دوربین مداربسته تولید داخل

دوربین مداربسته تولید داخل

در این مقاله می خواهیم پیرامون موضوع دوربین مداربسته تولید داخل صحبت کنیم.

همانطور که می دانیم حمایت از تولید ملی وظیفه هر ایرانی است، با خرید و حمایت از محصولاتی که در داخل کشور تولید می شوند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، فنی، قانونی، علمی و تحقیقاتی بسیاری در سطح جهانی نصیب کشور می شود.

دوربین مداربسته تولید داخل

دوربین مداربسته تولید داخل

 

در این مقاله سعی می کنیم به سوالات زیر پاسخ بدهیم.

1.چه دوربینی، دوربین مداربسته ایرانی به حساب می آید؟

02.آیا تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی وجود دارد؟

3.کدام برند ها دوربین های مدار بسته ساخت ایران تولید میکنند ؟

1.چه دوربینی، دوربین مداربسته ایرانی به حساب می آید؟

سوال کلی که مطرح می شود این است که چه دوربینی، دوربین مداربسته ایرانی محسوب می شوند؟ وجه تمایز کالاهای ایرانی و غیر ایرانی چیست؟ این پرسش وقتی مطرح می شود که متوجه می شویم که اکثر دوربینی که در بازار وجود دارند، ترکیبی از تولید داخلی و خارجی می باشند، به نظر شما می توان دوربینی که طراحی داخلی دارد اما بخش عمده ای از آن در خارج از ایران ساخته می شود را تولید داخلی دانست؟

1.چه دوربینی، دوربین مداربسته ایرانی به حساب می آید؟

1.چه دوربینی، دوربین مداربسته ایرانی به حساب می آید؟

 

پاسخگو نبودن مسئولین در این زمینه منجر به بدون نتیجه ماندن شناسایی دوربین مداربسته ایرانی در زمینه دوربین های مدار بسته شده است. در نتیجه همین موضوع موجب سردرگم شدن مشتریان مشتاق به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی گردیده است.

این چنین نیست که کالاها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی کنند، به معنای اینکه دوربینی که به صورت کامل و 100% در داخل تولید می شوند را ایرانی بدانیم و دوربینی که به شکل کامل و ساخته شده وارد کشور می شوند را خارجی بنامیم. با توجه به این دسته بندی بیشتر دوربینی که در بازار وجود دارند تولید داخلی محسوب نمی شوند.

 

2.آیا تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی وجود دارد؟

در واقع تکنولوژی به کار رفته در سیستم دوربین مدار بسته یک تکنولوژی خارجی است، دو اصل اساسی در رابطه با تولید سیستم دوربین مدار بسته و تمامی تجهیزات امنیتی باید رعایت شود.

1.تکنولوژی تجهیزات امنیتی

2.تولید اقتصادی با کیفیت مرغوب

2.آیا تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی وجود دارد؟

2.آیا تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی وجود دارد؟

تکنولوژی تجهیزات امنیتی:

سرعت تولید محصولات امنیتی در ایران را با سرعت تولید محصولات امنیتی دنیا نمی توان مقایسه کرد. با ورود شرکت های دانش بنیان در این زمینه و از بین بردن نقطه ضعف های سیستم دوربین های مدار بسته را، می توان سر آغازی در مسیر تولید ملی این محصول دانست.

تولید اقتصادی با کیفیت مرغوب:

از بزرگترین مشکلات در زمینه تولید داخلی دوربین های مدار بسته، نبودن توانایی لازم در تولید اقصادی این محصول می باشد. قیمت و کیفیت مورد قبول دو بال تولید داخلی به حساب می آیند که نبود هر کدام باعث شکست خوردن کالای تولیدی داخلی می شود.

با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه تولید دوربین مداربسته در ایران، در نرمال ترین شکل به صورت مونتاژ قطعات می باشد اما برخی از شرکت ها به تولید محصول ایرانی پرداخته اند که در ادامه به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

  1. کدام برند ها دوربین های مدار بسته ساخت ایران تولید میکنند ؟

کدام برند ها دوربین های مدار بسته ساخت ایران تولید میکنند ؟

کدام برند ها دوربین های مدار بسته ساخت ایران تولید میکنند ؟

الف ) شرکت افروز سازان جوان برند اس ویژن

شرکت افروز سازان جوان از سال 1389 فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است، با توجه به داشتن سابقه قبلی در زمینه صنعت و تجارت و با کمک گرفتن از سه نفر از افراد باتجربه و کارآمد که از پیش در این حوزه فعالیت داشتند موفق شد که در زمان کوتاهی جایگاه خود را به دست آورد.

امروزه شرکت افروزسازان جوان دوربین های مدار بسته، تگ و دزدگیر لباس تولید می کند و می توان گفت که محصولات تولید شده توسط این شرکت جز 10 برند نخست ایرانی می باشد.

ب) شرکت فراگستر_ناظر

شرکت تولیدی فراگستر با کمک گرفتن از علم و تجربه تولید کنندگان مطرح جهان، اقدام به تولید یکی از پیشرفته ترین تجهیزات حفاظت الکترونیک با نام تجاری ناظر کرده است. مجهز نمودن خط تولیدی پیشرفته و استفاده از آزمایشگاهی با بهترین امکانات، باعث تولید محصولات پیشرفته تر و با کیفیت تر شده است. این برند یک محصول ایرانی است که توان رقابت با برترین محصولات روز جهان را دارا می باشد.

ج) شرکت فناوری نوین مرصاد فاطر_برند سورنا

در سال 1391 با توجه به طرح موضوع احتمال جاسوسی از طریق دوربین های مداربسته و همچنین برای حمایت از تولید ملی، شرکت فناوری نوین مرصاد فاطر به تولید داخلی دوربین های مداربسته ایرانی اقدام نمود

و کار خود را از روش مهندسی معکوس نمونه های خارجی و با گرفتن طراحی های مشابه از راه ارتباط با ایرانیان مقیم خارج آغاز نمود و موفق شد تا به دانش طراحی بعضی قسمت های اصلی دوربین های مدار بسته دست یابد. و بعد از آن با کمک گرفتن از نخبه های داخلی و استفاده کردن از دانش و تخصص آنها در حوزه طراحی سخت افزار و نرم افزار، توانست نخستین نمونه دوربین مداربسته ایرانی سورنا را تولید کند.

د) شرکت پویش رایان تصویر

شرکت پویش رایان تصویر در سال 1384 با هدف پیشرفت و بومی کردن سیستم های نظارت تصویری پیشرفته الکترونیکی کار خود را آغاز کرد. و با همت و تلاش همه جانبه خود موفق شد پروانه بهره برداری ونشان صنایع نوین را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نماید.

شرکت پویش رایان صنعت با در نظر گرفتن تکنولوژی های روز جهان و همچنین در نظر گرفتن نیازهای کشور، سعی دارد محصولی طراحی کند که از نظر کیفیت قابل مقایسه با برند های معروف دنیا باشد.

از اینکه تا پایان مقاله دوربین مداربسته تولید داخل ما را همراهی کردید متشکریم

نوشتهٔ پیشین
شرکت های دوربین مدار بسته در تهران
نوشتهٔ بعدی
دوربین مدار بسته برند ایرانی

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید