دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس:

دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس :سایلکس یک شرکت فعال در زمینه دزدگیر اماکن با سابقه 20 ساله است و دارای نامی مشهور در این حرفه است.دزدگیر های اماکن سایلکس دارای کیفیت متوسط به بالا هستند و دارای امکانات زیادی در زمینه امنیت هستند.

دزدگیر چیست؟

دزدگیر ها دستگاه های الکترونیکی هستند که برای حفاظت در برابر سرقت و ورود های غیر قانونی استفاده می شوند.این دستگاه ها بیشترین بازدهی را دارند و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی هستند.بنابر این یکی از بهترین راه ها برای داشتن امنیت بیشتر هستند.در واقع این یک واقعیت است که شما با داشتن یک دزدگیر، احتمال اینکه دچار سرقت شوید را بسیار کم و درصد آن را به صفر می رسانید.

اجزای دزدگیر اماکن:

دزدگیر های اماکن دارای اجزای متفاوتی هستند که برای مثال می توان به پنل دزدگیر و بلندگوی دزدگیر و …اشاره کرد.پنل دزدگیر از اجزای بسیار مهم در دزدگیر است.همه پنل ها دارای چند عدد برد هستند و همه برد ها دارای چند زون.

سنسور های دزدگیر اماکن:

دزدگیر های اماکن دارای سنسور هایی هستند که محیط هایی که دارای امکان نفوذ را دارند زیر نظر می گیرند.دزدگیر های اماکن دارای سنسور های حرکتی نیز هستند که با هر گونه حرکت در محیط واکنش نشان داده و باعث دستگیری سارقان و مهاجمانی که به محیط وارد شده اند می شود.

امنیت:

امنیت یکی از نیاز های اولیه بشر بوده و هست و خواهد بود،پس باید این نیاز نیز مانند نیاز های دیگر انسان بر طرف شود.بر طرف کردن این نیاز راه های متفاوتی دارد ولی بین این راه های متفاوت فقط  دو یا سه راه جواب گوی این نیاز است. یکی از این راه ها نصب دزدگیر برای خانه یا محل کار است.دزدگیر با داشتن امکانات در این زمینه باعث افزایش امنیت در مکان و جواب دادن به نیاز انسان است.

خرید یک دزدگیر مناسب:

برای خریدن یک دزدگیر مناسب باید به مشخصات فنی دزدگیر توجه ویژه ای کنید.اکثر دزدگیر ها کاری یکسان انجام می دهند ولی دارای کیفیت های متفاوتی هستند.دارا بودن کیفیت های متفاوت باعث بالا یا پایین بودن قیمت دزدگیر می شود.اما در کل به مشخصات فنی دزدگیر توجه داشته باشید.

دزدگیر های با سیم و بی سیم:

دزدگیر ها در کل به دو دسته باسیم و بی سیم تقسیم بندی می شوند.دزدگیر های بی سیم ظاهر محیط را خراب نمی کنند و دارای زیبایی بیشتری هستند.اما گران تر از نوع با سیم هستند ولی دارای مشکلات از لحاظ سیم نیستند.

دزدگیر های با سیم دارای سیم هستند و شرط کار کردن آنها باسیم بودن آنها است.یعنی اگر دارای سیم نباشند کارایبی خود را از دست داده و دیگر نمی تواند کار کنند.خرید دزدگیر های باسیم ارزانتر است ولی هزینه نصب آنها گرانتر است.درکل انتخاب دزدگیر باسیم یا بی سیم به عهده خود خریدار است و به سلیقه افراد رجوع می کند.

خانه هوشمند:

شما با داشتن دزدگیر در خانه خود،خانه خود را هوشمند سازی کرده اید،با این کار هوش مصنوعی در منزل خود قرار داده اید که توانایی دستگیری مجرمان و سارقان می شود.و به همین دلیل به خانه شما،خانه هوشمند گفته می شود.هوشمند کردن خانه کار کوچکی نیست،بلکه آسودگی خیال و آرامش را برای صاحب خانه به دنبال دارد.این آرامش را با میلیارد ها پول نمی شود خرید،ولی جالب است که با کمی هزینه برای خرید دزدگیر آرامش را برای خود خریده و تضمین کرده اید.

دستگیری سارقان با استفاده از دزدگیر:

با کمی جست و جو در اینترنت و نگاه به سایت های خبری متوجه این می شویم که دزدگیر ها چه کمک بزرگ و نمایانی به داشتن امنیت کرده اند و باعث دستگیری سارقان شده اند.باید گفت که اعمال دزدگیر ها باعث شده که دیگر افراد به سمت گرفتن نگهبان نروند و پول خود را هر ماه به نگهبانان اختصاص ندهند.

آیا دزدگیر ها به امنیت بیشتر کمک می کنند؟

جواب این سوال بله است.بله قطعا دزدگیر ها به امنیت بیشتر ما در زمینه امنیت کمک زیادی می کنند.

بهترین برند برای خرید دزدگیر چیست؟

بهترین دزدگیر برای خرید را نمی شود تعیین کرد،زیرا همه دزدگیر ها کار مشخص شده و با یک هدف مشخص شده انجام می دهند و فقط در این زمینه توجه داشته باشید که از یک برند شناخته شده خریداری کنید.اگر از یک برند شناخته شده خریداری کنید قطعا دارای محیط پر از امنیت و آرامش هستید.

دزدگیر یا دوربین مدار بسته؟

در مبحث امنیت میشه گفت که هم دزدگیر و هم دوربین مدار بسته هر دو دارای امتیاز بسیار بالایی هستند.ولی این مورد نیز به سلیقه افراد بر میگردد.هم دوربین مدار بسته و هم دزدگیر،هر دو جزو بهترین راه ها برای داشتن مکانی آرام و بدون داشتن سرقت و غارت است.

دزدگیر های اماکن سایلکس تا چه زمانی کار می کنند؟

دزگیر های اماکن سایلکس دارای کیفیت بالایی هستند و طول عمر آنها به همین علت زیاد است و به علت زیاد بودن عمر آنها دزدگیر های سایلکس تا مدت طولانی امنیت شما را تضمین می کنند.

آیا برند سایلکس پر فروش است؟

بله،برند سایلکس جزو برند های شناخته شده است و فروش آن مانند شناخته شده بودن آن بسیار بالا است.این برند به صورت کاملا گسترده ای فروش می رود و عرضه می شود.

دزدگیر های سایلکس دارای ریموت هستند؟

بله ،اکثر دزدگیر های اماکن برند سایلکس دارای دو ریموت هستند.برند ریموت ها نیز سایلکس است و همین امر اورجینال بودن ریموت ها را می رساند.

نام های دیگر دزدگیر ها:

دزدگیر ها علاوه بر این نام با نام های دیگری نیز شناخته می شوند.این نام ها عبارتند از: هشدارهای امنیتی ، سیستم های امنیتی ، سیستم های هشدار ، سیستم های تشخیص نفوذ ، سیستم های تشخیص محیط.

 از دزدگیر ها در کجا استفاده کنیم:

از دزدگیر در املاک مسکونی ، تجاری ، صنعتی و نظامی برای محافظت استفاده می گردد.

دزدگیر های سیمکارت خور:

دزدگیر هایی وجود دارند که سیمکارت خور هستند و در هنگام وقوع جرم با افراد تماس می گیرند و باعث خبردار کردن افراد در هنگام دزدی می شوند.از دزدگیر های سیمکارتی نیز در همه جا می توان استفاده کرد و تعداد کسانی که می توانند تماس بگیرند حدود 10 نفر است.این قابلیت یکی از قابلیت های چشم گیر دزدگیر ها است که دارای طرفدار و خواهان است.

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S

این دزدگیر جزو پر فروش ترین برند های سایلکس است که همه نیاز های امنیتی را برای فرد برآورده می کند. دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S دارای جنس بدنه ABS و دارای قابلیت اتصال به دو صورت بی سیم و با سیم است.این دزدگیر دارای 5 زون سخت افزاری و قابلیت حذف یا تعریف نام مدیران و دارای توانایی ارسال 14 گزارش متنوع از جمله گزارش سوختن فیوزAUX،قطع شدن بلندگو،میزان اعتبار سیمکارت و قطع شدن خط ثابت و بسیاری از قابلیت های دیگر است.

دارای قابلیت غیرفعال کردن موقت زون و دارای گنجایش باتری9000میلی آمپر است.دارای زون سخت افزاری و زون وایرلس است و مدت زمان شارژ بودن باتری آن72 ساعت است.دارای منوی تست،جهت تست کردن تمامی عملکرد های نرم افزاری و سخت افزاری و دارای توانایی افزایش رله های کنترلی تا 4 رله مطابق با نوع دستگاه است.دارای10حافظه شماره تماس در هنگام هشدار با توانایی ارسال پیامک و دارای تنظیمات برای تک آژیر ها است.

دارای وزن 1760 گرم و ابعاد29x9x23 سانتی متر است.هر زون این دزدگیر دارای قابلیت تعریف به 8 حالت را دارد و دارای قابلیت تنظیم زمان آلارم است.دارای قابلیت کنترل دستگاه از طریق نرم افزار گوشی برای اندروید و IOS است.دارای اقلام همراه دو عدد ریموت،سیم باتری،فیوز یدکی و دفترچه راهنما است.

جدول دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S

دزدگیر SG8-805S

20 سال سابقه دزدگیر های سایلکس
با سیم و بی سیم نوع اتصال
9000 میلی آمپر گنجایش باتری
72 ساعت مدت زمان نگهداری شارژ توسط باتری
دارد زون سخت افزاری
دارد زون وایرلس
5 تعداد زون سخت افزاری
Wireless و GSM‎-2G اتصالات بی سیم
LCD 2X16 صفحه نمایش
دارد تماس با خط ثابت
دارد ریموت Hopping Code
دارد غیرفعال کردن موقت زون
تا ۴ رله متناسب با مدل دستگاه افزایش رله‌های کنترلی
8 تعداد حالت تعریف برای زون
تمام SMD سخت‌افزار
 ۱۴ گزارش متنوع حداکثر گزارش ها برای ارسال در یک لحظه
10 تعداد حافظه برای تماس
دارد خروجی رله
دارد اعلام هشدار قطع برق
دارد UPS داخلی
دارد پشتیبانی از خط ثابت تلفن
دارد پشتیبانی از سیمکارت

جهان بدون آرامش:

جهان بدون امنیت قطعا خیلی ترسناک است که حتی فکر کردن به آن انسان را از آن آینده می ترساند.قطعا برای نریسیدن به این آینده ترسناک  باید از ابزار های مناسب استفاده کنیم تا به این آینده خوف انگیز دچار نشویم.قطعا یکی از این ابزار ها دزدگیر است که با کارآمدی خود جلوی انجام کار خلاف را می گیرد.بهترین نوع دزدگیر ها به برند های متفاوتی تقسیم بندی می شوند که

باید به نوع برند و کارایی آنها و نوع ویژگی های آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.درباره انتخاب برند باید اشخاص خود برند مورد نظر خود را انتخاب کنند و گزینه پیشنهادی درباره انتخاب برند وجود ندارد.درباره برند سایلکس باید گفت که یکی از برند های کاملا خوب است و انتخاب دزدگیر از این برند کار اشتباهی نیست.

دزدگیر ها با بدنه ABS:

ABS یک نوع پلیمر است که جنس بدنه برخی از دزدگیر ها از این نوع پلیمر است.همانطور که می دانید پلیمر از دسته فرآورده های نفتی است و همین امر باعث داشتن قابلیت ضد آب بودن دزدگیر ها می شود.جنس بدنه بسیار مهم است و در کارایی دزدگیر بسیار کمک می کند.پس در جنس بدنه دزدگیر کاملا دقت فرمایید.البته باید گفت که جنس بدنه دزدگیر ها می تواند غیر از این پلیمر نیز باشد.قطعا میشه گفت این پلیمر از دسته پلیمر های خشک است.

حسن انتخاب:

داشتن یک دزدگیر خوب به انتخاب درست دزدگیر کاملا مرتبط است و با یکدیگر رابطه مستقیم دارد.افراد باید در هنگام خرید حتما به دزدگیر خود توجه کنید.داشتن گارانتی از مباحث مهم در خرید هر جنس و کالایی است که به احتمال یک درصد نیز می تواند در هنگام خرابی کالا به شما کمک کند.پس حتما جویای گارانتی و نوع برند باشید.

جست و جو کردن:

قبل از خرید دزدگیر باید در گوگل برند را جست و جو کنید.اگر دزدگیر دارای برندی معروف بود بعد از دقت به مشخصات فنی در خرید آن تردید نکنید.زیرا شما تمامی جوانب را در نظر گرفته اید.قطعا با این کار یکی از بهترین دزدگیر ها را شما دارید خریداری می کنید و همین امر باعث طولانی مدت بودن عمر دزدگیر شما می شود.

دزدگیر ها چگونه کار می کنند:

دزدگیر ها مکانی را که شما در آنجا قرارشان داده اید در نظر می گیرند و با کوچک ترین تغییر در محیط آلارم دزدگیر ها شروع به فعال شدن می کنند و پس از فعال شدن آلارم افراد را متوجه خطر در آن منطقه می کنند.دزدگیر ها را فقط در محیط خانه استفاده نمی کنند بلکه در محل کار نیز از دزدگیر ها استفاده می کنند که همیق قضیه نشان دهنده ضرورت وجود دزدگیر ها در جهان است.

انواع دزدگیر های سایلکس

دزدگیر های سایلکس  دارای انواع متفاوتی هستند و به طور کلی به 4 دسته تقسیم بندی می شوند.این چهار نوع عبارتند از:دزدگیرهای ساده -دزدگیر های شهری-دزدگیر های+SG8 و دزدگیر های+SG7

دزدگیر سایلکس +SG7

این نوع از دزدگیر های سایلکس از بهترین آنها هستند و در همه اماکن و همه جا قابل استفاده هستند.بابت این قابلیت دارای طرفداران زیادی است و این دسته از دزدگیر های سایلکس را به نام دزدگیر های سیمکارتی ارزان قیمت نیز می شناسند.افراد با خریدن این دزدگیر نگران محل نصب آن نیستند زیرا در همه مکان ها قابل نصب است.

دزدگیر سایلکس مدل ساده:

این دسته از دزدگیر ها دارای ویژگی خاصی نیستند. دلیل نام گذاری این دسته از دزدگیر های سایلکس بخاطر داشتن آلارم است.قیمت این دسته از دسته های دیگر ارزان تر است ولی با وجود این حسن بعضی از افراد به دنبال یک دزدگیر با ویژگی های منحصر به فرد هستند.

دزدگیر شهری:

این دسته با تلفن ثابت کار می کند و نداشتن تلفن و خط ثابت باعث مختل شدن کار این نوع دزدگیر می شود.برای کسانی که به دنبال دزدگیر برای منزل خود هستند گزینه مناسبی است ولی اگر منزل شما تلفن ثابت نداشته باشد باید به دنبال گزینه دیگری بگردید.

دزدگیر های +SG8:

این دسته از دزدگیر سایلکس دارای همه قابلیت هایی که یک دزدگیر می تواند داشته باشد است.این مورد نیز در همه مکان ها کاربرد دارد و با استفاده از آن می توان منطقه بسیار گسترده ای را تحت کنترل خود داشته باشید.

دزدگیر اماکن سیمکارتیSG7

دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس SG7 نوعی دستگاه هشدار دهنده هوشمند از برند سایلکس می باشد. مناسب برای مکان های تجاری و اپارتمان ها است. دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس SG7 توانایی اعلان خطر,هشدار قطع برق  و کم شدن میزان شارژ باتری از طریق sms دارد. شما کنترل سیستم  و گزارشات را از طریق sms در دست دارید. ضبط ۹۹ اتفاق اخر به همراه تایم دقیق دردسترس است.توانایی ریکورد پیام به مدت  ۲۴ ثانیه به شکل ۱تا ۴ پیغام مجزا را دارد.دارای ۵ زون با توانایی تعریف هر زون به ۸ حالت مختلف را دارد.دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس SG7 قابلیت غیر فعال کردن موقت زون و بیصدا کردن الارم  را دارد . دارای هشدار هوشمند برای پدال می باشد.ریموت دارای Lenex و دو ریموت کنترل Hopping code است.

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک کنید.

سایت هایک ویژن مارکت

دزدگیر

تماس Call function via phone line and SIM card
تجهیزات The remote comes with LenexTwo remote controls are Hopping codeThe ability to install the wireless eye

کنترل دستگاه

ریموت Define the access level for work for RemoAbility to deactivate remote control and wireless sensor in alarm
رله (Different stealing for relay(option Relay
کنترل سیستم Ability to control and modify some system settings By ios, AndroidAbility to control the system via sms and Android software
Receive report and alert with sms
The ability to monitor the alarm system altogether
(For organizations with multiple branches)

فناوری

حافظه Save 99 recent events along with the timing

Has 20 memory

پیغام ۲۴ seconds Referred message as 4 messages separated
گزارش Send 9 different reports for the manager
پسورد  sixty four bit password with variable password
ریموت Possibility to add a distance of up to 32 pcs

زون

انواع زون It has 5 zones with the ability to define each zone to 8 modes

The ability to temporarily disable the zone

 

اعلان هشدار

وضعیت هشدار The ability to alert via sim card and fixed lineAbility to silent single and single alarms

Power outage warning

سنسور The ability to install different wireless sensors with a frequency of 433
پدال (Smart alert for pedals (sms and sirens

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید

مشخصات فنی دزدگیر اماکن

مشخصات فنی دزدگیر اماکن:

موضوع مورد بحث در این مقاله مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس می باشد. همواره یکی از دغدغه های همه ما ایجاد امنیت در محیط منزل و محل کار می باشد.

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

مشخصات فنی دزدگیر پارادوکس

اگر قصد خرید دزدگیر  را دارید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

مشخصات فنی دزدگیر اماکن:

در این مقاله به بررسی و بحث در مورد ایجاد امنیت اماکن خواهیم پرداخت و در مورد ویژگی های فنی دزدگیرهای پارادوکس مطالبی را بیان خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله توانایی پاسخ دهی به سوالات زیر را دارید.

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

مشخصات فنی دزدگیر اماکن:

در فصل  تعطیلات که آمار مسافرت ها افزایش می یابد سارقین بسیار راحت می توانند وارد منزل شوند و با داشتن وقت کافی و اطمینان داشتن از نبود صاحبان منزل، می توانند هر کاری که بخواهند را انجام دهند.

با درنظر گرفتن خانه و داشتن شناخت از صاحبان و میزان دارایی آنها می توانند در هنگام سرقت به همه امکانات و اموال موجود در خانه دسترسی پیدا کنند. به طور یقین سارقین قبل از اقدام به سرقت همه جوانب را در نظر می گیرند و با داشتن آگاهی و اطلاع از زمان خروج صاحبان خانه و اطلاع از میزان دارایی آنها اقدام به دزدی می کنند.

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

آیا نگران امنیت منازل خود هستید  ؟

 صاحبان خانه باید در مواقع سفر برنامه ریزی درستی داشته باشند و امنیت خانه را از همه جهات تامین کنند.

مشخصات فنی دزدگیر اماکن:

چاره ای بیاندیشند که از ورود سارقین به منزل جلوگیری کنند یا در صورت ورود سارقین به منزل، به طریقی از ورود آنها باخبر شوند تا بتوانند کسی را به آنجا بفرستند. برای این مشکلات راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به بحث و بررسی درباره آنها خواهیم پرداخت.

بیشتر مردم بعد از اینکه از منزلشان سرقت شد به فکر راهکار و ایجاد روش هایی برای امنیت منزل می افتند و معمولاً پیش از وقوع حادثه به فکر پیشگیری نیستند. با در نظر گرفتن شرایط موجود بر جامعه آمار و میزان سرقت ها افزایش پیدا کرده است و میزان گزارشات روزانه از سرقت منازل اخیراً بیشتر شده است، از این رو باید به فکر ایجاد روش هایی برای برقراری امنیت برای منزل باشیم.

در رابطه با مسئله ایجاد امنیت و مقابله با ورود سارقین همواره روش ها و راهکارهایی وجود دارد. این راهکارها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر شده است و روش های مدرن تری ایجاد شده است.

قابل ذکر است در دنیای امروز با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید متدهای بسیار پیشرفته و مطمئنی در این راستا به وجود آمده است. در ادامه این مقاله به بررسی این روش ها و راهکارها خواهیم پرداخت.

آیا از روش های ایجاد امنیت برای منزلتان آگاهی دارید؟

همواره باید فکر ایجاد راه حل برای امنیت منزل باشید و برای ایجاد امنیت منزل هر موقع که اقدام کنید دیر نیست. باید این نکته را ذکر کنیم که سارقین همیشه در پی ایجاد روشی جدید برای سرفت هستند و همواره برای ورود به منزل شما از کوچکترین غفلت شما استفاده خواهند کرد.

توصیه می شود در هنگام مسافرات از قرار دادن پول ، طلا و . . . در منزل اجتناب کنید. همانطور که بیان کردیم امروزه در روش ها و راهکارهای نوینی جهت امنیت اماکن استفاده می شود. در ادامه به بررسی و صحبت درباره این روش ها خواهیم پرداخت و چند روش را معرفی خواهیم کرد.

دزدگیر اماکن

مشخصات فنی دزدگیر اماکن:

دزدگیر از متداول ترین و پرطرفدارترین روش های ایجاد امنیت در همه دنیا می باشد. به طور قطع می توان گفت در دنیای امروز تمام ماشین ها دارای دزدگیر هستند و این مسئله تا حدودی میزان سرقت اتومبیل ها را کاهش داده است.

دزدگیر وسیله امن و مطمئنی است و همانطور که برای ماشین خود استفاده می کنید، می توانید برای منزل، محل کار و املاک خود نیز از این تجهیزات استفاده کنید.

روش کار دزدگیر برای منزل به این شکل است که با خروج از منزل دزدگیر را فعال نموده و منزل را ترک می کنید. هنگامی که افراد ناشناخته به منطقه تحت پوشش وارد شوند، آژیر دزدگیر به صدا در می آید و به وسیله تماس تلفنی به شما اطلاع داده می شود و شما را از ورود این افراد مطلع می کند.

معمولاً با به صدا درآمدن صدای آژیر افراد وارد شده به منزل محل را ترک می کنند و این موضوع موجب جلوگیری از دزدی می شود. بعضی مواقع افرادی که اطلاعات درستی در این زمینه ندارند و با تحقیق و مشاوره گرفتن اقدام به خرید و نصب دزدگیر نمی کنند با مشکلاتی روبرو می شوند، یکی از مشکلاتی که ممکن است به وجود آید بلند شدن صدای آژیر به علت خطای سنسورها می باشد که در بسیاری موارد به جای برقراری امنیت و اطمینان خاطر، موجب سلب آسایش و از بین رفتن اطمینان می شود.

دوربین مداربسته

از دیگر راهکار ها و روش های ایجاد و برقراری امنیت به کار بردن دوربین های مدار بسته می باشد. با نصب و استفاده از دوربین های مدار بسته می توانید ورود افراد ناشناخته را به محیط منزل را به طور مستقیم رصد کنید و از ورود آنها جلوگیری کرد. در هنگامی که به طور زنده تصاویر را نبینیم، می توانیم بعداً تصاویر ضبط شده را مشاهده کنیم و سارقین را شناسایی کرده و مشخصات آنها را ببینیم و  این مدارک را به مراجع قضایی تحویل دهیم.

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

آیا با دزدگیر اماکن پارادوکس آشنایی دارید؟

دزدگیر پارادوکس از محصولات محبوب و پرطرفدار در جهان می باشد که محصولی پرفروش و ساخت کشور کانادا می باشد. قسمت مهم و اصلی دزدگیر پارادوکس، پنل های اعلام سرقت می باشد که در سه سری ساخته شده اند : ماژلان، دیجیپلکس و اسپکترا. هر کدام از پنل های گفته شده، به یک نوع از تجهیزات دزدگیر پارادوکس متصل خواهند شد .

 

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

همانطور که گفتیم دزدگیر منزل پارادوکس یک محصول ساخت کشور کانادا می باشد و از مطرح ترین و شناخته شده ترین برندهای دزدگیر منزل می باشد . دزدگیرهای ضد سرقت پارادوکس در سه سری ساخته  شده اند و جهت استفاده کاربران عرضه شده اند : ماژلان (Magelan)، دیجیپلکس (Digiplex)، اسپکترا (Spectra). در ادامه به ارائه توضیحات درباره این مدل ها خواهیم پرداخت.

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

انواع دزدگیر پارادوکس کدام گزینه ها هستند؟

سری ماژلان:

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، ۳۲ زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

این مطلب را از دست ندهید  قیمت دوربین ahd ارزان داهوا

سری دیجیپلکس :

مشخصات فنی دزدگیر اماکن به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

سری اسپکترا :

مشخصات فنی دزدگیر اماکن این سری یک سیستم اعلام سرقت بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت ۳۲ زون دارد.

آیا با ویژگی های کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس آشنایی دارید؟

مشخصات فنی دزدگیر اماکن
دزدگیر بی سیم مدل MG6250 سری ماژلان

از ویژگی های دزدگیر پارادوکس بی سیم مدل MG6250 به کارگیری ۶۴ زون بی سیم می باشد و از دو پارتیشن بهره گرفته است. تعداد کاربرهایی که توسط این مدل پشتیبانی می شود، ۱۶ کاربر و ۱۶ ریموت کنترل (REM2/REM3) می باشد.

علاوه بر این تعداد، ۸ خروجی PGM وایرلس نیز در این مدل نیز قابل پشتیبانی می باشد. سیستم اعلام سرقت پارادوکس کنسول های امنیتی بی سیم می باشند که دارای مشخصات فنی خاصی می باشند از جمله داشتن مرکز پیام خانوادگی و همچنین رادیو FM  که از کیفیت صدای بالایی برخوددار می باشند . کاربری این مدل ساده است و از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد.

سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

  • ارتباط به وسیله پیام کوتاه، GPRS و GMS و همچنین از طریق خط تلفن قابل برقراری می باشد.
  • به همراه این کنترل پنل ریموت REM15 ارائه شده است.
  • از دیگر ویژگی های این کنترل پنل، منتقل کردن گزارشات به ۶ کانال IP می باشد.
  • این مدل از فرمت های GPRS و GSM پشتیبانی می کند و همچنین از ۲ سیم کارت همزمان پشتیبانی می کند.
  • در این سیستم اعلام سرقت جهت ارتباط از طریق GSM و حتی ارتباط تلفنی اسپیکر جای گذاری شده است.
  • در طراحی ساخت این سیستم از فرکانس های MHz 433 و MHz 868 استفاده شده است.
  • ارتباط صوتی به صورت دوطرفه از طریق GSM و خط تلفن قابل برقراری می باشد.
  • این سیستم اعلام سرقت توانایی ذخیره سازی تا میزان ۲۵۶ حادثه در حافظه خود را دارد.
  • در این کنترل پنل ۴ عدد آژیر بی سیم (SR150)، ۴ عدد صفحه کلید بی سیم (K32RF/K37)و ۴ عدد ماژول جهت کنترل به صورت بی سیم قابل پشتیبانی(RPT1)  می باشد.
  • سیستم عامل این نوع دزدگیر از طریق IP/GPRS و از راه دور قابل به روز رسانی می باشد.
  • در این سیستم از ساعت زنگ دار و ابزاری جهت گزارش دهی استفاده شده است.

سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

سایر ویژگی های این مدل در زیر آورده شده است:

آیا با ویژگی های کنترل پنل دزدگیر ویلا پارادوکس آشنایی دارید؟

  • دزدگیر پارادوکس سری اسپکترا مدل SP7000

این نوع دزدگیر قابلیت پوشش دهی تا ۱۶ زون را دارد و داخل جعبه فلزی نگه داشته می شود.

  • مجهز به سیستم StayD می باشد
  • ورود به پنل دزدگیر SP7000 از طریق سایت از پیش تعیین شده انجام می شود و از طریق یک ریموت خاص می باشد و به این ترتیب هشدار ایجاد نمی شود.
  • سیستم پارادوکس سری اسپکترا مدل SP7000 از طریق اینترنت و همچنین تلفن قابل کنترل می باشد.
  • در برد این نوع سیستم اعلام سرقت دو عدد خروجی تعبیه شده است.
  • به طور همزمان از ۱۶ خروجی با قابلیت برنامه ریزی پشتیبانی می شود.
  • این سیستم از دو پارتیشن مجزا تشکیل شده است.
  • به طور همزمان از ۳۲ کاربر به همراه ۳۲ ریموت پشتیبانی می کند که هرکدام رمز مختلف دارند.
  • نرم افزار این نوع دزدگیر قابلیت به روز رسانی دارد که از طریق نرم افزار WinLoad و ۳۰۷USB قابل انجام می باشد.
  • سیستم کاربری موجود هم برای نصاب و هم برای کاربر راحت و بدون دردسر می باشد.
  • قابلیت ذخیره سازی ۲۵۶ حادثه را در حافظه خود دارد.
  • این نوع دزدگیر از GPRS و GMS با استفاده از سیم کارت پشتیبانی می کند.

 

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

  • دزدگیر پارادوکس سری اسپکترا مدل SP5500

این نوع سیستم اعلام سرقت توان پوشش دهی ۵ زون را دارد و این میزان تا دو برابر قابل افزایش می باشد.

  • عموماً از این دزدگیر برای استفاده در محیط های کوچک مانند منازل ، اماکن تجاری و اداری استفاده می شود.
  • تا میزان ۳۲ زون به صورت بی سیم و با سیم قابل توسعه می باشد.
  • از دو تا پارتیشن به صورت مجزا تشکیل شده است.
  • از ۳۲ کاربر مختلف پشتیبانی می کند که ۳۲ ریموت و ۳۲ رمز مختلف دارند.
  • مدیریت این سیستم با استفاده از تلفن ثابت ، موبایل، اینترنت انجام می شود که ابزارهایی جهت گزارش گیری نیز می باشند.
  • از طریق سیستم کنترل از راه دور، روشن وخاموش کردن این سیستم انجام می شود.
  • مجهز به سیستم StayD می باشد.
  • در طراحی این سیستم قابلیت پشتیبانی از انواع دتکتورها جهت تشخیص دود و حرارت استفاده شده است.

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر محل کار پارادوکس آشنا هستید؟

آیا با مشخصات فنی کنترل پنل دزدگیر منزل پارادوکس آشنا هستید؟

  • دزدگیر منزل پارادوکس سری اسپکترامدل SP6000

دزدگیرمدل SP6000 از مدل های اسپکترا می باشد و قابلیت پشتیبانی از ۸ زون را دارد و این میزان تا دو برابر قابل ارتقا می باشد.

  • مجهز به سیستم StayD که مخصوص شرکت پارادوکس می باشد، است.
  • این سیستم کلید خاموش و روشن ندارد و همیشه به صورت armed یا مجهز می باشد.
  • برای ورود به سایت مشخص از ریموت استفاده کنید تا از هشدار دزدگیر جلوگیری شود.
  • این نوع دزدگیر از GMS و GPRS با استفاده از سیم کارت پشتیبانی می کند.
  • نرم افزار این دزدگیر قابلیت به روز رسانی دارد که با استفاده از نرم افزار WinLoadو ۳۰۷USB صورت می گیرد.
  • منوی طراحی شده برای نصاب و کاربر راحت و آسان می باشد.
  • همچنین این دزدگیر قابلیت ذخیره سازی تا ۲۵۶ حادثه را در حافظه خود دارد.

  برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دزدگیر اماکن کلاسیک
نوشتهٔ بعدی
پک کامل دزدگیر کلاسیک

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید