قیمت دوربین مداربسته ارزان

قیمت دوربین مداربسته ارزان

امروز قصد داریم مقاله ای را با عنوان قیمت دوربین مداربسته ارزان در اختیار شما دوستان قرار دهیم با ما همراه باشید.

اگر مایل به استعلام قیمت دوربین مداربسته هستید. پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید. شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس  حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

قیمت دوربین مداربسته ارزان

قیمت دوربین مداربسته ارزان

همچنن تکنسین های مجربی در اختیار این شرکت است که با اموزش های اصولی و حرفه ای که دیده اند می توانند در کمترین زمان و به بهترین نحوه ممکن دوربین خریداری شده شما را نصب و راه اندازی کنند. دوربین های دیجیتال برای نصب و راه اندازی به نیروی متخصص نیاز دارند و هر کسی قادر به انجام این کار نیست

قیمت دوربین مدار بسته ارزان مقاله ی امروز ماست. این روزها همه به دنبال جنس خوب با قیمت ارزان هستند به همین دلیل برخی تولید کنندگان دوربین های مدار بسته برای پیشی گرفتن از سایرین اجناس خود را ارزانتر به بازار عرضه می کنند امروز قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر ارزان شدن دوربین مداربسته را برای شما شرح دهیم.

در ادامه می خواهیم به تعدادی از سوالات شما عزیزان که ممکن است در این زمینه پرسیده باشید پاسخ دهیم.

  1. چه عواملی بر ارزان شدن دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد؟
  2. آیا ارزان بودن قیمت دوربین می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن داشته باشد؟
قیمت دوربین مداربسته ارزان

قیمت دوربین مداربسته ارزان

 

  1. چه عواملی بر ارزان شدن دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد؟

امروزه خرید دوربین مدار بسته به امری ضروری برای عموم مردم مبدل شده است. بزرگترین دغدغه ی افراد بابت قیمت این دوربین هاست، بدین معنا که آیا هزینه ای که برای یک دوربین می پردازیم متناسب با کارایی و کیفیت آن است یا خیر؟

در برخی موارد پیش آمده است که با تحلیل های درستی که برای هر دوربین مد نظر قرار می دهیم درمی یابیم با توجه به کارایی و کیفیتی که دوربین مد نظر ما دارد قیمت آن به نسبت کم است و یا بالعکس گاهی مبلغی که برای یک دوربین مدار بسته می پردازیم به نسبت کارایی و کیفیت آن بیشتر نیز بوده است در نتیجه پیش از خرید حتما ویژگی های دوربین مدنظر را مورد بررسی قرار دهید که از این طریق بتوان عواملی که بر قیمت یک دوربین دخالت دارند را نیز بدانید.

چه عواملی بر ارزان شدن دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد؟

چه عواملی بر ارزان شدن دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد؟

 

ادامه ی مطالب را با بررسی عواملی که می تواند بر ارزان شدن دوربین مدار بسته تاثیر گذار باشد را پیش می بریم:

  • رزولوشن یا وضوح تصویر

می توان گفت که مهم ترین خصوصیتی که باید در هنگام انتخاب و خرید دوربین مد نظر داشت وضوح تصویر آن است. به طور کلی دوربین مدار بسته ای را می توان در رده ی دوربین های با کیفیت قرار داد که تصاویر را با کیفیتی برابر با 720 مگاپیسل ضبط کند.

  • فریم ریت یا نرخ فریم

نرخ فریم ریت در دوربین با وضوح آن رابطه ای مستقیم دارد به نحوی که هرچه نرخ فریم بالاتر باشد وضوح بیشتری نیز حاصل می شود. به طور معمول می توان گفت دوربین مدار بسته ای که توانایی ثبت تصاویر به میزان 30 فریم را دارد از وضوح تصویر خوبی برخوردار است.

  • مدل

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که هر کدام خصوصیت خاص خود از لحاظ ظاهری و کارایی دارند، شما باید در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید که کدام مدل از لحاظ امنیتی سطح توقع شما را پوشش می دهد و برای محیط مد نظرتان مناسب است.

  • داخلی یا بیرونی

دقت داشته باشید دوربینی را که انتخاب ممی کنید با محیطی که قرار است در آن نصب شود سازگاری داشته باشد، زیرا بعضی از آن ها مناسب فضاهای داخلی هستند و در برابر آب، گرد و غبارو یا نور خورشید دوام نمی آورند در نتیجه هم در ضبط تصاویر اختلال ایجاد می شود و هم اینکه مبلغی که پرداخت کرده اید را ضرر می کنید. پس در هنگام خرید حتما مقاومت دوربین و تناسب آن با محیط را لحاظ کنید.

  • روشنایی

روشنایی در دوربین های مدار بسته به این معناست که یک دوربین توانایی ثبت و ضبط تصاویر را در محیط های کم نور دارد یا خیر. برخی دوربین ها توسط لامپ ها ال ای دی که درون آن ها تعبیه شده است و به اصطلاح مادون قرمز نام دارند توانایی ضبط تصاویر را دارند به این صورت که با تحت شعاع قرار دادن محیط تاریک به ضبط تصاویر می پردازند.

هر چه تعداد لامپ های ال ای دی مادون قرمز یک دوربین مدار بسته بیشتر باشد دید بهتری را در شب فراهم می کند. توصیه می شود اگر قرار است دوربین را در فضایی نصب کنید که کم نور یا بدون نور است حتما دوربینی را تهیه کنید که تعداد لامپ ال ای دی بیشتری داشته باشد.

  • صدا

صدا یکی از ویژگی هایی است که می توان گفت بسته به سلیقه ی سازنده ی دوربین می تواند وجود داشته باشد یا وجود نداشته باشد. بعضی از دوربین قابلیت ضبط تصاویر همراه با صدا را دارند اما برخی دیگر فاقد این ویژگی هستند. حتی برخی از آن ها به نحوی صدا ضبط می کنند که شخص کنترل کننده ی دوربین بتواند با شخصی که در دید دوربین است ارتباط کلامی داشته باشد.

عوامل بعدی در رابطه با دوربین هایی صدق می کند که ضبط کننده ی ویدئو باشند.

  • ظرفیت ذخیره سازی
  • فضای ذخیره سازی ابری
  • سازگاری دوربین
  • فشرده سازی
  • انتخاب سویچ پی او وی

 

2.آیا ارزان بودن قیمت دوربین می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن داشته باشد؟

این سوال می تواند دو پاسخ داشته باشد، به دلیل اینکه گاهی تولید کننده دوربینی را که تولید کرده است قیمت مناسبی دارد و کارایی آن نیز به همان میزان و حتی گاها بیشتر از آن مناسب است. نقطه ی مقابل این موضوع برای آن دسته از دوربین هایی است که با وجود ارزان بودن از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند در نتیجه نمی توان گفت که ارزان بودن با کیفیت دوربین رابطه ی مستقیم دارد.

2.آیا ارزان بودن قیمت دوربین می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن داشته باشد؟

2.آیا ارزان بودن قیمت دوربین می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن داشته باشد؟

 

از اینکه مقاله ی ما را برای کسب اطلاعات بیشتر انتخاب کرده اید نهایت تشکر را داریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با موضوع فوق بود امیدواریم رضایت کافی را داشته باشید.

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته اپتینا
نوشتهٔ بعدی
قیمت پک کامل دوربین مداربسته هایک ویژن

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید