قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200TLM-A-POC:

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HDW1200TLM-A-POC دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای دید در شب تا 30 متر است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.دارای میکروفن داخلی بوده و دارای لنز ثابت است.دارای وزن خالص 0.33 کیلوگرم است و دارای پان : 0-360 درجه و شیب: 0-78 درجه و چرخش: 0 تا 360 درجه  است.آیریس این دوربین مدار بسته از نوع ثابت است و این دوربین مدار بسته DWDR است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 2MP CMOS
حداکثر وضوح 1920 (H) × 1080 (V)
پیکسل 2MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25 s–1/100000 s
NTSC: 1/30 s–1/100000 s
نسبت S/N > 65 dB
حداقل نور محیط 0.02Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on
فاصله روشنایی 30 m (98.4 ft)
کنترل روشن/خاموش Auto; manual
تعداد چراغ  IR 1 (IR light)
پان / شیب / چرخش Pan: 0°–360°
Tilt: 0°–78°
Rotation: 0°–360°

لنز

نوع لنز Fixed lens
نوع دهانه لنز M12
فاصله کانونی 2.8mm; 3.6mm;
حداکثر دیافراگم F2.0
میدان دید 2.8mm:H:102° V:54° D:120°
3.6mm:H:85° V:45° D:100°
نوع آیریس Fixed
فاصله فوکوس 2.8 mm: 0.5 m (1.6 ft)
3.6 mm: 0.9 m (3.0 ft)
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
2.8 mm 38.6 m (126.6 ft) 15.4 m (50.5 ft) 7.7 m

(25.3 ft)

3.9 m (12.8 ft)
3.6 mm 55.2 m (181.1 ft) 22.1 m (72.5 ft) 11.0 m (36.1 ft) 5.5 m (18.0 ft)

ویدئو

نرخ فریم CVI: 1080P@25/30fps; 720P@25/30fps
AHD: 1080P@25/30fps; 720P@25/30fps
TVI: 1080P@25/30fps; 720P@25/30fps
CVBS: 960H;
وضوح 1080P (1920×1080);
720P (1280×720);
960H (960×576/960×480)
روز و شب Auto switch by ICR
BLC BLC/HLC/DWDR
WDR DWDR
تعادل رنگ سفید Auto; Area WB
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا 2D NR
IR هوشمند Yes
انعکاس Off/On
پوشش Off/On (8 area, rectangle)

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4, EN62368-1)
FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)
UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

خروجی تصویری Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port
ورودی صدا One channel built-in mic

برق

منبع تغذیه 12V ±30% DC
مصرف برق Max 2.9W (12V DC, IR on); POC (AF)

محیط

دما برای عملکرد –40°C to +60°C (–40°F to 140°F); < 95% (non-condensation)
دما برای ذخیره سازی –40°C to +60°C (–40°F to 140°F); < 95% (non-condensation)
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal throughout the whole casing
ابعاد φ94.0 mm × 85.7 mm (φ3.70″ × 3.37″)
وزن خالص 0.33 kg (0.73 lb)
وزن ناخالص 0.47 kg (1.04 lb)

دوربین های مدار بسته در سراسر دنیا به فروش می رسد.همین قضیه نشان دهند عالی بودن عملکرد دوربین های مدار بسته است.نظارت بر محیط در کل اگر حتی جرم و جنایتی رخ ندهد ، ضروری است.صاحبان منازل هر کدام نیاز دارند که بر منزل خود تسلط داشته باشند ، بدانند که در منزلشان چه اتفاقی می افتد و در صورت سرقت بتوانند سارق را به همراه پلیس و با کمک دوربین های مدار بسته بیابند.

اعتماد:

ما نمی توانیم به نگهبانان اعتماد کنیم ، ولی می توانیم به دوربین های مدار بسته اعتماد کنیم.زیرا آنها فیلم ضبط شده در محیط را با تمام جزئییات و بدون اشکال و یا کمبود به ما تحویل می دهند.ما می توانیم به فیلم و چشمان خود اعتماد کنیم. بنابراین دوربین های مدار بسته از لحاظ اعتماد نیز گزینه مناسبی هستند.

آیا دوربین های مدار بسته بدون اینترنت کار می کنند؟

دوربین های مدار بسته (CCTV) یکی از رایج ترین فناوری ها برای نظارت و جلوگیری از جرم و جنایت است. در عصر مدرن، نظارت به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است. هم در زندگی خصوصی و هم برای امنیت کسب و کارمان. از دوربین ها برای اطمینان از ایمن ماندن املاک مسکونی و تجاری استفاده می شود.

از آنجایی که اینترنت به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شده است، ما اصلا به این فکر نمی کنیم که آیا فناوری های ما بدون آن کار می کنند یا خیر. با این حال، برخی از فناوری ها وجود دارند که اگر اینترنت وجود نداشته باشد، اصلاً کار نمی کنند. بنابراین، این سوال پیش می‌آید که آیا دوربین‌های مداربسته زمانی که اینترنت وجود ندارد کار می‌کنند؟

پاسخ سوال مثبت است. این جواب ممکن است برای شما تعجب آور باشد ، چون تقریباً همه چیزهایی که داریم به اینترنت وابسته است، ممکن است تعجب کنید که دوربین های مداربسته ای وجود دارد که حتی بدون برق کار می کنند.

این واقعیت که این دوربین ها می توانند بدون منبع تغذیه کار کنند و به اینترنت وصل نشوند همیشه افراد زیادی را برای خرید این دوربین ها جذب می کند. علاوه بر این، یک عملکرد اضافی که آنها ارائه می دهند این است که می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کنید. آن وقت چه زمانی نیاز به اتصال به اینترنت دارید؟ فقط اگر بخواهید تصویر را از راه دور با استفاده از دوربین خود مشاهده کنید، به اتصال اینترنت نیاز دارید.

دوربین های مدار بسته IP و آنالوگ:

 هر دو نوع دوربین آنالوگ و IP مزایا و معایبی دارند. در حال حاضر دوربین های IP در بازار محبوبیت بیشتری دارند. دوربین های آنالوگ ارزان تر هستند، ولی دارای کیفیتی پایین تر از دوربین های مدار بسته IP هستند. دوربین های آنالوگ مدت طولانی تری وجود داشته اند و نصب آن ها راحت تر است، شما راحت تر می توانید شخصی را برای نصب آنها پیدا کنید.

دوربین های مدار بسته آنالوگ فیلم های ضبط شده را به دستگاه DVR ارسال می کنند. DVR فیلم های ضبط شده دوربین مدار بسته آنالوگ را به فیلم دیجیتال تبدیل می کند و آن را ذخیره می کند. نصب و راه اندازی دستگاه های DVR آسان است.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته آنالوگ HD بسیار افزایش یافته است و وضوح تصویر آن نیز اخیراً بهتر شده است.اما باید گفت که در کل دوربین های مدار بسته آنالوگ کیفیتی پایین تر از دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP) دارند.

معایب دوربین های آنالوگ:

نرخ فریم در دوربین های آنالوگ بسیار کمتر از دوربین های IP است. آنها برای تشخیص حرکت و ضبط جزئییات اصلا خوب نیستند. تصاویر آنها به اندازه دوربین های IP واضح نیست و تصاویر می توانند تار یا دانه دار به نظر برسند. در دوربین های آنالوگ، نمی توانید مانند دوربین های IP از زوم دیجیتال استفاده کنید.

اگرچه گاهی اوقات کیفیت تصویر چیز مهمی نیست و می توانید از دوربین های مدار بسته آنالوگ استفاده کنید.دوربین های آنالوگ برای برق، صدا و تصویر به چندین کابل نیاز دارند، در حالی که دوربین های IP برای همه آنها فقط یک کابل می گیرند.

هیچ رمزگذاری ای روی فیلم برای دوربین های آنالوگ وجود ندارد، به این معنی که فیلم شما ایمن نیست. این بدان معنی است که یک هکر می تواند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

مزایای دوربین های IP:

دوربین های مدار بسته IP معمولاً مناطقی را پوشش می دهند که چندین دوربین برای پوشاندن آن محل نیاز است. همچنین،یک دوربین مدار بسته IP می تواند به اندازه چند دوربین مدار بسته آنالوگ فعالیت کند . بنابراین خرید دوربین مدار بسته IP باعث صرفه جویی در پول شما نیز می شود.

یک دوربین آنالوگ به دو سیم متصل می شود، اما یک دوربین IP برای برق، ویدئو و صدا که به سوئیچ شبکه متصل می شود، فقط به یک سیم متصل می شود. هنگام تنظیم دوربین خود نیازی به برق در نزدیکی دوربین ندارید. همچنین، می‌توانید با استفاده از یک برنامه یا نرم‌افزار روی سوژه ها زوم و فوکوس کنید.

رزولوشن در دوربین ها در طول سال ها بسیار بهبود یافته است. دوربین های IP کیفیت تصویر بهتری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. دوربین های IP می توانند فیلم ها را ذخیره کرده و داده ها را فشرده کنند. ویدیوی آنها رمزگذاری شده است. این باعث می شود انتقال امن باشد.بنابراین شما هیچ نگرانی ای از لحاظ ضبط و ویدیو ها نخواهید داشت.

معایب دوربین های IP:

راه اندازی دوربین های IP در ابتدا ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. با این حال، تنظیم و ارتقا آنها آسان است. حجم فایل های ضبط شده دوربین IP سنگین تر از فایل های آنالوگ است، بنابراین به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید. برخی از افراد نیز استفاده از نرم افزار و استفاده از دوربین های IP را دشوار می دانند.

زوم :

هنگام خرید دوربین امنیتی یکی از مواردی که باید به آن توجه شود زوم است. زوم  در دوربین های مدار بسته بسیار مهم است ، چرا که باعث می شود در صورت وقوع حادثه بتوانیم تمام جزئییات را مشاهده کنیم. اگر دوربین مدار بسته قابلیت زوم مورد نیاز را نداشته باشد، ممکن است از ثبت جزئیات مهم غافل شوید. دو نوع زوم وجود دارد، زوم اپتیکال و زوم دیجیتال که دارای تفاوت هستند.

زوم دیجیتال:

در بیشتر موارد، دو نوع مختلف زوم وجود دارد. ابتدایی ترین نوع زوم ، زوم دیجیتال است. با زوم دیجیتال، دوربین اساساً لبه‌های بیرونی تصویر را برش می‌دهد و با کشش آن، تصویر را بزرگ‌تر می‌کند.

این منجر به نمای نزدیک‌تر می‌شود، اما نکته منفی این است که تصویر معمولاً تار و با کیفیت پایین به نظر می‌رسد زیرا پیکسل‌ها کشیده می‌شوند. اگر می خواهید از زوم دیجیتال استفاده کنید، بهتر است از آن در دوربینی با وضوح بالاتر استفاده کنید. تعداد پیکسل های بالاتر در دوربین های با وضوح بالا باعث می شود تصویر واضح تر و دقیق تر به نظر برسد.

زوم اپتیکال:

نوع بعدی زوم ، زوم اپتیکال است. زوم اپتیکال شامل تنظیم لنز دوربین است. وقتی لنز را حرکت می دهید، لنز  به سمت سنسور نوری حرکت می‌کند. وقتی لنز به سنسور نوری نزدیک‌تر باشد، تصاویر کوچک‌ شده به نظر می‌رسد. وقتی از سنسور ها دور باشد، تصویر بزرگ‌نمایی شده به نظر می‌رسد. برخلاف زوم دیجیتال، استفاده از زوم اپتیکال تصویر را شفاف و دقیق نگه می‌دارد.

کدام نوع زوم بهترین است؟

نوع زومی که باید استفاده کنید بستگی به هدف و موقعیت شما دارد. مزیت اصلی استفاده از زوم اپتیکال این است

که می‌توانید از فاصله دور روی اشیاء بزرگنمایی کنید بدون اینکه کیفیت تصویر شما کاهش پیدا کند. با این حال، تنها زمانی که فیلم در حال ضبط است، می توانید روی سوژه ها زوم کنید. می‌توان زوم دیجیتال را به فیلم‌هایی که قبلاً ضبط شده‌اند اضافه کرد، اما احتمال تار شدن تصویر وجود دارد.

اگر می‌خواهید از دوربین مداربسته خود برای گرفتن چیزهایی مانند چهره یا اعداد استفاده کنید، زوم اپتیکال انتخاب بهتری خواهد بود زیرا به شما امکان می‌دهد تا روی جزئیاتی که به سختی قابل مشاهده هستند، با وضوح بالا زوم کنید. اگر فقط به یک دوربین امنیتی برای نظارت و نظارت کلی نیاز دارید، زوم دیجیتال این کار را انجام می دهد و برای شما مناسب تر است.

IP:

IP در دوربین های مدار بسته به معنای تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته مورد نظر است.دوربین های مدار بسته تحت شبکه با استفاده از اینترنت کار خود را انجام می دهند و به فعالیت خود می پردازند.دوربین های مدار بسته IP دارای کیفیت بسیار بالایی هستند

و می توانند تصاویر بسیار خوب و واضحی را به شما ارائه دهند.دوربین های مدار بسته IP به یک سیم متصل می شوند در صورتی که دوربین های مدار بسته نوع دیگر به دو سیم متصل می شوند.نصب دوربین هایس مدار بسته IP بسیار راحت تر است و در هنگام نصب ، نصاب دستی باز در نصب دوربین مدار بسته دارد.

داهوا:

داهوا شرکی است که در زمینه دوربین های مدار بسته فعالیت می کند و دوربین های مدار بسته ای با کیفیت بالا و وضوح تصویر بالایی را ارائه می دهد.دوربین های مدار بسته داهوا بیشتر بازار دنیا را فرا گرفته اند و در هر جای دنیا به طورر گسترده ای عرضه می شوند.

دوربین های مدار بسته داهوا دارای قیمتی مناسب هستند و اکثر اقشار جامعه می توانند آن را تهیه کنند.دوربین های مدار بیسته داهوا دارای سابقه ای درخشان در زمینه امنیت هستند و می توانند بسیاری از خواسته های شما در زمینه امنیت را برآورده کنند.

دوربین های مدار بسته را در کجا باید نصب کنیم؟

ما می توانیم دوربین های مدار بسته را در هر جایی که فکر می کنیم نصب کنیم.ولی باید بدانیم که دوربین مدار بسته را اگر در جای نا مناسبی نصب کنیم در آن صورت دیگر نمی توانیم تصویر خوب و مشخصی را از دوربین های مدار بسته داشته باشیم.

برای نصب دوربین مدار بسته ما می توانیم از یک نصاب کمک بگیریم.نصاب ها با نصب دوربین مدار بسته در بهترین مکان منزل و محل کار ، تصویری واضح و زاویه دید بسیار عالی را فراهم می کنند.

بنابراین بهتر است از نصاب برای نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و شرایط محیطی منزل و یا محل کار خود را در نظر بگیرید.

زیرا نصب دوربین مدار بسته روی دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد و دوربین مدار بسته با امنیت ارتباطی مستقیم دارد.پس باید به دنبال یک محل نصب مناسب و خوب برای دوربین مدار بسته خود باشید.

دوربین های مدار بسته چه تاثیری روی زندگی ما دارند؟

شاید فکر کنید که دوربین های مدار بسته بر روی زندگی ما تاثیر زیادی ندارد ، ولی باید گفت که اینطور نیست و دوربین های مدار بسته تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما دارند.دوربین های مدار بسته می توانند از لحاظ روحی و روانی روی ما تاثیر بگذارند

، به این صورت که با خرید دوربین مدار بسته افراد احساس امنیت بیشتری می کنند و با استفاده از دوربین های مدار بسته می تواند آرامش خاطر بیشتری داشته باشد.

امنیت بیشتر با دوربین مدار بسته:

امنیت داشتن برای همه انسان ها اهمیت دارد.داشتن یک امنیت بالا نیازمند یک نظارت بدون توقف و با کیفیت بالا است.برای داشتن امنیت یکی از بهترین روش ها استفاده از دوربین مدار بسته است.

با استفاده کردن از دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین خواسته هایی که اکثر افراد آرزوی آن را دارند ( امنیت ) برآورده می شود و با وجود امنیت در محیط ، سرقت و دزدی هرگز رخ نخواهد داد.

خرید دوربین مدار بسته داهوا EZ-IPC-B1B20P-L

خرید دوربین مدار بسته داهوا EZ-IPC-B1B20P-L:

دوربین مدار بسته داهوا مدل EZ-IPC-B1B20P-L دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است و از دسته دوربین های مدار بسته تحت شبکه است.این دوربین مدار بسته در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای پروتکل های NTP;Multicas; ICMP; IGMPHTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;DHCP;DNS;IPV4; است.دارای دید در شب تا ۳۰ متر است و دارای وزن تقریبا ۰.۳ کیلوگرم است.این دوربین مدار بسته ، یک دوربین مدار بسته از نوع مینی بولت است و نوع لنز آن نیز ثابت است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری ۱/۲.۷” ۲Megapixel progresive CMOS
پیکسل ها ۱۹۲۰(H) x1080(V)
RAM/ROM ۶۴MB/16MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل روشنایی ۰.۰۹Lux/F2.0(Color,1/3s,30IRE)۰.۵Lux/F2.0(Color,1/30s,30IRE)

0Lux/F2.0(IR on)

نسبت S/N More than 50dB
IR Distance up to 30m(98ft)
کنترل روشن/خاموش IR Auto/ Manual
LED تعداد ۱

لنز

نوع لنز Fixed
نوع  دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی ۲.۸ mm (3.6 mm optional)
حداکثر دیافراگم F2.0/F2.0
زاویه دید H:115°/۸۷.۵°, V:60°/۴۷°
کنترل تمرکز Fixed
بستن فاصله تمرکز ۰.۶m(1.97ft)
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
۲.۸ mm ۴۳.۵m(143ft) ۱۷.۴m(57ft) ۸.۷m(28.5ft) ۴.۳m(14ft)
۳.۶ mm ۵۳.۳m(175ft) ۲۱.۳m(70ft) ۱۰.۷m(35ft) ۵.۳m(17.4ft)

PTZ

محدوده پان/شیب Pan:0° ~۳۶۰° ;Tilt:0° ~۹۰° ;Rotation:0° ~۳۶۰°

ویدیو

فشرده سازی H.265/H.264H/MJPEG(Sub Stream)
کدک هوشمند Support H.265+/H.264+
تعداد جریان ۲ Streams
وضوح ۱۰۸۰P(1920×۱۰۸۰)/۱.۳M(1280×۹۶۰)/۷۲۰P(1280×۷۲۰)/D1(704×۵۷۶/۷۰۴×۴۸۰)//VGA(640×۴۸۰)/ CIF(352×۲۸۸/۳۵۲×۲۴۰)
نرخ فریم Main Stream: 1080P (1 ~ 20fps)
Sub Stream: D1(1 ~ 25/30fps)
کنترل بیتریت CBR/VBR
نرخ بیت H265:12K~5632KH.264:32K ~8192K
روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC BLC / HLC / DWDR
تعادل رنگ سفید Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا ۳D DNR
تشخیص حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد استفاده Off / On (4 Zone)
EIS N/A
IR Support
زوم دیجیتال ۱۶x
زاویه ها ۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰°
انعکاس Off / On
پوشش Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;DHCP;DNS;IPV4;NTP;Multicas; ICMP; IGMP
نوع جریان Unicast / Multicast
کاربر / میهمان ۱۰ Users/20 Users
ذخیره سازی روی صفحه N/A
بازدید از مرورگر IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار مدیریت Smart PSS, DSS,DMSS
اتصال به گوشی IOS, Android

گواهینامه ها

گواهینامه ها CE: (EN 60950:2000)FCC: FCC Part 15 Subpart B

پورت

پورت ویدئویی N/A
پورت صوتی N/A
RS485 N/A
آلارم N/A

برق

منبع تغذیه DC12V, PoE (802.3af)(Class 0)
مصرف برق <4.2W

 

محیط

شرایط نگهداری -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
راه اندازی و شرایط -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67
مقاومت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal+Plastic
ابعاد Φ۷۰mm×۱۶۲.۶mm(2.76”x6.49”)
وزن خالص ۰.۲۲Kg(0.49lb)
وزن ناخالص ۰.۳Kg(0.66lb)

حفاظت:

مجموعه کاملی از سیستم های امنیتی از اموال شما محافظت کامل می کند. گروهی از دوربین های امنیتی می تواند به شما این اطمینان را که هیچ رویدادی بدون اجازه صورت نمی گیرد. سیستم کنترل دسترسی اطمینان حاصل می کند که هیچ دسترسی غیرمجاز صورت نمی گیرد. با استفاده از یک سیستم هشدار دهنده ، ورودی خانه مانند درها و پنجره ها از هر نوع نفوذ در امان می مانند.

دوربین مدار بسته دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد.

شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

دوربین مدار بسته بولت:

این نوع دوربین های مدار بسته در محیط های بیرونی مانند بیرون خانه ، بیرون مغازه و … قرار می گیریند.دوربین های بولت دارای برد بیشتری نسبت به دام هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

همچنین نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

نور:

در حالی که نور در نظر گرفتنش در هر دوربینی مهم است ، خبر خوب در اینجا این است که هر دو دوربین بولت و دام اغلب شامل LED های مادون قرمز هستند که استرس و نگرانی در دسترس بودن نور را از بین می برند و به کاربر در این زمبنه بسیار مهم کمک می کنند. LED های مادون قرمز اطمینان می دهند که دوربین ها می توانند در شرایط کم نور  هم کار کنند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

خرید دوربین مدار بسته داهوا IPC-T1B20-L

خرید دوربین مدار بسته داهوا IPC-T1B20-L:

دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-T1B20-L دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.این دوربین مدار بسته دارای وزن تقریبا ۰.۳۶ کیلوگرم و دارای پروتکل های

HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;DHCP;DNS;IPV4;NTP;Multicas; ICMP; IGMP است.بیست نفر به طور همزمان می توانند از این دوربین مدار بسته استفاده کنند بدون آنکه به مشکل بر بخورند.جنس آن از متال و پلاستیک است و دید در شب آن تا ۳۰ متر است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری ۱/۲.۷” ۲Megapixel progresive CMOS
پیکسل ها ۱۹۲۰(H) x1080(V)
RAM/ROM ۶۴MB/16MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل روشنایی ۰.۰۹Lux/F2.0(Color,1/3s,30IRE)۰.۵Lux/F2.0(Color,1/30s,30IRE)

0Lux/F2.0(IR on)

نسبت S/N More than 50dB
فاصله IR Distance up to 30m(98ft)
کنترل روشن/خاموش IR Auto/ Manual
LED تعداد ۱

لنز

نوع لنز Fixed
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی ۲.۸ mm (3.6 mm optional)
حداکثر دیافراگم F2.0/F2.0
زاویه دید H:115°/۸۷.۵°, V:60°/۴۷°
نوع متمرکز شدن Fixed
متمرکز شدن ۰.۵m(1.64ft)
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
۲.۸ mm ۴۳.۵m(143ft) ۱۷.۴m(57ft) ۸.۷m(28.5ft) ۴.۳m(14ft)
۳.۶ mm ۵۳.۳m(175ft) ۲۱.۳m(70ft) ۱۰.۷m(35ft) ۵.۳m(17.4ft)

PTZ

محدوده پان/شیب Pan:0° ~۳۶۰° ;Tilt:0° ~۹۰° ;Rotation:0° ~۳۶۰°

ویدیو

فشرده سازی H.265/H.264H/MJPEG(Sub Stream)
کدک هوشمند Support H.265+/H.264+
تعداد جریان ۲ Streams
وضوح ۱۰۸۰P(1920×۱۰۸۰)/۱.۳M(1280×۹۶۰)/۷۲۰P(1280×۷۲۰)/D1(704×۵۷۶/۷۰۴×۴۸۰)/ VGA(640×۴۸۰)/ CIF(352×۲۸۸/۳۵۲×۲۴۰)
نرخ فریم Main Stream: 1080P (1 ~ 20fps)
Sub Stream: D1(1 ~ 25/30fps)
کنترل نرخ بیت CBR/VBR
نرخ بیت H265:12K~5632KH.264:32K ~8192K
روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC BLC / HLC / DWDR
تعادل رنگ سفید Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual
نوع کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا ۳D DNR
حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد استفاده Off / On (4 Zone)
EIS N/A
IR Support
زوم دیجیتال ۱۶x
زاویه ها ۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰°
انعکاس Off / On
پوشش Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;DHCP;DNS;IPV4;NTP;Multicas; ICMP; IGMP
نوع جریان Unicast / Multicast
کاربر/میهمان ۱۰ Users/20 Users
ذخیره سازی روی صفحه N/A
مشاهده از طریق وب IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار ها Smart PSS, DSS,DMSS
اتصال به گوشی IOS, Android

گواهینامه ها

گواهینامه ها CE: (EN 60950:2000)FCC: FCC Part 15 Subpart B

پورت

پورت ویدئویی N/A
پورت صوتی N/A
RS485 N/A
آلارم N/A

برق

منبع تغذیه DC12V, PoE (802.3af)(Class 0)
مصرف برق <4.8W

 

محیط

شرایط نگهداری -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
راه اندازی و شرایط -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت از ورود IP67
مقاومت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal+Plastic
ابعاد Φ۱۰۹mm×۸۵.۵mm(4.29”x3.36”)
وزن خالص ۰.۲۴Kg(0.53lb)
وزن ناخالص ۰.۳۶Kg(0.79lb)

آرامش:

سیستم های امنیتی قدیمی اغلب به قراردادهای طولانی و نصب حرفه ای گران قیمت نیاز دارند ، اما با اکثر نسخه های هوشمند می توانید آنها را خودتان نصب کرده و هزینه اضافی ای را به خاطر نصب پرداخت نکنید.یکی دیگر از مسائلی که شما باید به آن بپردازید،مسئله برند و جنس است.جنس یک دوربین مدار بسته تعیین می کند که چقدر عمر کند و چقدر بتواند به شما خدمات ارائه دهد.

دستیابی به آرامش خاطر برای شما نباید گران یا دشوار باشد. به شرط آنکه شما بسیار با دقت در این حوضه وارد شوید.باید شما حتما محصول و قیمت اصلی آن را در بازار در نظر بگیرید و با قیمت هایی که فروشندگان به شما می دهند مقایسه کنید.با این عمل شما می توانید مناسب ترین قیمت را پیدا کرده و محصول را خریداری کنید.

اکثر مردم اشیاء با ارزش خود را در خانه خود نگهداری می کنند. هنگامی که سیستم امنیتی نصب نشده است ، محافظت از اشیاء قیمتی خود در برابر سارقان و سارقین چالش برانگیزتر می شود. با کمک یک سیستم امنیتی که خانه یا محل کار شما را ایمن نگه می دارد ، می توان اشیاء گران بها و پول نقد را حفظ کرد. با قفل های پیشرفته و سیستم کنترل دسترسی و چندین لایه امنیتی می توان  از اینکه فرد نمی تواند وارد سیستم های امنیتی شود اطمینان حاصل کند.

محدوده دوربین:

چند چیز در محدوده دوربین تأثیر می گذارد ، از جمله تراشه  و سنسور آن ، نوع لنز ، دامنه وسیع ، خطوط وضوح و نور پس زمینه. در حالی که تا حد زیادی به دوربین  انتخاب شده بستگی دارد ، به طور کلی ، دوربین های دام دارای لنزهای کوچکتری نسبت به دوربین های بولت هستند ،

زیرا شکل یک دوربین بولت باعث می شود تا لنزهای بزرگتر را راحت تر درون دوربین مدار بسته خود جای دهید.دوربین های بولت برای مناطق بیرونی مانند بیرون خانه ها،خیابان ها،حیات ها، و دیگر مکان های بیرونی توصیه می شود.

سنسور شکستن شیشه:

گاهی اوقات ، به جای باز کردن پنجره ها به روش قدیمی ، مزاحمان به منظور جلوگیری از خاموش شدن سنسورهای ورودی ، آنها را به سادگی باز می کنند. با این حال ، یک سنسور شکستن شیشه، صدای شکستن شیشه را تشخیص داده و از طریق پیامک تلفن همراه به ما هشدار می دهد.

آژیر: آژیرها در سیستم های امنیتی خانگی به تنهایی و به عنوان بخشی از دستگاه های دیگر وجود دارند. آژیرها اغلب همزمان با سایر آلارم ها خاموش می شوند و به منظور ترساندن مزاحمان یا هشدار به همسایگان طراحی شده اند.

سنسور درب و پنجره:

سنسور ورود: به عنوان سنسورهای تماس نیز شناخته می شود ، سنسورهای ورودی دارای دو قسمت هستند: یکی که روی پنجره یا درب و دیگری روی قاب پنجره و اطراف آن قرار می گیرد. این سنسورها از آهن ربا برای تعیین زمان باز یا بسته شدن یکی از این ورودی ها استفاده می کنند. اگر سنسور فکر کند که یک نقطه باز شده است ، به ما هشدار می دهد و شروع به آژیر کشیدن می کند. پیشنهاد می کنیم سنسورهای ورود را روی پنجره ها یا درهای طبقه همکف قرار دهید. اکثر آنها با باتری کار می کنند و بسیاری از آنها حتی دارای چسب هایی برای نصب آسان هستند.

سرقت از خانه:

با رخ دادن سرقت در خانه یا محل های کار،خسارت های وارده به صاحب های آنها جبران ناپذیر است.هزینه هایی که دوباره صاحبان منازل و محل های کار برای خریدن وسایل متحمل می شوند سرسام آور است.با داشتن یک سیستم امنیتی از رخ دادن این اتفاقات بسیار بد جلوگیری می کنیم.از طرفی دیگر شما از اشیاء و وسایل ارزشمند خود محافظت می کنید.حتی شما می توانید از راه دور مکانی که در آن سیستم امنیتی را متصل کرده اید کنترل کنید.

تاثیر دوربین مدار بسته:

در سال های اخیر پیشرفت های تکنولوژی بسیار قابل توجهی برای سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته ایجاد شده است. این پیشرفت ها باعث شده است که سیستم های امنیتی در دستگیری مجرمان در طول جنایت موثرتر باشند. ناگفته نماند که آنها یک اقدام موثر برای حفاظت از دارایی های کسب و کار شما هستند. هر دوی این دلایل و بسیاری از دلایل دیگر، محبوبیت روزافزون  دوربین مدار بسته را برای صاحبان مشاغل به دنبال داشته است.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200TLMQ-A-POC
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW5442EP-ZE

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید