قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2231TP-ZS

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2231TP-ZS

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2231TP-ZS

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2231TP-ZS:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2231TP-ZS دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای قابلیت دید در شب است و در برابر آب و گرد و غبار مقاومت دارد.دارای مقاومت در برابر ضربه و دارای دو جریان است.WDR بوده و دارای فناوری استار لایت است.استار لایت باعث می شود که دوربین مدار بسته زمانی که نور محیط بسیار کم است به شما تصاویری با وضوح بالا را ارائه دهد.دارای دید در شب تا 60 متر است و از دسته دوربین های مدار بسته بولت است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/3” 4Megapixel progressive CMOS
پیکسل ها 2688(H) x1520(V)
RAM/ROM 512MB/32MB
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل نور محیط 0.03Lux/F1.4( Color,1/3s,30IRE)

0.3Lux/F1.4( Color,1/30s,30IRE)

0Lux/F1.4(IR on)

نسبت S/N More than 50dB
IR Distance up to 60m(197ft)
کنترل روشن/خاموش IR Auto/ Manual
ال ای دی IR 4

لنز

نوع لنز Motorized(-ZS),Manual(-VFS)
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 2.7mm~13.5mm
حداکثر دیافراگم F1.4
زاویه دید H:104°~28°, V:55°~16°
کنترل فوکوس Motorized(-ZS),Manual(-VFS)
فاصله فوکوس 0.3m
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
W 64m(210t) 26m(85ft) 13m(43ft) 6m(20ft)
T 222m(728ft) 89m(292ft) 44m(144ft) 22m(72ft)

PTZ

پان/ شیب / چرخش Pan:0° ~360° ;Tilt:0° ~90° ;Rotation:0° ~360°

هوش مصنوعی

ویژگی ها Motion detection, Video tampering , Scene changing, Network disconnection , IP address conflict, Illegal Access,Storage anomaly
IVS Tripwire, Intrusion

ویدئو

فشرده سازی H.265/H.264H/MJPEG(Sub Stream)
کدک هوشمند Support H.265+/H.264+
تعداد جریان 2 Streams
وضوح 4M(2688×1520)/3M(2304×1296)/1080P(19

20×1080)/720P(1280×720)/VGA(640×480)/

D1(704×576/704×480)/CIF(352×288/352×240)

نرخ فریم Main Stream: 4M (1 ~ 20fps)/3M(1 ~ 25/30fps)
Sub Stream: D1/CIF(1 ~ 25/30fps)
کنترل بیتریت CBR/VBR
بیتریت H.265: 12K ~ 8448Kbps

H.264: 32K ~ 10240Kbps

روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC BLC / HLC / WDR(120dB)
تعادل رنگ سفید Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا 3D DNR
تشخیص حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد استفاده Off / On (4 Zone)
تثبیت کننده تصویر (EIS) N/A
IR هوشمند Support
زوم دیجیتال 16x
زاویه ها 0°/90°/180°/270°
انعکاس Off / On
پوشش Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل ها RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل HTTP;HTTPS;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;SMTP;

FTP;DHCP;DNS;DDNS;PPPoE;IPV4/V6;QoS;UPnP;

NTP;Bonjour;IEEE 802.1X;Multicast;ICMP;IGMP;TLS

قابلیت ها ONVIF Profile S&G, API
روش استریمینگ Unicast / Multicast
حداکثر دسترسی کاربر 10 Users / 20 Users
ذخیره سازی روی صفحه NAS

Local PC for instant recording

Micro SD Card 128GB

اتصال به وب IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار Smart PSS, DSS, DMSS
گوشی های هوشمند IOS, Android

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN 60950:2000)

UL:UL60950-1

FCC: FCC Part 15 Subpart B

پورت

پورت ویدیویی N/A
پورت صوتی N/A
RS485 N/A
آلارم N/A

برق

منبع تغذیه DC12V,PoE+ (IEEE 802.3at)(Class 4)
مصرف برق <14W(-ZS), <12W(-VFS)

 

محیط

شرایط عملیاتی -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
شرایط نگهداری -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت از ورود IP67
مقاومت IK10(Optional)

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal
ابعاد 244.1mm×79mm×75.9mm (9.61”×3.11”×2.99”)
وزن خالص 0.815kg (1.80lb)
وزن ناخالص 1.08kg (2.38lb)

آیا دوربین های مدار بسته با یکدیگر فرق دارند؟

بله ، دوربین های مدار بسته با یک دیگر فرق دارند و هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند.بنابراین هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به نوع محصول و مشخصات فنی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید دوربین مدار بسته لازم است:

داشتن یک دستگاهی که در مواقع لزوم هشدار می دهند و همه حرکات و اتفاقاتی که در محیط تحت نظارت می افتد را ضبط می کند ، انسان را به آرامش می رساند و به همین دلیل است که با نصب دوربین های مدار بسته به ارامش و خیالی اسوده می رسیم.

برای خریدن یک سیستم امنیتی مناسب عجله نکنید ، چون عجله باعث می شود که شما خریدی نادرست انجام دهید.تا جایی که ممکن است با آرامش و صبوری به دنبال یک سیستم امنیت مناسب بگردید و با دقت همه امکانات و گارانتی های آنها را در نظر بگیرید.

در صورت خریداری سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته شما باید از یک فروشنده کاملا مطمئن خریداری کنید.دوربین های مدار بسته در بازار انواع متفاوتی دارند و برای همین تنوع شما باید صبوری کنید و با فکر و در نظر گرفتن جوانب محصول خود را خریداری کنید.

حتی اگر شما دارای وسایل گرانبها نباشید ، خریداری کردن یک سیستم امنیتی برای شما بسیار ضروری است.چرا که شما قطعا دارای خانواده و اقوام هستید و جان انها نیز گرانبها تر از همه چیز در دنیا برای شما است.بنابراین چه افرادی که وسایل گرانبها دارند و چه کسنی که ندارند باید دارای یک سیستم امنیتی با جنسی خوب باشند.

در صورت نداشتن سیستم امنیتی ، شما دائم در نگرانی و وحشت از سرقت وسایل خود و یا آسیب های جانی هستید.برای دور ماندن از همه این موارد فقط کافی است که شما از سیستم های امنیتی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که امنیت تاثیر بسیار زیادی در همه رویداد های زندگی انسان دارد.اگر از کسانی که دوربین های مدار بسته دارند درباره رضایت از خرید سیستم امنیتی سوال کنید ، قطعا رضایت خویش را به شما گفته و از سیستم های امنیتی خود و حسن های آنها تعریف می کنند.

IP67 چیست؟

IP در کل نشان دهنده مقاومت دوربین مدار بسته در برابر عوامل طبیعی است.عدد بعد از IP نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.IP67 به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

اکثر دوربین های مدار بسته از این نوع IP67  هستندو هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند.در هنگام خرید حتما به مقاومت دوربین مدار بسته توجه کنید و مکان و آب و هوای محل زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.

دوربین های مدار بسته گزینه مناسبی برای جلوگیری از سرقت هستند.چون دوربین های مدار بسته می توانند با فیلم های ضبط شده ، به ما در پیدا کردن سارق کمک کنند.

معیار های خرید دوربین مدار بسته:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.

همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.دوربین های مدار بستهبا کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننندامنیتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهند.

دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستندو می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

دوربین های مدار بسته با سیم و دوربین های مدار بسته بی سیم :

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین استو اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت ترنصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارندو بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کارشما می شوند را رو می کنند.

ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارنداین است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.

در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنی که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهیداز آن استفاده کنیدد سازگار باشد.دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.

حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

تاثیر دوربین مدار بسته بر امنیت:

نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیتشما افزایش می یابد.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفینیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بستهانجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند

همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.دوربین های مدار بسته به ما این امکان را می دهند که به مدت طولانی ازخانه و محل کار خود دور باشیم و بتوانیم بر روی آنها کنترل و تمرکز کامل داشته باشیم.

حساسیت دوربین های مدار بسته:

حساسیت یک ویژگی است که باید در آن دوربین مداربسته  درباره عملکرد خود به استفاده کننده ها اطلاعات زیادی بدهد. در واقع ، زمانی چنین بود که کسانی که به دنبال دوربین بودند ابتدا به وضوح و مشخصات حساسیت نگاه می کردند و اغلب این دو به تنهایی بر تصمیم خریدار تأثیر می گذاشت.آیا مشخصات حساسیت دوربین هنوز در بازار امروز معتبر است یا خیر؟

جواب این سوال به طور قطعی بله است.زیرا یکی از بزرگ ترین معیار های دوربین مدار بسته داشتن حساسیت نسبت به عوامل بیرونی است.منصفانه است که بگوییم در طول سالها نظارت تصویری از نظر عملکرد پیشرفت قابل توجهی کرده است. اگر به مشخصات محصولات در این دوره نگاه کنید ، تغییر قابل توجهی در ارقام نقل شده برای حساسیت مشاهده خواهید کرد. این مشخصات باید نشان دهنده توانایی دوربین در ارسال سیگنال ویدئویی در نور کم باشد.

متأسفانه هیچ روش تعریف شده یا استانداردی برای اندازه گیری حساسیت وجود ندارد. در گذشته این تعریف وجود داشت که حساسیت شامل کمترین میزان نور در محیط  است ، که به دوربین اجازه می دهد تا سیگنال را یه صورت 1 ولت، با خاموش بودن تمام پردازش ها نیز ارائه دهد. این اندازه گیری با استفاده از لنز F1.2 انجام شد و نتایج این پردازش به صورت واضحی مشخص شد.

دستگیری سارقان با استفاده از دوربین مدار بسته:

با کمی جست و جو در اینترنت و نگاه به سایت های خبری متوجه این می شویم که دوربین های مدار بسته چه کمک بزرگ و نمایانی به داشتن امنیت کرده اند و باعث دستگیری سارقان شده اند.باید گفت که اعمال دوربین های مدار بسته باعث شده که دیگر افراد به سمت گرفتن نگهبان نروند و پول خود را هر ماه به نگهبانان اختصاص ندهند.

دوربین امنیتی بی سیم:

یک دوربین امنیتی  بی سیم خانگی که به دوربین Wi-Fi نیز معروف است ، تصاویر خود را از طریق Wi-Fi منتقل می کند و از منبع تغذیه AC استفاده می کند. این بدان معناست که باید با استفاده از کابل برق به پریز وصل شود. یک دوربین را زمانی به اصطلاح به آن دوربین بی سیم می گویند که از اینترنت(Wi-Fi) استفاده می کند. وقتی یک دوربین بی سیم از یک باتری تغذیه می کند ، به یک دوربین بدون سیم تبدیل می شود.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی فیلم خود را روی سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. برخی از آنها همچنین می توانند ویدئو را در رسانه های محلی ، مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم بسیار محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده فیلم آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی هنگام تشخیص حرکت یا صدا ضبط می شوند ، اما برخی از آنها را می توان در صورت اتصال به برق به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فعال کرد. آنها فیلم هایی با وضوح بالا ضبط می کنند و در صورت مجهز بودن به دید در شب می توانند در شب ضبط کنند. همچنین معمولاً دارای قابلیت های صوتی دو طرفه هستند.

مفهوم Dual Voltage در دوربین مداربسته

مفهوم Dual Voltage در دوربین مداربسته

بیشتر دوربین های امنیتی ویدئویی از ۲۴ ولت AC یا ۱۲ ولت DC استفاده می کنند. این دوربین
امنیتی ویدئویی ولتاژ دوگانه ارائه می دهد و شما را قادر می سازد از منبع تغذیه AC یا DC
استفاده کنید و نگرانی از سازگار بودن یا نبودن منبع تغذیه با دوربین امنیتی را از بین می برد.

قابلیت دوربین مداربسته Dual Voltage 

دوربین های مداربسته موجود همگی ولتاژ دوگانه هستند و این بدان معناست که می توان آنها را از طریق منبع تغذیه ۱۲ ولت DC یا ۲۴ ولت تأمین کرد. ما همچنین دوربین های AHD ولتاژ دوگانه و دوربین های دو ولتاژ HD-TVI نیز داریم. دوربین های امنیتی ولتاژ دوگانه وجود دارند که به نصب کنندگان این امکان را می دهد تا به جای منبع تغذیه ۱۲ ولت DC ، از منبع تغذیه ۲۴ ولت استفاده کنند. به طور کلی نصب کنندگان می توانند با استفاده از ۲۴ VAC کابل برق را مسافت بیشتری اجرا کنند زیرا ولتاژ به سرعت ۱۲ ولت کاهش نمی یابد.
لطفاً قبل از اتصال منبع تغذیه مطمئن شوید که حتماً یک دوربین نظارت ۲۴ ولت دارید. اگر منبع تغذیه ۲۴ ولت متناوب را به دوربین مجهز به DC وصل کنید ، به احتمال زیاد برد مدار سوخته و دوربین خراب می شود
 دوربین های امنیتی هستند که ولتاژ دوگانه را هم در ولتاژ ۱۲ ولت و هم در ولتاژ ۲۴ ولت ارائه می دهند. تمام این دوربین ها از ولتاژ دوگانه AC / DC کار می کنند. در صورت نیاز به گزینه های مختلف برق ، داشتن دوربین های نظارتی دو ولتاژ بسیار کمک می کند. و دوربین مداربسته نیز طولانی تر با ۲۴ ولت AC بهتر کار می کند در حالی که مسافت کمتری می تواند از ۱۲ ولت DC استفاده کند.

معرفی دوربین با قابلیت Dual Voltage 

تکنولوژی های آمده است با دوربین مداربسته  HD-TVI و Low Pro2 HD-TVI می توانید  ، مانند تمام دوربین های فرمت شده HD-TVI یکی از طریق DVR یا نرم افزار VSM نیز قابل کنترل است و همه اینها با سیم کشی  که اکنون از آن استفاده می کنید قابل کنترل هستند.
دوربین مداربسته جدید  HD-TVI فقط در داخل خانه استفاده می شود ، اما یکی از ویژگی های این دوربین ولتاژ دوگانه است ، حداکثر فاصله ۱۲ ولت DC نسبت به سیم برق استاندارد ۱۸/۲ برای دوربین دام   HD-TVI  ۱۷۵ فوت است و حداکثر فاصله برای ۲۴ ولت متناوب از سیم برق استاندارد ۱۸/۲ برای دوربین دام  Low Pro2 HD-TVI 995 فوت است.

دوربین جدید  HD TVI

دوربین جدید  HD TVI دارای یک لنز متغیر ۳.۵ و ۱۶ میلی متری است و با وضوح کامل HD 1080p ضبط می کند که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین قدرتمند HD over Coax دارای یک سنسور تصویر ۲MP است که فیلم ۱۰۸۰P HD تولید می کند. فیلم های امنیتی با رزولوشن ۲MP با ارائه توانایی استفاده از زوم دیجیتال در فیلم های ضبط شده یا زنده هنگام استفاده با DVR HD ، جزئیات خوبی را ارائه می دهند. با استفاده از دوربین های HDCVI مانند این ، می توانید با استفاده از کابل کواکسیال RG59U ساده که دارای اتصالات BNC است ، به راحتی فیلم با کیفیت HD دریافت کنید. مهم نیست که شما به دنبال نصب یک سیستم جدید یا به روزرسانی سیستم قدیمی خود هستید ، دوربین هایی مانند این دوربین امنیتی HDCVI 2MP هنگام جفت شدن با HDCVI DVR یک گزینه مقرون به صرفه هستند.
برخلاف تقریباً همه دوربین های امنیتی دیگر ، این دوربین ولتاژ دوگانه است. برای مشتریانی که دوربین های قدیمی آنالوگ را که ۲۴ ولت هستند یا با مسافت طولانی بیش از ۳۰۰ فوت کار می کنند جایگزین می کنند ، ویژگی ولتاژ دوگانه این دوربین امکان استفاده از ۲۴ ولت برای تأمین انرژی دوربین را فراهم می کند.
دوربین با داشتن لنز بزرگنمایی موتورایز ، گام دیگری است که کیفیت  را به فیلم HD می برد. با لنز زوم اپتیکال ۵X را شامل می شود . این لنز نه تنها موتورایز  است ، بلکه می توان آن را از طریق DVR یا با استفاده از برنامه تلفن همراه متصل به DVR کنترل کرد ، که برای کاربران بسیار راحت است تا زمینه دید دوربین را پس از نصب تنظیم کنند. در وسیع ترین تنظیمات ۲.۷ میلی متری ، دوربین دید زاویه دید ۱۰۸.۷ درجه را با قابلیت تشخیص چهره تا فاصله ۲۵ فوت فراهم می کند. با بزرگنمایی کامل تا تنظیمات ۱۳.۵ میلی متری ، دوربین زاویه دید ۲۸.۷ درجه را با قابلیت تشخیص چهره تا ۱۰۰ فوت فراهم می کند. این فاصله ها در طول روز با ضبط دوربین با وضوح ۲MP و ۳۰fps اندازه گیری شده است

فناوری Starlight 

 امکان ضبط رنگ در نور کم هنگام غروب و شب با نور کافی محیط را فراهم می کند. در شرایط
کمترین ۰.۰۰۴ لوکس ، دوربین در حالت رنگی باقی می ماند. در تاریکی کامل یا در صورت کمبود
نور محیط ، دوربین به حالت شب سیاه و سفید می رود. برای کمک به دوربین در تاریکی کامل
، ۲ LED Super IR وجود دارد که دید در شب تا فاصله ۱۰۰ فوت را فراهم می کند.
این تکنولوژی  همچنین دارای True WDR (120dB) است که بهبودهایی را در ضبط ویدئو با
سطح نور متفاوت فراهم می کند.
سیگنال های ۱۰۸۰P HDCVI می توانند تا ۱۶۰۰ فوت بر روی کابل مسی  RG59U و ۸۰۰ فوت
با استفاده از بالون های ویدئویی HD روی کابل CAT6 مسی منتقل شوند. با استفاده از فناوری
HDCVI ، ویدئو و صدا (در صورت وجود) از طریق یک سیم کواکس قابل انتقال هستند. این دوربین
با استفاده از OSD داخلی از طریق کنترل کننده HD DVR یا UTC ، خروجی فیلم HDCVI یا آنالوگ
(CVBS) را ارائه می دهد. برای آزمایش می توانید دوربین را روی خروجی فیلم آنالوگ CVBS تنظیم
کنید یا حتی می توانید این دوربین را به DVR قدیمی متصل کنید تا فیلم ۴۸۰P ضبط کند.
این دوربین دام  شکل می تواند به تنهایی روی سقف نصب شود. پایه های اختیاری دیواری
، سقفی و تیر نیز موجود است. دارای درجه مقاومت در برابر آب و هوا IP67 است. ساخت
و شیشه آن برای مطابقت با استاندارد IK10 در برابر ضربه و مقاومت در برابر خرابکاری ،
درجه بندی و آزمایش شده است. برای استفاده در فضای باز یا داخلی بدون نیاز به حفاظت
اضافی مناسب است. همچنین دو ولتاژ است و از ورودی برق ۱۲ ولت یا ۲۴ ولت پشتیبانی
می کند.

مفهوم Multiplexor در دوربین مداربسته

مفهوم Multiplexor در دوربین مداربسته

Multiplexer ویدئو اجازه می دهد تا چندین سیگنال ویدئویی از دوربین های امنیتی دوربین مدار بسته یا سایر دستگاه های ویدئویی آنالوگ در یک مانیتور ترکیب شده و نمایش داده شوند. از این پردازنده های ویدئویی معمولاً به عنوان Video mux ، Multiplexer CCTV یا پردازنده چهار رنگی نیز یاد می شود. مالتی پلکسرها اجازه می دهند چندین جریان ویدئویی از دوربین های نظارتی داخلی یا خارجی در نمایش های مختلف شبکه ، نمایش تصاویر در تصویر (PIP) یا توالی خودکار از طریق دوربین ها در حالت شبکه یا تمام صفحه نمایش داده شود. این اجازه می دهد تا فیلم از تمام دوربین های موجود در سیستم دوربین مداربسته شما در دستگاه ضبط ضبط شود که فقط یک ورودی فیلم دارد ، مانند DVR قابل حمل که در برنامه های نظارت بر تلفن همراه استفاده می شود.

مالتی پلکسر (Multiplexer)

اصطلاحی است که معمولاً برای ۱۶ پردازنده ویدئویی دوربین استفاده می شود در حالی که پردازنده های چهار رنگی معمولاً به ۴ کانال یا ۸ کانال اشاره می کنند. همه می توانند در سیستم های نظارت تصویری که نیازهای نمایشگر پیچیده مانیتور دارند ، مانند پروژه هایی که میز محافظ یا ایستگاه های نظارتی متعددی وجود دارد ، مفید باشند. آنها همچنین برای آزمایشگاه ها و برنامه های پزشکی مانند اتاق عمل که نیازهای HIPA ضبط فیلم بیمار را ممنوع می کند مفید هستند. بسته به تعداد ورودی دوربین فیلمبرداری BNC ، این دستگاه ها امکان انتخاب بین نمایش های شبکه تک دوربین ، دوربین دوگانه ، چهار شبکه / شبکه ، هشت کانال ، نه کانال و شانزده کانال را با استفاده از کنترل از راه دور بی سیم که در آن گنجانده شده است ، فراهم می کنند.

یک مولتی پلکسر ویدیویی

(همچنین به عنوان Video Mux ، دوربین چهارگانه دوربین مداربسته یا پردازنده چهار رنگی نیز شناخته می شود) سیگنال های ویدئویی را از چندین دوربین امنیتی دوربین مداربسته ترکیب می کند و جریان های ویدئو را بر روی یک مانیتور تلویزیون نمایش می دهد. در سیستم های امنیتی قدیمی ، از مولتی پلکسرها برای ترکیب فیلم از چندین دوربین مداربسته برای ضبط در نظارت تصویری VCR استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر چهار دوربین امنیتی دارید ، هر چهار سیگنال تصویری از هر دوربین توسط دستگاه مالتی پلکسر دوربین مداربسته هماهنگ شده و در همان نوار ویدئو ضبط می شوند.

مولتی پلکسرهای تصویری و پردازنده های چهار رنگی

امروزه از مولتی پلکسرهای تصویری و پردازنده های چهار رنگی بیشتر در سیستم های نظارت تصویری که نیازهای نمایشگر پیچیده مانیتور دارند استفاده می شود. بسیاری از مالتی پلکسرهای ارائه شده توسط دوربین های مدار بسته از دوربین های مداربسته آنالوگ و جدیدترین دوربین های امنیتی HD-over-Coax پشتیبانی می کنند. پیکربندی های مختلف صفحه نمایش پشتیبانی می شود. لطفاً س learnالات متداول ما را بخوانید تا بیشتر بیاموزید و این نمایش های ویدئویی را تماشا کنید تا ببینید چگونه این دستگاه ها به کاربر اجازه می دهند بین دوربین های تک دوربین ، دوربین دوگانه ، چهار شبکه / شبکه ، هشت کانال ، نه کانال و شانزده کانال نمایش شبکه با استفاده از کنترل از راه دور بی سیم را انتخاب کند. گنجانده شده است.

CCTV Multiplexer

یک مالتی پلکسر دوربین مداربسته  می تواند بیش از دوربین را به دستگاه متصل کند اما فقط یک خروجی از طریق واحد مجاز است. اکثر دستگاه های ضبط ویدئو دیجیتال یا DVR دارای این عملکرد هستند که درست در DVR تعبیه شده است. روش دیگر برای توصیف مالتی پلکسر عملکرد آن است که ترکیبی از سیگنالهای ورودی مختلف و تولید تنها یک سیگنال خروجی است. تقریباً می توانید CCTV Multiplexer را شبیه روتر رایانه ای بدانید.

برای سیستم های امنیتی و نظارت تصویری دیجیتال ، مالتی پلکسر همان چیزی است که امکان نمایش همزمان ۸ دوربین را فراهم می کند. هشت کابل انتقال فیلم از هشت دوربین جداگانه به مالتی پلکسر متصل می شوند. سپس مالتی پلکسر ۸ ورودی جداگانه دوربین را گرفته و آنها را در یکجا ترکیب می کند. با این روش می توانید ۸ دوربین دیجیتال امنیتی و سیستم نظارت را بر روی یک مانیتور مشاهده کنید.
مفهوم Multiplexor در دوربین مداربسته

تخصیص پهنای باند

یک مالتی پلکسر دوربین مدار بسته با تخصیص پهنای باند کار می کند. این فرآیند بسیار تصفیه شده اطمینان می دهد

که از محیط انتقال به طور موثر استفاده می شود. در واقع چهار روش مختلف مالتی پلکسینگ وجود دارد:

* تقسیم فضا ؛

* تقسیم فرکانس ؛

* تقسیم زمان ؛ و ،

* مالتی پلکسینگ آدرس

به طور کلی ، انتقال دیجیتال از مالتی پلکسینگ تقسیم زمان و انتقال آنالوگ از تقسیم فرکانس استفاده می کند.

اندازه های مختلفی مالتی پلکسرها

مالتی پلکسرها در اندازه های مختلفی موجود هستند. از آنجا که DVR غالباً شامل مالتی پلکسر است ،
مالتی پلکسر را می توان از طریق سازنده DVR در خود دستگاه DVR طراحی کرد. هرچند جداگانه ، مولتی
پلکسرهای خارجی هنوز هم در دسترس هستند و تقریباً در سه پیکربندی مختلف براساس تعداد دوربین
(کانال) های مورد استفاده امروزه استفاده می شوند. اندازه های متداول واحدهای مالتی پلکسر مستقل
۴ ، ۸ ، ۱۶ و ۳۲ کانال (ورودی دوربین) است.

راه اندازی یک مالتی پلکسر بسیار آسان است و به دانش قبلی در مورد سیستم های امنیتی دیجیتال
ویدئویی احتیاج ندارید. بعضی از مالتی پلکسرها چند ویژگی مختلف دارند که اگر می خواهید از آنها
استفاده کنید باید آنها را فعال کنید. اینها ممکن است شامل توانایی مشاهده همزمان یک کانال یا
همزمان یا چند کانال باشد. بعضی از واحدها ممکن است تنظیمات “ساکن” را نیز داشته باشند. ساکن
اصطلاحی است که برای مالتی پلکسرها به کار می رود و توانایی نمایش یک دوربین خاص را برای مدت
زمان مشخصی قبل از نمایش دوربین های بعدی توصیف می کند. این فرآیند به صورت چرخشی تکرار
می شود ، در حالی که مالتی پلکسر یکی در هر دوربین جداگانه حرکت می کند. این نیز به عنوان
“زمان ساکن” شناخته می شود.

On Screen Displays یا OSD

برخی از مالتی پلکسرهای مداربسته نه تنها می توانند ساکن شوند ، بلکه برخی از آنها با یک کنترل
از راه دور دستی نیز ارائه می شوند که به کاربر اجازه می دهد دوربین خاصی را در سیستم متوقف یا
حرکت دهد. تنظیم مالتی پلکسر برای استفاده با این ویژگی ها معمولاً با On Screen Displays یا OSD
انجام می شود که مجموعه را سریعتر و راحت تر می کند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2431TP-ZS
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1330SP

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید