پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک:

در این مقاله ما می خوایم پک کامل دزدگیر کلاسیک را برای شما شرح دهیم.

دزدگیر کلاسیک سیم کارتی

امروزه بیشتر از دزدگیر های سیمکارتی استفاده می شود تا دزدگیر های سنتی که دزدگیر های سنتی جایگاه را کم کم دارند از دست می دهند. به وسیله دزدگیر های سیمکارتی می توان از ورود غیر مجاز جلوگیری کرد و همچنین مدیران می توانند ورود و خروج را به وسیله آن کنترل کرد. همچنین ویژگی های دیگری نیز دارد مثل کنترل بعضی از وسایل برقی مانند خاموش و روشن کردن لامپ ها و کنترل بالا بر پارکینگ ها .همچنین در مصارف کشاورزی مثل فرمان آبیاری گیاهان نیز کارایی دارد یا اینکه وسایل صنعتی را نیز از راه دور کنترل کرد.کارایی دیگر نیز دارد که بعدا به آن می پردازیم.

برنامه های گوشی دزدگیر کلاسیک:

نرم افزار های  classic setup  و  z4 multi  برای کنترل دستگاه های دزدگیر کلاسیک و انجام تنظیمات پیشرفته بر روی دزگیر به کار می رود که جفتشان به صورت هم زمان به کار می روند.

ویژگی نرم افزار این است که که اگر ما در فاصله طولانی از دزدگیر خود بودیم و می خواستیم بر روی دستگاه یا وسایل دیگر کاری اعمال کنیم پس نمیتوان با ریموت کار کرد پس باید از طریق نرم افزار های دزدگیر ما میتوانیم کاری انجام بدهیم. دزگیر های کلاسیک اکثرا هم نسخه اندروید و هم نسخه ios را ساپورت می کند.

لازم به ذکر است که دزدگیر های کلاسیک دارای گارانتی می باشند که حداقل 12 ماه می باشند. برای مشاوره و خرید دزدگیر به مشاوران فروش ما زنگ بزنید.

هشدار امنیتی

هشدار امنیتی سیستمی است که برای تشخیص نفوذ غیر مجاز به ساختمان یا مناطق دیگر مانند خانه یا مدرسه طراحی شده است.

هشدارهای امنیتی مورد استفاده در املاک مسکونی ، تجاری ، صنعتی و نظامی در برابر سرقت یا آسیب به اموال می باشد و همچنین از افراد در برابر مزاحمان محافظت می کند.

هشدارهای امنیتی باعث کاهش سرقت در شهر ها شده است.

زنگ هشدار خودرو نیز به محافظت از وسایل نقلیه و محتویات آنها کمک می کند.

زندانها همچنین از سیستمهای امنیتی برای کنترل زندانیان استفاده می کنند.

و بهترین نوع دزدگیر دزدگیر اماکن است که کارایی زیادی دارد که در زندان ها و جواهر فروشی هایی زیاد استفاده می شود.

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

سیستم امنیتی

برخی از سیستم های دزدگیر یک هدف مشخص یعنی حفاظت از سرقت دارند. سیستم های ترکیبی حفاظت از آتش و نفوذ را ارائه می دهند. سیستم های هشدار نفوذ با سیستم های دوربین مدار بسته (CCTV) برای ضبط فعالیت های مزاحمان به کار می رود و دزدگیر ها رابط دسترسی به سیستم های کنترل درهای قفل شده می باشند. انواع مختلفی از سیستم های امنیتی وجود دارد. صاحبان خانه ها معمولاً دزدگیر های اماکن کوچک و مستقل دارند. این دستگاه ها همچنین می توانند سیستم های پیچیده و چند منظوره با نظارت و کنترل رایانه باشند. حتی ممکن است شامل صدای دو طرفه باشد که امکان برقراری ارتباط بین پنل و ایستگاه نظارت را فراهم می کند.

دزدگیر های اماکن

دزدگیر های اماکن امروزه نقش کلیدی در برقراری امنیت و جلوگیری از سرقت ایفا نقش می کنند. انسان ها روز به روز شاهد پیشرفت های زیادی هستند که از جمله آن ها می توان به سیستم امنیتی اشاره کرد. یکی از این سیستم ها که پیشرفت فراوانی در عرصه امنیت کرده است دزدگیر ها می باشند .

انسان ها نیاز به امنیت در خانه و یا محل کار خود دارند برای همین به دنبال سیستم امنیتی قوی هستند که از جمله ارزان قیمت باشد. ما به شما چند نمونه پک کامل دزدگیر کلاسیک را پیشنهاد می دهیم. ولی اول باید ویژگی دزدگیر ها را باهم بررسی کنیم تا موقع خرید به مشکلی بر نخورید. همچنین شما می توانید از مشاوران فروش ما کمک بگیرید تا خرید آسوده ای داشته باشید.

حسگر

اساسی ترین زنگ هشدار شامل حداقل یک سنسور برای تشخیص تجاوزگران و یک دستگاه هشدار دهنده برای نشان دادن نفوذ است. با این حال ، یک زنگ هشدار امنیتی معمولی از اجزای زیر استفاده می کند:

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

اجزای دزدگیر

واحد کنترل ساختمان (PCU) ، پانل کنترل زنگ هشدار (ACP) . ورودی های سنسور را می خواند ، وضعیت  را چک می کند و سیگنال های نفوذ را نشان می دهد. در یک دستگاه مدرن ، معمولاً یک یا چند برد مدار رایانه در داخل یک محفظه فلزی وجود دارد. بسیاری از شبکه های جدیدتر اغلب از جعبه های پلاستیکی مهر و موم شده در فضای باز استفاده می کنند. همچنین برخی از واحدهای کنترل خود را روی صفحه کلید یا سایر رابط انسان و ماشین تعبیه کرده اند.

 

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

 

حسگر های دزدگیر

دستگاه هایی که نفوذ را تشخیص می دهند حسگر می باشند. مکان سنسورها در محیط منطقه حفاظت شده ، در جایی مشخص و مخفی قرار بگیرد. حسگرها می توانند مزاحمان را با روش های مختلف تشخیص دهند. به عنوان مثال ، سنسورها می توانند درها و پنجره ها را برای بازشوها نظارت کنند یا فضای داخلی بدون اشغال را برای حرکت ، صدا ، ارتعاش یا سایر اختلالات کنترل کنند.

دستگاه های هشدار دهنده

اینها نشان دهنده وضعیت هشدار است. معمولاً اینها زنگ ها ، آژیرها ، همچنین چراغ های چشمک زن هستند. دستگاه های هشدار دهنده دو هدف را برای هشدار دادن به افراد می دهند که شامل نفوذ و ترساندن سارقان در نظر می گیرند. این دستگاه ها همچنین می توانند به افراد در مورد وضعیت آتش سوزی یا دود هشدار دهند.

صفحه کلید

دستگاههای کوچک که معمولاً روی دیوار نصب می شوند ، به عنوان رابط انسان و ماشین در سیستم عمل می کنند. علاوه بر دکمه ها ، صفحه کلیدها معمولاً دارای چراغ های نشانگر ، صفحه نمایش کوچک چند کاراکتری هستند.

ارتباطات بین اجزاءی اتصالات شامل سیم کشی مستقیم به واحد کنترل یا پیوندهای بی سیم با منبع تغذیه محلی می باشد.

علاوه بر خود سیستم ، آلارم های امنیتی جزو خدمات نظارت می باشد. در صورت زنگ خطر ، واحد کنترل محل با ایستگاه مرکزی نظارت تماس می گیرد. اپراتورهای ایستگاه سیگنال را می بینند و اقدامات مناسب را انجام می دهند ، مانند تماس با مالکان املاک ، اطلاع پلیس ، یا اعزام نیروهای امنیتی خصوصی به محل مورد نظر. چنین هشدار هایی از طریق مدارهای زنگ اختصاصی ، خطوط تلفن یا اینترنت در بسیاری از موارد منتقل می شود.

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

انواع سنسور:

کلید های حرارتی

سوئیچ حرارتی مهر و موم شده یک نوع معمول سنسور دو تکه است. این سوئیچ با یک هدایت کننده الکتریکی کار می کند که معمولاً وقتی که آهنی به آن نزدیک شد آلارم میزند که به وسیله آهنربایی که در خود دارد. هنگامی که آهن از سوئیچ دور می شود ، سوئیچ بسته یا باز می شود. این عمل همراه با یک جریان الکتریکی (معمولاً 12 ولت DC) به یک صفحه کنترل زنگ هشدار اجازه می دهد تا خطایی را در آن ناحیه یا مدار تشخیص دهد. این سنسورها ابتدایی هستند ، مستقیماً در یک صفحه کنترل هشدار می دهند ، یا معمولاً به مخاطبین بی سیم اخطار می دهد. این سنسور ها بر روی درها یا پنجره ها به عنوان اجزای فرعی نصب می شود.

سنسور مادون قرمز:

سنسور حرکت مادون قرمز (PIR) یکی از رایج ترین حسگر هایی است که در محیط های خانگی و مشاغل کوچک یافت می شود. این عملکرد مقرون به صرفه و قابل اعتماد را ارائه می دهد. اصطلاح منفعل به این واقعیت اشاره دارد که بعضی اجسام انرژی تولید یا تابش نمی کند. به طور کامل با تشخیص انرژی گرمایی که توسط اجسام دیگر ساطع می شود کار می کند.

 

به طور دقیق ، سنسورهای PIR حرکت را تشخیص نمی دهند. در عوض ، آنها تغییرات ناگهانی دما را در یک نقطه معین تشخیص می دهند. همانطور که یک مزاحم جلوی سنسور می رود ، درجه حرارت در آن نقطه از دمای اتاق به دمای بدن افزایش می یابد و سپس دوباره برمی گردد. این تغییر سریع باعث تشخیص می شود. یا مانند خاموش و روشن شدن لامپ ها نیز میتوان اشاره کرد. 

 

سنسورهای PIR که برای نصب روی دیوار یا سقف طراحی شده اند. PIR ها علاوه بر مدار سیگنال تشخیص ، به منبع تغذیه نیز نیاز دارند.

سیستم تشخیص مادون قرمز:

بلندگو که دارای سنسور مادون قرمز می باشد به عنوان ورودی میکروفون و فیلتر فرکانس ، مبدل آنالوگ به دیجیتال و در نهایت ، یک MCU برای تجزیه و تحلیل سیگنال ثبت شده شامل می شود.

 

هر بار که یک مزاحم احتمالی سعی می کند وارد خانه شود ، بسته یا قفل بودن آن را آزمایش می کند ، از دهانه ها در استفاده می کند یا فشار وارد می کند و بنابراین باعث ایجاد حرکت می شود. قبل از نفوذ مزاحم ، سنسور مادون قرمز به طور خودکار اقدامات مزاحم را مشاهده می کند و هشدار می دهد.

هدف از چنین سیستمی این است که سارقین را قبل از ورود به خانه شناسایی کنند تا از سرقت و خرابکاری جلوگیری شود. حساسیت بستگی به اندازه خانه و حضور حیوانات دارد.

پک کامل دزدگیر کلاسیک

پک کامل دزدگیر کلاسیک

تشخیص شکستن شیشه:

سنسور شکستن شیشه ممکن است برای محافظت از محیط داخلی ساختمان استفاده شود. سنسور های صوتی شکستن شیشه در مجاورت شیشه ها نصب شده و فرکانس های صوتی مرتبط با شکستن شیشه را گوش می دهند.و هنگام شکسته شدن آن هشدار می دهند.

سنسور های لرزه ای شکستن شیشه ، که عموماً به آنها سنسور ضربه گفته می شود ، از نظر نصب بر روی شیشه متفاوت هستند. هنگام شکستن شیشه ، فرکانس های ضربه ای خاصی ایجاد می شود که از شیشه و از طریق پنجره و دیوارها و سقف اطراف عبور می کند. به طور معمول ، شدیدترین فرکانس های تولید شده بین 3 تا 5 کیلوهرتز است که بستگی به نوع شیشه دارد. سنسور های لرزه ای شکستن شیشه این فرکانس های شوک را احساسو به یک وضعیت هشدار ایجاد می کنند.

سنسور ضربه:

فویل پنجره یک روش پیچیده و عمدتا قدیمی است که شامل چسباندن یک نوار نازک از فویل رسانا در داخل شیشه و قرار دادن جریان الکتریکی کم توان در آن است.

سنسور حرکت:

سنسورهای حرکت دستگاه هایی هستند که از اشکال مختلف فناوری برای تشخیص حرکت استفاده می کنند. فناوری که معمولاً در حسگرهای حرکت برای فعال کردن زنگ هشدار یافت می شود شامل مادون قرمز ، اولتراسونیک ، ارتعاش و تماس است. حسگرهای فناوری دو یا چند شکل تشخیص را ترکیب می کنند تا زنگ هشدارهای کاذب را کاهش دهند زیرا هر روش مزایا و معایب خود را دارد. به طور سنتی سنسورهای حرکت بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم امنیتی خانه هستند. این دستگاه ها معمولاً برای پوشش منطقه وسیعی نصب می شوند زیرا معمولاً تا 40 فوت با میدان دید 135 درجه پوشش می دهند.

سنسور حرکت

سنسور مادون قرمز حرکتی

هشدار دهنده های راهرو:

سیستم های اعلام خطر کلاسیک را می توان با اکثر سیستم های امنیتی ترکیب کرد. آنها طراحی شده اند تا ساکنان را از بازدیدکنندگان غیر مجاز و مزاحمان که به ملک می رسند ، آگاه کند. آنها در خود تشخیص حرکت مغناطیسی و مادون قرمز دارند. هشدار دهنده های کلاسیک را می توان در سیستم های سیمی و بی سیم خریداری کرد. آنها در سیستم های امنیتی روستایی و همچنین برای برنامه های تجاری رایج هستند.

حسگر های تکان دهنده:

این دستگاه های الکترومکانیکی بر روی موانع نصب شده اند و در درجه اول برای تشخیص حمله مورد استفاده قرار می گیرند. این فناوری بر پیکربندی مکانیکی متکی است که بخشی از مدار الکتریکی را تشکیل می دهد. هنگام حرکت یا ارتعاش ، قسمت مدار حرکت می کند و جریان فعلی را قطع می کند ، که باعث ایجاد زنگ خطر می شود. رسانه ای که ارتعاش را منتقل می کند باید به درستی برای سنسور خاص انتخاب شود زیرا بهترین نوع سازه ها را دارد. این فناوری به تدریج جایگزین سیستم های هوشمند مبتنی بر شتاب سنج دیجیتالی می شود.

 

مزایا: کم هزینه و به راحتی روی نرده های موجود نصب می شود.

معایب: باید روی نرده نصب شود. به دلیل ماهیت مکانیکی ، این سیستم قادر به تجزیه و تحلیل تفاوت در الگوی ارتعاشات نیست (به عنوان مثال ، تفاوت میان باد و فردی که از حصار بالا می رود را به سختی تسخیص می دهد).

این بخش از مقاله مربوط به مقاله قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس می باشد:

چشمی دزدگیر به چه وسیله ای گفته می شود؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

در واقع چشمی دزدگیر سیستمی می باشد که در مواردی که افرادی قصد ورود غیر مجاز به مکان شخصی دارند

و اجازه ورود ندارند با اعلام صدای هشدار در مکان مشخص شده،

اطرافیان و شخص مالک از حضور و ورود غیر قانونی دیگران مطلع می نمایند.

این نوع از دزدگیرها نیز همانند دزدگیر ماشین عمل می نمایند که سارق ها را از محیط دور می نماید.

لازم است کمی حرفه ای تر به موضوع بپردازیم،

یک چشمی دزدگیر از اتصال تعدادی تجهیزات به یکدیگر متشکل می گردد

که سیستم مرکزی و تجهیزات آن شامل کنترل پنل، حس گرهای چشمی ، هشدار های صوتی هستند.

زمانی که یک چشمی دزدگیر در مکانی پیاده سازی می شود، وارد شدن اشخاص غریبه را تشخیص می دهد،

به سیستم پیام می دهد تا هشدار صوتی فعال گردد.

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس چقدر است؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

در رابطه با تعیین قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس می توان گفت

که با توجه به برخی موارد مانند مدل های برد، لنز چشمی،

مدل و میزان سنسورهای چشمی مشخص می گردد،

یعنی هر مقدار که میزان سنسورهای این سیستم قوی تر و حساس تر باشند قیمت آن ها بالاتر می باشد

و یا اینکه هر چقدر فاصله تشخیص آن قوی باشد قیمت آن نیز به نسبت افزایش می یابد.

آیا می دانید چشمی دزدگیر پارادوکس چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این سیستم در اصل برای دور کردن مزاحمین و سارقین از مکان های شخصی و خصوصی می باشد.

توجه داشته باشید که این سیستم دزد گیر نیست در واقع برای اعلام ورود غیر قانونی افراد غیر مجار به کار برده می شود.

لامپ نشانگر:

زمان تردد هر نوع جانداری از مقابل سنسور و تحریک سیستم چراغ نشانگر فعال می گردد.

زمان آزمایش چشمی دزدگیر با حرکت مقابل آن هنگام فعال شدن لامپ می توانید

از سالمی سیستم اطمینان یابید. پس از انجام آزمایش های ابتدایی می شود با باز نمودن جامپر این بخش بر روی برد آن را خاموش نمایید.

جعبه تنظیم مقدار امواج:

جهت کاهش ایجاد هشدار امکان دارد برخی اشتباهات به خاطر کاستن در جه حرارت و یا تاثیرات به وجود آمده

از موج های رادیویی مکان پیش آید، دستگاه توانایی حساب کردن امواج را بر روی این سنسورها نصب نموده است

تا سنسورها فقط بعد از به دست آوردن میزان امواج تعیین شده هشدار دهد.

در انواع گوناگون، تغییر امواج به طریق مختلفی صورت می گیرد،

شما می توانید با استفاه از بروشورهای راهنمای موجود در دستگاه میزان امواج آن را شناسایی نمایید.

شناسه تنظیم محدوده دید:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

درون چشمی دزدگیر بر روی جعبه شناسه ای موجود است که شامل اعدادی است

که بر روی آن نوشته شده است. با به حرکت در آوردن برد و همینطور اشاره کننده بر روی عدد های گوناگون و تنظیم میزان فاصله پیاده سازی چشمی دزدگیر می شود

محیط مورد نظر سنسور را تنظیم نمود. دانسته های مربوط به این بخش را می شود

از بروشور راهنمای قرار داده شده در جعبه چشمی دزدگیر پارادوکس به دست آورید.

شستی تمپر:

زمان بستن درب چشمی دزدگیر، یک اهرم بر روی برد متصل است که بر اساس فشار وارد شده بسته می شود.

چنانچه شخصی تصمیم داشته باشد که درب سیستم چشمی را باز نماید این اهرم باز می شود

و سیستم میانی به صدا در می آید. این اهرم را شستی تمپر می نامند.

رله:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

این بخش از سیستم چشمی دزدگیر با تحریک سنسور به کار می افتد،

به طور معمول کنتاکت آن به کار برده می شود، این مورد به شکل معمول بسته می باشد

و در زمان تحریک سنسور فعال می شود،

لازم به ذکر است که برخی از این سیستم ها هنگام تحریک دزدگیر با قطع و وصل شدن کنتاکت دستور بگیرد و شروع به ثبت تصاویر نماید.

ترمینال اتصال:

این سیستم ها به طور عادی بر سطح برد دارای 6 ترمینال هستند

که کاربرد آن ها متصل نمودن سیم ها می باشد. 2 عدد از آن ها جهت متصل کردن منابع تغذیه کاربرد دارد،

2 عدد دیگر جهت شستی تمپر به کار برده می شود و 2 عدد باقی مانده در دو قسمت کنتاکت بر روی سطح برد قرار می گیرد.

در واقع می شود گفت که این نوع از سنسور ها نشانه های حرارتی بدن افراد را متوجه می شود

و با تبدیل نمودن آن به امواج برقی دیجیتال یا آنالوگ این مجوز را می دهند

که هر کاری را که می توان با استفاده از امواج الکترونیکی به کار برد را ایجاد نمود،

در رابطه با این موارد می شود به چشمی دزدگیر، روشن نمودن چراغ ها و .. اشاره کرد.

از دیگر کاربرد های این نوع از سنسورها فراهم کردن نیاز بدون برخورد، شناسایی هدف های حرارتی می باشد.

گفتنی است برای اهداف نظامی احتیاج به سنسور های دقیق تری با صدای کم تر و همینطور با کاربرد شناسایی زاویه با فواصل بالا لازم است.

کارکرد برخی از مدل های چشمی دزدگیر پارادوکس کمی متفاوت می باشد

به این صورت که هنگامی که جسمی با وزن کم تر از 20 KG از مقابل آن عبور می کند  فعال نمی گردد. اما برای جسم های با وزن بالاتر روشن می شوند و شروع به هشدار می کنند.

شاید این سوال برای شما مطرح گردد چنانچه یک حیوان خانگی که دارای وزنی بالا تر از 20 KG است

از مقابل آن عبور کند باز این سیستم فعال می گردد پس تکلیف چیست؟

در جواب این سوال شما باید گفت که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که حجم را نیز بررسی می کنند و تشخیص می دهند که آیا این جسم انسان است یا خیر.

اصلی ترین تنظیمات چشمی دزدگیر چیست؟

اساسی ترین تنظیم های سیستم چشمی دزدگیر شامل تنظیم برد، تنظیم لامپ و تنظیم جامپر مخصوصا جامپر های امواج است که در اینجا برای شما شرح خواهیم داد:

تنظیم برد چشمی دزدگیر:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

مشخص کردن زاویه و همینطور فاصله سیستم تا زمین از اصلی ترین بخش ها در تنظیم برد می باشد،

برای این مورد باید پیچ قرار داده شده در کنار سیستم را باز نمایید

و با تغییر دادن زاویه آن به سمت بالا و یا پایین چشمی دزدگیر و همچنان برد بنا بر مقدار مورد نیاز چشمی دزدگیر را تنظیم نمایید.

به همراه این مورد یک پیچ دیگر نیز قرار داده شده است که بر روی آن شماره وجود دارد می توانید

به شکلی کاملا دقیق برد را درون جعبه تنظیم نمود. در بعضی از این سیستم ها برد در محل مشخصی تنظیم شده است و احتیاج به انجام تنظیمات مجدد سیستم نمی باشد.

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: شرکت چشمی دزدگیر پارادوکس در ارائه انواع گوناگون دزدگیرهای بسیار پیشرو می باشد. که در این بخش برخی از این نوع چشمی های دزدگیر از لحاظ تفاوت در سنسور را برای شما بیان خواهیم کرد:

سنسورهای پیرامونی: این مدل از سنسور ها برای مکانی مانند اتاق و یا یک سالن مناسب هستند.

سنسورهای پرده ای: این مدل از سنسور نیز بسیار مناسب جهت متصل کردن در کنار مکان هایی مانند پرده و یا پنجره می باشد.

سنسورهای خطی: کاربرد این مدل نیز مثل یک نرده است که برای متصل کردن بر روی دیوار مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که محل قرارگیری این نوع از چشمی های دزدگیر پارادوکس در عملکرد آن ها بسیار مهم می باشد و در تعیین محل آن ها و روش قرار دادن باید دقت فراوانی کرد.

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

نکات مهمی که باید هنگام خرید چشمی دزدگیر پارادوکس در نظر بگیریم چیست ؟

در رابطه با خرید چشمی دزدگیر پارادوکس نکات بسیار مهمی را باید در نظر گرفت تا در روش و کیفیت کارکرد دزدگیر مشکلاتی ایجاد نگردد .

این نکات به شرح زیر می باشند :

1* یکی از موارد مهم توجه به فضای محیط مورد نظر از لحاظ وسعت و همینطور بیرونی یا خارجی بودن آن است که باید چشمی دزدگیر با توجه به آن انتخاب شود.

2* مورد دیگر فاصله شناسایی است یعنی در نظر دارید تا چه فاصله ای سنسورهای حرکتی عمل کنند.

3* جهت نصب این نوع از دزدگیرها با در نظر گرفتن ساده بودن آن ها خود اقدام به نصب ننماید زیرا ممکن است با اشتباهی کوچک مشکلاتی در عملکرد آن ها به وجود آید.

4* همواره سعی کنید برای خرید چشمی مناسب برای کاربرد محیطی از کارشناس های این زمینه کمک بگیرید.

دلایل بالا رفتن هزینه ها

تنظیمات ضبط دوربین مداربسته همچنین بیشتر متخصصانی که در این حرفه فعالیت می کنند
آن را به عنوان نخستین مسئله کلیدی در نظر می گیرند،
بنابراین در متن پایین به برخی از این موارد که باعث بالا رفتن هزینه ها می شود، اشاره خواهیم کرد:

  • بالا بودن هزینه ای که برای استفاده از سیستم های ذخیره سازی،
    هارد و دیسک در دستگاه در نظر گرفته می شود.
  • توجه کردن به بودجه نهایی کاربران و هزینه ای
    که برای هر ترابایت در حافظه و سرور در نظر گرفته می شود.
  • اکثر سیستم هایی که بسیار کوچک هستند
    و شاید در دوربین به آنها اهمیت زیادی داده نشود،
    بر روی هزینه های نهایی تاثیرات چشگیری می گذارند
    و مشکلاتی را در تعیین هزینه نهایی به وجود می آورند.
  • هزینه ای که برای مموری در دستگاه در نظر گرفته می شود،
    در بیشتر موارد یکی از مهم ترین موارد می باشد
    که اهمیت زیادی در تعیین هزینه خواهد داشت.
  • هزینه ای که برای سیستم های دارای حافظه بیشتر،
  • میزان مگاپیکسل زیاد و همچنین میزان سرعت بالاتر برای
    ضبط تصاویر در مدت زمان کمی می باشد،
    صورت می گیرد به نسبت سیستم های دیگر بالاتر است.
  • در بیشتر موارد نیز محدودیت هایی که برای هزینه های ثبت داده
    در نظر گرفته می شود، به محیط Raidبستگی دارد.

بنابراین در سال های اخیر بیشتر فروشندگان
و سازندگان دوربین های مدار بسته به این مسئله اعتقاد دارند
که هزینه ها بر روی مدت زمان ضبط تصاویر تاثیر گذار نمی باشد
و به همین منظور در متن پایین به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

محدودیت های فیزیکی

بنابراین می توان گفت که حجم پروژه بر روی مدت زمانی
که برای ضبط تصاویر در نظر می گیرند تاثیر زیادی دارد
و به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید دوربین های مدار بسته
با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند،
مشورت نمایید تا با توجه به نوع فعالیت شما دستگا مناسبی را پیشنهاد دهند.

بسیاری از فروشندگان و افراد متخصص در این زمینه، محدودیت های فیزیکی موجود در این دستگاه برای ضبط تصاویر را یکی از عوامل مهم می دانند که در متن پایین به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • در سال های اخیر محدودیت های فیزیکی به شرکت های سازنده دوربین های مدار بسته
    بر می گردد که فضای موجود برای هارد و دیسک و همچنین هزینه آن را تعیین می کند.
  • در سال های اخیر با ساخت هارد و دیسک هایی
    که حجم آن 4 ترابایت می باشد،
    می توان داده های موجود را به مدت دو ماه ذخیره کرد،
    البته می توان گفت که raidو گزینه های دیگری که
    در فضای فیزیکی وجود دارند، نیاز های ذخیره سازی را می تواند تغییر دهد.
  • گسترده ترین عاملی که که در بین محدودیت های فیزیکی بیشتر از سایر موارد اهمیت دارد،
    موضوع قیمت ها می باشد
    و در بیشتر موارد نیز برخی از کاربران از سرور ها استفاده می کنند
    که باعث می شود هزینه هارد و دیسک به چشم نیاید.
  • در بیشتر موارد استفاده کردن از دیسک هایی
    که 3.5 اینچی می باشند در بین بیشتر مردم رواج دارد،
    انجام دادن این کار به صرفه ترین و مناسب ترین گزینه
    برای صرفه جویی در هزینه و مدت زمان ضبط دوربین های مدار بسته می باشد.
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
دزدگیر اماکن سایلکس
نوشتهٔ بعدی
راهنمای نصب دزدگیر سایلکس به برق

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید