نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

در این مقاله به موضوع نمایندگی دوربین مداربسته در تهران می پردازیم. در شهر تهران بحث سیستم های امنیتی که مطرح می شود اولین مسئله که به فکرمان می رسد سیستم نظارت تصویری یا به عبارت ساده تر استفاده از دوربین های مداربسته می باشد.

دوربین های مداربسته یکی از پرکاربرد ترین لوازم الکترونیکی در شهر تهران می باشد که شرکت علم و صنعت با تجربه چندین ساله در این زمینه نماینده برند هایک ویژن و داهوا در این زمینه و در استان تهران را برعهده دارد.

نمایندگی دوربین مداربسته برای چیست؟

اخذ نمایندگی در یک استان باعث آسان شدن و بالا رفتن سرعت ارتباط کاربران با شرکت مورد نظر می باشد.
خود شرکت علم و صنعت در استان تهران و استان های دیگر نمایندگی فعال می پذیرد کاربران می توانند پس از ورود به سایت با رفتن به بخش نمایندگی از شرایط و اخذ نمایندگی اطلاع پیدا کنند.
همانطور که گفته شد شرکت علم و صنعت نمایندگی برند هایک ویژن و داهوا را در تهران برعهده دارد.
کاربران اغلب در مورد این دو برند سوالاتی مانند استفاده در پروژه، نصب دوربین مداربسته، خرید دوربین مداربسته و… برای محیط خود دارند. شما می توانید در این موارد از کارشناسان شرکت علم و صنعت مشاوره بگیرید و یا در صورت اطلاع رسانی از آخرین لیست قیمت ها و قیمت همکاری در فرم عضویت همکار شرکت علم و صنعت ثبت نام کنید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته در تهران چگونه انجام می شود؟

کاربران باید توجه کنند برای برطرف شدن نیاز امنیت محیط خود نیاز به دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده دارند ولی انتخاب دوربین مداربسته مناسب نیازمند کسب اطلاعاتی (مانند نوع محیط ، کیفیت تصویر، دید در شب مناسب و …) و هم چنین انتخاب دستگاه ضبط کننده مناسب نیازمند اطلاعاتی در مورد نوع و تعداد دوربین مداربسته و … می باشد.برای خرید دوربین مداربسته مناسب باید ابتدا به این نکات توجه کرد سپس به سراغ نکات نصب دوربین مداربسته می رویم.

نصب دوربین مداربسته در تهران

برای نصب دوربین مداربسته باید نیاز های خود را دسته بندی کنید. برای نظارت به تک تک اجزای محیط نمی توانید یک دوربین مداربسته نصب کنید در این زمان بخش های مهم را اولویت بندی کنید. برای نمونه دسته بندی زیر را مشاهده فرمایید.

مکان مناسب برای نصب

مکان مناسب برای نصب

در ها
پنجره رو به خیابان
محیط های بزرگ مانند اتاق نشیمن و آشپز خانه و…
پازکینگ
راه پله ها
ایوانها
سپس دراین مرحله لوازم امنیتی مناسب محیط خود را تهیه نمایید مانند انتخاب دوربین مداربسته (بی سیم و با سیم)، تعداد دوربین مداربسته که معمولا برای محیط های کوچک یک تا سه عدد می باشد، یک دستگاه ضبط کننده متناسب دوربین مداربسته، سیم کشی و انتخاب کابل مناسب ( BNC و کابل برق و…) توجه کنید.

دقت داشته باشید که در هنگام انتخاب دوربین مداربسته به نکات زیر توجه فرمایید:

دوربین مداربسته بی سیم یا با سیم

دوربین های مداربسته بی سیم به دلیل اینکه نیاز به اسمبل کردن و نصب برروی دیوار و کابل کشی ندارند برای محیط های کوچک پیشنهاد میشوند اما اگر محیط تحت پوشش بزرگ باشد استفاده از دوربین های مداربسته باسیم پیشنهاد می شود.

فضای بیرونی یا داخلی

باید توجه داشته باشید که برای محیط بیرونی به علت باران و رطوبت و … باید به IP دوربین مداربسته توجه کنید. اغلب کارشناسان دوربین مداربسته برای محیط بیرونی نوع بالت و برای محیط داخلی نوع دام را پیشنهاد می کنند.

 

فضای بیرونی یا داخلی

فضای بیرونی یا داخلی

 

تکنولوژی های هوشمند

کاربران با توجه به نیاز خود می توانند دوربین مداربسته ای که تکنولوژی مورد نیاز خود را دارند استفاده کنند.

مشاهده تصویر از راه دور

با توجه به استفاده مکرر کاربران در تهران به این ویژگی بسیار توجه شده است به عبارت دیگر اکثر کاربران می خواهند تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته خود را حتی از فواصل دور به کمک تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … مشاهده کنند.

شرایط بالا می توانند کمک خوبی برای کاربران دوربین مداربسته در تهران باشد در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت علم و صنعت که تمایندگی دوربین مداربسته در تهران و در برند های داهوا و هایک ویژن می باشد تماس حاصل فرمایید.

معرفی محصول برای کاربران دوربین مداربسته در تهران

شرکت علم و صنعت به عنوان نماینده دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن نمونه تصویر و معرفی محصول هرکدام را در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دوربین مداربسته دام داهوا DH-HAC-HDW1200EM

این محصول دارای سنسور تصویر سی موس، کیفیت تصویر دو مگاپیکسل، با سرعت 25 فریم کیفیت تصویر 1080 پی را ارائه می دهد، این محصول می تواند تصاویر را در حداقل نور 0.02 لوکس ضبط کند، دارای دید در شب 50 متر، سیستم کاهش نویز دو بعدی، دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری، مقاوم در برابر رطوبت و گردوغبار و بدنه فلزی می باشد.

 

دوربین مداربسته دام هایک ویژن (DS-2CD2327G1-L(U

این محصول هم از نظر سنسور و کیفیت تصویر مانند داهوا می باشد
یعنی سنسور سی موس و تصویر 2 مگاپیکسلی ارائه می دهد.
دارای لنز ثابت 4 و 6 میلی متری،
دارای سیستم کاهش نویز دیجیتالی سه بعدی،
سرعت شاتر الکترونیکی بالا،
دارای سیستم ضد نور واقعی،
دارای کدک فشرده سازی H.265 برای کاهش حجم فضای ذخیره سازی و پهنای باند،
این محصول دارای قابلیت تشخیص چهره اسمارت می باشد،
این محصول برای افزایش کیفیت تصاویر خود از فناوری های بی ال سی، اچ ال سی استفاده می کند،
دارای دید در شب سی متر و IP67 یعنی مقاوم در برابر رطوبت و گردوغبار می باشد.

 

توضیحات ارائه شده باید توسط نمایندگی های دوربین مداربسته در تهران به کاربران اطلاع داده شود که در انتخاب خود با دقت بیشتری عمل کنند.

در صورت خرید محصول با کارشناسان شرکت علم و صنعت تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
فروشگاه دوربین مداربسته تهران جمهوری
نوشتهٔ بعدی
کارخانه تولید دوربین مداربسته در ایران

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید