قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

سوئیچ POE داهوا مدل DH-PFS4226-24ET-360 دارای 24 پورت است. این سوئیچ از دسته سوئیچ های POE بوده و دارای ظرفیت سوئیچینگ 8.8 Gbps است.دارای حافظه 2.75 مگابایت بوده و دارای منبع تغذیه است. دارای 2 پورت نوری بوده و دارای 24 پورت اینترنت است.سوئیچ ها از تجهیزات جانبی دوربین های مدار بسته محسوب می شوند و بسیار کاربرد دارند.

سوئیچ  POE

لایه Layer 2
Managed Yes
ظرفیت سوئیچینگ 8.8 Gbps
میزان ارسال 6.55 Mpps
حافظه 2.75 Mbit
MAC 4K
استاندارد IEEE802.3; IEEE802.3u; IEEE802.3x; IEEE 802.3ab;

IEEE 802.3z

ویژگی های سخت افزاری

منبع تغذیه Yes
PoE Yes
پورت اینترنت 24
پورت نوری 2
نرخ پورت اینترنت 100 Mbps
نرخ پورت نوری 1 Gbps
تعداد اسلات Port 1-24: 24 × RJ-45 10 M/100 M (PoE)
Port 25-26: 2 × RJ-45 10 M/100 M/1000 M (uplink)
Port 25-26: 2 × SFP 1000 M (uplink) (combo)
Debugging Console × 1
منبع تغذیه 100V–240V AC
دما برای فعالیت –10 °C to +55 ° (14 °F to 131 °F)
رطوبت برای فعالیت 10% RH–90% RH
مصرف برق Idling: 10W
Full load: 360W

PoE

PoE IEEE802.3af/ IEEE802.3at/ Hi-PoE/IEEE802.3bt
پورت PoE Port 1-2 ≤ 90W, Port 3-24 ≤ 30W, total ≤ 360W
پین 1, 2, 4, 5 (V+), 3, 6, 7, 8 (V-)
مدیریت Power consumption management
Power on and power off
Power down for overload
Green PoE
Legacy support
دسترسی از راه دور 250 m long-distance power supply

عملکرد

Protocol IEEE 802.1d (STP); 802.1w (RSTP)
VLAN IEEE802.1q Standard VLAN
جریان Support IEEE 802.3x (full duplex flow control) and back pressure flow control (half duplex)
لینک Static; LACP
Port Mirroring One-to-one; multiple-to-one
چندپخشی GMP snooping based on port
DHCP DHCP client
امنیت Hardware supports IP and MAC binding based on port, MAC filtering based on port, and IEEE802.1x port authentication
QoS High and low priority
WRR
802.1P
DSCP
Priority based on protocol

مشخصات عمومی

ESD Air discharge: 8kV
Contact discharge: 6kV
Thunder-proof Common mode: 4kV
Differential mode: 2kV
ابعاد 440 mm × 300 mm × 44 mm (17.32″ × 11.81″ × 1.73″) (L × W × H)
ابعاد بسته بندی Packing box: 527 mm × 412 mm × 110 mm (20.75″ × 16.22″ × 4.33″) (L × W × H)
Protective box: 584 mm × 549 mm × 446 mm (22.99″ × 21.61″ × 17.56″) (L × W × H)

داشتن امنیت بیشتر:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

برای داشتن امنیت بیشتر تصمیم برای نصب یک سیستم امنیتی مناسب،کاری کاملا عاقلانه است و باعث داشتن خیالی راحت و خاطری آسوده می شود.

از تجهیزات با کیفیت بالا استفاده کنید: با توجه به تعداد زیاد دوربین های امنیتی موجود در بازار که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت هستند، ما باید دوربین مدار بسته ای با کیفیت بالا را خریداری کنیم که دارای قیمت مناسب و جنس و امکانات با کیفیت است.

با سهولت راه اندازی و سهولت استفاده از آنها ، هم خریدار و هم نصاب از دوربین مدار بسته به خاطر مهیا کردن نیاز های آنها رضایت کامل دارند. تجهیزات با کیفیت دوربین مداربسته از فناوری های پیشرفته ای برخوردار است

و می توان گفت که دوربین مدار بسته دارای فناوری های پیشرفته ، دارای امکانات کامل تر از دوربین های مدار بسته با فناوری قبلی هستند. با مشورت و با نصب دوربین مدار بسته با کیفیت ، می توانید بهترین نظارت را با استفاده از دوربین های مدار بسته تجربه کنید.

و سایر توضیحات:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

افزایش امنیت: در نظر داشتن مکان مناسب برای قرار دادن دوربین ها برای افراد بسیار ضروری است. وقتی متخصصان را برای  نصب استخدام می کنیم ، ارزیابی ملک و پیشنهاد های آنها باعث آسان شدن نصب و عملکرد دوربین مدار بسته می شود .

صرفه جویی در هزینه تعمیرات: نکته اصلی در نصب، صرفه جویی در هزینه است. وقتی از سرویس نصب دوربین مدار بسته استفاده می کنیم ،باید توجه داشته باشیم که نصاب سیستم را در کجا نصب می کند و پس از نصب او سیستم امنیتی شما به درستی کار می کند یا خیر.شما باید از نصابی کمک بگیرید که دوباره مجبور نباشید

مجدداً برای تعمیر براکت ها ، دوربین های افتاده یا سیم های قطع شده هزینه ای پرداخت کنید. با سپردن کار به یک نصاب ماهر شما همه جوره از استفاده خود از دوربین مدار بسته راضی خواهید بود. همه مشتری ها تمایل به پرداخت هزینه یکبار نصب را دارند.چون دیگر نصب دوربین مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی برای افراد دردسر ساز نخواهد بود و انجام این کار بر عهده نصاب خواهد بود.

دوربین های خانگی که از خانه و خانواده محافظت می کنند شامل موارد زیر هستند:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

دوربین برای مواظبت از بچه ها و والدین ضروری است تا شما بتوانید بر آنها نظارت داشته باشید و محدودیتی برای نظارت شما وجود نداشته باشد. دوربین های بی سیم بسیار مفید هستند زیرا با انتقال فیلم دوربین از طریق فرستنده کار می کنند. در این حالت ، فیلم به گیرنده ای ارسال می شود که به یک دستگاه ذخیره سازی داخلی متصل است.

سیستم های امنیتی:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

دوربین های امنیتی بی سیم داخلی و خارجی خانه: این دوربین های مدار بسته ، مورد علاقه صاحبان خانه هستند زیرا ویژگی های پیشرفته ای را برای حفظ ارتباط صاحب خانه با اعضای خانواده ارائه می دهند.

این دوربین ها در نور کم عالی هستند و کیفیت تصویر را با کیفیت بالایی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی ارائه می دهند.

اکثر دوربین های مدار بسته ، مقاوم در برابر آب و باران و ضد گرد و غبار هستند و برای همین قابلیت می توان از آنها در شهر ها و مناطقی که دارای باران فراوان هستند استفاده کرد. یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته

که قابلیت آن بسیار مهم است ، دوربین های مدار بسته دید در شب است که در شب می توانند به شما تصاویر را به طور واضح و قابل مشاهده نمایش دهند.دوربین های دید در شب یکی از راه حل ها برای جلوگیری از سرقت در شب هستند.

دوربین امنیتی با زاویه دید گسترده دارای بلوتوث: این دوربین های مدار بسته شامل دوربین های امنیتی HD می شوند که دارای زوم پیشرفته و صدای دو طرفه هستند. این دوربین های امنیتی به شما امکان می دهد

با کسی که در نزدیکی دوربین قرار دارد تماس تصویری برقرار کرده و یا بلوتوث را پخش کند. این دوربین ها ، یک میدان دید وسیع برای پوشش فضاهای بزرگ با کمک یک دوربین واحد را فراهم می کنند.

ادامه توضیحات:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

نصب سیستم های امنیتی در محل کار یا خانه می تواند به ما کمک زیادی کند.چرا که برای هر جا از جهان امنیت لازم است.داشتن امنیت باعث افزایش آسودگی خیال و به همراه آن،افزایش دقت و راحتی انسان در محیط می شود.

داشتن یک سیستم امنیتی مناسب ، به معنای داشتن امنیت کامل در محیط است.سیستم های امنیتی در کل برای داشتن امنیت به وجود آمده اند.اما دارای کارایی های زیادی هستند که در بعضی اوقات از مرز و

محدوده حفظ امنیت گذشته و فراتر از آن چیزی که افراد فکر می کنند عمل می کنند.فراتر رفتن از مرز و محدوده عمل خودشان یعنی بیشتر بودن کارآمدی آنها و داشتن قابلیت های بیشتر برای دوربین های مدار بسته.

دوربین های مدار بسته تمامی نیاز ها و خواسته های افراد را می توانند به صورت کاملا راضی کننده انجام دهند.داشتن دوربین های مدار بسته در دوره ای که هر لحظه احتمال سرقت وجود دارد امری بسیار ضروری است

و برای کسانی که دارای اشیا قیمتی و وسایل گران قیمت هستند ،یک نیاز بزرگ.چون اگر دوربین های مدار بسته را نصب نکرده باشند و به محل کار یا خانه های آنها دستبرد زده شود در آن صورت یک خسارت بسیار بزرگ و جبران ناپذیر به آنها وارد می شود.

خسارت هایی که از سرقت و دزدی به افراد وارد شده ، در اکثر اوقات قابل جبران نبوده است.با داشتن یک دوربین مدار بسته و یا یک سیستم امنیتی دیگر مانند دزدگیر ، شما می توانید از وارد شدن این خسارت ها جلوگیری کرده و سارق را به پلیس تحویل دهید.

سایر توضیحات:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

بعضی از دوربین های مدار بسته می توانند حتی افتادن اتفاقات غیر معمول را تشخیص دهند.اتفاقاتی که به طور روزمره در محل کار و یا خانه شما رخ می دهد.

با داشتن این جور امکانات اکثر افراد دوربین مدار بسته را برای افزایش امنیت انتخاب کرده و در محل کار و یا خانه خود نصب می کنند.

محدودیتی برای سیستم های امنیتی وجود ندارد.این بدان معناست که با داشتن دوربین مدار بسته،شما دیگر احساس کمبود و یا محدودیت ندارید.نداشتن محدودیت از لحاظ امنیتی در گذشته شاید امکان حاصل شدنش وجود نداشت،ولی حالا این امکان حاصل شده و به طور انبوه در جهان گسترش یافته.

اکثر کشور ها، از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند.استفاده کردن کشور ها از دوربین های مدار بسته به معنای کارآمدی آنها در برابر همه اتفاقات و حوادث است.همانطور که می دانید کشور ها دارای آب و هوای متفاوت،عقیده و دیدگاه متفاوت،حوادث طبیعی متفاوت و دستبرد ها و جرم های متفاوت است.

نصب دوربین های مدار بسته در اکثر کشور ها به ما ثابت می کند که دوربین های مدار بسته در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت،اتفاقات و حوادث طبیعی متفاوت و دستبرد های مختلف دارای مقاومت و کارایی صد درصدی است.

همین دلیل یکی از محکم ترین دلایل برای استفاده از دوربین های مدار بسته است.دوربین های مدار بسته شاید فقط یک ماشین و یا یک دستگاه باشد، اما در بعضی موارد دوربین های مدار بسته تعیین می کنند

که سارق کی بوده،چی سرقت شده و سارق از کجا وارد خانه و یا محل کار شما شده.

و توضیحات دیگر:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

برای داشتن یک سیستم امنیتی مناسب ، باید آن را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید.خریداری کردن یک سیستم امنیتی به معنای استفاده از آن به مدت طولانی است.می توانید با یک خرید درست برای مدت طولانی

از دوربین مدار بسته خود استفاده کنید و یا می توانید با یک خرید بد ، برای خودتان یک عذاب طولانی را خریداری کرده باشید و هر روز درگیر درست کردن دوربین مدار بسته باشید.

داشتن یک سیستم امنیتی بد بیشتر برای افراد دردسر درست می کنند و در اکثر مواقع فرد مجبور به تعویض سیستم امنیتی می شود.یک خرید درست بهترین کار برای جلوگیری از تعویض قطعات دوربین مدار بسته و یا خرید یک دوربین مدار بسته دیگر است.

داشتن اطلاعات از مشخصات فنی نیز در خرید به شما کمک زیادی می کند.مشخصات فنی می تواند گویای ویژگی های دوربین مدار بسته،نقاط ضعف آن و میزان مقاومت آن در برابر حوادث و یا ضربه باشد.پس این مورد نیز دارای اهمیت زیادی است.

مواردی که باید یک سیستم امنیتی داشته باشد:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

یک سیستم امنیتی خوب باید دارای رزولوشن خوب ، لنز خوب ، مقاومت و تصویر برداری مناسب باشد.یک سیستم امنیتی اگر این معیار ها را داشته باشد بدون شک یکی از بهترین سیستم های امنیتی خواهد بود و تمام نیاز های شما را در حوضه امنیت فراهم خواهد کرد.

آیا دوربین های مدار بسته را سارقین به راحتی می توانند مشاهده کنند:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

خیر ، دوربین های مدار بسته طوری طراحی و ساخته می شوند که به راحتی دیده نشوند.برای اینکه بتوانید دوربین مدار بسته را در منزل یا محل کار خود به خوبی مخفی کنید ، باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید.نصاب با در نظر گرفتن شرایط محیطی و در نظر گرفتن نوع دوربین مدار بسته ، آن را طوری در محیط قرار می دهد که دوربین مدار بسته به سختی قابل مشاهده باشد.

باید با توجه به جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را نصب کنید ، دوربین مدار بسته را خریداری کنید.برای مثال اگر شما اگر بخواهید برای داخل خانه خود دوربین مدار بسته بخرید ، باید دوربین مدار بسته دام خریداری کنید.دلیل متنوع بودن دوربین های مدار بسته ،متنوع بودن محیط ها و آب و هوا در نقاط مختلف جهان است.

نظارت تصویری در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است. پیش از این ، دوربین های مدار بسته به طور گسترده  مورد استفاده قرار نمی گرفتند ، زیرا از دوربین های مدار بسته فقط در مراکز تجاری و مغازه ها استفاده می شد.ولی بعد ها از دوربین های مدار بسته حتی در خانه خود نیز استفاده کردند و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند.

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب:

قیمت سوئیچ POE داهوا DH-PFS4226-24ET-360:

هنگام جستجوی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب ، بهتر است دلیل نصب دوربین مدار بسته و عملی که می خواهید با آن انجام دهید را در نظر بگیرید.برای اینکه دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید جواب گوی همه نیاز های شما باشد.در نظر گرفتن کیفیت دوربین مدار بسته نیز بسیار مهم است.کیفیت تصویر و وضوح آن هم به کاری که می خواهید با دوربین مدار بسته انجام دهید مربوط است.

دوربین های مدار بسته می تواند در زندگی روزمره ما تاثیر داشته باشند.زمانی که افراد خیالشان از لحاظ امنیت راحت باشد امور و کار های روزمره خود را به خوبی و با آرامش انجام می دهند.بنابراین دوربین های مدار بسته بر روی افراد و کار های آنها تاثیر مستقیم دارند.

دوربین های مدار بسته تا چه مدتی برای ما کار می کنند:

اگر شما از دوربین های مدار بسته به خوبی نگهداری کنید ، به طور قطعی مدت زمان بسیار زیادی را می توانند برای شما کار کنند.البته باید شما به جنس دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید نیز توجه داشته باشید.جنس و اجزای دوربین مدار بسته می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مدت زمان فعالیت دوربین مدار بسته داشته باشد.بنابراین در هنگام خرید حتما به دنبال یک جنس خوب و با قیمتی مناسب باشید.

دوربین های مدار بسته معروف:

در کل جهان ، برند هایی که توانسته اند در زمینه دوربین مدار بسته خود را مطرح کنند ، هایک ویژن و داهوا هستند.این دو برند بازار را به خودشان اختصاص داده اند.این دوربین های مدار بسته هایک ویژن و داهوا دارای جنس بسیار عالی و کیفیت تصویر بسیار عالی هستند.

برای خرید دوربین مدار بسته ما باید به برند دوربین مدار بسته مورد نظر توجه کنیم.چرا که برند دوربین مدار بسته و میزان رضایت کاربران می تواند خود گواهی بر جنس و کارایی دوربین مدار بسته در شرایط بسیار حساس باشد.

داهوا و هایک ویژن هر دو از پر طرفدار ترین دوربین های مدار بسته هستند و میزان رضایت کاربران نیز بسیار زیاد بوده است.برند های ذکر شده دوربین های مدار بسته متنوع و متفاوتی را عرضه می کنند و هر کدام از دوربین های مدار بسته ای که عرضه می کنند ، دارای ویژگی هایی و میزان مقاومت مشخصی است.

دوربین های مدار بسته دارای اجزای متفاوتی هستند و هر کدام از اجزای آنها ، عمل خاصی را بر عهده دارد.اگر در یکی از این قطعات مشکلی ایجاد شود ، دوربین مدار بسته نمی تواند به خوبی عمل کند و در این صورت شما نمی توانید عملکرد خوبی را از دوربین مدار بسته مشاهده کنید.

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم:

امروز با بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم در خدمت شما خواهیم بود.

یکی از مهم ترین پارامتر هایی که خریداران دوربین های بی سیم در نظر دارند قیمت آن است. با توجه به مدل دوربین های مخفی بی سیم، قیمت آنها متفاوت است.

برای خرید کوچکترین دوربین مخفی بی سیم می توانید با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

البته منظور از ارزان بودن و یا گران بودن صرفا هزینه ای که برای خرید محصول پرداخته می شود نیست، مسئله اینجاست که آیا هزینه ای که برای دوربین مخفی بی سیم پرداخت می شود متناسب با محصول هست یا خیر؟ اگر تحلیل درستی از عوامل موثر بر قیمت این دوربین ها داشته باشیم به راحتی می توانیم نسبت به خرید آن ها اقدام کنیم.

 

چه مدل هایی از کوچکترین دوربین های مدار بسته مخفی وجود دارد؟

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: در دنیای امروز دوربین ها با شکل های متفاوتی تولید و عرضه می شوند، به گونه ای که برای انجام فعالیت هایی چون فعالیت های امنیتی، ورزشی، هنری و…  دوربین های متفاوت و با کیفیتی تولید شده است.

دوربین های بی سیم فلتی

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: اندازه چشمی این دوربین 1cm×1cm بوده که جزو کوچکترین دوربین های مخفی بی سیم به شمار می آید.  این دوربین با یک سیم به باتری و دستگاه فرستنده wifi وصل می شود .

محیطی که قرار است این دوربین نصب شود باید مودم و اینترنت داشته باشد تا قابلیت انتقال تصویر فراهم گردد. برد ارسال اطلاعات این دوربین در محیط های  باز تقریبا ۲۰ متر بوده و دوربین فلتی می تواند بدون استفاده از مودم نیز به تلفن همراه وصل شود.

shirestar Cam

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: نرم افزار مخصوص این دوربین shirestar Cam نام دارد که کاربر با نصب آن بر روی تلفن همراه می تواند تصاویر ارسالی را همراه با صدا مشاهده و ذخیره نماید. باتری این دوربین ها لیتیومی بوده و دوربین می تواند با اتصال به برق تصاویر را به طور دائم ثبت کند.

دوربین های فلتی را می توان  به برق متصل و باتری آن ها را جدا کرد تا جای کمتری بگیرند، همچنین این دوربین ها قابلیت اتصال به پاور بانک را دارند.این دوربین قادر است تصاویر را همزمان روی هارد خود و در حافظه تلفن همراه ذخیره کند.

در صورتی که نرم افزار این دوربین بر روی تلفن همراه نصب باشد، کاربر قادر خواهد بود تصاویر را به صورت زنده مشاهده کند. اگر کارت حافظه روی دوربین نصب نباشد و تلفن همراه نیز خاموش شود، تصویری ذخیره نخواهد شد.

دوربین فلتی دارای میکروفن داخلی بوده و صدا را تا فاصله ۲۰ متر ضبط می کند.  یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین فلتی این است که هیچ نوری ندارد و در شب مشخص نیست. بنابراین می توان آن را در هر محیطی نصب کرد، اما دید در شب آن ضعیف است و برای ثبت تصاویر به نور کمی در حد چراغ خواب احتیاج دارد.

دوربین های کوچک دکمه ای

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: هدف از ساخت دوربین دکمه ای این بود که کارمندان و کارکنان شرکت ها آن را روی لباس خود نصب کنند تا همه فعالیتهای آن ها زیر نظر باشد. این نوع از دوربین های دکمه ای راندمان کار کارمندان را بالا می برد، اما کارمندان دیگر حریم شخصی نداشتند! به همین دلیل استفاده از دوربین های دکمه ای با شکایت آن ها رو به رو شد.

اگر چه این دوربین ها دیگر در ادارات مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما محبوبیت خود را از دست نداده و همچنان جزو پر فروش ترین دوربین های مخفی بی سیم هستند، چرا که قیمت آن مناسب است، اندازه آن کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین کار کردن با آن بسیار ساده است.

اندازه دوربین

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: اندازه این دوربین ۵cm می باشد و چون شبیه دکمه است برای تصویر برداری های غیر علنی گزینه خوبی به نظر می رسد. داشتن باتری قوی از دیگر ویژگی های دوربین های دکمه ای می باشد  که با هر بار شارژ قادر است ۳ساعت فیلمبرداری کند. طبیعتا داشتن این ویژگی در یک دوربین بسیار کوچک  نیازمند یک تکنولوژی بسیار قوی است که در انحصار کمپانی های بزرگ قرار دارد. این تکنولوژی، تکنولوژی باتری لیتیومی_یونی نام دارد.

یکی دیگر از خصوصیات دوربین دکمه ای، شارژ سریع آن است. مدت زمان لازم برای شارژ باتری آن حدودا یک ساعت بوده و این قابلیت می تواند برای دانشجویان بسیار کارامد باشد. دانشجویان می توانند در تایم استراحت خود، دوربین را مجددا شارژ کرده و در کلاسهای  بعدی از آن استفاده نمایند.

اندازه کوچک و وزن سبک دوربین دکمه ای سبب می شود که بیشتر در معرض حرکت قرار گیرد. به همین خاطر این دوربین دارای یک سنسور ضد لرزش است که باعث می شود تمامی لرزش ها حذف شده و تصویر واضحی در اختیار شما قرار گیرد.

خودکار های دوربین دار

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: خودکار دوربین دار کارایی بسیار زیادی برای دانشجویان و محققان دارد. آن ها می توانند با استفاده از این دوربین، کلاس ها و سمینار ها را با کیفیت بالا ثبت و ضبط کنند. این محصول در ایران نیز به بازار عرضه شده و طرفداران زیادی دارد.

خودکار دوربین دار با دست انسان مستقیما در تماس می باشد و چون دست انسان حتی در حالت ساکن نیز در حال لرزش است، پس باید این خودکار به یک سنسور ضد لرزش مجهز شود، که تولید کنندگان این سنسور را در خوردکار های دوربین دار تعبیه کرده اند.

سنسور HAMAN

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: سنسور HAMAN یکی از قدرتمند ترین سنسور های ضد لرزش است که کمپانی های بزرگی چون سونی و سامسونگ آن را در لنز دوربین های خود به کار می برند.

یکی از مزایای خودکار های دوربین دار این است که لنز آن کاملا پوشیده شده و قابل مشاهده نیست، همین امر باعث می شود کسانی که شغل قضایی دارند از این خود کار برای گرد آوری مدارک استفاده کنند.

یکی از بارز ترین خصوصیات این دوربین ها قابلیت ضبط صدا تا فاصله ۱۰ متری است. این قابلیت سبب می شود دانشجویانی که در ردیف های آخر کلاس نشسته اند صدای مدرس را با کیفیت بالایی ضبط نمایند. دوربین های خودکاری قادر اند تصاویر را تا فاصله ۳۰ متری ارسال کنند البته در برخی از مدلها محدودیت مسافت وجود ندارد.

این دوربین می تواند به hotspot تلفن همراه نیز وصل شود. بعضی از دوربین های خودکاری قابلیت تصویر برداری با کیفیتblu_rey  را نیز دارند.

عینک های دوربین دار

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: زمانی که این دوربین برای اولین بار وارد بازار شد با استقبال زیادی مواجه گردید، زیرا این دوربین قابلیت هایی دارد که بیشتر دوربین ها فاقد آن هستند. این دوربین همان تصاویری را ثبت می کند که چشمان شما می بیند، پس به راحتی و با تغییر زاویه چشم شما، جهت دوربین نیز تغییر پیدا خواهد کرد. این دوربین با کیفیت full HD تصاویر را ثبت می کند و دارای سنسور ضد لرزش است.

یکی دیگر از ویژگی های عینک های دوربین دار، داشتن باتری قوی است که با هر بار شارژ قادر است به طور میانگین چهار ساعت تصویر برداری کند.در برخی از مدل ها به علت رگولاتوری بودن باتری، حتی  در حالت شارژ نیز قادر به تصویر برداری خواهد بود.

در طراحی و ساخت برخی از این عینک های دوربین دار، از شیشه استفاده شده است که موجب می شود بیش از سه ساعت نتوان از آن استفاده کرد. در مقابل عینک های دوربین داری وجود دارند که به صورت طبی طراحی شده و در مقابل آفتاب نیز می توان از آنها استفاده کرد.

دوربین پاناروما 360 درجه

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: دوربین های پاناروما معمولا دارای دو عدد لنز در دو طرف هستند. این دوربین ها قابلیت چرخش  360 درجه را داشته و محیط را به طور کامل پوشش می دهند. در این دوربین ها از سنسور های COMS استفاده شده و تصاویر ثبت شده توسط تراشه این دوربین به هم متصل شده و تصویر اصلی را تشکیل می دهند.

دوربین پاناروما به عنوان دوربین اسپرت نیز شناخته می شود و برای تصویر برداری مسابقات ورزشی، کوهنوردی، سمینار ها و مراسمات و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مخفی دتکتوری

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: دوربین دتکتوری یک دوربین مراقبتی محسوب می شود،

زیرا می توان آن را در دتکتور های ضد حریق به کار گرفت.

این دوربین به وای فای متصل شده و کاربر می تواند تصاویر را به صورت زنده مشاهده کند.

دوربین دتکتوری به علت داشتن ip قابلیت می توان در هر جای دنیا به آن متصل شد.

این دوربین به علت داشتن قابلیت اسلوموشن کارایی زیادی دارد. با استفاده

از قابلیت اسلوموشن می توان زمانی که فرد در حال حرکت است چهره او را شناسایی کرد.

دوربین بند انگشتی

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: دوربین بند انگشتی دارای کیفیت FULL HD

و خصوصیات فوق العاده ای در سیستم تصویر برداری می باشد. این دوربین

جزو دوربین های ورزشی به حساب آمده و دارای سنسور ضد لرزش است.

تمامی ابعاد دوربین بند انگشتی 2.20 سانتیمتر (تقریبا به اندازه یک بند انگشت) بوده

و تصاویر را با کیفیت بالایی ثبت می کند. جنس بدنه دوربین های بند انگشتی از فلز بوده و قابلیت استفاده در هر مکانی را دارد.

دوربین های بند انگشتی دارای تکنولوژی تشخیص حرکت و چهره هستند.

این ویژگی باعث می شود از تار شدن عکس ها در محیط های پر نور جلوگیری شود.

از دیگر خصوصیات بارز این دوربین ها قابلیت تمبر زمان می باشد. با استفاده از

این قابلیت می توان دوربین را در موقعیت مناسبی قرار داده و دوربین پس از چند ثانیه به صورت اتوماتیک شروع به تصویر برداری می کند.

دوربین های آینه ای خودرو

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: دوربین های آینه ای خودرو به علت

قیمت مناسب و قابلیت های ویژه با استقبال زیادی رو به رو شدند. به همین

خاطر هر ساله شاهد آپدیت آن ها هستیم. این دوربین  دارای سنسور های

هشدار دهنده بوده و فضای جلو و عقب خودرو را به طور کامل پوشش می دهند.

دوربین های آینه ای خودرو قابلیت ضبط فیلم را دارند، به همین دلیل می توانند

در زمان بروز حادثه یا سرقت کمک خوبی برای یافتن مقصر باشند. این دوربین ها

مجهز به مسیریاب نیز هستند. نمایش همزمان تصاویر دوربین جلو و عقب از دیگر ویژگی های این دوربین ها می باشد.

دوربین های مخفی بی سیم تحت شبکه وای فای چگونه کار می کنند؟

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم: دوربین های مخفی بی سیم تصاویر ثبت شده

را توسط  باند های رادیویی به گیرنده دیجیتال می فرستند. این دوربین ها با استفاده از باتری کار می کنند و قیمت راه اندازی آن ها بسیار پایین است.

بارز ترین ویژگی دوربین های مدار بسته بی سیم تحت شبکه وای فای بودن آن هاست

که دوربین های آنالوگ این ویژگی را ندارند. دوربین های تحت شبکه

بی سیم با اتصال به یک فرستنده داخلی وای فای تصاویر را انتقال می دهند.

تفاوتی که دوربین های تحت شبکه وای فای با دوربین های تحت سایر شبکه ها دارند

این است که ارسال تصاویر تحت پروتکل های استاندارد وای فای انجام می شود که علاوه

بر امنیت بالاتر از ایجاد تداخل در ارسال تصاویر جلوگیری می کند. دوربین های تحت سایر

شبکه های بی سیم تصاویر را با استفاده از امواج رادیویی انتقال می دهند.

در صورت نداشتن شبکه وای فای می توان دوربین را به یک اکسزپوینت متصل نموده

و با استفاده از اکسزپوینت یک شبکه بی سیم ساخت. برای دیدن تصاویر دوربین های بی سیم

ابتدا باید از طریق کامپیوتر آن ها را در شبکه های وای فای پیدا کرده و سپس با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص دوربین تصاویر را مشاهده کرد.

اگر سرور یا nvr را مورد استفاده قرار می دهید با به کارگیری از اکسزپوینت

(که اطلاعات را از دوربین ها دریافت کرده و به کامپیوتر انتقال می دهد) می توانید به تصاویر دسترسی داشته باشید.

برای انتقال تصاویر و فیلم ها ابتدا  وارد تنظیمات مودم شده سپس گزینه وای فای را انتخاب نموده

و پسورد آن را وارد نمایید، اگر اتصال بین دوربین و مودم برقرار باشد  می توانید تصاویر را از دوربین دریافت کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا والدین من می توانند دوربین امنیتی را در اتاق من نصب کنند؟
نوشتهٔ بعدی
مزیت سیستم های امنیتی تجاری داهوا

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید