دوربین امنیتی 4G ، چند نکته که باید بدانید

دوربین امنیتی 4G ، چند نکته که باید بدانید

 

هر کسب و کاری در زمان امروزی در تلاش است تا نیاز دوگانه تداوم کسب و کار و مدیریت امنیت را به طور موازی برآورده کند. جهان در حال تغییر با افزایش رویدادهای جرم و جنایت چه واقعی و چه مجازی و ظهور همه گیری سرایت به عنوان یک کاتالیزور برای تسریع تقاضا برای سیستم های امنیتی قابل اعتماد برای نظارت از راه دور عمل کرده است. تا آنجا که به نصب راه حل های امنیتی پیشرفته در مکان های اصلی مربوط می شود، استقرار دوربین های امنیتی هوشمند برای نظارت مداوم کاملاً امکان پذیر است. اما ردیابی رویدادها و فعالیت ها در مکان های دور با اتصال و شبکه محدود چالش واقعی است. اتصال سلولی در چنین سناریوهایی نقش اساسی دارد. به عنوان مثال، دوربین‌های امنیتی 4G – دستگاه‌های مستقلی هستند که راه‌حل‌های نظارتی مؤثر و پایدار را در مناطقی که Wi-Fi یا سایر گزینه‌های اتصال شبکه ندارند، ارائه می‌دهند.

دوربین امنیتی 4G دارای اسلات سیم‌کارت است و از سیم‌کارت‌هایی پشتیبانی می‌کند که به‌طور خاص برای اینترنت اشیا توسعه یافته‌اند و با فناوری 4G LTE سازگار هستند. به این دلیل است که دوربین‌های مداربسته نظارتی برای پخش فیلم‌های زنده و بدون خطر نیاز به مقدار بسیار زیادی داده دارند. این فناوری نوآورانه این امکان را برای شرکت ها و صاحبان املاک فراهم کرده است تا از اماکن ایزوله و افرادی که در آنجا ساکن یا کار می کنند با راه حل های نظارت امنیتی از راه دور محافظت کنند.

 

در اینجا 4 نکته وجود دارد که دوست دارید درباره دوربین امنیتی 4G بدانید:

 

برخلاف سایر دوربین‌های امنیتی که بر روی شبکه‌های بی‌سیم کار می‌کنند، دوربین‌های امنیتی 4G دارای ویژگی‌ها، عملکردها و برنامه‌های منحصربه‌فردی هستند. در زیر می خوانید.

 

  1. امنیت از راه دور بدون در دسترس بودن Wi-Fi

تنها چیزی که نیاز دارید این است که شبکه تلفن همراه مانند 4G-LTE و 3G را ترتیب دهید تا دوربین امنیتی راه‌اندازی شود. سیم کارت های طراحی شده برای اینترنت اشیا با فناوری 4G و 3G به راحتی در بازار موجود است.

با کمک سیم‌کارت‌ها، دوربین‌های امنیتی 4G به‌صورت بی‌سیم کار می‌کنند و پاسخ‌دهندگان را قادر می‌سازند تا در تمام ۲۴×۷ و ۳۶۵ روز، مستقیماً از طریق تلفن همراه خود به نمای زنده مناطق نظارتی دسترسی داشته باشند. این دوربین‌های امنیتی اعلان‌های فوری را برای تشخیص هر چیز عجیب یا مشکوک ارسال می‌کنند تا به کارکنان امنیتی هشدار دهند.

 

  1. نصب ساده و سریع

 

در وقت  خود از وارد شدن به سیم پیچ و دردسر نصب زیرساخت سخت افزاری سنگین برای نصب دوربین امنیتی برای محافظت از اموال راه دور خود صرفه جویی کنید. به لطف ظهور سیستم های نظارتی جدید و قابل حمل مانند دوربین های امنیتی 4G، نصب دستگاه های امنیتی در داخل و خارج از ملک بسیار آسان تر شده است.

 

در این سیستم‌های مانیتورینگ خلاقانه از فرآیند راه‌اندازی دوربین ۲ مرحله‌ای با گزینه ساده وصل و پخش لذت ببرید. علاوه بر این، آنها حداکثر راحتی را برای تغییر موقعیت در زمان و مکان مورد نیاز به راحتی ارائه می دهند. به عنوان مثال، این دوربین‌ها بهترین گزینه برای املاک Airbnb یا سایت‌های در حال ساخت هستند که نیاز به نظارت بر مناطق مختلف ملک در مقاطع زمانی مختلف دارند.

 

  1. از حمل و نقل عمومی محافظت کنید

 

دوربین‌های امنیتی 4G دستگاه‌های مستقلی هستند که بدون نیاز به اتصال Wi-Fi یا سیمی، پخش زنده ویدیو را روی صفحه‌های تلویزیون، موبایل، لپ‌تاپ و تبلت به اشتراک می‌گذارند. آنها را می توان به راحتی بر روی سقف یا تیرها در وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل عمومی برای نظارت مداوم نصب کرد. دولت‌ها، مقامات خصوصی و دولتی می‌توانند حتی بر فعالیت‌ها یا رویدادهایی که در وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند قطار، اتوبوس و شاتل روی می‌دهد نظارت کنند. دوربین‌های امنیتی 4G به تنظیم جرایم و رفتارهای غیراخلاقی در وسایل حمل‌ونقل عمومی که توسط انبوه مردم برای رفت‌وآمد منظم سوار می‌شوند، کمک می‌کند.

 

  1. ترکیبی از مقرون به صرفه بودن و مقیاس پذیری

 

با افزایش رقابت در بازار راه حل های نظارتی، بازیکنان بیشتری در تلاش هستند تا با ارائه قیمت های رقابتی دوربین های امنیتی 4G حضوری قدرتمند داشته باشند. علاوه بر این، این دوربین ها در آستانه استفاده از جریان اصلی قرار گرفته اند و از این رو دیگر یک محصول انحصاری نیست.

از سوی دیگر، دوربین های امنیتی 4G بسیار مقیاس پذیر هستند تا نیازهای در حال تغییر کسب و کار یا خانه شما را برآورده کنند. آنها با نصب چندین دوربین دیگر در مکان های دلخواه شما بدون نیاز به خرید اشتراک جدید، به شما کمک می کنند تا دستگاه امنیتی 4G خود را گسترش یا ارتقا دهید.

 

  1. قابلیت همه کاره

 

دوربین های امنیتی 4G با در دسترس بودن شبکه سلولی 4G می توانند در مکان های مختلف کار کنند. اکثر دوربین‌های ویدیویی 4G دارای آشکارسازهای حرکت، دید در شب و حرکت PTZ هستند تا عملکرد بیشتری را ارائه دهند. این دوربین‌های امنیتی فیلم‌های نظارتی شفاف و باکیفیت را در ساعات تاریک پخش می‌کنند تا از محافظت دقیق‌شده مطمئن شوند.

نوشتهٔ پیشین
دوربین حرارتی هوشمند چگونه از مشاغل در برابر COVID-19 محافظت می کند؟
نوشتهٔ بعدی
دوربین IP داخلی 720p با WiFi دو طرفه

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید