قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200LP دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.085 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است. دارای ضد نوری از نوع DWDR بوده و دارای حداکثر دیافراگم F2.0 است. دارای آیریسی از نوع ثابت بوده و از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای پان: 0 تا 40 درجه و شیب: 0 تا 55 درجه و چرخش: 0° ~ 360° است. دارای دید در شب هوشمند تا دامنه 3 متر است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7″ CMOS
رزولوشن 1920(H)×1080(V), 2MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.02Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on
S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 3m (9feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 1

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 2.1mm
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید H: 139°
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 500mm(19.68″)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m (8px/ft) 37.3m(122ft)
Observe 63px/m (19px/ft) 14.9m(49ft)
Recognize 125px/m (38px/ft) 7.5m(25t)
Identify 250px/m (76px/ft) 3.7m(12ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 40°

Tilt: 0° ~ 55°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

وضوح 1080P (1920×1080)
نرخ فریم PAL:1920×1080@25fps, 1280×720@25/50fps;

NTSC:1920×1080@30fps, 1280×720@30/60fps

خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Electronic
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

EN50155 (EN50121-3-2, IEC61373)

پورت

پورت صوتی Built-in Mic

برق

منبع تغذیه 12V DC ±25%
مصرف برق Max 1.5W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
حفاظت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Plastic
ابعاد 71.6mm×60.9mm×45.9mm (2.82″×2.4″×1.8″)
وزن خالص 0.085kg (0.187lb)
وزن ناخالص 0.160kg(0.353lb)

داشتن آسایش با استفاده از دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.

خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

و انجام این کار را می توان عملی انسانی دانست. کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.

امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به وجود بیاورید.

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.

دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.

مقاومت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند.

دوربین های با کیفیت ساده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

فضای ذخیره سازی ابری:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

دوربین دارای این قابلیت  اطلاعات خود را در فضای ابری ذخیره می کند و با انجام این کار حتی اگر دوربین مدار بسته بشکند یا خراب شود ،اطلاعات آن از بین نمی رود و قابل استفاده است.

این عمل باعث خاص تر شدن و افزایش جلوگیری از اعمال خرابکارانه است.جدا از این دیگر شخص نگران ذخیره شدن اطلاعات نیست و همین مورد باعث افزایش آرامش خاطر است.

فضای ذخیره سازی ابری ، فضایی است که دوربین های مدار بسته می تواند اطلاعات را در آن ذخیره کند بدون آنکه فرد نگران این باشد که اطلاعات ثبت شده و ضبط شده توسط دوربین مدار بسته از بین برود و نابود شوند.

اگر سارق دوربین مدار بسته را بشکند اطلاعات از بین نمی رود و به راحتی می توان به آنها دسترسی داشت.

می توانیم با استفاده از دوربین های مدار بسته منزل و یا محل کار خود را مشاهده کنیم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

بله،قطعا شما می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته،خانه و یا محل کار خود را مشاهده کنید.با استفاده از اپلیکیشن های موجود شما می توانید با تلفن همراه خود بر منزل یا محل کار خود تسلط کامل داشته باشید.برنامه های موجود برای کنترل دوربین های مدار بسته به شما این امکان را می دهد

که در هر جای جهان که هستید،بتوانید نظارت کافی بر محیط تحت کنترل داشته باشید.برای دریافت اپلیکیشن مناسب شما باید از یک متخصص در این زمینه سوال کنیدهمچنین شما می توانید با جست و جو در گوگل برنامه مناسب برای دوربین مدار بسته خود را پیدا کنید و با استفاده از آن،دوربین مدار بسته خود را کنترل کنید و بر محیط تسلط کامل داشته باشید.

اجزای دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

دوربین های مدار بسته بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و در دسته ماشین های پیچیده قرار دارند.باید گفت که هر قطعه در درون دوربین مدار بسته فعالیت خاصی دارد

  و به عملکرد بهتر دوربین مدار بسته کمک می کند.اجزایی مانند لنز و کابل و منبع تغذیه و … که باعث تشکیل شدن یک دوربین مدار بسته خوب می شوند.زمانی که یکی از اجزای دوربین مدار بسته درست عمل نکند باعث اشکال در کارایی اجزای دیگر می شود و دوربین ناکارآمد واقع می شود.

یک دوربین مدار بسته خوب علاوه بر اجزای عالی باید دارای شکل و ظاهر فیزیکی خوبی داشته باشد.چون ظاهر آن در نصب و کارایی تاثیر مستقیم و چشم گیری دارد.

در دوربین های مدار بسته علاوه بر همه اینها باید به نوع آن نیز توجه داشته باشیم چون دوربین های مدار بسته انواع متفاوتی دارند و هر کدام از آنها مزایا و معایب مختص به خودشان را دارند.پس در هنگام خرید حتما به نوع و مشخصات فنی دوربین مدار بسته مورد نظر توجه فرمایید.

DWDR چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

فرم دیجیتالی WDR است و کارایی آن نیز مانند WDR است.اما باید ذکر کنیم که WDR خیلی بهتر از DWDR است.اما در کل هر دو نوع می توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و به شما نظارت همیشگی را هدیه کنند.

دوربین مدار بسته turret چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

دوربین های مدار بسته turret ، یک دوربین کوچک با طراحی سوکت است و به دلیل شبیه بودن به توپ در همه جا قابل نصب است. این امر هنگام نصب باعث انعطاف پذیری زیادی می شود.

از آنجا که این دوربین ها شکل جمع و جوری دارند،نصب آنها معمولا سریع و آسان است.طراحی منحصر به فرد این دوربین ها مزایای زیادی را نسبت به انواع دیگر دوربین ها ارائه می دهد.برای انتخاب دوربین مدار بسته مناسب مقایسه به ما بسیار کمک می کند.پس مقایسه یکی از راه های اصلی انتخاب است و باید انجام شود.

دوربین های امنیتی Vandal-Dome

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

دوربین های امنیتی Vandal-Dome دوربین هایی هستند که در یک شیشه محافظ قرار دارند.این دوربین ها بسیار محکم و با دوام هستند و همچنین زیبا و جمع و جور هستند.

تشخیص محل زیر نظرشان سخت است و غیرممکن است که کسی لنز  آنها را دستکاری کند.اما در شب نور های مادون قرمز آن باعث ایجاد انعکاس روی شیشه محافظ آن می شود و مانع عملکرد درست در شب می شوند.

دوربین های امنیتی Bullet

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200LP:

از سوی دیگر ، دوربین های Bullet شکل استوانه ای بلند دارند و افراد می توانند متوجه شوند که این نوع دوربین ها کجا را زیر نظر دارند.این نوع دوربین ها به راحتی قابل دستکاری و خرابکاری هستند.

با این حال ، این نوع دوربین ها دارای کیفیت تصویر بهتری نسبت به دوربین های Dome هستند و مثل آنها با شیشه محافظ محدود نمی شوند.ورود رطوبت به این دوربین ها دشوار است .

در نتیجه میشه گفت همه دوربین های مدار بسته دارای مزایا و معایبی هستند ولی قابلیت های منحصر به فرد آنها باعث چشم پوشی از معایب آنها می شود.

لنز دوربین مدار بسته:

همه دوربین های مدار بسته دارای لنز هستند و لنز ها هستند که باعث می شوند تصاویر را به طور کاملا واضح با دوربین مدار بسته مشاهده کنیم.بدون لنز ها دوربین های مدار بسته نمی توانند به کار خود به خوبی ادامه دهند

و بیشتر برای افراد مشکل ساز می شوند.بنابراین لنز یکی از مهم ترین اجزای دوربین مدار بسته است و می تواند در شرایط بسیار مهم و حیاطی به ما کمک کنند.

دوربین های مدار بسته به ما فقط در زمینه امنیت کمک نمی کنند.بلکه،دوربین های مدار بسته می توانند به ما در اتفاقات مختلفی که در اطراف ما می افتد،به ما کمک می کنند.

برای مثال در زمانی که فردی آسیب دیده است و نیاز به دکتر دارد ما با مشاهده کردن فیلم دوربین های مدار بسته می توانیم به آن فرد کمک کنیم و یا به اورژانس اطلاع دهیم.

اگر دوربین های امنیتی خانگی را در نظر دارید ، باید بین دو نوع اصلی تصمیم بگیرید: سیمی و بی سیم. در مورد این دو نوع دوربین سردرگمی زیادی وجود دارد.انتخاب یکی از این دو نوع به خود شما بر می گردد و باید به این موضوع فکر کنید که یک سیستم بی سیم برای شما مناسب است یا یک سیستم با سیم.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی فیلم خود را روی سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

برخی از آنها همچنین می توانند ویدئو را در رسانه های محلی ، مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم بسیار محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده فیلم آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

نصب یک سیستم امنیتی دوربین که امکان دسترسی از راه دور را فراهم می کند !!

برای کسانی که هنوز از دسترسی از راه دور بی اطلاع هستند ؛ این جدیدترین نوآوری است که به شما و اعضای خانواده شما  قابلیت دسترسی به نصب سیستم امنیتی از طریق یک برنامه تلفن همراه ، بسته به اتصال به اینترنت ، برای امنیت بیشتر را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که این ویژگی در مدل های مختلف متفاوت است. و از این رو در برخی موارد ، کاربر قادر خواهد بود دوربین مدار بسته را به صورت  زنده و فیلم های ضبط شده مشاهده کند.

سایر سیستم های امنیتی:

کاری که دوربین های مدار بسته انجام می دهند،سایر سیستم های امنیتی نیز می توانند انجام دهند و امنیت را برای شما به وجود بیاورند.

دوربین های مدار بسته:

دوربین های مدار بسته از همه لحاظ انواع متفاوتی دارند،برای مثال بر اساس نوع سنسور به دو دسته CCD و CMOS طبقه بندی می شوند.از لحاظ نوع سیگنال خروجی به آنالوگ و دیجیتال و از نحوه انتقال تصویر به دو دسته بی سیم و با سیم و بر اساس شکل ظاهری به 7 دسته DOME،BOX،BULLET،SPEED DOME،MINI CAMERA،THERMAL و دوربین های مدار بسته دید در شب طبقه بندی می شوند.

میشه گفت در انتخاب دوربین های مدار بسته و تهیه آن دست خریداران بسیار باز است.هر یک از دوربین های مدار بسته ویژگی هایی منحصر به فردی دارند که برای هر مکان و هر آب و هوا و هر زمانی قابل استفاده هستند.از این لحاظ میشه برای هر جا دوربین مدار بسته برای امنیت آن مکان و محدوده استفاده کرد.

برند های معروف دوربین مدار بسته:

از برند های معروف دوربین مدار بسته می توانیم به دوربین مدار بسته هایک ویژن و دوربین مدار بسته داهوا اشاره کنیم که همه بازار را به خودشان اختصاص داده اند  و دوربین های مدار بسته دیگر سهم کمی از بازار را در دست دارند.

فروش دوربین مداربسته چینی

فروش دوربین مداربسته چینی:

در این مطلب ، قصد توضیح در ارتباط با فروش دوربین مداربسته ی چینی را داریم. شرایط اخذ نمایندگی از برند های مختلف چینی را با یکدیگر بررسی کرده و هر آنچه در این زمینه به کار شما آید را توضیح خواهیم داد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید با فروش دوربین های مدار بسته ی چینی.

فروش دوربین مداربسته چینی

فروش دوربین مداربسته چینی

برای خرید دوربین مداربسته می توانید ابتدا با مشاوران و متخصصان شرکت علم و صنعت مشورت بگیرید و سپس اقدام به خرید دوربین مداربسته چینی کنید.

فروش دوربین مداربسته چینی: برخی از سوالات رایج و مطرح شده در این زمینه به قرار زیر است:

  1. برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
  2. برند های چینی که دوربین مدار بسته تولید می کنند چه می باشد؟
  3. شرایط اخذ نمایندگی از دوربین های برند چینی چه می باشد؟

چین کشوری است که در چند دهه ی اخیر رشد قابل توجه ای در صنعت و تکنولوژی های دنیا داشته و مهد برند های بسیاری است که در جهان جایگاه خود را به اثبات رسانده اند. یکی از کالا های مطرحی که این کشور تولید کننده ی آن می باشد دوربین های مدار بسته می باشد که به تازگی بر بلندای پله های رقابت در بین دیگر برند های مطرح دنیا ایستاده است. از ین رو همراه ما باشید تا با پاسخ به این سوالات ، مقاله ی ” فروش دوربین های مدار بسته ی چینی ” را به اتمام برسانیم.

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

فروش دوربین مداربسته چینی: اگر شما قصد خرید دوربین های مدار بسته را دارید ، در ابتدا باید کاربری مورد نظر خود را با توجه به شرایط و محیط اطراف خود مشخص کنید. برای مثال قصد تهیه ی دوربین مدار بسته برای منازل مسکونی دارید یا اداره جات یا مجتمع های تجاری! کیفیت مورد نظر خود را مشخص کرده و با توجه به بودجه ی مورد نظر خود اقدام به خرید مناسب ترین دوربین مدار بسته کنید.

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای خرید و فروش دوربین های مدار بسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

فروش دوربین مداربسته چینی: ولی اگر شما فروشنده ی دوربین مدار بسته هستید و یا قصد دارید به تازگی فروش دوربین های مدار بسته را شروع کنید باید به موارد زیر دقت داشته باشید و آن ها را اعمال کنید.

شما باید اطلاعات کلی از ساختار و قطعات دوربین های مدار بسته در دسترس داشته باشید. نحوه ی نصب دوربین را یاد داشته باشید یا با افراد ماهر در این زمینه در ارتباط باشید.

شما باید تمامی نیاز های بازار را شناخته و با اکثر برند ها آشنایی داشته باشید. بتوانید نکات مثبت و منفی هر برندی را تشخیص داده و امکان سنجی های لازم را انجام دهید. در این راه می توانید از تجربیات افراد متخصص بهره برده و تصمیم گیری کنید.

شرکت های وارد کننده محصولات را شناسایی کرده و با آن ها ارتباط بر قرار کنید. از کلیه ی اطلاعات و شرایط آن ها با خبر شوید و آن ها را با شرایط خود مقایسه کنید.

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

فروش دوربین مداربسته چینی: برند های موجود را دنیا را در زمینه ی دوربین های مدار بسته پیدا کنید. کارایی ها و قابلیت های هر برندی را با توجه به قیمت های تمام شده ی آن ها بررسی کنید و تحقیق کنید که در بازار چه تعداد مشتری خواهد داشت؟ آیا با توجه به قایلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در کالا در بازار طرفدار پیدا می کند و یا خیر؟

حتما شرایط محیط و قیمت های ارز را در این راستا در نظر بگیرید. برندی را انتخاب کنید که شرایط محیطی و نوسانات ارزی بر قیمت ، ورود کالا و قطعات جزیی آن تاثیری نداشته باشد.

اگر قصد دارید برندی را به تازگی وارد کنید حتما از نیرو های توانمند بازاریاب برای معرفی محصول استفاده کنید تا بتوانید به سرعت توجه مشتریان را به کالای خود جلب کرده و موفق شوید.

در این راستا برپایی نمایشگاه ها ، تیزر های و بنر های تبلیغاتی، تخفیف ها و شرایط ویژه برای جلب نظر مشتریان نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود و شما را سریع تر در این راستا به اهدافتان نزدیک خواهد کرد.

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

برندهای دوربین مداربسته را پیدا کنید

برند های چینی که دوربین های مدار بسته تولید می کنند چه می باشد؟

فروش دوربین مداربسته چینی: امروزه چین مهد کارخانه های بسیاری از برند های مطرح دنیا می باشد که محصول ان برند ها را تحت لیسانس کشور مورد نظر تولید کرده و به بازار عرضه می کند . اما برند های مطرح خود کشور چین به شرح زیر می باشد :

بهترین و زبانزد ترین دوربین مدار بسته ی چینی از برند ” هایک ویژن ” می باشد که به سرعت در حال رشد است و در بازار های جهانی بسیار شناخته شده است.

برند دیگری که به دنیا صادر می شود و جایگاه خود را در بین مشتریان بین المللی دارد برند ” داهوا ” می باشد.  این برند در زمینه ی تولید کالا های نطارتی امنیتی کارنامه ای درخشان دارد.

برند مطرح دیگر که در چند سال اخیر مطرح شده و در اختیار سایرین قرار گرفته است برند ” یونی ویو ” می باشد که با به کارگیری قابلیت های بسیار جدید و کارآمد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

لازم به ذکر است این برند ها جزو رده های گرن قیمت محصولات قرار می گیرند. چرا که قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فردی را این شرکت ها به کار گرفته اند .

شرایط اخذ نمایندگی از دوربین های برند چینی چه می باشد؟

  • فرد یا مجموعه ای که قصد اخذ نمایندگی را دارد ، با اصالت و از همان شهر مورد نظر باشد .
  • شخص دارای حداقل 5 سال سابقه در این زمینه بوده باشد .
  • در بین مردم شهر و بازار دارای اعتبار باشد . یا اگر به تازگی قصد ورود به بازار را داشته باشد فرد معتبری او را تایید کند.
  • دارای مکانی ثابت جهت فروش محصول چه تجارتی باشد و یا چه اداری . هم چنین اگر فرد قصد اجاره ی یک مکانی را داشت ارائه ی گواهی قرار داد الزامی می باشد.
  • یک فضای لازم و کافی جهت قرار دادن لوگو و بنر های تبلیغاتی برند محصول مورد نظر
  • مشخص کردن حداقل خرید محصول در هر دوره
  • عدم قانون شکنی در قیمت های تصویب شده توسط شرکت و نقص قوانین توافق شده

البته هر شرکت و هر برندی قوانین کلی خود را دارا می باشد که در هنگام اخذ نمایندگی آن ها را در اختیار شما قرار خواهند داد. این شرایط بالا خلاصه ای از قوانین کلی و رایج در هر شرکت و نمتیندگی می باشد.

شرایط اخذ نمایندگی از دوربین های برند چینی چه می باشد؟

شرایط اخذ نمایندگی از دوربین های برند چینی چه می باشد؟

سخن پایانی

فروش دوربین مداربسته چینی: فروش دوربین مداربسته یکی از مشاغلی است که با توجه به بازار گرم آن در بین مردم به تازگی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این راستا باید دقت داشت که اطلاعات کلی و تخصصی در این زمینه فرا گرفته و با دانش کامل در این راه گام برداشته شود. امیدواریم مطلب فروش دوربین مداربسته چینی نیز توجه شما را به خود جلب کرده باشد. از این که تا انتها همراه ما بوده اید بسیار سپاسگذاریم.

نرم افزار مبدل ویدئو

در ادامه به نرم افزار مبدل ویدئو دوربین مداربسته اشاره کرده ایم :

برای دریافت نرم افزار مبدل ویدئو دوربین های مداربسته می توانید با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

فروش دوربین مداربسته چینی: کسانی که می خواهند از تمامی امکانات دوربین مداربسته خود استفاده کنند باید بر روی سیستم خود از نرم افزار مورد نظر استفاده کنند . معمولا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های مدار بسته بر روی هارد (دیسک سخت ) ذخیره می شود فرمت های این فیلم ها معمولا به صورتی است که نمی توانید آنها را در تلویزیون و یا رایانه مشاهده کنید به همین دلیل باید از نرم افزارهای موجود برای تبدیل فرمت ویدئو دوربین ها مدار بسته استفاده شود .

نرم افزار مبدل ویدئو دوربین های مداربسته چیست ؟

ویژگی های نرم افزار مورد نظر چیست ؟

نرم افزار مبدل ویدئو دوربین های مداربسته

فروش دوربین مداربسته چینی: وظیفه این نرم افزار این است که بتواند یک تبدیل کننده ویدیویی برای سیستم هایی که وظیفه نظارت دارند استفاده می شود . این نرم افزار تصویرهای گرفته شده توسط دوربین های مدار بسته دی وی آر  DVR  و یا دی وی اس   DVS  و یا دوربین های آی پی با هر فرمتی را می تواند به فرمت جهانی برای ویدیو که avi است تبدیل کند .

این نرم افزار برای افرادی که باید نظارت کامل بر روی تصاویر داشته باشند بسیار مفید می باشد این افراد مانند مدیران بانک ، کارمندان  پلیس و هر فرد دیگری که می خواهد طیف وسیعی از تصاویر را در اختیار داشته باشد و یا افرادی که در حوزه آنالیز تصویری فعالیت دارند کاربردی باشد .

"<yoastmark

ویژگی های نرم افزار مورد نظر چیست ؟

فروش دوربین مداربسته چینی: این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد در زیر به یک سری  از این ویژگی ها اشاره کرده ایم :

ویژگی های نرم افزار مورد نظر چیست ؟

ویژگی های نرم افزار مورد نظر چیست ؟

این نرم افزار توانایی این را دارد که از صد فرمت ویدیویی پشتیبانی کند .

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون دردسر که به دنبال پخش کننده ویدیویی باشید از آن استفاده کنید و لذت ببرید .

شما با استفاده از این نرم افزار به دلیل با کیفیت بودن می توانید تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید .

از نقاط قوت دیگر برای تبدیل فرمت ها می توان به حفظ کیفیت فیلم اشاره کرد .

معمولا نرم افزارها مبدل ویدئو دوربین های مداربسته سرعت و سادگی زیادی دارند .

در زیر به فرمت های قابل پشتیبانی این نرم افزار اشاره کرده ایم :

MP4 , .H64 , .۲۵۴, .MPG , .MPH , .HE4 , .MV4 , .SM4 , .TM4 , .JP4 , .JP7 , .DAT , .DAV , .GV4 , .DVR , .ATM , .NV4 , .GC3 , .RT4 , .VG3 , .MG4 , .MOV , .MPEG , .CF4 , .۸۰۱ , .۸۰۰ , .۶۰۱ , .۶۰۰ , .۶۹۲ , .IFV , .MPK , .BSR , .TS , .SV4 ,.STR , .AV , .H264 , .GH , .VDAT , .MP6 , .HIK , .H3CRD , .LM , .LM4 , DJL , .REC , .XFV , .XSF , .BCTS , .EXE , .AVC , .AVI , .SV5 , .VSR , .LVF , .BNF , .GE5 , .IVS , .SDV , .ZV , .VAS , .A64 , .VRD , .VDO , .MBF , .BK0 , .EDH , .XINCHAN , .SVS , .CSV5 , .HMV , .NZ , .BSV , .MPX , .EXP , .SSF , .IRF , .SEC , .DV4 , .DV5 , .PNS , .NSF , .SMVS , .SVAC

نتیجه گیری

فروش دوربین مداربسته چینی: برای اینکه بتوانید فیلم های ذخیره شده بر روی هارد خود را تماشا کنید باید از برنامه مبدل دوربین مداربسته استفاده کنید . این نرم افزار از فرمت های زیادی پشتیبانی می کنند .

دوربین داهوا ۱۲۰۰tp a یکی از محصولات برتر شرکت داهوا می باشد و این محصول شامل ویژگی هایی همچون سنسور تصویر CMOS، اسکن سیستم، پیکسل های موثر ۲ مگاپیکسل، ۱ عدد LED برای دید در شب بهتر، ۳۰ متر فاصله دید در شب، سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s، حداقل نور ۰.۰۲Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on، لنز ثابت، فاصله کانونی ۳.۶mm (2.8mm, 6mm Optional)، رزولیشن ۱۰۸۰P، منوی OSD، کاهش نویز ۲ بعدی، دید در شب هوشمند، حداکثر مصرف برق Max 3.6W (12V DC, IR on)، وزن خالص ۰.۳۶kg (0.79lb)، وزن ناخالص ۰.۴۶kg (1.01lb)، ابعاد ۱۷۶mm×۷۲.۴mm×۷۲.۵mm (6.93″×۲.۸۵″×۲.۸۵″) و جنس Aluminium می باشد.

دوربین های دارای مقاومت vandal proof

یک دوربین ضد خرابکاری برای محافظت از خود در برابر سارقان و سارقین ، که به طیف گسترده ای از استراتژی ها برای جلوگیری از گرفتار شدن در دوربین مسلح هستند ، ساخته شده است.

بنابراین ، تقریباً بلافاصله ، مجرمان سعی در تخریب و دستکاری دوربین های امنیتی دارند.

به همین دلیل ، می خواهید یک دوربین امنیتی ضد خرابکاری بخرید تا به شما کمک کند تلاش یک متخلف برای خرابکاری در سخت افزار ارزشمند شما را خنثی کند.

دوربین های امنیتی ضد خرابکاری دارای بسیاری از ویژگی های سخت افزاری مانند پیچ ​​و محفظه های فلزی هستند که دسترسی به آنها بسیار دشوار است و بنابراین از بین می روند. بدون یک دوربین امنیتی ضد خرابکار ، متجاوز می تواند با استفاده از شیئی مانند چوب بیس بال دوربین را با نیروی برشی پاره کند.

بدنه های فلزی ، که اجزای مهم مکانیکی دوربین را با خیال راحت درون پوسته خود نگه می دارند ، از نظر طراحی و عملکرد ناهموار هستند.

محفظه های دوربین هوشمند طراحی شده از لنز در برابر آسیب و سو abuse استفاده محافظت می کند. بسیاری از دوربین های امنیتی ضد خرابکاری امروز حتی می توانند آب و هوای شدید و شرایط آب و هوایی را بدون شکست تحمل کنند.

چرا دوربین های امنیتی Vandal Proof بسیار مهم هستند؟

دوربین های امنیتی ضد خرابکاری هنگام انتخاب سیستم امنیتی خانه یا مشاغل یک نکته اساسی است. آنها با اطمینان از اینکه دوربین های امنیتی شما سخت ، قابل اعتماد و آماده برای مدیریت خرابکاری ها هستند ،

آرامش خاطر را ایجاد می کنند و احساس امنیت بیشتری می کنند. درصورتی که شخصی در حالی که خارج از سایت هستید به ملک شما وارد شود ،

یک دوربین امنیتی ضد خرابکاری همچنان برای نظارت و ضبط موارد غیر معمول مانند یک متجاوز کار خواهد کرد. و فراموش نکنید ، شما می توانید دوربین های امنیتی خود را از راه دور یا از طریق یک برنامه تلفن همراه هوشمند کنترل کنید.

پخش ATSC

پخش تلویزیونی ATSC اساساً در آمریکای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد. جریان داده های ATSC می تواند به طور مستقیم توسط یک ضبط کننده فیلم دیجیتال ضبط شود ،

اگرچه بسیاری از DVR ها فقط زیرمجموعه ای از این اطلاعات را ضبط می کنند (که بعداً می توانند به DVD منتقل شوند). یک DVR ATSC همچنین به عنوان یک جعبه تنظیم کننده عمل می کند ، به تلویزیون های قدیمی یا مانیتور اجازه می دهد تلویزیون دیجیتال دریافت کنند.

محافظت از کپی

FCC ایالات متحده با مقررات “پرچم پخش” سعی کرد توانایی DVR ها را محدود کند.

ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال که قبلاً از FCC برای اجرای مدیریت “موثر” حقوق دیجیتال تأیید نشده بودند ، از ژوئیه ۲۰۰۵ از تجارت بین ایالتی منع می شدند ، اما این مقررات در ۶ مه ۲۰۰۵ لغو شد.

DVB

تلویزیون دیجیتال DVB شامل سیگنالهای صوتی / تصویری است که از طریق هوا به جای دیجیتال و نه آنالوگ پخش می شود.

جریان داده DVB می تواند مستقیماً توسط DVR ضبط شود. دستگاههایی که می توانند از دستگاههای ذخیره سازی خارجی (مانند دیسک سخت ، SSD یا سایر حافظه های فلش) برای ذخیره و بازیابی اطلاعات بدون کمک دستگاه دیگری استفاده کنند ، گاهی اوقات دستگاه های حافظه از راه دور نامیده می شوند. [۲۶]

تلویزیون کابلی و ماهواره ای دیجیتال

ضبط سیگنال های تلویزیون ماهواره ای یا کابل دیجیتال روی یک ضبط کننده فیلم دیجیتال می تواند پیچیده تر از ضبط سیگنال های آنالوگ یا پخش سیگنال های دیجیتال باشد. چندین طرح انتقال مختلف وجود دارد و ممکن است جریانهای ویدئویی رمزگذاری شوند تا فقط دسترسی به مشترکان را محدود کنند.

جعبه تنظیم ماهواره یا کابل در صورت رمزگذاری سیگنال را رمزگشایی می کند و جریان MPEG را برای مشاهده در تلویزیون به سیگنال آنالوگ رمزگشایی می کند. به منظور ضبط سیگنالهای دیجیتالی کابل یا ماهواره ، سیگنال باید پس از رمزگشایی اما قبل از رمزگشایی ضبط شود. اینگونه DVR های تعبیه شده در جعبه های تنظیم بالا کار می کنند.

ارائه دهندگان کابل و ماهواره اغلب ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال خود را همراه با یک برنامه خدمات ارائه می دهند. این DVR ها به جریان ویدئویی رمزگذاری شده دسترسی دارند و به طور کلی محدودیت های ارائه دهنده در کپی کردن مطالب را حتی پس از ضبط نیز اعمال می کنند.

دی وی دی

بسیاری از DVR های مبتنی بر DVD قابلیت کپی کردن مطالب از DVD منبع (پاره کردن) را دارند. در ایالات متحده ، در صورت رمزگذاری دیسک ، این امر طبق قانون حق چاپ دیجیتال هزاره ممنوع است. بنابراین اکثر این DVR ها امکان ضبط جریان های ویدئویی از دیسک های رمزگذاری شده فیلم را ندارند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDBW1200EP
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200MP

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید