دوربین مدار بسته برند ایرانی

دوربین مدار بسته برند ایرانی

ما دراین مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع دوربین مدار بسته برند ایرانی مطالبی را برای شما عزیزان ارائه کنیم و به تعدادی از سوالات که مممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد پاسخ بدهیم؛ اما پیش از آن لازم است تا مختصری راجع‌به دوربین مدار بسته بدانیم:

دوربین مدار بسته برند ایرانی

دوربین مدار بسته برند ایرانی

 

کلمه دوربین مدار بسته از لغت انگلیسی Closet Circuit Television که به اختصار آن را CCT می‌گویند گرفته شده؛ در واقع به انواعی از دوربین‌ ها گفته می‌شود که در جای خود هیچ گونه تحرکی نداشته و ثابت اند و تنها به ضبط تصاویر می‌پردازند وبه یک سیستم مانیتورینگ نیاز دارند.

  • اهمیت دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟
  • آیا دوربین های مدار بسته ایرانی معیارهای دوربین های مداربسته خوب را دارا هستند ؟
  • مزایای استفاده از برند های دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

 

  • اهمیت دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

دوربین مدار بسته که در واقع یک نوع سیستم امنیتی محسوب می‌شود که برای نخستین بار در سال ۱۹۴۲ ساخته شد البته این نوع دوربین در این سال و در ابتدای آغاز به کار خود برای برای دیدن و ضبط کردن لحظه‌ی به پرواز درآمدن یک موشک استفاده شد؛ همین نقطه آغازی برای شروع بکار ونیز فراگیر شدن دوربین‌های مدار بسته در سرتاسرجهان بود.

از آن پس تولیدکننده‌های بسیاری  شروع به ساخت و طراحی انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته کردند؛ ایران نیز از این قاعده مستثنا نبود و در این زمینه فعالیت‌های خودرا آغاز نمود

صنعت گران ایرانی ضمن اتکا به دانش متخصصین خود موفق به ساخت دوربین‌هایی با کیفیت بالا و قیمت پایین شدند؛ دوربین هایی که کاملا توانایی رقابت با انواع خارجی را داشته و در برخی مواقع حتی به صادرات نیز فکر می‌کند.

در راستای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان تولید کنندگان و صنعت گران ایرانی همواره در تلاش برای بهبود کیفیت کالای تولیدی خود بوده؛ و دست از تلاش کردن برای به دست آوردن عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته ایرانی برنداشته‌اند؛ همین رقابت نیز موجبات رشد و بهتر شدن را برای آنان فراهم نموده.

اهمیت دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

اهمیت دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

آیا دوربین های مدار بسته ایرانی معیارهای   دوربین های  مداربسته خوب را دارا هستند ؟

برای آنکه بتوان یک دوربین را جز دوربین های مدار بسته خوب به شمار آورد لازم است چند ویژگی داشته باشد؛

  • توانایی دید در شب یا IR را داشته باشد: یکی از مهم ترین ویژگی ها برای هر دوربینی همین قابلیت دید در شب است؛ دید در شب باعث شده تا هنگام شب نیز تصاویر با کیفیتی تا شعاع محدودی برای ما ثبت شود این  شعاع از ۲۰ متر شروع شده و بسته به انواع دوربین بیشتر نیز می‌شود.
  • دومین ویژگی یک دوربین خوب ارائه یک تصویر باکیفیت است؛ این ویژگی برحسب نیاز خریدار برای هر دوربین فرق می‌کند در حال حاضر دوربین های مدار بسته با رزولیشن های ۱؛ ۲ ؛ ۳؛ ۴؛ ۵ و ۸ مگاپیکسل در بازار یافت می‌شود.
  • مورد دیگری که هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه داشته باشید برابر بودن و یکسان بودن تصویر گرفته شد توسط دوربین و تصویر ضبطی است؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد تا هنگام خرید برندی را انتخاب کنیم که تصویر را با همان کیفیتی که گرفته شده در اختیار ما قرار دهد.البته این تصاویر باید با کمترین حجم ارائه شود.
  • چون این دوربین ها عمدتا در مکان های سر باز استفاده می‌شود بسیار اهمیت دارد تا مقاومت و استحکام لازم در مقابل عوامل طبیعی از جمله باد؛ باران؛ گرد و غبار و …. را داشته باشد.

و با توجه به اینکه دوربین های مدار بسته ایرانی این ویژگیها را دارا می باشند بنابراین قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند

آیا دوربین های مدار بسته ایرانی معیارهای   دوربین های  مداربسته خوب را دارا هستند ؟

آیا دوربین های مدار بسته ایرانی معیارهای   دوربین های  مداربسته خوب را دارا هستند ؟

مزایای استفاده از برند های دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

ذکر این نکته در اینجا ضروری است که شما اگر قطعات و مواد اولیه را به هر کشوری بفرستید اما عملیات سرهم بندی کردن محصول و تولید نهایی در آن کشور یعنی کشور مبدا انجام شود در واقع می‌توان محصول را ساخت آن کشور دانست؛ هم اکنون با توجه به آنکه محصولات ساخت ایران گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند می‌توان آن ها را مطمئن ترین گزینه برای خرید دوربین های مدار بسته به حساب آورد؛

مزایای استفاده از برند های دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

مزایای استفاده از برند های دوربین مدار بسته ایرانی در چیست؟

 

همچنین شرکت های وارد کننده این نوع دوربین ها عمدتا فقط وارد کننده خود دوربین هستند و اجزا و قطعات آنان را کمتر وارد می‌کنند بنابراین اگر دوربین مدار بسته خارجی شما خراب شود معمولا راهی برای تعویض قطعات وجود ندارد

که خوشبختانه این مورد در مورد دوربین های مدار بسته ایرانی صدق نمی‌کند و هر زمان که دوربین ایرانی شما خراب شد می‌توانید با مراجعه به نمایندگی اقدام به تعویض و یا تعمیر دستگاه خود کنید ضمن اینکه برای دریافت قطعه جدید لازم نیست همچون دوربین های خارجی مدت زیادی را منتظر بمانید.

امید است با جمع بندی مطالب گفته شد در بالا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید دوربین مدار بسته خود انجام دهید؛ سپاس از اینکه مطالب مارا برای دریافت اطلاعات انتخاب کردید.

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته تولید داخل
نوشتهٔ بعدی
دوربین الکترو نگار

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید