تغییر رتبه رنکیگ جهانی داهوا

Hangzhou، چین دسامبر ۰۲، ۲۰۱۶ خبر بزرگ برای داهوا، که به تازگی توسط مجله A & S  به عنوان رتبه ۴ در سال ۲۰۱۶در لیست بالا امنیت ۵۰ –۱ موقعیت بالاتر از سال گذشته قرار گرفت.

رتبه بندی بر کالا درآمد فروش از شرکت امنیت جهانی در سال ۲۰۱۵٫ با درآمد فروش از آمریکا ۱،۵۰۵٫۵ میلیون $ و رشد سالانه ۳۷٫۵٪ از ۲۰۱۴ بود داهوا یک موقعیت بالاتر از سال گذشته نقل مکان کرد و فقط ۳۰ میلیون $ به دور از موقعیت بالاتر بعدی بود.

تغییر رتبه رنکیگ جهانی داهوا

از آنجا که IPO خود را در شنژن بورس اوراق بهادار در سال ۲۰۰۸ ،داهوا نرخ رشد مرکب سالانه ۴۷٫۶۷٪ دست یافته است.با توجه به آخرین گزارش IHS، سهم داهوا در ویدیوی جهانی بازار نظارت به ۷٫۵ درصد رشد داشته است و موقعیت ۲ برای سه سال داشت.داهوا به تدریج اما به طور پیوسته برای افزایش حضور جهانی و نفوذ خود برای توسعه صنعت قدم برداشته است.

در سال ۲۰۱۵، صنعت امنیت دستخوش تغییراتی در ابعاد مختلف شده است.داهوا خود را از یک سازمان محصول گرا به یک سازمان راه حل مشتری گرا با تمرکز بر ۹ لوازم و راه حل برای ۱۱۴ زیر صنعتی تبدیل شده است.ما طراحی میکنیم سیستم مدیریت شرکت و فرآیندهای عملیات را به حمایت از تحول سازمان،برنامه ریزی و کنترل ارزش اصلی ما است،داهوا به روز رسانی میکند ۳ مدیریت جریان مهم مقدار مربوط به فرصت به منظور، خرید و فروش به تحویل و خدمات تحقق تحویل، با تعهد قوی برای صنعت امنیت داهوا ادامه را فن آوری های پیشرفته و طراحی نوآورانه به نظارت تصویری و محصولات امنیتی.
خدمت کردن به مشتریان در ۱۸۰ کشور در سطح جهانی برای کمک به حل مشکلات کسب و کار مربوط به امنیت برای کاربران نهایی ما است. کیفیت محصول در سطح جهانی و تجربه استفاده از اولویت های مهم در راه از نوآوری مادر آینده هستند.

تغییر رتبه رنکیگ جهانی داهوا

منبع:سایت http://www1.dahuasecurity.com/

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین HUBANTI IP
نوشتهٔ بعدی
تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو در سیستم های سیار

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید