قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S:دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل HAC-HFW2501S از دسته دوربین های مدار بسته داهوا با رزولوشن 5 مگاپیکسل است.دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و دارای وزن خالص 400 گرم است.این دوربین از نوع bullet است و با استفاده از فناوری استار لایت به همه ی افراد خدمات می دهد.

دوربین های مدار بسته داهوا یکی از مشهور ترین برند های دوربین مدار بسته است و بسیاری از افراد خریدار این نوع برند هستند.

 

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HFW2501S

 

 دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8″ CMOS
پیکسل ها 2592(H)×1944(V), 5MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/4s~1/100000s

NTSC: 1/3s~1/100000s

حداقل نور محیط 0.005Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on
نسبت S/N More than 65dB
فاصله IR Up to 30m (98feet)
کنترل روشن/خاموش IR Auto / Manual
تعداد چراغ های مکمل 18

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.6
زاویه دید H: 79° (98°/49.5°)
کنترل تمرکز N/A
بستن فاصله تمرکز 1300mm (800mm, 3000mm)

51.2” (31.5″, 118″)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m (8px/ft) 2.8mm:56m(184ft)

3.6mm:72m(236ft)

6mm:120m(394ft)

Observe 63px/m (19px/ft) 2.8mm:22m(72ft)

3.6mm:29m(95ft)

6mm:48m(157ft)

Recognize 125px/m (38px/ft) 2.8mm:11m(36ft)

3.6mm: 14m(46ft)

6mm: 24m(79ft)

Identify 250px/m (76px/ft) 2.8mm:6m(20ft)

3.6mm:7m(23ft)

6mm:12m(39ft)

پان / شیب / چرخش

پان/شیب/چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

وضوح 5MP (2592×1944)
نرخ فریم 20fps@5MP, 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی تصویری 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (DIP switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / WDR
WDR 120dB
کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D / 3D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
IR هوشمند Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی 1ch in

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max. 6.4W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط عملیاتی -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH
محافظت IP67

ساختار

روکش Aluminium
ابعاد 164.7mm×70mm×71.6mm (6.48″×2.76″×2.82″)
وزن خالص 0.40kg (0.88lb)
وزن ناخالص 0.49kg (1.08lb)

ویژگی استار لایت چیست؟

دوربین های Starlight دوربین های امنیتی با سنسورهای مخصوص نور هستند تا دید در شب را در شرایط کم نور بهبود بخشند.بنابراین دوربین های مدار بسته دارای این فناوری در شب و کم نوری خیلی کار آمد هستند.علاوه بر این فناوری دوربین های مدار بسته دیگری نیز هستند که دارای فناوری وارم لایت هستند.این فناوری نیز همان کاربرد را دارد و باعث داشتن دید در شب بهتر برای افراد می شود.

داشتن امنیت:

داشتن امنیت برای انسان از گذشته تا الان مسئله مهمی بوده و همین مسئله باعث ساخته شدن دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی شده است.حتما در آینده نیز سیستم های امنیتی جدید تر با کارایی های بیشتر طراحی می شوند که باعث افزایش بیشتر امنیت می شود.

5 دلیل غیرقابل انکار برای نیاز به سیستم دوربین امنیتی خانگی:

1. برای جلوگیری از وقوع جرم:

داشتن دوربین های امنیتی خانگی بدون شک خطر وقوع جرم را کاهش می دهد. با وجود دوربین های مدار بسته ای که در خانه شما قابل مشاهده است ، از سارقین و مزاحمان جلوگیری می کند. طراحی و ساختار دوربین های مدار بسته

به گونه ای است که بعید است بدانید که یک دوربین مدار بسته وجود دارد که می تواند شما را ببیند ،و همچنین بعید است که یک جنایتکار به فکر نفوذ به منزل یا محل کار شما باشد. بنابراین ، داشتن دوربین می تواند از وقوع جنایات جلوگیری کند. این دوربین مدار بسته خانه ، شما ، عزیزان و اموال شما را محافظت می کند.

علاوه بر این ، اگر قرار بود جنایتی در خانه رخ دهد ، شواهد ویدئویی برای استفاده در تحقیقات و بررسی در اختیار خواهید داشت. اگرچه همسایگان ممکن است بتوانند شهادت خود را بازگو کنند ، اما شواهد دوربین دقیق تر و قابل اطمینان تر است. بدون شواهد ویدئویی ، اثبات آنچه اتفاق افتاده از دست شما خارج است و دشوار تر خواهد بود.

2. محافظت از خانه قبل از جنایت:

مسائل بیشتری می تواند برای خانه شما رخ دهد تا جنایت. اگرچه جنایت رایج ترین اتفاق است و مهمترین دلیل نصب دوربین های امنیتی در خانه شما است ، اما امنیت خانه تنها برای جلوگیری از سرقت نیست.

چه در خانه باشید چه نباشید ، دوربین های مدار بسته می توانند در صورت آتش سوزی یا

سیل در خانه دوربین نصب کنید. اگر شرایط آب و هوایی نامساعد است و باعث ایجاد خطرات در خانه شما می شود ، می توانید از طریق تصاویر دوربین شاهد این موارد باشید. می توانید از این فیلم برای نشان دادن شرکت های بیمه برای مطالبه غرامت استفاده کنید.

علاوه بر این ، می توانید از عزیزان خود محافظت کنید اگر در خانه شما در خانه با صدای ضربات نگران کننده ای در خانه یا سر و صدا مواجه شوند. اگر هنگامی که بیرون از منزل هستید عزیزتان با شما تماس می گیرد ، می توانید دوربین ها را

زیر نظر داشته باشید و به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی می افتد. از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که آیا به کمک خدمات اضطراری احتیاج دارید یا خودتان برای رسیدگی به وضعیت نیاز دارید.

3. برای افزودن یک لایه ایمنی:

برای کسانی که حیوانات خانگی ، کودکان یا دارایی های ارزشمندی دارند ، می توانید همیشه با سیستم های امنیتی خانه مراقب آنها باشید. اکثر آنها حتی اگر در خانه نیستید ، قابلیت مشاهده را ارائه می دهند. با داشتن دسترسی مداوم به دوربین های خود می توانید از امنیت و دانش بیشتری برخوردار شوید.

دانستن این که شما دوربین هایی نصب کرده اید می تواند به شما آرامش خاطر بدهد. به جای این که بدانید وقتی در خانه نیستید یا بیرون از خانه چه اتفاقی می افتد ، می توانید آن را هر طور که دوست دارید و هر زمان که بخواهید مشاهده کنید.

4. برای دریافت هشدارها:

در کنار افزودن یک لایه ایمنی ، بسیاری از سیستم های دوربین امنیتی پیشرفته خانگی می توانند هشدارهایی را به دستگاه های شما ارسال کنند. به عنوان مثال ، اگر فرزندان شما وارد خانه شوند و از خانه خارج شوند ، تلفن شما می تواند هشدار داده شود.

می توانید این هشدارها را برای ساعات خاصی از روز یا درها و پنجره های خاص روشن کنید. اگر گربه شما تصمیم گرفت هر پنج دقیقه یکبار از فلپ گربه استفاده کند ، لازم نیست هر چند ثانیه به او هشدار داده شود. بنابراین ، شما همیشه می توانید اطمینان حاصل کنید که عزیزان شما ایمن هستند و هشدارها را به دلخواه تنظیم کنید.

به همین ترتیب ، هنگام تحویل بسته ها می توان هشدارها را ارسال کرد. شما قادر خواهید بود بسته بندی را که در آن جا مانده است ببینید و آن را زیر نظر داشته باشید تا سرقت نشود. اگر آن را به سرقت بردند یا در مکانی ناامن رها کردند ، می توانید از فیلم به عنوان مدرک استفاده کنید.

5. دسترسی از راه دور به خانه شما را امکان پذیر می کند:

چه در خانه باشید چه نباشید ، می خواهید بتوانید نمای بیرونی را کنترل کنید. نکته مهم در مورد سیستم های امنیتی پیشرفته دوربین خانگی این است که می توانید از راه دور به صورت 24 ساعته و 7 ساعته دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دسترسی به دوربین ها ، می توانید از خدمات نظارت برای نظارت بر اموال خود نیز درخواست کنید. اگر هشدار را از دست دادید یا خانه شما نیاز به خدمات اضطراری دارد ، این خدمات می توانند کمک فوری برای اطمینان از حفاظت و ایمنی کامل خانه شما ارائه دهند.

در هر کجای دنیا که باشید ، می توانید از طریق دوربین های امنیتی خانه به خانه خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید آرامش خاطر داشته باشید ، از جنایات جلوگیری کرده و ایمنی کلی خانه خود را افزایش دهید. نصب آنها آسان و بدون سیم است ، بنابراین می توانید فضای داخلی خانه را در عین محافظت از خانه خود حفظ کنید.

آیا در مشاغل کوچک از سیستم های امنیت خانگی استفاده می کنند؟

1. سیستم سیمی بهتر از سیستم بی سیم:

یک سیستم امنیتی تجاری، یک سیستم امنیتی سیمی است که در معرض خرابی اینترنت نیست. علاوه بر این ، افزایش اتصال و امنیت می تواند از افتادن و درست ضبط نشدن فیلم جلوگیری کند. بدون اتصال سیمی ، ممکن است سیستم ها را در برابر قطع ارتباط آسیب پذیر کنید ، که می تواند مانع امنیت شود. اگر سیستم دستکاری شود یا اتصال به اینترنت برای مدتی قطع شود ، به متجاوزان این فرصت را می دهد تا به اموال شما دستبرد بزنند. با اتصال سیمی ، امنیت بیشتری دارید.علاوه بر این ، سرقت سیستم های امنیتی تجاری به سادگی امکان پذیر نیست.

2. از قابلیت وضوح  و زوم بهتری برخوردار می شوید:

اتصالات سیمی قابلیت های وضوح بهتری را ارائه می دهند. از طریق اتصال سیمی ، سیستم امنیتی می تواند سریعتر و کارآمدتر کار کند. اتصال یک به یک به این معنی است که سیستم می تواند سریعتر به دستگاه ها متصل شود تا فیلم های واضح تر و قابل اطمینان تری تهیه شود.

با فیلم برداری واضح تر ، می توانید بر روی عکس ها زوم کنید. در صورت نفوذ ، شانس بیشتری برای مشاهده واضح تر حادثه خواهید داشت. حتی ممکن است بتوانید از تصاویر واضح تر به عنوان مدرک برای شناسایی چهره جنایتکاران استفاده کنید.

یا اگر خطری در محل کسب و کار شما رخ می دهد ، مانند آتش سوزی یا مسائل فنی ، می توانید تصویری عالی از آنچه رخ داده است داشته باشید. اگر وضوح تصویر کمتری داشته باشید ، شانس کمتری برای دیدن تصاویر بزرگنمایی شده خواهید داشت.

ادامه توضیحات:

3. سخت افزار ضد آب:

برای جلوگیری از وقوع جرایم  در مشاغل کوچک به صورت شبانه روزی ، می توانید از سیستم های نظارتی تجاری استفاده کنید. زیرا آنها می توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند. سخت افزار ، سیم ها و مواد بدنه خارجی آنها ضد آب است ، بنابراین می توانید از کسب و کار کوچک خود همیشه محافظت کنید.

یافتن سخت افزارهای مقاوم در برابر آب و هوا می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه در سیستم های امنیتی بی سیم. در حالی که سیستم های سیمی می توانند بدون توجه به شرایطی که دارند ، حفاظت بهتری را را داشته باشند و امنیت شما را تضمین کنند..

4. شما دارای پشتیبانی بیشتری می شوید:

سیستم های امنیتی سیمی خانه در تمام ساعات روز پشتیبانی مادام العمر رایگان ارائه می دهند. مهم نیست چه زمانی به کمک یا پشتیبانی احتیاج دارید.کارشناسان می توانند در صورت نفوذ مجرمانه ،در مورد مسائل و مشکلات فنی کمک کنند.

شما و شرکت نظارت می توانید 24 ساعته و 7 روز هفته

به سیستم های امنیتی دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که شما می توانید از راه دور به دوربین ها دسترسی داشته باشید و وقتی کسب و کار خود را

بدون نظارت رها می کنید خیالتان راحت باشد.

علاوه بر این ، با خدمات سفارشی سازی رایگان ، می توانید اطمینان حاصل کنید که کل ساختمان شما تحت نظارت است. هر جا از ساختمان را می توان با دوربین های سیمی مشاهده کرد. دوربین ها می توانند بصورت

بصری هر حرکتی را ثبت کرده و با ضبط و ذخیره فیلم مجرم را به دام بیاندازند.

با پشتیبانی ثابت ، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشاغل شما در تمام ساعات روز قابل کنترل و ایمن هستند.ترکیبی از ارتباط قوی و پشتیبانی مداوم به این معنی است که می توانید از امنیت کسب و کار خود اطمینان حاصل کرده و آرامش خاطر خود را حفظ کنید.

5. می توانید هوش مصنوعی را اضافه کنید:

یکی دیگر از مزایای نصب سیستم های نظارتی سیمی ، استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل است.

ویژگی های هوش مصنوعی به سیستم های نظارتی اجازه می دهد تا هرگونه حرکت را تشخیص دهند. حتی اگر وسیله نقلیه یا شخصی باشد که به ساختمان تجاری شما نزدیک شود ، دوربین تشخیص داده و

ضبط را شروع می کند. علاوه بر این ، سیستم امنیتی شما می تواند یک هشدار به تلفن شما ارسال کند تا بتوانید حرکت را در حال وقوع کنترل کنید.

سیستم های امنیتی تجاری می توانند مزایای زیادی را در مشاغل بزرگ ارائه دهند ،و همچنین به مشاغل کوچک که نمی توانند از کارکنان امنیتی و نگهبانان استفاده کنند. آنها می توانند افراد را قادر به داشتن امنیت 24 ساعته در هفت روز هفته ، دسترسی فوری داده و پشتیبانی بی پایان از راه دور را ارائه دهند.

دوربین مداربسته sperado

دوربین مداربسته sperado

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت روز افزون فناوری ها همه تولیدگان محصولات و ارائه دهندگان فناوری همواره

در حال ایجاد یک ره آورد جدید در این عرصه بوده که بتوانند محصولی با بالاترین امکانات و پیشرفته ترین ویژگی های ممکن در درون آن محصول با قیمتی قابل قبول و معقول به مصرف کنندگان آن تکنولوژی ارائه دهند

در میان تکنولوژی های متفاوت، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین فناوری، سیستم های امنیتی و حفاظتی که در راس آنها دوربین های مدار بسته می باشد

به چشم می خورد که در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که یکی از قابل توجه ترین این برند ها که سرآمد تولید و طراحی دوربین های مدار بسته می باشد دوربین مداربسته sperado می باشد.

دوربین مداربسته sperado

 

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته sperado هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته اسپرادو

دوربین مداربسته اسپرادو به همراهی شرکت دوربین مدار بسته اسپرادو که متعلق به کشور کره جنوبی در

سال ۲۰۱۵ میلادی کار خود را با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا آغاز نمودهو محصولات خود را در زمینه دوربین مدار بسته

و دستگاه های ضبط کننده  در گروههای  تحت شبکه –AHD – TURBU HD-TVI و آنالوگ  ارایه کرده است.

اسپرادو در همین زمان  توانسته به یکی از بهترین برند ها در نوع خود تبدیل شده است.

مزایای دوربین مدار بسته اسپرادو

  • هزینه بسیار پایین تجهیزات
  • نصب و راه اندازی آسان
  • کیفیت بالای HD
  • قابل اعتماد ازنظر  وضوح بالا
  • ظرفیت عملکرد بالا
  • مدل های منحصر به فرد است

دوربین مداربسته اسپرادو

دوربین هایی که این شرکت تولید می کند و جزو مهم ترین آن ها به شمار می آیند شامل دوربین آنالوگ اسپرادو

(که نسبت به دوربین های امروزی وضوح پایین تری دارند) و دوربین های AHD اسپرادو (که در واقع همان دوربین های مداربسته آنالوگ با رزولوشن بالا می باشند)

می گردد، با دانستن اینکه این کمپانی دوربین های آنالوگ نیز تولید می کند می توان به سابقه آن پی برد.

شعار اسپرادو این است که «ما به تمامی مشتریان محصولاتی با کیفیت و مدل های منحصر به فرد ارائه می دهیم

و با بدست آوردن رضایت مشتری اعتماد شان را جلب می کنیم». شرکت اسپرادو خود را یک شرکت پیشرو می داند

که همیشه و هر لحظه بدنبال پیشرفت و نوآوری بوده و در عین حال به صورت تمام و کمال در اختیار مشتریان خود می باشد.

ادامه توضیحات:

که شما می توانید با مورد های بهتری این دوربین مداربسته را جایگزین کنید و برند هایی از جمله داهوا ، هایک ویزن و نایک ویزن و های لوک را استفاده نمایید
که در مقایسه با این دوربین مزیت های زیادتری دارند و اینکه شما می توانید

ضبط تصاویر با کیفیت بالاتری را تحویل بگیرید که کسانی که به دنبال رزولوشن بالاتری هستند به سراغ دوربین های برند و نام آشنا می روند که بتوانند از آپشن هایی از جمله دید در شب بالاتر و قابلیت هایی که باعث بهتر شدن کیفیت تصویر می شوند بهره می برند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

در ابتدا باید بدانید که استاندارد IP یک استاندارد برای نشان دادن
امکان نفوذ آب و اجسام در تجهیزات الکتریکی است و آن را با اصطلاح internet Protocol) IP )
اشتباه نکنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد

این استاندارد این مطلب را بخوانید. دوربین های
IP66 دوربین هایی هستند که بدنه آنها امکان ورود آب

و گرد و غبار را به داخل دوربین نمیدهد. این
دوربین ها معمولا بدنه ای فلزی دارند. در صورتی که دوربین

واقعا دارای استاندارد IP66 باشد شما
میتوانید بدون نگرانی آن را با آب بشویید.لطفا توجه فرمائید

: )دوربین را در آب غوطه ور نکنید!(
استفاده از دوربین هایی با این قابلیت معمولا در

فضاهای بیرونی و مکانهایی که امکان خوردن آب و گرد
غبار زیاد به دوربین وجود داشته باشد صورت میگرد

به معنی مقاومت در برابر ضربه جسم سخت ۱ کیلوگرمی است که از فاصله ۰۰ سانتی متری وارد
می شود.شدت چنین ضربه ای معادل ۲۰ ژول است )یک ژول، مقدار نیروی مورد نیاز برای برای حرکت
دادن جسم ۵ نیوتنی به طول ۵ متر است(.
خوانده می شوند.برخی کمپانی ها پا را از این » وندال پروف « دوربین های دارای این استاندارد، اصطلاحا
« هم فراتر گذاشته و قسمتی از محصولات خود را با استاندارد Bulletproof مقاوم در برابر « به معنی »
عرضه می کنند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۰۰emp-a

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۱۲۰۰emp-a :دوربین دام دو مگا پیکسل دارای سنسور سی موس
دارای بازپخش تصویر با فریم ریت ۲۵
لنز فیکس با زاویه دید ۳٫۶٫
قابلیت نمایش تصویر با وضوح HDوSD
دارای سیستم ضد نور دیچیتال.

دارای قابلیت پخش صدا
دارای سیستم دید درشب اتوماتیک
دارای قابلیت نشخیص اتوماتیک گین یا بهره مدار
قابلیت تغذیه ۱۲ ولت دی سی
قابلیت دید در شب رنگی در صورت تغییر منو . تبدیل به حالت hlc در صورت نیاز.
مقاوم در مقابل گرد و غبار و رطوبت .
داری تغذیه داوازده ولت.
تصویر دید درشب تا عمق پنجاه متر
وضوح تصویر و شفافیت در حد رزولیشن ۱۰۸۰ پی

 

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا HDW1400RP

قیمت دوربین مداربسته داهوا HDW1400RP: از ویژگی های این دوربین موارد زیر میباشد:

کاهش نویز ۲D DNR

سنسور تصویر سی ماس ۱/۲.۷ اینچ

سطح حفاظت IP50

دید در شب هوشمند با ۱۲ ال ای دی

ضد نور دیجیتال (DWDR)

قابلیت تبدیل به فناوری های CVI ، TVI ، AHD ، CVBS

ضد مه الکترونیک

محدوده پن ۳۶۰ درجه ، شیب ۷۸ درجه و چرخش ۳۶۰ درجه

لنز ثابت با دهانه M12 و فاصله کانونی  ۳.۶ میلی متر ، ۲.۸ میلی متر

کنترل دستی و اتومات دید در شب

حداکثر رزولوشن ۲۸۸۰ (H) × ۱۶۲۰ (V)

کیس پلاستیک

حداکثر دیافراگم F2.0

سیستم اسکن Progressive

کیفیت تصویر ۴ مگا پیکسل

منبع تغذیه ۱۲ ولت و مصرف برق ۳.۳ وات

ماسک حریم خصوصی در ۸ ناحیه

دید در شب با فاصله ۲۰ متر

 

شرکت علم و صنعت

قیمت دوربین مداربسته داهوا HDW1400RP شرکت علم و صنعت دارنده محصولات داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک  و صاحب برند نایک ویژن با خدمات پس از فروش میباشد. محصولات نایک ویژن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشند.

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک کنید.

سایت داهوا تهران

مشخصات فنی دوربین مداربسته داهوا مدل HDW1400R

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۲.۷ inch CMOS

حداکثر پیکسل

۲۵۶۰(H)×۱۴۴۰(V), 4MP

سیستم اسکن

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25s–۱/۱۰۰۰۰۰s
NTSC: 1/30s–۱/۱۰۰۰۰۰s

نسبت سیگنال بر نویز

>65dB

حداقل نور محیط

۰.۰۲Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on

دید در شب

۲۰ m (65.6 ft)

کنترل دید در شب

Auto; manual

تعداد ال ای دی

۱۲

محدوده پن/شیب/چرخش

Pan: 0°–۳۶۰°
Tilt: 0°–۷۸°
Rotation: 0°–۳۶۰°

لنز

نوع لنز

Fixed-focal

دهانه لنز

M12

فاصله کانونی

۲.۸ mm; 3.6 mm

حداکثر دیافراگم

F2.0 ;F2.0

زاویه دید

۲.۸ mm: 125° x 105° x 56°

(diagonal x horizontal x vertical)
۳.۶ mm: 104° x 87° x 47°

(diagonal x horizontal x vertical)

نوع ایریس

Fixed iris

فاصله فوکوس

۲.۸ mm: 0.7m (2.3 ft)

۳.۶ mm: 1.1m (3.6 ft)

فاصله دوری

Lens

Detect

Observe

Recognize

Identify

۲.۸ mm

۴۹.۸m (163.4 ft)

۱۹.۹m

(۶۵.۳ ft)

۱۰m

(۳۲.۸ ft)

۵m

(۱۶.۴ ft)

۳.۶ mm

۶۴m

(۲۱۰.۰ ft)

۲۵.۶m

(۸۴ ft)

۱۲.۸m

(۴۲ ft)

۶.۴m

(۲۱ ft)

ویدیو

نرخ انتقال

CVI:

PAL: 4M@25fps; 1080P@25fps;

NTSC: 4M@30fps; 1080P@30fps

AHD:

PAL: 4M@25fps;

NTSC: 4M@30fps

TVI:

PAL: 4M@25fps;

NTSC: 4M@30fps

CVBS:

PAL: 960H;

NTSC: 960H

رزولوشن

۴M (2560 × ۱۴۴۰); ۱۰۸۰P (1920 × ۱۰۸۰); ۹۶۰ H (960 × ۵۷۶/۹۶۰ × ۴۸۰)

روز/شب

Auto switch by ICR

BLC

BLC/HLC/DWDR

ضد نور

DWDR

وایت بالانس

Auto; manual

کنترل گین

Auto; manual

کاهش نویز

۲D NR

دید در شب هوشمند

Yes

ضد مه الکترونیک

Yes

ویژگی اینه

Off/On

ماسک حریم خصوصی

Off/On (8 area, rectangle)

گواهینامه

گواهینامه ها

CE (EN55032:2015, EN 61000-3-2:2014, EN 61000-3-3:2013, EN55024:2010+A1:2015, EN 55035:2017, EN50130-4:2011+A1:2014)
FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)
UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

خروجی ویدیو

Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port

برق

منبع تغذیه

۱۲V ±۳۰% DC

مصرف برق

Max 3.3W (12V DC, IR on)

محیط

شرایط عملیاتی

-۴۰°C to +60°C (-40°F to 140°F); <95% (non-condensation)

شرایط ذخیره سازی

-۴۰°C to +60°C (-40°F to 140°F); <95% (non-condensation)

سطح حفاظت

IP50

ساختار

بدنه

Plastic throughout the whole casing

ابعاد دوربین

φ۸۵.۴ mm × ۷۰.۲ mm ( φ۳.۳۶″ × ۲.۷۶″ )

وزن خالص

۰.۱۳ Kg (0.29 lb)

وزن ناخالص

۰.۱۹ Kg (0.42 lb)

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

دوربین مداربسته maxron

دوربین مداربسته maxron

حفظ امنیت خود و دارایی های مربوطه در طول تاریخ همیشه مورد توجه بوده است.در طول زمان های مختلف به روش های مختلفی به این نیاز توجه کرده اند،در دنیای امروز امنیت به شکل مدرن قابل اجراست و در این میان استفاده از دوربین های مدار بسته اهمیت زیادی دارد.

نیاز به دوربین های مداربسته در زمان های مهم مانند سرقت، مفقود شدن و … به شکل قابل توجهی حس می شود.

با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته از برند های متنوع و فناوری های پیشرفته در سراسر نقاط جهان تولید شدند. دوربین هایی با شکل و ظاهری متفاوت که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند.

دوربین مداربسته maxron

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته maxron هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

جهت آشنایی این برند ابتدا آن را معرفی می کنیم.

Maxron Technology یک تولید کننده حرفه ای در زمینه امنیت و نظارت است.

طی ۱۵ سال گذشته ، Maxron Technology در تحقیق و طراحی تجهیزات نظارت پیشرفته فناوری کاملاً تجربه کرده است.

سخت افزار و نرم افزار هر دو به صورت مدولار طراحی شده اند و دارای انعطاف پذیری برای تنظیمات مختلف ، مقیاس های مختلف برنامه ها و گسترش آینده هستند.

 مکسرون همچنین متعهد به تولید محصولات جدید فراتر از سیستم های دوربین مدار بسته است. این شرکت قصد دارد تا نیازهای فزاینده ای را برای برنامه های هوشمندسازی در بازار جهانی برآورده کند.

در ادامه به معرفی یکی از محصولات این برند می پردازیم:

دوربین مداربسته maxron

دوربین مدار بسته Maxron مدل MIS-2025U-IR2

دوربین مدار بسته Maxron مدل MIS-2025U-IR2

دوربین مدار بسته Maxron مدل MIS-2025U-IR2

این دوربین دارای مشخصات زیر می باشد

دوربین تحت شبکه استارلایت: ۲MP 25x IR PTZ
حسگر تصویر: ۱/۲.۸” Exmor R CMOS
رمز گذاری: H.264/H.265
Max. 50/60fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
زوم اپتیکال: ۴.۸mm~120mm 25x
چرخش: Max 400°/s pan speed, 360° endless pan
ضدنور۱۲۰dB-فوکوس خودکار-آیریس خودکار

روز / شب:ICR
 ردیابی خودکار وضد مه و IVS  و EIS را پشتیبانی می کند
حداکثر ۳۰۰ ایستگاه از پیش تنظیم ، ۸ تور ، ۵ الگوی ، اسکن خودکار ، تنظیم اتوماتیک
زنگ هشدار خروجی و ورودی
۲/۱ صوتی ۱/۱ داخل / خارج از PoE + پشتیبانی کنید
فاصله IR تا ۱۵۰ متر
سطح حفاظت: IP66

در این بخش در مورد تکنولوژی های دوربین مداربسته و ذکر نکاتی در مورد سیستم های امنیتی می پردازیم.

تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

دوربین مداربسته maxron

دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین های IP: کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است؟

در ابتدا به بررسی دوربین های آی پی می پردازیم:

دوربین های IP:

پیشرفت در فناوری دوربین های IP بزرگترین پیشرفت تکنولوژیکی از زمان تولید دوربین ها هستند.

در اصل دو نوع سیستم نظارت تصویری وجود دارد ، دوربین های مدار بسته (دوربین های مدار بسته) ، همچنین به عنوان آنالوگ شناخته می شوند ، و دوربین های IP ، همچنین به عنوان دوربین های شبکه شناخته می شوند. هر دو سیستم دوربین مدار بسته و سیستم های IP فیلم را به مقصد مورد نظر منتقل می کنند.

سیستم های دوربین مدار بسته سیگنال ویدئو را به قالبی تبدیل می کنند که می تواند توسط تلویزیون ، VCR یا DVR استفاده شود. دوربین های IP سیگنال ویدئویی را به بسته های IP تبدیل می کنند

تا از طریق شبکه داده یا اینترنت به دستگاه ذخیره سازی شبکه مانند سرور ، NAS یا با ذخیره سازی روی دوربین منتقل شوند.

سیستم IP این مزیت را دارد که از دستگاه های شبکه استفاده می کند که می تواند دامنه دوربین های IP را فراتر از سیستم های مداربسته گسترش دهد.

هنگام مقایسه دوربین های مدار بسته و دوربین های IP ، هر دو دارای مزایا و معایبی هستند

در گذشته ، سیستم های دوربین مدار بسته در مقایسه با سیستم های IP ، از قیمت اولیه کمتری برخوردار بوده اند. با این حال

دوربین های IP و دستگاه های ذخیره سازی کاهش مداوم قیمت را نشان می دهند که به سرعت در حال تغییر است.

در حقیقت ، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که کل هزینه مالکیت یک سیستم مدار بسته در مقایسه با طول عمر سیستم در واقع بالاتر است. یکی از عواملی که به کاهش هزینه سیستم IP کمک می کند

هزینه کابل کشی است. دوربین مدار بسته از کواکس و کابل برق استفاده می کند

در حالی که دوربین IP از کابل کشی شبکه استاندارد (Cat 5e یا Cat 6) استفاده می کند.

با استفاده از یک سوئیچ PoE یا انژکتور ، می توان یک دوربین IP را تغذیه کرد و از طریق یک کابل فیلم را منتقل کرد ، در نتیجه هزینه کابل کشی در مقایسه با دوربین مداربسته کاهش می یابد.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته داهوا IPC-HFW3441T-ZS
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مداربسته داهوا ME1800TQ-PV

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید