دوربین IP داخلی 720p با WiFi دو طرفه

دوربین IP داخلی 720p با WiFi دو طرفه

 

دوربین IP 1.3 مگاپیکسلی این دوربین دارای لنز 3.6 میلی‌متری برای زاویه دید هشتاد درجه، یک LED مادون قرمز برای دید در شب تا 33 فوت، پخش ویدئو با کیفیت 720p با سرعت 30 فریم در ثانیه و رایانه شخصی، مک، آیفون، آی‌پد و اندروید است. سازگار.

این دوربین همچنین WiFi، یک اسلات کارت micro SD برای ضبط فیلم بر روی دوربین با تشخیص حرکت (تا 32 گیگابایت) و یک ورودی برق یا PoE 12 ولت ارائه می دهد.

با کلیک بر روی نماد بلندگو در رابط وب زنده، می توانید صدای زنده را در دوربین بشنوید. با کلیک کردن روی نماد میکروفون، می‌توانید از میکروفون رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت خود برای صحبت از طریق دوربین استفاده کنید.

 

دوربین امنیتی HDCVI – 720p Pan Tilt Zoom (PTZ).

 

این دوربین دارای سنسور تصویر CMOS 1.3 مگاپیکسلی است که وضوح تصویر 720p HD برابر با 1280 در 960 پیکسل را ارائه می دهد. اندازه تصویر بزرگتر و وضوح افزایش یافته اجازه می دهد تا جزئیات و زوم بهتری در حین پخش داشته باشید. این دوربین دارای یک عملکرد تنظیمی است که به شما امکان می دهد با استفاده از ماوس یک منطقه را روی صفحه انتخاب کنید و سپس دوربین به طور خودکار روی آن قسمت بزرگنمایی و فوکوس می کند. لوازم جانبی این دوربین منبع تغذیه 24 ولت DC، دیسک نرم افزار و آلن می باشد. این دوربین دارای خروجی ویدئو BNC، خروجی آلارم، خروجی RS 485، ورودی صدا برای میکروفون تخصصی و کابل های ورودی برق است. هنگام تنظیم دوربین، ابتدا باید محفظه شیشه ای را بردارید. پوشش لنز و قطعات استایروفوم را بردارید. قبل از آزمایش دوربین، جدا کردن قطعات استایروفوم داخل محفظه دوربین بسیار مهم است. عدم انجام این کار می تواند منجر به آسیب به عملکرد زوم شیب پان شود.

 

HDCVI – 1080P 4/8 کانال DVR

 

صفحه جلویی HDCVi HD DVR دارای کلیدهای عددی و پخش و یک صفحه نمایش LED برای برق، شبکه، هارد دیسک و کانال ها است. قسمت پشتی DVR دارای 4/8 ورودی تصویر BNC، چهار ورودی صدا، یک خروجی صدا، یک خروجی تصویر BNC، خروجی های RS 232 و VGA، یک پورت کابل شبکه، پورت خروجی HDMI، پورت USB، خروجی های هشدار و RS است. ورودی 485 لوازم جانبی شامل کابل SATA، نرم افزار و دفترچه راهنما، ماوس USB، کنترل از راه دور و منبع تغذیه است. اندازه تصویر بزرگتر 1080p امکان افزایش جزئیات و زوم را در حین پخش فراهم می کند. وضوح 1080p نیز واضح تر و دقیق تر است.

نوشتهٔ پیشین
دوربین امنیتی 4G ، چند نکته که باید بدانید
نوشتهٔ بعدی
دوربین IP 4K Fisheye Dome Dahua IPC-EBW81200

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید