مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس:

موضوع مورد بحث در این مقاله مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس می باشد. همواره یکی از دغدغه های همه ما ایجاد امنیت در محیط منزل و محل کار می باشد.

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

اگر قصد خرید دزدگیر پارادوکس را دارید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس:

در این مقاله به بررسی و بحث در مورد ایجاد امنیت اماکن خواهیم پرداخت و در مورد ویژگی های فنی دزدگیرهای پارادوکس مطالبی را بیان خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله توانایی پاسخ دهی به سوالات زیر را دارید.

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس:

در فصل  تعطیلات که آمار مسافرت ها افزایش می یابد سارقین بسیار راحت می توانند وارد منزل شوند و با داشتن وقت کافی و اطمینان داشتن از نبود صاحبان منزل، می توانند هر کاری که بخواهند را انجام دهند.

با درنظر گرفتن خانه و داشتن شناخت از صاحبان و میزان دارایی آنها می توانند در هنگام سرقت به همه امکانات و اموال موجود در خانه دسترسی پیدا کنند. به طور یقین سارقین قبل از اقدام به سرقت همه جوانب را در نظر می گیرند و با داشتن آگاهی و اطلاع از زمان خروج صاحبان خانه و اطلاع از میزان دارایی آنها اقدام به دزدی می کنند.

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

 صاحبان خانه باید در مواقع سفر برنامه ریزی درستی داشته باشند و امنیت خانه را از همه جهات تامین کنند.

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس:

چاره ای بیاندیشند که از ورود سارقین به منزل جلوگیری کنند یا در صورت ورود سارقین به منزل، به طریقی از ورود آنها باخبر شوند تا بتوانند کسی را به آنجا بفرستند. برای این مشکلات راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به بحث و بررسی درباره آنها خواهیم پرداخت.

بیشتر مردم بعد از اینکه از منزلشان سرقت شد به فکر راهکار و ایجاد روش هایی برای امنیت منزل می افتند و معمولاً پیش از وقوع حادثه به فکر پیشگیری نیستند. با در نظر گرفتن شرایط موجود بر جامعه آمار و میزان سرقت ها افزایش پیدا کرده است و میزان گزارشات روزانه از سرقت منازل اخیراً بیشتر شده است، از این رو باید به فکر ایجاد روش هایی برای برقراری امنیت برای منزل باشیم.

در رابطه با مسئله ایجاد امنیت و مقابله با ورود سارقین همواره روش ها و راهکارهایی وجود دارد. این راهکارها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر شده است و روش های مدرن تری ایجاد شده است.

قابل ذکر است در دنیای امروز با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید متدهای بسیار پیشرفته و مطمئنی در این راستا به وجود آمده است. در ادامه این مقاله به بررسی این روش ها و راهکارها خواهیم پرداخت.

آیا از روش های ایجاد امنیت برای منزلتان آگاهی دارید؟

همواره باید فکر ایجاد راه حل برای امنیت منزل باشید و برای ایجاد امنیت منزل هر موقع که اقدام کنید دیر نیست. باید این نکته را ذکر کنیم که سارقین همیشه در پی ایجاد روشی جدید برای سرفت هستند و همواره برای ورود به منزل شما از کوچکترین غفلت شما استفاده خواهند کرد.

توصیه می شود در هنگام مسافرات از قرار دادن پول ، طلا و . . . در منزل اجتناب کنید. همانطور که بیان کردیم امروزه در روش ها و راهکارهای نوینی جهت امنیت اماکن استفاده می شود. در ادامه به بررسی و صحبت درباره این روش ها خواهیم پرداخت و چند روش را معرفی خواهیم کرد.

دزدگیر اماکن

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس:

دزدگیر از متداول ترین و پرطرفدارترین روش های ایجاد امنیت در همه دنیا می باشد. به طور قطع می توان گفت در دنیای امروز تمام ماشین ها دارای دزدگیر هستند و این مسئله تا حدودی میزان سرقت اتومبیل ها را کاهش داده است.

دزدگیر وسیله امن و مطمئنی است و همانطور که برای ماشین خود استفاده می کنید، می توانید برای منزل، محل کار و املاک خود نیز از این تجهیزات استفاده کنید.

روش کار دزدگیر برای منزل به این شکل است که با خروج از منزل دزدگیر را فعال نموده و منزل را ترک می کنید. هنگامی که افراد ناشناخته به منطقه تحت پوشش وارد شوند، آژیر دزدگیر به صدا در می آید و به وسیله تماس تلفنی به شما اطلاع داده می شود و شما را از ورود این افراد مطلع می کند.

معمولاً با به صدا درآمدن صدای آژیر افراد وارد شده به منزل محل را ترک می کنند و این موضوع موجب جلوگیری از دزدی می شود. بعضی مواقع افرادی که اطلاعات درستی در این زمینه ندارند و با تحقیق و مشاوره گرفتن اقدام به خرید و نصب دزدگیر نمی کنند با مشکلاتی روبرو می شوند، یکی از مشکلاتی که ممکن است به وجود آید بلند شدن صدای آژیر به علت خطای سنسورها می باشد که در بسیاری موارد به جای برقراری امنیت و اطمینان خاطر، موجب سلب آسایش و از بین رفتن اطمینان می شود.

دوربین مداربسته

از دیگر راهکار ها و روش های ایجاد و برقراری امنیت به کار بردن دوربین های مدار بسته می باشد. با نصب و استفاده از دوربین های مدار بسته می توانید ورود افراد ناشناخته را به محیط منزل را به طور مستقیم رصد کنید و از ورود آنها جلوگیری کرد. در هنگامی که به طور زنده تصاویر را نبینیم، می توانیم بعداً تصاویر ضبط شده را مشاهده کنیم و سارقین را شناسایی کرده و مشخصات آنها را ببینیم و  این مدارک را به مراجع قضایی تحویل دهیم.

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

آیا با دزدگیر اماکن پارادوکس آشنایی دارید؟

دزدگیر پارادوکس از محصولات محبوب و پرطرفدار در جهان می باشد که محصولی پرفروش و ساخت کشور کانادا می باشد. قسمت مهم و اصلی دزدگیر پارادوکس، پنل های اعلام سرقت می باشد که در سه سری ساخته شده اند : ماژلان، دیجیپلکس و اسپکترا. هر کدام از پنل های گفته شده، به یک نوع از تجهیزات دزدگیر پارادوکس متصل خواهند شد .

 

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

همانطور که گفتیم دزدگیر منزل پارادوکس یک محصول ساخت کشور کانادا می باشد و از مطرح ترین و شناخته شده ترین برندهای دزدگیر منزل می باشد . دزدگیرهای ضد سرقت پارادوکس در سه سری ساخته  شده اند و جهت استفاده کاربران عرضه شده اند : ماژلان (Magelan)، دیجیپلکس (Digiplex)، اسپکترا (Spectra). در ادامه به ارائه توضیحات درباره این مدل ها خواهیم پرداخت.

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

سری ماژلان:

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، 32 زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

سری دیجیپلکس :

به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

سری اسپکترا :

این سری یک سیستم اعلام سرقت بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت 32 زون دارد.

آیا با ویژگی های کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس آشنایی دارید؟

دزدگیر بی سیم مدل MG6250 سری ماژلان

از ویژگی های دزدگیر پارادوکس بی سیم مدل MG6250 به کارگیری 64 زون بی سیم می باشد و از دو پارتیشن بهره گرفته است. تعداد کاربرهایی که توسط این مدل پشتیبانی می شود، 16 کاربر و 16 ریموت کنترل (REM2/REM3) می باشد.

علاوه بر این تعداد، 8 خروجی PGM وایرلس نیز در این مدل نیز قابل پشتیبانی می باشد. سیستم اعلام سرقت پارادوکس کنسول های امنیتی بی سیم می باشند که دارای مشخصات فنی خاصی می باشند از جمله داشتن مرکز پیام خانوادگی و همچنین رادیو FM  که از کیفیت صدای بالایی برخوددار می باشند . کاربری این مدل ساده است و از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد.

سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

  • ارتباط به وسیله پیام کوتاه، GPRS و GMS و همچنین از طریق خط تلفن قابل برقراری می باشد.
  • به همراه این کنترل پنل ریموت REM15 ارائه شده است.
  • از دیگر ویژگی های این کنترل پنل، منتقل کردن گزارشات به 6 کانال IP می باشد.
  • این مدل از فرمت های GPRS و GSM پشتیبانی می کند و همچنین از 2 سیم کارت همزمان پشتیبانی می کند.
  • در این سیستم اعلام سرقت جهت ارتباط از طریق GSM و حتی ارتباط تلفنی اسپیکر جای گذاری شده است.
  • در طراحی ساخت این سیستم از فرکانس های MHz 433 و MHz 868 استفاده شده است.
  • ارتباط صوتی به صورت دوطرفه از طریق GSM و خط تلفن قابل برقراری می باشد.
  • این سیستم اعلام سرقت توانایی ذخیره سازی تا میزان 256 حادثه در حافظه خود را دارد.
  • در این کنترل پنل 4 عدد آژیر بی سیم (SR150)، 4 عدد صفحه کلید بی سیم (K32RF/K37)و 4 عدد ماژول جهت کنترل به صورت بی سیم قابل پشتیبانی(RPT1)  می باشد.
  • سیستم عامل این نوع دزدگیر از طریق IP/GPRS و از راه دور قابل به روز رسانی می باشد.
  • در این سیستم از ساعت زنگ دار و ابزاری جهت گزارش دهی استفاده شده است.
سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

آیا با ویژگی های کنترل پنل دزدگیر ویلا پارادوکس آشنایی دارید؟

  • دزدگیر پارادوکس سری اسپکترا مدل SP7000

این نوع دزدگیر قابلیت پوشش دهی تا 16 زون را دارد و داخل جعبه فلزی نگه داشته می شود.

  • مجهز به سیستم StayD می باشد
  • ورود به پنل دزدگیر SP7000 از طریق سایت از پیش تعیین شده انجام می شود و از طریق یک ریموت خاص می باشد و به این ترتیب هشدار ایجاد نمی شود.
  • سیستم پارادوکس سری اسپکترا مدل SP7000 از طریق اینترنت و همچنین تلفن قابل کنترل می باشد.
  • در برد این نوع سیستم اعلام سرقت دو عدد خروجی تعبیه شده است.
  • به طور همزمان از 16 خروجی با قابلیت برنامه ریزی پشتیبانی می شود.
  • این سیستم از دو پارتیشن مجزا تشکیل شده است.
  • به طور همزمان از 32 کاربر به همراه 32 ریموت پشتیبانی می کند که هرکدام رمز مختلف دارند.
  • نرم افزار این نوع دزدگیر قابلیت به روز رسانی دارد که از طریق نرم افزار WinLoad و 307USB قابل انجام می باشد.
  • سیستم کاربری موجود هم برای نصاب و هم برای کاربر راحت و بدون دردسر می باشد.
  • قابلیت ذخیره سازی 256 حادثه را در حافظه خود دارد.
  • این نوع دزدگیر از GPRS و GMS با استفاده از سیم کارت پشتیبانی می کند.

 

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

  • دزدگیر پارادوکس سری اسپکترا مدل SP5500

این نوع سیستم اعلام سرقت توان پوشش دهی 5 زون را دارد و این میزان تا دو برابر قابل افزایش می باشد.

  • عموماً از این دزدگیر برای استفاده در محیط های کوچک مانند منازل ، اماکن تجاری و اداری استفاده می شود.
  • تا میزان 32 زون به صورت بی سیم و با سیم قابل توسعه می باشد.
  • از دو تا پارتیشن به صورت مجزا تشکیل شده است.
  • از 32 کاربر مختلف پشتیبانی می کند که 32 ریموت و 32 رمز مختلف دارند.
  • مدیریت این سیستم با استفاده از تلفن ثابت ، موبایل، اینترنت انجام می شود که ابزارهایی جهت گزارش گیری نیز می باشند.
  • از طریق سیستم کنترل از راه دور، روشن وخاموش کردن این سیستم انجام می شود.
  • مجهز به سیستم StayD می باشد.
  • در طراحی این سیستم قابلیت پشتیبانی از انواع دتکتورها جهت تشخیص دود و حرارت استفاده شده است.
آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر منزل پارادوکس آشنا هستید؟

  • دزدگیر منزل پارادوکس سری اسپکترامدل SP6000

دزدگیرمدل SP6000 از مدل های اسپکترا می باشد و قابلیت پشتیبانی از 8 زون را دارد و این میزان تا دو برابر قابل ارتقا می باشد.

  • مجهز به سیستم StayD که مخصوص شرکت پارادوکس می باشد، است.
  • این سیستم کلید خاموش و روشن ندارد و همیشه به صورت armed یا مجهز می باشد.
  • برای ورود به سایت مشخص از ریموت استفاده کنید تا از هشدار دزدگیر جلوگیری شود.
  • این نوع دزدگیر از GMS و GPRS با استفاده از سیم کارت پشتیبانی می کند.
  • نرم افزار این دزدگیر قابلیت به روز رسانی دارد که با استفاده از نرم افزار WinLoadو 307USB صورت می گیرد.
  • منوی طراحی شده برای نصاب و کاربر راحت و آسان می باشد.
  • همچنین این دزدگیر قابلیت ذخیره سازی تا 256 حادثه را در حافظه خود دارد.

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2

دستگاه ضبط کننده۴کانال تحت شبکه
بازپخش تصاویر۴کانال زنده یا ۲۵ فریم ریت
فرمت تصویری H.264/H.265
پهنای باند یا بند ویت ۸۰ مگابیت بر ثانیه
ساپورت دوربین های۸ مگا پیکسلی در یخش تصویر و همچنین در بازپخش تصاویر
دارای خروجی اچ دی ام ای و خروجی وی جی ای
ساپورت ۱ عدد هاردساتا تا ظرفیت ۶ ترابایت
سرعت شبکه ۱۰۰ مگا بایت ۱۰۰ Mbps
پی تو پی ساپورت قابلیت انتقال تصویر بدون ای پی استاتیک

درباره شرکت داهوا :

شرکت داهوا یکی از بزرگترین شرکتهای تولید دوربین های مداربسته در دنیا می باشد.در سال ۲۰۱۷ میلادی در بین پنجاه برند برتر دنیا برند داهوا رتبه سوم جهان را کسب نمود است.Dahua Technology یکی از پیشگامان ارائه دهنده راه حل در صنعت مراقبت از ویدئو جهانی است.با حدود ۱۳۰۰۰ کارمند در سراسر جهان، راه حل ها، محصولات و خدمات Dahua در بیش از ۱۸۰ کشور و مناطق استفاده می شود.Dahua دارای ۳۵ شرکت تابعه در سراسر جهان شامل آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره با راهکارهای نظارت، Dahua کیفیت بی نظیر، قابلیت اطمینان و ثبات را ارائه می دهد.Dahua متعهد به ارائه بهترین راه حل ها و محصولات با جدیدترین تکنولوژی ها است تا کاربران نهایی بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند.شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ اولین شرکتی بود که دی وی ار هشت کانال ریل تایم وارد بازار نمود.

NVR چیست

ان وی ار چیست :ان وی ار مخفف network video recorder است.تصاویر دوربین مداربسته پس از ثبت وقایع به صورت دیجیتال یا صفر و یک داخل هارد دیسک داخل ان وی ار اتنقال می یابند.ان وی ار پس از ثبت وقایع داخل هارد دیسک ,میتواند وقایع ثبت شده را بازپخش نماید.بازپخش تصاویر می تواند بر حسب زمان روز وساعت باشد.علاوه بر بازپخش تصاویر دی وی ار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را هم شامل میباشد . ومی تواند تصاویر محیط را از طریق اتصال به انوی ار توسط موبایل یا پی سی خود مشاهده نمود.دی وی ار ها قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور کامپیوتر را هم دارا می باشند.سیستم ان وی ار به صورت کاملا دیجیتالی می باشد و در بستر شبکه فعال می گردد. در این سیستم از کابل های شبکه و بستر شبکه استفاده می گردد

DHI-NVR2104HS-4KS2
۴ channel IP camera input
H.265/H.264 codec decoding
Max 80Mbps incoming bandwidth
Up to 8Mp resolution preview&playback
Up to 1ch@8MP/4ch@1080P decoding
HDMI/VGA simultaneous video output
Support 1 SATA HDD up to 6TB, 2 USB2.0
۱۰۰ Mbps Network Card
P2P support

مراحل طراحی یک پروژه دوربین مدار بسته

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: آیا می خواهید یک پروژه دوربین مدار بسته طراحی کنید اما هیچ ایده ای برای شروع این کار ندارید؟ اگر این مورد شما است ، شما در جای مناسب هستید. در این مقاله به شما یک مرحله به مرحله برای طراحی سیستم موفقیت آمیز دوربین مدار بسته را نشان می دهم. خواندن را ادامه دهید …

همه چیز از مشتری شروع می شود. قبل از شروع فکر کردن در مورد طراحی دوربین مدار بسته ، باید درک کنید که مشتری با چه نوع مشتری کار می کند و نیازها ، انتظارات و بودجه وی برای پروژه دوربین مدار بسته چیست.

بیایید در مورد انواع مختلف مشتری صحبت کنیم …

نوع مشتریانی که روی پروژه های دوربین مدار بسته سرمایه گذاری می کنند

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: آیا می خواهید یک پروژه دوربین مدار بسته طراحی کنید اما هیچ ایده ای برای شروع این کار ندارید؟ اگر این مورد شما است ، شما در جای مناسب هستید. در این مقاله به شما یک مرحله به مرحله برای طراحی سیستم موفقیت آمیز دوربین مدار بسته را نشان می دهم. خواندن را ادامه دهید …

طراحی دوربین مدار بسته

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: طراحی دوربین مدار بسته کلید اصلی یک پروژه موفق است

همه چیز از مشتری شروع می شود. قبل از شروع فکر کردن در مورد طراحی دوربین مدار بسته ، باید درک کنید که مشتری با چه نوع مشتری کار می کند و نیازها ، انتظارات و بودجه وی برای پروژه دوربین مدار بسته چیست.

بیایید در مورد انواع مختلف مشتری صحبت کنیم …

نوع مشتریانی که روی پروژه های دوربین مدار بسته سرمایه گذاری می کنند

یک سیستم امنیتی آنالوگ

با یک سنسور تصویر CCD آغاز می شود و سپس تصاویر را به یک فرم دیجیتالی برای پردازش تبدیل می کند.

اما قبل از انتقال ویدئوها ، نیاز به بازگشت به صورت آنالوگ دارد ، بنابراین دستگاه های آنالوگ مانند ضبط کننده

فیلم و مانیتور می توانند فیلم ها را دریافت کنند.

دوربین آنالوگ داهوا

از واجد شرایط ترین دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسلی داهوا  و  CMOS با روش اسکن  برای کیفیت فیلم با ثبات استفاده می کند.

با استفاده از توابع D-WDR ، ۳D DNR ، تصاویر تصویری واضحی را ارائه می دهد. سایر تشخیص حرکت ، نقص حریم خصوصی (۴ گروه)

و عملکردهای مه شکن امکان مدیریت کارآمد سیستم های امنیتی را فراهم می کنند. دوربین آنالوگ داهوا از عملکرد UTC

که توانایی کنترل دوربین را دارد پشتیبانی می کند. امروزه دوربین‌های مداربسته اهمیت زیادی در حفظ امنیت اماکن مختلف

عمومی و شخصی دارند و هر کسب‌وکاری  برای گرفتن مجوز باید اقدام به نصب دوربین مداربسته کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام علم و صنعت، اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود هستید

این مطلب را از دست ندهید  قیمت دوربین مداربسته بی سیم با برد بالا

حتماً با جستجو بین سیستم‌های مداربسته مختلف، بین خرید دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه مردد شده‌اید.

در ادامه با همراه باشید تا با خواندن این متن بتوانید مدل متناسب با نیاز خود را خریداری کنید:

به دلیل وجود این الزام بسیاری از کسب‌وکارها تنها برای اینکه مجوز بگیرند اقدام به خرید دوربین‌های مداربسته ارزان می‌کنند؛

اما باید توجه داشت که امنیت فضای کاری یا منزل شما وابسته به این سیستم است. در صورت پیش آمدن سرقت و اقدامات

خلافکارانه پیگیری آن مستقیماً از طریق فیلم‌های ضبط شده دوربین مداربسته انجام می‌شود و اگر این تصاویر از کیفیت بالایی

برخوردار نباشد، به سر نخ خوبی نخواهید رسید و پیدا کردن سارق سخت‌تر می‌شود.

شرکت های بزرگ خریدار دوربین مداربسته

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: آنها شرکت های خصوصی مانند بانک ها ، کارخانه ها ، مراکز خرید ، رستوران ها و غیره هستند. توجه داشته باشید که در این طبقه بندی من انواع مختلفی از فعالیت ها ، از ساخت گرفته تا آموزش ، تجارت و خدمات را شامل می شود.

طراحی یک پروژه دوربین مدار بسته به این نوع مشتری معمولاً شامل زمان و فداکاری است ، زیرا بیشتر وقت شما با چندین شرکت دیگر که درست مثل سیستم های نظارت دوربین مدار بسته می فروشند نیز رقابت خواهید کرد.

مشتری شرکتی در بیشتر موارد برای یک پروژه دوربین مدار بسته با طراحی مناسب و با هزینه بالاتر هزینه می کند زیرا به یک سیستم دوربین مدار بسته با کیفیت بالا نیاز دارد و حاضر است مبلغی را که مقرون به صرفه تر است بپردازد.

مشاوره از کارشناسان فعال در زمینه سیستم امنیتی

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: صحبت با افراد مناسب برای این نوع پروژه ضروری است ، زیرا پس از تجزیه و تحلیل گزاره تجاری فروشنده بالقوه ، تصمیم گیری توسط شخصی با جایگاه بالاتر در سلسله مراتب شرکت انجام می شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شخصی که با او صحبت می کنید می تواند تصمیم بگیرد. یا حداقل پیشنهاد شما توسط رئیس خود تایید شده باشد.

یک مشتری شرکتی مانند یک بانک ، معمولاً دوربین های مدار بسته را برای شعب مختلفی که در سراسر کشور پخش می شود ، خریداری می کند ، من شخصاً قبلاً در پروژه هایی شرکت کرده ام که بانک هزاران دوربین و ضبط را خریداری کرده است تا در شعب مختلف کشور (برزیل) نصب شود.

آیا تاکنون تصور کرده اید که شرکت شما در پروژه ای از این سطح مشارکت کند که شخصی تصمیم به خرید آن بگیرد ، بیایید بگوییم … ۳۰،۰۰۰ دوربین IP؟

این تصمیم یک شبه اتفاق نمی افتد ، و خریدار می خواهد تضمین کند که او معامله ای واقعاً مناسب انجام داده است که مقرون به صرفه باشد.

در این حالت لازم است یک نماینده خوب تجاری داشته باشید که می داند چگونه پیشنهاد را به صورت روشن و عینی به مشتری ارائه دهد ، ایده این است که نشان دهد چرا مشتری باید در پروژه دوربین مدار بسته ارائه شده توسط شرکت شما سرمایه گذاری کند و نه پروژه دیگری که توسط این مسابقه ارائه شده است.

نصب دوربین مداربسته برای پروژه های کوچک

ان وی آر ۴ کانال داهوا مدل DHI-NVR2104HS-4KS2: افرادی که نیاز به نصب دوربین های مدار بسته در منازل خود و یا مشاغل کوچک دارند ، معمولاً راحت تر با آنها صحبت می کنند. آنها معمولاً در اکثر موارد بدون نیاز به مشورت با افراد دیگر ، می توانند در مورد یک پیشنهاد تجاری سریع تصمیم بگیرند.

این نوع پروژه های دوربین مدار بسته اغلب دارای قیمت پایینی هستند و مشتری انتظار ندارد دوربین هایی بیش از حد داشته باشد که خانه یا محل کار خود را تحت نظر داشته باشند.

فقط مراقب باشید یک راه حل ارزان اما بد برای مشتری خود پیشنهاد نکنید ، زیرا این امر می تواند مستعد ابتلا به مشکلات احتمالی که منجر به پشتیبانی بیش از حد فنی و نارضایتی مشتری می شود ، شود.

لطفاً از دستگاههایی از فروشندگان استفاده کنید که بتوانند از شما در طراحی دوربین مدار بسته پشتیبانی کنند و همچنین در صورت نیاز به کمک ، تلفن را انتخاب کنید.

برای فروش یک پروژه دوربین مدار بسته به دولت ، مسیری طولانی باید طی شود ، همانطور که در دنیای شرکت ها ، روند تصمیم گیری نیز زمان بر است و نوارهای قرمز زیادی در آن دخیل است.

در بیشتر موارد ، برای فروش هر محصول یا خدمات به دولت ، لازم است در مناقصات عمومی شرکت کنید که در آن مسابقه بزرگی برگزار شود که بسیار پرخاشگر باشد ، از این گذشته ، معمولاً پروژه ها بزرگ هستند و با مبلغ قابل توجهی مقابله می کنند.

برای این نوع پروژه های دوربین مدار بسته نیاز به داشتن تیمی که مراحل بوروکراتیک را می داند و همچنین پشتیبانی فنی مهندسین می باشد که باید مشخصات را تجزیه و تحلیل کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات با نیاز مشتری مطابقت دارند.

پیشنهاد برای نصب دوربین مداربسته

بیایید تهیه یک پروژه دوربین مدار بسته اصلی برای یک مشتری کوچک را شروع کنیم ، بنابراین درک این مفهوم بسیار ساده تر خواهد بود زیرا جزئیات فنی ساده است.

سناریویی را تصور کنید که یک کارآفرین صاحب یک فروشگاه اجاره فیلم کوچک باشد و بخواهد دوربین را برای نظارت بر مکان نصب کند

شما باید با طراحی یک پروژه دوربین مدار بسته که نیازهای مشتری بالقوه را با بهترین هزینه ممکن ارائه دهد ، راه حلی ارائه دهید.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت اطلاع از لیست قیمت همکار لطفا ثبت نام فرمایید.

سایت داهوا تهران

دستگاه

پردازنده اصلی Embedded Processor
سیستم عامل Embedded LINUX

تصویر و صدا

ورودی دوربین آنالوگ ۴ Channel, BNC
دوربین اچ دی سی وی آی ۴MP, 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
دوربین ای اچ دی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین تی وی آی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین سی وی بی اس PAL/NTSC
ورودی دوربین تحت شبکه ۴+۲/۸+۴/۱۶+۸ Channel, each channel up to 5MP
ورودی/خروجی صدا ۱/۱, RCA
انتقال دوطرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط تصاویر

فشرده سازی H.264+/H.264
رزولوشن ۴M-N, 1080P, 1080N, 720P, 960H, D1, HD1, BCIF, CIF, QCI
ریت ضبط Main stream: 4M-N/1080P(1~15fps); 1080N/720P/960H/ D1/HD1/BCIF/CIF/QCIF (1~25/30fps) Sub steram: D1/CIF/QCIF(1~15fps)
بیت ریت ۱Kbps ~ 6144Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (Regular, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله زمانی ضبط ۱ ~ ۶۰ min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Postrecord: 10 ~ 300 sec

نمایش تصاویر

رابط ۱ HDMI ,1 VGA
رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰, ۱۲۸۰×۱۰۲۴, ۱۲۸۰×۷۲۰, ۱۰۲۴×۷۶۸
صفحه نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 4CH: 1/4 8CH: 1/4/8/9 16CH: 1/4/8/9/16 When IP extension mode enabled: 4CH: 1/4/6 8CH: 1/4/8/9/16 16CH: 1/4/8/9/16/25
او اس دی منو Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

رابط ۴/۸CH: 1 RJ-45 Port (100M) 16CH
عملکرد شبکه HTTP, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Support Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر ۱۲۸ users
تلفن هوشمند iPhone, iPad, Android
قابلیت همکاری ONVIF 2.42, CGI Conformant

تشخیص ویدیو و هشدار

راه اندازی رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
ورودی هشدار N/A

پخش و پشتیبانی

بازپخش ۴CH: 1/4
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
عملکرد پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبانی USB Device/Network

ذخیره سازی

اچ دی دی داخلی ۱ SATA Port, up to 8TB capacity
هارد N/A

رابط کمکی

یو اس بی ۴/۸CH:2 USB 2.0

برق

منبع تغذیه DC12V/2A
مصرف برق <10W (Without HDD)

بدنه

ابعاد Compact 1U, 260×۲۳۶×۴۸mm(10.2″×۹.۳″×۱.۹″)
وزن خالص ۰.۷۵kg ( 1.7lb) (without HDD)
وزن ناخالص ۱.۵kg (3.3lb)
نصب و راه اندازی Desktop installation
نوشتهٔ پیشین
دوربین 2 مگاپیکسل سیماران
نوشتهٔ بعدی
خرید دوربین مداربسته مکسرون

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید