XVR1B08-I

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل XVR1B04-I دارای 4 کانال است.دارای وزن خالص 0.57 کیلوگرم بوده و 128 کاربر به صورت همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند. دارای دو جایگاه USB بوده و از رزولوشن های 1080N; 720p; 960H; D1; CIF پشتیبانی می کند. این محصول از محصولات برند داهوا بوده و این برند دارای طرفدارای فراوانی است.همچنین این دستگاه از پروتکل های HTTP; HTTPS; TCP/IP; IPv4/IPv6; 3G/4G; UPnP; RTSP; UDP; SMTP; NTP; DHCP; DNS; IP Filter; PPPoE; DDNS; FTP; Alarm Server; P2P; IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.) پشتیبانی می کند.

سیستم

پردازنده Embedded processor
سیستم عامل Embedded linux

کانال و هوش مصنوعی

کانال 4 channels
هوش مصنوعی Search by target classification (Human, Vehicle)

صدا و تصویر

ورودی دوربین 4 channels, BNC
ورودی HDCVI 1080p@ 25/30 fps, 720p@25/30/50/60 fps
ورودی AHD 1080p@ 25/30 fps, 720p@ 25/30 fps
ورودی TVI 1080p@25/30 fps, 720p@25/30 fps
ورودی CVBS PAL/NTSC
ورودی دوربین IP 4+1 channels, each channel up to 2MP
ورودی/خروجی صدا 1/1, RCA
صدای دو طرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط

فشرده سازی AI Coding/H.265+/H.265/H.264+/H.264
وضوح 1080N; 720p; 960H; D1; CIF
نرخ رکورد Main Stream:

All channels 1080N/720P/960H/D1/CIF/(1~25/30fps)

Sub stream:

CIF (1~15 fps)

بیتریت 32 kbps–4096 kbps per channel
حالت ضبط Manual; Schedule (General, Continuous); MD (Video

detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering);

Alarm; Stop

فاصله ضبط 1 min– 60 min (default: 60 min), Pre-record: 1 s–30 s, Post-record: 10 s–300 s
فشرده سازی صدا G.711A; G.711U; PCM
نرخ صوتی 8 KHz, 16 bit per channel
بیتریت صدا 64 kbps per channel

نمایش

پورت 1 HDMI; 1 VGA
وضوح 1920 × 1080, 1280 × 1024, 1280 × 720
نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 1/4

When IP extension mode enabled: 1/4/6

OSD Camera title; Time; Video loss; Camera lock; Motion detection; Recording

شبکه

پورت 1 RJ-45 Port (100 Mbps)
پروتکل HTTP; HTTPS; TCP/IP; IPv4/IPv6; 3G/4G; UPnP; RTSP; UDP; SMTP; NTP; DHCP; DNS; IP Filter; PPPoE; DDNS; FTP; Alarm Server; P2P; IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone; iPad; Android
قابلیت ها ONVIF 16.12, CGI Conformant

تشخیص و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی آلارم N/A
خروجی Relay N/A

پخش و پشتیبانی

پخش 1/4
حالت جستجو Time/Date; Alarm; MD and Exact Search (accurate to second)
پخش Play; Pause; Stop; Rewind; Fast play; Slow Play; Next File; Previous File; Next Camera; Previous Camera; Full Screen; Repeat; Shuffle; Backup Selection; Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA port, up to 6 TB capacity
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 USB ports (USB 2.0)
RS485 N/A
RS232 N/A

برق

منبع تغذیه DC 12 V/1.5 A
مصرف برق < 7 W

HDD

جنس Cooper 1U, 198 mm × 202.9 mm × 41.5 mm

(7.81” × 7.99” × 1.63”)

ابعاد 0.57 kg (1.25 lb)
وزن خالص 1.08 kg (2.38 lb)
(بدون HDD) Desktop installation

وزن ناخالص

نصب و راه اندازی –10 °C to +45 °C (+14 °F to +113 °F), 0%–90% (RH)
شرایط نگهداری –20 °C to +70 °C (–4 °F to +158 °F), 0%–90% (RH)

شرایط عملیاتی

شرایط نگهداری Dahua, Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, Vivotek, and more

پشتیبانی

پشتیبانی FCC: Part 15 Subpart B
CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1

CE-EMC: EN 61000-3-2; EN 61000-3-3; EN 55032; EN 50130; EN 55024

دوربین های مدار بسته تا چه مدتی برای ما کار می کنند:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

اگر شما از دوربین های مدار بسته به خوبی نگهداری کنید ، به طور قطعی مدت زمان بسیار زیادی را می توانند برای شما کار کنند.البته باید شما به جنس دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید نیز توجه داشته باشید.جنس و اجزای دوربین مدار بسته می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مدت زمان فعالیت دوربین مدار بسته داشته باشد.بنابراین در هنگام خرید حتما به دنبال یک جنس خوب و با قیمتی مناسب باشید.

DVR و NVR های قدیمی :

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

DVR و NVR های قدیمی به سرور ، هارد دیسک و یک سخت افزار اضافی نیاز دارند.در کنار این سخت افزار اضافی ، تعمیر و نگهداری سیستم هزینه دارد و دردسر ساز است و همچنین بخاطر قدیمی بودن امکان خراب شدن دوباره دستگاه و قطعه های دیگرش وجود دارد. شما هر چقدر به دستگاه های DVR و NVR قدیمی رسیدگی کنید

، باز هم به مشکل بر می خورند.برای همین شما باید از NVR ها و DVR های جدید برای درست کار کردن دوربین مدار بسته استفاده کنید.امکاناتی که دستگاه های جدید دارند ، در دستگاه های قدیمی وجود ندارد و می توان گفت که دستگاه های جدید دارای امکانات جدید و ساخته شده با استفاده از تکنولوژی های جدید است.

قابلیت مشاهده از راه دور عموماً در دستگاه های قدیمی DVR و NVR دسترس نیست و شما را مجبور می کند که برای دسترسی و مشاهده فیلم های خود در محل حضور داشته باشید. در عصری که بسیاری از ما با تلفن همراه خود کار می کنیم ، دستگاه های قدیمی شما را محدود می کنند.برای نداشتن محدودیت باید شما از دستگاه های جدید استفاده کنید.

برای سازمان ها و مکان های تجاری که به دنبال انعطاف پذیری و قابلیت های بیشتری از طریق نظارت تصویری هستند ، یک سیستم DVR/NVR قدیمی می تواند برای آنها مشکلات زیادی را ایجاد کند. اما می تواند مشاغل و مغازه های کوچک و مکان های با متراژ کم بسیار کارایی داشته باشد.

ارتقاء سیستم های دوربین مدار بسته به سیستم دوربین امنیتی HD:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

ارتقاء سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ به سیستم های امنیتی HD می تواند فرآیندی دشوار و استرس زا باشد. اما قبل از یادگیری نحوه انجام این کار، باید یاد بگیرید که سیستم ها به چه صورت فعالیت می کنند. سیستم های مداربسته آنالوگ از دوربین های آنالوگ با کیفیت استاندارد قدیمی استفاده می کنند. معنی آن چیست؟ آنها با استفاده از کابل های کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند. آنها از رزولوشن های 720p، 1080p، 3mp، 4mp و 4k پشتیبانی می کنند.شناخت از نکات ذکر شده به شما در ارتقا سیستم کمک می کند و باعث افزایش سرعت شما در فرایند ارتقا می شود.

تفاوت بین دوربین مدار بسته لنز وریفوکال و موتور آیز چیست؟

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

یکی از رایج ترین سوالاتی افراد می پرسند این است که قیمت برخی از دوربین های مدار بسته متفاوت از سایرین است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث متفاوت بودن قیمت ها می شود ، اما یکی از دلایل اصلی لنز است.

به زبان ساده، دوربین های مدار بسته با لنز موتور آیز زاویه دید خوبی را به ما ارائه می دهند که به طور اتوماتیک خود را به محیط تطبیق می دهند ، در حالی که زاویه دید یک دوربین مدار بسته وریفوکال هنگام نصب تنظیم می شود. قطعات متحرک و تنظیم لنز می توانند قیمت دوربین های مدار بسته را افزایش می دهند و متفاوت از یک دیگر کنند.

دوربین های مدار بسته وریفوکال:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

این دوربین های مدار بسته دارای یک لنز از پیش تنظیم شده هستند که به شما یک میدان دید ثابت را می دهد.دوربین های مدار بسته وریفوکال را می توان در همه جا استفاده کرد و نصب آن نیز راحت است.اما متاسفانه برای تغییر زاویه این دوربین های مدار بسته دردسر ساز هستند.

دلیل استفاده از دوربین های مدار بسته وریفوکال:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

۱. وقتی که شما بودجه کافی ندارید و یا می خواهید کمتر هزینه کنید:

این دوربین های مدار بسته نسبت به دوربین های مدار بسته موتور آیز مقرون به صرفه تر هستند. این دوربین های مدار بسته برای کسانی که می خواهند کمتر هزینه کنند عالی است.ولی در کل این دوربین های مدار بسته دارای قابلیت های دوربین های مدار بسته موتور آیز نیستند.

۲. وقتی که شما  به یک نظارت معمولی و کلی راضی و قانع هستید.

اگر به دنبال نظارت عمومی و کلی هستید ، این دوربین های مدار بسته عالی هستند. بعضی افراد علاقه زیادی به هزینه کردن برای دوربین مدار بسته ندارند ، و تمایل دارند یک دوربین مدار بسته ساده و با عملکرد متوسط داشته باشند.این دوربین های مدار بسته مناسب این افراد است و می تواند با خواسته های این افراد سازگار و هم سو باشد.

۳. نصب سریع و آسان
عدم وجود قطعات متحرک نصب را آسان می کند. نیازی به تنظیم فاصله کانونی یا زاویه دید نیست ، فقط باید دوربین را در جهت درست و با دقت بسیار بالا نصب کنید و با استفاده کردن از آن بتوانید بر منزل و یا محل کار خود نظارت کامل را داشته باشید.

نصب دوربین های مدار بسته را باید به یک فرد بسیار ماهر بسپارید.فردی که بتواند بهترین نصب را به شما ارائه بدهد و همه ویژگی های محیط شما را در نظر بگیرد.نصب اشتباه دوربین مدار بسته به درست عمل نکردن دوربین مدار بسته می انجامد و با درست انجام نشدن نظارت شما به مشکل بر می خورید ، بنابر توضیحی که داده شد شما باید در نصب دوربین مدار بسته دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید نظارت دقیقی را داشته باشید.

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

هنگام جستجوی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب ، بهتر است دلیل نصب دوربین مدار بسته و عملی که می خواهید با آن انجام دهید را در نظر بگیرید.برای اینکه دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید جواب گوی همه نیاز های شما باشد.در نظر گرفتن کیفیت دوربین مدار بسته نیز بسیار مهم است.کیفیت تصویر و وضوح آن هم به کاری که می خواهید با دوربین مدار بسته انجام دهید مربوط است.

دوربین های مدار بسته می تواند در زندگی روزمره ما تاثیر داشته باشند.زمانی که افراد خیالشان از لحاظ امنیت راحت باشد امور و کار های روزمره خود را به خوبی و با آرامش انجام می دهند.بنابراین دوربین های مدار بسته بر روی افراد و کار های آنها تاثیر مستقیم دارند.

دوربین های مدار بسته معروف:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B04-I:

در کل جهان ، برند هایی که توانسته اند در زمینه دوربین مدار بسته خود را مطرح کنند ، هایک ویژن و داهوا هستند.این دو برند بازار را به خودشان اختصاص داده اند.این دوربین های مدار بسته هایک ویژن و داهوا دارای جنس بسیار عالی و کیفیت تصویر بسیار عالی هستند.

برای خرید دوربین مدار بسته ما باید به برند دوربین مدار بسته مورد نظر توجه کنیم.چرا که برند دوربین مدار بسته و میزان رضایت کاربران می تواند خود گواهی بر جنس و کارایی دوربین مدار بسته در شرایط بسیار حساس باشد.

داهوا و هایک ویژن هر دو از پر طرفدار ترین دوربین های مدار بسته هستند و میزان رضایت کاربران نیز بسیار زیاد بوده است.برند های ذکر شده دوربین های مدار بسته متنوع و متفاوتی را عرضه می کنند و هر کدام از دوربین های مدار بسته ای که عرضه می کنند ، دارای ویژگی هایی و میزان مقاومت مشخصی است.

دوربین های مدار بسته دارای اجزای متفاوتی هستند و هر کدام از اجزای آنها ، عمل خاصی را بر عهده دارد.اگر در یکی از این قطعات مشکلی ایجاد شود ، دوربین مدار بسته نمی تواند به خوبی عمل کند و در این صورت شما نمی توانید عملکرد خوبی را از دوربین مدار بسته مشاهده کنید.

آیا دوربین های مدار بسته را سارقین به راحتی می توانند مشاهده کنند:

خیر ، دوربین های مدار بسته طوری طراحی و ساخته می شوند که به راحتی دیده نشوند.برای اینکه بتوانید دوربین مدار بسته را در منزل یا محل کار خود به خوبی مخفی کنید ، باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید.نصاب با در نظر گرفتن شرایط محیطی و در نظر گرفتن نوع دوربین مدار بسته ، آن را طوری در محیط قرار می دهد که دوربین مدار بسته به سختی قابل مشاهده باشد.

باید با توجه به جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را نصب کنید ، دوربین مدار بسته را خریداری کنید.برای مثال اگر شما اگر بخواهید برای داخل خانه خود دوربین مدار بسته بخرید ، باید دوربین مدار بسته دام خریداری کنید.دلیل متنوع بودن دوربین های مدار بسته ،متنوع بودن محیط ها و آب و هوا در نقاط مختلف جهان است.

نظارت تصویری در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است. پیش از این ، دوربین های مدار بسته به طور گسترده  مورد استفاده قرار نمی گرفتند ، زیرا از دوربین های مدار بسته فقط در مراکز تجاری و مغازه ها استفاده می شد.ولی بعد ها از دوربین های مدار بسته حتی در خانه خود نیز استفاده کردند و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند.

دوربین مدار بسته اسپید دام

دوربین های حبابی یا اسپید دام از معروفترین دوربین های مدار بسته امنیتی می باشد و در محیط های خارجی و داخلی استفاده می شود . این دورین های که شکل گنبدی دارد را می توانید به صورت دید در شب و یا معمولی با توجه به نیاز تان داشته باشید .

در نوع دوربین های دید در شب دور لنز دوربین مجموعه ای ال ای دی ها وجود دارد که با توجه به انتخاب شما قدرت و تعداد این دوربین ها بالا می رود ، این ال ای دی ها با توجه به اینکه برای دید در شب مناسب هستند یک حسگر دارند که با روشن شدن هوا خاموش و با روشن شدن هوا روشن می شوند .

این دوربین ها رنج قیمتی متفاوتی دارند و برای هر نیاز و بودجه ای در بازار موجود هستند مثلا برای افرادی که میخواهند ارزان قیمت باشد نوع ثابت ، قیمت متوسط وریفوکال و گرانقیمت موتورایز می باشد  . که معمولا از بین این دورین های دوربین وریفوکال رایج تر می باشد .

یکی از ویژگی های دوربین های دام این است که در بعضی از مدل ها خاصیت ضد ضربه وجود دارد این دوربین ها به مدل وندال پروف معروف هستند  ، این دوربین ها برای اینکه در مقابل گرد و غبار ، نفوذ آب ، خرابکاری و ضربه مقاوم باشند درون یک کاور به نام هوسینگ که در لفظ عامیانه هوزینگ می باشد قرار می گیرد و در حال حاضر مدل های جدید و گران قیمت تری وجود دارد که در برابر ضربه  تا زمان مشخصی مقاوم هستند . برای محیط های خانگی ، اداری و فضاهای داخلی دوربین وار بسته با شاسی پلاستیکی مناسب هستند  .

دوربین های مدار بسته دام موترایز ، لنز زوم دارند که در زوایای مختلف می توانند با سرعت  بالا بچرخند به این دوربین ها دوربین اسپید دام می گویند .

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

دوربین مداربسته 1500DP از برند داهوا دارای کیس فلز و دید در شب تا فاصله 80 متر میباشد . این محصول از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار است و و دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل میباشد.

کیس دوربین مداربسته 1500DP بزرگ میباشد و متناسب برای نصب در فضای بیرونی است .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا 1500DP را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.7″ CMOS

پیکسل موثر

2592(H)×1944(V), 5MP

اسکن سنسور

Progressive

سرعت شاتر الکتریکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی

0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

S/N Ratio

More than 65dB

IR فاصله

Up to 80m (262feet)

IR On/Off کنترل

Auto / Manual

IR LEDs

2

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

پایه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (6mm, 8mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 77.5° (49°/37°)

کنترل فوکوس

N/A

فوکوس فاصله نزدیک

1400mm (2800mm/4500mm)

55.1” (110.2 ”/177”)

دوری فاصله

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.

DORI Definition

Distance

Detect

25px/m

(8px/ft)

3.6mm: 80m(262ft)

6mm: 120m(394ft)

8mm: 160m(525ft)

Observe

63px/m

(19px/ft)

3.6mm: 32m(105ft)

6mm: 48m(157ft)

8mm: 64m(210ft)

Recognize

125px/m

(38px/ft)

3.6mm: 16m(53ft)

6mm: 24m(79ft)

8mm: 32m(105ft)

Identify

250ppm

(76px/ft)

3.6mm: 8m(26ft)

6mm: 12m(39ft)

8mm: 16m(53ft)

حرکت دوربین

Pan/Tilt/Rotation

Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 87°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

رزولوشن

5MP (2592×1944)

نرخ فریم

20fps@5MP, 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P

فرمت ویدئو

PAL

خروجی ویدئو

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

OSD منو

Multi-language

BLC حالت

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

کنترل بهر مدار

AGC

کاهنده نویز

2D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

برق مصرفی

Max. 4.6W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

سطح حفاظت

IP67

بدنه

جنس بدنه

Aluminium

ابعاد

241.8mm×90.4mm×90.4mm (9.52″×3.56″×3.56″)

وزن خالص

0.58kg (1.28lb)

وزن ناخالص

0.70kg (1.54lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

6 نکته ای که باید قبل از خاموش کردن دوربین مداربسته در نظر گرفت

دوربین‌های مداربسته از آنجایی که فقط در خانه‌ های مجلل و خانه‌ های ییلاقی یافت می‌شدند، اکنون بدون در نظر گرفتن اندازه و مکان، بخشی ضروری از همه خانه ها محسوب میشود. با افزایش گزارش‌ های دزدی، سرقت و سایر حوادث مخرب، شما به سیستم امنیتی مناسب خانه برای محافظت از عزیزان و دارایی‌ های ارزشمند خود نیاز دارید.

با این حال، یافتن سیستم مداربسته مناسب آسان‌ تر از انجام آن است. با مجموعه گسترده ای از محصولات و انبوهی از اصطلاحات فنی، این کاملاً طبیعی است که کاربر معمولی احساس کند گم شده است. نگران نباشید ، در اینجا در این مقاله ، ما کل فرایند را ساده می کنیم. وقتی خواندن این مقاله را به پایان برسانید ، در انتخاب یک سیستم امنیتی  که کاملاً با نیاز های شما مطابقت دارد ، بسیار مطمئن خواهید بود.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

فاکتور هایی که باید هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای خانه خود در نظر بگیرید:

1. منطقه تحت پوشش و فاصله هدف

در اینجا ، باید کمی مهندسی معکوس انجام دهید. مانند یک جنایتکار بالقوه فکر کنید. برای نفوذ به یک مکان از چه مناطقی عبور می کنید؟ همه این مناطق بخشی از منطقه تحت پوشش هستند.

سپس شما باید دو عامل را تعیین کنید:

میدان دید دوربین

این عرض ناحیه ای است که باید توسط سیستم دوربین مدار بسته پوشش داده شود.

فاصله هدف

این فاصله بین مجرم و دوربین است که بر حسب متر اندازه گیری می شود.

پس از تعیین این دو عامل، این سوالات را از خود بپرسید:
دید

آیا می خواهید دوربین مخفی شود یا در معرض دید قرار گیرد تا به عنوان یک بازدارنده بصری عمل کند؟

نوردهی

آیا دوربین در معرض عناصر طبیعی مانند باران، باد، خورشید قرار می گیرد یا در یک محفظه سرپوشیده قرار می گیرد؟

دسترسی

آیا مکان پیشنهادی برای نصب دوربین مناسب است؟ به این معنا که آیا می توان سیم کشی را به راحتی انجام داد؟

2. فاصله کانونی

هنگامی که میدان دید و طول هدف هر دوربین را مشخص کردید، مرحله بعدی تعیین فاصله کانونی آن است. برای رسیدن به این شماره می توانید از یک ابزار آنلاین ماشین حساب لنز دوربین استفاده کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

این یک مرحله ضروری است زیرا به تعیین کیفیت ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مداربسته شما کمک می کند.

3. نوع دوربین

هنگامی که به این اعداد رسیدید، مرحله بعدی تعیین نوع دوربین مناسب است. برخی از انواع دوربین مداربسته معروف موجود در بازار عبارتند از:

دوربین های بالت
دوربین های دام
دوربین های مینی دام
دوربین های کیوب
دوربین های PTZ (پان/شیب/زوم)
هر یک از این مدل ها ویژگی های خاصی دارند که آن ها را برای نیازهای مختلف ایده آل می کند.

4. وضوح دوربین

رزولوشن دوربین های امنیتی از 350p تا 1080p متغیر است. این همه به نیازهای شما و وضوح ویدیویی که نیاز دارید بستگی دارد.

5. دید در شب

اگر از دوربین‌های امنیتی خود در شب یا در نور کم استفاده می‌کنید، به دوربینی نیاز دارید که دارای نور مادون قرمز (IR) باشد. در حالی که IR برای چشم انسان نامرئی است، نور کافی برای دوربین شما فراهم می کند تا تصاویر با کیفیت بالا حتی در شب ثبت کند.

6. سیمی یا بی سیم

این بستگی به فضای موجود و امکانات سیم کشی دارد. آیا با کابل هایی که به دوربین وصل میشود راحت هستید یا می خواهید بی سیم شباشد و کابل های اضافی را حذف کنید؟

این بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. اما نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که دوربین های بی سیم در معرض تداخل سایر ابزارها و دستگاه ها هستند.

به غیر از این شش فاکتور، فاکتورهای دیگری که باید در نظر گرفت شامل قابلیت های صوتی، ویژگی های اضافی و غیره است. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید، که شما را در کل فرآیند از انتخاب دوربین های مناسب تا نصب راهنمایی می کنند.

چگونه سیستم های نظارتی مناسب می توانند از کودک شما در مدرسه محافظت کنند؟

اکنون نوبت به مراکز اموزشی میرسد. کودکان برای شکوفا شدن و رشد به محیطی امن و دلپذیر نیاز دارند. مدارس باید تعادل مناسب را در ایجاد محیطی دلپذیر و امن برای هر یک از دانش آموزان خود بیابند. چالش در اینجا انجام فعالیت های روزانه دانشگاهی در محوطه دانشگاه و در عین حال اطمینان از ایمنی و امنیت کودکان است.

مدارس در حال حاضر اقدامات مشخصی را برای تضمین یک محیط آموزشی امن انجام می دهند. آن ها در حال ایجاد پروتکل های امنیتی واضح و اجرای آن در بین دانش آموزان، والدین و معلمان هستند. این اقدامات امنیتی با نظارت مستمر ارائه شده توسط سیستم های نظارت تصویری تکمیل می شود.

در اینجا چند راه وجود دارد که چگونه دوربین و سیستم های نظارتی می توانند از فرزندان شما در مدرسه محافظت کنند.

معلمان از پروتکل های امنیتی پیروی کنند

مقامات مدرسه اغلب پروتکل هایی را برای اطمینان از ایمنی و امنیت کودکان تجویز می کنند. این ممکن است شامل رهنمود هایی باشد. یکی از راه های نظارت بر رعایت دستورالعمل های امنیتی تجویز شده توسط معلمان، نصب دوربین های مدار بسته در هر کلاس است. زمانی که معلمان آگاه باشند که تحت نظارت هستند، احتمالاً پروتکل ها را رعایت می کنند و در صورت انحراف می توانند اصلاح شوند.

جلوگیری از  ​​رفتار خشونت آمیز در محوطه دانشگاه

مطالعات نشان می‌دهد که دانش‌آموزان امروزی نه تنها نسبت به همسالان خود، بلکه علیه معلمان نیز رفتارهای خشونت آمیزی دارند. با استفاده از دوربین های نظارت تصویری ، می توان رفتار هر یک از دانش آموزان را کنترل کرد تا به خشونت و خرابکاری نه تنها علیه معلمان بلکه سایر بچه ها پایان دهد.

از طریق لنز این دوربین ها، بچه های سرکش را می توان شناسایی کرد، که می تواند قبل از اینکه مشکل به یک مشکل بزرگ تبدیل شود، به اقدامات اصلاحی کمک کند. این باعث می شود محیط  امن باشد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

پیگیری عملکرد معلمان

برگزاری کلاس های آزمایشی برای نظارت بر عملکرد معلمان کار آمدترین سیستم برای مقامات مدرسه نیست تا بفهمند آیا معلم کار را به درستی انجام می دهد یا خیر. وقتی معلمان بدانند که مورد مشاهده و ارزیابی قرار خواهند گرفت، احتمالاً برای این کلاس ها آماده می شوند.

در عوض ، با استفاده از دوربین های مدار بسته می توان معلم ها را زیر نظر گرفت. مقامات مدرسه می توانند روش معلم و رفتار او را هنگام برخورد با دانش آموزان ارزیابی کنند. این به ارائه بازخورد دقیق به هر یک از اعضای کارکنان کمک می کند و همچنین به عنوان راهی برای ارزیابی عملکرد آن ها عمل می کند. همچنین ، کیفیت تدریس را بهبود می بخشد ، و اطمینان حاصل می کند که فرزندان شما بهترین ها را در مدرسه یاد می گیرند.

با هر شرایط اضطراری به سرعت مقابله کنید

در مواقع اضطراری، هرچه زودتر پاسخ دهید، رسیدگی به موضوع در دست آسان‌تر است. اینجاست که سیستم نظارت دوربین مداربسته در مدارس بسیار مفید است. مقامات می توانند آنچه را که در هر کلاس درس اتفاق می افتد در زمان واقعی نظارت کنند و تیم های مربوطه را به سرعت بدون هیچ تاخیری اعزام کنند.

به عنوان مثال، اگر دانش آموزی در زمین بازی آسیب ببیند، می توان بلافاصله تیم کمک های اولیه را فرستاد و اقدامات سریع انجام داد.

اطمینان حاصل کنید که دانش‌آموزان دانشگاه را بدون مراقبت ترک نمی‌کنند

خیلی اوقات، آدم ربایان کودک، دانش آموزان ناآگاه را از محوطه مدرسه یا بیرون آن دستگیر می کنند. با نظارت دوربین های مداربسته بر محیط مدرسه ، احتمال چنین جنایاتی بسیار کمتر است.

به‌علاوه، اگر مسئولان مدرسه با یک فرد مشکوک در حال پرسه زدن در نزدیکی یا داخل محوطه دانشگاه بر روی دوربین مواجه شوند، نگهبانان امنیتی و سایر مقامات مربوطه می‌توانند به موقع برای بررسی موضوع مطلع شوند. علاوه بر این، در صورت وقوع جرم ، فیلم می تواند به عنوان یک مدرک یا سرنخ بسیار مهم برای مقامات پلیس عمل کند.

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر: در این مطلب سعی داریم تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر را برای خوانندگان گرامی شرح دهیم. هاردهایی که در دوربین ها و کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گیرد به جهت تفاوت در کاربرد آن ها متفاوت است. مطلب را با طرح چند سوال ساده شروع می کنیم و با پاسخ های اجمالی به آن ها تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر را تشریح می کنیم

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

هارد چیست؟

در ابتدا بیایید اصلا بدانیم که هارد چیست. ورود هارد دیسک ها با نام هارد دیسک سخت از دهه ۱۹۶۰ میلادی آغاز شد دلیل این نام گذاری به علت جنس سخت و محکم صفحات هارد دیسک بود وبه اسانی خراب نمیشد و در ابتدا در سیستم های کامپیوتری مورد استقبال قرار گرفت.

هارد یک دیسک مغناطیسی است که روی آن می توانید داده های رایانه را ذخیره کنید. از اصطلاح هارد برای متمایز کردن آن از دیسک نرم یا فلاپی استفاده می شود. دیسک های سخت می توانند داده های بیشتری را نگه دارند و سریعتر از فلاپی دیسک ها هستند.

هارد چیست؟

هارد چیست؟

به عنوان مثال ، یک دیسک سخت می تواند ۱۰ تا بیش از ۱۰۰ گیگ را در هر مکانی ذخیره کند ، در حالی که بیشتر فلاپی ها حداکثر ظرفیت ذخیره سازی ۱.۴ مگابایت دارند.

یک هارد دیسک به تنهایی معمولاً از چندین پلاتر تشکیل شده است. هر پلاتر به دو سر خواندن / نوشتن نیاز دارد. تمام سر خواندن / نوشتن به یک بازوی دسترسی واحد متصل شده است به طوری که آن ها نمی توانند به طور مستقل حرکت کنند.

هارد چیست؟

هارد چیست؟

انواع مختلف هارد چیست؟

فناوری ذخیره اطلاعات یکی از مهم ترین زمینه های توسعه فناوری در چند دهه اخیر بوده است. فقط در چند سال ، ما توانسته ایم به اندازه ۱ ترابایت داده های ذخیره سازی از درایوهای بزرگ و مستقل که باید به صورت مستقل از کارتهای microSD کوچک تغذیه می شدند ، کم کنیم.

انواع مختلف هارد چیست؟

انواع مختلف هارد چیست؟

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

امروزه گزینه های ذخیره سازی بیشتر و بیشتری در اختیار مصرف کننده های متوسط قرار می گیرد که ارزان تر ، قابل حمل و قابل اعتماد تر هستند.

انواع مختلف هارد چیست؟

انواع مختلف هارد چیست؟

رایانه ها و لپ تاپ های ما هنوز به هارد دیسک های آزمایش شده و تست شده اعتماد زیادی دارند. در مورد هارد های امروزی هیچ چیز قدیمی وجود ندارد ، هرچند ، امروزه انواع مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. انواع مختلف هارد دیسک چیست و کدام یک را باید انتخاب کنید؟

الف- رابط سیستم کوچک رایانه ای

رابط سیستم کوچک رایانه ای (SCSI) در دهه ۱۹۷۰ توسعه یافت و اولین بار به عنوان Shugart Associates System Interface (SASI) شرکتی که آن را ایجاد کرد شناخته شد. برای اتصال هارد دیسک و سایر دستگاه های جانبی به رایانه از یک کانکتور روبان تخت ۵۰ پین استفاده شده است. استاندارد SCSI که بیشتر “scuzzy” نامیده می شود ، توسط اکثر رهبران فنی و سخت افزاری زمان اتخاذ شده است.

SCSI با داشتن یک فن آوری استاندارد رابط ، اجازه می دهد بین ۷ تا ۱۵ دستگاه به یک مادربرد واحد متصل شود. این امر به رایانه ها کمک می کند تا در آن زمان یک عامل ساده تر ، کمتر در هم ریخته و ارزان تر را انتخاب کنند. نسخه های اولیه اتصالات SCSI فقط از رابط های موازی استفاده می کنند ، اما نسخه های جدیدتر به اتصالات سریالی امکان انتقال سریع تر داده را می دهد.

اگرچه SCSI عمدتا منسوخ در نظر گرفته می شود ، اما رابط های SCSI هنوز هم در برخی از رایانه های کم مصرف وجود دارد. کابل های SCSI مدرن می توانند داده ها را تا ۸۰ مگابیت در ثانیه انتقال دهند – عددی که واقعاً با سن این فناوری صحبت می کند.

امروزه ، با توجه به اینکه حدود دوجین انواع اتصالات SCSI در طی سالیان متمادی ایجاد شده است ، کار با دستگاههای SCSI می تواند بسیار مشکل ساز باشد. یافتن کابل مناسب برای درگاه دستگاهی که از آن استفاده می کنید می تواند کاملا سردرگم کننده باشد.

ب- تکنولوژی موازی

تفاوت هارد دوربین مداربسته با هارد کامپیوتر: درایوهای Parallel ATA (PATA) همچنین به عنوان درایو الکترونیک یکپارچه الکترونیک (IDE) یا پیشرفته یکپارچه الکترونیک (EIDE) شناخته می شوند ، درایوهای موازی ATA (PATA) اولین درایوهای دیسک سخت بود که از استاندارد رابط PATA برای اتصال به رایانه ها استفاده کردند. در سال ۱۹۸۶ توسط Western Digital ساخته شده است ، معرفی درایوهای PATA یک درایو با رابط مشترک فراهم می کند که می تواند در دستگاههای مختلفی که معمولاً در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفت ، استفاده شود.

اولین مدل های درایو PATA از کابل ۴۰ سیم استفاده شده بود که در یک کانکتور ۴۰ پین گسترده قرار گرفت. نسخه های بعدی دارای ۸۰ سیم بود که به طور موثر سرعت انتقال داده را افزایش داد. اگر مدت طولانی با رایانه کار کرده اید ، احتمالاً با ظاهر متمایز کابلهای روبان که برای اتصال درایوهای PATA یا IDE استفاده می شوند ، آشنا هستید.

پ- درایو ذخیره سازی ATA

تفاوت هارد دوربین مداربسته با هارد کامپیوتر: هارد دیسک ATA (SATA) هنوز هم رایج ترین نوع هارد دیسک مورد استفاده امروزه محسوب می شود. اگر از لپ تاپ یا رایانه شخصی با رده متوسط استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که با یک هارد دیسک SATA کار کنید. آنها تقریباً در همه مادربرد

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

ت- درایو حالت جامد (SSD)

تفاوت هارد دوربین مداربسته با هارد کامپیوتر: امروزه درایوهای حالت جامد (SSD) در صدر توسعه فناوری ذخیره سازی قرار دارند. اکنون لپ تاپ های رده بالایی وجود دارند که از قبل به SSD مجهز شده اند ، همچنین می توانید یک لپ تاپ قابل حمل نیز خریداری کنید تا پرونده های خود را در دسترس قرار دهید. همچنین شایعاتی مبنی بر تولید نسل بعدی کنسول های بازی درایوهای سخت سنتی به نفع ساخت SSD وجود دارد. این در مورد فناوری SSD چیست که آن را بسیار هیجان انگیز می کند؟

پاسخ کوتاه این است که دیگر از فناوری ذخیره مغناطیسی استفاده نمی شود. SSD هیچ دیسک نخ ریسی یا قسمت متحرک دیگری ندارد. در عوض ، داده ها در SSD در تراشه های نیمه رسانا ذخیره می شوند. به جای یک هد خواندن و نوشتن در حال حرکت ، SSD از ترانزیستورها و سایر اجزای الکتریکی ساخته شده است که شما معمولاً روی یک تراشه دارید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR1A04
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید