قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته داهوا مدل t2a21 از سری محصولات اقتصادی یا همان کوپر داهوا میباشد . این سری از دوربین ها دارای قیمت های مناسب و کیفیت کافی میباشند . این دوربین دارای بدنه دام میباشد که برای فضاهای داخلی و بر روی سقف قابل نصب هستند . کیفیت تصویر این محصول 2 مگاپیکسل است و دارای دید در شب تا فاصله 20 متر میباشد . بدنه این دوربین فلز است و نسبت به گرد و غبار مقاوم هستند.


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا مدل t2a21 را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۲.۷″ CMOS

پیکسل های موثر

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

۰.۰۴Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 20m (66feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (2.8mm,6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 93° (۱۰۳°,۵۴.۷°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

۸۰۰mm (500mm,2000mm) 31.50” (19.69″,78.74”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰° Tilt: 0° ~ ۷۸° Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدئو

رزولیشن

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نرخ فریم

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

۲D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۳۰%

میزان مصرف برق

Max. 2.7W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

مواد مصرفی در دوربین

جنس

Aluminium

ابعاد

۹۴mm×۹۴mm×۷۸mm(3.7″×۳.۷″×۳.۰۷″)

وزن خالص

۰.۲۷kg (0.60lb)

وزن ناخالص

۰.۳۲kg (0.71lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته

دزدی از منزل و ورود غیر قانونی به یک امر عادی تبدیل شده است. مشکلی که مسئولان نتوانسته اند کاری برای آن انجام دهند. با این حال، دوربین‌ های امنیتی مجرمان را از نفوذ و سرقت باز می‌دارند.

متداول ترین هدف آن ها ،سرقت از منازل مسکونی است. برای اطمینان از محافظت همه جانبه از خانه، نصب سیستم های دوربین مدار بسته در تمام نقاط اصلی حیاتی است.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین های مدار بسته  عمدتا برای نظارت و هوشیاری استفاده می شوند. اصل اساسی این سیستم ها در موقعیت استراتژیک  دوربین های مدار بسته است. دوربین های مدار بسته برای امنیت و نظارت منازل و مناطق تجاری استفاده می شود. راه حل های امنیت خانه در دو نوع دوربین مداربسته ، سیستم های دوربین آنالوگ و سیستم های دوربین دیجیتال موجود است. تفاوت این دو در نحوه ضبط و انتقال ویدیو است.

مزایای عمده سیستم های دوربین مداربسته

جلوگیری از جرم و جنایت:

بزرگترین و بارزترین مزیت نصب دوربین مداربسته برای منزل این است که از خطر هرگونه سرقت یا دزدی جلوگیری می کند و احساس امنیت حتی زمانی که سیستم های دوربین مداربسته با احتیاط نصب می شوند بیش از حد بی ارزش است.

گردآوری شواهد:

نصب دوربین‌های امنیتی در موقعیت‌های استراتژیک کار دشواری نیست، زیرا آن ها در اشکال و اندازه‌ های مختلف هستند. وقتی به پرونده ای از وقایع رخ داده یا شواهدی یا اثبات کلمات گفته شده در طول یک رویداد نیاز دارید ، مفید است. سیستم های دوربین مدار بسته بهترین منبع شواهد هستند که به اندازه یک شاهد عینی قابل اعتماد هستند.

نظارت بر سناریو و فعالیت‌ها:

سیستم‌های دوربین مداربسته بهترین گزینه ممکن را برای پیگیری رویداد های نزدیک بدون نیاز به بیرون رفتن و حضور فیزیکی در محل ارائه می‌دهند. برای جلوگیری از هرگونه فعالیت مجرمانه در دفاتر و مغازه ها ضروری است.

بهره وری در محل کار:

وجود دوربین مداربسته زمانی که در فضای اداری نیستید، یک عامل عالی است. با اتصال دوربین مداربسته به اینترنت می توانید به سرعت بررسی کنید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و از افتادن آن اتفاق جلوگیری کنید.

آرامش خاطر را فراهم می کند:

نصب سیستم دوربین امنیتی یک راه عالی برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار و جلوگیری از سرقت و دزدی است. بنابراین، می توانید آرامش خاطر داشته باشید.

اتصال به تلفن همراه:

وقتی دور از خانه یا محل کارتان هستید نگران دارایی های ارزشمند خود هستید؟ اگر بتوانید به همه چیز هایی که در خانه و محل کارتان وجود دارد دسترسی داشته باشید چه؟ بله، دوربین‌های مداربسته مدرن گزینه‌ ای عالی برای اتصال تلفن هوشمند برای نظارت از راه دور را دارا میباشد. این تکنولوژی  تضمین می کند که شما از اتفاقات جاری در اطراف خود آگاه هستید حتی اگر از نظر فیزیکی در آنجا حضور نداشته باشید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دستگاه ضبط کننده DVR

DVR مخفف Digital Video Recorder است. همانطور که از نام آن مشخص است، این سیستم ها می توانند فیلم های نظارتی را به صورت دیجیتال ضبط و ذخیره کنند. این به این معنی است که می توانید ویدیوهایی با کیفیت بالاتر ضبط کنید.

با این حال، برخلاف دوربین های آی پی ، dvr ها مستقیماً به اینترنت متصل نمی شوند. آن ها بخشی از سیستم مدار بسته هستند، به این معنی که به صورت محلی به یکدیگر متصل می شوند .

بیایید نگاهی دقیق تر به عملکرد دستگاه DVR بیندازیم.

کار یک سیستم نظارت مدار بسته دیجیتال

یک سیستم DVR شامل مجموعه ای از دوربین های مداربسته است که به دستگاه DVR متصل هستند. این دستگاه قابلیت ضبط ویدئو های دیجیتال را دارد. اگر یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ دارید، می توانید به راحتی آن را با جایگزینی VCR با DVR به یک سیستم دیجیتال تبدیل کنید.

DVR اساساً رایانه ای است که ویدئو یا تصاویر امنیتی را روی هارد دیسک ذخیره می کند. اکثر دوربین‌های امنیتی که امروزه استفاده می‌شوند، تصاویر آنالوگ را ضبط می‌کنند. DVR این سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و پس از فشرده سازی روی هارد دیسک ذخیره می کند.

دستگاه های DVR می توانند ورودی های چندین دوربین را کنترل کنند. شما می توانید بسته به اولویت خود، همه این تصاویر و ویدیوها را در یک زمان یا یک به یک مشاهده کنید. نیازی به سوئیچ، مولتی پلکسور نیست.

انواع دستگاه های DVR

دستگاه‌های DVR در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ ها از نوع جیبی کوچک تا رایانه‌ های شخصی بزرگ در دسترس هستند. علاوه بر این ، چند دستگاه DVR را می توان به یک شبکه خارجی متصل کرد ، که به شما امکان می دهد فیلم را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

سه نوع اصلی DVR عبارتند از:

DVR های تعبیه شده:

این یک دستگاه مستقل است که ورودی های دوربین مدار بسته آنالوگ را گرفته و پس از فشرده سازی در یک هارد دیسک  محلی ذخیره می کند. سیستم‌عامل و نرم‌افزار روی یک تراشه قرار دارند و یک هارد دیسک برای ذخیره‌سازی تصاویر ارائه می‌شود.
DVR های جاسازی شده از یک سیستم عامل تعبیه شده انحصاری استفاده می کنند که برای شبکه های خارجی باز نیست. این بدان معنی است که آنها در برابر ویروس ها، هکرها و سایر حملات مخرب کمتر آسیب پذیر هستند و از امنیت بالایی برخوردار هستند.

دستگاه های DVR Hybrid :

این نوع از سیستم های  DVR می توانند ورودی های تصویری را هم از دوربین های مدار بسته و هم از دوربین های IP بپذیرند. شما می توانید این مدل را انتخاب کنید تا به آرامی از یک سیستم نظارت آنالوگ به یک سیستم نظارت مبتنی بر IP منتقل شوید.
این بدان معناست که می توانید از هر دو دوربین مداربسته و IP در خانه خود استفاده کنید. شما می توانید از دوربین های مدار بسته در مناطق کمتر آسیب پذیر استفاده کنید و از دوربین های IP با وضوح بالا در مناطق پر خطر استفاده کنید.

دستگاه های DVR مبتنی بر کامپیوتر:

همانطور که از نامش مشخص است ، این نوع دستگاه DVR در یک رایانه شخصی ادغام شده است. این شامل یک کارت شبکه، یک مادربرد، یک برد ویدئو، یک کارت ضبط DVR و یک درایو حافظه است.
مزیت کلیدی این نوع DVR این است که می توانید با اضافه کردن هارد دیسک بیشتر به سیستم، فضای حافظه را به راحتی ارتقا و گسترش دهید.

پاک کردن حافظه دوربین مدار بسته

پاک کردن حافظه دوربین مدار بسته

همان طور که همه می دانیم امروزه دوربین های مدار بسته بسیار پرطرفدار بوده و اغلب افراد در محل کار خود یا منزل, از دوربین مداربسته استفاده می کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسنده کردن به روش های سنتی حفظ امنیت و بدون نظارت کافی نیست

و در عصر پیشرفت های فناوری استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضروری است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را پاک کرد؟

من می خواهم کلیپ های ویدیویی را که هنگام بازی با دوربین گرفته ام حذف کنم.

اتفاق شرم آوری از نظر یکی از دوربین ها افتاد و می خواهم آن را حذف کنم.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

بنابراین آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را پاک کرد؟

اگر بجای متجاوز مالک دوربین هستید ، پاسخ کوتاه بله است.

مسئله این است که اگر می خواهید فیلم دوربین مدار بسته را حذف کنید ، چه در کارت SD ذخیره شده باشد و چه NVR / DVR ، باید به تنظیمات دوربین مراجعه کنید که به رمز عبور مدیر برای آن نیاز دارند.

آیا کسی می تواند ضبط های نظارت را با هک کردن حذف کند؟

اگر من مجبور به ورود به سیستم باشم و شخصی که وارد آن می شود دوربین من را بگیرد ، آیا آنها قادر به حذف همه فیلم های شکستن آنها هستند؟ آیا کسی می تواند بخشهایی از تصاویر دوربین مداربسته را پاک کند بدون اینکه من بدانم؟

این روزها دوربین های IP با کیفیت از مارک های برتر دوربین مداربسته با رمزگذاری SSL برای رمزگذاری خوراک و فیلم نظارت ، رمزگذاری WPA2-AES برای امنیت شبکه WiFi کاربران و SSL-TLS برای رمزگذاری داده ها و تأیید اعتبار هنگام تغذیه ویدئو ، ایمن شده اند. از طریق شبکه های ناامن ارسال می شوند.

و هک کردن دوربین ها بی فایده است!

به همین دلیل است:

اگر بخواهید دستکاری کنید ، برخی از دوربین های IP می توانند زنگ خطر را به صدا در آورند. و دارندگان دوربین می توانند هشدارهای ایمیل را تنظیم کنند که امکان ارسال عکس یا کلیپ ویدیویی به تلفن یا سرور FTP آنها را فراهم می کند. بنابراین اگر اتفاقی بیفتد بلافاصله آن را می دانند.

علاوه بر این ، برخی از دوربین های امنیتی از فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کنند. بنابراین حتی اگر فیلم دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره سازی محلی را از بین ببرید ، دارندگان دوربین همچنان یک نسخه ایمن را در ابر دریافت می کنند.

با این حال ، اگر شما از حقوق مدیر برخوردار هستید ، این یک داستان دیگر است.

چگونه کلیپ های فردی را حذف کنیم؟

چگونه می توان تمام ویدئویی را که هنگام راه اندازی ضبط شده حذف کرد؟

من از مدل NVR استفاده می کنم و نمی توانم نحوه دسترسی به پرونده های ضبط شده در NVR و حذف آنها را بفهمم. چنین گزینه ای را اصلاً نمی بینید. همه منوها / برگه ها را بررسی کنید … و غیره گزینه File DELETE را مشاهده نکنید.

من هنوز راهی برای حذف پرونده های خاص در DVR پیدا نکردم.

آیا خواسته اید و سعی در انتخاب و حذف ضبط های خاص داشته اید و به نتیجه نرسیده است؟

در حقیقت ، احتمالاً هیچ راهی برای حذف یا مدیریت پرونده های منفرد در یک بازه زمانی خاص ذخیره شده در NVR ، DVR یا PC HDD وجود ندارد.

چرا؟

حذف کلیپ ها یا روزهای فرد ضروری نیست.

در واقع عملکرد “قادر به حذف فیلم نیست” از ایمنی شما بهتر محافظت می کند – ضبط هایی که مشاهده می کنید ۱۰۰٪ کامل و صحیح است زیرا از اصلاح حتی با کلیپ های تک خودداری می کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از تولیدکنندگان دوربین به آن پایبند هستند.

همانطور که اشاره کردم دیگر نیازی به حذف سابقه دوربین مداربسته برای ضبط مداوم در صورت پر بودن HDD نیست. کلیپ های ویدیویی به طور خودکار از قدیمی ترین پاک می شوند.

اما شما همیشه می توانید همه کلیپ های ویدیویی مفید را از مشتری بارگیری کرده و سپس کارت SD ، NVR یا DVR را قالب بندی کنید تا موارد ناخواسته را به دنبال مراحل ساده فوق “حذف” کنید.

چه مدت فیلم در دوربین های امنیتی می ماند
برای شما سخت است که شواهد ویدئویی را حذف کنید؟

در این حالت ممکن است مشتاق باشید که بدانید یک دوربین امنیتی چه مدت می تواند سوابق را حفظ کند.

پاسخ به فضای ذخیره سازی ، وضوح دوربین ، فشرده سازی ، سرعت بیت و تعداد دوربین بستگی دارد ، زیرا فرمول مورد نیاز است:

روزهای ضبط = فضای ذخیره سازی (GB) * 10242 * 8 / میزان بیت (kb / s) * 3600 * 24 * دوربین

شما می توانید برای پاسخ های دقیق تر ، پست قبلی ما را بررسی کنید.

به طور کلی ، با ۱ ترابایت داخلی HDD ، سیستم های امنیتی NVR می توانند ۴ دوربین را که ضبط ۲۴/۷ ساعته با کیفیت Full HD (1080p) انجام می دهند ، به مدت ۶ روز ، قبل از پاک شدن ضبط ها ، پشتیبانی کنند. و برخی از کاربران همچنین ممکن است سیستم را به حالت تشخیص حرکت تنظیم کنند یا برای ضبط دوره های طولانی تر HDD خارجی اضافه کنند.

آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را بازیابی کرد
ممکن است آن لحظه های ناامیدکننده ای وجود داشته باشد که متوجه می شوید فیلم دوربین امنیتی به اشتباه حذف شده است یا قبل از اینکه فرصتی برای بررسی یا تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید ، ضبط های مهم دوباره رونویسی می شوند.

بنابراین ممکن است بپرسید: چگونه می توان ضبط های ویدئویی پاک شده DVR را بازیابی کرد؟ آیا می توان فیلم های DVR دوربین مداربسته را که رونویسی شده اند بازیابی کرد؟

پاسخ ساده:

می توانید فیلم های دوربین مداربسته را بازیابی کنید. حتی اگر هر ویدئویی حذف شود ، به طور دائمی پاک نمی شود و داده های ویدیو همچنان روی دیسک سخت باقی می مانند ، مگر اینکه رونویسی شود.

شرکت هایی هستند که قادر به بازیابی اطلاعات قالب بندی شده ، حذف شده و بازنویسی شده روی دیسک های سخت هستند. شما می توانید به صورت آنلاین خدمات بازیابی هارد دیسک را جستجو کنید.

بسته به وضعیت از دست رفتن داده ها ، آسیب دیدن تصاویر دوربین مداربسته / DVR و ظرفیت ذخیره سازی داده ها و کاندیتی های درایو ذخیره سازی CCTV / DVR ، ممکن است هزینه ای برای آن هزینه شود.

چگونه بدون متخصص فیلم های دوربین امنیتی را به راحتی پاک کنیم

به فکر تمیز کردن دوربین خود هستید و می پرسید چگونه تصاویر دوربین امنیتی را حذف کنیم؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که حذف تصاویر دوربین امنیتی دشوار است و فکر می کنند که چگونه فیلم های دیگر با پر شدن DVR ذخیره می شوند.

وقتی DVR پر است ، به این معنی است که شما باید فضای ذخیره سازی بیشتری برای دوربین های خود پیدا کنید. در صورت استفاده از فضای ذخیره سازی ابری ، هرچه فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید ، به پول بیشتری پرداخت خواهید کرد.

اما ، اگر می دانید چگونه تصاویر دوربین های امنیتی را حذف کنید. DVR یا هر روش ذخیره سازی که استفاده می کنید نیز رایگان است. این بدان معنی است که سیستم امنیتی شما با High-Efficiency کار خواهد کرد.

در کلمات زیر

ما از طریق چهار روش برای حذف فیلم دوربین امنیتی از و محیط ذخیره سازی با شما صحبت خواهیم کرد.

چگونه فیلم دوربین امنیتی را حذف کنیم؟

روش ۱: نحوه حذف تصاویر دوربین مداربسته از کارت SD

روش ۲: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از DVR / NVR حذف کنیم

روش ۳: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از کامپیوتر پاک کنیم

روش ۴: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از Cloud Storage پاک کنیم

توجه: شما باید حق دسترسی به حذف تصاویر دوربین امنیتی را داشته باشید و کنترل کامل دوربین های سیستم امنیتی را داشته باشید.

آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را پاک کرد؟

کاملا بله ، اگر شما مالک سیستم امنیتی هستید و می توانید آن را به طور منظم انجام دهید. اگر مشغول انجام منظم این کار هستید ، با تنظیم گزینه خودکار تنظیم کنید. این گزینه در دوربین های بدون اشتراک موجود است که شما را قادر می سازد در فضای ذخیره سازی ابری یا SD رایگان ضبط کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید از شر فیلم وکیل خود خلاص شوید.

پاسخ منفی است زیرا ویدیویی که برای بیش از یک دستگاه ضبط شده است و شما می خواهید برای پاک کردن تصاویر دوربین به همه دستگاه ها دسترسی داشته باشید.

اکنون

چگونه فیلم دوربین امنیتی را حذف کنیم؟
حذف تصاویر دوربین امنیتی با استفاده از سه روش بسته به زمانی که فیلم دوربین خود را ذخیره می کنید ، انجام می شود.

روش ۱: نحوه حذف تصاویر دوربین مداربسته از کارت SD
اگر شما یکی از افرادی هستید که برای ضبط فیلم های دوربین امنیتی از کارت SD خارجی استفاده می کنید ، می توانید تصاویر دوربین را به راحتی حذف کنید. اما اول ، شما باید بدانید که دوربین امنیتی شما چه مدت ضبط شده است و چه مدت طول می کشد؟

می توانید با قالب بندی مستقیم از طریق نرم افزار دوربین ، کارت SD را از تصاویر ویدئویی پاک کنید.

در این صورت

شما باید فیلم های خاصی را روی کارت SD حذف کنید ، فقط کارت SD را از دوربین بیرون بیاورید ، سپس کارت خوان را بیاورید تا فیلم های ضبط شده را در رایانه ببیند و آنچه را که می خواهید حذف کنید.

روش ۲: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از DVR / NVR حذف کنیم
چگونه می توانم تصاویر دوربین مداربسته را پاک کنم؟ چگونه می توان ضبط های دوربین را از DVR / NVR حذف کرد؟

خوب ، همانطور که می دانیم NVR برای تماشای دوربین مداربسته از راه دور استفاده می شود و همچنین به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی استفاده می شود. اما می توانید تصاویر دوربین را حذف کنید و این می تواند با قالب بندی HHD از DVR / NVR انجام شود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به DVI یا NVR خود به عنوان مدیر وارد شوید و سپس برای حذف فیلم های خاص یا قالب بندی کل داده ها روی HDD ، مدیریت HDD را انتخاب کنید.

توجه ۱:

هنگام انتخاب ویدئو باید دقت کنید که حذف شود زیرا بعضی از سیستم ها نمی توانند داده ها را پس از قالب بندی بازیابی کنند.

توجه ۲: قالب بندی HDD بر پیکربندی های DVR / NVR تأثیر نمی گذارد ، به این معنی که تنظیمات شما مانند حالت تشخیص حرکت و گزینه های هشدار همچنان باقی می مانند.

روش ۳: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از کامپیوتر پاک کنیم
اکثر افرادی که تعداد کمی دوربین در خانه خود دارند ترجیح می دهند از کامپیوتر برای ذخیره فیلم های ضبط شده Cam استفاده کنند. همچنین ، برخی از افراد هستند که نمی دانند چگونه از DVR / NVR استفاده کنند و کامپیوتر را انتخاب می کنند زیرا استفاده از آن آسان است.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید نگران نباشید می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را به راحتی حذف کرده و کاملاً از رایانه پاک کنید.

ابتدا دوربین امنیتی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.

دوم ، مسیر ذخیره سازی دوربین را در رایانه خود جستجو کنید.

پس از آن

فایلی را پیدا خواهید کرد که تمام فیلم های ضبط شده از دوربین شما را در خود جای داده است ، سپس آنچه را می خواهید از این فیلم ها حذف کنید انتخاب و حذف کنید.

روش ۲: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از DVR / NVR حذف کنیم
چگونه می توانم تصاویر دوربین مداربسته را پاک کنم؟ چگونه می توان ضبط های دوربین را از DVR / NVR حذف کرد؟

خوب ، همانطور که می دانیم NVR برای تماشای دوربین مداربسته از راه دور استفاده می شود و همچنین به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی استفاده می شود. اما می توانید تصاویر دوربین را حذف کنید و این می تواند با قالب بندی HHD از DVR / NVR انجام شود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به DVI یا NVR خود به عنوان مدیر وارد شوید و سپس برای حذف فیلم های خاص یا قالب بندی کل داده ها روی HDD ، مدیریت HDD را انتخاب کنید.

توجه ۱:

هنگام انتخاب ویدئو باید دقت کنید که حذف شود زیرا بعضی از سیستم ها نمی توانند داده ها را پس از قالب بندی بازیابی کنند.

توجه ۲: قالب بندی HDD بر پیکربندی های DVR / NVR تأثیر نمی گذارد ، به این معنی که تنظیمات شما مانند حالت تشخیص حرکت و گزینه های هشدار همچنان باقی می مانند.

روش ۳: چگونه تصاویر دوربین مداربسته را از کامپیوتر پاک کنیم
اکثر افرادی که تعداد کمی دوربین در خانه خود دارند ترجیح می دهند از کامپیوتر برای ذخیره فیلم های ضبط شده Cam استفاده کنند. همچنین ، برخی از افراد هستند که نمی دانند چگونه از DVR / NVR استفاده کنند و کامپیوتر را انتخاب می کنند زیرا استفاده از آن آسان است.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید نگران نباشید می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را به راحتی حذف کرده و کاملاً از رایانه پاک کنید.

ابتدا دوربین امنیتی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.

دوم

مسیر ذخیره سازی دوربین را در رایانه خود جستجو کنید.

پس از آن ، فایلی را پیدا خواهید کرد که تمام فیلم های ضبط شده از دوربین شما را در خود جای داده است ، سپس آنچه را می خواهید از این فیلم ها حذف کنید انتخاب و حذف کنید.

آیا هکرها می توانند فیلم های ضبط شده دوربین های امنیتی را حذف کنند؟
پاسخ این سوال این است که چگونه هکرها برای حذف فیلم های ضبط شده از دوربین به دوربین دسترسی پیدا می کنند؟

برای انجام این کار دو راه وجود دارد

اول ، با هک کردن شبکه مورد استفاده توسط سیستم امنیتی ، انجام این کار آسان نیست.

از آنجا که اکثر دوربین های امنیتی IP از پروتکل های ایمن بالا برای ایمن نگه داشتن فیلم ها و دوربین ها در برابر هک شدن استفاده می کنند.

بسیاری از دوربین ها از گواهینامه های SSL (Secure Sockets Layer) برای برقراری ارتباط امن بین دوربین ها و DVR / NVR استفاده می کنند. علاوه بر این ، خوراک ویدئویی دوربین و تصاویر نظارت را رمزگذاری کنید.

همچنین ، WPA2 (Wi-Fi Protected Access II) که یکی از مطمئن ترین گزینه ها است در دوربین های امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد ، این نوع رمزگذاری برای نجات شما از هک و امنیت شبکه WiFi شما استفاده می شود.

دوم ، با هک دوربین های امنیتی به صورت جداگانه و انجام این کار نیز سخت است.

امروزه دوربین های امنیتی از امکانات پیشرفته بسیاری برخوردار هستند و یکی از این ویژگی ها ارسال هشدار در هنگام هک است.

برخی از دوربین های IP هشدارها را به دو صورت ارسال می کنند

۱- صدای بسیار بلندی را برای هشدار دادن به صاحبان خانه برای هک کردن ایجاد کنید.
۲- ارسال هشدارهای ایمیل از طریق برنامه پشتیبانی شده از دوربین.

خلاصه

در انتهای این مقاله ، شما می دانید که چگونه تصاویر دوربین امنیتی را از هر دستگاهی حذف کنید. اما باید مراقب کاری باشید که انجام می دهید. برخی از افراد سعی می کنند فیلم های دوربین خود را حذف کرده و فیلم ها را از دست بدهند ، بنابراین مراقب باشید.

علاوه بر این ، دستگاه ذخیره سازی خود دارای فضای خالی است و گزینه خوبی برای کارایی دوربین شماست.

چگونه دوربین IP خود را از راه دور از طریق مرورگر وب مشاهده کنیم؟

نحوه اتصال به دوربین مداربسته از راه دور

توجه: مراحل زیر فرض می کند که شما در حال حاضر دوربین IP خود را نصب کرده و به یک روتر با دسترسی به اینترنت متصل شده اید. HTTP://192.168.1.101 نشان دهنده آدرس IP دوربین قابل دسترسی است.

مرحله ۱

آدرس IP دوربین خود را پیدا کنید. اگر آدرس IP آن را نمی دانید ، اینجا را کلیک کنید.

گام ۲

یک مرورگر وب را باز کنید و آدرس IP را تایپ کنید. اطلاعات ورود به سیستم خود را وارد کنید.

نحوه اتصال به دوربین مداربسته از راه دور

مرحله ۳

برای یافتن شماره درگاه HTTP مورد استفاده دوربین ، به تنظیمات> BASIC> شبکه> اطلاعات بروید. پیش فرض ۸۰ است.

معمولاً نیازی به تغییر شماره پورت نیست. با این حال برخی از ISP ها پورت ۸۰ را مسدود می کنند ، بنابراین ممکن است لازم باشد شماره پورت را بر این اساس تغییر دهید. در تصویر زیر ، آن را به ۳۳۳۳ تغییر داده ایم.

نحوه اتصال به دوربین مداربسته از راه دور

مرحله ۴

پس از تغییر پورت ، برای ذخیره تغییرات ، باید دوربین را دوباره راه اندازی کنید. می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات> BASIC> سیستم> مقداردهی اولیه و کلیک کردن روی راه اندازی مجدد انجام دهید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

مرحله ۵

پس از راه اندازی مجدد ، با استفاده از دوباره وارد مرورگر وب خود شوید
http: // (آدرس IP) 🙁 شماره درگاه دوربین).

برای این مثال ، آدرس http://192.168.1.101:3333 خواهد بود.

پس از این ، باید تنظیمات مربوط به انتقال پورت را در روتر خود انجام دهید. پیکربندی بستگی به مدل روتر دارد. بر این اساس با پشتیبانی فنی روتر خود مشورت کنید. برای این مثال ، ما از یک TP-Link TL-WR941ND استفاده می کنیم.

مرحله ۶

وارد صفحه مدیریت روتر خود شوید (http://www.tp-link.us/faq-87.html).
به بازارسال> سرورهای مجازی بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید.

گام ۷

آدرس IP و پورت مورد استفاده دوربین را در قسمت مربوطه تایپ کنید. برای پروتکل ، توصیه می کنیم همه را انتخاب کنید. برای افزودن این ورودی جدید ، روی ذخیره کلیک کنید.

مرحله ۸

اکنون پورت ۳۳۳۳ توسط دوربین قابل استفاده است.

مرحله ۹

برای بررسی آدرس WAN IP روتر به صفحه Status بروید

مرحله ۱۰

در رایانه شخصی دیگر (رایانه ای که به همان دوربین دوربین شما متصل نیست) ، می توانید دوربین خود را با باز کردن مرورگر وب ، تایپ کردن http: // (آدرس IP) 🙁 شماره درگاه دوربین) و فشار دادن Enter مشاهده کنید.

برای این مثال ، آدرس http://183.38.7.205:3333 خواهد بود.

نحوه اتصال به دوربین مداربسته از راه دور

دوربین های IP را از طریق برنامه / مشتری سازندگان از طریق اینترنت پخش کنید

روش TOP 1 (ساده ترین و راحت ترین) برای راه اندازی دوربین IP برای مشاهده از راه دور ، استفاده از برنامه یا مشتری سازنده است.

چرا؟

برنامه و کارفرما کاملاً برای دوربین های امنیتی توسط سازندگان طراحی شده اند ، بنابراین برخلاف نرم افزار شخص ثالث ، هنگام تماشای دوربین های مدار بسته از هرجای دیگر با استفاده از اینترنت ، نیازی به نگرانی در مورد هرگونه مشکل سازگاری ندارید.

علاوه بر این ، ارائه دهندگان دوربین امنیتی همچنین نسخه های جدید نرم افزار را به طور مرتب برای باز کردن قفل برخی از ویژگی های بهبود یافته منتشر می کنند.

به لطف فناوری P2P ، شما می توانید با استفاده از اینترنت و در نسیم مانند هرگونه سکونت از راه دور در خانه یا کابین خود ، دوربین های مداربسته خود را از هرجایی که به آسانی مشاهده می کنید تماشا کنید.

در تست خود ، از دوربین امنیتی Reolink RLC-410 برای راه اندازی دسترسی از راه دور با روش UID استفاده کردیم. و در زیر ۳ مرحله ساده برای پیکربندی دوربین IP در اینترنت برای مشاهده از راه دور در کمتر از ۲ دقیقه وجود دارد.

مرحله ۱:

برنامه Reolink یا Client را در تلفنها یا رایانه های خود بارگیری کنید.

مرحله ۲:

برنامه را راه اندازی کرده و یک شماره شناسه (UID) منحصر به فرد برای افزودن دستگاه دوربین وارد کنید.

مرحله ۳:

روی دوربین Reolink RLC-410 در App یا Client کلیک کنید

و می توانید دوربین IP خود را از طریق اینترنت خارج از شبکه خانگی مشاهده کنید.

در حقیقت ، نه تنها خود شما ، اعضای خانواده نیز می توانند دوربین IP شما را به طور همزمان از طریق اینترنت پخش کنند

(برای یادگیری نحوه دستیابی همزمان به دوربین های IP در چندین دستگاه ، این مطلب را بخوانید)

برای دوربین های امنیتی مجهز به باتری Reolink ، ۸ کاربر می توانند از طریق تلفن های همراه

همزمان از راه دور دوربین های IP را مشاهده کنند. و ۱۲ کاربر می توانند به طور همزمان دوربین های مداربسته بدون باتری Reolink را از هرجای دیگر با استفاده از اینترنت تماشا کنند.

این مطمئناً ساده ترین راه برای پخش جریان دوربین های IP از طریق اینترنت است

مهم نیست که می خواهید قایق های خود را در کنار خانه خود کنترل کنید یا از خانه خود ، خانه های خود را در انبار / انبار / مزرعه / محل کار خود مشاهده کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

خطرات امنیتی مرتبط با تنظیم دوربین IP برای مشاهده از راه دور؟

اگرچه برنامه های P2P دارای برخی آسیب پذیری های ایمنی هستند ، اما ارائه دهندگان دوربین امنیتی می توانند

از فناوری رمزگذاری مانند رمزگذاری SL ، رمزگذاری WPA2-AES و SSL-TLS برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض حریم خصوصی شما استفاده کنند.

از آنجا که اگر می خواهید دوربین IP خود را تنظیم کنید (به عنوان مثال Reolink ، Amcrest ، Swann و غیره)

برای دسترسی از راه دور از طریق UID ، دوربین امنیتی از راه دور مشاهده نرم افزار لازم است

اگر ارائه دهنده دوربین شما این کار را انجام ندهد ، ممکن است برای شما اعمال نشود از جمله نرم افزارهای مشاهده از راه دور دوربین IP.

نکته مهم:

به طور کلی ، نرم افزار دوربین ارائه شده توسط فروشندگان فقط به شما امکان می دهد

دوربین های مداربسته با همان مارک را از هرجای دیگر با استفاده از اینترنت تماشا کنید. این نمی تواند با دوربین های امنیتی مارک های دیگر کار کند.

دوربین های IP را برای مشاهده از راه دور از طریق Port Forwarding تنظیم کنید
بنابراین چه گزینه ای برای روش UID برای جریان مستقیم دوربین های IP از طریق اینترنت برای شما وجود دارد؟

و چگونه می توان یک دوربین امنیتی برای دیدن آن از راه دور از طریق مرورگر وب تنظیم کرد؟

در زیر یک راهنمای گام به گام آورده شده است که به شما کمک می کند دوربین IP خود را برای مشاهده از راه دور با انتقال پورت

تنظیم کنید که برای دسترسی از راه دور دوربین IP از طریق اتصالات مختلف WiFi از همه مارک های دوربین های امنیتی و همچنین مشاهده از راه دور NVR وجود دارد.

بدون اینترنت؟ و می خواهید دوربین های IP امنیتی را از راه دور مشاهده کنید

“آیا می توانم دوربین های IP خود را از راه دور و بدون اینترنت مشاهده کنم؟”

“من به دنبال سیستمی برای نظارت بر کابین در یک منطقه دورافتاده هستم. اینترنت در دسترس نیست

من می خواهم در صورت لزوم از راه دور به دوربین های تلفن خود دسترسی پیدا کنم.”

خوب ، این بستگی به نوع نصب دوربین های امنیتی دارد.

برای دوربین های IP سیمی که از طریق کابل های اترنت به مودم باند پهن یا روتر متصل می شوند

و دوربین های امنیتی بی سیم که از روتر WiFi برای انتقال داده استفاده می کنند

اگر می خواهید این دوربین های IP را برای مشاهده از راه دور تنظیم کنید ، اینترنت مورد نیاز است.

دستان شما بسته نیست حتی اگر می خواهید از راه دور و بدون اینترنت به دوربین های IP خود دسترسی پیدا کنید.

به لطف فناوری پیشرفته در زمینه دوربین های امنیتی ، دوربین های امنیتی مبتنی بر تلفن همراه

که با داده های تلفن همراه ۴G / 3G کار می کنند برای حل معضل “بدون اینترنت” طراحی شده اند.

بنابراین می توانید از طریق روش UID در مناطقی با اینترنت محدود یا فاقد اینترنت

مانند انبارها ، مزارع ، سوله ها ، کابین ها ، خانه های تعطیلات ، اردوگاه ها ، هتل ها و … از راه دور به دوربین های IP امنیتی خود در تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

نحوه اتصال به دوربین مداربسته از راه دور

نکته مهم:

اگرچه می توانید دوربین های امنیتی ۴G را از راه دور و بدون اینترنت مشاهده کنید ، اما مطمئن شوید که این دوربین ها را در پوشش تلفن همراه قرار داده اید

تا بتوانند سیگنال های خوب و پایداری برای دسترسی از راه دور شما دریافت کنند.

س که ممکن است درباره راه اندازی دوربین IP برای مشاهده از راه دور داشته باشید
برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، در اینجا چند س commonال متداول در مورد چگونگی راه اندازی دوربین IP

برای مشاهده از راه دور و تماشای دوربین های مداربسته از هرجای دیگر با استفاده از اینترنت گردآوری شده است.

۱.  آیا ما می توانیم وقتی به خارج از کشور می رویم دوربین های IP را به صورت آنلاین بر روی تلفن هوشمند خود مشاهده کنیم؟

قطعاً بله!

با پیروی از روش های فوق در مورد نحوه راه اندازی دوربین IP برای مشاهده از راه دور

شما می توانید دوربین های IP خود را در خارج از شبکه خود با استفاده از اینترنت یا اتصالات WiFi مختلف مشاهده کنید

حتی شما به خارج از کشور سفر می کنید.

۲. آیا می توانم بدون استفاده از سرویس DDNS دوربین های IP خود را برای مشاهده از راه دور تنظیم کنم؟

اگر ارائه دهنده خدمات اینترنت شما یک آدرس IP ساکن به شما ارائه می دهد

شما همیشه می توانید از راه دور دوربین امنیتی خود را با استفاده از اینترنت با همان آدرس IP مشاهده کنید و تنظیم DDNS لازم نیست.

روش ساده دیگر برای پخش مستقیم دوربین های IP از طریق اینترنت بدون سرویس DDNS

خرید دوربین های امنیتی برای خانه است که از P2P پشتیبانی می کنند.

شما به سادگی باید UDI و رمز ورود دوربین را وارد کنید و سپس می توانید دوربین های IP را از خارج از شبکه خود به صورت آنلاین از هر مکان مشاهده کنید.

۳. آیا نرم افزار نظارت رایگان برای دسترسی به دوربین های IP من از یک شبکه رایانه ای دیگر وجود دارد؟

آیا مدیریت چندین دوربین با یک برنامه مشابه امکان پذیر است؟

به طور معمول هنگام خرید دوربین های امنیتی ، فروشندگان دوربین نرم افزار رایگان برای راه اندازی دوربین های IP برای مشاهده از راه دور (مانند Reolink App و Client) از طریق شبکه های WiFi مختلف به شما ارائه می دهند.

بله ، شما همچنین می توانید چندین دوربین امنیتی دوربین مدار بسته را از هرجای دیگر

با استفاده از اینترنت با همان برنامه یا مشتری تماشا کنید.

نکاتی برای عیب یابی برای تنظیم مشکلات مشاهده از راه دور دوربین IP
هنوز نمی توانید دوربین IP خود را در خارج از شبکه خود مشاهده کنید؟ یا پس از آزمایش روش های فوق

نتوانستید دوربین IP خود را از راه دور به اینترنت متصل کنید؟

ادامه مطلب را از سایت علم و صنعت بخوانید

پاک کردن حافظه دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

——————————————————————————————————————————————————————————————————

Home burglaries and trespassing have become a common thing. It is a plight that the authorities have not been able to do much about. However, home security cameras like the burglar alarm system, the CCTV camera systems, the surveillance cameras and the likes have deterred criminals from break ins and trespassing.

The most common targets of burglary, theft, and trespassing are residential houses. To ensure all-round protection of the house, it is vital to have CCTV camera systems installed at all major points.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

What Is A CCTV Camera?

Closed Circuit Television or CCTV cameras are majorly used for surveillance and vigilance. The fundamental principle of these camera systems is in the strategic positioning of these CCTV cameras. The CCTV cameras are used for home and commercial security and surveillance. Home security solutions are available in two CCTV camera types, the Analog camera systems, and the Digital camera systems. The difference between the two is in the way the video is recorded and transmitted.

Major Advantages of CCTV Camera Systems

  • Deters Crime: The biggest and most obvious benefit of installing a CCTV camera for home is the fact that it deters the risk of any theft or burglary and the sense of security we feel even when the CCTV camera systems are installed discreetly is more than priceless.
  • Gather Evidence: Having security cameras installed in strategic positions is not a difficult task as they come in all shapes and sizes. It comes handy when you need a record of the events that have taken place or evidence or proof of the words spoken during an event. The CCTV camera systems are the best source of evidence that is as reliable as an eye witness.
  • Monitor The Scenario and Activities: The CCTV camera systems give the best possible option to keep track of the events happening in proximity without the need for having to go out and physically be present at the place. It becomes essential in offices and shops, to prevent any criminal activities.
  • Workplace Productivity: A set of security cameras is a great enabler in case you need

    to get your business productivity going when you are not around in the office space. With the internet enabled CCTV camera connection you can quickly check what is going on and prevent falling prey to the unfortunate phrase “When the cat is away, the mice will play”.

  • Provides Peace of Mind: The installation of security camera system is a great way to prevent any mishaps and deters break-ins and burglaries. Thus, you can have peace of mind.
    • Mobile Connectivity: Worried about your valuable assets when you are away? What if you can access everything that is going on in your house and office right at your fingertips? Sounds great, isn’t it? Yes, modern day CCTV cameras provide a great option to integrate smartphone connectivity for remote mobile surveillance. The integration ensures you are aware of current happenings going around you even if you are not physically present there.

If you’ve been scouting the market for home surveillance systems, then you would have certainly come across several DVRs. With so many different options, it’s bound to get confusing. No worries, here in today’s post, you can find all that you need to know about these digital surveillance systems.

First things first, what is DVR?

DVR is the acronym for Digital Video Recorder. With a HDD as the name implies, these systems can record and store surveillance footage digitally. This means you can capture videos of higher quality.

However, unlike IP cameras DVRs don’t connect directly to the internet. They are a part of the closed circuit system, meaning they connect to each other locally and not to other external networks.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

Let’s take a closer look at the working of a DVR.

Working of a Digital Closed Circuit Surveillance System

A DVR system comprises of a set of CCTV cameras that are connected to a DVR device. This device is capable of recording digital videos. If you have an analog CCTV system, you can easily transform it into a digital system by replacing the VCR with a DVR.

The DVR is essentially a computer that stores the security video/images on a hard drive. Majority of the security cameras used today capture analog images. The DVR converts these analog signals into digital and stores them on the hard drive after compression.

DVRs can handle inputs from several cameras. You can view all these images and videos at a time or one by one, depending on your preference. There’s no need for any additional switches, multiplexors or quads.

Types of DVRs

DVRs are available in a wide array of sizes from small, pocket-sized ones to large PC sized ones. Additionally, a few DVRs can be connected to an external network, which allows you to view the footage via the internet.

The Three Main Types of DVRs include:

Embedded DVRs:

This is a stand-alone device that takes in analog CCTV camera inputs and stores it in a local HDD after compression. The OS and the software are on a chip and it comes with an HDD to store the images.
Embedded DVRs use an exclusive embedded operating system that is not open to external networks. This means they are less vulnerable to viruses, hackers and other malicious attacks, making them highly secure.

Hybrid DVRs:

This type of DVR CCTV systems can accept video inputs from both CCTV cameras and IP cameras. You can opt for these to smoothly transition from an analog surveillance system to an IP-based surveillance system.
This means you can use both CCTV and IP cameras in your home. You can opt for CCTV cameras in less vulnerable areas and go for high-resolution IP cameras in high-risk areas.

PC based DVRs:

As the name suggests, a PC-based DVR is integrated into a personal computer. It contains a network card, a motherboard, a video board, a DVR capture card and a memory drive.
The key benefit of this type of DVR is that you can upgrade and expand the memory space easily by adding more hard disk drives to the system.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

, , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید