مفاهیم فنی دوربین مداربسته هایک ویژن2

مفاهیم فنی دوربین مداربسته هایک

مفاهیم فنی دوربین مداربسته هایک ویژن
HDD Groupدروربین مداربسته هایک ویژن

HDD (هارد دیسک) حالت گروه یکی از حالت های ذخیره سازی HDD در DVR ها / NVR های Hikvision است. هارد دیسک های چندگانه را می توان در گروه ها مدیریت کرد. ویدئو از کانال های مشخص شده می تواند به یک گروه خاص HDD از طریق تنظیمات HDD ضبط شود.

HDD QUOTAدروربین مداربسته هایک ویژن

HDD (هارد دیسک) حالت Quota یکی از حالت های ذخیره سازی HDD در DVR ها / NVR های Hikvision است. هر دوربین را می توان با سهم اختصاصی HDD ها برای ذخیره فایل های ضبط شده پیکربندی کرد.

HEAT MAPدروربین مداربسته هایک ویژن

HEAT MAPدروربین مداربسته هایک ویژن

نقشه گرمای نظارت تصویری حرکت ,حرکت ترافیک مشتری را در طی یک دوره زمانی ثبت می کند و تراکم زمانی و آمار فضایی را در رنگ های مختلف نشان می دهد. به عنوان مثال، در شکل قرمز مناطق نشان می دهد مشتریان اغلب بازدید شده و تمایل به ماندن طولانی تر، و آبی نشان می دهد در غیر این صورت. نقشه گرما برای استفاده در مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، فروشگاه های خرده فروشی و غیره ایده آل است، برای کمک به کسب و کار برای شناسایی محبوب ترین کالاها و جایی که محصولات را به منظور افزایش فروش قرار دهد.

HIDDNSدروربین مداربسته هایک ویژن

HiDDNS یک نام دامنه پویا رایگان ارائه شده توسط Hikvision است، که یک نام دامنه مداوم برای دستگاه های IP غیر استاتیک ارائه می دهد. فن آوری DDNS به طور گسترده ای در دستگاه های مختلف Hikvision (به عنوان مثال DVR، NVR، IPC و غیره) بدون نیاز به ثبت نام برای نام دامنه شخص ثالث مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که سرویس را ثبت می کنید، می توانید از یک نام دامنه ثابت برای دسترسی به دستگاه های خود که یک آدرس IP پویا دارند استفاده کنید.

HLCدروربین مداربسته هایک ویژن

Compensation High Light

HLCدروربین مداربسته هایک ویژن

در شرایط با یک منبع نور قوی به سمت دوربین، مناطق بیش از حد آشکار یا نور بالا وجود دارد. عملکرد HLC (Compensation High Light) می تواند به طور خودکار نور بیشتری را برای تشخیص اشیا بیشتر تشخیص داده و محدود کند.

HD-TVIدروربین مداربسته هایک ویژن

HD-TVI (وضوح تصویری تعریف شده با وضوح بالا) یک استاندارد باز برای انتقال تصویر آنالوگ است و بر اساس رسانه های اصلی انتقال آنالوگ است. مزایای HD-TVI به شرح زیر است:

1) فاصله دورتر انتقال

2) وضوح تصویر بالاتر

3) عملکرد ضد تداخل قابل اطمینان به دلیل اینکه سیگنال فرکانس پایین را حمل می کند.

ICRدروربین مداربسته هایک ویژن

IR Cut filter Removable

دوربین های با عملکرد ICR (IR Cut filter Removable) دارای یک فیلتر IR مكانیكی هستند كه در طول روز، نور مادون قرمز را فیلتر می كند تا كات های رنگی ناشی از نور مادون قرمز را تصحیح كند. در شب دوربین به طور خودکار فیلتر را حذف می کند تا نور مادون قرمز را از طریق آن عبور دهد، افزایش دید شبانه.

INTRUSION DETECTIONدروربین مداربسته هایک ویژن

تشخیص نفوذ یک تابع تجزیه و تحلیل رفتار در مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. اگر فردی  در یک منطقه مجازی تعریف شده وارد شود، دوربین به طور خودکار این رویداد را تشخیص می دهد و اگر ازپیش تنظیم شده باشد، می تواند آلارم دهدیا ضبط کند. با استفاده از آخرین الگوریتم، آن را به طور خودکار نسبت جنبه مزاحم را تجزیه و تحلیل برای کاهش آلارم بی مورد استفاده می شود. تشخیص نفوذ بسیار مفید است برای حفاظت از منطقه تعریف شده توسط دوربین مدار بسته.

LOW BIT RATEدروربین مداربسته هایک ویژن

LOW BIT RATEدروربین مداربسته هایک ویژن

LINE CROSSING DETECTIONدروربین مداربسته هایک ویژن

تشخیص خط Crossing یکی از ویژگی های تشخیص رفتار در مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. اگر یک فرد از یک خط مجازی تعریف شده عبور می کند، دوربین به طور خودکار رویداد را تشخیص می دهد و می تواند آلارم ها یا ضبط را برای پیشبرد پیکربندی انجام دهد.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت هایک ویژن مارکت مراجعه فرماید.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مفاهیم فنی دوربین مداربسته هایک ویژن
نوشتهٔ بعدی
لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید