دستگاه ویدیوی شبکه (NVR)  سوئیچ شبکه داخلی یا اختصاصی

دستگاه ویدیوی شبکه (NVR)  سوئیچ شبکه داخلی یا اختصاصی

 

 

مقایسه هزینه

دو راه برای بررسی هزینه وجود دارد، اما ما قصد داریم با خرید اولیه شما برای راه اندازی و راه اندازی این سیستم شروع کنیم. هیچ راهی برای پنهان کردن این واقعیت وجود ندارد که خرید یک NVR با سوئیچ داخلی ارزان‌ است. یک دستگاه NVR استاندارد که همراه با یک سوئیچ اختصاصی PoE خریداری می‌شود، احتمالاً 25 درصد بیشتر از نسخه جایگزین هزینه خواهد داشت. به دلیل ماهیت تا حدی ابتدایی سوئیچ های شبکه، احتمالاً تفاوتی در عملکرد بین این دو گزینه مشاهده نخواهید کرد. در این مورد واقعاً به کیفیت بستگی دارد، و شما فقط پول بیشتری را برای مارک های خوب پرداخت می کنید. سوئیچ های داخلی شما معمولاً توسط یک سازنده چینی ناشناس ساخته می شوند.

راه دیگر برای نگاه به هزینه، نگاه به آینده است. سوئیچ های شبکه به همان اندازه ناقص هستند. رایج ترین اتفاق این است که یک پورت شبکه می سوزد و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد در مورد یک سوئیچ اختصاصی، می توانید سوئیچ را به طور کامل تعویض کنید یا می توانید سوئیچ کوچکتر دیگری را به عنوان یک افزونه برای جبران پورت(های) خراب شده خریداری کنید. یک NVR با سوئیچ داخلی به این راحتی ها نخواهد بود. می توانید از یک سوئیچ اختصاصی به عنوان یک افزونه استفاده کنید، اما اکنون فقط سیستم خود را از طریق روش جایگزین راه اندازی می کنید. اگر هنوز هم برای راه‌اندازی دوربین متصل به NVR تقاضا دارید و NVR شما خارج از گارانتی است، اکنون به جای سوئیچ شبکه بسیار ارزان‌تر نیاز به تعویض کل NVR دارید.

 

یک سوئیچ داخلی مستلزم آن است که کابل خود را به همان روشی که با سیستم آنالوگ انجام می دهید اجرا کنید. در این جا، برای ایجاد اتصال سیمی خود، یک کابل برای هر دوربین در تمام مسیر به NVR اجرا می کنید. طول کابل شما در این مورد به 328 فوت استاندارد محدود شده است.

سوئیچ اختصاصی به طور بالقوه می تواند مزایای عمده ای در اینجا داشته باشد. تصور اینکه یک سوئیچ اختصاصی باید در نزدیکی NVR یا روتر شما قرار داده شود، اشتباه است. بسیار منطقی است که سوئیچ خود را تا حد ممکن نزدیک به بزرگترین دسته دوربین قرار دهید. این می‌تواند کابل‌های کوتاه زیادی را از دوربین‌های IP تا سوئیچ انجام دهد. از آنجا، فقط باید یک کابل را از آن سوئیچ به روتر خود بازگردانید. نتیجه نهایی این است که شما به طور همزمان تمام دوربین های IP خود را با اجرای آن یک کابل در شبکه خود قرار می دهید.

 

این یک مثال تقریبی از این است که نصب با یک سوئیچ اختصاصی چگونه ممکن است به نظر برسد. البته وضعیت سخت افزار شخصی شما ممکن است متفاوت باشد، اما باید مفهومی را که ما دنبال آن هستیم، دریافت کنید. نصب سیستم دوربین IP خود به این صورت، فاصله احتمالی کابل خود را نیز دو برابر می کند. علاوه بر اینکه طول کابل شما می‌تواند تا 328 فوت از دوربین به سوییچ دیگر اجرا شود، می‌توانید تا 328 فوت دیگر از سوئیچ به روتر نیز بدوید. می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید هزینه را برگردانید، اما یک سوئیچ اختصاصی نسبت به سوئیچ PoE داخلی، قابلیت‌ها و تطبیق‌پذیری بیشتری را برای پولتان به شما می‌دهد.

 

قابلیت اطمینان

 

این بیشتر به نظر و میزان اعتماد شما به تولیدکنندگان منفرد مربوط می شود. سوئیچ های اختصاصی معمولاً با نام تجاری چاپ شده روی آنها پیدا می شوند. شما نام برندهای خاصی مانند Linksys، Netgear و D-Link را شنیده اید، زیرا آنها شهرت ثابتی دارند.اینترنت حاوی انبوهی از بررسی ها و بحث های مربوط به محصولات این شرکت خواهد بود. همه اینها به این معنی است که شفافیت در مارک های بزرگ بسیار آسان است.

 

نوشتهٔ پیشین
دستورالعمل بازنشانی رمز عبور NVR و DVR
نوشتهٔ بعدی
دامنه دینامیکی گسترده (WDR) چیست؟

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید