در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع نمایندگی داهوا کرمان می پردازیم.

نمایندگی داهوا کرمان

نمایندگی داهوا کرمان

نمایندگی داهوا کرمان مانند سایر شهرها، در زمینه فروش، نصب و ارائه خدمات پس از فروش دوربین های مدار بسته داهوا فعال است. دوربین های امنیتی داهوا، در انواع مختلفی موجود هستند که در کنار آن ها، می توانید سایر محصولات سخت افزاری و نرم افزاری این شرکت مانند نمایشگرها و سیستم های مدیریت هوشمند را نیز خریداری کنید. در این مقاله سوالات مهمی در مورد دوربین های امنیتی برند داهوا مطرح کرده و به آن ها پاسخ می دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

اگر مایل به دریافت نمایندگی داهوا در کرمان هستید. پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید. شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس  حمیدرضا صدیقی  سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

  • دوربین های مداربسته داهوا در چه کشوری تولید می شوند؟
  • دوربین های داهوا چه انواعی دارند؟
  • امکانات برجسته دوربین های داهوا چیست؟
  • آیا می توان در کنار دوربین های داهوا، از مارک های دیگری هم استفاده کرد؟
  • چگونه یک دوربین داهوا خریداری کنیم؟
  • قیمت دوربین داهوا چقدر است؟

دوربین های مداربسته داهوا در چه کشوری تولید می شوند؟

دوربین های داهوا محصول شرکت داهوا هستند که از سال 2001 در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است. مقر اصلی این شرکت در شهر هانگ زو چین بوده است. البته در حال حاضر به جز کشور چین، چند دفتر فروش دیگر نیز در کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی نیز وجود دارند، اما تولید تمام محصولات این شرکت، در کشور چین انجام می شود.

دوربین ها داهوا، از زمان خرید برای مدت 3 سال نیز در کشور چین، گارانتی می شوند.  این شرکت در کمتر از یک دهه رشد زیادی داشته و توانسته است که محصولات امنیتی خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. امروزه در اکثر شهرهای ایران حداقل یک نمایندگی برای فروش و پشتیبانی دوربین های امنیتی داهوا وجود دارد.

دوربین های مداربسته داهوا در چه کشوری تولید می شوند؟

دوربین های مداربسته داهوا در چه کشوری تولید می شوند؟

دوربین های داهوا چه انواعی دارند؟

این دوربین ها طیف بسیاری وسیعی از دوربین های تحت شبکه، دوربین های دید در شب، دوربین های وای فای، دوربین های ضدآب و دوربین های مدار بسته گردان را در بر می گیرند. علاوه بر این، بر اساس میزان رزولوشن تصویر، نوع لنز، میزان زوم، روشنایی، صدا، آلارم و حافظه داخلی، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای اطلاع از انواع مدل ها، می توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات مد نظر خود، دوربین های پیشنهادی را مشاهده کنید.

دوربین های داهوا چه انواعی دارند؟

دوربین های داهوا چه انواعی دارند؟

امکانات برجسته دوربین های داهوا چیست؟

برخی از دوربین های داهوا با رزولوشن تصویر 4k، تصویر بسیار شفاف و واضحی را ذخیره می کنند. علاوه بر این، فناوری های آنالیز تجاری نیز برای شمارش تعداد افراد حاضر در محیط و تشخیص حرارت نیز در برخی از دوربین های این شرکت وجود دارند که برای هوشمند کردن فضای کسب و کار استفاده می شوند. دوربین های حرارتی می توانند برای بررسی میزان تراکم جمعیت در فروشگاه ها و سایر محیطهای کاری استفاده شوند.

دوربین های دیگری نیز در شرکت داهوا ساخته شده اند که با استفاده از فناوری IVS می توانند محیط شما را با دقت بالا آنالیز کنند. این آنالیزها برای پیدا کردن اشیا گمشده و یا تشخیص چهره افراد استفاده می شوند. این دوربین ها می توانند اطلاعات خود را به صورت زمان واقعی برای سرور ارسال کرده و حتی نفوذ غیرقانونی به داخل محیط را نیز به شکل یک هشدار، اعلام کنند.

نوع دیگری از دوربین های این شرکت، با استفاده از تکنولوژی استارلایت، می توانند تصاویر را در محیطهای بسیار کم نور نیز با کیفیت قابل قبولی ذخیره کنند. این دوربین ها می توانند با استفاده از قابلیت های خاصی که دارند، نور فضا را تنظیم کرده و تصاویر را به شکل مناسبی ذخیره کنند. این دوربین ها در فضای باز نیز می توانند استفاده شوند.

فناوری +H.265 نیز یک فناوری بسیار پیشرفته در دوربین های داهوا است که این امکان را فراهم می کند که بتوانید در مصرف اینترنت و حافظه ذخیره سازی خود، تا حد زیادی صرفه جویی کنید. دقت کنید که این فناوری کیفیت تصاویر شما را پایین نمی آورد؛ بلکه تنها حجم ذخیره سازی را کاهش می دهد تا فضای کمتری برای ذخیره داده ها مصرف کنید.

آیا می توان در کنار دوربین های داهوا، از مارک های دیگری هم استفاده کرد؟

گاهی اوقات ممکن است که مجبور شوید تعداد دوربین ها مداربسته خود را افزایش دهید و بخواهید که از دو و یا چند برند متفاوت استفاده کنید. در این زمان چه باید کرد؟ معمولا در هنگامی که بخواهید از چند برند متفاوت به صورت همزمان استفاده کنید، ریسک هایی مانند به وجود آمدن ناسازگاری و عدم هماهنگی بین سیستم های شما وجود دارد.

از سوی دیگر، برخی از برندهای معتبر، به قدری در رقابت با یکدیگر پیش رفته اند که عموما محصولات آن ها شباهت های کاربردی بسیاری زیادی با یکدیگر دارند.

به همین دلیل احتمال به وجود آمدن ناسازگاری بین آن ها، از همه کمتر است. با یک پرس و جوی ساده می توانید یک دوربین مشابه دوربین داهوای خود پیدا کنید که بتواند بیشترین هماهنگی را در سیستم شما ایجاد کند. در غیر اینصورت، توصیه می شود که از چند دوربین متفاوت در کنار یکدیگر استفاده نکنید.

چگونه یک دوربین داهوا خریداری کنیم؟

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید در وبسایت اختصاصی داهوا به دنبال مدل های خاص ایالات متحده باشید، در غیر اینصورت، بهتر است که به نمایندگی شرکت داهوا در شهر خود و یا یک وبسایت معتبر فروش دوربین های داهوا مراجعه کرده و خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

دقت کنید که برخی از دوربین های داهوا با سیستم عامل زبان چینی عرضه می شوند که عموما توسط خود داهوا پشتیبانی نمی شوند. بنابراین در زمان خرید یک مدل با سیستم عامل انگلیسی خریداری کنید و از خدمات پشتیبانی آن نیز اطمینان حاصل کنید.

چگونه یک دوربین داهوا خریداری کنیم؟

چگونه یک دوربین داهوا خریداری کنیم؟

قیمت دوربین داهوا چقدر است؟

شرکت داهوا با توجه به نوع مدل دوربین و امکانات آن، قیمت گذاری های بسیاری متنوعی دارد. شما می توانید دوربین های ارزان قیمت تا قیمت های متوسط و بالا را از این برند خریداری کنید. اما به طور کلی دوربین های داهوا، در مقایسه با سایر برندهای مشابه، قیمت بالایی ندارند. در نهایت امکاناتی که از دوربین خود انتظار دارید، قیمت آن را تعیین می کند. به طور مثال اگر بخواهید که دوربین علاوه بر ضبط تصاویر، صدای محیط را نیز ذخیره کند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته تحت شبکه (IP Camera)
نوشتهٔ بعدی
نمایندگی داهوا در شیراز

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید