دوربین مداربسته لرستان

دوربین مداربسته لرستان

دوربین مداربسته لرستان

در این مقاله قصد داریم کاربران دوربین مداربسته لرستان را با شرکت علم و صنعت و محصولات ارائه شده آن آشنا کنیم.

شرکت علم و صنعت دارای محصولات متنوع و گوناگون از برند های پرفروش جهانی می باشد

 

دوربین مداربسته لرستان

دوربین مداربسته لرستان

 

محصولاتی که هرکدام بر اساس نیز کاربران طراحی شده اند مانند دوربین های مداربسته استار لایت نایک ویژن که دید در شب رنگی ارائه می دهند یا دوربین های مداربسته پلاک خوان که برای کنترل ترافیک و ماموران کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند در ادامه به سراغ دلایل استفاده از دوربین های مداربسته برای کاربران دوربین مداربسته لرستان می رویم.

منظور از سیستم نظارتی چیست؟
استفاده از یک دوربین مداربسته برای انتقال یک سیگنال به یک اتاق مانیتورینگ و نمایش ضبط و پخش تصاویر در این مکان یک سیستم امنیتی می باشد. که هدف آن تامین امنیت محیط برای کاربران است.

 

دوربین های مداربسته برای نیاز های مشتریان طراحی و تولید شده اند

برای نمونه در گذشته به دلیل نبود دوربین های مداربسته سارقین به راحتی اماکن امنیتی نفوذ می کردند

با پیشرفت تکنولوژی های مختلف و تولید دوربین های مداربسته این نفوذ و سرقت ها روبه کاهش میرفت سپس فناوری های مختلف با برند های متفاوت وارد بازار شد به همین علت شرکت های مختلف با محصول های متنوع وارد بازار سیستم های امنیتی شدند برای خربد دوربین مداربسته با توجه به نیاز کاربران مدل های مختلفی وجود دارد که معیار های انتخاب دوربین مداربسته را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.

نوع دوربین مداربسته

در فروش دوربین مدار بسته نوع دوربین و تجهیزات مورد نیاز آن برای کاربران قابل اهمیت می باشد.

انواع دوربین مدار بسته شامل IP یا تحت شبکه، آنالوگ، HD-SDI ،HD-TVI ،HD-CVI.

دوربین مداربسته IP

دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP مخفف INTERNET PROTOCOL CAMERA می باشند. این دوربین ها به کمک اینترنت تصاویر را ضبط می کنند و دستگاه ضبط کننده آن ها NVR می باشد. با پیشرفت فناوری کاربران از دوربین های آنالوگ به دوربین های تحت شبکه روی آوردند.

علت استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه:

پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن جامعه به سمت اینترنت، کیفیت بهتر تصاویر، استفاده از کابل شبکه که سرعت انتقال بالایی دارد.

 

دوربین مداربسته AHD

دوربین های مداربسته AHD مخفف ANALOG HIGH DEFINITION می باشد و به منظور پیشرفت دوربین های آنالوگ در زمینه ارتقاء کیفیت تصاویر تولید شده اند. این دوربین ها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته آنالوگ که کیفیت تصویر می باشد را به خوبی پوشش داده اند و برای استفاده از این دوربین ها از دستگاه DVR استفاده می شود.

دوربین مداربسته آنالوگ

در ابتدا پر کاربرد ترین دوربین مدار بسته دوربین های آنالوگ بودند که برای خرید بسیار مقرون به صرفه می باشند و از دستگاه دی وی ار برای ضبط تصاویر استفاده می کنند، اما با پیشرفت فناوری عیب های این نوع دوربین ها بیشتر به چشم می خورد برای نمونه پایین بودن کیفیت تصویر نسبت به سایر دوربین ها، هزینه ی بسیار زیاد سیم کشی دوربین ها، تداخل نویز در کیفیت تصویر که همگی از دلایل کاهش علاقه مندی کاربران به خرید این دوربین ها شده است.

دوربین مدار بسته HD-CVI

دوربین های مداربسته HD-CVI مخفف HIGH DEFINITION COMPOSITE VIDEO INTERFACE می باشند، که از دستگاه HCVR برای ضبط تصاویر استفاده می کند. هم چنین این دوربین ها از کابل کواکسیال برای انتقال داده استفاده می کنند، نصب آسان و ارتقا سیستم های آنالوگ از دیگر ویژگی های این دوربین ها می باشد.

دوربین مداربسته HD-CVI داهوا DH-HAC-HDW1230EM-A-POC

دوربین اچ دی سی وی ای داهوا، دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل با ثبت جزئیات دقیق، زاویه دید مناسب و دیدستاره ای که در حداقل نور محیط تصاویر را ثبت میکند. دارای طراحی و قیمت مناسب، دارای فناوری POC (استفاده از کابل کواکسیال جهت ارسال تصاویر وبرق) که باعث کاهش هزینه و زمان میشود و …

برای مشاهده اطلاعات کامل این محصول کلیک کنید.

دوربین مداربسته HD-TVI

دوربین های مدار بسته HD-TVI مخفف HIGH DEFINITION TRANSPORT VIDEO INTERFACE می باشد که با دستگاه DVR استفاده می شوداین دوربین هم از کابل کواکسیال برای انتقال داده استفاده می کنداین نوع دوربین نسخه به روز شده ی دوربین های HD-SDI می باشد این دوربین دارای کیفیت تصویر پایین و انتقال داده تا ۳۰۰ متر می باشد برای بهبود وضعیت این دوربین شرکت هایک ویژن دوربین های مدار بسته توربو اچ دی خود را به بازار عرضه کرد که تا ۵۰۰ متر را پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته HD-SDI

دوربین های مدار بسته HDSDI مخفف HIGH DEFINITION SERIAL DIGITAL INTERFACE می باشد این دوربین ها کاربرد موثری که دارند د ارسال تصاویر توسط کابل کواکسیال بدون فشرده سازی می باشد این دوربین ها برخلاف دوربین های تحت شبکه که حرارت و گرما در فضای خارجی برروی عملکردشان تاثیر گذار هست اینگونه نیستند و دارای مقاومت بالایی می باشند.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

کیفیت تصویر مناسب در دوربین های مدار بسته یکی از دلایل فروش آن ها می باشد تصاویر دوربین مدار بسته از نظر شفافیت و واضح بودن تصاویر نقش مهمی دارند. کیفیت تصاویر یا رزولوشن برحسب پیکسل می باشد که در تک تک جزئیات تصویر نقش بسزایی دارند زیرا جزئیات تصاویر برای سیستم های امنیتی و نظارتی بسیار موثر می باشند عوامل موثر در کیفیت یک نصویر شامل نوع سنسور (CMOS و CCD)، نوع لنز ( ثابت و متغیر)، رزولوشن تصویر( HD و FULL HD و…)، نور تصویر می باشد.

 

نوع سنسور

دوربین مدار بسته از هزاران سنسور حساس به نور تشکیل شده است که ذرات نور را جذب و تبدیل به بار الکتریکی می کنند در محیط هرچه شدت نور بیشتر باشد میزان برق تولید شده هم بیشتر خواهد بود.سنسورها به طور کلی به دو دسته CMOS و CCD تقسیم می شوند سنسور CMOS به دلیل ارزان تر بودن، عملکرد فنی بهتر و هم چنین سرعت بیشتر نسبت به CCD بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نور محیط 

دوربین مدار بسته برای ضبط تصاویر با جزئیات توجه دقیقی به نور محیط دارد که این عمل توسط سنسور های تعبیه شده در دوربین صورت می گیرد به عبارت دیگر تصاویر ضبط شده در دوربین وابسته به نور محیط دارند و بر اساس آن تصاویر با کیفیت مناسب را به کاربران ارائه می دهند نور محیط برحسب Lux محاسبه می شود که عدد صفر نشاندهنده ی تاریکی کامل محیط و عدد ۵۰۰۰۰ نشان دهنده روشنایی کامل محیط می باشد.

فناوری های مهمی که در تنظیم نور محیط کاربرد دارند: شامل  WDR ، BLC، HLC و…

WDR

دوربین هایی که از این فناوری استفاده می کنند، محدوده ی دینامیکی تصاویر را افزایش می دهند. که منظور از محدوده ی دینامیکی، نسبت روشنی تصویر به تاریکی آن است. در این فناوری، به جای یک تصویر از دو یا چند تصویر استفاده می شود که هر تصویر با میزان جذب نور متفاوتی گرفته می شود و در نتیجه جزئیات بخش های تاریک و روشن متفاوت است.

به طور معمول تصویری که حاصل استفاده از WDR  است، به آنچه توسط چشم دیده می شود، نزدیکی بیش تری دارد و جزئیات بخش های تاریک و روشن آن بیش تر است.

BLC

BLC برای تنظیم سطح نور درچند نقطه از محیط استفاده میشود و توسط (DSP) پردازنده سیگنال دیجیتال، که تصویر را به بخش های مختلف تقسیم و نور را بر این اساس تنظیم میکند، کار میکند.

کاربرد BLC بسیار ساده است در هنگام متمرکز شدن دوربین روی شیء یافردی سطح نور در تصویر را متعادل میکند . BLC دردوربین برای خاموش کردن اتوماتیک بخش هایی از تصویر که نور بالایی دارنداستفاده میشود، درحالی که نور روی هدف خود مورد نظر متمرکز شده است.

HLC

فناوری HLC به صورت الکترونیکی نور منبع را کمتر کرده و با بیشتر باز کردن دیافراگم دوربین تصویر مناسب و واضحی را ارائه میدهد. HLCبه طور دقیق وظیفه فیلتر نور مازاد در تصویر را دارد که در بعضی از دوربین ها  نقطه نور مازاد را با رنگ سیاه به شکل یک نقطه میپوشاند تا بقیه تصویر قابل دیدن باشد و در بعضی دیگر به صورت هوشمند نور فیلتر شده و به نسبت نور تصویر نور مازاد کم میشود.

دید در شب دوربین مداربسته

در گذشته که تعداد معدودی از دوربین ها دارای قابلیت دید در شب را داشتند اما امروزه تمامی دوربین های مداربسته دید در شب دارای این فن آوری می باشند و بسیار از کاربران از این فن آوری استقبال بی نظیری را داشته اند. که این موضوع تاثیر زیادی در بحث فروش داشته است.

شرکت ها، سازمان های امنیتی، فروشگاه ها و مراکز خرید که امنیت محیط در درجه اول قرار دارد توجه بسیار زیادی به دید در شب دوربین مدار بسته می کنند.

هنگام خرید دوربین مدار بسته دید در شب دقت داشته باشید که دوربینی که تهیه می کنید بتوانید در صورت نیاز ال ای دی آن را غیر فعال کنید.به همین دلیل این پارامتر را در نظر بگیرید.

در هم ریختگی رنگ در دوربین مشکل بسیاری از کسانی می باشند که از اماکن نامعتبر و یا با قیمت خیلی ارزان خرید می کنند. بنابراین اگر می خواهید کیفیت تصاویر با کیفیت با رنگ بندی واقعی داشته باشید دوربین هایی با برند های معتیر از  جمله نایک ویژن بازار خریداری کنید.

 

مقرون به صرفه بودن دوربین از نظر هزینه

برای خرید یک محصول هزینه جزء گزینه های اصلی هر فردی می باشد. هر فروشنده باید برای فروش محصول خود بهترین و به صرفه ترین کالا خود را نسبت به شرایط مشتری خود ارائه دهد، که امروزه این موضوع بسیار کم رنگ شده است. مجموعه علم و صنعت با تجربه بالا در صنعت دوربین مدار بسته، محصولی به نام نایک ویژن که برای مشتریان هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه اقتصادی می باشید تولید کرده است.

برای مشاهده محصولات برند نایک ویژن کلیک کنید.

گارانتی دوربین مداربسته

در توضیحی کوتاه گارانتی یعنی تعهد فروشنده نسبت به محصولی که به مشتری خود ارائه می دهد

که در صورت خرابی یا نقص محصول فروشنده باید خدماتی انجام دهد. گارانتی یکی از عوامل موثر در بهبود فروش دوربین مدار بسته است.

شرکت علم و صنعت دارای خدمات پس از فروش به صورت مدرن و حرفه ای

و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت رسانی در سراسر کشور می باشد.
عملکرد مطلوب و انعطاف پذیر طی سالهای گذشته، این شرکت را به عنوان یکی از پیشتازان بازار دوربین مدار بسته در کشور مطرح کرده

و سیاست راهبردی شرکت علم و صنعت تهیه کالا و تجهیزات از معتبر ترین تولید کنندگان جهانی می باشد.

برای دریافت اطلاعات محصول، ثبت و فعالسازی گارانتی کلیک کنید.

نایک ویژن 

برند اصلی شرکت علم و صنعت دوربین مداربسته برند نایک ویژن می باشد این برند تولید شرکت علم و صنعت می باشد و دارای فناوری های مختلف می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به دوربین های مداربسته استار لایت و دبلیو دی ار نایک ویژن اشاره کرد در ادامه کاربران را به مشاهده کیفیت تصویر این محصولات دعوت می کنیم. هم چنین کاربران می توانند در صورت خرید با کارشناسان شرکت علم و صنعت تماس حاصل فرمایند.

هایک ویژن

در این بخش برند هایک ویژن و محصولات آن را معرفی می کنیم
در ابتدا باید به شکل گسترده در مورد برند و محصولات سیستم های امنیتی هایک ویژن صحبت کنیم این برند متعلق به کشور چین می باشد که محصولاتش را به کشور های مختلف جهان نیز صادر می کند.

شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تأمین کنندگان  تجهیزات نظارت تصویری در جهان است و یکی از برترین برند های سیستم های امنیتی محسوب می شود

نگرش و تولید محصولات رو به جلوی آنها در ایجاد محصولات نظارتی
آنها را به انتخاب اصلی بسیاری از انواع اماکن ، از جمله خرده فروشی ، امور مالی ، آموزش ، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است.
و با این که این فناوری با کیفیت بالا مقرون به صرفه تر می شود ، شاید زمان آن رسیده باشد
که تجهیزات دوربین مدار بسته شغلی خود را به Hikvision ارتقا دهید.

 

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مزایایی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

1.انتخاب

Hikvision انتخاب گسترده ای در اختیار مشتریان خود با توجه به ویژگی ها از جمله کیفیت تصویر ،
طراحی دوربین مداربسته و قیمت قرار داده است. این بدان معنی است که تجهیزات Hikvision به راحتی می توانند
متناسب با بودجه و نیازهای شما تنظیم شوند و شما را با داشتن یک سیستم امنیتی متناسب با مشاغل شما تطبیق دهد.

2.لنزها

لنزهای دوربین مداربسته Hikvision IP از پوشش گسترده تری برخوردار هستند ،
باید توجه داشته باشید که آنها از دوربین های مداربسته معمولی گران تر هستند ،
به همین علت برای پوشاندن همان ناحیه باید کمتر از آنها خریداری کنید.

3.تجزیه و تحلیل

بیشتر سیستم های دوربین مدار بسته IP Hikvision با توانایی تجزیه و تحلیل وارد می شوند ،
به این معنی که نیازی به سرمایه گذاری اضافی در نرم افزار آنالیتیکس ندارید.

4.رزولوشن

اغلب در مورد دوربین های مداربسته IP Hikvision با توجه به افزایش مگاپیکسل می توان وضوح بهتری از تصویر بدست آورد.
این همچنین به شما امکان می دهد هنگام بزرگنمایی فیلم های از پیش ضبط شده خود ، وضوح بالایی داشته باشید.

5.استفاده آسان

اگر اهل فن آوری های پیچیده و پیشرفته نیستید ، دوربین های مداربسته Hikvision می توانند برای شما ایده آل باشند
زیرا دارای محصولات ساده و قیمت مناسب می باشند که استفاده و درک آنها آسان است.

6.قابل ارتقاء

سیستم های Hikvision قابل ارتقاء هستند که برای آینده مفید است.
اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد مشخصی از دوربین مداربسته را در اختیار داشته باشید ،
همیشه باید گزینه ای را در نظر بگیرید که زمانی  تجارت شما  گسترش یابد شما به امنیت بیشتری احتیاج دارید.

محصولات هایک ویژن

یکی از دلایلی که شرکت هایک ویژن به برند پرفروش و محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته تبدیل شد تنوع محصولات آن می باشد. در ادامه به معرفی محصولات می پردازیم.

1.دوربین مداربسته IP هایک ویژن

2.دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن

3.دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن

4.دوربین مداربسته اسپیددام هایک ویژن

5.دستگاه ضبط کننده DVR هایک ویژن

6.دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن

7.دوربین مداربسته کنترل ترافیک هایک ویژن

و…

موارد بالا مهم ترین محصولات هایک ویژن به شمار می روند.

یکی از دلایلی که شرکت هایک ویژن به برند پرفروش و محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته تبدیل شد تنوع محصولات آن می باشد.

دوربین مداربسته IP هایک ویژن

شرایط امنیتی برای محیط های مختلف متفاوت است.
به همین دلیل است که دوربین های مداربسته هایک ویژن از نوع تحت شبکه (IP) به نحوی طراحی شده اند
که  برای پاسخگویی به نیازهای مختلف – از نظارت کلی ویدیویی گرفته

تا تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی مبتنی بر الگوریتم های پیشرفته – و فراتر از آن پاسخگو باشند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به ارائه تصاویر با کیفیت بالا –
به حداقل رساندن شرایط مورد نیاز برای ذخیره سازی و پهنای باند –
و ارائه آگاهی موقعیتی مبتنی بر داده برای کمک به شما در تصمیم گیری هوشمند ،
دوربین های مداربسته هایک ویژن انتخاب ایده آل برای صدها پروژه هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه دارای سری های مختلفی می باشد که شامل
سری Pro Series ،Ultra Series ، Panoramic Series ، Explosion-proof Series و … می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن Pro Series

با پیدا کردن تعادل مناسب از نظر عملکرد و ارزش ، دوربین های سری Hikvision Pro مجهز به ویژگی های هوشمند هستند
که مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن آسان است. برخی از مدل ها همچنین دارای فناوری “DarkFighter” هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن Ultra Series

با تولید محصولات قابل اعتماد و آسان برای مکان های مختلف ،
دوربین های سری Ultra Hikvision به راحتی پشتیبان پروژه های سنگین می باشد و سازگاری عالی با شرایط محیط با فناوری های DarkFighter و LightFighter به راحتی برآورده می کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن Panoramic Series

دوربین های مداربسته سری Hikvision Panoramic با ارائه یک منظره بسیار شگفت آور و گسترده ،
شما می توانید با استفاده از فقط یک دوربین مداربسته پانوراما هایک ویژن ، مناطق گسترده ای را با آگاهی موقعیتی عالی و در عین حال پایین نگه داشتن هزینه های نصب و نگهداری ، پوشش دهید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن Explosion-proof Series

با سالها تجربه و تخصص در طراحی دوربین های مداربسته ، دوربین های مداربسته سری ضد انفجار Hikvision به اندازه کافی مستحکم هستند
که در خطرناک ترین محیط ها با گازهای قابل اشتعال یا ذرات قابل اشتعال تصاویر را ضبط کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن

در ابتدا با تولید دوربین های مداربسته آنالوگ ، که دارای کیفیت تصویر پایینی بودند و حتی قابلیت تشخیص چهره را هم نداشتند
به خوبی نتوانستند انتظارات کاربران را از ضبط محیط برآورده کنند ولی با پیشرفت تکنولوژی های مختلف دوربین مداربسته آنالوگ دارای تغییرات بسیار زیادی شد.

دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن

دوربین های مداربسته حرارتی برای مناطقی که به منبع نور نیاز ندارند مناسب می باشد.
برای ارائه افزایش پوشش تصویری و حرارتی منطقه در محیط های مختلف بسیار عالی هستند.

این نوع محصول برای تشخیص اشخاصی که در موقعیت شدیدا تاریک قرار دارند

و قابل روئیت نیستند. علاوه بر این، دوربین های مداربسته حرارتی دارای قابلیت تشخیص دوربرد و دما هستند.
و هم چنین قابلیت تشخیص فاصله و اندازه گیری دما را دارند.
به این ترتیب می توان آنها را در ارتباط با دوربین های مداربسته دیگر برای دستیابی به تمام شرایط آب و هوایی و نظارت جامع مورد استفاده قرار داد.

 

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن

دوربین های مداربسته اسپید دام هایک ویژن برای نظارت در مناطق مقیاس بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند ،
می تواند تنها با یک دوربین مداربسته اسپید دام ، کل منطقه را کنترل کنید.
این نوع دوربین های مداربسته امنیتی همیشه برای محافظت از خود در برابر سر و صدا و محافظت در برابر خرابکاری همراه هستند.
زوم این نوع محصولات یکی از ویژگی های خاص آن ها می باشد.

هم چنین این نوع محصول دارای چرخش 180 و یا 360 درجه ای هستند.

با توجه نکات ذکر شده در مورد دوربین مداربسته اسپید دام می توان گفت که مهمترین ویژگی آن ها ، امکان زوم و زوم کردن تصویر ، فوکوس خودکار تصویر در حین ضبط تصاویر است. امروزه دوربین های مداربسته اسپید دام دارای زوم 10 برابر ، زوم 22 برابر ، زوم 27 برابر … می باشند.

دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن

دوربین های مداربسته IP  با کیفیت بالا باید دستگاه ضبط کننده NVR با کیفیت عالی داشته باشند.
ضبط کننده های ویدیوی  تحت شبکه Hikvision به نحوی طراحی شده

که مزایای استفاده از پهنای باند و ذخیره سازی را با جدیدترین فناوری فشرده سازی H.265 + ارائه می دهد.
این دستگاه ها دارای قابلیت های قدرتمندی هستند
و از ضبط حداکثر 24 مگاپیکسل برای ضبط پشتیبانی می کنند.
خروجی با کیفیت بسیار عالی تا 4K را ارائه می دهند.
اکنون در تمام سری های NVR ، از سطح ورودی تا مدل های حرفه ای پشتیبانی می شود.
برای ایمنی داده ها ، ضبط کننده های ویدیویی شبکه Hikvision عملکرد RAID ، N + 1 و لوازم ANR RAID را فراهم می کنند
و از ضبط ویدیوی پایدار و قابل اطمینان پشتیبانی می کنند.
با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ، ضبط ویدیوی Hikvision از همیشه قوی تر و باهوش تر خواهد شد.

دستگاه های ضبط کننده تحت شبکه هایک ویژن دارای سری های مختلفی هستند که شامل Pro Series ، Ultra Series ، Hikvision DeepinMind Series ، Blazer Series می باشند.

دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن Pro Series

دستگاه های سری Pro هایک ویژن دارای ویژگی های کدگذار فشرده سازی +H.265  و +H.264  بهینه سازی شده ،
امکان استفاده از پهنای باند و مدیریت ذخیره سازی بسیار مؤثر را دارند. همانظور که می دانید
دسترسی به دوربین های مداربسته IP و دیگر عملکردهای هوشمند هرگز آسان نبوده است. سری Pro راه حل ایده آل برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است.

دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن Ultra Series

سری Ultra برای پروژه های گسترده ای طراحی شده است

که به تعداد بیشتری دوربین مداربسته نسبت به معمول احتیاج دارند

و همچنین نیازمند نصب رک مخصوص می باشند. پایداری NVR های سری Ultra توسط RAID و N + 1 hot rezerv ایجاد شده است

و از پخش و ضبط ویدیوی با کیفیت و مطمئن اطمینان حاصل می کند.

کدگذار فشرده سازی بهینه شده H.265 + حداکثر پهنای باند و استفاده از ذخیره سازی را فراهم می کند.

دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن  DeepinMind Series

سری DeepinMind شامل یک یا چند چیپست GPU با سرعت بالا و الگوریتم های دقیق است

که بسیاری از کارکردهای مفید مانند فیلتر زنگ هشدار کاذب ، آلارم لیست سیاه ، داده های ویدیویی را دارد  و موارد دیگر را نیز تقویت می کند.

دستگاه ضبط کننده NVR هایک ویژن Blazer Series

سری Blazer یک سرور قدرتمند و مناسب برای مدیریت فیلمبرداری محلی و از راه دور ،
دارای هوش مصنوعی و ذخیره اطلاعات مرکزی است. Blazer Pro می تواند که سیستم مدیریت فیلمبرداری HikCentral قدرتمند Hikvision را
با ذخیره اطلاعات NVR در یک واحد فیزیکی ترکیب کند.

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته بی سیم با برد بالا
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین سوزنی دید در شب

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید