قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-SA

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW-3441EP-SA دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و دید در شب آن تا 50 متر است.این دوربین مدار بسته از فناوری استار لایت (Star Light) بر خوردار است که دوربین های دارای این فناوری ، می توانند در زمانی که نور بسیار کم است تصاویر واضحی را ثبت و ضبط کنند.دوربین مدار بسته ذکر شده دارای میکروفون داخلی بوده و جنس بدنه آن فلزی است.

دوربین مدار بسته

رزولوشن 4MP
حفاظت IP67
دید در شب 50m
میکروفون داخلی Yes
جنس Metal
BLC Yes

نگهداری دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

دوربین های مدار بسته شاید در برابر عوامل محیطی دارای مقاومت باشند ، اما درست نگه داری نکردن از آنها می تواند منجر به ایجاد دردسر و مشکل شود.رسیدگی به دوربین مدار بسته می تواند باعث بهتر شدن عملکرد دوربین مدار بسته شود و در این صورت شما می توانید نظارت بهتری داشته باشید.

شاید نگه داری از دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر موردی باشد که کمتر به آن توجه می شود ، ولی می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایل خرابی دوربین های مدار بسته ، نگهداری نادرست آن است.و بنابراین باید دوربین های مدار بسته خود را به خوبی نگه داری کنید.

دوربین های مدار بسته را در کجا ها می توان استفاده کرد:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

باید گفت که از دوربین های مدار بسته می توان در همه جا استفاده کرد.هر دوربین مدار بسته برای یک سری شرایط در محیط کار آمدی دارد.دوربین های مدار بسته را به دلیل داشتن امکانات بسیار،می توانید در همه جا استفاده کنید

ولی بهتر است که شرایط محیطی را نیز در نظر بگیرید.سازگاری دوربین مدار بسته با محیط ،امری بسیار مهم است که این سازگاری زمانی رخ می دهد که شما دوربین مدار بسته ای را خریداری کرده باشید که دارای امکانات مقابله با آن محیط باشد.

دوربین های مدار بسته ای که با در نظر گرفتن شرایط خریداری شده اند ، طول عمر بیشتری از دوربین های مدار بسته ای که بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی خریداری شده اند ، دارند.

بنابراین اگر به نوع دوربین مدار بسته و شرایط محیطی توجه داشته باشید ، می توانید دوربین مدار بسته ای با عمر طولانی و با کارامدی بالایی را خریداری کنید.

برای در نظر گرفتن شرایط محیطی لازم است عواملی مانند بارندگی ، گرما و دیگر عوامل را در نظر بگیرید که می توانند عملکرد دوربین مدار بسته شما را متوقف کنند.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

سپس باید به دنبال دوربین مدار بسته ای باشید که با شرایط محیطی محل کار یا منزل شما سازگار باشد و بتواند در آن شرایط کار خود را به خوبی انجام دهد.

برای اینکه بدانید دوربین مدار بسته مورد نظر شما دارای سازگاری هست یا نه ، باید از مشخصات فنی محصول استفاده کنید.با استفاده از اطلاعاتی که درون مشخصات فنی محصول نوشته شده می توانید متوجه شوید که دوربین مدار بسته مورد نظر ، توانایی انجام کار در شرایط محیطی شما را دارد یا خیر .

در صورت سازگاری داشتن دوربین مدار بسته ، آن را خریداری کنسید و در صورت نداشتن سازگاری ،آن را تهیه نکنید و به دنبال دوربین مدار بسته دیگری بگردید.

برای اطمینان حاصل کردن از سازگاری می توانید از یک متخصص در زمینه امنیت برای خرید دوربین مدار بسته مناسب ، مشورت و کمک بگیرید.

داشتن دوربین مدار بسته به کاربران قدرت در نظر گرفتن کل محیط را می دهد.با استفاده از دوربین های مدار بسته قطعا صاحبان خانه و صاحبان شغل ، دارای بهترین نوع آرامش هستند که نمی توانند با انجام هیچ عمل دیگری تجربه کنند.

دوربین های مدار بسته به ما در مواظبت از محیط ، جلوگیری از سارقان ، مشاهده حوادث و اتفاقات رخ داده در محیط و … کمک می کنند.محافظت وظیفه کوچکی نیست که به دوش دوربین های مدار بسته است.

و سایر توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

انسان از بچگی خود به مراقبت احتیاج دارد .دوربین های مدار بسته نیز از انسان ها در برابر خطرات و اتفاقات احتمالی محافظت می کنند.بنابراین دوربین های مدار بسته یکی از ملزومات برای داشتن زندگی بهتر هستند.

با وجود امنیت و آرامش ما می توانیم بهتر فکر کنیم ،بهتر به کار های روزمره خود برسیم و با خیال راحت استراحت کنیم.در نتیجه این توضیح می توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بر روی عملکرد و کار های روزمره ما نیز تاثیر مثبتی دارند.

علاوه بر دوربین های مدار بسته سایر سیستم های امنیتی نیز همین تاثیر را می گذارند و می توانند تاثیر گذار باشند.در هنگام استفاده از دوربین های مدار بسته متوجه تفاوت های قبل و بعد از نصب کردن دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی می شویم. به طوری که خودمان از تاثیرات مثبت دوربین های مدار بسته حیرت زده می شویم.

شاید دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی دستگاهی بی جان باشند،اما می توانند در مواقع لزوم جان انسان ها را نجات دهند و همین مورد دلیل قانع کننده ای برای نصب دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی در محل کار و منزل افراد است.

استفاده از دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

برای درست استفاده کردن از دوربین های مدار بسته ما باید به دفترچه راهنمای دوربین مدار بسته توجه کنیم.دفتر چه راهنما همه مورد هایی که ما باید به آنها توجه کنیم را مشخص می کند.در هنگام خرید دوربین مدار بسته و استفاده از آن حتما به دفترچه راهنما توجه کنید و مشخصات فنی دوربین مدار بسته را نیز در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته با یک دیگر فرق دارند و هر کدام از دوربین های مدار بسته عملکرد متفاوتی نسبت به دوربین های مدار بسته دیگر دارد و برای همین بررسی دفترچه راهنما و مشخصات فنی دوربین مدار بسته خریداری شده دارای اهمیت است.

دوربین های مدار بسته دارای کیفیت ها و امکانات یکسان هستند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

پاسخ این سوال خیر است.دوربین های مدار بسته دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند تا بتوانند خواسته های ما را در هر محیط و شرایطی برآورده کنند.هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای یک سری ویژگی ها هستند.برای مثال بعضی از دوربین های مدار بسته ضد مه هستند تا در شرایطی که مه زیاد است بتوانند به خوبی تصاویر را برای شما ثبت و ضبط کنند.

ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار متفاوت و مختلف است،طوری که می توان گفت با خرید هر کدام از دوربین های مدار بسته شما یک سری از ویژگی ها را به همراه دوربین مدار بسته خریداری کرده اید.

قطعا یک دوربین مدار بسته نمی تواند دارای همه ویژگی ها و امکانات باشد.برای همین شما باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را در آنجا نصب کنید،دوربین مدار بسته مناسب خود را خرید کرده و نصب کنید.

دوربین مدار بسته بهتر عمل می کند یا سیستم های امنیتی دیگر؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر،همگی یک کار مشخص را انجام می دهند.ولی از نظر امکانات و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.هیچ فرقی نمی کند که شما از دوربین مدار بسته استفاده کنید

یا از سیستم های امنیتی دیگر.ولی دوربین های مدار بسته بخاطر تصویری بودن و کنترل به صورت بصری،طرفداران بیشتری دارد و از نظر بسیاری از افراد گزینه مناسب تری است.

سیستم های امنیتی دیگر نیز می توانند امنیت را برای شما ایجاد کنند و این مورد بسته به سلیقه شما بسیار متفاوت است.

دوربین های مدار بسته در بسیاری از موارد باعث دستگیری مجرمان و خلاف کاران می شوند.اگر تا به حال تجربه استفاده از دوربین های مدار بسته را نداشته اید،مطمئن باشید که با خریدن دوربین مدار بسته شما یکی از بهترین تجربه های زندگیتون را رقم می زنید.

دوربین های مدار بسته می توانند تمامی خواسته های شما را در زمینه امنیت برآورده کنند.باید در نظر بگیرید که دوربین مدار بسته را می خواهید کجا نصب کنید و جایی که نصب می کنید ،محیط داخلی است یا محیط بیرونی.

اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در بیرون نصب کنید نیاز به دوربین مدار بسته بولت دارید و اگر می خواهید دوربین مدار بسته را در فضای داخلی مانند منزل یا محل کار خود نصب کنید،

باید از دوربین های مدار بسته دام استفاده کنید.ویژگی های دوربین های مدار بسته دام و بولت بر طبق محیط های داخلی و خارجی طراحی و در نظر گرفته شده اند.

یک سیستم امنیتی مناسب:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

برای داشتن یک سیستم امنیتی مناسب ، باید آن را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید.خریداری کردن یک سیستم امنیتی به معنای استفاده از آن به مدت طولانی است.می توانید با یک خرید درست برای مدت طولانی

از دوربین مدار بسته خود استفاده کنید و یا می توانید با یک خرید بد ، برای خودتان یک عذاب طولانی را خریداری کرده باشید و هر روز درگیر درست کردن دوربین مدار بسته باشید.

داشتن یک سیستم امنیتی بد بیشتر برای افراد دردسر درست می کنند و در اکثر مواقع فرد مجبور به تعویض سیستم امنیتی می شود.یک خرید درست بهترین کار برای جلوگیری از تعویض قطعات دوربین مدار بسته و یا خرید یک دوربین مدار بسته دیگر است.

داشتن اطلاعات از مشخصات فنی نیز در خرید به شما کمک زیادی می کند.مشخصات فنی می تواند گویای ویژگی های دوربین مدار بسته،نقاط ضعف آن و میزان مقاومت آن در برابر حوادث و یا ضربه باشد.پس این مورد نیز دارای اهمیت زیادی است.

دوربین های مدار بسته ، وسایلی بدون محدودیت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW-3441EP-AS:

محدودیتی برای سیستم های امنیتی وجود ندارد.این بدان معناست که با داشتن دوربین مدار بسته،شما دیگر احساس کمبود و یا محدودیت ندارید.نداشتن محدودیت از لحاظ امنیتی در گذشته شاید امکان حاصل شدنش وجود نداشت،ولی حالا این امکان حاصل شده و به طور انبوه در جهان گسترش یافته.

اکثر کشور ها، از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند.استفاده کردن کشور ها از دوربین های مدار بسته به معنای کارآمدی آنها در برابر همه اتفاقات و حوادث است.همانطور که می دانید کشور ها دارای آب و هوای متفاوت،عقیده و دیدگاه متفاوت،حوادث طبیعی متفاوت و دستبرد ها و جرم های متفاوت است.

خدمات نصب:

بعضی از شرکت ها دارای خدمات  نصب دوربین مدار بسته هستند و از خرید تا نصب را برای شما انجام می دهند.ولی در کل اگر خدمات نصب را ارائه ندادند شما باید نصب را به یک فرد متخصص بسپارید .

از آنجا که خانه ها و مشاغل نیاز به امنیت دارند و امنیت یکی از مهم ترین گزینه ها برای زندگی بهتر است،باید نصب سیستم های امنیتی را به یک فرد کاملا متخصص و کاملا وارد بسپاریم.

متخصصان نصب دوربین مدار بسته سالهاست که سیستم های دوربین های مدار بسته را نصب کرده اند و در کار خود مهارت دارند و داشتن مهارت باعث کاهش زمان نصب برای مشتریان شده است.

آنها دقیقاً می دانند که برای راه اندازی موثر، کارآمد و سریع دوربین مدار بسته باید چه کار کرد.برای داشتن امنیت بیشتر تصمیم برای نصب یک سیستم امنیتی مناسب،کاری کاملا عاقلانه است و باعث داشتن خیالی راحت و خاطری آسوده می شود.

با توجه به تعداد زیاد دوربین های امنیتی موجود در بازار که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت هستند، ما باید دوربین مدار بسته ای با کیفیت بالا را خریداری کنیم که دارای قیمت مناسب و جنس و امکانات با کیفیت است.

دوربین های مدار بسته چقدر بر امنیت ما تاثیر دارند؟

دوربین های مدار بسته تاثیر زیادی بر امنیت ما دارند.با نصب دوربین مدار بسته هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ نظارتی شما خیالی راحت خواهید داشت.شما بعد از نصب می توانید بدون نگرانی از لحاظ امنیتی به فعالیت های روزمره خود بپردازید.بنابراین دوربین های مدار بسته بر روی امنیت شما تاثیر گذار هستند و می توانند در زندگی شما تاثیری مفید بگذارند.

در گذشته افراد کمتری از دوربین های مدار بسته استفاده می کردند اما در حال حاضر در اکثر منازل و محل های کار از دوربین های مدار بسته استفاده می شود.نصب دوربین مدار بسته در اکثر محیط ها نشان دهنده نیاز انسان به داشتن امنیت است.دوربین های مدار بسته بر روی سارقان نیز تاثیر روانی می گذارند ، به این صورت که فرد سارق با مشاهده دوربین مدار بسته در محیط از سرقت خود صرف نظر می کند.پس دوربین های مدار بسته وسایلی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی امنیت و آسایش شما دارند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

دوربین مداربسته داهوا مدل ۱۲۳۰DP دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل میباشد . این دوربین با بدنه فلزی و بالت قابل نصب در فضای بیرونی میباشد.

دید در شب در این محصول تا فاصله ۸۰ متر است .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۲.۸″ CMOS

پیکسل های موثر

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

۰.۰۰۵Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 80m (262feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

تعداد LED های دید در شب

۲

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (6mm, 8mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.6

زاویه دید

H: 86.9° (۵۲.۹°/۴۰.۵°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

۱۲۰۰mm (2400mm/3300mm) 47.2” ( 94.5”/129.9”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰° Tilt: 0° ~ ۸۷° Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدئو

رزولیشن

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نرخ فریم

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

۲D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014) UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۳۰%

میزان مصرف برق

Max 5.6W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

مواد مصرفی در دوربین

جنس

Aluminium

ابعاد

۲۴۱.۸mm×۹۰.۴mm×۹۰.۴mm (9.52″×۳.۵۶″×۳.۵۶″)

وزن خالص

۰.۵۸kg (1.28lb)

وزن ناخالص

۰.۷۱kg (1.57lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

آیا دوربین های مداربسته شما پوشش کافی را ارائه می دهد؟

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که “چرا بسیاری از خانه ها ، ادارات ، سوپرمارکت ها و سایر مراکز خرید با وجود دوربین های مداربسته سرقت می شوند؟”

پاسخ یک کلمه ای به این سوال “نقاط کور” است. وقتی دوربین‌ های مداربسته را به تنهایی یا با کمک یک شرکت بی‌تجربه نصب می‌کنید، احتمالاً نقاط کوری در اطراف خود خواهید داشت.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

آن نقاط کور چیست؟

نقطه کور ناحیه هایی است که توسط دید محیطی دوربین مداربسته نصب شده پوشانده نمی شود. تمامی دوربین های مداربسته از جمله پیشرفته ترین آن ها دارای برد از پیش تنظیم شده هستند. این بدان معناست که یک دوربین نمی تواند کل محیط شما را پوشش دهد. شما به بیش از یک دوربین نیاز دارید تا کل میدان خود را پوشش دهد و از این نقاط کور مزاحم اجتناب کنید.

سارقان معمولاً اسکن محیطی شما را برای هر نقطه کور بررسی می کنند. هنگامی که آن نقاط کور را پیدا کردند، از این مزیت ها استفاده می کنند و وارد ملک شما می شوند و با اشیاء قیمتی شما فرار می کنند.

چگونه نقاط کور را پیدا کنیم؟

اولین قدم برای یافتن نقاط کور این است که میدان دید (FOV) دوربین خود را پیدا کنید. این بستگی به نوع لنز دارد. به عنوان مثال، اگر دوربین شما از یک لنز ثابت ۴ میلی متری استفاده می کند، زاویه دید ۸۰ درجه دارد. مناطق فراتر از این نقاط کور هستند و توسط دوربین شما ثبت نمی شوند.

بهترین راه برای شناسایی نقاط کور، اجرای آزمایشی است. از شخصی از خانوادهتان بخواهید از طریق های مختلف وارد خانه شما شود. تصور کنید که یک سارق هستید و تمام راه های خلاقانه برای ورود به ملک خود را در نظر بگیرید.

می توانید امتحان کنید:

درب جلویی
پنجره های مختلف طبقه همکف و بالا
ورودی های دیگر مانند درب پشتی، در های تراس و پارکینگ
در حالی که در حال انجام این اجرا ها هستید، تصاویر دوربین مداربسته خانه خود را به طور همزمان زیر نظر بگیرید. امروزه اکثر سیستم های امنیتی به شما این امکان را می دهند که این مورد را مستقیماً در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا نقاط کور را پیدا کنید و اقدامات اصلاحی انجام دهید.

در اینجا چهار نکته مفید برای از بین بردن نقاط کور وجود دارد

نکته اول: همه چیز به مکان بستگی دارد

با همکاری با یک کارشناس حرفه ای  می توانید نقاط کور را درست در طول مراحل نصب از بین ببرید. این به این دلیل است که متخصصان با تجربه‌تر هستند و احتمالاً سیستم امنیتی ای را ارائه خواهند که پوشش کاملی را به شما ارائه می‌دهد.

نکته دوم: استفاده از دوربین امداربسته با زاویه دید عریض را در نظر بگیرید

یک لنز چشم ماهی پانوراما یا یک دوربین PTZ می تواند مناطق وسیع تری را پوشش دهد و در نتیجه احتمال ایجاد نقاط کور را کاهش می دهد.

نکته سوم : عوامل خارجی را در نظر نگیرید

گاهی اوقات یک باد شدید کافی است تا دوربین شما را چند اینچ تغییر دهد و در نتیجه نقاط کور جدیدی ایجاد کند. بنابراین ، مطمئن شوید که دوربین های مدار بسته شما طوری طراحی شده اند که در برابر نیرو های طبیعی و همچنین اقدامات خراب کننده مقاومت کنند.

یک دوربین مدار بسته برای خانه که پوشش کامل را ارائه می دهد ، باید از عزیزان و دارایی های گران بهای شما محافظت کند. از این نکات مفید برای بهبود امنیت خانه خود و از بین بردن نقاط کور استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

چگونه از دوربین مداربسته خود در برابر هک شدن محافظت کنیم؟

آیا تا به حال این احتمال را در نظر گرفته اید که دوربین های IP بی سیم شما نیز مانند رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما مورد حمله هکر ها قرار بگیرند؟ در حقیقت ، هک دوربین IP در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است. هکر های مخرب خارج از کشور به دنبال راه هایی برای ورود به سیستم شما و جاسوسی یواشکی از فعالیت های شما هستند.

در اینجا آنچه شما باید انجام دهید تا از دوربین مداربسته خانه خود در برابر طعمه حملات سایبری محافظت کنید را خواهیم گفت.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

هفت نکته برای جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته

رمز عبور خود را به صورت دوره ای تغییر دهید

هر سیستم دوربین مدار بسته صرف نظر از مدل از رمز عبوری استفاده می کند که به کاربران قانونی دسترسی می دهد. این اولین نقطه آسیب پذیری هکرها است. اطمینان حاصل کنید که رمز عبور را به صورت دوره ای تغییر می دهید و مواردی را انتخاب می کنید که حدس زدن آن ها دشوار است. همچنین هرگز رمز عبور خود را با خدمتکاران، کارگران، تعمیرکاران خانه و دیگران به اشتراک نگذارید.

نام کاربری و رمز عبور پیش فرض را تغییر نام دهید

اکثر سیستم های امنیتی دارای یک نام کاربری و رمز عبور پیش فرض هستند که توسط سازنده در هنگام نصب تنظیم می شود. پس از نصب موفقیت آمیز سیستم ، مطمئن شوید که هر دو این فیلد ها را تغییر دهید. اغلب اوقات، نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض در دفترچه راهنما یا وب‌سایت سازنده موجود است. استفاده از همان یک دعوت نامه باز برای هکرها برای ورود به سیستم شما فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید  قابلیت Zoom در دوربین مداربسته

Wifi خود را با WPA2 ایمن کنید

برای محافظت از سیستم های دوربین مدار بسته، باید شبکه وای فای  خود را با رمز های WPA2 ایمن کنید. هرگز اجازه ندهید افراد غریبه به اینترنت خانه شما دسترسی داشته باشند. رمز عبور را فقط با دوستان قابل اعتماد و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. همچنین اگر شک دارید که از اینترنت شما توسط افراد ناشناس استفاده می شود، حتما رمز عبور را بلافاصله تغییر دهید.

هرگز از یک شبکه عمومی به تصاویر دوربین مداربسته وارد نشوید

استفاده از شبکه های wifi رایگان در مکان هایی مانند کافی شاپ ها ، ایستگاه های قطار و غیره ممکن است

وسوسه انگیز باشد اما کارشناسان هشدار می دهند که این شبکه ها بسیار آسیب پذیر هستند

و هکر ها می توانند به راحتی به اطلاعات شخصی شما که در این شبکه به اشتراک می گذارید

دسترسی پیدا کنند. عدم دسترسی به تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته خانه خود با استفاده از وای فای عمومی بسیار هم است

و به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید.

به دنبال دوربین هایی با سیگنال های رمزگذاری شده باشید

امروزه بهترین سیستم دوربین امنیتی بی سیم در بازار دارای چندین ویژگی پیشرفته مانند رمزگذاری است. این دوربین ها سیگنال ها را قبل از ارسال روی چندین کانال رمزگذاری می کنند. این باعث می شود آن ها در برابر هکر ها بسیار ایمن شوند.

مراقب فعالیت های غیر معمول باشید

همیشه بررسی کنید چه کسانی به سیستم امنیتی خانه شما دسترسی دارند. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک ، حتماً آن را به ارائه دهنده سیستم امنیت خانه خود اطلاع دهید.

هرگز دوربین دست دوم نخرید

با خریدن دوربین دست دوم امنیت خود را به خطر بزرگی می اندازید.ممکن است یک دوربین کارکرده با قیمت های ارزان موجود باشد.

اما ، به یاد داشته باشید که هک دوربین های ساده ، آسان تر است و هکر ها می توانند از این دستگاه برای جاسوسی از شما استفاده کنند.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که هرگز سیستم امنیتی خانه خود را از فروشندگان ناشناس خریداری نکنید.

برای محافظت از سیستم امنیتی دوربین مدار بسته در برابر حملات سایبری

، همیشه آن را از ارائه دهنده های مورد اعتماد مانند علم و صنعت خریداری کنید.

وقتی علم و صنعت را انتخاب می کنید ، مطمئن می شوید که بهترین دستگاه ها  با جدیدترین فناوری موجود در بازار را تهیه خواهید کرد.

از این هفت نکته ساده استفاده کنید و از دوربین های مداربسته با کیفیت و مطمئن در برابر هکر های آنلاین محافظت کنید.

علاوه بر این، اگر همچنان نگران امنیت سیستم خود هستید، می توانید روی یک دستگاه محافظ دوربین مدار بسته سرمایه گذاری کنید.

از ارائه دهنده دوربین های مداربسته خود بخواهید که در نصب این موارد به شما کمک کند.

دوربین لنز ثابت چیست؟

این دوربین ها دارای یک لنز از قبل پیکربندی شده هستند که به شما یک میدان دید ثابت می دهد.

این قطعات ، در صورت وجود قطعات متحرک ، با چند قطعه ارائه می شوند. این باعث می شود دوربین های دید ثابت نصب ساده ای داشته باشند.

سادگی نسبی و قیمت های رقابتی آنها باعث محبوبیت دوربین های لنز ثابت در خانه ها و مشاغل کوچک می شود

، همچنین برای نظارت عمومی بسیار کارآمد هستند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۳۰DP

زمان استفاده از دوربین لنز ثابت: مزایای دوربین امنیتی لنز ثابت

وقتی پول تنگ است (مقرون به صرفه است)
به دلیل سادگی و کمبود قطعات متحرک ، دوربین های دید ثابت بیشترین بازده را در بازار دارند.

وقتی از یک مرور کلی راضی باشید
اگر به دنبال نظارت عمومی هستید ، مدل های نمایش ثابت مناسب شما هستند.

می توانید دوربینی را انتخاب کنید که به شما نزدیک ترین تطابق را با صحنه ای که

می خواهید مشاهده و نظارت کنید ، ارائه دهد.

نصب سریع و آسان
کمبود قطعات متحرک نصب را بسیار آسان می کند.

نیازی به تنظیم فاصله کانونی یا زاویه دید نیست ، فقط دوربین را در مکان مناسب قرار دهید.

این باعث می شود دوربین های لنز دید ثابت برای مشاغل کوچکتر عالی باشند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW3441EP-SA
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2531SP-S

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید