آیفون تصویری تکنوتل

آیفون تصویری تکنوتل

با سلام خدمت خوانندگان عزیز در این مقاله با بررسی و نقشه آیفون تصویری تکنوتل با شما هستیم.

آیفون تصویری تکنوتل

آیفون تصویری تکنوتل

آیفون های تصویری نوعی درب بازکن هستند که در مجتمع های مسکونی یا تجاری جهت زنگ در، مکالمه و بازکننده در نصب می شوند. از مشخصه ی بارز این دستگاه این است که می توانیم شخصی که پشت درب می باشد را ببینیم که اگر تصمیم داشتیم درب را برای او بازکنیم.  درب بازکن های تصویری از نظر صفحه نمایش دو نوع سیاه و سفید و رنگی می باشند که در در اندازه ای 4.3 اینچ، 4 اینچ، 7 اینچ، و 10 اینچ در بازار وجود دارد.

این نوع آیفون ها مکمل آیفون ها ی قدیمی هستند که به شکل صوتی فقط وجود داشت. آیفون های تصویری علاوه بر اینکه می توانند صدا را انتقال دهند تصویر فرد پشت درب را هم به مانیتور داخل ساختمان منتقل می کنند که این خود باعث بالا رفتن امنیت می شود در زیر به سوالاتی در این مورد پاسخ می دهیم:

  • چرا آیفون تصویری انتخاب می کنیم؟
  • معرفی برند تکنوتل
  • آیفون تصویری( درب باز کن)
  • نقشه سیم کشی در آیفون تصویری
  • طریقه وصل کردن ترانس
  • وصل کردن درب باز کن در آیفون تصویری
  • بررسی خلاصه آیفون تصویری

چرا آیفون تصویری انتخاب می کنیم؟

همیشه باید از تولیدهایی که با کیفیت می باشد و در داخل کشور تولید می شود حمایت کرد تا بتوانیم با محصولات وارداتی رقابت کنیم. آیفون تصویری و یا اف اف چند سالی است که این محصول وارد بازار ایران شده است.

نام اف اف برای همه ی ما آشنا می باشد. و در زمان قدیم نام هر درب بازکن از هر برندی را اف اف می نامیدند اما حالا این برند را می توانیم به شکل درب بازکن های تصویری با کیفیت و تنوع در مدل داشته باشیم.

قیمت این مدل آیفون های تصویری خیلی مناسب و به صرفه می باشد و می تواند یک پیشنهاد خوب برای کسانی که به قیمت حساس می باشند باشد. در کل 4 مدل مانیتور از تولیدات اف اف می باشد که دارای تنوع در انتخاب صفحه نمایش، حافظه دار و بدون حافظه، دو پنله می باشد. این مدل آیفون ها گارانتی 24 ماهه دارند که مدل آیفون تصویر تکنوتل می تواند جایگزین بسیار خوبی برای اف اف باشد.

چرا آیفون تصویری انتخاب می کنیم؟

چرا آیفون تصویری انتخاب می کنیم؟

معرفی برند تکنوتل:

تکنوتل بعد از اینکه تحولات خیلی عظیمی در صنعت الکترونیک رخ داد و با پیدایش LED  به عنوان یک منبعی برای روشنایی و نیاز بازار کاری کرد که به عنوان اولین گروه صنعتی در ایران و با استفاده از کادر مهندسی با تجربه و جوان به عنوان اولین واحد تولیدی لامپ و چراغ های کم مصرف طبق  جدیدترین استانداردهای جهان در ایران راه اندازی شد. تکنوتل خدمات پس از فروشش را در 31 استان کشور برقرار کرد و سیستم مدیریت کیفیت استاندارد  ISI 9001:2008 را به مشتریان خود داد. آیفون تصویری تکنوتل هم یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد.

معرفی برند تکنوتل:

معرفی برند تکنوتل:

آیفون تصویری ( درب بازکن):

آیفون تصویری از محصولات و تولیدات داخلی کشور می باشد. این مانیتور به عنوان یکی از پرفروش ترین آیفون های تصویری که در بازار وجود دارد شناخته شده است.

در طراحی این آیفون تصویری می توان به سادگی و کارایی بسیار بالای آن اشاره کرد.  اگر مدل TP780TM از آیفون تصویری را بررسی کنیم در بالای این آیفون تصویری یک صفحه نمایش به اندازه ی 7 اینچ قرار دارد که در زیر صفحه نمایش یک سری دکمه های مستطیل ریز و خیلی زیبا به چشم می خورد و دهنی هم در کنار صفحه نمایش تعبیه شده است، تمام این ها صدای زنگ و صدای رفت و برگشت آیفون را به عهده دارد. در واقع می توان گفت این مانیتور از زیبا ترین و کارامد ترین آیفون های تصویری می باشد که در بازار موجود است.

نقشه تصویری در آیفون تصویری:

شاید خیلی از برق کاران برایشان سوال باشد که نقشه سیم کشی این آیفون چطور است و چگونه می توان این آیفون را نصب کرد.

در صفحه نمایش های آیفون های تصویری به 4 نوع سیم کشی با 4 رشته سیم احتیاج داریم که رنگ آنها به ترتیب قرمز، آبی، زرد، و سفید می باشد.

سیم رنگ قرمز: از این سیم برای صدا در رنگبندی سیم کشی آیفون تصویری  به کار می رود.

سیم رنگ آبی: کاربرد این سیم به عنوان منفی در سیم کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم رنگ زرد: کاربرد این سیم به عنوان مثبت در دستگاه آیفون مورد استفاده می باشد.

سیم رنگ سفید: از این سیم به عنوان تصویر در آیفون تصویری به کار می رود.

همانطور که در تصویر مشاهده می شود 4 رشته سیم از پنل به مانیتور متصل شده است که ترتیب آن ها مانند رنگبندی می باشد که در تصویر می بینید.

نقشه تصویری در آیفون تصویری:

نقشه تصویری در آیفون تصویری:

طریقه وصل کردن ترانس:

برای اینکه بتوان درب را باز کرد و همچنین فراهم کردن برق برای پنل آیفون تصویری  باید به وسیله یک ترانس 12 آمپر و یا 24 آمپر وجود داشته باشد و نحوه ی متصل کردن سیم ها به آیفون همانند تصویر که می بینید از خروجی AC ترانس برای قفل برقی و از خروجی DC که همان مثبت و منفی می باشد برای برق پنل استفاده می شود.

وصل کردن درب باز کن در آیفون تصویری:

از قسمت خروجی ترانس دو عدد سیم به قسمت پشت پنل آیفون برده می شود و یکی از آن سیم ها را به سیم درب بازکن پشت پنل وصل می کنیم و سیم دیگری را به یکی از دو رشته سیمی که از پشت قفل آمده است وصل می نماییم. لازم است بدانید سیمی که باید از ترانس به قفل برسد هم می تواند به صورت مستقیم به قفل وارد شود همانند تصویر بالا و یا طبق توضیح به شکل غیر مستقیم در پشت پنل وصل کرد.

وصل کردن درب باز کن در آیفون تصویری:

وصل کردن درب باز کن در آیفون تصویری:

بررسی خلاصه آیفون تصویری:

  • طرحی زیبا، مدرن و شیک دارد.
  • کیفیت صدا و تصویر آن بالا است.
  • به دوربین یا پنل اضافه متصل می شود.
  • می توان میزان صدای ملودی زنگ را تغییر داد.
بررسی خلاصه آیفون تصویری:

بررسی خلاصه آیفون تصویری:

از اینکه مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید از شما متشکریم، امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده یاشیم.

نوشتهٔ پیشین
وب سایت رسمی داهوا
نوشتهٔ بعدی
برچسب دوربین مدار بسته

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید