دوربین مداربسته geutebruck مدل GWPC-103

دوربین مداربسته geutebruck

دوربین مداربسته geutebruck

دوربین مداربسته geutebruck

نیاز به دوربین های مداربسته در زمان های مهم مانند سرقت، مفقود شدن و … به شکل قابل توجهی حس می شود. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته از برند های متنوع و فناوری های پیشرفته در سراسر نقاط جهان تولید شدند. دوربین هایی دارای شکل و ظاهری متفاوت که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند.

در این بخش در مورد تکنولوژی های دوربین مداربسته و ذکر نکاتی در مورد سیستم های امنیتی می پردازیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته geutebruck هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua, geutebruck و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

جهت آشنایی با محصولات این برند ابتدا آن را معرفی می کنیم.

دوربین مداربسته geutebruck

Geutebrück یک ارائه دهنده بین المللی از راه حل های نرم افزار امنیتی ویدئویی منحصر به فرد ، هوشمند و کاربرپسند و سخت افزار مربوطه است. مشتریان ما در سراسر جهان مستقر هستند: با موزه هایی کار می کنند که به دنبال گنجینه های تاریخی بی ارزش هستند

ارگان های عمومی و مقاماتی که به عنوان بخشی از زیرساخت های حیاتی (KRITIS) در کشورشان نقش مهمی دارند ، و مشاغل صنعتی که می خواهند از خود در برابر حملات ، جاسوسی یا خرابکاری محافظت کنند یا می خواهند با شناسایی فیلم و هوش مصنوعی (AI) فرایندهای خود را بهینه کنند.

برای همه این مشتریان ، نرم افزار امنیت ویدئویی این برند تصاویر ویدئویی صدها یا هزاران دوربین را تجزیه و تحلیل و ذخیره می کند و به آن ها امکان می دهد در صورت نیاز ، با لمس یک دکمه – ویدئو ویدیوی مورد نیاز خود را فراخوانند – ظرف چند ثانیه ، با انطباق کامل با قوانین دقیق مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) و در قالب تصویر اختصاصی gbf ، که توسط دادگاه ها در اکثر کشورها ، به عنوان مدرک رسمی شناخته شده است.

در اینجا نمونه محصولی از این برند آورده ایم:

دوربین مداربسته geutebruck مدل GWPC-103

دوربین مداربسته geutebruck مدل GWPC-103

دوربین مداربسته geutebruck مدل GWPC-103

دوربین آنالوگ 1/3 “شبانه روز با وضوح بسیار بالا (TDN) در محفظه مقاوم در برابر هوا با روشنایی IR-LED داخلی ، لنز یکپارچه ، فاصله کانونی دستی قابل تنظیم از 3.8 – 9.5 میلی متر و براکت دیواری. به دلیل ترکیب بخاری داخلی با داشتن درجه حفاظت از نفوذ IP66 ، دوربین جمع و جور کاملاً مناسب برای مکانهای داخلی و خارجی است ، جایی که به نظارت تصویری دقیق ، قابل اعتماد و کاملاً حرفه ای چه در شبانه روز نیاز است. بخاری و فن داخلی.

برند Geutebruck
کارخانه GEUTEBRUCK GmbH
کد مدل GWPC-103/DN-IR
سایز چیپ به اینچ 1/3 inch
نوع رنگ Colour / Monochrome
رزولوشن TVL 650
نوع تخصصی Infrared
حساسیت lux 0.0 lux
مشخصات الکتریکی Voltage: 12 V DC, 24 V AC
Power Consumption: 11 W
فاصله کانونی میلی متری 3.8 ~ 9.5
دهانه لنز Wall
المان تصویر HxV 752 x 582
جبران نور پشت Yes
کنترل خودکار بهره Yes
وایت بالانس Yes
نسبت سیگنال به نویز 50
همگام سازی Internal
حالت سیگنال CCIR, PAL
کوچک یا جمع و جور Compact
خروجی ویدیو 1 Vpp, 75 Ohm
مشخصات فیزیکی Dimension mm: 93 x 104 x 165
Weight g: 1,500
مشخصات محیطی Operating Temperature oC: – 30 ~ + 50
Protection: IP66

پس از آشنایی با این برند به سراغ مطالبی پیرامون دوربین های مدار بسته می رویم:

دلایل خرید سیستم دوربین مدار بسته امنیتی

تقریباً غیرممکن است حضور در منطقه ای که در عصر امروز توسط دوربین های امنیتی کنترل نمی شود ، بدون توجه به نوع آن. در کشورهای پیشرفته و مدرن ، نصب دوربین های امنیتی برای نظارت و مشاهده آنچه مردم انجام می دهند امری طبیعی است. به همین دلیل ، مردم نمی توانند کارهایی را که روی دوربین ضبط نشده انجام دهند. این باعث واکنش های متفاوتی در طول سال ها شده است ، زیرا برخی از مردم آن را نقض حریم خصوصی می دانند. اگرچه دیگران آن را راهی برای مقابله با جرم می دانند ، صرف نظر از این نظرات ، سیستم های دوربین امنیتی می توانند مزایای زیادی را برای افرادی که از آنها در خانه ها و مشاغل خود استفاده می کنند ، فراهم کند. دوربین های امنیتی می توانند مزایایی را برای افراد در خانه و محل کارشان فراهم کنند. آنها کودکان را کنترل می کنند ، از دستبرد مال و منازل افراد در خانه توسط سارقین و اشرار جلوگیری می کنند و کارایی و اثربخشی را در محل کار افزایش می دهند.

نظارت بر کودکان با سیستم دوربین امنیتی خود

کودکان نمی توانند همیشه در خانه تحت نظارت باشند و در این اوقات می توانند در معرض خطرات قرار بگیرند. یک گزارش در مورد تصادفات در خانه نشان داد که زمین خوردن شایع ترین آسیب خانه است و به دنبال آن مسمومیت ایجاد می شود. شما می توانید دوربین های امنیتی را در خانه خود نصب کنید ، به عنوان مثال در اتاق بازی ، و آنها می توانند به شما در نظارت بر کودکان خود در طول روز کمک کنند. در صورت سرگردان شدن می توانید آنها را در خارج قرار دهید. مهم است که دوربین های خود را در یک مکان استراتژیک قرار دهید که در صورت نیاز کودک به یک بزرگسال ، یک بزرگسال را هشدار دهد.

دارایی خود را کنترل کرده و از تهاجمات جلوگیری کنید

مهم است که وقتی خانه نیستید خانه خود را کنترل کنید. داشتن یک دوربین امنیتی با قابلیت مشاهده از راه دور می تواند برای این مهم باشد. اگر خانه دوم یا خانه تعطیلات دارید ، نظارت بر آنها از راه دور مهم است. اگر مشکلی پیش آمد ، شما اولین کسی هستید که می دانید و می توانید مقامات محلی را مطلع کنید. یکی از دلایلی که ممکن است لازم باشد به مقامات هشدار دهید ، در صورت ورود به سیستم است. عملکرد دوربین های امنیتی این است که آنها به صاحبان خانه اجازه می دهند افراد را از درب ورودی یا در ملک خود شناسایی کنند. یک دوربین امنیتی که به خوبی قرار گرفته باشد می تواند مقصر را به راحتی شناسایی کند. همچنین بر اساس یک مطالعه در سال 2012 مشخص شده است که آنها مانع از سارقین می شوند. هنگام ورود به خانه برای ورود به خانه ، آنها تمایل دارند از خانه هایی که دارای سیستم دوربین امنیتی مناسب هستند ، اجتناب کنند. آنها تشخیص می دهند که ارزش خطر را ندارد.

بهره وری دفتر و حل تعارض

یک مالک مشاغل برای جلوگیری از ضرر یا سرقت باید بر شغل خود نظارت داشته باشد. یک مدیر نمی تواند همه چیز را یکبار کنترل کند ، بنابراین دوربین های امنیتی می توانند مفید باشند. می توانید از آنها برای نظارت بر عملکرد محل کار ، کاهش سرقت پول یا مواد و احساس امنیت کارمندان استفاده کنید. همچنین می تواند هزینه بیمه را برای صاحب مشاغل کاهش دهد. همچنین ، اگر تعارضاتی در تجارت شما وجود داشته باشد ، دوربین ها اغلب می توانند به شما کمک کنند. اگر یک دوربین امنیتی با استراتژیک قرار داشته باشد ، می توانید درگیری را روی دوربین ثبت کنید و حل آن بسیار آسان تر خواهد بود.

جلوگیری از جرم با سیستم های دوربین امنیتی

در چند سال گذشته با وجود همه تلاش هایی که علیه آن انجام شده ، جرم و جنایت در حال افزایش است. خبر خوب دوربین های امنیتی است و از جرایم بعدی جلوگیری و جلوگیری می کند. وندال ها و جنایتکاران معمولاً اموالی را که می خواهند به آن حمله کنند بررسی می کنند. اگر یک دوربین امنیتی روی ملک وجود داشته باشد ، آنها معمولاً از آن ملک پرهیز می کنند. همچنین ، در صورت ارتکاب جرم ، اگر دوربین های امنیتی خود را نصب کرده اید ، شواهد و مدارکی دارید. می توانید فیلم را به مقامات یا دادگاه برسانید و به آنها نشان دهید چه اتفاقی افتاده است.

بیمه و آرامش ذهن

اگر سیستم امنیتی خانه دارید می تواند به شما در کاهش هزینه های بیمه کمک کند. بیشتر شرکت های بیمه برای خانه هایی که دارای سیستم دوربین های امنیتی هستند تخفیف ارائه می دهند. سیستم های امنیتی می توانند به شما آرامش خاطر دهند زیرا شما می دانید که در هر زمان چه اتفاقی در اموال شما می افتد. بدون توجه به شرایط ، شما کاملاً کنترل می کنید

دوربین های امنیتی Night Vision Color خوب هستند؟

برای اینکه ببینید آیا باید دوربین های رنگی دید در شب را خریداری کنید ، ابتدا باید بدانید که عملکرد آنها چگونه است. دوربین های رنگی دید در شب از چراغ های LED مادون قرمز در اطراف لنزها استفاده می کنند تا بتوانند بدرخشند. آنها از نور مادون قرمز مرئی در جلوی دوربین استفاده نمی کنند. سپس سنسور دوربین از نور مادون قرمز استفاده می کند که منعکس می شود و سپس یک تصویر قابل مشاهده برای دیدن همه ایجاد می کند. نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که اکثر دوربین های امنیتی مادون قرمز در هنگام افزایش شدید یا کاهش نور در منطقه به دلایلی ، تغییر اتوماتیک از رنگی کامل به سیاه و سفید دارند. چرا این اتفاق می افتد؟ به این دلیل است که وقتی نور مادون قرمز روی طیف الکترومغناطیسی قرار می گیرد ، روی قسمت رنگی منظم نمی افتد. چرا این مهم است؟ زیرا به همین دلیل است که ما نمی توانیم نور مادون قرمز را ببینیم.

نکات نصب

برای نصب یک دوربین مانند این ، باید سعی کنید یک دوربین CNV با چراغ های بیرونی داشته باشید. چرا اصلاً از دوربین های CNV استفاده می شود؟ آنها برای نمای بیرونی ساختمانها یا خانه هایی که نور خارجی در نزدیکی آنها قرار داده شده مفید هستند. نکته ای که باید در نظر گرفت این است که برای ادامه ضبط در تصاویر تمام رنگی ، ممکن است برای دید در شب رنگ نیاز به نور محیط باشد. چه زمانی روشنایی باعث ایجاد اختلال می شود؟ اگر روشنایی به زیر 1 لوکس (تاریکی کامل) برسد ، فیلم کامل رنگ با استفاده از دید در شب مادون قرمز به سیاه و سفید تغییر می کند. چرا آن کار را کرد؟ زیرا اطمینان حاصل می کند که می تواند بهترین کیفیت تصویر در نور کم را تولید کند.

چطورکار می کنند؟

دلیل اینکه دوربین های امنیتی دید در شب Color حتی می توانند در چنین محیط هایی با نور کم کار کنند ، استفاده از سنسورهای تصویر قدرتمند است. حسگرهای تصویر به نور بسیار حساس هستند و در نتیجه می توانند نور مرئی بیشتری را جذب کنند. وقتی نور به خصوص بد باشد ، دوربین های عادی بدون بررسی متغیرهای دیگر به سمت سیاه و سفید می روند. با این حال ، دوربین های دید در شب رنگی می توانند فیلم ها یا تصاویر رنگی را ضبط کنند ، درصورتی که نور خیلی بد نباشد ، و هنگامی که نور از یک نقطه خاص فراتر رود ، آنها به سیاه و سفید تغییر می کنند. تفاوت در این است که این نوع دوربین ها در واقع گزینه هایی را به شما می دهند که شاید بخواهید از آنها استفاده کنید.

مقایسه با منظره شب منظم

در این مرحله ، مقایسه های اساسی بین دوربین های دید در شب رنگی و دوربین های دید در شب منظم را مشاهده کرده اید. اما ممکن است هنوز از خود بپرسید که آیا این برای فروش شما در خرید این نوع دوربین ها کافی است؟ خوب ، بگذارید موارد مثبت را لیست کنیم تا ببینیم آیا این به اندازه کافی خوب است:

دوربین های مداربسته رنگی جزئیات بصری بسیار بیشتری را ارائه می دهند
کیفیت تصویر ارائه شده توسط دوربین مداربسته رنگی بسیار بهتر است
آنها برای تحویل تصاویر رنگی حتی در تاریک ترین شبها به کمترین نور نیاز دارند
نسبت قیمت به عملکرد بسیار بالا است.

دوربین مداربسته geutebruck

دوربین مداربسته geutebruck

چگونه بهترین دوربین را انتخاب کنیم

وقتی صحبت از دوربین های امنیتی مانند این می شود ، نمی توان اهمیت قرارگیری را به اندازه کافی تأکید کرد. اگر دوربین ها را در داخل منزل قرار می دهید ، نباید دوربین ها را پشت شیشه یا شیشه قرار دهید. چرا؟ زیرا اگر آن را پشت لایه دیگری قرار دهید ، ممکن است تصاویری تار یا شسته شوند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که اگر آنها در اتاقی قرار بگیرند که کودک ممکن است در آن بماند ، ممکن است نور قرمز شدید آنها را بترساند.

سیستم رنگ COLOR SYSTEM دردوربین های مدار بسته

یکی از فاکتورهای دوربین مدار بسته سیستم رنگ COLOR SYSTEM می باشد.

سه نوع سیستم رنگ وجود دارد:

کشورهای اسیایی – اروپای غربی-چین : pal
فرانسه روسیه اروپای شرقی افریقا : Secem
امریکا کانادا ژاپن تایوان کره :Ntsc
تفاوت دو سیستم PAL و NTSC در اندازه تصویر و نرخ فریم بر ثانیه می باشد.

اندازه تصویر :

۵۷۶*۷۰۴ PAL
۴۸۰* ۷۰۴ NTSC

نرخ فریم بر ثانیه :

PAL 25 f.s
NTSC 30 f.s

سیستمی رنگی که اکنون در کشور ما استفاده می شود از نوع PAL می باشد.

تجزیه و تحلیل ویدئو
می تواند سیستم های مدار بسته استاندارد را به سیستم های تشخیص و هشدار هوشمند و موثر تبدیل کند. فناوری دوربین مدار بسته اکنون قادر است رنگ ها را تشخیص دهد و همچنین چهره افراد ، وسایل نقلیه ، حیوانات و کیف ها را به صورت خودکار تشخیص دهد.
نرم افزار هوشمند تجزیه و تحلیل ویدئو می تواند رفتارهای مختلف را تشخیص داده و زنگ خطر را برای یک قانون تعریف شده توسط کاربر ایجاد کند ، مانند “وسیله نقلیه سفید بزرگ که در منطقه کنترل شده پارک شده است”.

شرایط نوری با کنتراست بالا-

عاملی که معمولاً توسط برنامه ریزان نادیده گرفته می شود ، کیفیت روشنایی ، در یک مکان
دوربین نظارت تصویری ، در طول یک روز و شب معمولی از عملکرد است: موقعیت خورشید نسبت
به چهره دوربین و قاب عکس ، موقعیت و شدت نور خارجی (مصنوعی) پس از غروب خورشید ،
منابع نور اضافی که اشیا in موجود در قاب تصویر را همراهی می کنند ، نوری که توسط شی
در قاب تصویر منعکس می شود و غیره
در شرایط خاص ، در مناطق مختلف در قاب تصویر ، کنتراست زیادی در شدت نور وجود دارد
و این همان چیزی است که از آن به عنوان روشنایی با کنتراست بالا یاد می شود. به عنوان
مثال چنین شرایطی می توان به باز شدن درب فروشگاه به یک خیابان (با نور زیاد) ، پارک
با ترکیبی از فضای باز و نخلستان های جنگلی ، میدان پارکینگ (به ویژه در شب ، زمانی
که اتومبیل ها با چراغ های جلو حرکت می کنند) و جاده شهر.
دوربین های نظارتی استاندارد در شرایط نوری با کنتراست بالا ، فریم هایی با کیفیت تصویر مداوم
را در مناطق مختلف قاب ضبط نمی کنند. این بدان دلیل است که دوربین های مدار بسته استاندارد
یک کادر نسبت به درخشان ترین منبع (ناحیه) در تصویر می سازند و باعث می شود جزئیات در
مناطق تاریک تصویر شناسایی و تشخیص داده نشود.
راه حل این است که به سراغ دوربینی بروید که این کنتراست های زیاد را در شدت نور تنظیم کند
تراز سفیدی دوربین مداربسته
به این معنی است که تصویر به گونه ای شکل گرفته است که سفید هنوز سفید باشد. از آنجا که چشم انسان سازگاری منحصر به فردی دارد ، به طوری که گاهی اوقات نمی توانیم تغییرات دمای رنگ را تشخیص دهیم. به عنوان مثال ، تحت تنگستن مدت طولانی است ، و در زیر تنگستن سفید مایل به قرمز احساس نمی شود ، تنگستن اگر به طور ناگهانی تغییر نور فلورسنت ، شما احساس سفید پیدا رنگ قرمز ، اما احساس ما فقط می توانید برای مدتی ادامه دهید. دوربین های سنسور نمی توانند به اندازه چشم انسان سازگار باشند ، بنابراین اگر رنگ دوربین برای تنظیم دمای رنگ صحنه نور متناسب با بازیگران نباشد ، ایجاد می شود.
تراز سفید و دمای رنگ
تعادل رنگ سفید و دمای رنگ بسیار با هم ارتباط دارند. ما درجه حرارت رنگ را در کلوین توصیف
می کنیم ، مقیاسی که برای اندازه گیری دمای رنگ یک منبع نور خاص استفاده می شود. نام
برای توصیف کلوین در تراز سفید به سادگی “K” است.
دمای رنگ از ویژگی های فیزیکی نور است و هر منبع نوری با دمای رنگ متفاوتی مشخص می شود.
به عنوان مثال ، نور شمع و تنگستن از نظر درجه حرارت رنگ بسیار گرم هستند ، و مقادیر آن
از ۱۵۰۰-۳۰۰۰ K. نور فلورسنت مربوط به بازیگران کمی گرم نور فلورسنت است (به طور معمول
در حدود ۴۰۰۰-۴۵۰۰K). دمای رنگ تنظیم تعادل رنگ سفید نور روز در ۵۰۰۰-۶۵۰۰K نسبتاً خنثی
است و به طور معمول بهترین انتخاب برای ضبط تصاویر در فضای باز است. با این حال ، اگر آسمان
ابری شود ، ممکن است لازم باشد تنظیم تعادل رنگ سفید ابری ، حدود ۷۵۰۰ K را انتخاب کنید
تا گرمی به رنگ های آبی اضافه شود.

شرایط نوری با کنتراست بالا

عاملی که معمولاً توسط برنامه ریزان نادیده گرفته می شود ، کیفیت نور ، در یک مکان دوربین نظارت تصویری ، در طول یک روز و شب معمولی از عملکرد است: موقعیت خورشید نسبت به چهره دوربین مداربسته  و قاب عکس ، موقعیت و شدت نور خارجی (مصنوعی) پس از غروب خورشید ، منابع نور اضافی که اشیا  موجود در قاب تصویر را همراهی می کنند ، نور منعکس شده توسط شی در قاب تصویر و غیره می باشد

در موقعیت های خاص ، شدت کنتراست در شدت نور بین مناطق مختلف در قاب تصویر وجود دارد و این همان چیزی است که از آن به عنوان روشنایی با کنتراست بالا یاد می شود. به عنوان مثال چنین شرایطی می توان به باز شدن درب فروشگاه به یک خیابان (با نور زیاد) ، پارک با ترکیبی از فضای باز و نخلستان های جنگلی ، میدان پارکینگ (به ویژه در شب ، هنگامی که اتومبیل ها با چراغ های جلو حرکت می کنند) ، و جاده شهر مشاهده کرد

اطلاعات رنگی توسط یک زنجیره تصویربرداری دوربین مداربسته صادقانه حفظ نمی شود. از آنجایی که رنگ می تواند نقش مهمی در شناسایی اشیا داشته باشد ، مفید است که بتوان تغییرات دقیق رنگی را که توسط اجزای موجود در این زنجیره ایجاد می شود ، دقیقاً حساب کرد. با استفاده از این اطلاعات ، این امکان برای آژانس های اجرای قانون و دیگران فراهم می شود که در زنجیره تصویربرداری برای استخراج اطلاعات دقیق رنگ از ضبط های دوربین مداربسته کار کنند

تکنولوژی دارک فایتر Dark Fighter هایک ویژن

دارک فایتر ایکس طرحی نو از شرکت هایک ویژن می باشد.در این طراحی هایک ویژن از سنسور های خاصی برای بهبود دید درشب انجام داده است.

این فناوری طوری طراحی شده که با سیستم چشم انسان هماهنگی خاصی داشته باشدو طوری طراحی شده که دید درشب رنگی داشته باشیم.و دیگر مشکل سیاه وسفیدی تصویر دوربین مداربسته حل می شود.این دوربین ها دارای دو خصوصیت روشنایی و وضوح تصویر می باشند.هایک ویژن برای طراحی این دوربین از دو سنسور خاص استفاده کرده است.یک سنسور جهت تصویر برداری و سنسور ای ار جهت وضوح وروشنایی تصویرو سنسور بعدی برای نور مرئی و تولید تصویر رنگی می باشد.ترکیب این دو سیگنال به ما یک تصویر روشن و واضح رنگی را نمایش می دهد.

حذف احتمال دیده نشدن حوادث

همانطور که می دانیداحتمال وقوع اکثر حادثه ها در شب چند برابر می شود.و طبق امار رسمی در بیشتر کشورها ۷۰درصد حوادث در شب اتفاق افتاده است.بعضی از اطلاعات مجرمین برای شناسایی انها ضروری می باشد مانند قد انها نوع پوشش طرز راه رفتن انهاشماره پلاک وسیله نقلیه و دیدن جزییات دیگر از شواهد حادثه.تمام این شواهد در دست یابی مدارک کافی ضروریست.با استفاده از دوربین های معمولی شما نمی توانید به هیچ کدام از این اطلاعات دستیابی پیدا کنید.استفاده از ال ادی مادون قرمز در این دوربین ها به شما کمک شایانی می تواند بکند ولی مشکل شمارا کامل حل نمی کند.این دوربین ها به خاطر بازتابش نور و همچنین فناوری های ارزان قیمت به هیچ وجه نمی تواند پلاک خودرو را تشخیص دهد حتی قادر به تشخیص رنگ هم نمی باشد.

پشنهاد هایک ویژن برای دید شب مناسب

بخش تحقیق و توسعه شرکت هایک ویژن راه حل مناسبی برای رفع این چالش ارائه داده است.پردازش تصویر در محیط های کم نور همیشه چالش در دوربین مداربسته بوده.نتیجه تحقیقات هایک ویژن منجر به تولید دوربین دارک فایتر شداین دوربین امکان دیدشب  در روشنایی بالا و همچنین رنگی را فراهم کرده است.این دوربین امکان تصاویر با کیفیت بالا در نور خیلی کم حتی نور ماه و ستاره را فراهم نمود.

موارد استفاده از دوربین مداربسته دارک فایتر

دوربین های دارک فایتر را می توان در بسیاری از پروژه های فضای خارج با نور کم استفاده کرد.مانند را اهن ها.پارکها.اشارها.جنگل ها وهرکجا که شما نیاز به تصویر رنگی شب با کیفیت بالاداشتید.

مشخصات فنی دوربین های دارک فایتر

دوربین دارک فایتر هایک ویژن با کمترین نور و لوکس پایین۰.۰۰۱ تصاویر را به صورت رنگی نمایش می دهد.
طراحی این مدل دوربین ها از چشم انسان الهام گرفته شده.چشم انسان تمام اطلاعات رنگ روشنایی از طریق سلولها دریافت نموده و داخل مغز انسان پروسس می نماید.و تصویر واضح ورنگی را ارائه می دهد.

هر شش مدل جدید DarkFighter دارای ویژگی های کم نور در صنعت هستند ، از جمله سنسورهای تصویری پیشرفته ۲ مگاپیکسلی CMOS ، فیلمبرداری با کیفیت Full HD 1080p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ، جریان های ویدئویی سه گانه ، DNR 3D و ۱۲۰dB WDR. نتیجه این است که تصاویر با وضوح شفاف تا پایین ۰.۰۰۱ Lux و B / W تا ۰.۰۰۰۱ Lux برای تصاویر رنگی واضح در شرایطی که مدل های معمولی در نور کم را شکست می دهد. دامنه هشت نفره DarkFighter اکنون از دو دوربین ، دو دوربین بالت ، دو دوربین گنبد در فضای باز و یک جفت دوربین دام PTZ شبکه ۲۳X تشکیل شده است که پنج مورد از آنها دارای محفظه های ضد ضربه هستند.
لنز SLA (دیافراگم فوق العاده بزرگ) “DarkEye”
لنز DarkEye SLA HV0733D-6MP آخرین پیشرفت فناوری هایک ویژن است و عملکرد
Darkfighter را به میزان بی نظیری به طور قابل توجهی افزایش می دهد. لنز DarkEye
با اصلاح IR و وضوح حداکثر ۶ مگاپیکسل در هر دو دوربین جعبه DarkFighter موجود است
و دارای دیافراگم ثابت f / 0.95 در کل محدوده فاصله کانونی ۷-۳۳ میلی متر است. این
بدان معناست که شما می توانید دوربین را در دیافراگم بزرگ آن همیشه و در هر تنظیم
بزرگنمایی برای حداکثر عملکرد در نور کم کار کنید.

راه حل هوشمند ۲.۰

همه دوربین های DarkFighter از انبوهی از فن آوری های SMART هایک ویژن بهره می برد که هوش ، کارایی و سهولت استفاده را در نظارت تصویری مدرن ترکیب می کند. فناوری های SMART شامل تشخیص چهره ، تشخیص نفوذ ، تشخیص عبور از خط و شمارش اشیا است که دوربین را قادر می سازد هر شی object را که به تدریج در حال حرکت است تشخیص دهد و بدون خطا آن را در محدوده پوشش دوربین دنبال کند. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل ANPR موجود در هواپیما به شناسایی و شناسایی پلاک خودرو کمک می کند و اطلاعات ANPR را برای مدیریت دسترسی به یک NVR یا نرم افزار مدیریت فیلم هوشمند ارسال می کند. Smart Defog و EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصویر) نیز برای بهبود کیفیت تصویر در شرایط دشوار در محدوده DarkFighter ارائه می شوند.
سری Hikvision DarkFighter در نمایشگاه بین المللی IFSEC بین المللی
به نمایش گذاشته می شود ،
دوربین شبکه فوق العاده  DS-2CD4026FWD (-A) (P) 2MP
دوربین شبکه دام  DS-2CD4A26FWD-IZ (H) (S) 2MP
DS-2CD4626FWD-IZ (H) (S) 2MP IR Array دوربین ضد ضربه
دوربین دام شبکه در فضای باز DS-2CD4526FWD-IZ (H) 2MP
دوربین دام شبکه در فضای باز DS-2CD4126FWD-IZ 2MP
دوربین دام شبکه PTZ شبکه DS-2DF6223-AEL 2MP 23X
ClearView
دوربین شبکه HikVision DarkFighter را برای مناطق کم نور به دامنه خود اضافه می کند. این دوربین با فرمت ½ ”مخصوصاً برای ضبط تصاویر رنگی واضح و تک رنگ در شرایط کم نور و شدید طراحی شده است. این منجر به ایجاد تصاویر واضح و شفاف تا ۰.۰۰۰۲ لوکس می شود.
این دوربین جایگزینی ایده آل برای دوربین های متداول شبکه است و برای برنامه های داخلی ، خارجی ، دریایی و مناطق خطرناک در دسترس است.
تصاویر برتر از دوربین شبکه HikVision Darkfighter
DarkFighter قادر است ویدیو را با کیفیت ۱۰۸۰p HD با سرعت ۵۰ تصویر در ثانیه پخش کند که منجر به ایجاد تصاویر واضح و بدون تأخیر در شبانه روز می شود.
ویژگی defog همچنین امکان بهبود وضوح تصویر در شرایط نامناسب آب و هوایی را فراهم می کند.
, ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته adlay
نوشتهٔ بعدی
وسایل دوربین مداربسته

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید