دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک:

در این مقاله ما می خوایم دزدگیر اماکن کلاسیک را برای شما شرح دهیم.

دزدگیر های اماکن کـلاسیـک جزو جدید ترین سیستم های امنیتی کشور به شمار می رود.این دزدگیر ها در مکان های مختلف امنیت را برقرار می کنند و ما به شما کمک می کنیم که تا دزدگیر های خود را نصب و راه اندازی کنید. محصولات دزدگیر اماکن دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی می باشد که در این مقاله ما به آن خواهیم پرداخت. همچنین به انواع دزدگیر اماکن کلاسیک می پردازیم که موقع خرید کمک کوچکی کرده باشیم.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگبر ها را در کلیه اماکن تجاری مانند فروشگاه و بانک و مکان های اداری و همچنین اماکن مسکونی مانند خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش سرقت ها و دزدی ها استفاده و نصب از دزدگیر اماکن کلاسیک بسیار واجب شده است. ما توصیه می کنیم این محصولات را برای اماکن مسکونی یا تجاری خود نصب کنید تا از سرقت و دزدی سارقان چلوگیری کنید. بنابراین دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام در شرکت های متفاوتی تولید و گشترس پیدا می کنند. همچنین هر شرکت از پک ها و راهکار های فروش مختلفی استفاده می کند که هر کدام ویژگی هایی دارد.

دسته بندی کلی انواع دزدگیر اماکن

  1. دزدگیر اماکن بر اساس هشدار و آژیر خطر
  2. دزدگیر اماکن بر اساس هشدار با استفاده خطوط تلفن ثابت
  3. دزدگیر اماکن تحت شبکه
  4. دزدگیر اماکن بی سیم
  5. دزدگیر اماکن سیم کارتی
دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

عوامل موثر بر قیمت دزدگیر کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از مهم‌ترین انواع محصولات حفاظتی در ساختمان‌هاست؛ دزدگیر اماکن کلاسیک می‌تواند با کارکرد ساده اما کاربردی خود امنیت ساختمان شما را تا اندازه‌ی زیادی بالا ببرد. که با خرید این محصولات خود را به گونه ای بیمه کرده اید.

به گزارش ایسنا، دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از مهم‌ترین انواع محصولات حفاظتی در ساختمان‌هاست؛ این محصول می‌تواند با کارکرد ساده اما کاربردی خود امنیت ساختمان شما را تا اندازه‌ی زیادی بالا ببرد.

معرفی دزدگیر کلاسیک

در این نوع از دزدگیرها سنسورهای خاصی به کار گرفته شده که با تشخیص حرکت، ضربه یا هر نوع محرک فعال کننده‌ی دیگری به کار می‌افتند و فعالیت خاصی که برای آن‌ها تعریف شده، را اجرایی می کنند؛ بطور مثال آژیر خطر را به صدا در می‌آورند، به شماره مشخصی تماس می‌گیرند و یا به آن پیامک می‌فرستند. هنگامی که آژیر به صدا در می آید سیستم دزدگیر می تواند هم به پلیس و هم شماره مشخصی که اعلام شده زنگ بزند این بستگی به دزدگیر شما دارد.

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

این نوع از حسگرها را می‌توانند در هر جای ساختمان خود مانند ورودی‌ها، راهروها، بالکن و غیره نصب نمایید تا تمامی مناطق در معرض خطر را پوشش داده باشند.

دزدگیر اماکن کلاسیک محصولات گوناگونی مانند چشمی دزدگیر، تلفن کننده، باتری و کنترل پنل دستگاه مرکزی دزدگیر را ارائه می‌کند و شما می‌توانید پس از مشاوره با کارشناسان فروش ما و با توجه به نوع ساختمان خود بهترین دزدگیر منزل کلاسیک را به تعداد دلخواه انتخاب کرده و سپس سفارش بدهید.

انواع مرکز دزدگیر کلاسیک

شرکت کلاسیک تاکنون چندین مورد مرکز دزدگیر معرفی نموده که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های خاصی را به همراه داشته‌اند.

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

در حال حاضر این شرکت دو مرکز دزدگیر را در سبد محصولات خود جای داده و تنها تفاوت این دو مرکز دزدگیر در نوع ریموت دستگاه ها می باشد؛ به گونه ای که ریموت مرکز دزدگیر کلاسیک Z۴ ULTRA ساخت داخل کشور است و برد ریموت های آن  تا حداکثر ۵۰ متر می‌رسد و دستگاه Z۴ PRO Gigacode دارای نوعی ریموت آنتن دار است که برد ریموت بیشتری دارد و  مسافتی تا حدود ۱۰۰ متر را پشتیبانی می کند.

مرکز دزدگیر

مرکز دزدگیر کلاسیک دارای ۴ زون با سیم است که هر یک کاربرد خاصی دارد. همچنین این دستگاه بجز زون با سیم نیز می‌تواند از ۱۵ سنسور بیسیم پشتیبانی نماید.

سیستم رمزنگاری دستگاه ۶۴ بیتی متغیر است که باعث می شود تنها مرکز دزدگیر با ریموت فابریک خودش عمل نماید.

البته می توان به مرکز دزدگیر کلاسیک تا تعداد ۱۵ عدد چشمی را نیز اضافه نمود. که این ویژگی منحصر به فردی به شمار می رود.

با وجود چند عدد رله می توان وسایل خانه یا شرکت را خاموش و روشن کرد که به وسیله نرم افزار موبایل کنترل می شود. همچنین می توانید کرکره پارکینگ یا لوازم برقی خانه و لامپ و کولر را خاموش و روشن کنید. این یکی از قابلیت های محصولات کلاسیک می باشد.

انتقال پیام با استفاده از تلفن کننده‌ی کلاسیک

شما می‌توانید با استفاده ازتلفن کننده‌ی کلاسیک به سادگی و سهولت از اتفاقاتی که در منزل، محل کار و یا هر جای دیگری که اتفاقی رخ می‌دهد مطلع بشوید.

همان‌طور که از نام آن  قابل حدس است این تلفن کننده می‌تواند با استفاده از خط ثابت و یا انواع سیم کارت، با شماره تلفنی که از قبل بر روی آن تعریف شده، ارتباط برقرار کند. البته نسخه بی سیم نیز وجود دارد که در آینده به آن می پردازیم.

این ارتباط می‌تواند به صورت تماس تلفنی و یا ارسال متن خاص از پیش تعیین شده‌ای به صورت پیامک باشد.

بعلاوه متن این پیامک می‌تواند با توجه به نوع تحریک قابل تنظیم و یا تغییر باشد.

شما می توانید سه خروجی را با استفاده از پیامک کنترل کنید و یا اینکه وسایل را با استفاده پیامک خاموش و یا روشن کنید.

ویژگی قابل توجه دیگر اینکه تا ۵۰ حافظه تلفن را می‌توانید در آن ذخیره کنید به علاوه اینکه این امکان را خواهید داشت که تا ۲۰ ثانیه پیام را نیز بر روی آن ضبط کنید.

تلفن کننده‌ی کلاسیک  G۱-ULTRA-V۴ H۲

تلفن کننده‌ی کلاسیک نام برده تنها محصول سیم کارتی شرکت کلاسیک است. قابلیت‌های این تلفن کننده به قدری مناسب است که سیستم دزدگیر اماکن منزل را از یک سیستم ساده به یک محصول هوشمند  مبدل می‌سازد.

این تلفن کننده قادر است بجز اتصال به سیم کارت به خط تلفن ثابت نیز متصل شود.

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

حال آن‌که پشتیبانی از سیم کارت این امکان را برای دستگاه فراهم می آورد تا مصرف کننده این سیستم بتواند از راه دور نیز سیستم را فعال یا غیرفعال نماید.

از جمله امکانات دیگر تلفن کننده سیم کارتی می‌توان به این اشاره کرد که چهار رله اضافی دارد تا بتوان از راه دور به کمک پیامک یا با اپلیکیشن موبایلی دزدگیر، آن‌ها را فعال نمود.

قیمت دزدگیر اماکن کلاسیک

همانطور که دیدیم دزدگیر کلاسیک و متعلقات آن جزو بهترین انتخاب ها به شمار می رود و شما می‌توانید به سادگی آن را برای امنیت ساختمان خود استفاده کنید. قیمت دزدگیر کلاسیک در رده متوسط ها قرار می‌گیرد و احتمالا برای خرید آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. همین طور نصب نسبتا ساده ای دارد پس نگران خرید خود نباشید.

کیفیت دزدگیرهای کلاسیک در مقایسه با قیمتی که ارائه می‌دهد بسیار معقول به نظر می رسد و در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید، استفاده از این برند پیشنهاد می‌شود.

گارانتی دزدگیر کلاسیک

با خرید دزدگیر کلاسیک خواهید توانست از گارانتی معتبر یک ساله‌ی آن بهره‌مند شوید. این ضمانت برای عموم محصولات شرکت کلاسیک در همین حدود است که در خرید این قبیل محصولات نبایست انتظار بالایی از مدت زمان گارانتی داشته باشیم.

البته لازم است به خاطر داشته باشید که گارانتی کوتاه مدت الزاماً به معنای پایین بودنِ کیفیت نیست و این امر باید با کارکرد محصول قیاس شود. پس زود قضاوت نکنید.

خرید دزدگیر کلاسیک از سایت علم و صنعت

در وب سایت شرکت علم و صنعت به آدرس https://www.elmsanat.ir می‌توانید دزدگیر کلاسیک مناسب خود را تهیه کنید.علم و صنعت محصولات دزدگیر اماکن کلاسیک را با قیمت پایین و زمان ارسال مناسب تقدیم شما می‌نماید.‌

این بخش از مقاله از سایت isna برداشته شده است.

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک کنید.

سایت شرکت هایک ویژن

معرفی محصول دزدگیر  : Z4 ULTRA 64 PRO

یکی از پر فروش ترین دزدگیر های اماکن در کشور دزدگیرZ4 ULTRA 64 PRO  می باشد.

شرکت علم و صنعت دزدگیر ها و محصولاتی متعددی را تولید و گسترش می دهد. دزدگیر اماکن کلاسیک دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد.

دزدگیر اماکن دارای 4 زون می باشد.این محصول به گوشی شما با استفاده از برنامه یا ارسال پیامک متصل می شود که میتوانید به وسیله آن می توان دزدگیر را فعال یا غیر فعال کرد. همچنین دارای 4 رله جداگانه می باشد که به وسیله آن می توان فرمان های جداگانه ای به وسایل خانگی یا غیره داد. به طور مثال کرکره برقی پارکینگ را کنترل کرد یا لامپ ها را خاموش و روشن کرد.

دزدگیر

تجهیزات 64-bit variable encryption system (GIGACODE) Ability to set 15 eyes or wireless magnet with addressability
نوع پنل (Dual central panel(Fixed line sim card ios  android
تماس

Gay Gaha alarm has Android and iOS application code. All functional commands can be activated through the classic alarm program.
Download z4 farsi application through APP STORE
Download the Android version of the Gigacode alarm application through Google Play

تداخل نکردن با مودم Alarm interfering with any modem
پشتیبانی از برنامه Full support for Persian messages and commands in the new version as well as text changes by the user

کنترل دستگاه

کنترل وسایل برقی :۴ electric appliances control
By sms and call and mobile apps
پدال Pedal feature: With initial pedal pressure:The device starts only dialing and sending sms
With second pedal pressure: The device starts to alert24-hour port for installing emergency chassis and emergency pedals
رله Control of 4 electric appliances by 4 special relays
حذف ریموت کنترل Remove remote control by admin with sms method
ادیت کردن شماره تلفن ها Edit delete and add phone numbers via mobile apps and sms
مصرف برق Supports rechargeable dry battery 12 volts 4.5 amps and 7 amps(Phone and remote, sms, and mobile apps)

فناوری

صدای اطراف Eavesdropping around the voice
توانایی پوشش هر نوع خط تلفن Ability to launch with any kind of telephone line
(Urban and rural)
حفاظت :The long range of the classic z4 ultra alarm has two remote control antennas with body and metal cover.
This system allows the user to activate emergency assistance in special situations. In this link, you can get acquainted with the Ultra 64+ series alarm
زمان سنج Output relay timer with scheduling ability to enable and disable at specified time
برنامه ریزی برای زمان دلخواه Ability to schedule to enable and disable custom time
ست کردن ریموت کنترل Setting up 15 remote controls with security code

زون

انواع زون ۴ bass zones and 4 wireless zones
(Declared zone is stimulated and registered by sms)
ویژگی تبدیل زون :Zone conversion feature
۱) Immediate Zone    ۲) Delay
۳) Ding Dong  ۴) ۲۴ hours   ۵)normal c,o  ۶) Fire    ۷) Theft
۸) Pedal shaped with wire and wireless

اعلان هشدار

حافظه دستگاه Encoding 15 anti-hack remotes using the new 64-bit encryption system that prevents any copying of the system operating frequency. The possibility of connecting 2 single-sound sirens and 2 horn speakers simultaneously to the output terminals of the device.
Sms یاد اوری ۲ separate messages for fire and theftSms reminder to the person if the alarm is not activated
روش اعلان هشدار Description of entry and exit secret by phone and sms
وضعیت برق Announcing the power out by calling and sms
پیام یاد اوری Message Recipient for 30 seconds to notify theft as spokesperson and send sms farsi including all details
اسیب دیدن سیم بلندگو If the external speaker cord is damaged or if it burns, the internal alarm and caller will be activated
پخش هشدار Instant messaging and call forwarding can be delayed by 5 minutes, 3.5 and 5.5 hours

مشخصات فنی محصول:

امکان ست کردن 15 زون با سیم و 4 زون بی سیم با قابلیت آدرس دهی دارد.

دارای دو عدد ریموت کنترل آنتن دار بابدنه و روکش فلزی میباشد.

ارسال هشدار از طریق پیامک و تلفن همراه را دارا می باشد.

امکان تطبیق کردن ۱۵ ریموت با به کارگیری ازسیستم رمز ۶۴ بیتی

امکان دسترسی سیستم با پیامک از طریق برنامه G1 ULTRA

پشتیبانی از سیستم گوشی های Apple و Android برنامه موبایل ها

نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران:

امروز با بررسی موضوع نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران با شما همراه هستیم لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

نمایندگی رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران می تواند در مورد تمامی خدمات ارائه شده در مورد این نوع دزدگیر به مشتریان کمک کند و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک

در کل دزدگیر به هر نوع وسیله ای گفته می شود که الکترونیکی باشد و کاربران را از هر گونه ورودی که سارقین به صورت غیر قانونی انجام دهند یا هر فردی که کاربر از حضور این افراد باید اطلاع یابد، به کاربر اطلاع رسانی می شود.

دزدگیر را در هر  ساختمانی می توان به کار برد و بر اساس نوع ساختمان می توان از پکیج های مختلفی که شرکت پارادوکس تهیه کرده است استفاده شود.

منظور از دزدگیر پارادوکس چیست؟

نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران: امروزه استفاده از دزدگیر در اماکن مختلف کاربرد فراوانی یافته است و به عنوان یک محصول حفاظتی که در ساختمان های زیادی می توان از آن بهره برد به کار برده می شود. با استفاده از این دزدگیر به راحتی هر گونه تردد که به صورت غیر مجاز در یک ساختمان صورت گیرد توسط دزدگیر فرد را آگاه می کند.

از بهترین برندها در زمینه دزدگیر می توان به برند پارادوکس اشاره کرد که امروزه به عنوان یکی از مطرح ترین این برندها تبدیل شده است.

اعلام سرقت و دزدگیر پارادوکس یک دزدگیر در مورد اماکن خارجی است که بر اساس کیفیتی که دارد هزینه مناسبی در پی دارد و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه خیلی خوبی از کیفیت بالایی بهره مند شوند.

دزدگیر پارادوکس برای اماکن چه مشخصه هایی دارد؟

نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران: در حال حاضر در مورد دزدگیر پارادوکس مدل های متنوع و مختلفی ساخته شده است و هر کدام از این دزدگیرها برای مکان خاصی در نظر گرفته شده است.

پکیج مناسب برای اماکن که توسط نمایندگی رسمی این دزدگیر در کشور به فروش می رسد هم دارای کنترل پنل است به اضافه باکس کامل.

این دزدگیر همچنین دارای کیپد نیز هست. دزدگیر پارادوکس یک ریموت کنترل را نیز دارا می باشد. ترانس و به همراه باتری اضافه نیز در این پکیج وجود دارد که می توان از آن برای مدت ها بهره برده شود. آژیر مربوط برای دزدگیر نیز در این نمایندگی عرضه می شود. در مواردی که مد نظر است می توان از دزدگیرهای دیگر پارادوکس و پکیج های ویژه که وجود دارد استفاده کرد.

آیا در مورد شرکت پارادوکس اطلاعات لازم را دارید؟

نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران: از شرکت های خیلی معتبری که در زمینه تولیدات مختلفی در حیطه تجهیزات ایمنی و همچنین سیستم هایی چون سیستم اعلام حریق و به عبارتی دیگر دزدگیر اماکن در دنیا فعالیت دارد شرکت پارادوکس است. این شرکت در کشور کانادا فعالیت دارد.

این کمپانی با به کار بردن دانش به روز دنیا در این عرصه ها توانسته است که جایگاه بالا و برتری را برای خود به دست آورد و در مورد دزدگیر،  به علاوه تجهیزات حفاظتی سرآمد باشد.

این دزدگیرها را چون در مدل های متنوع زیادی ساخته اند به افراد در حیطه های مختلف این امکان را داده است که از این سیستم های خیلی عالی بتوان در مکان هایی چون بانک ها، موسسات مختلف، همچنین در مغازه های کوچک یا هایپر مارکت و… استفاده کرد.

دزدگیز اماکن کلاسیک

دزدگیز اماکن کلاسیک

در هر اماکنی که از لحاظ امنیت نیز به عنوان مکان حساس شناخته شده است نیز می توان از  این دزدگیرها استفاده کرد.

در مورد انواع مختلف اجناسی که این شرکت می تواند به جهانیان عرضه کند می توان به طراحی های زیبایی اشاره کرد که هم پا با تکنولوژی های روز دنیا از این ویژگی ها استفاده می کند. کارآیی بالایی که محصولات این شرکت دارد باعث شده که شهرت خاصی در این زمینه کسب کند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

کیپد دزدگیر پارادوکس چه خصوصیاتی در بر دارد؟

نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در تهران:در مورد کیپدی که در دزدگیرهای پارادوکس وجود دارد انواع مختلفی طراحی شده است. این نوع کیپد این توانایی را دارد که در هر قسمت مختلف یا به صورت ثابت کار انجام شود یا اینکه در زمان های خاصی این سیستم غیر فعال شده و خاموش گردد.

این کیپد همچنین مجهز به نمایشگری ال ای دی می باشد.

دکمه  های عملیاتی مختلفی را در موارد مختلف دارد.

می توان این قابلیت را در این دزدگیر مشاهده کرد که نور پس زمینه را به درستی تنظیم کرد.

دزدگیر اماکن gmk

دزدگیر اماکن gmk: اهمیت داشتن و نصب سیستم هشدار خانگی مانند دزدگیر اماکن در حفاظت و امنیت محیط نقش بسزایی دارد.

زنگ خطر اتومبیل یا نصب یک سیستم زنگ خطر در خانه می تواند گران باشد

اما نداشتن یکی از آنها می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی، تنوع دزدگیرها رو به افزایش است ، بنابراین وجود سیستم زنگ خطر در خانه از ارزش بالایی برخوردار است.

محافظت از دارایی شما باید مهمترین اولویت شما باشد نه تنها برای خانواده شما بلکه برای اجناسی با ارزش که در خانه وجود دارد.

بسیاری از مردم ، نیازی به اتخاذ تدابیر مناسب برای امنیت منزل را نادیده گرفته اند،

دزدی یا سرقت می تواند عواقب مخربی را از نظر اقتصادی و عاطفی به دنبال داشته باشد.

موثرترین و بهترین راه برای محافظت از خانه شما نصب کامل دزدگیر اماکن در خانه است.

در ادامه به معرفی یکی از دزدگیر های پرفروش در ایران به نام دزدگیر اماکن gmk پردازیم.

مزایای نصب دزدگیر

یکی از اصلی ترین مزایای داشتن سیستم هشدار ، محافظت از وسایل با ارزش در خانه است.

یک سیستم زنگ خطر در خانه باعث جلوگیری از سرقت خواهد شد

و همچنین اگر کسی سعی در ورود به املاک شما داشته باشد ، به شما اطلاع می دهد.

این کمک می کند تا در صورت بروز حادثه سریعا از آن آگاه شوید.

اگر صاحب خانه خود باشید ، بیمه خانه ضروری است.

هزینه بیمه صاحبخانه بسته به نوع پوشش ، محل ، نوع خانه ، گزینه های پرداخت و همچنین عوامل دیگر می تواند در قیمت متفاوت باشد.

با نصب سیستم دزدگیر اماکن ، بسیاری از خطرات در محیط های مختلف به ویژه محیط های امنیتی که نیازمند سیستم اعلان هشدار می باشند جلوگیری میشود.

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت روز افزون فناوری ها همه تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان فناوری همواره

در حال ایجاد یک ره آورد جدید در این عرصه بوده که

بتوانند محصولی با بالاترین امکانات و پیشرفته ترین ویژگی های ممکن در درون آن محصول با قیمتی قابل قبول و معقول به مصرف کنندگان آن تکنولوژی ارائه دهند

در میان تکنولوژی های متفاوت، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین فناوری،

سیستم های امنیتی و حفاظتی که در راس آنها دوربین های مدار بسته می باشد

به چشم می خورد که در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری

دست به طراحی این مهم زده اند

اموال خود را کنترل کرده و از تهاجمات جلوگیری کنید

مهم است که وقتی خانه نیستید خانه خود را کنترل کنید. داشتن یک دوربین امنیتی با قابلیت مشاهده از راه دور می تواند برای این مهم باشد. اگر خانه دوم یا خانه تعطیلات دارید ، نظارت بر آنها از راه دور مهم است. اگر مشکلی پیش آمد ، شما اولین کسی هستید که می دانید و می توانید مقامات محلی را مطلع کنید. یکی از دلایلی که ممکن است لازم باشد به مقامات هشدار دهید ، در صورت ورود به سیستم است. عملکرد دوربین های امنیتی این است که آنها به صاحبان خانه اجازه می دهند افراد را از درب ورودی یا در ملک خود شناسایی کنند.

یک دوربین امنیتی که به خوبی قرار گرفته باشد می تواند مقصر را به راحتی شناسایی کند. همچنین بر اساس یک مطالعه در سال 2012 مشخص شده است که آنها مانع از سارقین می شوند. در هنگام دسترسی به خانه برای ورود به خانه ، آنها تمایل دارند از خانه هایی که سیستم دوربین امنیتی آنها به خوبی قرار گرفته است اجتناب کنند. آنها تشخیص می دهند که ارزش خطر را ندارد.

بهره وری دفتر و حل تعارض

یک مالک مشاغل برای جلوگیری از ضرر یا سرقت باید بر شغل خود نظارت داشته باشد. یک مدیر نمی تواند همه چیز را یکبار کنترل کند ، بنابراین دوربین های امنیتی می توانند مفید باشند. می توانید از آنها برای نظارت بر عملکرد محل کار ، کاهش سرقت پول یا مواد و احساس امنیت کارمندان استفاده کنید. همچنین می تواند هزینه بیمه را برای صاحب مشاغل کاهش دهد. همچنین ، اگر تعارضاتی در تجارت شما وجود داشته باشد ، دوربین ها اغلب می توانند به شما کمک کنند. اگر یک دوربین امنیتی با استراتژیک قرار گرفته باشد ، می توانید درگیری را روی دوربین ثبت کنید و حل آن بسیار راحت تر است.

بیمه و آرامش ذهن

اگر سیستم امنیتی خانه دارید می تواند به شما در کاهش هزینه های بیمه کمک کند. بیشتر شرکت های بیمه برای خانه های دارای سیستم دوربین های امنیتی تخفیف ارائه می دهند. سیستم های امنیتی می توانند به شما آرامش خاطر دهند زیرا شما می دانید که در هر زمان چه اتفاقی در اموال شما می افتد. بدون توجه به شرایط ، شما کاملاً کنترل می کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

شرکت علم و صنعت ارائه دهنده ی انواع دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب است.

دزدگیر اماکن سیماران

دزدگیر اماکن سیماران: موضوع مورد بحث در این مقاله دزدگیراماکن سیماران می باشد.

همواره یکی از دغدغه های همه ما ایجاد امنیت در محیط منزل و محل کار می باشد.

امنیت منزل

در فصل تعطیلات که آمار مسافرت ها افزایش می یابد سارقین بسیار راحت می توانند وارد منزل شوند

و با داشتن وقت کافی و اطمینان داشتن از نبود صاحبان منزل، می توانند هر کاری که بخواهند را انجام دهند.

با درنظر گرفتن خانه و داشتن شناخت از صاحبان و میزان دارایی آنها می توانند

در هنگام سرقت به همه امکانات و اموال موجود در خانه دسترسی پیدا کنند.

به طور یقین سارقین قبل از اقدام به سرقت همه جوانب را در نظر می گیرند

و با داشتن آگاهی و اطلاع از زمان خروج صاحبان خانه و اطلاع از میزان دارایی آنها اقدام به دزدی می کنند.

نصب دزدگیر اماکن سیماران

با نصب دزدگیر اماکن از ورود سارقین به منزل جلوگیری میشود یا در صورت ورود سارقین به منزل،

به طریقی از ورود آنها باخبر شوند تا بتوانند کسی را به آنجا بفرستند.

برای این مشکلات راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به بحث و بررسی درباره آنها خواهیم پرداخت.

بیشتر مردم بعد از اینکه از منزلشان سرقت شد به فکر راهکار و ایجاد روش هایی برای امنیت منزل می افتند

و معمولاً پیش از وقوع حادثه به فکر پیشگیری نیستند.

با در نظر گرفتن شرایط موجود بر جامعه آمار و میزان سرقت ها افزایش پیدا کرده است

و میزان گزارشات روزانه از سرقت منازل اخیراً بیشتر شده است، از این رو باید به فکر ایجاد روش هایی برای برقراری امنیت برای منزل باشیم.

در رابطه با مسئله ایجاد امنیت و مقابله با ورود سارقین همواره روش ها و راهکارهایی وجود دارد.

این راهکارها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر شده است و روش های مدرن تری ایجاد شده است.

قابل ذکر است در دنیای امروز با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید متدهای بسیار پیشرفته

و مطمئنی در این راستا به وجود آمده است. در ادامه این مقاله به بررسی این روش ها و راهکارها خواهیم پرداخت.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه ضبط کننده داهوا NVR4432-4KS2
نوشتهٔ بعدی
دزدگیر اماکن سایلکس

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید