قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2

دستگاه ضبط کننده۸کانال تحت شبکه
بازپخش تصاویر ۸ کانال زنده یا ۲۵ فریم ریت
فرمت تصویری H.264+/H.265
پهنای باند یا بند ویت ۸۰ مگابیت بر ثانیه
ساپورت دوربین های ۸ مگا پیکسلی در یخش تصویر و همچنین در بازپخش تصاویر
دارای خروجی اچ دی ام ای و خروجی وی جی ای
ساپورت ۱ عدد هاردساتا تا ظرفیت ۶ ترابایت
سرعت شبکه ۱۰۰ مگا بایت ۱۰۰ Mbps
پی تو پی ساپورت قابلیت انتقال تصویر بدون ای پی استاتیک

مشخصات فنی

این دستگاه ضبط کننده دارای کارت شبکه برای ذخیره سازی و فشرده سازی دیتا با سرعت ۱۰۰مگاپیکسل بر ثانیه می باشد، پهنای باند ورودی این محصول حداکثر ۸۰ مگاپیکسل بر ثانیه، قابلیت اتصال ۸ دوربین IP به دستگاه ضبط کننده وجود دارد رزولوشن تصاویر در هنگام پخش ویدئو ۸ مگاپیکسل است.

کابل نمایشگر این دستگاه شامل HDMI و VGA  می باشد که از طریق این کابل ها تصاویر و صدا را در حجم اصلی خود به نمایشگر انتقال می دهند و میزان کیفیت تصاویر از طریق این ورودی ها بالا می باشد و کابل VGA وظیفه انتقال اطلاعات گرافیکی به نمایشگر بر عهده دارد.

از دیگر قابلیت های این محصول داشتن هارد دیسک با ظرفیت ۶ ترابایت که دیتا را از طریق ۱ پورت SATA منتقل می نماید. میزان کیفیت تصاویر و ویدئو ها در این دستگاه ضبط کننده و همچنین میزان حجم ذخیره کردن تصاویر در هر ثانیه ۱Kbps یا ۶۱۴۴Kbps است. میزان برق مصرف محصول ۱۰ وات و منبع تغذیه برق دستگاه از طریق آداپتور تامین می شود که این دستگاه آداپتور برق ۲۲۰ ولتاژ شهری را به ۱۲ ولت تبدیل کرده است. وزن دستگاه به صورت ناخالص ۱.۵ کیلو گرم و به صورت خالص ۷۵۰ گرم بدون هارد دیسک و ابعاد این محصول ۲۶۰×۲۳۶×۴۸mm است. این دستگاه در دمای -۱۰ درجه تا +۵۵ درجه می تواند قرار بگیرد.

دستگاه ضبط کننده NVR چیست؟

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 ان وی ار چیست :ان وی ار مخفف network video recorder است.تصاویر دوربین مداربسته پس از ثبت وقایع به صورت دیجیتال یا صفر و یک داخل هارد دیسک داخل ان وی ار اتنقال می یابند.ان وی ار پس از ثبت وقایع داخل هارد دیسک ,میتواند وقایع ثبت شده را بازپخش نماید.بازپخش تصاویر می تواند بر حسب زمان روز وساعت باشد.علاوه بر بازپخش تصاویر دی وی ار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را هم شامل میباشد . ومی تواند تصاویر محیط را از طریق اتصال به انوی ار توسط موبایل یا پی سی خود مشاهده نمود.دی وی ار ها قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور کامپیوتر را هم دارا می باشند.سیستم ان وی ار به صورت کاملا دیجیتالی می باشد و در بستر شبکه فعال می گردد. در این سیستم از کابل های شبکه و بستر شبکه استفاده می گردد

نحوه کار دوربین های مدار بسته

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2: اگر مایلید یاد بگیرید که چگونه دوربین های مدار بسته کار می کنند و برخی از آنها را در خانه خود نصب می کنید ، به دنبال این نباشید که در جای مناسب هستید.

فقط خواندن را تا انتها ادامه دهید و اصول کار نحوه عملکرد دوربین های مدار بسته و بهترین مدل ها را برای استفاده در خانه خود خواهید فهمید.

آیا واقعاً به دوربین مدار بسته نیاز دارید؟

آیا وقتی خانه خود را ترک می کنید به نوعی اضطراب احساس می کنید و به این فکر می کنید که چگونه می تواند بدون محافظت باشد؟ شاید شما یک چیز ارزشمند برای محافظت از خود داشته باشید یا شخصی که دوستش دارید در حالی که در یک سفر کاری قرار دارید در خانه باشد.

گاهی اوقات یک دوربین مدار بسته می تواند باعث شود احساس بهتری داشته باشید و آرامش خاطر داشته باشید. اگر این مورد شما است ، فقط به دنبال آن بروید و یک دوربین مدار بسته نصب کنید.

دوربین مدار بسته چیست؟

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2: این دستگاهی است که می تواند ویدئو را به ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) ، ضبط کننده فیلم ویدیویی شبکه (NVR) یا رسانه ای دیگر از جمله کارت SD ضبط و انتقال کند.

خوب ، این یک تعریف اساسی است. فقط قبل از شروع صحبت در مورد نحوه کار دوربین های مدار بسته و انواع موجود در بازار ، این مفهوم را در ذهن داشته باشید.

نگران نباشید … بعداً درباره DVR ، NVR و سایر موارد صحبت خواهم کرد.

در حال حاضر ، شما فقط باید بدانید که دوربین های مدار بسته برای ذخیره فیلم ها باید از یک دستگاه یا کارت SD استفاده کنند. به همین دلیل است که آنها را در تصویر مشاهده می کنید.

ضبط دوربین مدار بسته چیست؟

ان وی آر ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2: بسیار ساده ، همانطور که از نام آن پیداست ، ضبط دوربین مدار بسته دستگاهی است که برای ضبط فیلم دوربین استفاده می شود. این دستگاه می تواند آنالوگ یا دیجیتال باشد.

من در مورد انواع مختلف روشهای ضبط فیلم به طور خلاصه صحبت خواهم کرد:

ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR)

ضبط کننده شبکه (NVR)

کارت SD

ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR)

ان وی آر ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2: این دستگاهی است که برای ضبط فیلم از دوربین های مدار بسته آنالوگ استفاده می شود. از کابل کواکسیال برای اتصال دوربین به ضبط کننده فیلم دیجیتال استفاده می شود.

ضبط ویدیو شبکه (NVR)

این دستگاهی است که برای ضبط فیلم از دوربین های مداربسته دیجیتال استفاده می شود. از کابل شبکه برای اتصال دوربین به ضبط کننده فیلم شبکه استفاده می شود.

کارت SD

ان وی آر ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2: یک دوربین مدار بسته دیجیتال همچنین می تواند فیلم را در کارت SD ضبط کند. بعداً می توانید فیلم ضبط شده را از راه دور از یک رایانه در همان شبکه بازیابی کنید.

مثال پروژه دوربین مدار بسته سریع

سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ

فردی می خواهد ۴ دوربین مدار بسته در این فروشگاه مشروب فروشی نصب کند. او به چیزی که ممکن است ساده باشد احتیاج دارد ، بنابراین از یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کند.

او می خواهد دوربین های مدار بسته را برای نظارت بر راهروهای فروشگاه نصب کند و بعداً فیلم ضبط شده را تماشا کند. مشتریان باید از دوربین ها آگاه باشند.

بنابراین ، این یک پروژه بسیار اساسی است. بیایید ببینیم آن فرد نیاز به خرید چه چیزی دارد:

۴ دوربین مداربسته آنالوگ

ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR)

کابل هممحور

مانیتور با پایه

پیچ و نوار برقی

این یک پروژه بسیار ساده است جان فقط باید همه چیز را بخرد و خودش نصب کند یا یک نصب کننده دوربین مدار بسته حرفه ای ( استخدام کنم.

فناوری دوربین های مدار بسته

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 بنابراین ، از سیستم امنیتی جدید خود راضی است اما می خواهد در مورد نحوه عملکرد دوربین های مدار بسته اطلاعات بیشتری کسب کند. بیایید صحبت از فناوری دوربین مداربسته شروع کنیم.

دوربین های مداربسته آنالوگ

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 می توان با استفاده از کابل های کواکسیال دوربین های آنالوگ را به DVR وصل می کند. این ساده ترین روش برای نصب دوربین مدار بسته است ، فقط آن را به DVR وصل کنید و ضبط را شروع کنید.

یک دوربین آنالوگ متصل به DVR با استفاده از کابل کواکسیال است. این فیلم از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است ، بنابراین می توان آن را به DVR ضبط کرد و امکان استفاده از مانیتور برای دیدن فیلم های زنده و ضبط شده وجود دارد.

دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی آنهایی هستند که سیگنال های آنالوگ را به ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) می فرستند و آن سیگنال ها را به دیجیتال تبدیل می کنند.

به همین دلیل این دستگاه را دیجیتال ضبط کننده صدا می نامند. این می تواند سیگنال ها را از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کند و فیلم را به یک هارد دیسک ضبط کند و همچنین می تواند یک جریان ویدیویی را از طریق شبکه محلی یا به یک مکان از راه دور در اینترنت ارسال کند.

این بدان معناست که جان همچنین می تواند دوربین های مدار بسته خود را در یک مکان از راه دور با اتصال DVR به اینترنت تماشا کند. اما بگذارید بعداً این کار را ادامه دهیم.

دوربین های مداربسته تحت شبکه

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 کاربر یک سیستم امنیتی دیجیتال خریداری نکرد ، اما می توانست. پروژه دوربین مدار بسته کوچک وی همچنین می تواند با استفاده از دوربین های دیجیتال (که به دوربین های IP نیز معروف است) کار کند.

من شروع به استفاده از نام دوربین IP خواهم کرد ، این روشی است که افراد به این نوع دوربین های مداربسته دیجیتال مراجعه می کنند ، بنابراین بیایید درک کنیم که چگونه کار می کند.

یک دوربین IP با استفاده از کابل شبکه به NVR وصل شده است (همچنین به کابل UTP نیز معروف است). این ویدئو از دوربین IP به NVR ارسال می شود و می توان از یک مانیتور برای دیدن فیلم های زنده و ضبط شده استفاده کرد.

با استفاده از سیستم دوربین مدار بسته IP IP ، دیگر نیازی به تبدیل سیگنال نیست زیرا دوربین IP در حال حاضر فیلم را با فرمت دیجیتالی ارسال می کند ، بنابراین NVR می تواند آن را ضبط کند.

سیگنال دیجیتال از دوربین IP می آید و برای ضبط به NVR می رود. همچنین می تواند به شبکه محلی و اینترنت برود.

سیستم دوربین مدار بسته IP 

قیمت دستگاه ۸ کانال داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 بنابراین ، جان یک دوست دختر دارد ، نام او جنیفر است و با ۲ گربه کوچک در یک آپارتمان زندگی می کند. جنیفر می خواهد برخی از دوربین های مدار بسته در آن جا نصب کند تا بتواند حیوانات خانگی خود را رصد کند و فهمید کدام یک مبل را خراشیده است.

برای مثال شرکتی نصب کننده دوربین مداربسته حرفه ای را استخدام می کند که دو گزینه را ارائه می دهد:

  1. سیستم ضبط با دوربین های IP و NVR
  2. سیستم ضبط با کارتهای SD دوربین های IP

برای گزینه شماره ۱ ، فیلم در ضبط ویدیو شبکه (NVR) ضبط می شود و نه در دوربین IP از آنجا که ریک (نصب کننده حرفه ای) ارائه شده دارای شکاف کارت SD نیست.

گزینه شماره ۲ امکان ضبط فیلم در کارت SD دوربین IP را می دهد ، بنابراین نیازی به داشتن NVR در آپارتمان وی نیست.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت اطلاع از لیست قیمت همکار لطفا ثبت نام فرمایید.

سایت داهوا تهران

دستگاه

پردازنده اصلی Embedded Processor
سیستم عامل Embedded LINUX

تصویر و صدا

ورودی دوربین آنالوگ  ۸ Channel, BNC
دوربین اچ دی سی وی آی ۴MP, 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
دوربین ای اچ دی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین تی وی آی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین سی وی بی اس PAL/NTSC
ورودی دوربین تحت شبکه ۴+۲/۸+۴/۱۶+۸ Channel, each channel up to 5MP
ورودی/خروجی صدا ۱/۱, RCA
انتقال دوطرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط تصاویر

فشرده سازی H.264+/H.264
رزولوشن ۴M-N, 1080P, 1080N, 720P, 960H, D1, HD1, BCIF, CIF, QCIF
ریت ضبط Main stream: 4M-N/1080P(1~15fps); 1080N/720P/960H/ D1/HD1/BCIF/CIF/QCIF (1~25/30fps) Sub steram: D1/CIF/QCIF(1~15fps)
بیت ریت ۱Kbps ~ 6144Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (Regular, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله زمانی ضبط ۱ ~ ۶۰ min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Postrecord: 10 ~ 300 sec

نمایش تصاویر

رابط ۱ HDMI ,1 VGA
رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰, ۱۲۸۰×۱۰۲۴, ۱۲۸۰×۷۲۰, ۱۰۲۴×۷۶۸
صفحه نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 4CH: 1/4 8CH: 1/4/8/9 16CH: 1/4/8/9/16 When IP extension mode enabled: 4CH: 1/4/6 8CH: 1/4/8/9/16 16CH: 1/4/8/9/16/25
او اس دی منو Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

رابط ۴/۸CH: 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Support Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر ۱۲۸ users
تلفن هوشمند iPhone, iPad, Android
قابلیت همکاری ONVIF 2.42, CGI Conformant

تشخیص ویدیو و هشدار

راه اندازی رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیو Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × ۱۸), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی هشدار N/A
خروجی رله N/A

پخش و پشتیبانی

بازپخش ۸CH: 1/4/9
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
عملکرد پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبانی USB Device/Network

ذخیره سازی

اچ دی دی داخلی ۱ SATA Port, up to 8TB capacity
هارد N/A

رابط کمکی

یو اس بی ۴/۸CH:2 USB 2.0
آر  ۵۲۳۲ N/A
آر  ۵۴۸۵ ۱ Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/2A
مصرف برق <10W (Without HDD)

بدنه

ابعاد Compact 1U, 260×۲۳۶×۴۸mm(10.2″×۹.۳″×۱.۹″)
وزن خالص ۰.۷۵kg ( 1.7lb) (without HDD)
وزن ناخالص ۱.۵kg (3.3lb)
نصب و راه اندازی Desktop installation

شرایط محیطی

شرایط عملیاتی -۱۰°C ~ +55°C (+14°F ~ +131°F), 0~ 90% RH
شرایط نگهداری -۲۰°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

گواهی نامه

گواهی نامه ها CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1 CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024

نحوه تنظیم VLAN ها برای دوربین مدار بسته

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: پیکربندی VLAN برای دوربین مدار بسته برای محافظت از دوربین های IP در مقابل دسترسی غیرمجاز و همچنین جدا کردن سیستم دوربین امنیتی از سایر رایانه ها و دستگاه های متصل به شبکه IP بسیار مهم است.

اگر سوئیچ های شبکه ای لایه 2 مانند Cisco ، Netgear ، HP ، Dell ، Dlink و دیگران دارید ، می توان آنها را به راحتی پیکربندی کرد تا در سیستم دوربین مدار بسته شما مورد استفاده قرار گیرد.

در این مقاله ، درباره اهمیت VLAN ها برای دوربین مدار بسته ، نحوه کار فناوری و نحوه انجام پیکربندی VLAN برای پروژه های دوربین مدار بسته بحث خواهم کرد.

بیایید با یادگیری اصول VLAN ، درک کنیم که چگونه از آن در سوئیچ های شبکه استفاده می شود و یاد می گیریم چگونه VLAN را برای دوربین های امنیتی تنظیم کنید.

VLAN چیست

VLAN یک فناوری است که با استفاده از ایجاد گروه های مجازی برای بخش بندی شبکه ها استفاده می شود.

این مخفف شبکه محلی محلی مجازی است و اغلب برای ایجاد گروه های مجازی از سوئیچ های شبکه استفاده می شود تا امکان کنترل ترافیک پخش شده و همچنین افزایش سطح دسترسی امنیتی در نتیجه جلوگیری از دسترسی غیرمجاز فراهم شود.

بر روی سوئیچ می توان VLAN ایجاد کرد و آنها را به درگاههای سوئیچ خاص مرتبط کرد. دستگاه هایی مانند رایانه ها و دوربین های IP که به همان گروه پورت ها متصل هستند ، قادر به برقراری ارتباط در شبکه خواهند بود.

تفکیک ترافیک VLAN

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: در سناریو با رایانه ها و دوربین های مدار بسته متصل به همان سوئیچ می توان VLAN ها را برای جدا کردن ترافیک پخش ایجاد کرد.

نمودار زیر نمونه ای از سوئیچ شبکه ای را نشان می دهد که دارای دوربین های مدار بسته IP و کامپیوترهای متصل به پورت های آن است. توجه کنید که VLAN ها با نام های مختلف ، محدوده آدرس IP و رنگ ها ایجاد و نمایش داده می شوند.

در محیط محیط IT ، سرپرستهای شبکه برای استفاده از شماره ها و رنگ ها از VLAN ها استفاده می کنند در تصویر بالا می توانید VLAN 10 و VLAN 20 را با استفاده از رنگ آبی و سبز به ترتیب برای نشان دادن گروه های مختلف مشاهده کنید.

امنیت VLAN

VLAN می تواند با اختصاص پورت های سوئیچ خاص به گروه ها ، امنیت موجود در شبکه را افزایش دهد. تصویر زیر را ببینید که در آن لپ تاپ یک مرد به پورت 1 در Blue VLAN وصل شده است و با درگاه 3 با PC2 ارتباط برقرار می کند.

یک متجاوز دوربین IP را از کابل خود در پورت 4 جدا می کند تا لپ تاپ خود را وصل کرده و شبکه را هک کند. او برای تلاش برای هک کردن دوربین امنیتی به Green VLAN متصل می شود اما نمی تواند به بقیه شبکه دسترسی داشته باشد.

همین اصل در مورد کارگر شرکت نیز صدق می کند ، زیرا وی به یک VLAN متفاوتی متصل نیست.

نحوه عملکرد VLAN TAGs

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: برای اینکه بتوانید ترافیک را کنترل کنید ، یک سوئیچ از TAG استفاده می کند که تنها راهی برای علامت گذاری فریم هایی است که هر پورت را وارد یا خارج می کنند ،

قاب هایی که به درگاه 1 یا 3 سوئیچ وارد می شوند به عنوان بخشی از VLAN 10 نشان داده می شوند و قاب هایی که به پورت 2 یا 4 وارد می شوند به عنوان بخشی از VLAN 20 نشان داده می شوند.

TAG بسته به مارک سوئیچ می تواند متفاوت باشد ، اما یک استاندارد جهانی TAG به نام 802.1Q وجود دارد که توسط بیشتر تولید کنندگان استفاده می شود.

هنگامی که فریم ها از دوربین IP به سوئیچ برچسب خورده می شوند ، آن برچسب ها قبل از ترک سوئیچ برداشته می شوند.

در زیر قسمت های برچسب ها مطابق استاندارد جهانی 802.1Q را مشاهده کنید.

منبع: منبع بسته بندی

DESTINATION: مقصد بسته

TYPE & LEN: نوع و اندازه

اطلاعات: داده های موجود در بسته

چک قاب: بررسی قاب

ارتباط بین سوئیچ ها

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: هنگام اتصال دو سوئیچ لازم است از درگاه ویژه ای به نام “Port Trunk” یا “Port Tagged” استفاده شود که امکان عبور و مرور کلیه VLAN ها را فراهم می کند. بنابراین فریم هایی با 802.1Q TAG از این درگاه عبور می کنند.

برخی از تولید کنندگان نامی از درگاه های VLAN با اندکی تفاوت دارند. در اسناد سوئیچ سیسکو اصطلاح “بندر تنه” برای آن درگاه های ویژه استفاده می شود. سایر تولیدکنندگان مانند Netgear ، HP و Dell از اصطلاح Tagged Port استفاده می کنند اما در هر صورت همه آنها از 802.1Q TAG استفاده می کنند.

اکنون دوربین های امنیتی IP و رایانه ها می توانند از سوئیچ اول به دوم ترافیک ارسال کنند و همچنان پخش و امنیت را تحت کنترل داشته باشند.

سوئیچ اول می تواند فریم های حاصل از دوربین امنیتی را برچسب گذاری کرده و آنها را از طریق صندوق عقب (پورت های دارای برچسب) به سوئیچ دوم منتقل کند.

نوع سوئیچ ها برای پیکربندی VLAN

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: برای پیکربندی VLAN استفاده از سوئیچ های قابل کنترل لایه 2 ضروری است.

هر تولید کننده با استفاده از CLI (رابط خط فرمان) یا رابط وب روش متفاوتی برای ایجاد و مدیریت VLAN ها دارد. اما در هر صورت تنظیم بسیار مشابه است و ایجاد و پیکربندی VLAN بسیار آسان است.

نمونه ای از پیکربندی VLAN برای دوربین مدار بسته

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: بیایید نگاهی بیندازیم به یک دوربین دوربین مدار بسته با 4 دسک تاپ که از دوربین های VLAN 10 و 3 IP و 1 NVR با استفاده از VLAN 20 استفاده می کند.

در این پروژه دوربین مدار بسته کوچک ، VLAN ترافیک شبکه پخش شرکت را از ترافیک شبکه پخش کننده دوربین IP جدا می کند.

در این پیکربندی دوربین مدار بسته VLAN ، کاربران دسک تاپ قادر به دسترسی به دوربین های IP یا NVR نخواهند بود. بنابراین سیستم امنیتی شما محافظت می شود.

بنابراین ، همانطور که مشاهده می کنید پیکربندی VLAN برای دوربین مدار بسته بسیار مهم است تا سیستم شما در برابر هکرها و مزاحمان ایمن شود.

ایجاد VLAN بر روی سوئیچ سیسکو

ان وی ار ۱۶کانال داهوا مدل DH-NVR4216-4KS2: به عنوان مثال سریع ، اجازه دهید پیکربندی VLAN را در سوئیچ 8 پورت سیسکو مشاهده کنیم. مدل Catalyst 2960 PD است که با استفاده از CLI پیکربندی می شود:

VLAN 10: پورت های 1 تا 4 برای اتصال رایانه ها

VLAN 20: پورت 5 تا 8 برای اتصال دوربین های IP

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه چهار کاناله داهوا NVR2104HS-4KS2
نوشتهٔ بعدی
دستگاه ضبط کننده داهوا NVR4432-4KS2

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید