیت در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها مانند دوربین های امنیتی جعلی با نور قرمز و آشکارسازهای حرکت ارائه می شوند.

از آنجا که قیمت دوربین های امنیتی جعلی در فضای باز بسیار کمتر از دوربین های واقعی است ، جای تعجب نیست که آنها اغلب از مواد پایین ساخته شده اند – بسیاری از دوربین های امنیتی ارزان قیمت حتی لنزهای واقعی ندارند.

برخی از شما ممکن است دوربین های امنیتی جعلی در فضای باز را به نصب در خارج از خانه ترجیح دهید ، زیرا فکر می کنید این افراد می توانند مزاحمان را گول بزنند و از ورود به خانه جلوگیری کنند.

با این حال آن ها نمی توانند.

دلایلی که نباید دوربین های مداربسته فیک خریداری کنید

در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که چرا نباید دوربین های امنیتی جعلی را خریداری یا استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که دوربین های امنیتی جعلی ، دوربین های ساختگی ساختگی ، دوربین های نظارتی جعلی ، دوربین های امنیتی شبیه سازی شده و دوربین های امنیتی طعمه دارای همان معنی هستند.

دوربین های فیک همیشه ارزان تر از دوربین های واقعی نیستند

بسیاری از شما دوربین های امنیتی جعلی را صرفاً برای صرفه جویی در هزینه ترجیح می دهید. به نظر می رسد که بسیار پذیرفته شده است که دوربین های جعلی امنیتی داخلی و خارجی ارزان تر از دوربین های واقعی هستند.

در واقع ، بسیاری از دوربین های امنیتی واقعی و ارزان همراه با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه وجود دارد ، مانند دوربین امنیتی در فضای باز Reolink RLC-410 با قیمت مناسب زیر 50 دلار.

در مقایسه با دوربین امنیتی جعلی برای خانه ، دوربین های نظارت واقعی همچنین می توانند به کاهش حق بیمه خانه و مشاغل کوچک شما کمک کنند (برای یادگیری چگونگی این راهنما را بخوانید).

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از نکات داخلی برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید دوربین های امنیتی استفاده کنید ، مانند نگه داشتن برگه های پیشنهادهای ویژه و هدایای ارائه شده توسط برخی از مارک های برتر دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته فیک به راحتی قابل شناسایی هستند

سارقین بسیار باهوش تر از آنچه فکر می کنید هستند. یک مجرم آگاه یا باتجربه به راحتی می تواند تفاوت بین یک دوربین الکی و یک دوربین واقعی را تشخیص می دهند

به عنوان مثال ، تقریباً تمام دوربین های جعلی برای امنیت از ویژگی های نور چشمک زن ، اتصال تک سیم (سیم های از دست رفته) و حرکت دلخواه لنز هستند.

وقتی یک سارق از نصب دوربین های امنیتی ساختگی ساختگی در فضای باز مطلع می شود ، به طور جدی خانه شما باید هدف بعدی باشد.

دوربین های مداربسته فیک در فضای باز نمی توانند هر چیزی را ضبط کنند و بگیرند

یک دوربین نظارت واقعی می تواند “در عمل” سارقین یا سارقان را بگیرد ، این دقیقاً همان کاری است که یک دوربین امنیتی جعلی قادر به انجام آن نیست.

در پایان ، دوربین های امنیتی ویدئویی جعلی فقط به یک تزئین بی فایده می رسند.

دوربین های امنیتی جعلی که واقعی به نظر می رسند نیز به ضبط هر چیزی کمک نمی کنند ، حتی یک سرقت وارد حیاط شما می شود و آماده حمله به خانه شما است. این خیلی بد است ، به خصوص هنگامی که در تعطیلات هستید

قابلیت دسترسی از راه دور را ندارند

هنگامی که می خواهید بدانید چه کسی در خانه شما است ، آیا فرزندانتان از مدرسه برمی گردند ، آیا کودک از خواب بیدار می شود ، سگ به چه چیزی وارد می شود و آیا بسته شما وارد می شود ، یک دوربین امنیتی جعلی به شما هیچ چیزی ارائه نمی دهد.

یکی از ویژگی های عالی شام دوربین های امنیتی واقعی این است که می توانید از هر مکان و هر زمان در دستگاه های تلفن همراه خود به خانه و محل کار خود از راه دور دسترسی داشته باشید.

بدون توجه به هیچ چیز ، حتی بهترین دوربین های امنیتی جعلی هیچ آرامشی به شما نمی دهند.

دوربین های فیک هرگز هنگام بروز خطر هشدار نمی دهند

اگر شخصی وارد خانه شما شود چه می کنید؟ دوربین های امنیتی جعلی هرگز نمی توانند در موارد اضطراری به شما اطلاع دهند. شما همچنین نمی دانید که در خانه های شما چه اتفاقی می افتد و چه زمانی با دوربین های امنیتی جعلی واقعاً به نظر می رسد.

با این حال ، یک دوربین نظارت واقعی می تواند به شما بگوید و همه شما را نشان دهد – برای مثال Reolink Argus® 2 ، هنگامی که حرکات را تشخیص می دهد و خطرات را پیدا می کند ، اعلان های فشاری ، ایمیل ها و زنگ هشدار صوتی (آژیر) را برای شما ارسال می کند.

 دوربین های امنیتی جعلی یک احساس کاذب امنیتی ایجاد می کنند

خطرناک است وقتی کسی از دوربین های امنیتی جعلی برای خانه خود بی فایده استفاده کند. نمی توانید جلوی نشت اطلاعات جعلی دوربین ساختگی را از یکی از همسایگان بگیرید.

وقتی این اتفاق می افتد ، می تواند زمینه را برای جرم در منطقه شما فراهم کند. برخی از همسایگان ناخوشایند می توانند از دوربین های امنیتی جعلی در فضای باز شما برای تعیین امتیازات شخصی خود مرتکب جرم شوند.

 دوربین های امنیتی جعلی برای خانه ممکن است یک دادخواست جدید برای شما بخرند

دوربین های امنیتی جعلی که واقعی به نظر می رسند نیز می توانند موارد حقوقی ایجاد کنند.

چندین صاحب خانه و مشاغل به دلیل استفاده از دوربین های امنیتی جعلی طی سال های گذشته شکایت شده اند. گفته می شود که آنها “احساس امنیت کاذب” را فراهم کرده اند.

یک کارمند اتومبیل های خود را پارک کرده و اشیا قیمتی خود را از نظر دید کامل دوربین امنیتی عمداً در داخل شرکت رها می کند. او برمی گردد تا دریابد که ماشین و اشیا  با ارزش به سرقت رفته است.

وقتی او می خواهد به فیلم نگاهی بیندازد ، کارفرمایش هیچ چیز آنجا ندارد زیرا این یک دوربین امنیتی جعلی در فضای باز است. کارفرما مجبور است با یک دادخواست مبارزه کند.

دوربین های امنیتی ساختگی داخلی و خارجی بیش از حد آشکار می شوند
شما ممکن است فکر کنید که باهوش هستید که دوربین های امنیتی ساختگی واقعی و ساختگی را با هم در سیستم امنیتی خود ترکیب کنید.

در واقع اینطور نیست.

وقتی دوربین های امنیتی جعلی که به نظر واقعی دوربین می آیند با دوربین های واقعی کنار هم قرار می گیرند ، احتمالاً به عنوان دوربین های “جعلی” واقعی شناخته می شوند.

 دوربین های امنیتی فیک نمی توانند چیزی را ثابت کنند

متأسفانه ، وقتی کلاهبردار مرتکب جرمی می شود ، دوربین های امنیتی جعلی هرگز نمی توانند هیچ مدرکی ارائه دهند. هیچ چهره ای برای شناسایی وجود ندارد و هیچ مدرک محکمی برای کمک به پلیس در گرفتن فرد بد وجود ندارد.

چگونه تشخیص دهیم دوربین امنیتی واقعی است؟

فقط چند سال پیش دوربین های امنیتی جعلی خشمگین بودند. مردم برای ترساندن مجرمان و محافظت از خواص آنها ، این دوربین های جعلی را نصب می کردند. دلایل بسیار متنوعی وجود دارد که ممکن است بخواهید بتوانید واقعی بودن یا نبودن دوربین امنیتی را تشخیص دهید.

یکی از مواردی که این دوربین های امنیتی

جعلی منجر به آن شده اند ، احساس امنیت کاذب است.

مردم دیدند که دوربین های امنیتی واقعی

به نظر می رسند و معتقد بودند که آنها در یک مکان

امن قرار دارند. متأسفانه ، این هنوز اتفاق

افتاده است. با این حال ، صاحبان ملک چندین بار

به دلیل ایجاد احساس کاذب امنیتی شکایت شده اند.

با این وجود و دلایل دیگر اینکه بخواهید بتوانید

واقعی بودن یک دوربین امنیتی را تشخیص دهید

، س isال این است که چگونه یک دوربین امنیتی

واقعی را تشخیص می دهید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

چشمک زدن چراغ قرمز

در بسیاری از دوربین های امنیتی جعلی چراغ قرمز چشمک زده

شده است. این کار برای جلب توجه به دوربین جعلی است تا

مردم بدانند که آنجا هستند. اگر بعداً مردم بدانند که این دوربین دوربینی وجود ندارد

، فایده ای ندارد. همچنین تولیدکنندگان این تصور را دارند که اگر چراغ قرمز چشمک زن وجود داشته باشد ، مردم باور می کنند دوربین واقعی است.

در حقیقت ، تقریباً هیچ دوربین امنیتی واقعی چراغ قرمز چشمک زن ندارد.

دوربین های قدیمی ممکن است آنها را داشته باشند اما شما

به سختی می توانید یک دوربین امنیتی مدرن پیدا کنید.

بدون چراغ IR

در شب ، دوربین های امنیتی مدرن باید دارای چراغ های مادون قرمز باشند.

این چراغ ها امکان دیدن در شب را فراهم می کنند. با چشم غیر مسلح می توانید

نورهای قرمز کم نور و درخشان دوربین ها را مشاهده کنید. برای دیدن آن ها باید نزدیک باشید.

گزینه دیگر استفاده از دوربین تلفن شما برای دیدن چراغ های IR است.

دقیقاً مانند دوربین امنیتی ، دوربین تلفن همراه شما باید بتواند چراغ های IR را بگیرد. اگر یک دوربین این چراغ های IR را در شب نداشته باشد

، احتمالاً جعلی است زیرا بیشتر دوربین های امنیتی مدرن حداقل دید در شب مادون قرمز دارند.

یک کابل نازک تنها

اکثر دوربین های امنیتی مدرن تنها دارای یک کابل هستند ، دوربین های قدیمی دارای دو کابل هستند.

اگر می توانید کابل کشی دوربین را مشاهده کنید ، می توانید از آن برای تعیین واقعی بودن یا نبودن آن استفاده کنید.

تک کابل نازک معمولاً به معنای جعلی بودن دوربین است. این به این دلیل است که کابل کشی دوربین های امنیتی مانند

کابل اینترنت خانگی استاندارد شما ضخیم تر است.

دو کابل خارج شده از دوربین نیز اغلب به معنای جعلی بودن آن است.

استفاده از کابل فقط برای تعیین یک دوربین جعلی معمولاً

بهترین مسیر نیست زیرا همیشه دوربین های مخصوص و

مارک های عجیب و غریب وجود دارد. برای تعیین دوربین تقلبی از آن در ترکیب با شواهد دیگر استفاده کنید.

کیفیت بدنی

تقریباً تمام شرکت های تولیدکننده دوربین های امنیتی برای ایجاد دوربین های ایمن و با دوام بالا حداقل از مواد با کیفیت متوسط ​​استفاده می کنند.

اگر به نظر می رسد دوربینی از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده است

، احتمالاً جعلی است. بعلاوه ، تمام نقاط به نظر می رسد و پیوست باید کاملاً عالی باشد.

کمبود کیفیت در دوربین می تواند یک شاخص قوی باشد که شما به دنبال یک دوربین امنیتی جعلی هستید.

یک قانون خوب این است که دوربین های امنیتی جعلی جعلی به نظر می رسند. شرکت ها برای ایجاد دوربین های بد آنقدر کار یا پول نمی کنند.

به دنبال یک نام تجاری باشید

اگر می توانید یک نام تجاری را روی دوربین امنیتی ببینید ،

می توانید از آن برای تعیین جعلی بودن یا نبودن آن استفاده کنید.

در دوربین های امنیتی جعلی اغلب مارک های تقلبی یا مارک تجاری برای سازنده وجود دارد.

یک جستجوی ساده Google به شما کمک می کند تا مشخص کنید مارک واقعی است یا خیر.

برخی از دوربین های امنیتی جعلی دارای نام های تجاری واقعی با یک آرم جعلی خواهند بود.

جستجوی نام تجاری و مشاهده لوگو و دوربین های امنیتی واقعی آنها به شما کمک می کند

تا تشخیص دهید به دوربین واقعی نگاه می کنید یا خیر.

واقعی یا جعلی بودن دوربین امنیتی در گذشته بسیار آسان بود.

اکنون تعداد قابل توجهی دوربین جعلی خوب وجود دارد.

برای تعیین واقعی بودن یا نبودن دوربین امنیتی از این مراحل مختلف استفاده کنید

دوربین های ساختگی ساختگی ساختگی می تواند یک گزینه وسوسه انگیز باشد

شما بدون اینکه در واقع تمام آن پول را برای خرید جدیدترین

لوازم جانبی خانه خرج کنید ، ظاهر یک سیستم امنیتی خانه

با تکنولوژی بالا را ایجاد خواهید کرد. اگر دوربین های امنیتی جعلی بتوانند

مزاحمان بالقوه را کنار بگذارند ، این گزینه مناسب ترین قیمت برای امنیت

خانه در بازار است. اما ، چه اتفاقی می افتد اگر در خانه شما شکستی رخ دهد

و تنها دفاع شما یک زن و شوهر از لوازم جانبی ساختگی ساختگی باشد؟

دوربین های امنیتی جعلی:

لوازم جانبی قلابی از واقعیت تقلید می کنند و توهم

یک سیستم امنیتی کامل در خانه را ایجاد می کنند.

علاوه بر این ، تولیدکنندگانی که لوازم جانبی جعلی

ساخت خانه تولید می کنند همه کار را انجام می دهند

تا آنها را تا حد ممکن قانع کننده جلوه دهند. آنها از شکل کلاسیک گنبد دوربین های امنیتی واقعی

خانه در یک محصول ساختگی تقلید می کنند و

همچنین ویژگی های ساختگی اضافی مانند چراغ های چشمک زن LED را اضافه می کنند.

این LED های چشمک زن از ویژگی های ضبط فیلم یا دید

در شب دوربین های امنیتی واقعی تقلید می کنند و به

متقاعد کردن متجاوزان بالقوه کمک می کنند که اگر خانه

شما را هدف قرار دهند ، در دوربین گیر می آیند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-T1B20P-L
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR1B04

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید