فروش واقعی چیست؟

فروش واقعی چیست؟

هر فروشنده ای (حتی خود شما) مایل است بداند بهترین ،سریع ترین و آسان ترین راه دست یابی به فروش خوب چیست.
روزی در جمع گروهی از نمایندگان شرکت های بیمه پرسیدم “کدام یک از شما مایلید همین الان یک فهرست از افرادی که تمایل به عقد قرارداد بیمه دارند به دستتان بدهم ؟”دست همه بالا رفت!
نکته:هیچ کجای دنیا چنین فهرستی وجود ندارد.ولی هر فروشنده ای آرزویش را دارد!
مترادف یک کلمه ای فروش این است:تلاش
و مترادف دو کلمه ای آن: تلاش فراوان

فروش واقعی چیست؟

راه کوتاه تری برای دست یابی به فروش خوب وجود ندارد،مگر اینکه شما ساکن یک سرزمین افسانه ای باشید.هیچ کس عصای جادویی ندارد و فرمولی برای نتیجه گیری آسان تر پیدا نشده است.
متاسفانه هیچ جادوگری موفق نشده است معجونی بسازد که کار را سریع تر و سهل تر کند،بنا بر این تلاش فراوان تنها کلید موفقیت است.
البته هراز گاهی بخت به یک فروشنده رو می کند و او نتیجه مطلوبی را که می گیرد به حساب مهارت هایش می گذارد.ولی اگر منطقی فکر کنیم احتمال این که به طور اتفاقی و در زمان مناسب،در یک شرایط مطلوب قرار بگیریم و با خریداری ایده آل یک قرارداد افسانه ای امضا کنیم چقدر است؟بهتر است اصلا روی شانس حساب نکنیم.
و البته کسی می تواند از شانسی که به او رو کرده است استفاده کند که در زمان مناسب در شرایط مطلوب قرار بگیردو علاوه بر آن ،آمادگی لازم را داشته باشد.پس بهتر است به فرمولمان یک کلمه ی دیگر هم اضافه کنیم:آمادگی!
حتما میپرسید اگر آمادگی داشته باشم و خیلی تلاش کنم فروش بزرگی در انتظارم خواهد بود،درست است؟خیر!
قدم بعدی ایجاد ارتباط است .طوری با مشتری ارتباط برقرار کنید که مشتاق شود از شما خرید کند.
حالا می پرسید پس اگر تلاش فراوانی بکنم و آمادگی داشته باشم با مشتری ارتباط برقرارکنم،فروش خوب حتمی خواهد بود،درست است؟خیر!باید کاری کنید که خریدار احتمال آنچه شما فروشنده ی آن هستید، احساس تعهد کند و نظرش را تغییر ندهد.
اگر پس از انجام دادن معامله رفتید و پشت سر خود را نگاه نکردید،سرمایه گذاری صورت نگرفته و فقط یک کارمزد عاید شما شده است.راز مهم این است که سخت تلاش کنید،آمادگی داشته باشید،ارتباط برقرار نمایید ، تعهد ایجاد شود، قراردادامضا گردد،خریدارسفارش مجدد بدهد،به دیگران معرفی شوید و بتوانید از این مشتری گواهی تایید محصول خود را بگیرید.تنها در این صورت است که فروش موفقی داشته اید و به سرمایه ی چشمگیری دست خواهید یافت.
فرمول پیشنهادی مرا به کار ببندید و ببینید که چطور همچون یک جادوگر به نتیجه های سحر انگیزی دست پیدا می کنید.
این فرمول یک مکمل نیز دارد.اگر از تردستی بپرسید چطور موفق شده است تا این اندازه در کارش مهارت وظرافت به خرج دهد،به شما پاسخ خواهد داد:با تمرین زیاد!
این هم سرکار ما ! حالا بروید آستین ها را بالا بزنید.

فروش واقعی چیست؟

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دی وی آر های AHD NIKVISION
نوشتهٔ بعدی
چطور فرد موفق رویاهایم باشم.

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید