قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR1108HS-8P-S3/H

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل DH-NVR2108HS-4KS2 دارای 8 کانال است. دارای وزن خالص 0.8 کیلوگرم بوده و دارای 2 جایگاه USB است.128 کاربر به طور همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند و از دسته دستگاه های ضبط کننده تحت شبکه محسوب می شود.از رزولوشن های  8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P پشتیبانی می کند و دارای پروکتل های HTTP/HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, RTSP, UDP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, DDNS, IP Search(Support Dahua IP camera, DVR, NVS and etc.), P2P است.

سیستم

پردازنده Dual-core embedded processor
سیستم عامل Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین IP 8 Channel
صدای دو طرفه 1 Channel Input, 1 Channel Output, RCA

نمایش

پورت 1 HDMI, 1 VGA
وضوح HDMI: 3840×2160, 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
VGA: 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
ظرفیت 1ch@8MP 30fps, 4ch@1080P 30fps
نمایش چند صفحه ای 1/4/8/9
OSD Camera title, Time, Camera lock, Motion detection, Recording

ضبط

فشرده سازی Smart H.265+/H.265/Smart H.264+/H.264
وضوح 8MP/6MP/5MP/4MP/3MP/1080P/ 720P/ D1&etc.
رکورد 80Mbps
بیتریت 16Kbps ~ 20Mbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (Continuous, MD (Motion Detection), Alarm, IVS)
فاصله ضبط 1~120 min (default: 60 min), Pre-record: 1~30 sec, Post-record: 10~300 sec

تشخیص و آلارم

ماشه رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Snapshot, and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18),

and Tampering

ورودی آلارم N/A
خروجی relay N/A

پخش و پشتیبان گیری

همگام سازی پخش 1/4
جستجو Time /Date, MD and Exact Search

(accurate to second)

پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
پشتیبان گیری USB Device/Network

پشتیبانی

پشتیبانی Onvif, RTSP

شبکه

پورت 1 RJ-45 port (10/100/1000Mbps)
PoE 8 ports (IEEE802.3at/af)
شبکه HTTP/HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, RTSP, UDP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, DDNS, IP Search(Support Dahua IP camera, DVR, NVS and etc.), P2P
پورت فیبر نوری N/A
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
آلارم iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF 2.4, SDK, CGI

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA III port, up to 10 TB for a single HDD. The maximum HDD capacity varies with environment temperature
HDD Single
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 ports (1 Rear USB2.0, 1 Front USB2.0)
RS232 N/A
RS485 N/A

برق

منبع تغذیه Single, DC48V/2A
مصرف برق NVR: <5.8W (without HDD)
PoE: Max 25.5w for single port, 80w in total

محیط

دما برای فعالیت -10°C to +55°C (+14°F to +131°F), 86–106kpa
شرایط نگهداری 0°C to +40°C (+32°F to +104°F), 30–85% RH

ابعاد و وزن

ابعاد (W×D×H) Compact 1U, 260 mm × 224.9 mm × 47.6 mm

(10.2″ × 8.9″ × 1.9″)

وزن خالص 0.8 kg (1.76 lb) (without HDD)
وزن ناخالص 1.6 kg (3.53 lb) (without HDD)

گواهینامه ها

CE EN55032, EN55024, EN50130-4, EN60950-1
FCC Part 15 Subpart B, ANSI C63.4-2014
UL UL60950-1

سیستم امنیت خانه چیست؟

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2:

سیستم امنیت خانه، به مجموعه ای از قطعات الکترونیکی که همه با هم برای محافظت از خانه کار می کنند گفته می شود. اغلب ، یک سیستم امنیتی خانه شامل اشیاء زیر است:

دوربین امنیتی: دوربین های امنیتی تحت شبکه به Wi-Fi متصل می شوند و به ما این امکان را می دهند تا از طریق پخش زنده، تصاویر سیستم خود را از راه دور دریافت کرده و هنگامی که دوربین های ما حرکت می کنند ، افراد یا بسته ها را تشخیص می دهند ، ما پیام های این مورد را دریافت می کنیم. بسیاری از دوربین ها شامل دید در شب مادون قرمز یا رنگی ، فضای ابری یا ذخیره سازی ساده و صدای دو طرفه هستند که به ما امکان می دهد با هر کسی که در دوربین است صحبت کنیم. برخی از دوربین ها دارای قابلیت ترکیب پلتفرم هستند و می توانند با ترکیب پلتفرم به شما خدمات بهتری را ارائه دهند.

سنسور حرکتی:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2:

سنسور حرکتی: سنسورهای حرکتی باید در ورودی اصلی یا راهرو در طبقه همکف خانه قرار داده شوند تا بتوانند حرکت را تشخیص داده و در زمان فعال شدن ،در صورت داشتن فعالیت مشکوک را هشدار دهند. برخی از سنسورهای حرکتی به حیوانات خانگی حساس هستند ، بنابراین هر بار که حیوانات خانگی در خانه حرکت و  عبور می کنند ،آژیر به صدا در می آید.بنابراین اگر شما حیوان خانگی دارید به دنبال یک سنسور هوشمند باشید تا حیوان خانگی شما را تشخیص دهد.

سنسور درب و پنجره:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2:

سنسور ورود: به عنوان سنسورهای تماس نیز شناخته می شود ، سنسورهای ورودی دارای دو قسمت هستند: یکی که روی پنجره یا درب و دیگری روی قاب پنجره و اطراف آن قرار می گیرد. این سنسورها از آهن ربا برای تعیین زمان باز یا بسته شدن یکی از این ورودی ها استفاده می کنند. اگر سنسور فکر کند که یک نقطه باز شده است ، به ما هشدار می دهد و شروع به آژیر کشیدن می کند. پیشنهاد می کنیم سنسورهای ورود را روی پنجره ها یا درهای طبقه همکف قرار دهید. اکثر آنها با باتری کار می کنند و بسیاری از آنها حتی دارای چسب هایی برای نصب آسان هستند.

سنسور شکستن شیشه:

گاهی اوقات ، به جای باز کردن پنجره ها به روش قدیمی ، مزاحمان به منظور جلوگیری از خاموش شدن سنسورهای ورودی ، آنها را به سادگی باز می کنند. با این حال ، یک سنسور شکستن شیشه، صدای شکستن شیشه را تشخیص داده و از طریق پیامک تلفن همراه به ما هشدار می دهد.

آژیر: آژیرها در سیستم های امنیتی خانگی به تنهایی و به عنوان بخشی از دستگاه های دیگر وجود دارند. آژیرها اغلب همزمان با سایر آلارم ها خاموش می شوند و به منظور ترساندن مزاحمان یا هشدار به همسایگان طراحی شده اند.

صفحه کلید:

برای فعال کردن یا غیر فعال کردن ، سیستم های امنیتی معمولاً به کد نیاز دارند ، که ما آن را روی صفحه کلیدی که روی دیوار نصب شده یا روی سطح صاف قرار داده شده وارد می کنیم.

کلید فوب:

ما کلید خودروهای خود را داریم ، پس چرا کلید را برای سیستم امنیتی خود نداشته باشیم؟ دکمه های کلیدی به ما اجازه می دهند بدون نیاز به استفاده از صفحه کلید ، سیستم امنیتی خود را غیر فعال یا فعال کنیم. این کلید ها برای زمانی که در خانه حضور داریم و سیستم ها فعال شده اند استفاده می شوند و از راه دور نمی توان از آنها استفاده کرد.

دکمه وقوع اتفاق:

اگر مشکلی پیش بیاید ، دکمه وقوع اتفاق راهی آسان و سریع برای هشدار به خدمات اورژانس است ، چه پلیس ، چه بیمارستان و چه حتی آتش نشانی. مانند فوب های کلیدی ، دکمه های وقوع اتفاق به طور خاص در هیچ نقطه ای نصب نمی شوند ، اما ما همیشه در مواقع اضطراری یکی از آنها را داریم. توصیه می کنیم همه حداقل یکی را کنار میز یا کنار تخت خود نگه دارند.

ایستگاه پایه در سیستم های امنیتی:

ایستگاه های پایه همه دستگاه های متصل شده را با برنامه تلفن همراه ما همگام سازی می کنند تا بتوانیم پیامک هایی را که قبلاً ذکر کردیم دریافت کنیم. همانند ایستگاه مرکزی است که ، کانال های قطارها از آن عبور می کنند.

تابلو  و یا برچسب وجود دوربین مدار بسته در محل: بسیاری از سیستم های امنیتی همچنین تابلوها یا برچسب های پنجره ای را دارند که نشان می دهند مکانی که ما در آن هستیم مجهز به دوربین مدار بسته است. غالباً سارقان در صورت مشاهده سیستم امنیتی به فکر سرقت از آن مکان نمی افتند ، بنابراین داشتن این علائم خوب است.

سنسورهای دود و منو اکسید کربن: توصیه می کنیم در هر خانه سنسور های دود و مونوکسید کربن وجود داشته باشد. با استفاده از این ابزار ساده ، اگر هوای خانه برای تنفس ناامن شود ، به ما هشدار می دهد.

اجزای سیستم امنیتی از سیستمی به سیستم دیگر بسیار متفاوت است .  هر  سیستم شامل برخی از سنسورها برای برخی از شرکت ها و همه این اجزا  برای سیستمی دیگر باشد.بنابراین اجزای سیستم های مختلف کاملا متفاوت است و ممکن است یک سیستم متشکل از یک سیستم دیگر باشد.

انواع سیستم های امنیت خانه

چند نوع اصلی از سیستم های امنیتی خانه وجود دارد:

DIY: با سیستم های امنیتی منزل DIY ، کاربر خود قطعات آن را کنار هم قرار می دهد و سیستم را از طریق برنامه تلفن همراه مربوطه نظارت می کند. با این حال ، برخی از سیستم های DIY می توانند قدرت سیستم های نظارت حرفه ای را داشته باشند.

سیستم امنیتی سیمی:

سیمی: یک سیستم امنیتی سیمی به برق شهری و خانه متصل می شود.

سیستم امنیتی بی سیم:

بی سیم: از طرف دیگر ، یک سیستم امنیتی بی سیم، سیم ندارد و در عوض به اتصال ،به باتری ، Wi-Fi و  یا پشتیبان تلفن همراه برای اتصال به آن بستگی دارد.

نظارت حرفه ای:

بسیاری از سیستم های فیزیکی دارای خدمات دیگری مانند نظارت حرفه ای 24 ساعته و 7 روزه یا پشتیبان گیری تلفن همراه ، تلفن ثابت یا باتری هستند که سیستم را در هنگام قطع برق روشن نگه می دارد.

سیستم های هشدار دهنده به ندرت مستقیماً به مراکز اعزام خدمات اضطراری متصل می شوند. در عوض ، یک هشدار ، ابتدا به مرکز نظارت شرکت، زنگ هشدار می می فرستد ، که تعیین می کند آیا نیاز به تماس با خدمات اضطراری است یا خیر. به طور معمول ، هنگامی که مرکز نظارت، هشدار دریافت می کند ، آنها با شماره های موجود در پرونده های شما تماس تلفنی برقرار می کنند.

در صورت پاسخگویی به آن تماس ، کارمند کنترل نظارت محیط کلمه امن یا رمز عبور می خواهد تا تأیید کند که شخص تحت فشار نیست. اگر تماس بدون پاسخ باشد یا کلمه ایمن داده نشود ، مرکز نظارت با مرکز اعزام خدمات اضطراری برای مثال آتش نشانی، پلیس، اورژانس تماس می گیرد.

سیستم های امنیتی خانه های هوشمند ، به ویژه ، همه اجزاء را به یک برنامه تلفن همراه متصل می کنند و به کاربر امکان کنترل از راه دور را می دهند. با رایج شدن سیستم های خانه هوشمند ، آنها شروع به ادغام با دستیارهای صوتی کرده اند و به کاربران این امکان را می دهند تا با استفاده از صدای خود به سیستم خود فرمان دهند. از آنجایی که این سیستم ها را طوری تنظیم کرده اند

که فقط برای صدای ما کار می کند ، سارقین نمی توانند سیستم ما را غیر فعال کنند.این تکنولوژی سود زیادی برای صاحب خانه دارد و باعث می شود که صاحب خانه از سیستم های امنیتی خود اطمینان کامل داشته باشد.استفاده از قفل صوتی باعث افزایش امنیت سیستم های امنیتی می شود و با داشتن یک سیستم امنیتی صوتی دسترسی سارقان به آنها سخت و حتی نا ممکن می شود.

آیا امنیت را با استفاده از دوربین های مدار بسته می توانیم تجربه کنیم:

بله،این پرسش شاید بین افراد بسیار رایج باشد،زیرا با داشتن نظارت بیشتر بر محل کار یا منزل خود می توانید امنیت بیشتری داشته باشید و از لذت آن بهره مند شوید.با به وجود آمدن جرم و جنایت،افراد به فکر ساختن یک سری ماشین آلات و دستگاه ها افتادن که باعث می شدند از وقوع جرم جلوگیری شود.با ساخته شدن دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر،داشتن یک زندگی پر از آرامش یک آرزو نبود.

همه ی افراد می توانند با خریدن یک سیستم امنیتی ،امنیت را با کیفیت بیشتری حس کنند.

سیستم های امنیتی با انجام کار خود گام بزرگی برای آینده بشر بر می دارند.زیرا با داشتن سیستم های امنیتی و زیاد شدن آنها در کل جهان،دزدی و سرقت کاملا ریشه کن می شود.

این بدان معناست که ما می توانیم جوری امنیت را رواج دهیم که دیگر نیازی به ماموران و پلیس ها نباشد.چون در این صورت سارقی در دنیا وجود نخواهد داشت.

سرقت،یک خسارت جبران ناپذیر:

با رخ دادن سرقت در خانه یا محل های کار،خسارت های وارده به صاحب های آنها جبران ناپذیر است.هزینه هایی که دوباره صاحبان منازل و محل های کار برای خریدن وسایل متحمل می شوند سرسام آور است.با داشتن یک سیستم امنیتی از رخ دادن این اتفاقات بسیار بد جلوگیری می کنیم.از طرفی دیگر شما از اشیاء و وسایل ارزشمند خود محافظت می کنید.حتی شما می توانید از راه دور مکانی که در آن سیستم امنیتی را متصل کرده اید کنترل کنید.

خرید دوربین مدار بسته :

در خرید سیستم های امنیتی باید دقت فراوانی داشته باشیم زیرا سیستم های امنیتی با جان و مال انسان سر و کار دارند و اگر سیستم امنیتی نامناسبی را خریداری کنید ممکن است یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی خود را مرتکب شده باشید.

میکروفون ضبط صدا دوربین مداربسته

میکروفون ضبط صدا دوربین مداربسته

میکروفون های صوتی دوربین مداربسته راهی آسان برای افزودن صدا به هر سیستم نظارتی است

که ضبط کننده DVR دارای ورودی صوتی است. همه ضبط کننده های فروخته شده توسط دوربین مداربسته جهان حداقل دارای یک ورودی صوتی هستند

ما سه نوع میکروفون داریم. دو میکروفون داخلی: در یک میکروفون نظارتی خطی که با استفاده از گذرگاه اتصال برق DC را با دوربین تقسیم می کند و میکروفون مستقل دوربین امنیتی است که می تواند با آداپتور برق 12 ولت خود استفاده شود

یا با استفاده از برق 1 تا 2 dc از منبع تغذیه مشترک استفاده کند

شکافنده همین کار را می توانید با میکروفون دوربین مداربسته در فضای باز نوع سوم که میکروفون مستقل است نیز انجام دهد

میکروفون های داخلی نیاز به کابل دوربین دارند که دارای یک رابط صوتی مانند کابل سیامی برق فیلم صوتی ما باشد و باید در نزدیکی دوربین قرار داشته باشد

میکروفن های مستقل را می توان با استفاده از کابل سیامی با اتصالات BNC به RCA یا در کنار دوربین با استفاده از شکاف برق و کابل سیامی همراه با صدا در هر جایی قرار داد.

دوربین های امنیتی با صدا

میکروفون ضبط صدا دوربین مداربسته دوربین های امنیتی دارای صوت یا میکروفون داخلی بر روی دوربین یا یک ورودی ورودی صوتی برای اتصال میکروفون الحاقی دارند. صرف نظر از داخلی یا داخلی بودن میکروفن

میکروفون های دوربین امنیتی در هنگام قرار گرفتن در یک اتاق ساکت به اندازه کافی حساس هستند تا صدا را از شعاع 40 فوت دریافت کنند. اگرچه نتایج براساس نویز محیط متفاوت است ، این دوربین های امنیتی راهی عالی برای ضبط صدا و تصویر هستند

انتخاب دوربین برای سیستم دوربین امنیتی خود به این بستگی دارد که به دوربین آنالوگ

دوربین HDCVI یا دوربین IP نیاز دارید. دوربین های مدار بسته با میکروفون داخلی امکان اتصال آسان به ضبط کننده فیلم امنیتی را فراهم می کنند

دوربین های HDCVI نیازی به کابل با اتصال صوتی ندارند

سیگنال صوتی با سیگنال تصویری ترکیب می شود. شما به سادگی به یک کابل HD Siamese یا رول RG59 Coax نیاز دارید. برای دوربین های IP با صدا ، سیگنال های صوتی / تصویری / قدرت از طریق یک کابل شبکه منتقل می شوند

برای دوربین های آنالوگ توصیه می کنیم از کابل های قدرت صوتی تصویری 50 فوت یا کابل های صوتی تصویری صوتی 150 فوت استفاده کنید

که نصب کابل دوربین را ساده می کند زیرا این کابل شامل اتصالات برق ، صدا و تصویر و DC است.

برای دوربین هایی با ورودی میکروفون خارجی اختیاری ، به یک میکروفن ، یک اتصال دهنده RCA برای اتصال میکروفن به دوربین و یک منبع تغذیه 12 ولت DC برای تأمین برق میکروفن کنار دوربین نیاز دارید

برای دوربین های HDCVI و IP شبکه با ورودی های صوتی خارجی ، به محض اتصال میکروفن به دوربین ، صدا با سیگنال ویدیویی ترکیب می شود و به ترتیب از طریق کابل به HDCVI DVR یا NVR ارسال می شود

چگونه می توانم صدا را به سیستم دوربین امنیتی خود اضافه کنم؟

معمولاً از ما سال می شود “چگونه صدا را به سیستم دوربین امنیتی خود اضافه کنم؟

” افزودن صدا به سیستم دوربین مداربسته موجود شامل برخی الزامات اساسی است. حتی اگر سیستم شما از صدا پشتیبانی می کند

این همیشه به این معنی نیست که دوربین های شما میکروفون داخلی دارند. اکثر سیستم های دوربین امنیتی به روشی مشابه تنظیم شده اند و برای دستیابی به صدا به یک کیت میکروفون اضافی نیاز دارند. در این صورت ، شما می توانید دستورالعمل های نصب میکروفون دوربین مداربسته زیر را دنبال کنید. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه یک کیت میکروفون دوربین مدار بسته پایه ای و مستقل را به یک سیستم امنیتی HD متصل کنیم

علاوه بر اتصال میکروفون ، باید اطمینان حاصل کنید که راهی برای شنیدن صدا یا پخش مجدد آن وجود دارد. برای شنیدن صدا

باید مجموعه ای بلندگو برای DVR داشته باشید یا اینکه DVR یا NVR شما باید به مانیتور با بلندگوهای داخلی متصل شوند.

همچنین ، قبل از استفاده ، در مورد نظارت صوتی ، ضبط و نظارت به قوانین و قوانین محلی و ایالتی خود مراجعه کنید.

آیا می توانم صدا را در سیستم دوربین مدار بسته کسب و کار خود ضبط کنم؟

آیا نگه داشتن یک گزارش از هر مکالمه در کسب و کار شما مفید نخواهد بود؟ می توانید کارمندان را زیر نظر بگیرید ، به مشتریان گوش دهید ، یا اینکه سارقان در معرض دید دوربین ها قرار می گیرند. اگرچه سیستم دوربین مداربسته تجاری شما کاملاً قادر به ضبط صدا است ، اما ایده خوبی نیست. استفاده از این قابلیت می تواند شما را دچار مشکل حقوقی کند.

آیا دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را دارند ؟

از نظر فنی ، بله سیستم دوربین مداربسته شما کاملاً قادر به ضبط صدا است. اکثر دوربین ها یا به میکروفون مجهز هستند و یا ورودی میکروفون خارجی دارند. برای دوربین های تجاری ، این نوع دومی است. بسیاری از میکروفون های دوربین مدار بسته می توانند تا شش متر دورتر صدای با کیفیت ضبط کنند.

دوربین های مداربسته دارای قابلیت صوتی معمولاً مختص برنامه های مسکونی است و فقط مربوط به تجارت نیست ، بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های تولید ، دوربین های تجاری معمولاً شامل میکروفون داخلی نیستند. اگر می خواهید یک سیستم دوربین مدار بسته تجاری داشته باشید که بتواند صدا را ضبط کند ، گران خواهد بود ، اما حتی اگر مشکلی هم برای صرف پول اضافی ندارید ، ممکن است بخواهید دو بار فکر کنید. در بیشتر موارد ، ضبط صدا در یک مکان عمومی غیرقانونی است.

آیا ضبط های صوتی قانونی هستند ؟

چرا اکثر سیستم های مداربسته تجاری از قابلیت های صوتی برخوردار نیستند؟ بیشتر به این دلیل که غیرقانونی است. طبق قانون حمله به حریم خصوصی ، ضبط صدا از مکالمه ای که در آن درگیر نیستید غیرقانونی است. مگر اینکه قصد داشته باشید در هر مکالمه در تجارت خود شرکت کنید (و می توانید آن را ثابت کنید) ، ضبط های صوتی غیر مجاز

حتی اگر می خواهید دوربینی را در دفتر کار خود قرار دهید – که فقط مکالمات شما را ضبط می کند – قوانینی برای نحوه استفاده از آن ضبط وجود دارد. فقط در صورت انتشار یا ابلاغ:

با شخص دیگری که بخشی از مکالمه بود بازی کرد.
موضوعی با منافع عمومی معقول.
برای محافظت از علاقه شخصی که ضبط را انجام داده است (شما) استفاده می شود.
در مراحل قانونی استفاده می شود.
اگر می خواهید در محل کار خود صدا ضبط کنید ، بهتر است قبل از اقدام دیگری (حتی اگر مربوط به دفتر شخصی شما باشد) به مشاوره حقوقی مراجعه کنید. قوانین براساس مناطق مختلف متفاوت است و می تواند برنامه هایی وجود داشته باشد که در آن ضبط صدا با سیستم دوربین مدار بسته کسب و کار شما مفید و قانونی باشد.

گرچه ضبط صدا در محل کار شما غیرقانونی است ، اما برای برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته مسکونی ، حتی برای دوربین های خارجی کاملاً قابل قبول است

ملاحظات عملی برای سیستم های مدار بسته با قابلیت صوتی

حتی اگر به دنبال مشاور حقوقی بودید و راهی برای ضبط صوتی صوتی قانونی پیدا کردید ، بازهم ممکن است عملی نباشد. مشاغل مشغول هستند. همیشه ده ها مکالمه همزمان وجود دارد. حتی با داشتن بهترین تجهیزات ضبط صدا ، در تشخیص مکالمات فردی مشکل خواهید داشت.

سیستم های مجهز به صدا و میکروفون های خارجی گران هستند و اگر نمی توانید صدای مناسبی دریافت کنید ، آیا واقعا ارزش آن را دارد؟ به همین دلیل است که اکثر تولیدکنندگان دوربین های تجاری با میکروفون های داخلی زحمت نمی کشند. این فقط هدر دادن پول است.

در ادامه نمونه ای از این میکروفون ها را برای شما آورده ایم:

میکروفون صوتی با حساسیت بالا برای دوربین های مدار بسته

این میکروفون مستقل با حساسیت بالا به راحتی به هر دوربین امنیتی و سیستم نظارتی برای ضبط صدا اضافه می شود. نیازی نیست که در نزدیکی هر دوربین امنیتی قرار داشته باشد اما به منبع تغذیه 12 ولتی نیاز دارد که می تواند با استفاده از تقسیم کننده برق دو طرفه بین دوربین امنیتی تقسیم شود (ارائه نمی شود). پورت خروجی RCA با استفاده از کابل phono RCA به ورودی صوتی ضبط کننده های DVR متصل می شود. برای ثابت کردن میکروفن روی سقف یا دیوار ، کافی است برچسب صفحه پشتی چسب را جدا کرده و به یک سطح صاف و صاف وصل کنید.

مشخصات

مشخصات فنی
منبع تغذیه 12v 18mA
محدوده 80m / 262ft
فاصله جا به جایی 100m / 328ft
خروجی سیگنال 2.5Vpp / -25db
فرکانس پاسخ 100-5500HZ
امپدانس خروجی 600Ω
حساسیت -60dB
نسب سیگنال به نویز 60dB
جهت Omnidirectional
حداکثر SPL 80dB SPL (1KHz, THD 1%)
DR 35dB (1KHz at max dB SPL)
مشخصات فیزیکی
جنس Plastic / PVC
رنگ White
ابعاد 35 x 28 x 17mm
وزن Housing: 15g, Housing & Cable: 33g
ضد آب No
مشخصات دیگر
گواهی نامه ها CE, RoHS, FCC
دمای کاری 0°C-40°C
میزان رطوبت 95% or less (non-condensing)

نحوه اتصال میکروفن به دوربین DVR یا IP و پیکربندی آن برای ضبط صدا

نحوه اتصال میکروفن Pre-Amplified به DVR

اولین نوع میکروفونی که با خود حمل می کنیم “میکروفن Pre-Amplified” نامیده می شود. این به عنوان میکروفون سطح خط نیز شناخته می شود. این نوع میکروفون با همه DVR ها و دوربین های ما کار خواهد کرد. این میکروفون خاص قدرت خود را از DVR یا دوربین دریافت نمی کند. بلکه به برق 12 ولت DC نیاز دارد.

در این مثال ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه میکروفون را به درستی با یکی از DVR های ترکیبی TVI سیم کشی کنید.

اگر یکی از DVR های ما را ندارید اما DVR دارید که ورودی های ویدئویی BNC را می گیرد ، یا DVR آنالوگ دارید یا DVR آنالوگ HD. شما باید اطمینان حاصل کنید که DVR شما دارای ورودی Audio RCA نیز هست. اگر اینگونه باشد ، این مجموعه دستورالعمل بعدی به شما نشان می دهد که چگونه از DVB خود به درستی از این میکروفون استفاده کنید.

دوباره لازم است که برق 12 ولت را به میکروفون خود متصل کنید. سپس کابل RCA را از میکروفن به DVR اجرا کنید:

همانطور که مشاهده کردید

تنها مسئله استفاده از کابل RCA این است که کابلهای RCA معمولاً طولانی نیستند. اگر می خواهید از کابل طولانی تری برای میکروفون خود استفاده کنید ، می توانید از کابل Coax با اتصال BNC و آداپتور RCA استفاده کنید.

به احتمال زیاد اگر DVR داشته باشید قبلاً هنگام اتصال به دوربین های امنیتی خود از RG59 Siamese Cable استفاده کرده اید. خبر خوب این است که می توانید از این طریق برای اتصال میکروفون خود نیز استفاده کنید.

در زیر دو نمونه استفاده از کابل سیامی برای اتصال میکروفون نشان داده شده است. یک مثال از یکی از 100 کابل سیامی پیش ساخته ما استفاده می کند. مثال دیگر از یک رشته کابل استفاده می کند که یکی از قرقره های کابل سیامی را قطع کرده است.

در واقع

انواع مختلفی از سیم وجود دارد که می توانید برای انتقال سیگنال صوتی استفاده کنید ، از جمله کابل کواکس ، کابل RCA ، سیم بلندگو ، کابل cat5 و غیره. صرف نظر از سیم مورد استفاده برای انتقال سیگنال صوتی ، شما هنوز هم به این کار نیاز خواهید داشت این میکروفون از پیش تقویت شده را تأمین کنید.

نحوه اتصال میکروفن از پیش تقویت شده به DVR بدون اجرای سیمهای برق اضافی
بنابراین بیایید فقط بگوییم که شما یک سیم واحد دارید که می خواهید آن را از میکروفون به DVR برسانید ، اما نمی خواهید یک جفت سیم اضافی برای تأمین برق میکروفون اجرا کنید. خوب ، خبر خوب این است که اگر می خواهید میکروفون خود را در کنار یک دوربین نزدیک قرار دهید ، در واقع می توانید از سیگنال برق ورودی دوربین ها برای تأمین میکروفون استفاده کنید ، سپس برق را دوباره برق بزنید تا دوربین دوباره تغذیه شود.

در مثال زیر ، ما از یک کابل کواکس برای اجرای سیگنال صوتی از میکروفون به DVR استفاده می کنیم. با این حال ، این بار ، ما از یک سیگنال برق ورودی ورودی دوربین های امنیتی برای تأمین میکروفون و با استفاده از حلقه دستی از طریق اتصال ، میکروفن و دوربین را همزمان با منبع تغذیه ورودی یکسان تغذیه می کنیم

چگونه DVR یا NVR خود را برای ضبط صدا تنظیم کنیم
قبل از شروع مراحل زیر ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که راهنمای سیم کشی بالا را دنبال کرده اید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR1A08

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید